Jump to content
Alexkdef

Golf 5/6 - Προβλημα & Θορυβος Στο Ρελαντι (Αλλαγη Ρουλεμάν Συμπλέκτη)

Recommended Posts

Καλησπερα παιδια και καλο καλοκαιρι να εχουμε. Επανέρχομαι γιατι το πρόβλημα οπως το περίμενα επανεμφανιστηκε... Δυστυχώς δεν ξέρω τι παίζει αλλα σε εμένα εκει εμελε να υπάρχει μόνιμο πρόβλημα.. Τεσπα ο ίδιος ήχος, ίδια διαπίστωση απο το τεχνικό συνεργείο της αντιπροσωπείας και μετα απο πιέσεις και συζητήσεις πάμε για δεύτερη αλλαγή. Το περίεργο είναι πως ενω αρχικά το αρνήθηκαν απο την cosmocar στην συνέχεια σε επικοινωνία με Γερμανία (?) δέχθηκαν για δεύτερη φορα να το αλλάξουν έξω ολόκληρου! Ξέρετε τι μπορω να κάνω σε περίπτωση που εμφανιστεί ξανά το πρόβλημα; Προφανώς πρόκειται για σοβαρό κατασκευαστικό λάθος το οποίο δεν διορθώνεται με τα ανταλλακτικά..

Επίσης μια άσχετη ερώτηση για να μην ανοιγω νέο θέμα. Διαπίστωσα πως όταν πατάω το φρένο απότομα οι πισω τροχοι τσιριζουν.. Λες και υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τους πίσω τροχούς.. Ο ήχος δεν μ φαινεται φυσιολογικος μιας και δεν το έχω ξανακούσει σε άλλο αυτοκίνητο της οικογένειας ... Εσείς στο δικο σας ακούτε κάτι παρόμοιο;

Θα τα αλλαξεις οσες φορες χρειαστει.Δε θα ντραπεις κιολας να απαιτησεις αλλαγη στα προβληματικα ρουλεμαν τους.Ας προσεχαν.

Link to comment
Share on other sites

Επειδη το πρόβλημα μετα απο αλλαγή 2 ρολεμαν συμπλεκτη δεν σταματησε και δεν μπορούν να μου βρουν τι φτάει και ακούγεται έτσι. Κανείς που να έχει/είχε παρόμοιο πρόβλημα απο Θεσσαλονίκη να με ακούσει μπας και βγάλω κάποια ακρη παιδια;

Link to comment
Share on other sites

Για να βοηθήσω λίγο να ακούσετε αυτόν τον ήχο, τον ανέβασα στο Youtube. Ελπίζω να καταλαβαίνετε ποιος είναι ο ήχος δεν φαίνεται φυσιολογικός

http://youtu.be/UgO3wUBGDUc

Link to comment
Share on other sites

το ρουλεμαν του κιβωτιου δεν ειναι απλη υποθεση...θελει κατεβασμα κιβωτιο ανοιγμα, και αλλαγη των ρουλεμαν...

το σιγουρο επειδη καθισα και σκεφτηκα τι ειχα παθει εγω, οτι μολις αφηνα συμπλεκτη ακουγονταν το γρατσουνισμα, μολις πατουσα εξαφανιζονταν...και πηγα για αλλαγη ρουλεμαν ΚΙΒΩΤΙΟΥ ( εκτος αντιπροσωπειας γιατι στην αντιπροσωπεια ζητουσαν το κορμι μου σε δισκο) και το προβλημα επειτά από 80.000κλμ δεν έχει εμφανιστεί...

είμαι σίγουρος γιατι θυμάμαι στα φανάρια καθόμουν με πατημένο συμπλέκτη για να μην ακούγεται...

πάντως τόσο λάθος διαγνωση να σου κάναν τελείως βλακώδες μου έρχετε....

...οπως βλακωδεις ειναι καποιες απόψεις παραπανω που λενε οτι τα ρουλεμαν οσο και να τα αλλάξεις παλι θα κανουν θορυβο...2012 έχουμε ελεος....

Παρομοια συμπτωματα εχω και εγω τις τελευταιες 10-15 μερες. Ενας μαστορας μου ειπε για μια πλακετα (κατι τετοιο) που εχει μεσα 2 ρουλεμαν στο πισω μερος του κιβωτιου. Ισως να λεμε το ιδιο πραγμα. Μπορεις να μου πεις ποσο σου κοστισε (με π.μ.)?

Link to comment
Share on other sites

φιλε εμενα μου κοστισε 600 ευρω αλλα ηταν τιμες επαρχιακης πολης βορειου ελλαδος σε συνεργειο χωριου με φιλικες τιμες..α και αλλαγη συμπλεκτη χωρις να χρειαζεται αλλα λεμε αφου κατεβηκαν ολα ας αλλαξουμε και συμπλεκτη.

απλα ο μηχανικος αντιμετωπισε προβλημα γιατι δεν μπορουσε να ανοιξει την χελωνα του κιβωτιου και γενικα επεσε πολυ ταλαιπωρια.

παντως ρε πουστη μου δεν μπορει να σας κανουν τοσο λαθος διαγνωση ελεος.

εμενα 2 συνεργεια μου ειπαν ρουλεμαν κιβωτιου, το αλλαξα και εξαφανιστηκε. το ρουλεμαν συμπλεκτη ακουγεται οταν παταμε τον συμπλεκτη!!!!!!

το ρουλεμαν κιβωτιου ακουγεται οταν ΔΕΝ παταμε τον συμπλεκτη. αμα με νεκρο δεν πατας τπτ και ακινητο το αμαξι ακουγεται θορυβος, τοτε ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ, ΕΙΝΑΙ ΚΙΒΩΤΙΟΥ!!!

Link to comment
Share on other sites

@tyxodioktis

Μπορείς να ακούσεις Τον ήχο που σου λέω στο video παραπάνω. Αν ακούσεις με δυνατή την ένταση των ηχείων και με ησυχία ακούγεται το τιτιβισμα που σου λέω. Σε παρακαλω να πάω ν τους το μιλήσω στην μούρη να τελειώνουμε..

Link to comment
Share on other sites

φιλε εμενα μου κοστισε 600 ευρω αλλα ηταν τιμες επαρχιακης πολης βορειου ελλαδος σε συνεργειο χωριου με φιλικες τιμες..α και αλλαγη συμπλεκτη χωρις να χρειαζεται αλλα λεμε αφου κατεβηκαν ολα ας αλλαξουμε και συμπλεκτη.

απλα ο μηχανικος αντιμετωπισε προβλημα γιατι δεν μπορουσε να ανοιξει την χελωνα του κιβωτιου και γενικα επεσε πολυ ταλαιπωρια.

παντως ρε πουστη μου δεν μπορει να σας κανουν τοσο λαθος διαγνωση ελεος.

εμενα 2 συνεργεια μου ειπαν ρουλεμαν κιβωτιου, το αλλαξα και εξαφανιστηκε. το ρουλεμαν συμπλεκτη ακουγεται οταν παταμε τον συμπλεκτη!!!!!!

το ρουλεμαν κιβωτιου ακουγεται οταν ΔΕΝ παταμε τον συμπλεκτη. αμα με νεκρο δεν πατας τπτ και ακινητο το αμαξι ακουγεται θορυβος, τοτε ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ, ΕΙΝΑΙ ΚΙΒΩΤΙΟΥ!!!

Ωραιος. Ευχαριστω για την απαντηση. Θα το παρακολουθω να δω πως παει και αναλογως θα πραξω. Βασικα ξεκιναμε με αποταμιευση!!! :D

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν επανέρχομαι γιατί καθώς το πρόβλημα δεν έχει πάψει αλλά χειροτερεύει. Bρήκα αυτό στο MKVI foroum

http://www.golfmk6.c...ead.php?t=33774

Από τα λεγόμενά του το κιβώτιο ταχυτήτων μου όπως κ το δικό του ήταν εξ αρχής ελαττωματικό. Η VW το θεωρεί αυτό "φυσιολογικό" αλλα εγώ θα απαιτήσω να μου το αλλάξουν αλλιώς θα πάω δικαστικά. Σαφώς και το θεωρούν φυσιολογικό γιατί αλλιώς θα πρέπει να αναλάβουν να πληρώσουν για το χαλασμένο σαζμαν. Γιατί για χαλασμένο πρόκειται. Τα συμπτώματα να ξέρετε είναι

1) γρατζουνίσματα στο πόδι όταν πατάς συμπλέκτη (δλδ νιώθεις να σε γρατζουνάει κάτι)

2) το χαρακτηριστικό τικι τικι όταν είσαι σε νεκρά και αφήνεις το συμπλέκτη - το οποίο σε εμένα έχει γίνει αφόρητα αφόρητος.

3) Αν πατήσετε ελάχιστα το πόδι στον συμπλέκτη ο ήχος δυναμώνει

4) Έχει παρατηρηθεί πως όταν πατάω τον συμπλέκτη ανεβαίνουν οι στροφές του κινητήρα.

ο θόρυβος όπως ακούγεται είναι αυτός - το βίντεο είναι δικό μου:

(Δυναμώστε τα ηχεία σας αρκετάα! και θα ακούσετε το τικι τικι που κάνει συνέχεια)

http://www.youtube.com/watch?v=8KPWoZCL-E0&feature=youtu.be

Πείτε μου ενδείκνυται να αλλάξω όλοκληρο το σύστημα κιβωτίου ή υπάρχει κίνδυνος να μου βγούν και άλλα προβλήματα εκ των υστέρων ?

Edited by AlexkSeRRes
Link to comment
Share on other sites

Εξελίξεις. Ο μηχανικός στην ΕΤΕΑ μου είπε ότι τζάμπα θα το κάνεις. Ότι είναι ένα πρόβλημα που βγαίνει πάντα και δεν λύνεται ότι και να αλλάξω.. Εγώ όμως πείσμωσα και επειδή δεν μου αρέσει να έχω αυτοκίνητο που ακούγεται έτσι σαν τραχτερ και για να μην χειροτερεύσει συνεχισα να ψάχνω το πρόβλημα.

Και νομίζω βρήκα ποιο είναι το πρόβλημά.

Sxetika me to problhma, einai mia lamarina pou diasteletai k akoumpa panw sto volan.

Gia na epidior8w8ei xreiazetai katevasma to sasman kai allagh ths lamarinas.

Emena mou to ekane se sugkekrimens sun8hkes, kauswnas, leitourgia tou kinhthra

gia panw apo wra +klimatismos.

Με αυτά που περιγράφει από πάνω ο τύπος γίνεται χειρότερος ο ήχος σε σημείο που μετά από ώρα δεν ακούγεται απλά ... χτυπάει παντού... Από δευτέρα πάω στο service να ζητήσω είτε να μου ανοίξουν το αυτοκίνητο και να δουν αυτήν την λαμαρίνα ή να μου αλλάξουν όλο το κιβώτιο.

Σορρυ για τα greeklish είναι παράθεση από αλλού και ήταν έτσι γραμμένο

Edited by AlexkSeRRes
Link to comment
Share on other sites

Ενημέρωση σχετικά. Εν τω μεταξύ ο ήχος χειροτερεύει.

Πήγα λοιπόν πάλι στην ΕΤΕΑ για τα σχετικά να δουν τι έχει κλπ. Εμφανίστηκε ο υπεύθυνος και μου είπε τα εξής. Πρώτον ότι το πρόβλημα αφορά το κιβώτιο και συγκεκριμένα τον δίσκο του κιβωτίου που ακουμπά κάπου και ακούγεται το κλακ κλακ. Αυτό το πρόβλημα λέει είναι αδύνατον να φτιαχτεί και εάν το κάνω και πάλι σε μερικές χιλιάδες χλμ θα επανεμφανιστεί (!) Αποτελεί λοιπόν κατά τα λεγόμενά του ένα κατασκευαστικό λάθος το οποίο όσο και αν το διορθώνω δεν θα έχω αποτέλεσμα. Του απάντησα πως δεν είναι δυνατόν να υπάρχει τέτοιο πρόβλημα και η μαμα VW να μην εχει επιληφθεί και χαμογέλασε. Στην συνέχεια του είπα ότι στην αντιπροσωπεία όπου το πήρα μου αλλάξανε 2 φορές ρουλεμάν συμπλέκτη και δεν επιδιορθώθηκε και πάλι χαμογέλασε και μου είπε ότι ρουλεμάν του συμπλέκτη επεμβαίνει όταν πατάς τον συμπλέκτη και όχι όταν τον αφήνεις και ότι αδίκως μου το αλλάξανε. Αφού με τρέλανε και ενώ του είπα ότι παρόλα αυτά ακούστηκε ένα χτύπημα όταν συνέβη και άρχισε από τότε το τικ τικ τικ, και παρόλα αυτά κανείς δεν άνοιξε το κιβώτιο να διαπιστώσει μήπως υπάρχει κάποιο σημαντικότερο πρόβλημα, ΔΕΝ δέχτηκε να το ανοίξει και να δει μήπως έχω τελικά πρόβλημα στο κιβώτιο και λυθεί για να τελειώνουμε, αλλά με παρέπεμψε στην Kosmocar.

Πήρα ξανά στον δικό μου και μου είπε εμείς όπως το ακούσαμε το αυτοκίνητο ήταν ρουλεμάν. Τον ειδοποιώ ότι θα πάρω στην Kosmocar και ότι θέλει ας γίνει.

Εν τέλει πήρα και περιμένω να ακούσω τα νέα τους από τον τεχνικό τους... Αποκλείσαμε λοιπόν ότι είναι το ρουλεμάν του συμπλέκτη.

Μας απέμεινε το κιβώτιο. Εδώ όμως είναι τα δύσκολα. Πως θα τους πείσω να μου ανοίξουν το κιβώτιο για να δούμε τι έχει ?

Το κερασάκι στην τούρτα. Διαπιστώθηκε κατά την επίσκεψή μου στη ΕΤΕΑ αλλαγή αντλίας νερού οσονούπω γιατί σφυρίζει...

Για κλάμα είμαι

Link to comment
Share on other sites

@tyxodioktis

Μπορείς να ακούσεις Τον ήχο που σου λέω στο video παραπάνω. Αν ακούσεις με δυνατή την ένταση των ηχείων και με ησυχία ακούγεται το τιτιβισμα που σου λέω. Σε παρακαλω να πάω ν τους το μιλήσω στην μούρη να τελειώνουμε..

φίλε σόρρυ για την καθυστέρηση. ναι τον άκουσα τον ήχο.. όχι αυτός είναι συμμετρικός ήχος, εμένα έκανε διαφορετικό σαν γρατσουνισμα ασυμμετρο. τι να πω..πήγαινε και σε κανένα άσχετο συνεργείο μπας και στο ακούσουν...καμμιά φορά οι παλιοι μηχανικοί έχουν καλύτερο αυτί.

Link to comment
Share on other sites

λέτε ρε παιδιά να αλλάξω βαλβολίνες ? Υπάρχει περίπτωση να έχω διαρροή ? :crazy: :crazy:

Συγχωρέστε με αν λέω βλακείες αλλά ιδέα δεν έχω για την μετάδοση του αυτοκινήτου και ο καημένος προσπαθώ να βγάλω άκρη ?

Μία δεύτερη ερώτηση. Έχουμε υδραυλικό ή ξηρού τύπου συμπλέκτη ???

Link to comment
Share on other sites

πάνε σε άλλη αντιπροσωπεία πολύ απλά... είναι σίγουρα από το σασμάν ο θόρυβος ή από την αντλία υψηλής?

αν είναι από το σασμάν και μόνο με πάτημα συμπλέκτη φεύγει, πες ότι την επόμενη φορά θα πας με δικηγόρο

Link to comment
Share on other sites

Ετσι θα κάνω λοιπόν. Σε ευχαριστώ methana. Δεν το αφήνω το πόδι πάνω στο συμπλέκτη σχεδόν καθόλου. Αλλα αντιθέτως το προσέχω. και η φάση είναι ότι μου εμφανίστηκε στα 5.000 χλμ !!!!

Άρα φταίει το Δίσκο πλατό έτσι ? Μου φαίνεται θα βάλω κάτι πιο ενισχυμένο να μην ξανασχοληθώ με αυτό το πρόβλημα

Link to comment
Share on other sites

Ετσι θα κάνω λοιπόν. Σε ευχαριστώ methana. Δεν το αφήνω το πόδι πάνω στο συμπλέκτη σχεδόν καθόλου. Αλλα αντιθέτως το προσέχω. και η φάση είναι ότι μου εμφανίστηκε στα 5.000 χλμ !!!!

Άρα φταίει το Δίσκο πλατό έτσι ? Μου φαίνεται θα βάλω κάτι πιο ενισχυμένο να μην ξανασχοληθώ με αυτό το πρόβλημα

Μην βάλεις ενισχυμένο, βάλε μανισιο. 170€ κοστίζει το σετ συμπλέκτη και καμια 120€ εργασία, περίπου στα 300€

Sent from my Samsung Galaxy S3 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Τελικά.. Ανοίχτηκε το κιβώτιο και δεν έχει κανένα πρόβλημα. Ο ήχος εντοπίστηκε στην έκτη ταχύτητα και αυτή είναι ο λόγος που υπάρχει. Το κιβώτιο μετά από χρήση δημιουργεί κάποιες ανοχές οι οποίες και δημιουργούν αυτόν τον ήχο μέσα και έξω από το αυτοκίνητο. Λύση δεν υπάρχει και φυσικά όλα τους ακούγονται φυσιολογικά. Η μεγαλοκαρδη kosmocar παρόλα αυτά έκανε μια εξαίρεση για μένα και με δική μου υπογραφή και γνώση ότι μου ανακοινώθηκε από αυτούς ότι ο ήχος είναι φυσιολογικός, θα μου αλλάξει κιβώτιο ολόκληρο για μια φορά. Σε περίπτωση που δημιουργηθεί ξανά ο ήχος θα πρέπει να το αποδεχθω... Αυτά.. Για πείτε μου τώρα... Να στείλω ένα ωραίο email στην Γερμανία αναφέροντας τους τα παράπονα μου και σχολιάζοντας το πόσο αθόρυβο είναι το αυτοκίνητο που θεωρουν( και το διατυμπανοζουν μέσα από τα φυλλάδια παρουσίασης τους) ότι παράγουν;; Γιατί αθόρυβο δεν είναι. Και αν ζεσταθει όχι ακούγεται αλλά σε τρελαίνει...

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μην την ψάχνεις ... VW . Σε καταλαβαινω μιας και εγω πήρα ολοκαινουργιο μοντελο της VW και κανει σαν τενεκες λογω του DSG ...Βεβαια εγω το ηξερα οτι θα κανει ετσι πριν το παρω .

Αλλαξε σασμαν και ας ελπισεις οτι δεν θα το ξανακανει ....

Παρε να δεις εδω τι χειροτερους ηχους εχουμε εμεις με DSG ετσι για να σε κανω να χαρεις λιγο. Φυσικα λενε οτι ειναι φυσιολογικος,οσα dsg Και αν εχουν αλλαχτει παλι ακουγετε απο το πρωτο δευτερολεπτο.Για αυτο δεν παω να το αλλαξω αδικα και να μου κανουν ελληνικο χειρουργιο στο αμαξι

Link to comment
Share on other sites

ο ήχος δεν είναι φυσιολογικός, αφού θα σου αλλάξουν το κιβώτιο είσαι κύριος!

με το δίσκο - πλατό τι θα γίνει? θα αλλαχτεί δωρεάν? πόσα χλμ έχεις τώρα?

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μην την ψάχνεις ... VW . Σε καταλαβαινω μιας και εγω πήρα ολοκαινουργιο μοντελο της VW και κανει σαν τενεκες λογω του DSG ...Βεβαια εγω το ηξερα οτι θα κανει ετσι πριν το παρω .

Αλλαξε σασμαν και ας ελπισεις οτι δεν θα το ξανακανει ....

Παρε να δεις εδω τι χειροτερους ηχους εχουμε εμεις με DSG ετσι για να σε κανω να χαρεις λιγο. Φυσικα λενε οτι ειναι φυσιολογικος,οσα dsg Και αν εχουν αλλαχτει παλι ακουγετε απο το πρωτο δευτερολεπτο.Για αυτο δεν παω να το αλλαξω αδικα και να μου κανουν ελληνικο χειρουργιο στο αμαξι

Ασε φίλε μου έχω παιδευτει παρα πολύ με το συγκεκριμένο θεμα... Μου φαίνεται έν τελεί θα το αποδεχθω. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί δεν μας σέβονται και όλα τα βρίσκουν φυσιολογικά ενώ έχουμε δώσει πολλά λεφτά για αυτό. Και το περνώ και έτσι αν και είναι ακραία η θέση μου. Πλήρωσα τόσα, γιατί πιστεύω πως ότι παίρνεις δίνεις και γιαυτο τον λόγο έπρεπε αυτά τα απαράδεκτα να μην υπάρχουν.. Είναι δυνατόν να ακούς τέτοιους ήχους σε ένα πολυδιαφημισμένο αυτοκίνητο που διακρίνεται για την αθόρυβη λειτουργία του!! Αντίθετα θα μπορούσα να δώσω τα μισά και να πάρω αυτοκίνητο κατώτερης ποιότητας που θα περίμενα να βγάζει τέτοιου είδους προβλήματα και ήχους. Εννοείται πως δεν το συγκρινω με οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο. Αλλά είναι στο που λέω ότι όταν αγοράζεις ρε παιδί μου από την καλύτερη μάρκα δεν θέλεις να απογοητευεσαι με τέτοια προβλήματα.. Ας έβαζαν κάτω τους μηχανικούς τους να δώσουν λύση σε όλα. Καλά ειδικά για το dsg έχω διαβάσει τα άπειρα και ιδίως για το γεγονός ότι θέλουν πολλά χρήματα για την επισκευή.. Οσον αφορά αυτό σε καταλαβαίνω απόλυτα!! Σε ευχαριστώ για το κουράγιο!!! :-)

ο ήχος δεν είναι φυσιολογικός, αφού θα σου αλλάξουν το κιβώτιο είσαι κύριος!

με το δίσκο - πλατό τι θα γίνει? θα αλλαχτεί δωρεάν? πόσα χλμ έχεις τώρα?

Ναι τουλάχιστον τους έπεισα να μου το αλλάξουν.. Ελπιζω να μην ξανασχοληθω!Για το δίσκο πλατο να σου πω την αλήθεια δεν ρώτησα καθόλου.. Θα το διευκρίνισω αύριο. Στην τελική θα το απαίτησω να τελειώνουμε μια και καλή.. Η βλακεία είναι ότι δεν είμαι δίπλα να ελέγχω και όλα τα κάνω τηλεφωνικά μεσω του πατέρα μου... Τέλος πάντων θα δείξει!!!

Link to comment
Share on other sites

Τελικά.. Ανοίχτηκε το κιβώτιο και δεν έχει κανένα πρόβλημα. Ο ήχος εντοπίστηκε στην έκτη ταχύτητα και αυτή είναι ο λόγος που υπάρχει. Το κιβώτιο μετά από χρήση δημιουργεί κάποιες ανοχές οι οποίες και δημιουργούν αυτόν τον ήχο μέσα και έξω από το αυτοκίνητο. Λύση δεν υπάρχει και φυσικά όλα τους ακούγονται φυσιολογικά. Η μεγαλοκαρδη kosmocar παρόλα αυτά έκανε μια εξαίρεση για μένα και με δική μου υπογραφή και γνώση ότι μου ανακοινώθηκε από αυτούς ότι ο ήχος είναι φυσιολογικός, θα μου αλλάξει κιβώτιο ολόκληρο για μια φορά. Σε περίπτωση που δημιουργηθεί ξανά ο ήχος θα πρέπει να το αποδεχθω... Αυτά.. Για πείτε μου τώρα... Να στείλω ένα ωραίο email στην Γερμανία αναφέροντας τους τα παράπονα μου και σχολιάζοντας το πόσο αθόρυβο είναι το αυτοκίνητο που θεωρουν( και το διατυμπανοζουν μέσα από τα φυλλάδια παρουσίασης τους) ότι παράγουν;; Γιατί αθόρυβο δεν είναι. Και αν ζεσταθει όχι ακούγεται αλλά σε τρελαίνει...

Καλημέρα φίλε μου και γω κάτοχος ενός γκόλφ ίδιου με το δίκο σου είμαι απο Κέρκυρα και αντιμετώπισα το ίδιο πρόβλημα.....Φίλε το πρόβλημα ειναι στο δίσκο πλατώ.....Εκει που "κουμπώνει"το ρουλεμάν συπλέχτη στο δίσκο να ελένξουν τα σαίνια της WV άν τα χτένια του δίσκου έχουν το ίδιο ύψος....Πολλές φορές απο κατασκευάστικο λάθος τα χτενάκια αυτά δεν είναι στο ίδιο ύψος και τρίβουν το ρουλεμάν και το χαλάνε....και να αλλάξεις το ρουλεμάν αν αυτό δεν αλλαχθεί πάλι θα στο φάει....άρα θέλεις καινούργιο δίσκο πλατο και ρουλεμάν συπλεχτη και ....υσηχασες!!! Αρκει να δουν αν το καινούργιο σετ συμπλεχτη(δισκος πλατο)δεν ειναι ΚΑΙ AYTO ελαττωματικό..

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους,

Αγόρασα πρόσφατα μεταχειρισμένο ένα VW Golf VI 1400 TSI 122hp με 48700χλμ. Το αυτοκίνητο είναι άψογο εκτός από το γεγονός ότι ο κινητήρας του κροταλίζει κάποιες φορές στο ρελαντί, έτσι ακριβώς όπως περιγράφετε στα προηγούμενα posts. Ο θόρυβος σταματάει όταν έχω πατημένο συνεχώς τον συμπλέκτη.

 

Θα ήθελα να ρωτήσω τα εξής:

 

1. Είναι όντως πρόβλημα δίσκο/πλατό/ρουλεμάν; Η διχάλα πρέπει να αλλαχτεί;

2. Αν τα αλλάξω θα σταματήσει ο θόρυβος ή πάλι τα ίδια θα έχω μετά από λίγο καιρό; Τι δείχνει η εμπειρία σας;

3. Nα βάλω γνήσια ή ενισχυμένα aftermarket εξαρτήματα; Στην περίπτωση aftermarket, ποια μου προτείνετε;

4. Πόσο περίπου θα πρέπει να βάλω το χέρι στην τσέπη, μαζί με ανταλλακτικά-εργασία;

 

Ευχαριστώ

 

ΥΓ: Είμαι λίγο απογοητευμένος από το θέμα ως πρώην κάτοχος ενός Toyota Corolla το οποίο δεν έβγαλε ποτέ ζημιά/θόρυβο μέχρι και τα 160000χλμ και τώρα ετοιμάζομαι να μπλέξω με συνεργεία-μαστόρια.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα και απο εμενα...κατι παρομοιο και με μενα....εδω και καιρο οταν παταω συμπλεκτη ακουω ενα τριξιμο...μετα απο ενα προχειρο ελεγχο απο το μηχανικο μου καταληξαμε οτι μαλλον φταιει το διχαλο ή το αντλιακι του συμπλεκτη....

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους,

Αγόρασα πρόσφατα μεταχειρισμένο ένα VW Golf VI 1400 TSI 122hp με 48700χλμ. Το αυτοκίνητο είναι άψογο εκτός από το γεγονός ότι ο κινητήρας του κροταλίζει κάποιες φορές στο ρελαντί, έτσι ακριβώς όπως περιγράφετε στα προηγούμενα posts. Ο θόρυβος σταματάει όταν έχω πατημένο συνεχώς τον συμπλέκτη.

 

Θα ήθελα να ρωτήσω τα εξής:

 

1. Είναι όντως πρόβλημα δίσκο/πλατό/ρουλεμάν; Η διχάλα πρέπει να αλλαχτεί;

2. Αν τα αλλάξω θα σταματήσει ο θόρυβος ή πάλι τα ίδια θα έχω μετά από λίγο καιρό; Τι δείχνει η εμπειρία σας;

3. Nα βάλω γνήσια ή ενισχυμένα aftermarket εξαρτήματα; Στην περίπτωση aftermarket, ποια μου προτείνετε;

4. Πόσο περίπου θα πρέπει να βάλω το χέρι στην τσέπη, μαζί με ανταλλακτικά-εργασία;

 

Ευχαριστώ

 

ΥΓ: Είμαι λίγο απογοητευμένος από το θέμα ως πρώην κάτοχος ενός Toyota Corolla το οποίο δεν έβγαλε ποτέ ζημιά/θόρυβο μέχρι και τα 160000χλμ και τώρα ετοιμάζομαι να μπλέξω με συνεργεία-μαστόρια.

 

Καλημέρα και καλώς ήρθες στο φόρουμ, όπως επίσης μεγειά και το όχημα!

Ως κάτοχος Leon 125 (ολόιδιο μηχανικά με το golf 122 που πήρες) μπορώ να σου πω ότι δεν θα έπρεπε να ακούγεται τίποτα. Οι περισσότεροι θόρυβοι προκύπτουν είτε από πρόβλημα που έχει το αυτοκίνητο και οι αντιπροσωπείες σφυρούν κλέφτικα είτε από λάθος χρήση του ιδιοκτήτη.

Για παράδειγμα όταν ξεκουράζεις το πόδι πάνω στο συμπλέκτη ακόμη και ελαφρά φθείρεις πολύ γρήγορα το δίχαλο-ρουλεμάν συμπλέκτη, όταν ξεκουράζεις το χέρι στον μοχλό ταχυτήτων φθείρεις ρουλεμάν του κιβωτίου. Αυτό έχει να κάνει με τον οδηγό και όχι με το αυτοκίνητο. Αν το άλλο σου αυτοκίνητο έβγαζε 100.000χλμ με ένα συμπλέκτη χωρίς θορύβους αυτό μπορεί να σου βγάλει και 120.000χλμ.

Πρέπει να κατανοούμε και ποια είναι η σωστή χρήση. Πχ προσωπικά θα περπατήσω 100 μέτρα και δεν θα παρκάρω σε κατηφόρα με μεγάλη κλίση για να ανάψω τον συμπλέκτη. Άλλος θα παρκάρει γιατί είναι πιο κοντά στον προορισμό του. Ένα αυτοκίνητο που κάνει ταξίδια μπορεί να κρατήσει τον συμπλέκτη για πάνω από 100.000χλμ. Ένα ίδιο αυτοκίνητο που κυκλοφορεί στο κέντρο, στα 50.000χλμ θα θέλει συμπλέκτη.

 

Το 122 έβγαλε ελάχιστα προβλήματα τα οποία εντοπίζονται εύκολα και στο golf 6 έχουν επιλυθεί τα περισσότερα.

1, 4)Το τι είναι θα στο πει μηχανικός. Το δίσκο πλατό για 122 είναι sachs, κοστίζει 150€ + 100-120€ η εργασία. Την αλλαγή μπορείς να την κάνεις όπου θέλεις (είναι απλό το βάλε βγάλε του κιβωτίου για κάποιον που έχει πιάσει οποιοδήποτε golf) αρκεί να έχεις εμπιστοσύνη στην δουλειά του μάστορα.

2)Σου απάντησα παραπάνω γι αυτό

3)Όλα τα γνήσια τα φτιάχνουν τρίτες εταιρείες. Άρα πχ για συμπλέκτη επιλέγεις απευθείας sachs, για άλλα πράγματα θα ρωτήσεις να σου πούμε συγκεκριμένα.

Link to comment
Share on other sites

Θανάση,

 

Σ'ευχαριστώ για όλα. Σωστά αυτά που λες. Θέλω να πιστεύω κι εγώ ότι ο προηγούμενος οδηγός ήταν "απότομος" και γι'αυτό φαγώθηκε τόσο γρήγορα ο δίσκος και το πλατό. Με προβληματίζει λίγο το ότι σε μερικούς έχει εμφανιστεί το πρόβλημα σε πολύ λιγότερα χιλιόμετρα από εμένα (π.χ. κάποιο παλικάρι ανέφερε ότι το έβγαλε στα 5000χλμ!). Που λέει ο λόγος, και να θες να τον φας τον δίσκο τόσο γρήγορα, είναι δύσκολο.

 

Θα επισκευθώ κάποιον μηχανικό σύντομα γιατί δεν την παλεύω όταν ακούω τον ματρακά :-)

 

Θα σας ενημερώσω για ότι νεότερο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.