thanassis Posted April 20, 2015 Report Share Posted April 20, 2015 Μπορεί να έχει φαγωθεί το ρουλεμάν και όχι ο συμπλέκτης. Αν δώσεις 120€ εργασία όμως και 50€ για το ρουλεμάν εεε δίνεις και άλλα 100 για να μην σε ενοχλήσει σύντομα ο συμπλέκτης και ξαναπληρώσεις εργασία. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted April 20, 2015 Report Share Posted April 20, 2015 από τη στιγμή που με το που πατας το συμπλεκτη ο θόρυβος σταματάει τότε είναι το ρουλεμαν του συμπληκτη αστο ετσι δεν ειναι πρόβλημα εχω 108000 καιτο ακουω απο τα 10000 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimmat Posted July 16, 2015 Report Share Posted July 16, 2015 (edited) Καλημέρα σε όλους, Αξιώθηκα χθες και πήγα συνεργείο το golf-άκι για αλλαγή σετ συμπλέκτη. Θα μπορούσα να αλλάξω μόνο το ρουλεμάν αλλά σύμφωνα με τον μηχανικό υπήρχε περίπτωση το πρόβλημα να εμφανιστεί πάλι στο μέλλον. Το κόστος έφτασε τα 300 ευρώ. Πλέον δεν ακούγεται τίποτα, ο κινητήρας "κελαηδάει" ακόμα κι όταν ζεστένεται πολύ. Επιτέλους, λέω τώρα ότι έχω βενζινοκίνητο και όχι ντίζελ :-) Ευχαριστώ όλα τα παιδιά που βοήθησαν. Edited July 16, 2015 by dimmat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bleriot Posted August 3, 2015 Report Share Posted August 3, 2015 ανακάλυψα δυστυχώς πολύ αργά αυτό το νήμα γιατί ψαχνόμουν στο άλλο με την καδένα χρονισμού αλλα τελικά φαίνεται να είναι αυτής της κατηγορίας το προβλημα. bleriot, on 20 Ιουν 2015 - 01:50, said: και σε μένα τελικά είναι θέμα συμπλέκτη, ο θόρυβος (κροτάλισμα) σταματάει όταν πατάω συμπλέκτη. Το είχα πάει στην αντιπροσωπεία εντός εγγυησης για να το αναφέρω, κράτησαν το αυτοκίνητο και μου είπαν οτι άλλαξαν κάτι και οτι μάλιστα το εργοστάσιο τους μάλωσε που το άλλαξαν γιατί λέει δεν ήταν υποχρεωμένοι, είναι συνήθης μηχανικός θόρυβος. Ο θόρυβος όμως δε μου φαίνεται καθόλου συνήθης, δε σταμάτησε ποτέ και όσο πάει επιδεινώνεται. Με πολλές προσπάθειες και πολύ μαλακό άφημα του συμπλέκτη μπορώ μερικές φορές να σταματάω τον θόρυβο αλλα επανέρχεται. Τωρα που ξεμπέρδεψα με την εγγυηση και την αντιπροσωπεία θέλω να ρωτήσω: υπάρχει κίνδυνος να χαλάσει κάτι από αυτό το ξεχαρβάλωμα ή είναι μόνο ακουστικό το θέμα. http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=52386&p=587580 τωρα είμαι ακόμα πιο εξαγριωμένος με αυτά που διάβασα με την επίσημη αντιπροσωπεία της VW (την άλλη, στη δυτική Θεσσαλονίκη) γιατί δεν έλυσαν το προβλημα (παρουσιάστηκε απο τα 7.000 χλμ) . Δεν φώναξα, δεν απείλησα ούτε έκανα φασαρίες και με αγνόησαν. Πλήρωνα και επέκταση εγγυησης τα επόμενα έτη σα μλκς Τελικά όμως ποιό είναι το προβλημα και τι πρεπει να αλλαχτεί γιατί απότι διαβάζω δεν υπάρχει πλήρης συμφωνία. Φαίνεται να καταλήγουμε οτι δεν είναι ρουλεμάν συμπλέκτη γιατί άυτό θα ακουγόταν όταν πατούσαμε συμπλέκτη - όχι όταν αφήναμε. σωστά; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bleriot Posted August 3, 2015 Report Share Posted August 3, 2015 αυτός είναι ο θόρυβος, όπως στο 2:27 στην αρχή και σε μένα όπως στο βίντεο εμφανιζόταν σχετικά σπάνια, μετα όλο και πιο συχνα, τωρα ακόμα και να μην εμφανιστεί από την αρχή, αν πατησω και αφήσω 1-2 φορές το συμπλέκτη θα αρχίσει το κροτάλισμα μπορώ να "ξανασυντονίσω" το εξάρτημα και να σταματήσω το κροτάλισμα με πολύ μαλακό και προσεκτικό άφημα του συμπλέκτη σε μερικές προσπάθειες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ALEX101 Posted October 1, 2015 Report Share Posted October 1, 2015 Μάγκες όλο μας στεναχωρεί η VW.....Έχω ένα GOLFάκι 35000χλμ....Έχω αλλάξει δίσκο πλατό στα 15000χλμ....γιατι κροτάλιζε και μένα..Έιχα μιλήσει με τον AlexSerres εδώ και λίγο καιρό....Η αλήθεια είναι πως από τότε το αμαξάκι μου πάει καλά,δεν έχει πρόβλημα...Τώρα με το σκάνδαλο ....Γιατί??? Κάπου στενάχωριέμαι...Έδωσα 20000ευρώ να το αγοράσω έφτυσα αίμα και φοβάμε τι θα προκύψει αύριο....Άς σοβαρευτούν λίγο. GOLF TSI 120HP Μοντέλο 2009. Δηλαδή πρέπει να πούμε καλύτερη τη TOYOTA? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
redo Posted November 20, 2015 Report Share Posted November 20, 2015 Καλησπερα και απο εμενα, εχω ενα golf 6 του 2010 και αρχισε να ακουγεται αυτος ο "γνωστος" θορυβος οταν το εχω σε νεκρα απο το σασμαν (?). Αυτο το κροταλισμα λες και ειναι diesel το αμαξι. τα χιλιομετρα μου ειναι 77000 και συμφωνα με το συνεργειο που το πηγα ειναι ρουλεμαν σασμαν. Το κοστος ειναι γυρω στα 650ευρω και αν αλλαξω μαζι και δισκο πλατω παει στα 880 ολα μαζι. Τελικα προκειται για στανταρ προβλημα του συγκεκριμενου κινητηρα (1.4 122hp golf vi)? Επειδη εγω διαβασει διαφορα στα φορουμ, οταν ο ηχος σταματαει οταν πατας τον συμπλεκτη, μου ειπαν απο 2 συνεργεια οτι ειναι το προβλημα ειναι στα ρουλεμαν του σασμαν, οποτε θελει κατεβασμα ανοιγμα και αλλαγμα... τραγικο τι να πω! Επισης μου ειπαν οτι αν το αφησεις ετσι υπαρχει περιπτωση εκτεταμενης βλαβης ολου του σασμαν με αποτελεσμα μετα να θες αλλαγη σασμαν και οχι επισκευη! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
profchaos Posted November 22, 2015 Report Share Posted November 22, 2015 (edited) Ισχύει φίλε μου. Οσο το αφήνει ο μεταλλικός ήχος θα χειροτερεύει . Θα φαγώνεται όλο και πιο πολύ.. Το είχα αφήσει διότι ειχα βαρεθεί να το τρέχω κάθε τόσο στα service και ο ήχος χειροτέρευε σε σημείο που ακουγόταν δυνατά εξω απο το αμάξι.. Εγώ το είχα πάει στον Τσακουλέρη γιατι το προετείνουν στο φόρουμ και μου είχε φύγει ενα 300άρι - 350άρι προ 3ετίας .. για αλλαγή μόνο ενος ρουλεμαν. Δεν ξέρω αν ηταν πολλά τότε αλλά το είχε φτιάξει..Είχε κάνει όμως λάθος στις ταχύτητες και κλώτσαγε η 5η . ΤΟ πήγα το έφτιαξε και μετα απο λίγους μήνες την ξαναπέταξε την 5η. Ε μετα δεν το ξαναπήγα.. Edited November 22, 2015 by profchaos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AggelakasK Posted November 22, 2015 Report Share Posted November 22, 2015 Ισχύει φίλε μου. Οσο το αφήνει ο μεταλλικός ήχος θα χειροτερεύει . Θα φαγώνεται όλο και πιο πολύ.. Το είχα αφήσει διότι ειχα βαρεθεί να το τρέχω κάθε τόσο στα service και ο ήχος χειροτέρευε σε σημείο που ακουγόταν δυνατά εξω απο το αμάξι.. Εγώ το είχα πάει στον Τσακουλέρη γιατι το προετείνουν στο φόρουμ και μου είχε φύγει ενα 300άρι - 350άρι προ 3ετίας .. για αλλαγή μόνο ενος ρουλεμαν. Δεν ξέρω αν ηταν πολλά τότε αλλά το είχε φτιάξει..Είχε κάνει όμως λάθος στις ταχύτητες και κλώτσαγε η 5η . ΤΟ πήγα το έφτιαξε και μετα απο λίγους μήνες την ξαναπέταξε την 5η. Ε μετα δεν το ξαναπήγα.. εμενα για το ιδιο θεμα , μου ειπε αλλαγη σετ συμπλεκτη και 99% θα φτιαξει...ενας άλλος μου ειπε πως και να αλλαχθει το σετ συμπλεκτη , γιατρεια δεν θα δω...η αντιπροσωπεια μου ειπε πως ετσι δουλευει(ημαρτον) και ενας τεταρτος με συμβουλεψε να πιεσω την αντιπροσωπεια για επισκευη του σασμαν , μιας και το αυτοκινητο δεν έχει παει σε μη εξουσιοδοτημενο ποτε ... οπως καταλαβαινω δεν υπαρχει κατι στανταρ και μιλαμε για μια επισκευη η οποια μπορει να ξεκινησει απο μια αλλγη σετ συμπλεκτη (300-400ε) και να καταληξει σε επισκευη σασμαν (900+), με αμφιβολία για το αν θα φτιαχτει το "προβλημα" να το πω? Η αληθεια στην δικη μου περιπτωση και με 92000 χλμ η ηχος παει και ερχεται ...σε σημειο που καποιες φορες σε βενζιναδικο μου λενε ...εχουμε προσφορα σε diesel ultimate ...τι να πω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
profchaos Posted November 22, 2015 Report Share Posted November 22, 2015 (edited) εμενα στα 80.000 μου το έβγαλε το πρόβλημα με το κροτάλισμα.. Ο Απατεωνόπουλος ή Παζαρόπουλος τότε στην Ν.Ιωνία είχε πεί αστο μέχρι να χαλάσει τελείως... Ασχετοσύνη και ανευθυνότητα εις το έπακρον. Η έσχατη λύση που είχαν δώσει τότε μετα απο επιμονή και φασαρία δική μου ηταν να αλλάξουν βαλβολίνες για τα μάτια του κόσμου. Φυσικά η κομπογιανίτικη λύση που πήγε να δώσει η αντιπροσωπεία δεν εφερε κανένα αποτέλεσμα. Την λύση την βρήκα στο συνεργείο που προανέφερα οπου και άλλαξε το ρουλεμάν. Τώρα μετα απο 3 χρόνια ειμαι στα 98.000 μιας και δεν το πολυχρησιμοποιώ και εχει αρχίσει το "Παρκινσον" τρέμουλο δηλαδή.. Να δούμε τι ειναι αυτό πάλι. Εχω αποφασίσει πάντως πως μόλις το φτιάξω σωστά να το βάλω αγγελία και δεν θα ξανακοιτάξω ποτε VW στην ζωη μου. Μακριά και αγαπημένοι. Edited November 22, 2015 by profchaos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
redo Posted November 23, 2015 Report Share Posted November 23, 2015 εμενα στα 80.000 μου το έβγαλε το πρόβλημα με το κροτάλισμα.. Ο Απατεωνόπουλος ή Παζαρόπουλος τότε στην Ν.Ιωνία είχε πεί αστο μέχρι να χαλάσει τελείως... Ασχετοσύνη και ανευθυνότητα εις το έπακρον. Η έσχατη λύση που είχαν δώσει τότε μετα απο επιμονή και φασαρία δική μου ηταν να αλλάξουν βαλβολίνες για τα μάτια του κόσμου. Φυσικά η κομπογιανίτικη λύση που πήγε να δώσει η αντιπροσωπεία δεν εφερε κανένα αποτέλεσμα. Την λύση την βρήκα στο συνεργείο που προανέφερα οπου και άλλαξε το ρουλεμάν. Τώρα μετα απο 3 χρόνια ειμαι στα 98.000 μιας και δεν το πολυχρησιμοποιώ και εχει αρχίσει το "Παρκινσον" τρέμουλο δηλαδή.. Να δούμε τι ειναι αυτό πάλι. Εχω αποφασίσει πάντως πως μόλις το φτιάξω σωστά να το βάλω αγγελία και δεν θα ξανακοιτάξω ποτε VW στην ζωη μου. Μακριά και αγαπημένοι. Οταν λες τρεμουλο εννοεις το ιδιο παλι, με κροταλισμα η κατι καινουριο? Ο συνεργειας τι σου ειχε αλλαξει τοτε, στα 80.000 χιλ. μονο 1 ρουλεμαν? Γιατι εφοσον αυτα ειναι ελλατωματικα αν ειναι να το ανοιξεις μηπως συμφερει να τα αλλαξεις ολα? Δεν ξερω λεω εγω. 350 σου ειχε παρει για ρουλεμαν σασμαν? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
profchaos Posted November 23, 2015 Report Share Posted November 23, 2015 (edited) Λοιπόν να στα πω αναλυτικά. Στα 80.000 είχε τρέμουλο και μικρό κροτάλισμα το οποίο εγινε μεγάλο κροτάλισμα απο την μηχανή . Μου είπε οτι άλλαξε 1 ρουλεμαν το οποίο ηταν φαγωμένο. Για να το κάνει αυτό επίσης μου είπε οτι κατέβασε μηχανή και κιβώτιο ταχυτήτων γι αυτό και ξεμόνταρε και την 5η ταχύτητα η οποία παραμένει με το κλώτσημα που έγραψα παραπάνω. Τα παραπάνω προ 3ετίας περίπου και ναι μου πήρε 300 ή 350 δεν θυμάμαι για ενα ρουλεμαν. Η σκέψη σου ειναι σωστή και αξίζει να ρωτήσουμε ενα τεχνικό που ασχολείτε με golf εαν ειναι να κατεβάσει ολοκληρη μηχανη να αλλάξει όλα τα ρουλεμαν. Φυσικα εαν γίνεται κατι τέτοιο δεν γνωρίζω. Σήμερα τωρα στα 90.000+ μου κάνει ενα τρέμουλο στο ρελαντί χωρίς ευτυχως μεταλλικό θόρυβο. Μόλις ανάψω το αμάξι το σηματάκι του κινητήρα αναβοσβήνει και μετα απο λίγο παραμένει σταθερό. Σε σπάνιες περιπτώσεις υπάρχει περίπτωση το αμάξι να μπουκώσει, να πατάς γκάζι και να ζορίζεται να ανεβάσει στροφές. Πατας περισσότερο συμπλέκτη για να μην σβήσει ενώ σε ανηφόρα πάει οριακα με τέρμα συμπλέκτη επίσης για να μην σβήσει. Τρέμει σίγουρα περισσότερο. Μόλις όμως σβήσεις μηχανή και ξαναανοίξεις σταματάει αυτό. Παραμένει ωστόσο το αρχικό τρέμουλο που πλέον εχει σταθερά. Αυτο να συμβαίνει μια φορά το μήνα. Για τέτοια συχνότητα μιλάμε αλλά το τρέμουλο ειναι μόνιμο και καθημερινο χωρίς να επηρεάζει ωστόσο την απόδοση τόσο πολύ. Ειμαι σίγουρος όμως οτι το αμάξι καίει κατα πολύ παραπάνω .. Τώρα ενα εμπειρος και σωστός τεχνικός εαν του περιγράψεις τα περιστατικά θα σου βγάλει ακριβή διάγνωση . Ολοι οι υπόλοιποι λένε αερολογίες.. Βαζουν βγάζουν και οτι τους κάτσει. Edited November 23, 2015 by profchaos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
redo Posted November 23, 2015 Report Share Posted November 23, 2015 golf 6 εγω εχω με το προβλημα του κροταλισμαστος(σαν diesel) στο ρελαντι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AggelakasK Posted November 24, 2015 Report Share Posted November 24, 2015 Νεότερα από το θέμα ...σε επικοινωνία που είχα με καρεντα εκ νέου και αφού μου ζήτησαν να περάσω από εκεί για καλύτερη αξιολόγηση της καταστάσης με διαβεβαίωσαν πως το θέμα θα φτιάξει οριστικά με αλλαγή σετ συμπλέκτη δίσκου πλατό ρουλεμάν !!το κόστος τις διαμορφώνεται έπειτα από νέα έκπτωση στα 490€ !!!!180€ κάτω δηλαδή από το αρχικό κόστος! Στην συζήτηση με τον σύμβουλο μου είπε ,ανεπίσημα, πως αυτό είναι και παραμένει θέμα στα αυτόκινητα του γκρουπ και έχει να κάνει με το ρημάδι το ρουλεμάν που δεν συμφέρει να το αλλάξεις μόνο του μιας και το ανταλλακτικό αποτελεί σετ με δίσκο πλατό ! Το αυτοκίνητο δεν πατινάρει ακόμα όποτε θα το παρακολουθώ και κάποια στιγμή θα το αλλάξω αλλά όχι σε αντιπροσωπεία ! Αυτά Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stellbouz Posted November 24, 2015 Report Share Posted November 24, 2015 προς ενημέρωση παιδιά να ξέρετε ότι το θέμα με το ρουλεμάν δεν το έχουν μόνο τα αυτοκίνητα του γκρουπ. Το είχαν και αλλά αυτοκ. που πέρασαν απο τα χέρια μου όπως bmw 318 e46, Mazda rx8, bmw 325 e92, ακόμη και το Golf vii που έχω με 20000χλμ παρουσιάζει τον ίδιο ακριβός θόρυβο. πλέων δεν το βλέπω σαν πρόβλημα μόνο εάν αρχίσει και πατινάρει το αυτοκίνητο, τότε θέλουν αλλαγή ολα όπως έγραψε ο AggelakasK δηλαδή σετ συμπλέκτη-δίσκο-πλατό-ρουλεμάν. Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 24, 2015 Report Share Posted November 24, 2015 Νεότερα από το θέμα ...σε επικοινωνία που είχα με καρεντα εκ νέου και αφού μου ζήτησαν να περάσω από εκεί για καλύτερη αξιολόγηση της καταστάσης με διαβεβαίωσαν πως το θέμα θα φτιάξει οριστικά με αλλαγή σετ συμπλέκτη δίσκου πλατό ρουλεμάν !!το κόστος τις διαμορφώνεται έπειτα από νέα έκπτωση στα 490€ !!!!180€ κάτω δηλαδή από το αρχικό κόστος! Στην συζήτηση με τον σύμβουλο μου είπε ,ανεπίσημα, πως αυτό είναι και παραμένει θέμα στα αυτόκινητα του γκρουπ και έχει να κάνει με το ρημάδι το ρουλεμάν που δεν συμφέρει να το αλλάξεις μόνο του μιας και το ανταλλακτικό αποτελεί σετ με δίσκο πλατό ! Το αυτοκίνητο δεν πατινάρει ακόμα όποτε θα το παρακολουθώ και κάποια στιγμή θα το αλλάξω αλλά όχι σε αντιπροσωπεία ! Αυτά Sent from my iPhone using Tapatalk Το ρουλεμάν, δεν συμφέρει ν΄αλλαχθεί λόγω εργατικών καθώς απαιτείται η εξαγωγή του δισκοπλατώ κλπ. Πωλείται και σκέτο σαν ανταλλακτικό στο δίκτυο VAG καθώς και στο εμπόριο αλλά και σετ μαζί με δισκοπλατώ. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 24, 2015 Report Share Posted November 24, 2015 (edited) Στο παρακάτω διάγραμμα φαίνεται το δισκοπλατώ (1) και το ρουλεμάν (6) Πολλές φορές φθείρεται το δίχαλο (7) καθώς και το έλασμα (8 )και χρήζουν κι αυτά αλλαγής. Ενδεικτικά για μοτέρ Cavd 2010. Είναι ίδια ακολουθούν το ΒΜΥ Edited December 13, 2015 by nikdev 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikosthess Posted November 27, 2015 Report Share Posted November 27, 2015 (edited) Το προβλημα εμενα λυθηκε με αλλαγη ρουλεμαν του σαζμαν Edited December 10, 2015 by nikosthess Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
redo Posted December 12, 2015 Report Share Posted December 12, 2015 (edited) Πηγα στην vw για να επιβεβεωσω αυτο που μου ειπαν στο συνεργειο(ρουλεμαν σασμαν). Στην vw μου ειπαν οτι ειναι γνωστο προβλημα στα ρουλεμαν του συμπλεκτη ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΑΣΜΑΝ.....και δεν χρειαζεται να κανω τιποτα αμεσα!!!!!!!!!! Edited December 12, 2015 by redo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dino Posted August 27, 2016 Report Share Posted August 27, 2016 Επαναφέρω το θέμα μετα απο καιρό μιας και έπεσα τυχαία πανω. Το προβλημα το ειχα και εγω πριν δυο χρονια στα 70.000χλμ.Θορυβος στο ρελαντί και μη σωςτη αιςθηςη Στο κούμπωμα της 5ης με φοβο να κουρεψω τη σχεςη.Σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο εγινε η αλλαγη 3 ρουλεμάν του σασμάν που ηταν σε απαράδεκτη κατάσταση.420€ το κοστος.Δε προτίμησα να το αφήσω ετσι μεχρι να διαλυθεί.Απο τότε κανενα προβλημα! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
socrates Posted December 8, 2017 Report Share Posted December 8, 2017 Να γραψω και εγω για το προβλημα σε fsi 1.6.O θορυβος ειναι ακριβως οπως εμφανιζεται στο βιντεο με τον αγγλο που ανεβασε ο φιλος ποιο πανω.Ενα σπαστικο χρουχρου εντονο το οποιο σταματαει μολις πατησεις το συμπλεκτη εφοσων φτασει στο τερμα της διαδρομης.Μετα ακους τον κινητηρα που γινεται εντελως αθορυβος.Λιοπον εγω ταλαιπωρουμαι χρονια με το προβλημα και ακομα ετσι το χω.Αλαξα στην εγγυηση καινουργιο σασμαν τρομπες συμπλεκτη διχαλο και μετα απο 3000χλμ ξανα το ιδιο προβλημα.Η γνωμη μου ειναι οτι το προβλημα ειναι στο δισκο πλατο η στο ρουλεμαν γιατι ειναι αδυνατον με νεο σασμαν ο θορυβος να επανερθει και μαλιστα στα ιδια χλμ οπως με το πρωτο σασμαν.Εκτος εαν μιλαμε για μεγαλη παρτιδα ελατωματικων σασμαν που βγαζαν το προβλημα περιπου στα ιδια χλμ.Εχω κανει 40.000 χλμ απο την αλαγη σασμαν και δεν εντιμετωπισα σοβαρο προβλημα ουτε με τις ταχυτητες και το κουμπωμα τους αλλα ο θορυβος στα πρωτα 10.000χλμ ηταν παροδικος και πλεον εδω και χρονια ειναι μονιμος.Ειδικα μετα απο ωρα χρησης ειναι εντονος στο ρελαντι.Επισης το ιδιο προβλημα αντιμετωπισα και σε starlet μετα απο αλαγη δισκου πλατο με το ιδιο χαρχουλεμα στο ρελαντι και τον θορυβο να τον εχω πανω απο 100.000χλ χωρις να παθω αλλη ζημια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katafractos Posted February 14, 2018 Report Share Posted February 14, 2018 Καλησπέρα, Το ίδιο ακριβώς πρόβλημα έχει αρχίσει να μου παρουσιάζει από το καλοκαίρι κι εμένα το Golfάκι. (ΜΚ6 1.4 TSI 160HP του 2009 με 125000 χλμ) Το πήγα στην Karenta και μου είπαν ότι δεν πρόκειται για κάτι ανησυχητικό. Υπάρχει μου είπαν τεχνική οδηγία από τη VW πως από τη στιγμή που το αυτοκίνητο δεν πατινάρει δεν χρειάζεται να γίνει κάποια επιδιόρθωση ή αντικατάσταση. Επίσης μου είπαν και εμένα ότι ακόμη και να αλλάξουν δίσκο πλατώ, ρουλεμάν, κτλ, υπάρχει περίπτωση έπειτα από 30.000χλμ για παράδειγμα να ξανακάνει το θόρυβο. Με όλα αυτά που διάβασα στο topic άρχισαν να με ζώνουν τα φίδια και φοβάμαι μήπως πάρω κάνα σασμάν στο χέρι αν το αφήσω και περιμένω μέχρι να αρχίσει να πατινάρει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwgt Posted March 16, 2018 Report Share Posted March 16, 2018 Καλησπέρα, μετά απο 165,000 χλμ αντιμετωπίζω το εξής θέμα. με σχέση στο κιβώτιο ακούω έναν θόρυβο (σα φτερωτή) που από όσο διαβάζω πιθανότατα να σχετίζεται με ρουλεμάν κιβωτίου. αυτό που με προβληματίζει/μπερδεύει είναι ότι θόρυβος (αν και σε χαμηλότερη ένταση) ακούγεται και όταν το αυτοκίνητο ρολάρει με νεκρά. Η συχνότητα μειώνεται ώσπου να σταματήσει όταν ακινητοποιηθεί το αυτοκίνητο. σε "μαρσάρισμα" με νεκρά δεν ακούγεται κάτι. καμία ιδέα;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted March 19, 2018 Report Share Posted March 19, 2018 α. Σαν φτερωτή που λες, έχει πρόβλημα ο δίσκος . Δες αν τρέμει το πεντάλ. β. Μεγάλη πιθανότητα να έχει φθαρεί άλλο ρουλεμάν εντός του κιβωτίου ή/και το δίχαλο. Το ρουλεμάν που αναφέρουμε στο θέμα ενα τακ τακ κάνει στο ρελαντί μόνο, χωρίς σχέση. Καλό είναι να πας για λύσιμο, μην το αφήσεις. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwgt Posted March 20, 2018 Report Share Posted March 20, 2018 (edited) On 3/19/2018 at 2:55 ΜΜ, nikdev said: α. Σαν φτερωτή που λες, έχει πρόβλημα ο δίσκος . Δες αν τρέμει το πεντάλ. β. Μεγάλη πιθανότητα να έχει φθαρεί άλλο ρουλεμάν εντός του κιβωτίου ή/και το δίχαλο. Το ρουλεμάν που αναφέρουμε στο θέμα ενα τακ τακ κάνει στο ρελαντί μόνο, χωρίς σχέση. Καλό είναι να πας για λύσιμο, μην το αφήσεις. ευχαριστώ για την απάντηση... να δούμε ειναι απο εχθες μεσα περιμένω νεότερα... θα ενημερώσω. o δισκος εχει κατι λιγοτερο απο 15,000 χλμ. οσο για τρεμουλο οχι δεν ειχα παρατηρησει κατι... Edited March 20, 2018 by vwgt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...