Jump to content
Alexkdef

Golf 5/6 - Προβλημα & Θορυβος Στο Ρελαντι (Αλλαγη Ρουλεμάν Συμπλέκτη)

Recommended Posts

Μπορεί να έχει φαγωθεί το ρουλεμάν και όχι ο συμπλέκτης. Αν δώσεις 120€ εργασία όμως και 50€ για το ρουλεμάν εεε δίνεις και άλλα 100 για να μην σε ενοχλήσει σύντομα ο συμπλέκτης και ξαναπληρώσεις εργασία.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

από τη στιγμή που με το που πατας το συμπλεκτη ο θόρυβος σταματάει τότε είναι το ρουλεμαν του συμπληκτη αστο ετσι δεν ειναι πρόβλημα εχω 108000 καιτο ακουω απο τα 10000

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους,

 

Αξιώθηκα χθες και πήγα συνεργείο το golf-άκι για αλλαγή σετ συμπλέκτη. Θα μπορούσα να αλλάξω μόνο το ρουλεμάν αλλά σύμφωνα με τον μηχανικό υπήρχε περίπτωση το πρόβλημα να εμφανιστεί πάλι στο μέλλον. Το κόστος έφτασε τα 300 ευρώ. Πλέον δεν ακούγεται τίποτα, ο κινητήρας "κελαηδάει" ακόμα κι όταν ζεστένεται πολύ. Επιτέλους, λέω τώρα ότι έχω βενζινοκίνητο και όχι ντίζελ :-)

 

Ευχαριστώ όλα τα παιδιά που βοήθησαν.

Edited by dimmat
Link to comment
Share on other sites

ανακάλυψα δυστυχώς πολύ αργά αυτό το νήμα γιατί ψαχνόμουν στο άλλο με την καδένα χρονισμού αλλα τελικά φαίνεται να είναι αυτής της κατηγορίας το προβλημα.

 

bleriot, on 20 Ιουν 2015 - 01:50, said:snapback.png

και σε μένα τελικά είναι θέμα συμπλέκτη, ο θόρυβος (κροτάλισμα) σταματάει όταν πατάω συμπλέκτη. Το είχα πάει στην αντιπροσωπεία εντός εγγυησης για να το αναφέρω, κράτησαν το αυτοκίνητο και μου είπαν οτι άλλαξαν κάτι και οτι μάλιστα το εργοστάσιο τους μάλωσε που το άλλαξαν γιατί λέει δεν ήταν υποχρεωμένοι, είναι συνήθης μηχανικός θόρυβος.

Ο θόρυβος όμως δε μου φαίνεται καθόλου συνήθης, δε σταμάτησε ποτέ και όσο πάει επιδεινώνεται. 

Με πολλές προσπάθειες και πολύ μαλακό άφημα του συμπλέκτη μπορώ μερικές φορές να σταματάω τον θόρυβο αλλα επανέρχεται.

Τωρα που ξεμπέρδεψα με την εγγυηση και την αντιπροσωπεία θέλω να ρωτήσω:

υπάρχει κίνδυνος να χαλάσει κάτι από αυτό το ξεχαρβάλωμα ή είναι μόνο ακουστικό το θέμα. 

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=52386&p=587580

 

τωρα είμαι ακόμα πιο εξαγριωμένος με αυτά που διάβασα με την επίσημη αντιπροσωπεία της VW (την άλλη, στη δυτική Θεσσαλονίκη) γιατί δεν έλυσαν το προβλημα (παρουσιάστηκε απο τα 7.000 χλμ) . Δεν φώναξα, δεν απείλησα ούτε έκανα φασαρίες και με αγνόησαν. Πλήρωνα και επέκταση εγγυησης τα επόμενα έτη σα μλκς

 

Τελικά όμως ποιό είναι το προβλημα και τι πρεπει να αλλαχτεί γιατί απότι διαβάζω δεν υπάρχει πλήρης συμφωνία.

Φαίνεται να καταλήγουμε οτι δεν είναι ρουλεμάν συμπλέκτη γιατί άυτό θα ακουγόταν όταν πατούσαμε συμπλέκτη - όχι όταν αφήναμε.

σωστά;

Link to comment
Share on other sites

αυτός είναι ο θόρυβος, όπως στο 2:27

στην αρχή και σε μένα όπως στο βίντεο εμφανιζόταν σχετικά σπάνια, μετα όλο και πιο συχνα,

τωρα ακόμα και να μην εμφανιστεί από την αρχή, αν πατησω και αφήσω 1-2 φορές το συμπλέκτη θα αρχίσει το κροτάλισμα

 

 

μπορώ να "ξανασυντονίσω" το εξάρτημα και να σταματήσω το κροτάλισμα με πολύ μαλακό και προσεκτικό άφημα του συμπλέκτη σε μερικές προσπάθειες

Link to comment
Share on other sites

Μάγκες όλο μας στεναχωρεί η VW.....Έχω ένα GOLFάκι 35000χλμ....Έχω αλλάξει δίσκο πλατό στα 15000χλμ....γιατι κροτάλιζε και μένα..Έιχα μιλήσει με τον AlexSerres εδώ και λίγο καιρό....Η αλήθεια είναι πως από τότε το αμαξάκι μου πάει καλά,δεν έχει πρόβλημα...Τώρα με το σκάνδαλο   ....Γιατί???

Κάπου στενάχωριέμαι...Έδωσα 20000ευρώ να το αγοράσω έφτυσα αίμα και φοβάμε τι θα προκύψει αύριο....Άς σοβαρευτούν λίγο.

GOLF TSI 120HP Μοντέλο 2009.


Δηλαδή πρέπει να πούμε καλύτερη τη TOYOTA? :sorry:

Link to comment
Share on other sites

 Καλησπερα και απο εμενα,

 

εχω ενα golf 6 του 2010 και αρχισε να ακουγεται αυτος ο "γνωστος" θορυβος οταν το εχω σε νεκρα απο το σασμαν (?).

Αυτο το κροταλισμα λες και ειναι diesel το αμαξι.

τα χιλιομετρα μου ειναι 77000 και συμφωνα με το συνεργειο που το πηγα ειναι ρουλεμαν σασμαν.

Το κοστος ειναι γυρω στα 650ευρω και αν αλλαξω μαζι και δισκο πλατω παει στα 880 ολα μαζι.

 

Τελικα προκειται για στανταρ προβλημα του συγκεκριμενου κινητηρα (1.4 122hp golf vi)?

 

Επειδη εγω διαβασει διαφορα στα φορουμ, οταν ο ηχος σταματαει οταν πατας τον συμπλεκτη, μου ειπαν απο 2 συνεργεια οτι ειναι το προβλημα ειναι στα ρουλεμαν του σασμαν, οποτε θελει κατεβασμα ανοιγμα και αλλαγμα...

 

τραγικο τι να πω!

Επισης μου ειπαν οτι αν το αφησεις ετσι υπαρχει περιπτωση εκτεταμενης βλαβης ολου του σασμαν με αποτελεσμα μετα να θες αλλαγη σασμαν και οχι επισκευη!

Link to comment
Share on other sites

Ισχύει φίλε μου. Οσο το αφήνει ο μεταλλικός ήχος θα χειροτερεύει . Θα φαγώνεται όλο και πιο πολύ.. 

Το είχα αφήσει διότι ειχα βαρεθεί να το τρέχω κάθε τόσο στα service και ο ήχος χειροτέρευε σε σημείο που ακουγόταν δυνατά εξω απο το αμάξι..

 

Εγώ το είχα πάει στον Τσακουλέρη γιατι το προετείνουν στο φόρουμ και μου είχε φύγει ενα 300άρι - 350άρι προ 3ετίας .. για αλλαγή μόνο ενος ρουλεμαν. Δεν ξέρω αν ηταν πολλά τότε αλλά το είχε φτιάξει..Είχε κάνει όμως λάθος στις ταχύτητες και κλώτσαγε η 5η . ΤΟ πήγα το έφτιαξε και μετα απο λίγους μήνες την ξαναπέταξε την 5η. Ε μετα δεν το ξαναπήγα..

Edited by profchaos
Link to comment
Share on other sites

Ισχύει φίλε μου. Οσο το αφήνει ο μεταλλικός ήχος θα χειροτερεύει . Θα φαγώνεται όλο και πιο πολύ.. 

Το είχα αφήσει διότι ειχα βαρεθεί να το τρέχω κάθε τόσο στα service και ο ήχος χειροτέρευε σε σημείο που ακουγόταν δυνατά εξω απο το αμάξι..

 

Εγώ το είχα πάει στον Τσακουλέρη γιατι το προετείνουν στο φόρουμ και μου είχε φύγει ενα 300άρι - 350άρι προ 3ετίας .. για αλλαγή μόνο ενος ρουλεμαν. Δεν ξέρω αν ηταν πολλά τότε αλλά το είχε φτιάξει..Είχε κάνει όμως λάθος στις ταχύτητες και κλώτσαγε η 5η . ΤΟ πήγα το έφτιαξε και μετα απο λίγους μήνες την ξαναπέταξε την 5η. Ε μετα δεν το ξαναπήγα..

εμενα για το ιδιο θεμα , μου ειπε αλλαγη σετ συμπλεκτη και 99% θα φτιαξει...ενας άλλος μου ειπε πως και να αλλαχθει το σετ συμπλεκτη , γιατρεια δεν θα δω...η αντιπροσωπεια μου ειπε πως ετσι δουλευει(ημαρτον) και ενας τεταρτος με συμβουλεψε να πιεσω την αντιπροσωπεια για επισκευη του σασμαν , μιας και το αυτοκινητο δεν έχει παει σε μη εξουσιοδοτημενο ποτε ... οπως καταλαβαινω δεν υπαρχει κατι στανταρ και μιλαμε για μια επισκευη η οποια μπορει να ξεκινησει απο μια αλλγη σετ συμπλεκτη (300-400ε) και να καταληξει σε επισκευη σασμαν (900+), με αμφιβολία για το αν θα φτιαχτει το "προβλημα" να το πω?

Η αληθεια στην δικη μου περιπτωση και με 92000 χλμ η ηχος παει και ερχεται ...σε σημειο που καποιες φορες σε βενζιναδικο μου λενε ...εχουμε προσφορα σε diesel ultimate ...τι να πω?

Link to comment
Share on other sites

εμενα στα 80.000 μου το έβγαλε το πρόβλημα με το κροτάλισμα..

Ο Απατεωνόπουλος ή Παζαρόπουλος τότε στην Ν.Ιωνία  είχε πεί αστο μέχρι να χαλάσει τελείως... Ασχετοσύνη και ανευθυνότητα εις το έπακρον.

 

Η έσχατη λύση που είχαν δώσει τότε μετα απο επιμονή και φασαρία δική μου ηταν να αλλάξουν βαλβολίνες για τα μάτια του κόσμου.

Φυσικά η κομπογιανίτικη λύση που πήγε να δώσει η αντιπροσωπεία δεν εφερε κανένα αποτέλεσμα.

 

Την λύση την βρήκα στο συνεργείο που προανέφερα οπου και άλλαξε το ρουλεμάν.

 

Τώρα μετα απο 3 χρόνια ειμαι στα 98.000 μιας και δεν το πολυχρησιμοποιώ και εχει αρχίσει το "Παρκινσον" τρέμουλο δηλαδή..

 

Να δούμε τι ειναι αυτό πάλι. 

 

Εχω αποφασίσει πάντως πως μόλις το φτιάξω σωστά να το βάλω αγγελία και δεν θα ξανακοιτάξω ποτε VW στην ζωη μου. Μακριά και αγαπημένοι.

Edited by profchaos
Link to comment
Share on other sites

εμενα στα 80.000 μου το έβγαλε το πρόβλημα με το κροτάλισμα..

Ο Απατεωνόπουλος ή Παζαρόπουλος τότε στην Ν.Ιωνία  είχε πεί αστο μέχρι να χαλάσει τελείως... Ασχετοσύνη και ανευθυνότητα εις το έπακρον.

 

Η έσχατη λύση που είχαν δώσει τότε μετα απο επιμονή και φασαρία δική μου ηταν να αλλάξουν βαλβολίνες για τα μάτια του κόσμου.

Φυσικά η κομπογιανίτικη λύση που πήγε να δώσει η αντιπροσωπεία δεν εφερε κανένα αποτέλεσμα.

 

Την λύση την βρήκα στο συνεργείο που προανέφερα οπου και άλλαξε το ρουλεμάν.

 

Τώρα μετα απο 3 χρόνια ειμαι στα 98.000 μιας και δεν το πολυχρησιμοποιώ και εχει αρχίσει το "Παρκινσον" τρέμουλο δηλαδή..

 

Να δούμε τι ειναι αυτό πάλι. 

 

Εχω αποφασίσει πάντως πως μόλις το φτιάξω σωστά να το βάλω αγγελία και δεν θα ξανακοιτάξω ποτε VW στην ζωη μου. Μακριά και αγαπημένοι.

 

Οταν λες τρεμουλο εννοεις το ιδιο παλι, με κροταλισμα η κατι καινουριο?

Ο συνεργειας τι σου ειχε αλλαξει τοτε, στα 80.000 χιλ. μονο 1 ρουλεμαν? Γιατι εφοσον αυτα ειναι ελλατωματικα αν ειναι να το ανοιξεις μηπως συμφερει να τα αλλαξεις ολα? Δεν ξερω λεω εγω.

350 σου ειχε παρει για ρουλεμαν σασμαν?

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν να στα πω αναλυτικά.

 

Στα 80.000 είχε τρέμουλο και μικρό κροτάλισμα το οποίο εγινε μεγάλο κροτάλισμα απο την μηχανή .

 

Μου είπε οτι άλλαξε 1 ρουλεμαν το οποίο ηταν φαγωμένο.

 

Για να το κάνει αυτό επίσης μου είπε οτι κατέβασε μηχανή και κιβώτιο ταχυτήτων γι αυτό και ξεμόνταρε και την 5η ταχύτητα η οποία παραμένει με το κλώτσημα που έγραψα παραπάνω.

 

Τα παραπάνω προ 3ετίας περίπου και ναι μου πήρε 300 ή 350 δεν θυμάμαι για ενα ρουλεμαν.

 

Η σκέψη σου ειναι σωστή και αξίζει να ρωτήσουμε ενα τεχνικό που ασχολείτε με golf εαν ειναι να κατεβάσει ολοκληρη μηχανη να αλλάξει όλα τα ρουλεμαν. Φυσικα εαν γίνεται κατι τέτοιο δεν γνωρίζω.

 

 

Σήμερα τωρα στα 90.000+ μου κάνει ενα τρέμουλο στο ρελαντί χωρίς ευτυχως μεταλλικό θόρυβο. Μόλις ανάψω το αμάξι το σηματάκι του κινητήρα αναβοσβήνει και μετα απο λίγο παραμένει σταθερό.

Σε σπάνιες περιπτώσεις υπάρχει περίπτωση το αμάξι να μπουκώσει, να πατάς γκάζι και να ζορίζεται να ανεβάσει στροφές.

Πατας περισσότερο συμπλέκτη για να μην σβήσει ενώ σε ανηφόρα πάει οριακα με τέρμα συμπλέκτη επίσης για να μην σβήσει.

Τρέμει σίγουρα περισσότερο.

 

Μόλις όμως σβήσεις μηχανή και ξαναανοίξεις σταματάει αυτό. Παραμένει ωστόσο το αρχικό τρέμουλο που πλέον εχει σταθερά.

Αυτο να συμβαίνει μια φορά το μήνα.

 

Για τέτοια συχνότητα μιλάμε αλλά το τρέμουλο ειναι μόνιμο και καθημερινο χωρίς να επηρεάζει ωστόσο την απόδοση τόσο πολύ. Ειμαι σίγουρος όμως οτι το αμάξι καίει κατα πολύ παραπάνω ..

 

Τώρα ενα εμπειρος και σωστός τεχνικός εαν του περιγράψεις τα περιστατικά θα σου βγάλει ακριβή διάγνωση .

 

Ολοι οι υπόλοιποι λένε αερολογίες.. Βαζουν βγάζουν και οτι τους κάτσει. 

Edited by profchaos
Link to comment
Share on other sites

Νεότερα από το θέμα ...σε επικοινωνία που είχα με καρεντα εκ νέου και αφού μου ζήτησαν να περάσω από εκεί για καλύτερη αξιολόγηση της καταστάσης με διαβεβαίωσαν πως το θέμα θα φτιάξει οριστικά με αλλαγή σετ συμπλέκτη δίσκου πλατό ρουλεμάν !!το κόστος τις διαμορφώνεται έπειτα από νέα έκπτωση στα 490€ !!!!180€ κάτω δηλαδή από το αρχικό κόστος! Στην συζήτηση με τον σύμβουλο μου είπε ,ανεπίσημα, πως αυτό είναι και παραμένει θέμα στα αυτόκινητα του γκρουπ και έχει να κάνει με το ρημάδι το ρουλεμάν που δεν συμφέρει να το αλλάξεις μόνο του μιας και το ανταλλακτικό αποτελεί σετ με δίσκο πλατό ! Το αυτοκίνητο δεν πατινάρει ακόμα όποτε θα το παρακολουθώ και κάποια στιγμή θα το αλλάξω αλλά όχι σε αντιπροσωπεία ! Αυτά

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

προς ενημέρωση παιδιά να ξέρετε ότι το θέμα με το ρουλεμάν δεν το έχουν μόνο τα αυτοκίνητα του γκρουπ. Το είχαν και αλλά αυτοκ. που πέρασαν απο τα χέρια μου όπως bmw 318 e46, Mazda rx8, bmw 325 e92, ακόμη και το Golf vii που έχω με 20000χλμ παρουσιάζει τον ίδιο ακριβός θόρυβο. πλέων δεν το βλέπω σαν πρόβλημα μόνο εάν αρχίσει και πατινάρει το αυτοκίνητο, τότε θέλουν αλλαγή ολα όπως έγραψε ο AggelakasK δηλαδή σετ συμπλέκτη-δίσκο-πλατό-ρουλεμάν.

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Νεότερα από το θέμα ...σε επικοινωνία που είχα με καρεντα εκ νέου και αφού μου ζήτησαν να περάσω από εκεί για καλύτερη αξιολόγηση της καταστάσης με διαβεβαίωσαν πως το θέμα θα φτιάξει οριστικά με αλλαγή σετ συμπλέκτη δίσκου πλατό ρουλεμάν !!το κόστος τις διαμορφώνεται έπειτα από νέα έκπτωση στα 490€ !!!!180€ κάτω δηλαδή από το αρχικό κόστος! Στην συζήτηση με τον σύμβουλο μου είπε ,ανεπίσημα, πως αυτό είναι και παραμένει θέμα στα αυτόκινητα του γκρουπ και έχει να κάνει με το ρημάδι το ρουλεμάν που δεν συμφέρει να το αλλάξεις μόνο του μιας και το ανταλλακτικό αποτελεί σετ με δίσκο πλατό ! Το αυτοκίνητο δεν πατινάρει ακόμα όποτε θα το παρακολουθώ και κάποια στιγμή θα το αλλάξω αλλά όχι σε αντιπροσωπεία ! Αυτά

Sent from my iPhone using Tapatalk

Το ρουλεμάν, δεν συμφέρει ν΄αλλαχθεί λόγω εργατικών καθώς απαιτείται η εξαγωγή του δισκοπλατώ κλπ. 

Πωλείται και σκέτο σαν ανταλλακτικό στο δίκτυο VAG καθώς και στο εμπόριο αλλά και σετ μαζί με δισκοπλατώ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Στο παρακάτω διάγραμμα φαίνεται το δισκοπλατώ (1) και το ρουλεμάν (6)
post-5289-0-33823200-1448359804_thumb.jppost-5289-0-28090000-1448359819_thumb.jp

 

Πολλές φορές φθείρεται το δίχαλο (7) καθώς και το έλασμα (8 )και χρήζουν κι αυτά αλλαγής.

 


Ενδεικτικά για μοτέρ Cavd 2010. Είναι ίδια ακολουθούν το ΒΜΥ

 

post-5289-0-54299900-1448431816_thumb.jp

Edited by nikdev
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Πηγα στην vw για να επιβεβεωσω αυτο που μου ειπαν στο συνεργειο(ρουλεμαν σασμαν).

Στην vw μου ειπαν οτι ειναι γνωστο προβλημα στα ρουλεμαν του συμπλεκτη ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΑΣΜΑΝ.....και δεν χρειαζεται να κανω τιποτα αμεσα!!!!!!!!!!

Edited by redo
Link to comment
Share on other sites

Επαναφέρω το θέμα μετα απο καιρό μιας και έπεσα τυχαία πανω.

Το προβλημα το ειχα και εγω πριν δυο χρονια  στα 70.000χλμ.Θορυβος στο ρελαντί και μη σωςτη αιςθηςη  Στο κούμπωμα της 5ης με φοβο να κουρεψω τη σχεςη.Σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο εγινε η αλλαγη 3 ρουλεμάν του σασμάν που ηταν σε απαράδεκτη κατάσταση.420€ το κοστος.Δε προτίμησα να το αφήσω ετσι μεχρι να διαλυθεί.Απο τότε κανενα προβλημα!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Να γραψω και εγω για το προβλημα σε fsi 1.6.O θορυβος ειναι ακριβως οπως εμφανιζεται στο βιντεο με τον αγγλο που ανεβασε ο φιλος ποιο πανω.Ενα σπαστικο χρουχρου εντονο το οποιο σταματαει μολις πατησεις το συμπλεκτη εφοσων φτασει στο τερμα της διαδρομης.Μετα ακους τον κινητηρα που γινεται εντελως αθορυβος.Λιοπον εγω ταλαιπωρουμαι χρονια με το προβλημα και ακομα ετσι το χω.Αλαξα στην εγγυηση καινουργιο σασμαν τρομπες συμπλεκτη διχαλο και μετα απο 3000χλμ ξανα το ιδιο προβλημα.Η γνωμη μου ειναι οτι το προβλημα ειναι στο δισκο πλατο η στο ρουλεμαν γιατι ειναι αδυνατον με νεο σασμαν ο θορυβος να επανερθει και μαλιστα στα ιδια χλμ οπως με το πρωτο σασμαν.Εκτος εαν μιλαμε για μεγαλη παρτιδα ελατωματικων σασμαν που βγαζαν το προβλημα περιπου στα ιδια χλμ.Εχω κανει 40.000 χλμ απο την αλαγη σασμαν και δεν εντιμετωπισα σοβαρο προβλημα ουτε με τις ταχυτητες και το κουμπωμα τους αλλα ο θορυβος στα πρωτα 10.000χλμ ηταν παροδικος και πλεον εδω και χρονια ειναι μονιμος.Ειδικα μετα απο ωρα χρησης ειναι εντονος στο ρελαντι.Επισης το ιδιο προβλημα αντιμετωπισα και σε starlet μετα απο αλαγη δισκου πλατο με το ιδιο χαρχουλεμα στο ρελαντι και τον θορυβο να τον εχω πανω απο 100.000χλ χωρις να παθω αλλη ζημια.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

Το ίδιο ακριβώς πρόβλημα έχει αρχίσει να μου παρουσιάζει από το καλοκαίρι κι εμένα το Golfάκι. (ΜΚ6 1.4 TSI 160HP του 2009 με 125000 χλμ)

Το πήγα στην Karenta και μου είπαν ότι δεν πρόκειται για κάτι ανησυχητικό.

Υπάρχει μου είπαν τεχνική οδηγία από τη VW πως από τη στιγμή που το αυτοκίνητο δεν πατινάρει δεν χρειάζεται να γίνει κάποια επιδιόρθωση ή αντικατάσταση.

Επίσης μου είπαν και εμένα ότι ακόμη και να αλλάξουν δίσκο πλατώ, ρουλεμάν, κτλ, υπάρχει περίπτωση έπειτα από 30.000χλμ για παράδειγμα να ξανακάνει το θόρυβο.

 

Με όλα αυτά που διάβασα στο topic άρχισαν να με ζώνουν τα φίδια και φοβάμαι μήπως πάρω κάνα σασμάν στο χέρι αν το αφήσω και περιμένω μέχρι να αρχίσει να πατινάρει.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, 

 

μετά απο 165,000 χλμ αντιμετωπίζω το εξής θέμα.

 

με σχέση στο κιβώτιο ακούω έναν θόρυβο (σα φτερωτή) που από όσο διαβάζω πιθανότατα να σχετίζεται με ρουλεμάν κιβωτίου. 

 

αυτό που με προβληματίζει/μπερδεύει είναι ότι θόρυβος (αν και σε χαμηλότερη ένταση) ακούγεται και όταν το αυτοκίνητο ρολάρει με νεκρά. Η συχνότητα μειώνεται ώσπου να σταματήσει όταν ακινητοποιηθεί το αυτοκίνητο. 

σε "μαρσάρισμα" με νεκρά δεν ακούγεται κάτι.

 

καμία ιδέα;;

Link to comment
Share on other sites

α. Σαν φτερωτή που λες, έχει πρόβλημα ο δίσκος . Δες αν τρέμει το πεντάλ.

β. Μεγάλη πιθανότητα να έχει φθαρεί άλλο ρουλεμάν εντός του κιβωτίου ή/και το δίχαλο.

 

 

Το ρουλεμάν που αναφέρουμε στο θέμα ενα τακ τακ κάνει στο ρελαντί μόνο, χωρίς σχέση.

 

Καλό είναι να πας για λύσιμο, μην το αφήσεις.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 3/19/2018 at 2:55 ΜΜ, nikdev said:

α. Σαν φτερωτή που λες, έχει πρόβλημα ο δίσκος . Δες αν τρέμει το πεντάλ.

β. Μεγάλη πιθανότητα να έχει φθαρεί άλλο ρουλεμάν εντός του κιβωτίου ή/και το δίχαλο.

 

 

Το ρουλεμάν που αναφέρουμε στο θέμα ενα τακ τακ κάνει στο ρελαντί μόνο, χωρίς σχέση.

 

Καλό είναι να πας για λύσιμο, μην το αφήσεις.

ευχαριστώ για την απάντηση...

να δούμε ειναι απο εχθες μεσα περιμένω νεότερα...

θα ενημερώσω.

 

o δισκος εχει κατι λιγοτερο απο 15,000 χλμ. οσο για τρεμουλο οχι δεν ειχα παρατηρησει κατι...

 

Edited by vwgt
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.