vigilante Posted April 16, 2012 Report Share Posted April 16, 2012 Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους!!Είμαι κάτοχος ενός GOLF V 1.6 FSI ('05) .Τις τελευταίες εβδομάδες έχω παρατηρήσει ότι όταν 'τραβάω' το χειριστήριο των υαλοκαθαριστήρων πισω για να ψεκάσω το εμπρός παρπριζ με νερό για να καθαρίσει,ρίχνει νερό με πολυ μικρη πιεση και το ΄πιτσιλιστηρι' του πίσω παρπριζ.Μήπως γνωρίζει κανεις τι συμβαινει?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted April 16, 2012 Report Share Posted April 16, 2012 βουλομενο.παρε μια καρφιτσα και καθαρισετο στην τριπιτσα που βγαζει το νερο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vigilante Posted April 16, 2012 Author Report Share Posted April 16, 2012 βουλομενο.παρε μια καρφιτσα και καθαρισετο στην τριπιτσα που βγαζει το νερο To πισω πιτσιλιστηρι δουλευει κανονικα οταν σπρωχνω το χειριστηριο των υαλοκαθαριστηρων εμπρος.Απλα πιτσιλαει και οταν τραβαω πισω το χειρηστηριο,που κανονικα θα επρεπε να πιτσιλανε μονο τα εμπρος πιστιλιστηρια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill1 Posted April 16, 2012 Report Share Posted April 16, 2012 θελεις μαλον αλλο μοτερ θα εχει κολλησει απο τα αλατα εκτος εαν μπορεσεις να το ανοιξεις και να το καθαρισης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted April 16, 2012 Report Share Posted April 16, 2012 θελεις μαλον αλλο μοτερ θα εχει κολλησει απο τα αλατα εκτος εαν μπορεσεις να το ανοιξεις και να το καθαρισης. τι δουλεια εχει το μοτερ???????κατι γινεται με το διακοπτη σου αδερφε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vigilante Posted April 17, 2012 Author Report Share Posted April 17, 2012 τι δουλεια εχει το μοτερ??????? κατι γινεται με το διακοπτη σου αδερφε Και γω προς το διακόπτη προσανατολίζομαι ή το ρελέ...λόγω υγρασίας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill1 Posted April 17, 2012 Report Share Posted April 17, 2012 (edited) το αυτοκινητο σου εχει ενα μοτερ που πιτσιλαει και μπροστα και πισω.εαν βγαινουν δυο σολινακια απο το μοτερ οπως εχουν τα πιο παλια αυτοκινητα τοτε φταιει το μοτερ............δεν σφραγιζει σωστα η τρυπα οταν γινεται η εναλαγη γιατι εχουν μαζευτει αλατα.εαν ομως βγαινει ενα σολινακι τοτε πρεπει να ακολουθησεις το σολινακι μεχρι να βρεις την ηλεκτροβανα η οποια ειναι σαν ν75 και γινεται η εναλαγη εκει οταν πατας τον διακοπτη την αλαζεις και τελειωσες. Edited April 17, 2012 by bill1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passater Posted April 17, 2012 Report Share Posted April 17, 2012 το αυτοκινητο σου εχει ενα μοτερ που πιτσιλαει και μπροστα και πισω.εαν βγαινουν δυο σολινακια απο το μοτερ οπως εχουν τα πιο παλια αυτοκινητα τοτε φταιει το μοτερ............δεν σφραγιζει σωστα η τρυπα οταν γινεται η εναλαγη γιατι εχουν μαζευτει αλατα.εαν ομως βγαινει ενα σολινακι τοτε πρεπει να ακολουθησεις το σολινακι μεχρι να βρεις την ηλεκτροβανα η οποια ειναι σαν ν75 και γινεται η εναλαγη εκει οταν πατας τον διακοπτη την αλαζεις και τελειωσες. Πολύ σωστός. Καμία σχέση με διακόπτες και άλλες μαντεψιές μαστόρων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill1 Posted April 17, 2012 Report Share Posted April 17, 2012 Πολύ σωστός. Καμία σχέση με διακόπτες και άλλες μαντεψιές μαστόρων. :thumbsup2: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vigilante Posted April 18, 2012 Author Report Share Posted April 18, 2012 το αυτοκινητο σου εχει ενα μοτερ που πιτσιλαει και μπροστα και πισω.εαν βγαινουν δυο σολινακια απο το μοτερ οπως εχουν τα πιο παλια αυτοκινητα τοτε φταιει το μοτερ............δεν σφραγιζει σωστα η τρυπα οταν γινεται η εναλαγη γιατι εχουν μαζευτει αλατα.εαν ομως βγαινει ενα σολινακι τοτε πρεπει να ακολουθησεις το σολινακι μεχρι να βρεις την ηλεκτροβανα η οποια ειναι σαν ν75 και γινεται η εναλαγη εκει οταν πατας τον διακοπτη την αλαζεις και τελειωσες. Ευχαριστώ για την συμβουλή,θα το κοιτάξω και αυτό! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...