Jump to content
Spidy

Golf 4 Ατμοσφαιρικο Συμφερει Να Το Κανω 6 Ταχυτο; Μπορω Να Βαλω Την Εξατμιση Του R32?

Recommended Posts

Μαλλον εχεις 1400 ή 1600.

6ταχυτα σασμαν τα δεινουν 600-800€ κομπλε, (σασμαν,ιμιαξονια,επιλογεα με ντιζες) +++εργατικα, αξιζει να τα δωσεις? αν εχεις 14αρι ξεχνα το την 6η δεν θα μπορεσεις να την σηκωσεις ποτε, αν εχεις 1600 ναι.

το σασμαν απο το 18αρι δεν τεροιαζει, θες σασμαν απο τα τελευταια μοτερ που φορεθηκαν στα 4αρια τελη του 2003-04 που ηταν 1.6 fsi,

ή στην χειροτερη απο tdi και πεζετε αν κουμπωσει, και αν κουμπωσει θα εχεις προβλημα με τις σχεσεις μιας και τα πετρελαια εχουν ποιο μακριες σχεσεις.

εξατμιση πηγαινε σε εναν εξατμισα θα σου κανει στα μετρα σου, του ρ32 πως θα την γεμισει το μοτερ σου? θα κρεμασει.

Εχω το 1.8 20V ατμοσφαιρικο με τα 125 αλογα!! Σε αυτο το μοτερ μπαινει σασμαν; Και η εξατμιση R32 με τιποτα;;;;
Link to comment
Share on other sites

Guest bassakos

λογικα ενα 6αρι απο 20vt turbo νομιζω μπαινει , με τα δικα σου ιμιαξονια κτλ κτλ

επισης πρεπει να σου κανει και ενα 6αρι απο Golf 5 1600φσι!

στα Golf 3 VR6 παιρνουν το σασμαν του Golf 5 Φσι 1600 που ειναι 6αρι

και το κανουν 3 κομματια , σασμαν-χελονα-διαφορικο, περνουν λοιπον την χελωνα του Vr6 το σασμαν του 5αριου (6αρι ειπαμε) και το διαφορικο του Vr6

τα δενουν ολα μαζι και τσουπ! εχεις ενα Golf 3 VR6 με 6αρι σασμαν

οποτε λογικα γινετε και στο δικο σου με καποιο τροπο! (το vwvortex.com πρεπει να γινει φιλος σου! ψαξε εκει!)

οπως και η εξατμιση μπαινει , μαλον κανεις την δικια σου τυπου R32 με 2 αποληξεις μια αριστερα μια δεξια

ενας σωστος εξατμισας μπορει να στην κανει

ΑΛΛΑ!!!! στα ολα τα παραπανω που εγραψα, υπαρχει ενας βασικος παραγοντας: ο οικονομικος! αξιζει να το κανεις ? ? ? εδω εσυ αποφασιζεις!

αν θες την γνωμη μου ΔΕΝ αξιζει

Edited by bassakos
Link to comment
Share on other sites

λογικα ενα 6αρι απο 20vt turbo νομιζω μπαινει , με τα δικα σου ιμιαξονια κτλ κτλ

επισης πρεπει να σου κανει και ενα 6αρι απο Golf 5 1600φσι!

στα Golf 3 VR6 παιρνουν το σασμαν του Golf 5 Φσι 1600 που ειναι 6αρι

και το κανουν 3 κομματια , σασμαν-χελονα-διαφορικο, περνουν λοιπον την χελωνα του Vr6 το σασμαν του 5αριου (6αρι ειπαμε) και το διαφορικο του Vr6

τα δενουν ολα μαζι και τσουπ! εχεις ενα Golf 3 VR6 με 6αρι σασμαν

οποτε λογικα γινετε και στο δικο σου με καποιο τροπο! (το vwvortex.com πρεπει να γινει φιλος σου! ψαξε εκει!)

οπως και η εξατμιση μπαινει , μαλον κανεις την δικια σου τυπου R32 με 2 αποληξεις μια αριστερα μια δεξια

ενας σωστος εξατμισας μπορει να στην κανει

ΑΛΛΑ!!!! στα ολα τα παραπανω που εγραψα, υπαρχει ενας βασικος παραγοντας: ο οικονομικος! αξιζει να το κανεις ? ? ? εδω εσυ αποφασιζεις!

αν θες την γνωμη μου ΔΕΝ αξιζει

Ενταξει για το οικονομικο το βλεπουμε αυτο εγω πρωτα θελω να μαθω αν γινεται και τι γινεται και μετα βλεπουμε τι κανουμε!! Δηλαδη αν το κανω 6 ταχυτο θα εχει καθολου διαφορα απο πριν η οχι; Δηλαδη υπαρχει διαφορα απο το να ειναι 5ταχυτητες? Τι ειναι καλυτερο 5 η 6? Που ειναι ποιο γρηγορο? Χανω τελικη ταχυτητα αν το κανω 6 ταχυτο? Δεν ειναι ποιο οικονομικο να ειναι 6 ταχυτο η οχι? Αρα αν δεν υπαρχει διαφορα σε κατι δεν υπαρχει και ο λογος να γινει απλα θελω να μαθω αν αλλαζει κατι αν γινεται πχ ποιο γρηγορο το αυτοκινητο! Εστω και λιγο! Και απο ειναι ποιο οικονομικο στην βενζινη!! Τι γινεται; Ολα αυτα!! Κανω την δικια μου εξατμιση R32? Δηλαδη τι; Μια ψευτικη; Καγκουριστικη;; Αρα δεν γινεται να μπει του R32? Εχω ηδη εξατμιση πολυ καλη! Προτιμαω να εχω αυτην! Παρα να βαλω μια ψευτικη πιστευω να καταλαβαινετε τι εννοω!!! Δηλαδη γινεται να το κανω σαν το R32 την εξατμιση αλλα τι; Μουφα; Μονο η ηχος; Μονο δηλαδη για ομορφια;;;
Link to comment
Share on other sites

Guest bassakos

ακουσε με!

ναι με το 6αρι θα εισαι ποιο γρηγορος! γιατι ολες οι σχεσεις θα ειναι ποιο κοντες, σε τελικη ισως χασεις μιας και η 6 θα ειναι ποιο μακρια απο την 5τη σου ΑΛΛΑ δεν εχεις την δυναμη να την "γεμισεις" την 6τη , στοθεμα οικονομια ναι θα κανεις στην εθνικη οδο λογο οτι με 6τη θα εχεις λιγοτερες στροφες στο μοτερ απο οτι με την 5τη σου τωρα, αλλα η διαφορα θα ειναι μικρη, μην φανταστεις τρελα πραγματα

εαν βαλεις στο γοογλε στις εικονες να δεις πως ειναι η εξατμιση του R32 θα καταλαβεις για ποιο λογο ΔΕΝ μπαινει σε εσενα, θελει μετατροπη τρελη και δνε αξιζει, ενας σκασμος λεφτα, για ποιο λογο? για ηχο? ? ? μα το R32 εχει ηχο λογο μοτερ! 3200cc ειναι αυτα και μαλιστα με 6 κυλινδρους σε σχημα V , πιστευεις οτι θα βγαλεις τον ιδιο ηχο εξατμισης με το 20V? με ΤΙΠΟΤΑ φιλε μου!!! για αυτο σου ειπα για φτιαχτη εξαμτιμση σε καποιο μαγαζι , θα εχεις το λοοκ , αλλα ηχο R32 oxi.

για εμενα δεν αξιζει, πολλα τα λεφτα με μικρο οφελος , σκεψου το! ειδικα αυτον τον καιρο που ειναι σφιχτα τα πραγματα (οικονομικα μηλαω)

Edited by bassakos
Link to comment
Share on other sites

Αρα παλικαρια λετε κατα καποιον τροπο να μην κανω τιποτα! Γιατι πολυ απλα δεν αξιζει! Και δευτερον δεν υπαρχει καποιος λογος! Γιατι δεν θα εχει και τοση διαφορα απο τωρα!! Ευχαριστω για τις συμβουλες σας!! Απλως ηθελα πολυ να βλεπω το αμαξι απο πισω και να ειναι οπως το R32! Τωρα να κανει η να μην κανει σαν το R32 ενταξει μην τα θελουμε και ολα! Απλως επειδη εχω ηδη μια εξατμιση διπλη απο αριστερα δεν θελω να βαλω πχ εξατμιση σαν του R32 και να ειναι χειροτερη εξατμιση απο αυτην που εχω ηδη!

Και για το 6 ταχυτο αρα ειναι ενα ρισκο!! Αν το βαλω μπορει και να δουλευει αλλα μπορει και να με ζοριζει στην 6η! Αρα καταληγουμε στο οτι δεν αξιζει!! Γιατι δεν αλλαζει κατι;!

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα ειναι φυσικα μουφα ομως η εξατμιση ε;;; Θα ειναι καλη δηλαδη;;; Αμα τον πω να με κανει μια εξατμιση με 2 μπουκες μια αριστερα και μια δεξια;;; Ναι ξερω χρειαζομαι αλλον προφυλακτηρα! Το εψαξα βρηκα εναν 100Ευρω. Θα αναιβω και αλογα; Το ατμοσφαιρικο;;; Ποσα να ανεβασει; :Ο

Link to comment
Share on other sites

Πως ειναι απο κατω;;; Και γιατι το μετανιωσες;;; :/ Μηπως να μην το κανω;;; Εχω ακουσει πολλα!! Πηγα σε ενα μαγαζι και με ειπαν φυσικα και γινεται να σε βαλουμε την εξατμιση R32!! περιπου 1000Ε μαζι με προφυλακτηρα του R32!! Και λεω τι; 1000?? Καλα χριστουγεννα!! Πλακα με κανει;;; Ψεματα με λεει; Με κοροιδευει;;; Ολα μαζι;;; Τι να πω!!!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα φίλε. Για εξάτμιση τύπου ρ32 κάτω από 500 ευρώ τοποθετημένη δε θα βρεις. Αν σκεφτείς ότι o φθηνότερος ρεπλικα προφυλακτήρας έχει περίπου 100 ευρώ στο ίντερνετ άβαφος. Τα 1000 που σου ζητάνε είναι απλά λίγο τσιμπημένα. Αν ψάξεις μόνος σου στο Ebay κυρίως θα σου βγει σύνολο κοντά στα 500 με 600 ευρώ. Να προσέξεις o προφυλακτήρας να είναι από abs πλαστικό και όχι πολυεστερικος όχι μόνο από θέμα αντοχής αλλά και από θέμα εφαρμογής. Υπάρχουν και καλής ποιότητας πολυεστερικοι αλλά παίζουν κοντά στα 250 με 300 ευρω.

Sent from my XT910 using Tapatalk 2

Το ρ32 στο πίσω μέρος εκεί που εσύ έχεις τη ρεζέρβα, αυτό έχει το τελικό καζανάκι της εξάτμισης, το οποίο είναι τοποθετημένο στη μέση ακριβώς και παράλληλα με τον προφυλακτήρα. Το δικό σου απλά δεν έχει χώρο για Μία τέτοια διάταξη, γιαυτό και δεν ταιριάζει του ρ32. Το μόνο που γίνεται στο δικό σου είναι η αριστερή πλευρά να μείνει ως έχει με το καζανάκι στην ίδια ακριβώς θέση και απλά από το πίσω μέρος αυτού να φεύγει o σωλήνας που θα καταλήγει στη δεξιά απόληξη και θα περνάει πίσω από τη ρεζέρβα. τέλος με μια τέτοια διάταξη μάλλον θα χάσεις ελάχιστα σε απόδοση.

Sent from my XT910 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

ακου να δεις.ειναι πολλα τα λεφτα για να το κανεις.εγω εβαλα body kit απο r32 γνυσιο μεσα απο αντιπροσωπια και ειναι πανακριβο. γυρω στα 800 ευρω εχει ο  καθενας απο τους προφιλακτηρες και 600+ οι μασιπιεδες. αβαφα ολα αυτα. για εξατμιση βγαινουν μερικες απο ενα καζανακι σε 2 αποληξεις, τυπου r32 για τετοιους προφιλακτηρες απο καταλυτη και πισω, εγω την εβαλα 650 ευρω


οσο για σασμαν επειδη εχω 1.6 και το εψαξα λιγο μου ειπαν οτι δε μπαινει απο gti 6ταχητο σε 1.4 και 1.6

Edited by xrigolfakias
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.