Jump to content
xrysida

Βελτιωση Σε Passat 1.8 Tsi Highline

Recommended Posts

Γεια σας και συγχαρητηρια για το φορουμ και γενικοτερα για τις συμβουλες σας.

Ανοιγω το συγκεκριμενο θεμα επειδη οτι σχετικο υπαρχει με βελτιωση σε Passat ειναι σχετικα παλιο.(2009,2010) Θα με συγχωρεσετε αν δεν ειδα κατι πιο προσφατο στο φορουμ....

Εχω ενα Passat 1.8 TSI Highline (11/2008) και θα ηθελα να βελτιωσω την αποδοση του κινητηρα οικονομικα ,χωρις μεγαλη αυξηση της καταναλωσης και οπωσδηποτε χωρις μειωση

της αξιοπιστιας γενικοτερα του αυτοκινητου.

Σας πληροφορω ότι απεστειλα ενα email στην VW ΕΛΛΑΣ θετωντας τους καποιες ερωτησεις για την βελτιωση του κινητηρα και η απαντηση τους ειναι οτι VW

δεν συνεργαζεται με καμια εταιρεια βελτιωσης στην Ελλαδα και δεν προτεινει την βελτιωση μεσω της αλλαγης του προγραμματος του κινητηρα.

Ποια ειναι γνωμη σας?

Γιατι υπαρχουν τοσο μεγαλες διαφορες στις τιμες για την αλλαγη του προγραμματος απο καποιες εταιρειες (ABT,CHIPTRONIC ΚΤΛΠ).

Για αρχη ξεκιναμε με αλλαγη του προγραμματος και με καινουργιο φιλτρο ? και αν ναι ποιο?

Σας ευχαριστω εκ των προτερων για τις απαντησεις σας.

Edited by xrysida
Link to comment
Share on other sites

Γεια σου φιλε με το Passat 1.8 TSi,

Λογικα εχεις τον BZB κινητηρα αρα μπορεις να κανεις πολλες αλλαγες κι ευκολα.

Δες στο γειτονικο κομματι του φορουμ με τα Passat CC οπου υπαρχουν πολλα ενδιαφεροντα πραγματα να διαβασεις.

Αν χρειαζεσαι περισσοτερες πληροφοριες πανω σε κατι ευχαριστως να βοηθησουμε.

Βασιλης

Link to comment
Share on other sites

Aκολουθησα την συμβουλη σου και διαβασα τα θεματα που αφορουν τις βελτιωσεις ενος Passat, αλλα περισσοτερο προβληματιστηκα

παρα κατεληξα σε καποιες ενεργειες.

1) Σχετικα με την χαρτογραφηση του κινητηρα και τα προγραμματα που κυκλοφορουν...Τι πραγματικα κανουν...βελτιωνουν την αποδοση ? ή απλα ο κινητηρας κινειται σε πιο γρηγορους ρυθμους με αυξημενη καταναλωση? Αρα αυξανουν την ιπποδυναμη (απ'οτι καταλαβα και ρωτησα-ΑΒΤ το ασφαλες οριο για τον 1.8 Tsi ειναι τα 215 αλογα) και την ροπη εις βαρος της αξιοπιστιας και της σωστης μακροπροθεσμης λειτουργιας του κινητηρα. (π.χ ζημιες σε εμβολα κ.α. απο προγραμμα της .....)

2) Η αλλαγη του φιλτρου απ΄οτι διαβασα στον συγκεκριμενο κινητηρα πρεπει να γινει με προσοχη.Οι επιλογες δεν ειναι πολλες και τελικα τι διαφορετικο και μετρησιμο προσφερουν σε συγκριση με το εργοστασιακο? Ανεβαζουν την ιπποδυναμη και πως? μηπως αυξανει ο θορυβος και ο κινδυνος φθορας του κινητηρα? (εισοδος σκονης ή υπολειμματων λαδιου)

3)Για την αλλαγη του ιντερκουλερ ή την αλλαγη της εξατμισης να σας πω την αληθεια δεν καταλαβα πως ακριβως μπορουν να βοηθησουν στην αυξηση της ιπποδυναμης....

Υπαρχουν για τον 1.8 TSI (ΒΣΒ) δοκιμασμενες λύσεις ?

Edited by xrysida
Link to comment
Share on other sites

Aκολουθησα την συμβουλη σου και διαβασα τα θεματα που αφορουν τις βελτιωσεις ενος Passat, αλλα περισσοτερο προβληματιστηκα

παρα κατεληξα σε καποιες ενεργειες.

1) Σχετικα με την χαρτογραφηση του κινητηρα και τα προγραμματα που κυκλοφορουν...Τι πραγματικα κανουν...βελτιωνουν την αποδοση ? ή απλα ο κινητηρας κινειται σε πιο γρηγορους ρυθμους με αυξημενη καταναλωση? Αρα αυξανουν την ιπποδυναμη (απ'οτι καταλαβα και ρωτησα-ΑΒΤ το ασφαλες οριο για τον 1.8 Tsi ειναι τα 215 αλογα) και την ροπη εις βαρος της αξιοπιστιας και της σωστης μακροπροθεσμης λειτουργιας του κινητηρα. (π.χ ζημιες σε εμβολα κ.α. απο προγραμμα της .....)

2) Η αλλαγη του φιλτρου απ΄οτι διαβασα στον συγκεκριμενο κινητηρα πρεπει να γινει με προσοχη.Οι επιλογες δεν ειναι πολλες και τελικα τι διαφορετικο και μετρησιμο προσφερουν σε συγκριση με το εργοστασιακο? Ανεβαζουν την ιπποδυναμη και πως? μηπως αυξανει ο θορυβος και ο κινδυνος φθορας του κινητηρα? (εισοδος σκονης ή υπολειμματων λαδιου)

3)Για την αλλαγη του ιντερκουλερ ή την αλλαγη της εξατμισης να σας πω την αληθεια δεν καταλαβα πως ακριβως μπορουν να βοηθησουν στην αυξηση της ιπποδυναμης....

Υπαρχουν για τον 1.8 TSI (ΒΣΒ) δοκιμασμενες λύσεις ?

Αγαπητε φιλε,

Αν θελεις να παρεις κατι σε αποδοση χωρις να παθει κατι το μοτερ τοτε βαλε μονο ενα προγραμμα για 95αρα βενζινη και μην αλλαξεις οτιδηποτε αλλο. Θα πας στα 215-220 αλογα (στον στροφαλο) και το αμαξι θα παρει τα πανω του αρκετα.

Για να μην παθει τιποτε ποτε το αμαξι σου απλα μην το ξεζουμισεις συνεχεια, μην το ζοριζεις με 6η απο 2000 στροφες και το γκαζι στο πατωμα και γενικα να το προσεχεις για να το εχεις για πολυ καιρο.

Αν ομως εισαι "γκαζακιας" τοτε δεν σου φτανει η παραπανω αλλαγη αλλα χρειαζεσαι πολυ περισσοτερα για να παρεις ολη τη δυναμη του μοτερ με τη συγκεκριμενη τουρμπινα (~260 αλογα), ή κανεις αυτο που λεει ο Professor και πας για πανω απο 300 αλογα με ολες τις πιθανες συνεπειες...

Παντως περισσοτερα αλογα με μικροτερη καταναλωση στο πατημα του γκαζιου απο το μισο και πανω δεν υπαρχει (αρχη της διατηρησης της ενεργειας) αλλα θα παρατηρησεις σιγουρα μια μικρη μειωση (~5%) σε νορμαλ οδηγηση λογω του προγραμματος (υψηλοτερη πιεση τουρμπο).

Οσο για την ΑΒΤ, καλη μεν αλλα πολυυυυυ ακριβη! Υπαρχουν και πιο φθηνες λυσεις (απο λιγο ως πολυ).

Ελπιζω να βοηθησα. Αν θελεις περισσοτερα ρωτησε ελευθερα.

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστω vg1912 για την απαντηση σου.

Κατ' αρχην μου αρεσει η ταχυτητα και επιταχυνση αλλα δεν ειμαι τυπος που του αρεσει να κινειται αρκετα στα ορια καθ' οτι οικογενειαρχης.(και δεν θελω να παω παραπανω απο τα 215-220 αλογα)

Για λιγο δεν λεω οχι...δηλαδη σεν ενα ταξιδι 200-300 χλμ θελω μία ή δυο φορες να πιασω τα 220. Αλλα ως εκει. Εχω καταλαβει παντως ότι παιζει ρόλο και ο οδηγος του αυτοκινητου για το πως

γενικα συμπεριφερεται ενα αυτοκινητο.Εγω ειμαι ενας μετριος οδηγος και σιγουρα θελω καποια μαθηματα.

Το προγραμμα για 95αρα βενζινη (πχ chiptronic ή revo που εχω καποιες επιφυλαξεις) θα του δωσει την λιγο παραπανω σπιρταδα που χρειαζομαι χωρις να υπαρχουν αρνητικες συνεπειες?

Η υψηλοτερη πιεση του τουρμπο δεν θα δημιουργησει προβληματα?

Απο την εμπειρια σας σε ποια ταχυτητα ( ή στροφες) το νιωθεται πιο δυνατο?

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστω vg1912 για την απαντηση σου.

Κατ' αρχην μου αρεσει η ταχυτητα και επιταχυνση αλλα δεν ειμαι τυπος που του αρεσει να κινειται αρκετα στα ορια καθ' οτι οικογενειαρχης.(και δεν θελω να παω παραπανω απο τα 215-220 αλογα)

Για λιγο δεν λεω οχι...δηλαδη σεν ενα ταξιδι 200-300 χλμ θελω μία ή δυο φορες να πιασω τα 220. Αλλα ως εκει. Εχω καταλαβει παντως ότι παιζει ρόλο και ο οδηγος του αυτοκινητου για το πως

γενικα συμπεριφερεται ενα αυτοκινητο.Εγω ειμαι ενας μετριος οδηγος και σιγουρα θελω καποια μαθηματα.

Το προγραμμα για 95αρα βενζινη (πχ chiptronic ή revo που εχω καποιες επιφυλαξεις) θα του δωσει την λιγο παραπανω σπιρταδα που χρειαζομαι χωρις να υπαρχουν αρνητικες συνεπειες?

Η υψηλοτερη πιεση του τουρμπο δεν θα δημιουργησει προβληματα?

Απο την εμπειρια σας σε ποια ταχυτητα ( ή στροφες) το νιωθεται πιο δυνατο?

άφησε το μαμά...... 160αλόγα εχεις...δεν ειναι μουλάρια!!...εγω με τα 122 στο γκολφ και τωρα που θα το περνει και ο αδερφος μου το αμαξι (νεος οδηγος)σκεφτόμουν λύση να κατεβάσω αλόγα...

ασε που θα μπλεξεις!! αν υπαρξει μετέπειτα ζημια στην τουρμπινα εισαι διατεθειμένος να πληρώσεις 500ευρω για επισκευή στην καλύτερη!?γτ δεν νομιζω οτι κανενας που πουλάει προγραμμα θα αναγνωρίσει την ζημια!

και η αβτ που κανει 1300ευρω το πρόγραμμα πληρώνεις εξτρα για εγγύηση!!

Edited by xristos/red tornado
Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστω vg1912 για την απαντηση σου.

Κατ' αρχην μου αρεσει η ταχυτητα και επιταχυνση αλλα δεν ειμαι τυπος που του αρεσει να κινειται αρκετα στα ορια καθ' οτι οικογενειαρχης.(και δεν θελω να παω παραπανω απο τα 215-220 αλογα)

Για λιγο δεν λεω οχι...δηλαδη σεν ενα ταξιδι 200-300 χλμ θελω μία ή δυο φορες να πιασω τα 220. Αλλα ως εκει. Εχω καταλαβει παντως ότι παιζει ρόλο και ο οδηγος του αυτοκινητου για το πως

γενικα συμπεριφερεται ενα αυτοκινητο.Εγω ειμαι ενας μετριος οδηγος και σιγουρα θελω καποια μαθηματα.

Το προγραμμα για 95αρα βενζινη (πχ chiptronic ή revo που εχω καποιες επιφυλαξεις) θα του δωσει την λιγο παραπανω σπιρταδα που χρειαζομαι χωρις να υπαρχουν αρνητικες συνεπειες?

Η υψηλοτερη πιεση του τουρμπο δεν θα δημιουργησει προβληματα?

Απο την εμπειρια σας σε ποια ταχυτητα ( ή στροφες) το νιωθεται πιο δυνατο?

Φιλε μου, μη νομιζεις, κι εγω εχω οικογενεια και ηθελα το κατι παραπανω και σιγα σιγα κατεληξα σε 2ο σταδιο Revo...

Τεσπα, τα 220 θα τα εχεις πολυ ευκολοτερα με προγραμα 95αρας αλλα νομιζω οτι η αυτη η ταχυτητα παραειναι μεγαλη για τους δρομους μας (εστω κι Εγνατια).

Αρνητικες συνεπειες δεν υπαρχουν στο αμαξι με το προγραμμα αν δεν το σκιζεις. Ακομη και απειραχτα αμαξια βγαζουν βλαβες αν ο οδηγος ειναι κανιβαλος!

Μη φοβασαι, δεν ειναι δα και τρομερη η αυξηση δυναμης με αυτη τη λυση. Απο τα 175-180 αλογα θα πας στα 215-220, οχι και τοσο μεγαλο ποσοστο αυξησης. Τα σωθικα του CC αντεχουν πολυ περισσοτερο...

Οσο για την πιεση της τουρμπινας, δεν ανεβαινει δραματικα, απο 0,8 bar στο μεγιστο της (στα χαμηλα 2500-3500 σαλ) ανεβαινει στο 1 αντε 1,2 bar περιπου με λειτουργικο οριο της Κ03 στα 1,8 bar. Αρα κι εκει δεν υπαρχει φοβος, να σκεφτεις σε καθημερινη οδηγηση δεν εχω δει πανω απο 0,5 bar περιπου (εχω ξεχωριστο μπαρομετρο εγκατεστημενο).

Το αμαξι δυναμωνει παντου και η αισθηση εξαρταται απο το προγραμμα. Αν εχει μεγαλη και αποτομη αυξηση ροπης στα χαμηλα ("καμπανιασμα") τοτε νιωθεις οπως σε diesel αλλα εχει δυναμη και στα ψηλα, απλα δεν εχει γραμικη συμπεριφορα και νομιζεις οτι δεν τραβαει το ιδιο καλα στα ψηλα..

Αν το προγραμμα ειναι γραμμικο (οπως το εργοστασιακο) τοτε δεν εχει τοσο μεγαλη ροπη χαμηλα αλλα το νιωθεις να γεμιζει συνεχως το ιδιο μεχρι τον κοφτη.

Αυτο θα το διαλεξεις εσυ αναλογα με τα γουστα σου (και αναλογα με την καμπυλη ροπης που δινει ο προγραμματιστης).

Παντως γενικα νιωθεις αρκετη διαφορα περισσοτερο στις χαμηλες και μεσαιες στροφες (2500-5000).

Αυτα προς το παρον.

Τα λεμε,

Βασιλης

Link to comment
Share on other sites

άφησε το μαμά...... 160αλόγα εχεις...δεν ειναι μουλάρια!!...εγω με τα 122 στο γκολφ και τωρα που θα το περνει και ο αδερφος μου το αμαξι (νεος οδηγος)σκεφτόμουν λύση να κατεβάσω αλόγα... ασε που θα μπλεξεις!! αν υπαρξει μετέπειτα ζημια στην τουρμπινα εισαι διατεθειμένος να πληρώσεις 500ευρω για επισκευή στην καλύτερη!?γτ δεν νομιζω οτι κανενας που πουλάει προγραμμα θα αναγνωρίσει την ζημια! και η αβτ που κανει 1300ευρω το πρόγραμμα πληρώνεις εξτρα για εγγύηση!!

Εχεις οδηγησει Passat; Ειναι αρκετα βαρυτερο απο το Golf...

Οσο για ζημιες, αν το σεβεσαι θα σε σεβεται κι'αυτο! Οι ζημιες βγαινουν αν το παραζοριζεις και οχι αν το πατας και καμια φορα (οχι καθημερινα και ολες οι διαδρομες τερμα γκαζια) λιγο παραπανω.

Αυτη ειναι η ταπεινη μου γνωμη απο αυτα που γνωριζω για το θεμα.

Link to comment
Share on other sites

Εχεις οδηγησει Passat; Ειναι αρκετα βαρυτερο απο το Golf...

Οσο για ζημιες, αν το σεβεσαι θα σε σεβεται κι'αυτο! Οι ζημιες βγαινουν αν το παραζοριζεις και οχι αν το πατας και καμια φορα (οχι καθημερινα και ολες οι διαδρομες τερμα γκαζια) λιγο παραπανω.

Αυτη ειναι η ταπεινη μου γνωμη απο αυτα που γνωριζω για το θεμα.

εσυ τι λες!? για δες την υπογραφη μου(ασχετα αν ειναι το προιγουμενο το ιδιο βαρος εχουν πανω κατω)...τα 160 αλογα ειναι αρκετα ακομα και οταν ειναι φουλ φορτομενο...και το λεω εγω που εχω 5αρι σασμαν κ οχι 6αρι καθος και 10αλογα λιγοτερα....

συμφωνω στο οσο το φροντιζεις...σε φροντιζει...αλλα κανενας!! ΚΑΝΕΝΑΣ ΒΕΛΤΙΩΤΗΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΕΞΤΡΑ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΕΓΓΥΗΣΗ!!

Edited by xristos/red tornado
Link to comment
Share on other sites

εσυ τι λες!? για δες την υπογραφη μου(ασχετα αν ειναι το προιγουμενο το ιδιο βαρος εχουν πανω κατω)...τα 160 αλογα ειναι αρκετα ακομα και οταν ειναι φουλ φορτομενο...και το λεω εγω που εχω 5αρι σασμαν κ οχι 6αρι καθος και 10αλογα λιγοτερα....

συμφωνω στο οσο το φροντιζεις...σε φροντιζει...αλλα κανενας!! ΚΑΝΕΝΑΣ ΒΕΛΤΙΩΤΗΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΕΞΤΡΑ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΕΓΓΥΗΣΗ!!

Δηλαδη το Passat εστω και το προηγουμενο εχει το ιδιο βαρος με το Golf 6 ή 5;! Μαλλον κανεις μεγαλο λαθος, το πρωτο ειναι τουλαχιστον 200 κιλα βαρυτερο.

Ναι, τα 160 ειναι αρκετα για οσους δεν εχουν οδηγησει κατι γρηγοροτερο...

Οσο για τους βελτιωτες και την εγγυηση που (δεν) δινουν, σκεψου οτι ουτε η VW δινει πανω απο 2 χρονια για το μαμα αμαξι! Τι εγγυηση να σου δωσει ο βελτιωτης...

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη το Passat εστω και το προηγουμενο εχει το ιδιο βαρος με το Golf 6 ή 5;! Μαλλον κανεις μεγαλο λαθος, το πρωτο ειναι τουλαχιστον 200 κιλα βαρυτερο.

Ναι, τα 160 ειναι αρκετα για οσους δεν εχουν οδηγησει κατι γρηγοροτερο...

Οσο για τους βελτιωτες και την εγγυηση που (δεν) δινουν, σκεψου οτι ουτε η VW δινει πανω απο 2 χρονια για το μαμα αμαξι! Τι εγγυηση να σου δωσει ο βελτιωτης...

κανείς λάθος δεν συγκρίνω γκολφ με πασσατ σε βαρος...απλα δείχνω οτι έχω γνώση επί του θέματος και ακομη τα 160 αλογα ειναι αρκετα για το "βαρύ" πασσατ..και εγω εχω ψαξει για πρόγραμμα στο δικο μου πασσατ... κανένας δεν δινει ιδικα σε αυτες τις δυσκολες στιγμές που ζουμε ολοι κανουν τους κινεζους με της εγγυήσεις...και η ιδια η vw ακομα!(βλεπε πολο γτι) άλλο να ειναι μια εταιρια τεραστιου μεγεθους οπος η vw KAI άλλο μια ρεβο η ο μπαρμπαμητσος που εφτιαξε πρόγραμμα για 350αλογα και 353κιλα ροπης!......

Link to comment
Share on other sites

κανείς λάθος δεν συγκρίνω γκολφ με πασσατ σε βαρος...απλα δείχνω οτι έχω γνώση επί του θέματος και ακομη τα 160 αλογα ειναι αρκετα για το "βαρύ" πασσατ..και εγω εχω ψαξει για πρόγραμμα στο δικο μου πασσατ... κανένας δεν δινει ιδικα σε αυτες τις δυσκολες στιγμές που ζουμε ολοι κανουν τους κινεζους με της εγγυήσεις...και η ιδια η vw ακομα!(βλεπε πολο γτι) άλλο να ειναι μια εταιρια τεραστιου μεγεθους οπος η vw KAI άλλο μια ρεβο η ο μπαρμπαμητσος που εφτιαξε πρόγραμμα για 350αλογα και 353κιλα ροπης!......

Δεν νομίζω οτι δεν δίνουν εγγύηση.

Το πρόγραμμα της REVO Technik καλύπτεται με εγγύηση καλής λειτουργίας εφ'όρου ζωής, 2 ετών στην κεντρική μονάδα επεξεργασίας (ECU) και 2 χρόνια για τα χειριστήρια SPS.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω οτι δεν δίνουν εγγύηση.

Το πρόγραμμα της REVO Technik καλύπτεται με εγγύηση καλής λειτουργίας εφ'όρου ζωής, 2 ετών στην κεντρική μονάδα επεξεργασίας (ECU) και 2 χρόνια για τα χειριστήρια SPS.

δεν διαφωνω....στην τουρμπινα που την πιεζουν αυξανοντ;ας τις στροφες περιστροφης της δινουν εγγυηση!?αν δινουν χωρις να πληρωσω εξτρα ασφαλεια παω αύριο κιόλας να βάλω πρόγραμμα....και δεν μιλάω για μετάδοση....

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον απ' ότι καταλαβα απο τις απαντησεις σας εφοσον εχεις προγραμμα για 95αρα βενζινη,ιπποδυναμη μεχρι τα 215 αλογα και δεν ζοριζεις μονιμα την τουρμπινα και τον κινητηρα

προβλημα λογικα δεν θα υπαρξει.

Την διαφορά θα την καταλάβω ? δηλαδη θα αυξηθει η τελικη ταχυτητα? ή επιταχυνση του αυτοκινητου? ή απλα το αυτοκινητο θα γινει πιο ζόρικο?

Βεβαια υπαρχει και η αλλη αποψη που λεει ότι αν δεν "αναβαθμισεις" συνολικα το αυτοκινητο με προγραμμα,εισαγωγη,εξατμιση,ιντερκουλερ δεν θα νιωσεις κατι διαφορετικό. (προφανως θα αυξηθουν και οι κινδυνοι δυσλειτουργιας του αυτοκινητου)

Εσεις τι λετε?

(Απο Δευτερα παντως θα προσπαθησω να επικοινωνησω με την Revo και την Chiptronic για περισσοτερες λεπτομερειες.)

Edited by xrysida
Link to comment
Share on other sites

δεν διαφωνω....στην τουρμπινα που την πιεζουν αυξανοντ;ας τις στροφες περιστροφης της δινουν εγγυηση!?αν δινουν χωρις να πληρωσω εξτρα ασφαλεια παω αύριο κιόλας να βάλω πρόγραμμα....και δεν μιλάω για μετάδοση....

Αν θεωρεις οτι η τουρμπινα ζοριζεται στα 1-1,2 bar κανεις λαθος!

Οσο για τη μεταδοση εχει κι'αυτη αρκετη ανοχη σε παραπανω ροπη.

Ολα εξαρτωνται απο το πως οδηγας. Αν εισαι συνεχεια με το γκαζι στο πατωμα τοτε πρεπει να περιμενεις προβληματα ακομη και σε μανισιο αμαξι.

Αν το πατας αραια και που τοτε δεν εχεις και πολλα να φοβηθεις.

Γενικα ολα τα εργοστασιακα αυτοκινητα δεν κανουν για αγωνιστικη χρηση...

Αν θελεις να το ζοριζεις συνεχεια τοτε πρεπει ν'αλλαχτουν πολλα για να αντεξει.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον απ' ότι καταλαβα απο τις απαντησεις σας εφοσον εχεις προγραμμα για 95αρα βενζινη,ιπποδυναμη μεχρι τα 215 αλογα και δεν ζοριζεις μονιμα την τουρμπινα και τον κινητηρα προβλημα λογικα δεν θα υπαρξει. Την διαφορά θα την καταλάβω ? δηλαδη θα αυξηθει η τελικη ταχυτητα? ή επιταχυνση του αυτοκινητου? ή απλα το αυτοκινητο θα γινει πιο ζόρικο? Βεβαια υπαρχει και η αλλη αποψη που λεει ότι αν δεν "αναβαθμισεις" συνολικα το αυτοκινητο με προγραμμα,εισαγωγη,εξατμιση,ιντερκουλερ δεν θα νιωσεις κατι διαφορετικό. (προφανως θα αυξηθουν και οι κινδυνοι δυσλειτουργιας του αυτοκινητου) Εσεις τι λετε? (Απο Δευτερα παντως θα προσπαθησω να επικοινωνησω με την Revo και την Chiptronic για περισσοτερες λεπτομερειες.)

Σου ειπα οτι θα καταλαβεις διαφορα σιγουρα! Σε ολο το φασμα στροφων το αμαξι θα ανεβαζει στροφες πολυ πιο ευκολα και ΝΑΙ θα εχει και μεγαλυτερη τελικη (γυρω στα 245-250 κοντερισια σε ευθεια).

Αν κανεις αναβαθμιση σε ολα οσα λες και βαλεις και προγραμμα δευτερου σταδιου θα δεις τεραστια διαφορα παντου μια και η δυναμη θα ειναι γυρω στα 250-260 αλογα και η ροπη γυρω στα 380-410 Nm (με προγραμμα για 100αρα βενζινη).

Θα ανεβαζει περιπου 1,5-1,6 bar αλλα αν το πιεζεις συχνα τοτε σιγουρα θα πας τουλαχιστον για επισκευη συμπλεκτη συντομα...

Διαλεγεις και παιρνεις, αλλα νομιζω οτι καλυτερα να βαλεις μονο προγραμμα (συμφωνα με τα λεγομενα σου).

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας και παλι,

 

Απλα σας ενημερωνω οτι μετα απο πολλη σκεψη εκανα update στο software του Passat και εβαλα το προγραμμα της REVO stage1 (Revo file V5B-Settings Perf.mode 2) για βενζινη 95 οκτανιων στις 8/1/13 .

Αυτο που εχω παρατηρησει μεχρι στιγμης ειναι οτι η ροπη του αυτοκινητου εχει αυξηθει σημαντικα . (η καταναλωση οχι) 

Επισης μεχρι το τελος του μηνα θα το δυναμομετρησω για να δω και την πραγματικη αυξηση της ιπποδυναμης, ροπης, τελικης ταχυτητας.

Link to comment
Share on other sites

Oxι σε αντιπροσωπεια,στην Cargate (Νεα Ερυθραια) με 650 ευρω (συμπεριλαμβανομενου του ΦΠΑ). Εχει η REVO 20%εκπτωση μεχρι της 15/1/13.

Link to comment
Share on other sites

Αν είσαι ικανοποιημένος με το πρόγραμμα μείνε έτσι.

Που οδηγας το αμάξι σε πόλη η επαρχία? Παίζουν πολλά ρόλο για το πότε θα σου φαγωθεί ο συμπλέκτης.

Αλλο φανάρια σταμάτα ξεκίνα και αλλιώς να κάνεις τα ποιο πολλά πορεία. 

Τώρα άμα θέλεις το κάτι παραπάνω βοηθάει η αλλαγή της εξάτμισεις. 

Δεν θα πάθει κάτι το αμάξι μην φοβάσαι δεν είναι και ψεύτικο. 

Και μαμά άμα ειναι αν δεν το προσέχεις και το σέβεσε θα την πάθεις.....

Edited by Cj Georgio
Link to comment
Share on other sites

Eυχαριστω konstantinos passat ,Cj Georgio .

Το αυτοκινητο το οδηγω επαρχία, Πελοποννησο.

Γενικοτερα οδηγω ομαλα , μονο οταν ανεβαινω Αθηνα , σε καποιες μεγαλες ευθειες μου αρεσει να το ζοριζω.

Την Revo την επελεξα γιατι παρατηρησα οτι και σε αλλα forum η αναβαθμιση της ειναι η πιο δημοφιλης και θεωρειται αξιοπιστη.

Link to comment
Share on other sites

Eυχαριστω konstantinos passat ,Cj Georgio .

Το αυτοκινητο το οδηγω επαρχία, Πελοποννησο.

Γενικοτερα οδηγω ομαλα , μονο οταν ανεβαινω Αθηνα , σε καποιες μεγαλες ευθειες μου αρεσει να το ζοριζω.

Την Revo την επελεξα γιατι παρατηρησα οτι και σε αλλα forum η αναβαθμιση της ειναι η πιο δημοφιλης και θεωρειται αξιοπιστη.

 

Αμα αλλάξεις μόνο φίλτρο δεν θα δεις διαφορά. προτημότερο είναι μια ολόκληρη εισαγωγή να πάρεις και λίγο ήχο και άμα θέλεις παραπάνω ήχο και απόδωση πας για εξάτμιση.

Για I/C από S3 δεν το θεωρό και τόσο επείγων άμα το αμάξι είναι σε επαρχιακούς δρόμους.

Link to comment
Share on other sites

Θα ηθελα να σας ρωτησω μετα τo update στο software (και την αυξηση της ροπης ) σε ποια χλμ/ στροφες θα πρεπει να γινεται η αλλαγη της καθε ταχυτητας αν θελουμε να πετυχουμε της max επιδοσεις του κινητηρα ?

Δηλαδη την πρωτη την κραταμε μεχρι πχ. τα 60 χλμ , την  δευτερα μεχρι τα 100 χλμ.........

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.