Jump to content
Guest PaTheo

Συμπιεστής Κλιματιστικού.

Recommended Posts

Guest PaTheo

Έχω ένα VW Golf V 1.6 FSI του 2004.

Το αυτοκίνητου μου εμφάνισε ένα θόρυβο ο οποίος επιταχύνει παράλληλα με την επιτάχυνση του κινητήρα. Το πήγα στο συνεργείο πιστεύοντας πως κάνει έχει να κάνει με το δυναμό ή με κανένα βρώμικο ρουλεμάν (δυστυχώς το αμάξι έχει πολλύ βρωμιά, καθώς πλέον δεν το χρησιμοποιώ καθημερίνα για τις μετακινήσεις μου) και πως με κάποια λίπανση θα φτιάξει.

Στο συνεργείο με ενημέρωσαν πως πιθανότατα είναι βλάβη του συμπιεστή (κομπρέσορ) του κλιματιστικού και χρειάζεται αλλαγή.

Όπως και σε κάθε άλλο πρόβλημα που αντιμετώπισα με το αυτοκίνητό μου έκανα την έρευνά μου εδώ στο forum και έχω τις ακόλουθες ερωτήσεις.

Διάβασα πως η λίπανση του συμπιεστή είναι πολύ σημαντική για την ομαλή λειτουργία του, πολυ φοβάμαι πως δεν πρέπει να μου έχουν προσθέσει ποτέ λάδι αλλά μόνο φρέον, στην όποια συντήριση μου έχουν κάνει στο κλιματιστικό. Αν ζητήσω να μου βάλουν φρεον και λαδί υπάρχει πιθανότητα να διορθωθεί το πρόβλημα και να φύγει ο θόρυβος; Αν όχι τουλάχιστον δεν θα κάνω κάποια ζημιά αν προσπαθήσουμε;

Βρήκα πως ο τύπος λαδιού του συμπιεστή είναι "PAG 46", θα έχουν στο συνεργείο και θα ξέρουν πως να το βάλουν; (Αν ήξεραν σχετικά δεν θα έπρεπε να το είχαν κάνει ήδη, ή έπρεπε εγώ να τους το ζητήσω;).

Βέβαια αν δεν βγάλω άκρη και τελικά πρέπει να προβώ σε αλλαγή συμπιεστή, θα ήθελα το κωδικό του για να τον ψάξω και έξω σε μια καλύτερη τιμή, αλήθεια ποια είναι μια καλή ή φυσιολογική τιμή;

Με μια μικρή έρευνα βρήκα το κωδικό 1K0820859S της Denso στα € 720, των κωδικό 1K0820859 της Valeo στα € 620 και των κωδικό 1K0820859SX της BEHR Hella στα € 650. Όλοι λένε πως με βάση τα στοιχεία του αυτοκινήτου μου ο κωδικός που δίνουν είναι ο σωστός !!!

Έκανα και την έρευνα μου στο eBay και βρήκα no name στα € 270 !!! (German Top Quality !!!).

Ξέρεται τελικά ποιόν κωδικό πρέπει να ψάξω; Υπενθυμίζω πως έχω Golf V 1.6 FSI 10/2003-... (όπως το αναφέρουν χαρακτηριστικά στις λίστες).

Κανένα καλό μαγαζί στην Αθήνα για τέτοια ανταλακτικά έχεται να προτείνετε;

Όχι τίποτα άλλο, αλλά το άτιμο χάλασε τώρα που σφίγγουν και οι ζέστες.....!!!

Link to comment
Share on other sites

Το λάδι μπαίνει μαζί με το φρεον αλλά και το έχει σε ξεχωριστό σημείο η συσκευή που κάνει την δουλειά, αδειάζει το παλιό και προσθέτει το νέο με την ανάλογη ανάμιξη του λιπαντικού. Εγώ έκανα αυτήν την δουλειά πριν ένα μήνα σε ηλεκτρολογειο με σχετικά καλή χρέωση. http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=10&pid=493977&st=20entry493977

Μπορείς εάν θέλεις να χρησιμοποιήσεις το όνομά μου, είναι φίλος.

Link to comment
Share on other sites

Guest TASOS HN

Καλημέρα

Εάν δεν υπάρχει προγενέστερη διαρροή ψυκτικού υγρού και η απόδοση του κλιματιστικού είναι η προβλεπόμενη (θερμοκρασία εξόδου στον αεραγωγό με ανακύκλωση και χαμηλή ταχύτητα αέρα περί τους 4ο C) μην αφήνετε κανέναν να πειράξει τον κλιματισμό.

Μην ακούτε ότι θα κάνουν service κλπ. ,δεν κάνουν τίποτα και δημιουργούν παρακαταθήκη για διαρροές και λοιπές βλάβες.

το ψυκτικό κύκλωμα είναι ένα κλειστό κύκλωμα με πίεση μεγαλύτερη από την ατμοσφαιρική σε όλα τα σημεία του. Η μονιμη αιτιολογία είναι ότι έχει μπει υγρασία στο κύκλωμα και πρέπει να αλλαχθεί φρέον και λάδι. Εάν είχε μπει υγρασία σημαίνει ότι θα είχε χαθεί από διαρροή όλο το ψυκτικό υγρό, θα είχε δημιουργηθεί υποπίεση και θα είχε εισέλθει αέρας. Τα κλιματιστικά έχουν διάταξη , η οποία δεν αφήνει να εμπλακεί ο συμπιεστής όταν έχουμε πίεση μεγαλύτερη ή μικρότερη από την προβλεπόμενη.

Όπως δεν έχετε ακούσει ποτέ για αλλαγή φρέον—λάδι σε οικιακά κλιματιστικά, οικιακά ψυγεία κλπ , έτσι δεν χρειάζεται και στο αυτοκίνητο.

Όταν έχετε βλάβη στον κλιματισμό προτιμείστε τον έλεγχο και την επισκευή να την αναλάβει ειδικό συνεργείο κλιματιστικών αυτοκινήτου.

Ο δε συμπιεστής που κάνει θόρυβο επισκευάζεται.

Link to comment
Share on other sites

Guest TASOS HN

Μετά από είκοσι οκτώ χρόνια συνεχούς επαγγελματικής ασχολίας με τον κλιματισμό και δυο μετεκπαιδεύσεις στις ΗΠΑ(Carrier—York) και μια στη Δυτική τότε Γερμανία (Bitzer) επ ωφελεία του Πολεμικού Ναυτικού ,πιστεύω ότι γνωρίζω αρκετά καλά τον κλιματισμό και τις ιδιαιτερότητες του. Όσο για κραδασμούς, τις υψηλές θερμοκρασίες και στεγανοποιήσεις δικτύων ,όταν έχεις ασχοληθεί με κλιματισμό πολεμικών πλοίων ο κλιματισμός του αυτοκινήτου είναι peace of cake.

Κατόπιν των ανωτέρω είμαι σε θέση να συγκρίνω τα πάντα στον κλιματισμό.

By the way γνωρίζω πως είναι εσωτερικά και έχω επισκευάσει όλα τα είδη των συμπιεστών σε απίστευτες ιπποδυνάμεις.

Link to comment
Share on other sites

Στο δικό μου αυτοκίνητο πάντως όταν το έβαλε στο μηχάνημα έδειξε ότι είχε 200 γραμμάρια φρεον αντί για 540 που έπρεπε να έχει αν θυμάμαι καλά.

Link to comment
Share on other sites

rivol για να δειξει οτι λειπει πρεπει να το βγαλει ολο και να το ζυγησει.αν παλι ελειπε πιο πιστευτο ειναι να ηταν ετσι εξαρχης,γιατι αν ειχες διαρροη θς ελειπε ολο,αν παλι δεν προλαβε να φυγει ολο τοτε και το καινουργιο που εβαλε θα φυγει.

οσο για τα ελαστικα εχεις δικιο. παλια αν δεν εβαζες το κλιμα μπροστα να κυκλοφορησει το λαδι του να μουσκεψει τα orings ειχες διαρροες,αλλα δεν ισχυει πια.οσο για τα service του κακο δεν κανεις με τιποτα.

υγ.για τον φιλο μας τωρα αν θεωρειται οτι εχει σπασει ο κομπρεσορας και ακουγεται ετσι,τι του λετε;να βαλει λαδι για να στρωσει;;

Link to comment
Share on other sites

Guest PaTheo

φανταζομαι οτι αυτον τον θορυβο τον ακους οσο εχει το κλιμα ανοικτο αλλιως ψαξου αλλου.

δεν περνει λαδι.το εχει μεσα στο φρεον.μην επιχειρησεις κατι αλλο

Τον θόρυβο τον ακούω με του που ξεκινήσω των κινητήρα, ανεξάρτητα αν έχω ανοιχτό το κλιματιστικό ή όχι.

Τί άλλο εκτιμάς πως μπορεί να είναι και ο θόρυβος να διαμορφώνεται ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα;

Το λάδι μπαίνει μαζί με το φρεον αλλά και το έχει σε ξεχωριστό σημείο η συσκευή που κάνει την δουλειά, αδειάζει το παλιό και προσθέτει το νέο με την ανάλογη ανάμιξη του λιπαντικού. Εγώ έκανα αυτήν την δουλειά πριν ένα μήνα σε ηλεκτρολογειο με σχετικά καλή χρέωση. http://www.vwclub.gr...20

Μπορείς εάν θέλεις να χρησιμοποιήσεις το όνομά μου, είναι φίλος.

Σε ευχαριστώ για την ενημέρωση, να σου πω την αλήθεια ένα ξεθάμπωμα στα μπορστινά φανάρια το χρειάζομαι και εγώ γιατί είναι στα μάυρα τους τα χάλια (αλήθεια σου έκανε καλή δουλειά;)

...Ο δε συμπιεστής που κάνει θόρυβο επισκευάζεται.

Θεωρείς πως στο συνεργείο μπορούν να τον επισκευάσουν; Υπάρχουν τα αντίστοιχα κιτ επισκευής; Δεν χρειάζεται δηλαδή να προβώ σε αγορά νέου;

...

υγ.για τον φιλο μας τωρα αν θεωρειται οτι εχει σπασει ο κομπρεσορας και ακουγεται ετσι,τι του λετε;να βαλει λαδι για να στρωσει;;

Σε ευχαριστώ... που τους βάζεις σε τάξη !!! ;)

Γνωρίζετε αν υπάρχει περίπτωση να βρώ ανακατασκευασμένο σε καλύτερη τιμή;

Link to comment
Share on other sites

Τον θόρυβο τον ακούω με του που ξεκινήσω των κινητήρα, ανεξάρτητα αν έχω ανοιχτό το κλιματιστικό ή όχι.

Τί άλλο εκτιμάς πως μπορεί να είναι και ο θόρυβος να διαμορφώνεται ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα;

Σε ευχαριστώ για την ενημέρωση, να σου πω την αλήθεια ένα ξεθάμπωμα στα μπορστινά φανάρια το χρειάζομαι και εγώ γιατί είναι στα μάυρα τους τα χάλια (αλήθεια σου έκανε καλή δουλειά ;)

Θεωρείς πως στο συνεργείο μπορούν να τον επισκευάσουν; Υπάρχουν τα αντίστοιχα κιτ επισκευής; Δεν χρειάζεται δηλαδή να προβώ σε αγορά νέου;

Σε ευχαριστώ... που τους βάζεις σε τάξη !!! ;)

Γνωρίζετε αν υπάρχει περίπτωση να βρώ ανακατασκευασμένο σε καλύτερη τιμή;

Καλύτερα όχι διάλεξε μια επώνυμη μάρκα Denso ή Sanden.Εγώ σε γνωστό με κλιματιστικά που είπε ότι τα vw είναι πολύ ευαίσθητα στο θέμα κλιματισμού.Μου είπε για τις δύο μάρκες και για καμμία άλλη.Σε αυτές θα μου έδινε και εγγύηση ο ίδιος ακόμα και αν αγόραζα το κομπρεσσέρ από αλλού και το τοποθετούσα σε αυτόν εφόσον είχε προηγηθεί καλός καθαρισμός όλου του συστήματος κλιματισμού και αλλαγή του φίλτρου.Τελικά το αγόρασα από εδώ http://www.weyra.com/ ο οποίος έχει και στο ebay και μου στοίχισε 300 Ε με τα μεταφορικά.Αυτά έγιναν για το Passat 2.0 tfsi του πεθερού μου.

Edited by ski
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα

Εάν δεν υπάρχει προγενέστερη διαρροή ψυκτικού υγρού και η απόδοση του κλιματιστικού είναι η προβλεπόμενη (θερμοκρασία εξόδου στον αεραγωγό με ανακύκλωση και χαμηλή ταχύτητα αέρα περί τους 4ο C) μην αφήνετε κανέναν να πειράξει τον κλιματισμό.

Φιλε επειδη φαινεται πως το κατεχεις το θεμα θα ηθελα να σου κανω 2 ερωτησεις για να εχω μια ξεκαθαρη αποψη

1) Αυτο που λες ειναι οτι κλιματιστικο που δουλευει καλα αποκλειεται να χασει ποσοστο των υγρων του? Δηλαδη αμα εβαλε 1 λιτρο ο κατασκευαστης μετα απο 8-10 χρονια θα ειναι 1 λιτρο και οχι πχ 800ml. Αρα ή θα τα χασει ολα ή τιποτα και θα δουλειει μια χαρα ?

2) Αυτο που λες με τους 4 βαθμους ειναι ανεξαρτητο απο την εξωτερικη θερμοκρασια και τις στροφες του κινητηρα? Οι 4 βαθμοι ειναι το ελαχιστο που μπορει να δειξει ( σε σκια, κρυο εσωτερικο και στροφες στο ρελαντι?). Γενικα η αποδοση των κλιματιστικωςν επηρεαζεται απο τις στροφες, και σε ποιες ειναι η μεγιστη?

Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

patheo επειδη ο κομπρεσσορας του κλιμα ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΣΒΗΣΤΟ ΤΟ ΚΛΙΜΑ αποκλειεται να ειναι αυτος που ακουγεται.μηπως σου ειπανε κομπρεσορα σκετο;

lary7 οταν ξεκινησει μια διαρροη να εισαι σιγουρος σε 1-2-3 μηνες θα αδειασει ολο.και αυτο που χανεται δεν ειναι τα υγρα αλλα το αεριο φρεον που ειναι σε πιεση.στα καινουργια φρεον ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΕΛΕΓΞΕΙΣ ΑΝ ΛΕΙΠΕΙ ειναι να το ζυγησεις καννενας αλλος.

4βαθμους (πιστευω οτι ειναι 12-16 εισαι σιγουρος οτι ειναι 4;;) θα εχεις οσο πιο κοντα στον αεραγωγο -μεσα ή και στο ψυγειακι μεσα στον αεραγωγο- στο περιβαλλον του αυτοκινητου σιγουρα εξαρταται απο την εξ.θερμοκρασια.

το κλιμα για να δουλεψει θελει στροφες ο κινητηρας-για αυτο θα εχεις προσεξει με 40ρια και κολλημενος στην κινηση δεν αποδιδει.

Link to comment
Share on other sites

Guest TASOS HN

Ο κάθε κλιματισμός (οικιακός—επαγγελματικός—αυτοκινήτου) είναι ένα κλειστό σύστημα με αποδεκτή διαρροή όχι πάνω από δέκα γραμμάρια το χρόνο. Η ποσότητα ψυκτικού υγρού που περιέχει ένα κλιματιστικό σύστημα έχει μια ανοχή της τάξεως του 15%, ήτοι σε ποσότητα 800gr (η συνήθης ποσότητα στον κλιματισμό αυτοκινήτου) όριο ασφαλείας μπορούν να θεωρηθούν περί τα 680gr. Με μια μικρή αποδεκτή διαρροή μπορεί να περάσουν και δέκα χρόνια μέχρι στο σύστημα να γίνει εμφανής η μειωμένη απόδοση.

Μαζί με το ψυκτικό υγρό κυκλοφορεί στο κύκλωμα, επειδή παρασύρεται, και το ψυκτικό λάδι. Μια διαρροή μπορεί να γίνει αντιληπτή και σε κάποιον που δεν γνωρίζει από τη «λαδίλα» που θα έχει δημιουργηθεί στην επιφάνεια (σύνδεσμοι—στυπιοθλήπτης συμπιεστή—κέλυφος συμπιεστή) που έχει τη διαρροή. Αυτή τη «λαδίλα» εκμεταλλεύτηκε η τεχνολογία για την ανίχνευση των διαρροών και κατασκεύασε ειδικά φωσφορίζοντα υγρά τα οποία πρεσάρονται σε μικρή ποσότητα μέσα στο δίκτυο, πάντα μετά την πρώτη διαρροή και δείχνουν σαφώς εάν αποκαταστάθηκε η στεγανοποίηση της πρώτης διαρροής και εάν συμβεί κάποια καινούργια.

Ένας απλός τρόπος ελέγχου της απόδοσης είναι με την τοποθέτηση θερμόμετρου στον αεραγωγό. Η μέτρηση γίνεται σε κατάσταση ανακύκλωσης και με τη χαμηλή ταχύτητα αέρα(εγώ θεωρώ ότι καλύτερη είναι κάποια ταχύτητα στο μέσον). Το οποιοδήποτε κλιματιστικό (οικιακό—επαγγελματικό—αυτοκινήτου) καλείται να αποδώσει μια σταθερή διάφορα θερμοκρασίας μεταξύ της θερμοκρασίας του αέρα πρόσπτωσης (εισαγωγής) στο στοιχείο ψύξεως και της θερμοκρασίας του αέρα αναχώρησης (εξαγωγής) που κυμαίνεται από τους ΔΤ 15 οC έως 20οC διάφορα. Όσο πιο μεγάλη είναι η θερμοκρασία εισαγωγής τόσο πιο μεγάλη είναι και η θερμοκρασία εξαγωγής. Όταν ενεργοποιούμε τον κλιματισμό σε ένα πολύ ζεστό αυτοκίνητο (40—50 οC ) καλό είναι η αρχική λειτουργία να γίνεται με φρέσκο αέρα, ας πούμε 35 οC και όχι με ανακύκλωση 50 οC. Όταν η εσωτερική θερμοκρασία πέσει κάτω από την εξωτερική τότε περνάμε στην ανακύκλωση. Με μια διάφορα ΔΤ 15 οC έως 20οC και εσωτερικό καμπίνας στους 25 οC η έξοδος πρέπει να έχει θερμοκρασία 5 οC έως 10οC.

Στα περί ελέγχων και επισκευών από αντιπροσωπίες κλπ

Όταν σας πουν ότι θα κάνουν έλεγχο του κλιματισμού ζητήστε να γίνει πρώτα έλεγχος μόνο με το θερμόμετρο και εάν αυτό δείξει ότι δεν μπορεί να φτάσει στο κατώτερο σημείο τότε επιτρέψτε να λυθεί η οποιαδήποτε βίδα—τάπα κλπ.

Εάν αποδειχθεί ότι υπάρχει διαρροή, εκτός από την επαναπλήρωση πρέπει να βρεθεί και από που προήλθε και να στεγανοποιηθεί. ζητήστε να μπει φωσφορίζων υγρό και αυτομάτως θα ξέρετε στο μέλλον εάν έγινε αποκατάσταση της διαρροής και εάν γίνει κάποια άλλη.

Μην δεχθείτε αλλαγή ψυκτελαίου, ψυκτικού υγρού. Αυτά τα υλικά δεν γερνάνε. Σε μια ολική πλήρωση από την αρχή η ποσότητα ελαίου που έχει χαθεί δεν ξεπερνά τα 20 gr .

Ευχαριστώ για την υπομονή και την ανοχή σας στην ανάγνωση αυτού του σεντονιού.

Θερμόμετρο ελέγχου

03052012161.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest PaTheo
patheo επειδη ο κομπρεσσορας του κλιμα ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΣΒΗΣΤΟ ΤΟ ΚΛΙΜΑ αποκλειεται να ειναι αυτος που ακουγεται.μηπως σου ειπανε κομπρεσορα σκετο;

Θυμάμαι πολύ καλά πως αναφέρθηκαν στο κλιματιστικό και πως αυτός είναι και ο λόγος που δεν έχει απόδωση στην ψύξη! Άλωστε το αυτοκίνητό μου δεν έχει άλλο συμπιεστή αν δεν κάνω λάθος (βλέπε FSI)

Ο κάθε κλιματισμός (οικιακός—επαγγελματικός—αυτοκινήτου) είναι ένα κλειστό σύστημα με αποδεκτή διαρροή όχι πάνω από δέκα ...

Ευχαριστώ για την υπομονή και την ανοχή σας στην ανάγνωση αυτού του σεντονιού. Θερμόμετρο ελέγχου

Τελικά πράγματι το κατέχεις το αντικείμενο !!!

Edited by PaTheo
Link to comment
Share on other sites

Guest TASOS HN

Ο συμπιεστής αποτελείται από δυο βασικά κομμάτια.

α) τον συμπιεστή β) τον ηλεκτρικό συμπλέκτη με το πηνίο και την τροχαλία του.

Όταν εντοπίζεται θόρυβος από την πλευρά του συμπιεστή χωρίς αυτός να είναι κομπλαρισμένος (κλιματισμός εκτός λειτουργίας) προέρχεται από τον συμπλέκτη .

Ο συμπλέκτης υπάρχει ως ανεξάρτητο ανταλλακτικό.

compressor.jpg60178961.jpg54409844.jpg

Είναι παρόμοιο με το σύστημα της αντλίας—κομπρέσσορα που παρουσιάστηκε στο βίντεο για την αντλία νερού.

Link to comment
Share on other sites

ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΧΩ ΕΝΑ GOLF V TSI 122PS ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΟΥ 2013 ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΗΤΑΝΕ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ ΔΗΛΑΔΗ ΕΝΤΟΝΗ ΖΕΣΤΗ ΔΕ ΞΕΚΙΝΑΓΕ ΤΟ ΚΟΜΠΡΕΣΣΕΡ ΜΟΛΙΣ ΕΦΕΥΓΕ ΚΑΙ ΚΡΥΩΝΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2 ΩΡΕΣ ΞΕΚΙΝΑΓΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΜΕ FULL ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΗΓΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΒΑΛΒΙΔΑ Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΑΛΛΑΓΗ ΣΥΜΠΙΕΣΤΗ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Link to comment
Share on other sites

Guest Nicos.plia

ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!!ΕΧΩ ΕΝΑ GOLF TSI 140 ΙΠΠΟΥΣ ΤΟΥ 2007.ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ 2 ΜΗΝΕΣ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΤΟ ΕΞΗΣ ΥΕΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ..ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΟ Ή ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑ ΣΕ ΗΛΙΟ ΚΑΙ ΑΝΑΨΩ ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΒΓΑΖΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΖΕΣΤΟ ΑΕΡΑ...ΜΟΛΙΣ ΚΑΝΩ ΚΑΠΟΙΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΜΕ ΑΡΚΕΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΒΓΑΖΕΙ ΚΡΥΟ...ΠΗΓΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΗΣΙΟ SERVICE ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΕΧΕΙ ΦΡΕΟΝ ΚΑΙ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΚΟΜΠΡΕΣΕΡ( ΜΕ 250 μου το φτιάχνει)...ΠΗΓΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΤΥΠΟΣ ,ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ ΓΙΑΤΙ Ο ΕΝΑΣ ΑΝΕΜΙΣΤΗΡΑΣ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΔΕ ΔΟΥΛΕΥΕ...ΤΟ ΑΛΛΑΖΕΙ,ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΜΗ ΒΓΑΖΕΙ ΚΡΥΟ ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΟ...ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΑΣ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ;;Ή ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΠΟΥ ΞΕΡΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΩ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΕΚ ΔΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Nicos.plia

Αιγάλεω,περιστερι,Χαϊδάρι ,και κοντά Κυψελη αν ξέρεις;;

Απλα να ειναι εμπιστοσύνης!!να ξερω οτι μου πει αυτό θα ειναι....

Link to comment
Share on other sites

Guest Nicos.plia

Καλημέρα σε όλους!Τελικά το πήγα πάλι σε αυτόν που μου άλλαξε το βεντιλατέρ και μίλησε με κάποιον ειδικό για κλιματιστικά Volkswagen και του είπε οτι μάλλον επειδή δεν λειτουργούσε το βεντιλατέρ για πολύ καιρό να ήταν πολύ ζεστό το φρέον και να έχει κολλήσει η βαλβίδα στο κομπρεσέρ του κλιματιστικού και να μην χρειάζεται αλλαγή όλο το κομπρεσέρ....απλά μόνο η βαλβίδα...αλλά ας το δουλέψουμε είπε για λίγο διάστημα μήπωσ ξεκολλήσει η βαλβίδα!παίζει να συμβαίνει αυτό και αν ξέρετε κάποιον εξειδικευμένο που να μπορεί να ανοίξει το κομπρεσέρ για να ελέγξει τη βαλβίδα;;;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.