Jump to content
granset

Προβλημα Με Ζυγοσταθμιση / Ευθυγραμμιση? Αλλο?

Recommended Posts

Το θεμα εχει ως εξης: Εχω ενα Golf 6 160. Μετα απο το service στα 60.000 χλμ.(οπου έγινε αλλαγη και σε τακακια), διαπιστωσα πως χρειαζομουν μια ζυγοσταθμιση (τρεμουλο στα 110-140) και μια ιδεα ευθυγραμισης. Οπως και εγινε πρωτα η ζυγοσταθμιση και μετα ευθυγραμιση. Επι την ευκαιρια εγινε και μπρος - πισω στα ελαστικα(εχουν πανω τους ενα 30αρι χιλ).

Μετα απο 1 βδομαδα διαπιστωσα πως ειχα τρεμουλο ξανα στα 110-140 και ειχα κ ψιλοσυντονισμους.

Ξανα ζυγοσταθμιση. Ξανα τα ιδια. Ξανα ζυγισμα με κωνο αυτη τη φορα. Εχει βελτιωθει λιγο η κατασταση με τρεμουλο ελαφρυ κατα την επιχαχυνση κυριως το καταλαβαινω στα 110-120, αλλα και σε ταχυτητες μεγαλυτερες δεν τρεμει το τιμονι, αλλα αντιλαμβανωμαι (και εχω σωας τας φρενας) οτι κατι κυλαει στραβα. Πλεον ενα βημα πριν την 4η ζυγοσταμιση? ρωταω αν εχει καποιος μια αποψη απο τι μπορει να συμβαινει.

Το αυτοκινητο δεν ειχε ποτε θεμα με τρεμουλα-συντονισμους κτλ κτλ παντα ηταν χαρτι στο δρομο, πηγαινες με 200 κ αισθανοσουν οτι πηγαινες με 120 που λεει ο λογος...

Να πω πως σε καθε ζυγοσταθμιση και οντος χρειαζοτανε καθε φορα διορθωσουλα,ειμαι παρον και βλεπω τι γινετε , οι ζαντες ειναι ολοισες, τα λαστιχα δεν εχουν θεμα (cs3 με 30χιλ επανω). Η ευθυγραμιση εγινε στον Πουπακη (Μενιδι).

Edited by granset
Link to comment
Share on other sites

Φιλε καποιοι ευθυγραμισαδες δεν μπορουν να τα κανουν δεν ξερω γιατι...το εοχυμε ξανασυζητησει το θεμα ενω δεν ειναι κατι δυσκολο ...Ειδικος δεν ειμαι αλλα επειδη και εγω ειχα θεμα επαψα να ασχολουμαι και το πηγα αντιπροσωπεια...ε...το παρελαβα και πηγαινε αλφαδι...τι να πω τωρα . Επισης τωρα προσφατα που πηγα για Ευθυγραμιση μαζι με αλλαγη ελαστικων ολα εγιναν κομπλε αλλα ο τυπος ειχε μηχανηματα ολοκαινουρια . Τεσπα για αθηνα νομιζω οτι κορυφαιο μηχανημα εχει ο Γκικας χωρις να κανω διαφημιση ,γραφει καιε δω στο φορουμ εξαλου οπου σιγουρα θα βρεις λυση...δεν θα σε αφησει να φυγεις χωρις λυση . Επισης o koumparos εαν απαντησει θα μπορεσει να σου δωσει καποιες πληροφοριες καθοτι ειναι αριστος επαγγελματιας βουλκανιζατερ

Edited by thanos katsas
Link to comment
Share on other sites

Το ειχα υπ οψην μου , αλλα τοσο πολυ δεν μπορουνε να το πανε ευθεια? και ο τυπος ειχα ακουσει πως ειναι απο τους καλυτερους..

Εγω νομιζω πως ειναι θεμα ζυγισματος. Εσενα σου εκανε το ιδιο και τελικα ηταν θεμα ευθυγραμμισης? Γιατι να σου πω την αληθεια εγω ηξερα πως η ευθυγραμμιση αφορα μονο να πηγαινει ευθεια το τιμονι / αμαξι. Και πως το τρεμουλο οτι κατι κυλαει στραβα ειναι θεμα ζυγισματος. Τον Κουμπαρο τον ξερω και ειναι σωστος θα τον ρωτησω την γνωμη του, αν δεν δει το θεμα, αλλα δεν εχει μηχανημα για ευθυγραμμιση απ οσο ξερω. Γκικας ναι το εχω ακουσει αλλα ειναι στην αλλη ακρη της Αθηνας και με συγκεκριμενο ωραριο, και δεν ειναι ευκολο μεσα στην Αθηνα να πηγαινεις με 120-140-160 οποτε αμα παει κατι στραβα θα πρεπει να το ξαναπηγαινω..Εχω ξενερωσει ηδη την ζωη μου ενα μπρος πισω εκανα ο ανθρωπος! Δεν τα αφηνα να λιωσουν!

Link to comment
Share on other sites

για να πετυχει η ζυγοσταθμιση 100% σε οσους εχουν τετοια θεματα πρεπει να μην βγουν η ροδες .μερικη εχουν τετοια μηχανηματα και το κανουν επι τοπου.

Link to comment
Share on other sites

Guest Rouleman

λες οτι τα εφερες τα μπρος πισω??? ξαναλαξε τα οπως τα ειχες,

Μπιλι το προβλημα που ειχα θυμασαι που βρεθηκαμε στον λαστιχα?? ηταν επειδη τα ειχα κανει μπρος πισω αλαγη, τα ξαναεφερα οπως ηταν και το αμαξι εγινε σφαιρα!!

εγω τα sc3 τα εφερα μπρος πισω αλαγη στις 40000km, τα πισω φαγωνονται διαφορετικα σε σχεση με τα μπροστα, με αποτελεσμα οταν τα αλαζεις θεση να γ@@@@ε το συστημα. να υποθεσω οτι το αμαξι σου φενετε οτι κανει γκελες αριστερα δεξια???

Edited by Rouleman
Link to comment
Share on other sites

λες οτι τα εφερες τα μπρος πισω??? ξαναλαξε τα οπως τα ειχες,

Μπιλι το προβλημα που ειχα θυμασαι που βρεθηκαμε στον λαστιχα?? ηταν επειδη τα ειχα κανει μπρος πισω αλαγη, τα ξαναεφερα οπως ηταν και το αμαξι εγινε σφαιρα!!

εγω τα sc3 τα εφερα μπρος πισω αλαγη στις 40000km, τα πισω φαγωνονται διαφορετικα σε σχεση με τα μπροστα, με αποτελεσμα οταν τα αλαζεις θεση να γ@@@@ε το συστημα. να υποθεσω οτι το αμαξι σου φενετε οτι κανει γκελες αριστερα δεξια???

και εγω ειχα ιδιο θεμα και ο μαστορας μου τα εκανε επι τοπου ζυγοσταθμιση και λυθηκε το προβλημα. Edited by bill1
Link to comment
Share on other sites

για να πετυχει η ζυγοσταθμιση 100% σε οσους εχουν τετοια θεματα πρεπει να μην βγουν η ροδες .μερικη εχουν τετοια μηχανηματα και το κανουν επι τοπου.

Ειναι μια απο τις επιλογες μου να σου πω την αληθεια δεν το εχω δοκιμασει και δεν εχω βρει καποιον. Νομιζω ενα Fit & go κανει στο Χαλανδρι. Για να το κανω αυτο πρεπει να αποκλεισω πρωτα το ενδεχομενο η ευθυγραμμιση να ειναι λαθος. Προς το παρον ευθεια το τιμονι, ευθεια παω.

λες οτι τα εφερες τα μπρος πισω??? ξαναλαξε τα οπως τα ειχες, Μπιλι το προβλημα που ειχα θυμασαι που βρεθηκαμε στον λαστιχα?? ηταν επειδη τα ειχα κανει μπρος πισω αλαγη, τα ξαναεφερα οπως ηταν και το αμαξι εγινε σφαιρα!! εγω τα sc3 τα εφερα μπρος πισω αλαγη στις 40000km, τα πισω φαγωνονται διαφορετικα σε σχεση με τα μπροστα, με αποτελεσμα οταν τα αλαζεις θεση να γ@@@@ε το συστημα. να υποθεσω οτι το αμαξι σου φενετε οτι κανει γκελες αριστερα δεξια???

Αμα ισυχει αυτο που λες δεν προκειτε να ξαναβαλω Conti.. Οταν ειχα θεμα με ζυγισμα, ειχα μονο τρεμουλο και συντονισμο στα πολλα χλμ. Οσο φτιαχνοτανε το ζυγισμα ειχα αυτο το θεμα με την κυλιση..Δεν νομιζω πως κανει γκελες, απλα εχω ενα τρεμουλο στο τιμονι για λιγο στα 110-120 και μετα απο αυτες τις ταχυτητες τπτ απλα νιωθω οτι κατι γυρναει στραβα , σαν να την εχει ακουσει μια ζαντα ας πουμε..που ειναι ολοισιες! και αυτο μετα απο 3 ζυγοσταθμισεις. Σε καθε ζυγοσταθμιση, ηθελε διορθωση! Πως χανετε μια ζυγοσταθμιση σε μια βδομαδα?! Και οταν μου το διορθωνανε το εβλεπα μετα πως ηταν μια χαρα..Αμα τα φερω ξανα πισω μπρος...Χαιρετισματα σε 10χιλ θα ειμαι για λαστιχα

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα δεν ακούγεται εύκολο και είναι άλλο τόσο παράξενο

Πως γίνεται μετά από 3 ζυγοσταθμίσεις να επανέρχεται τρέμουλο,

όχι αμέσως αλλά μετά από κάποες μέρες ?

Δεν νομίζω ότι μπορώ από μακριά να βοηθήσω πολύ παιδιά

Ένα θέμα είναι ότι κάνουμε αλλαγή εμπρός - πίσω πολύ πιο νωρίς

Το βέλτιστο διάστημα είναι να γίνει ανάμεσα στα 15 και 20 χιλ. χιλιόμετρα

Πριν προλάβουν οι φθορές των μπροστινών να γίνουν τόσο εμφανείς

Επίσης, η ζυγοστάθμιση επί αυτοκινήτου δεν είναι ότι καλύτερο

Ή ο τροχός ζυγοσταθμίζεται ανεξάρτητα και για μακρύ χρονικό διάστημα και όλα καλά

ή υπάρχει άλλο πρόβλημα (μηχανικό συνήθως), οπότε η επί αυτοκινήτου ζυγοστάθμιση,

αν λύσει το τρέμουλο, κουκουλώνει το υπάρχον πρόβλημα το οποίο συνήθως επιδυνώνεται και δεν επιλύεται ποτέ

Νίκο (αν θυμάμαι καλά :sorry: ) έγραψες για Μενίδι

Από μακριά δεν μπορώ να βοηθήσω περισσότερο,

αλλά μπορώ όποτε θες να σου κάνω μια δωρεάν ζυγοστάθμιση

και να κάνουμε λεπτομερή έλεγχο

Σήμερα είμαι στο μαγαζί (ανοιχτά)

Νομίζω ότι είναι κατάλληλη μέρα να το κάνουμε, αφού προβλέπεται ησυχία

Κερνάς καφέ και βλέπουμε :clapping:

Link to comment
Share on other sites

ειχα και εγω καποια παρομοια προβληματα εχοντας κανει νωριτερα το μπρος πισω των ελαστικων.αποδειχθηκε οτι ο προηγουμενος μαστορας δεν εκανε σωστη δουλεια ουτε στην ζυγοσταθμιση ουτε στην ευθηγραμμιση(εκανα 5 επισκεψεις για διορθωσεις!!).πηγα και εγω στον Πουπακη (μενιδι) και εμεινα πολυ ευχαριστημενος γιατι διορθωθηκε το οποιο προβλημα και ο Νικος ηταν πολυ εξυπηρετικος.δεν μπορω να εγγυηθω για την δουλεια του αλλα εμπιστευομαι τον φιλο που μου τον προτινε καθοτι ειναι μηχανολογος-μηχανικος και λατρης των αυτοκινητων.οι ικανοτητες του στην οδηγηση και οι γνωσεις του πανω σε μετατροπες και ρυθμισεις θα τον εβαζαν σιγουρα στην θεση καποιου αγωνιστικου οχηματος αν και δεν το επελεξε!!!αν ηταν και αυτος εκει την στιγμη που πηγα θα μπορουσα να αναφερω περισσοτερα για την ποιοτητα της δουλειας του Νικου (dr. Poupakis)

Link to comment
Share on other sites

Ανακαιφαλαιωσις και οπως φαινεται λυσις..

Το θεμα λυθηκε με την παρεμβαση του Κουμπαρου, που εκανε μια ζυγοσταθμιση της προκοπης προσεξε τα λαστιχα μεχρι την τελευταια λεπτομερια.. Με μια δοκιμη στην εθνικη το τιμονι ειναι κομπλε. Τοσο απλο και ομως με ταλαιπωρησε 1 μηνα κοντα και ειχα κανει 4 σχεδον αποπειρες ζυγισματος και ενα ταξιδι σκετο θριλερ απο τριξιματα και συντονισμους. Το προβλημα ηταν οπως του φιλου aposg99, με την διαφορα πως η ευθυγραμμιση μου πρεπει να ειναι οκ, και τα CS3 ειναι μια χαρα.

Ακομα δεν μπορω να πιστεψω πως ειναι δυνατον να μην ζυγιζετε καλα ενας τροχος...Τεσπα, Κουμπαρος και παλι εγγυησης..

ειχα και εγω καποια παρομοια προβληματα εχοντας κανει νωριτερα το πηγα και εγω στον Πουπακη (μενιδι) και εμεινα πολυ ευχαριστημενος γιατι διορθωθηκε το οποιο προβλημα και ο Νικος ηταν πολυ εξυπηρετικος.

Φιλε , εγω το ανεφερα σαν ενδειξη πως πηγα καπου καλα ,γιατι οι περισσοτεροι ευθυγραμμισαδες δεν μπορουν να φερουν το Golf 6 ευκολα. Εμενα μου συστησαν τον Πουπακη που ειναι κοντα μου θεωρειτε, απο τους καλυτερους και καλο μηχανημα εχει. Απο εξυπηρετιση,συμπεριφορα κτλ κτλ δεν εχω παραπονο και το αμαξι ευθεια το εχω ευθεια παει, και σωστος τυπος ηταν.

Edited by granset
Link to comment
Share on other sites

Koumparos για ακομα μια φορα εγγυηση ελπιζω τα μελη που ειναι αθηνα να σε τιμανε με την επιλογη τους γιατι εισαι Γιατρος!

Link to comment
Share on other sites

Koumparos για ακομα μια φορα εγγυηση ελπιζω τα μελη που ειναι αθηνα να σε τιμανε με την επιλογη τους γιατι εισαι Γιατρος!

Ευχαριστώ για τα λόγια σου φίλε :give_rose:

Δεν έχω παράπονο απ' τα παιδιά

Σύντομα θα επανέλθω και με super προσφορές

Και όταν λέω super, το εννοώ ....... :drinks:

Θα κάνουν ....... =@

Link to comment
Share on other sites

Σε αντιπροσωπεια δεν πηγες καμια φορα;Εγω μονο αντιπροσωπεια παω φιλε, με τους αισθητηρες και στους 4 τροχους και με τα δεδομενα για το αμαξι μου.Προβλημα ουδεν.Κι εχω κανει και δυο φορες μπρος πισω τα ελαστικα.

Link to comment
Share on other sites

Τι να σου πω. Στον Πουπακη που πηγα για ευθυγραμμιση και καλος ηταν και μηχανημα καλο ειχε και δεν χρειαζομαι να κανω κατι.

Αν και γενικα ειμαι εναντιον των επισημων service για διαφορους λογους και εμπειριες, εξαρτατε απο την αντιπροσωπεια..

Edited by granset
Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω και εγώ κάτι σχετικά με την ευθυγράμμιση ?

Το αυτοκίνητο είναι εντάξει δεν τραβάει ούτε αριστερά ούτε δεξιά αλλά όταν πηγαίνω ευθεία παρατήρησα ότι το τιμόνι είναι ελαφρά προς τα δεξιά σαν να λέμε (αν ήταν ρολόι + 2 λεπτά ). Το τιμόνι είναι ακριβώς στο σημάδι του σε σχέσει με τον άξονα.

Να υποθέσω πως αυτό έπρεπε να το έχει τσεκάρει ο ευθυγραμμισάς όταν έκανα πριν από τεσσερείς μήνες η ρυθμίζεται και από αλλού ηλεκτρονικά ?

Η λογική μου λέει ότι έπρεπε να βάλει το τιμόνι στην ευθεία και μετά από τα ακρόμπαρα να φέρει και τους τροχούς στην ευθεία.

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω πως η λογικη σου εχει δικιο. Δεν θελω να σε μπερδεψω και αν λεμε το ιδιο, φιλος μου που ειχε κανει στην αντιπροσωπεια ευθυγραμμιση, ειχε σχεδον το ιδιο θεμα να ειναι το τιμονι του σχεδον στο παρα 5 για να παει ευθεια. Το ξαναπηγε και αφου επεμενε και παρολες τις διαβεβαιωσεις (οτι ετσι ειναι, ετσι ηταν ετσι πρεπει μεχρι που χοντρινε το πραγμα του στυλ θα μας πεις πως θα κανουμε ευθυγραμμιση , μηχανολογος εισαι , σχεδον βριστηκανε) του το ξανακανανε ευθυγραμμιση, και ζητησε να φερει αυτος το τιμονι στην ευθεια πριν την τελικη ρυθμιση. Τωρα το συγκεκριμενο συνεργειο λογο χωροταξιας για να κανει την ευθυγραμμιση ανεβαινει ο μαστορας πανω σε καρεκλα (?) να κουναει το τιμονι & ταυτοχρονα να βλεπει την 15αρα οθονη pc με τις ενδειξεις που ηταν απο την μερια του συνοδηγου σε ενα τραπεζακι....Τραγελαφικο θεαμα. Βαθμος δυσκολιας και με φιμε τζαμι μισανοιχτο 8/10... Δεν το αποκλειω να μην κοιταξανε πριν φερουνε το αμαξι στα ισια και αφου κλειδωσανε το τιμονι, οτι ηταν σε ευθεια θεση ή τελος παντων σε λογικα πλαισια στην θεση που επιθυμεις.

Link to comment
Share on other sites

Εμενα το τιμονι ηταν ετσι (στο παρα 5 δλδ) απο τη στιγμη που το αγορασα.Την πρωτη φορα που εκανα ευθυγραμμιση στην αντιπροσωπεια τους ζητησα να μου το φερουν στα ισια και μου το εφεραν.Πολυ απλο.Οσον αφορα γενικα το θεμα ευθυγραμμιση ειμαι υπερ της αντιπροσωπειας που εχει τα δεδομενα ευθυγραμμισης για το αμαξι μας.Ουτε με το ματι ουτε τιποτα.Ευθυγραμμιζουν κ τους 4 τροχους.

Link to comment
Share on other sites

Καμια αντιρρηση αμα εισαι ευχαριστημενος. Εγω λογω διαφορων εμπειριων, δεν το παω ουτε για πλακα.

Παντως δεν νομιζω να ευθυγραμμιζει πλεον καποιος μονο 2 τροχους και να κοιταει με το ματι. Τουλαχιστον εγω θα εφευγα. Τα μηχανηματα που κυκλοφορουν εξω ειναι πολυ καλυτερα απο της αντιπροσωπειας και τα δεδομενα υπαρχουν και εξω εδω και καιρο. Νομιζω ειναι θεμα μηχανηματος και του μαστορα.Να εχει ορεξη να ασχοληθει, να το δοκιμασετε και να οχι να σε ξεπεταξει. Ισως και οι τιμες ειναι καλυτερες.

Edited by granset
Link to comment
Share on other sites

Παντως η αληθεια οπως λετε πολλοι ειναι πως το για να γινει το αμαξι αλφαδι παλι ειναι 99% στο μαστορα.

Οταν ειχα αλλαξει ελατηρια(κ αλλαγη προς/πισω λαστιχα) το καταλαβαινα οτι το αμαξι ΔΕΝ.. μια τραβουσε αριστερα μια δεξια με ειχε εκνευρισει αλλα αποφασισα πως αφου μπηκε χερι στο αμαξι δν θα ειναι ποτε ξανα οπως ειναι απο την μανα του..

Ε τελικα βρεθηκε ο μαστορας κ το αμαξι εγινε παλι καινουριο! Γενικα στις μερες μας ΟΛΑ φτιαχνουν!

Link to comment
Share on other sites

Αμα βαζεις το πακινι να προγραμματισει την ευθυγραμμιση (τυπος,μοντελο κλπ.) αντε να βγαλεις ακρη.

Στο κερατσινι σε μεγαλη ευθυ/μιση τρια αυτοκινητα θεοστραβα.Δε το τελευταιο πηγε κατευθειαν για κτεο και εχανε 16!!!!!!!Μ /100Μ

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω πάντως ότι πριν ξεκινήσει την διαδικασία πρέπει πρώτα με κάποιο τρόπο να σταθεροποίηση το τιμόνι στην ευθεία και στη συνέχεια τους τροχούς, ώστε μετά την ρύθμιση τροχοί και τιμόνι να είναι ευθεία.

Στην Γλυφάδα που πήγα εγώ το μηχάνημά ήταν τελευταίας τεχνολογίας και εκτός από τα ακριβοί στοιχεία του αυτοκινήτου πέρασε και την διάσταση της ζάντας στον υπολογιστή. Το πιθανότερο δεν έδωσε την απαιτούμενη βαρύτητα στο τιμόνι να είναι ακριβώς στην ευθεία του. Και αν το κάνεις απ'εξω αυτό χωρίς να κάτσεις στη θέση του οδηγού είναι πολύ εύκολο να φύγει δυο λεπτά όπως εμένα.

Link to comment
Share on other sites

Επειδη προλαβα και ειδα το ποστ σου , να σου πω πως ειναι καλος- εχει τελευταιας τεχνολογιας μηχανημα και αν εισαι στα βορεια σε βολευει. Παντως ειναι λιγο αλμυρος για μια απλη ευθυγραμιση οταν ειχα παει εγω πριν κανα χρονο επερνε 50ευρω.

 

Μιας και ξεθαφτηκε το θεμα να πω πως το θεμα που ειχα με τα τρεμουλα οφειλοταν τελικως στα 2 στραβα continental που ειχα και ειτε πισω ειτε μπροστα δημιουργουσαν τρεμουλο. Με την αλλαγη των ελαστικων το θεμα λυθηκε.

Edited by granset
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

Μπήκα σε λάθος topic για αυτό έκανα delete, επί της ουσίας δεν έχω πρόβλημα μετά από κάποια ευθυγράμμιση, αλλά ψάχνω να κάνω ευθυγράμιση και κυρίως ρύθμιση σε ένα αυτοκίνητο που πήρα και έχει ρυθμιζόμενες coilover D2.

 

Έχω ακούσει ότι ο Πουπάκης είναι αρκετά καλός όπως και ο Μάμας (αν δεν κάνω λάθος το όνομα) στον Γέρακα, όπως και ένας Τσέχος στους Αγίους Αναργύρους στον οποίο είχα πάει παλαιότερα και κάνει καλή δουλειά.

 

Με κλειστά μάτια όμως εμπιστεύομαι τον Τάσο της Group A και θα πάω σε έναν γνωστό του στην Μεταμόρφωση, εκεί που ρυθμίζει και ο Τάσος την coilover που έχει στο TT.

Link to comment
Share on other sites

Οκ! Παντως " μιλας με γριφους γεροντα.." :-) Μιας και εισαι της περιοχης απ οτι καταλαβαινω δωσε καμια πληροφορια για τα μαγαζια αυτα για να εχουμε στα υπ οψην!

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.