alexdora Posted May 10, 2012 Report Share Posted May 10, 2012 εχω ενα golf 4 και μια μερα ειχα βγαλει την απλη την μπαταρια μου(74αμπερ) για να την παω για φορτισμα - και εβαλα μια optima 50αμπερ η οποια απο οτι ξερω εχει την μικροτερι εσοτερικη αντισταση και και μετα απο καμια βδομαδα ξανα εβαλα πισω την απλη κ απο τοτε εχω το εξης προβλημα μου κραταει πολι χαμιλα το ρελαδι , ενο στα βολτ ειμαι στα 14,2 παντα --- ισχει αυτο που με ειπε ο μηχανικος , οτι εχει αποπρογραματιστη ο εγκεφαλος κ θελει απο την αρχη προγραματισμο _ δηλ οπως με ειπε να ξανα παντρεψει την πεταλουδα με τον εγκεφαλο _ το αμαξη μου εχει ηλεκτρονικο γκαζι - ισχει αυτο η απλος να παρει τα λεφτα θελει μονο ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted May 10, 2012 Report Share Posted May 10, 2012 ενδιαφερονθεμα,και εγω ετσι το δουλευω εδω και καιρο,αλλα δεν μου βγαζει καπια βλαβη το vag com αλλα οντως μου κραταει χαμηλα το ρελαντι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouleman Posted May 10, 2012 Report Share Posted May 10, 2012 (edited) . Edited March 26, 2013 by Rouleman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexdora Posted May 10, 2012 Author Report Share Posted May 10, 2012 εμενα το προβλημα ειναι οτι με ρελαδι πηγα να αναψω χθες το ερκοντισιον κ μου κατεβασε τοσο το ρελαδι μεχρι που εζβισε το αμαξη φιλε Rouleman μπροστα στην μπαταρια που λες ?</h3> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouleman Posted May 10, 2012 Report Share Posted May 10, 2012 (edited) . Edited March 26, 2013 by Rouleman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexdora Posted May 10, 2012 Author Report Share Posted May 10, 2012 ααα αυτες - αυριο θα προσπαθησω να το κανω - ελπιζω να μην κανω καμια ζημια - σε ευχαριστω παντως Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouleman Posted May 10, 2012 Report Share Posted May 10, 2012 ααα αυτες - αυριο θα προσπαθησω να το κανω - ελπιζω να μην κανω καμια ζημια - σε ευχαριστω παντως εχει καρτελα μεσα ποια ασφαλεια ειναι τι, δες ποια ειναι του κινητηρα, αν εχεις βιβλιο οδηγιων το λεει και εκει μεσα αναλυτικα ποια ασφαλεια ειναι του κινητηρα, γιατι στην καρτελα ειναι με συμβολα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexdora Posted May 10, 2012 Author Report Share Posted May 10, 2012 μπα δε θα βγαλω ακρη με το βηβλιαρακη γτ το αμαξη ειναι ισαγογης απο γερμανια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouleman Posted May 10, 2012 Report Share Posted May 10, 2012 ψαξε τοτε το σηματακι που δειχνει τον κινητηρα, σε ποια ασφαλεια αντιστοιχει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasos_20vt Posted May 11, 2012 Report Share Posted May 11, 2012 Σόρρυ απλά επειδή έχω το ίδιο θέμα με το 4 αρι μου θα βάλω την ασφάλεια στην ασφαλειοθήκη με ανοιχτό το διακόπτη(πριν μιζάρει); Απλά αν περάσει αμέσως ρεύμα μη την κάψει.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted May 11, 2012 Report Share Posted May 11, 2012 αν δεν εχεις vagcom, βρες στην ασφαλειοθηκη που ειναι στα αριστερα σου ποια ειναι η ασφαλεια των ηλεκτρικων του κινητηρα, με σβησμενη τον διακοπτη βγαλε την ασφαλεια και ανοιξε το καπο της μηχανης, βαλε το διακοπτη και ανοιξε τον στην θεση που αναβουν τα λαμπακια στο καντραν, δηλαδη μια θεση πριν μιζαρεις, μην μιζαρεις και ασε τον κλειδι σε αυτη την θεση, βαλε ξανα την ασφαλεια στην θεση της προσεξε μην ακουμπησεις το πενταλ του γκαζιου και θα ακουσεις μεσα στην μηχανη μερικους ηχους απο την πεταλουδα σου, αυτοι οι ηχοι ειναι επειδη ξαναρυθμιζετε η πεταλουδα σου, μολις σταματησουν τελειως οι ηχοι, γυρνα τον διακοπτη να σβησουν τα λαμπακια και βαλε μπρος, αυτος ειναι ο τροπος να κανεις adaptation την πεταλουδα αν δεν εχεις vagcom Τι συμαινει αυτο, πιστεύω οτι εκει θα υπαρχουν κάμποσες ασφαλειες που αφορούν στα ηλεκτρικά του κινητήρα. Αν την ξερεις πες μας σε μια φωτο ποια ειναι αυτη η ασφαλεια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouleman Posted May 11, 2012 Report Share Posted May 11, 2012 Τι συμαινει αυτο, πιστεύω οτι εκει θα υπαρχουν κάμποσες ασφαλειες που αφορούν στα ηλεκτρικά του κινητήρα. Αν την ξερεις πες μας σε μια φωτο ποια ειναι αυτη η ασφαλεια. το εχω κανει μια φορα με αυτον τον τροπο, ειναι μια ασφαλεια θα την δω αυριο ποια, που αν την βγαλεις και να πατησεις μιζα δεν παιρνει μπρος ο κινητηρας, απλα γυρναει η μιζα, γιατι το δοκιμασα να το βαλω μπροστα και δεν πηρε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexdora Posted May 11, 2012 Author Report Share Posted May 11, 2012 το εκανα σημερα αυτο κ ακουγα την πεταλουδα να ρυθμιζετε αλλα δυστιχος δεν εγινε καμια αλαγη ¨( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouleman Posted May 13, 2012 Report Share Posted May 13, 2012 Τι συμαινει αυτο, πιστεύω οτι εκει θα υπαρχουν κάμποσες ασφαλειες που αφορούν στα ηλεκτρικά του κινητήρα. Αν την ξερεις πες μας σε μια φωτο ποια ειναι αυτη η ασφαλεια. Σε εμενα ειναι η No10, ειναι 10Α και ειναι απο τις μικρες. φωτο δεν εβγαλα, αλλα εχει στο καπακι ταμπελακι με το σχεδιο και τα νουμερα τις καθε ασφαλειας το εκανα σημερα αυτο κ ακουγα την πεταλουδα να ρυθμιζετε αλλα δυστιχος δεν εγινε καμια αλαγη ¨( μπορει να ειναι κατι αλλο, η πεταλουδα σου ειναι καθαρη?? το αλλο που μπορεις να κανεις ειναι να βγαλεις τους πολους της μπαταριας για κανα 15λεπτο μπας και στρωσει, αλλα δεν νωμιζω. ψαξε στο φορουμ, νωμιζω καποιος πρεπει να ειχε παρομοιο προβλημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted May 13, 2012 Report Share Posted May 13, 2012 Η πεταλούδα μετα απο οποιαδήποτε επέμβαση, θελει υποχρεωτικά ρύθμιση, η οποια περιγράφεται απο την Ross-Tech, τωρα αν γινεται ή δεν γινεται με την ασφάλεια δεν το ξερω. Υπαρχει και εδω στο φορουμ καποια περιγραφή, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexdora Posted May 13, 2012 Author Report Share Posted May 13, 2012 με ειπαν οτι επιδη ειχα βγαλει την μπαταρια για πολυ ωρα για αυτο εχασε την ρυθμιση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
black1180 Posted May 13, 2012 Report Share Posted May 13, 2012 η μπαταρια την ελειπε 2 ημερες απο το αυτοκινητο την ξαναεβαλα και ολα καλα κανενα προβλημα νομιζω πως αλλου ειναι το προβλημα παιδια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexdora Posted May 14, 2012 Author Report Share Posted May 14, 2012 και εμενα πριν 2 μηνες ηταν χωρις μπαταρια πριν 2 χρονια αλλα δεν εχασε - αλλα αυτην την φορα εχασε δυστιχος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexdora Posted May 16, 2012 Author Report Share Posted May 16, 2012 λοιπον πηγα σημερα το αμαξη στο σηνεργειο κ τελικα κλεβει το κοντερ μου γτ το βαλαμε στον υπολογιστη κ μας εδιξε τις στροφες κανονικες κ μια μερα θα πρεπει να βγει το κατραν γτ στο στροφομετρο το βελακι οταν ζβηνεις το αμαξη παει πολυ κατω απο το μηδεν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj_michel Posted May 29, 2012 Report Share Posted May 29, 2012 γενικά οταν το αυτοκίνητο δεν κρατα ρελαντι προφανος χειαζεται ενα πσιλοκαθαρισμα ι πεταλουδα, ο προγραμματισμοσ γινετε παντα με λογισμικο και φισα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...