jimbak33 Posted May 13, 2012 Report Share Posted May 13, 2012 (edited) Καλησπερα παιδια.Ειμαι κατοχος ενος VW GOLF V GT 170PS 2008.Ξυπναω μια μερα και βαζω το αυτοκινητο μου μπροστα και ακουω εναν παραξενο θορυβο απο την μηχανη μπροστα να κανει σαν τρακτερ.Στο ριλαντι ακουγοτανε πολυ εντονα μολις εδινα γκαζι προχωροντας (επιταχυνα γρυγορα) στις ψυλεσ στροφεσ δεν ακουγονταν καθολου.Στις χαμηλες στροφες εκανε σαν τρακτερ.Το παω κατευθειαν στον μηχανικο μου και μου λεει πως πρεπει να λυθει για να δουμε τι ακριβως συμβαινει.Επειτα απο μια μερα με περνει τηλεφωνο και μου λεει τα εξης: "Μετα απο συννενοηση με την αντιπροσωπεια εχει χαλασει το γραναζι του μεταβλητου χρονισμου και θα αλλαχτει προληπτικα και η καδενα,γλυστρες και ο τεντωτηρας" .Συνολο σε ανταλλακτικα γνησια απο την αντιπροσωπεια 750 Euro + τα εργατικα.Επιδει το χρειαζομαι το αμαξι αμεσα του απανταω να το προχωρησει και να το επισκευασει.Ολα καλα παω περνω το αμαξι και ητανε ολα ενταξει.Περνω μαζι μου και τα ανταλλακτικα τα παλια. Επειδη με ετρωγε μεσα μου κοιταω το γραναζι του μεταβλητου χρονισμου (το παλιο) και βλεπω πως εχει τεσσερις βιδες που ξεβιδωνει και λυνει (δεν ειναι fix).Nα σας πω προκαταβολικα πως το επαγγελμα μου ειναι μηχανολογος σε μια απο τις μεγαλυτερες επιχειρησεις της Ελλαδας. Ξεβιδωνω τις βιδες και το ανοιγω και τι βλεπω μεσα. Αυτο που περιστρεφεται μεσα με την πιεση του λαδιου εχει κατι σαν στεγανα που στεγανωποιουνε τοιχωμα με τοιχωμα για να περιστραφει.Το καθε στεγανο απο την πισω πλευρα του εχει ενα ελασμα και πιεζει το στεγανο για να στεγανοποιει. Εχει φυγει καποιο ελασμα ενος στεγανου απο την θεση του και εχει φρακαρει τον περιστροφεα και δεν κουνιεται.Τα βγαζω ολα τα καθαριζω και το ξαναδενω και εχω φρικαρει. Καθομαι και σκεφτομαι πως πληρωσα 1000 Euro για πλακα. Γιατι ολοι οι μηχανικοι ειναι αχρηστοι και βολευονται με την ευκολη λυση του καινουριου ανταλλακτικου και οι αντιπροσωπειες το ιδιο σε λιγες μερες θα διμοσιευσω τις φωτογραφιες που τραβηξα και θα τους κανω ολους ρομπα( ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ-ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ) ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝΕ ΨΙΛΟ ΓΑΖΙ ΚΑΙ ΠΑΙΖΟΥΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΜΑΣ Edited May 13, 2012 by jimbak33 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill1 Posted May 13, 2012 Report Share Posted May 13, 2012 φιλε το αμαξι σου ποσα χιλ εχει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimbak33 Posted May 13, 2012 Author Report Share Posted May 13, 2012 102000 km Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimbak33 Posted May 13, 2012 Author Report Share Posted May 13, 2012 (edited) δεν εχει να κανει το ποσα χιλιομετρα εχει το αμαξι.Εχω ακουσει πως συμβαινουνε σε παρα πολλεσ περιπτωσεις χιλιομετρων εχει να κανει το κατα ποσο εισαι τυχερος και ποτε θα συμβει δεν υπαρχει καμια φθορα μεσα στο γραναζι του μεταβλητου Edited May 13, 2012 by jimbak33 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill1 Posted May 13, 2012 Report Share Posted May 13, 2012 o λογος που εχει φυγει το ελασμα που λες απο τη να ειναι?βγαλε φωτο να δουμε.μηπως δεν λυπαινετε σωστα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted May 13, 2012 Report Share Posted May 13, 2012 πες κ σε ποια αντιπροσωπεια πηγες γιατι σιγουρα πολλοι θα θελησουν ναμαθουν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilimertzani Posted May 13, 2012 Report Share Posted May 13, 2012 εχε και μια επιφυλαξη και για τα υπολοιπα που σου ειπαν.ειχαν ολα προβλημα; και πηγε 1000?δεν σε προλαβα.ποιανουν και τα χερια σου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted May 13, 2012 Report Share Posted May 13, 2012 δωσε μας κωδικους ανταλλακτικων που αλλαξες να δουμε ποσο τα βρισκουμε εμεις.και επεισης φιαξε το πολυ ενδιαφερον how to που εχεις ξεκινησει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimbak33 Posted May 13, 2012 Author Report Share Posted May 13, 2012 (edited) Παιδια θα βαλω φωτογραφιες να δειτε που ακριβως ειναι το προβλημα. Αμφιβαλω αν καποιος μαστορας το εχει ανοιξει αυτο το γραναζι να δει πως ειναι μεσα Απλα σου δινουνε την ευκολη λυση να αγορασεις καινουριο και σε ποναει η τσεπη σου.Για τον @@@@@@ μαστορια!!!! Τα υπολοιπα ανταλλακτικα τα αλλαζουνε προληπτικα γιατι εχουνε και ατοι προμηθειες απο αυτα Γι'αυτο γινονται ολα αυτα Η καδενα, ο τεντωτηρας και οι γλυστρες δεν εχουνε καμια φθορα.Θα τα δειτε στις φωτο οταν τις δημοσιευσω Δεν μπορω να πω απο που ειμαι γιατι θα το δουνε σιγουρα και θα καταλαβουνε Το γραναζι λυπαινεται μια χαρα μεσα απλα η κατασκευη του ειναι τετοια που θα δειτε απο τις φωτο.Οταν δεν κανεις τις αλλαγες των λαδιων κανονικα μαζευει μεσα βρομιες του κινητηρα.Δες στο YouTube " VVT-i Actuator is dirty " τετοιο γραναζι μεταβλητου απο VVTI να δεις τι βρομιες μαζευει μεσα. Χαλαρωνουνε λιγο τα ελασματα και γι'αυτο συμβαινει αυτο.Τα πατας λιγο με το χερι σου και επανερχεται η ελαστικοτητα που εχουνε Edited May 13, 2012 by jimbak33 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios1.6fsi Posted May 14, 2012 Report Share Posted May 14, 2012 (edited) Χαχαχα Φίλε δες την εχω πατησει κ εγω κ το έχω λύσει κ εγω το γραναζι. Πηγενε δεσ στο technical analysis στο ποστ γραναζι μεταβλητου 1.6 fsi.έχω κ φωτο! Link-----> http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=36516&pid=445839&st=0entry445839 Edited May 14, 2012 by stelios1.6fsi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted May 14, 2012 Report Share Posted May 14, 2012 Να τους κανεις ρομπα εδω μεσα και να μας πεις ποια αντιπροσωπεια ηταν και να πας να τους κανεις ρομπα κι εκει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill1 Posted May 14, 2012 Report Share Posted May 14, 2012 (edited) παντος δεν καταλαβα...........φταιει το γραναζι μετεβλητου η ο τεντωτηρας που λεει ενας αλλος συμφορουμιτης? http://www.vwclub.gr...=0 Edited May 14, 2012 by bill1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimbak33 Posted May 14, 2012 Author Report Share Posted May 14, 2012 Το γραναζι του μεταβλητου.Αλλα φτοιαχνεται Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted May 14, 2012 Report Share Posted May 14, 2012 Χαχαχα Φίλε δες την εχω πατησει κ εγω κ το έχω λύσει κ εγω το γραναζι. Πηγενε δεσ στο technical analysis στο ποστ γραναζι μεταβλητου 1.6 fsi.έχω κ φωτο! Link-----> http://www.vwclub.gr...=0 τα link μα τις φωτο δεν δουλευουν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios1.6fsi Posted May 14, 2012 Report Share Posted May 14, 2012 ???? τι να πω...σε μένα δουλεύουν!Κάποιος mod να τσεκάρει; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted May 15, 2012 Report Share Posted May 15, 2012 Καλησπερα παιδια.Ειμαι κατοχος ενος VW GOLF V GT 170PS 2008.Ξυπναω μια μερα και βαζω το αυτοκινητο μου μπροστα και ακουω εναν παραξενο θορυβο απο την μηχανη μπροστα να κανει σαν τρακτερ.Στο ριλαντι ακουγοτανε πολυ εντονα μολις εδινα γκαζι προχωροντας (επιταχυνα γρυγορα) στις ψυλεσ στροφεσ δεν ακουγονταν καθολου.Στις χαμηλες στροφες εκανε σαν τρακτερ.Το παω κατευθειαν στον μηχανικο μου και μου λεει πως πρεπει να λυθει για να δουμε τι ακριβως συμβαινει.Επειτα απο μια μερα με περνει τηλεφωνο και μου λεει τα εξης: "Μετα απο συννενοηση με την αντιπροσωπεια εχει χαλασει το γραναζι του μεταβλητου χρονισμου και θα αλλαχτει προληπτικα και η καδενα,γλυστρες και ο τεντωτηρας" .Συνολο σε ανταλλακτικα γνησια απο την αντιπροσωπεια 750 Euro + τα εργατικα.Επιδει το χρειαζομαι το αμαξι αμεσα του απανταω να το προχωρησει και να το επισκευασει.Ολα καλα παω περνω το αμαξι και ητανε ολα ενταξει.Περνω μαζι μου και τα ανταλλακτικα τα παλια. Επειδη με ετρωγε μεσα μου κοιταω το γραναζι του μεταβλητου χρονισμου (το παλιο) και βλεπω πως εχει τεσσερις βιδες που ξεβιδωνει και λυνει (δεν ειναι fix).Nα σας πω προκαταβολικα πως το επαγγελμα μου ειναι μηχανολογος σε μια απο τις μεγαλυτερες επιχειρησεις της Ελλαδας. Ξεβιδωνω τις βιδες και το ανοιγω και τι βλεπω μεσα. Αυτο που περιστρεφεται μεσα με την πιεση του λαδιου εχει κατι σαν στεγανα που στεγανωποιουνε τοιχωμα με τοιχωμα για να περιστραφει.Το καθε στεγανο απο την πισω πλευρα του εχει ενα ελασμα και πιεζει το στεγανο για να στεγανοποιει. Εχει φυγει καποιο ελασμα ενος στεγανου απο την θεση του και εχει φρακαρει τον περιστροφεα και δεν κουνιεται.Τα βγαζω ολα τα καθαριζω και το ξαναδενω και εχω φρικαρει. Καθομαι και σκεφτομαι πως πληρωσα 1000 Euro για πλακα. Γιατι ολοι οι μηχανικοι ειναι αχρηστοι και βολευονται με την ευκολη λυση του καινουριου ανταλλακτικου και οι αντιπροσωπειες το ιδιο σε λιγες μερες θα διμοσιευσω τις φωτογραφιες που τραβηξα και θα τους κανω ολους ρομπα( ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ-ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ) ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝΕ ΨΙΛΟ ΓΑΖΙ ΚΑΙ ΠΑΙΖΟΥΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΜΑΣ Μέσα σε όλα παραλείψανε από την αντιπροσωπεία να σου πούνε αν υπήρχε συμμετοχή του εργοστασίου στο κόστος επισκευής! Δεν έχουμε μόνο 2 χρόνια εγγύηση και τέλος! Υπάρχει και το λεγόμενο Kulanz που ανάλογα το εξάρτημα που έχει υποστεί ζημιά το καλύπτει είτε πλήρως είτε μερικώς ανάλογα και την ηλικία του αυτοκινήτου μας!!! Θα έπρεπε να στείλουν ερώτηση στη Κοσμοκαρ για το ποσοστό που θα συμμετέχει το εργοστάσιο στην επισκευή αυτή! Το κάνανε αυτό? Μάλλον όχι, για τον πολύ απλό λόγο του κέρδους! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimbak33 Posted May 23, 2012 Author Report Share Posted May 23, 2012 Δειτε παρακατω τις φωτογραφιες που σας ελεγα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted May 23, 2012 Report Share Posted May 23, 2012 Πεντακάθαρο και χωρίς εμφανή σημάδια ζημιάς!!! Που να βλέπατε αντίστοιχα άλλων εταιριών με πραγματικό πρόβλημα... αν βρω φωτό θα βάλω για σύγκριση! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted May 26, 2012 Report Share Posted May 26, 2012 Και απο gt με 130.000 ετσι βγηκε σαν καινουριο λες και δεν ειχε δουλεψει ποτε ...και το προβλημα ηταν το ελασμα της στεγανοποιησης οπου και επισκευαστηκε ! Μονο που αναβε λαμπακι συνεχως ενω σε σενα απο οτι καταλαβα δεν ειχες . Μεγαλο το κοστος παντως ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...