GIORGOS VR6 Posted May 19, 2012 Report Share Posted May 19, 2012 Ποια ειναι τα συπττωματα ενος χαλασμενου μετρητη μαζας αερα.Οταν αποσυνδεω το φις δεν κανει τοιποτα.Παιρνει δυσκολα μπροστα και μονο με τερμα γκαζι και πεταει στην αρχη μαυρο καπνο.Παρακαλω τα φωτα σας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_dIRE Posted May 19, 2012 Report Share Posted May 19, 2012 Αν χαλάσει ο μετρητής, συνήθως σκορτσάρει σε συγκεκριμένες στροφές. Μπορεί πχ μέχρι τις 2500 στροφές να τραβάει κανονικά και πάνω από κεί να σέρνεται. Αυτό που περιγράφεις, δεν ξέρω αν οφείλεται σε χαλασμένο μετρητή. Δοκίμασε να δείς κατά πόσο τραβάει ο κινητήρας σε όλο το φάσμα στροφών. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIORGOS VR6 Posted May 20, 2012 Author Report Share Posted May 20, 2012 οκ. φιλε χριστο τον επλινα μεβενζινα καθαρισμου τον αφισα να στεγνωσει. τωρα παιρνει κανονικα και οταν αποσυνδεω το φις πεφτουν οι στροφες και σε 3 δευτε σβηνει .Μαλον ομως θα τον αλαξω προληπτικα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted May 23, 2012 Report Share Posted May 23, 2012 το μιγμα σου ειναι πλουσιο , ο εγκεφαλος στελνει σημα για περισσοτερο καυσιμο Οταν αποσυνδεεις το φις ο εγκεφαλος παιρνει σημα οτι εχεις πλουσιο μιγμα και στελνει λιγοτερο καυσιμο (για να το κανει πιο "φτωχο") αποσο χρειζεται και ετσι σβηνει.Αρχικα θα [πεσουν οιστροφες και θα σβησει. Στο ρελαντι παντα δουλευει με πλουσιο μιγμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIORGOS VR6 Posted May 23, 2012 Author Report Share Posted May 23, 2012 το μιγμα σου ειναι πλουσιο , ο εγκεφαλος στελνει σημα για περισσοτερο καυσιμο Οταν αποσυνδεεις το φις ο εγκεφαλος παιρνει σημα οτι εχεις πλουσιο μιγμα και στελνει λιγοτερο καυσιμο (για να το κανει πιο "φτωχο") αποσο χρειζεται και ετσι σβηνει.Αρχικα θα [πεσουν οιστροφες και θα σβησει. Στο ρελαντι παντα δουλευει με πλουσιο μιγμα. Φιλε γιαννη οταν εκανε τα μπερδεματα και επερνε δυσκολα μπροστα ενω ηταν ρελαντι βγαζοντας τη φυσα του ΜΑF δεν εσβηνε.Καθως τον επλυνα ολα ο.κ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bassakos Posted May 23, 2012 Report Share Posted May 23, 2012 (edited) ειναι γνωστο το προβλημα των VR6 με τον μαφ, ειχα το ιδιο θεμα και με τον δικο μου, ελπιζω να σου αντεξει αρκετα κμ ακομα , ο δικος μου στην αρχη ειχε εκανε τα ιδια με εσενα τον καθαρισα και μετα εστρωσε, με τον καιρο ομως , εφτασε να θελει καθαρισμα (για να στρωσει) καθε 10 μερες, εως που πηρα εναν μεταχειρο και ησυχασα Edited May 23, 2012 by bassakos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIORGOS VR6 Posted May 23, 2012 Author Report Share Posted May 23, 2012 αλαγη καλου κακου να εχουμε το κεφαλι μας ησυχο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest PanosVR6 Posted February 26, 2013 Report Share Posted February 26, 2013 Παιδια καλησπερα! αν μπορει να βοηθησει καποιος,ψαχνω το μετρητη μαζας αερα για golf 3 vr6,ο γνησιος κωδικος ειναι (vw 021 906 461) & (bosch 0 280 213 021) ο κινητηρας ειναι 1993 με ντιστριπιτερ. Επισης ψαχνω την αντλια βενζινης για το ιδιο αυτοκινητο ο κωδικος ειναι (1HO 919 651 Q) οποιος μπορει να βοηθησει ας μου στειλει πμ..ευχαριστω εκ των προτερων!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...