Jump to content
blugosi

Θόρυβος Στην Καδένα, Εκκίνηση Tsi

Recommended Posts

Έχω ένα από τα πρώτα 1.2 TSI/DSG, μοντ. Μάρτιος του 2010 και υποψιάζομαι τη γνωστή βλάβη στην καδένα του εκκεντροφόρου, που χαλαρώνει και μετά σπάει το μοτέρ....

Το είχα αφήσει ακίνητο δύο μέρες στο γκαράζ, και σήμερα που το έβαλα μπροστά ,έκανε ένα δυνατό θόρυβο σαν κρρρρρρρρρ (κροτάλισμα) για δύο δευτερόλεπτα περίπου και μετά σταμάτησε απότομα κι εντελώς.

Δεν ήταν ήχος από βαλβίδες μέχρι να ανέβει το λάδι ας πούμε, ήταν πολύ δυνατό και δεν είχε ρυθμό, όπως χτυπάει μία βαλβίδα.

Το αμάξι έχει περίπου 44.000 χλμ. και έχει κάνει όλα τα update, έχει και τη ροδέλλα στη βαλβίδα του τούρμπο.

Τι λέτε; Πάμε για μοτέρ; Ευτυχώς έχω την επέκταση εγγύησης για άλλα δύο έτη!!!

Edited by activious
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, επειδή δεν κατάλαβα τι ακριβώς σταμάτησε τελείως κι εντελώς; Ο θόρυβος ή ο κινητήρας; Θέλω να πιστεύω ότι αναφέρεσαι στον θόρυβο,

Το δικό μου κάνει αυτό το Κρρρρ για δυο δευτερόλεπτα από την πρώτη μέρα που το πήρα (Τέλη Ιουνίου 2010) και όταν ρωτάω μου λένε πως είναι φυσιολογικό.

Επειδή το στομάχι μου δεν αντέχει άλλο, τα οικονομικά μου είναι σε άθλια κατάσταση, τα νεύρα μου τελειωμένα κι επειδή δεν θέλω να πάθω κανένα εγκεφαλικό και να αφήσω ορφανά τα παιδιά μου, αποφάσισα να το αφήσω να πάει να γ***θεί το κωλάμαξο, Εννοείται ότι όλες οι εργασίες γίνονται στην αντιπροσωπεία και ακολουθώ όλες τους τις οδηγίες, οπότε αν κάτσει κάτι στραβό τότε θα τους βάλω το βανάκι υπόθετο ή θα το πυρπολήσω στην αυλή του συνεργείου τους και θα τους κάνω πολύ καλή διαφήμιση.

Υποτίθεται ότι το πήρα καινούριο για να ξενοιάσω και τρεις την ώρα είμαι με ένα φούσκωμα στο στομάχι. ΟΥΣΤ από εκεί.

Σας ζητώ ταπεινά συγγνώμη για τις απρεπείς κι άκομψες λέξεις που χρησιμοποίησα, αλλά είμαι τόσο φουρκισμένος που δεν περιγράφεται.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, επειδή δεν κατάλαβα τι ακριβώς σταμάτησε τελείως κι εντελώς; Ο θόρυβος ή ο κινητήρας; Θέλω να πιστεύω ότι αναφέρεσαι στον θόρυβο,

Το δικό μου κάνει αυτό το Κρρρρ για δυο δευτερόλεπτα από την πρώτη μέρα που το πήρα (Τέλη Ιουνίου 2010) και όταν ρωτάω μου λένε πως είναι φυσιολογικό.

Επειδή το στομάχι μου δεν αντέχει άλλο, τα οικονομικά μου είναι σε άθλια κατάσταση, τα νεύρα μου τελειωμένα κι επειδή δεν θέλω να πάθω κανένα εγκεφαλικό και να αφήσω ορφανά τα παιδιά μου, αποφάσισα να το αφήσω να πάει να γ***θεί το κωλάμαξο, Εννοείται ότι όλες οι εργασίες γίνονται στην αντιπροσωπεία και ακολουθώ όλες τους τις οδηγίες, οπότε αν κάτσει κάτι στραβό τότε θα τους βάλω το βανάκι υπόθετο ή θα το πυρπολήσω στην αυλή του συνεργείου τους και θα τους κάνω πολύ καλή διαφήμιση.

Υποτίθεται ότι το πήρα καινούριο για να ξενοιάσω και τρεις την ώρα είμαι με ένα φούσκωμα στο στομάχι. ΟΥΣΤ από εκεί.

Σας ζητώ ταπεινά συγγνώμη για τις απρεπείς κι άκομψες λέξεις που χρησιμοποίησα, αλλά είμαι τόσο φουρκισμένος που δεν περιγράφεται.

+1000!!!

Και εμενα απο την πρωτη μερα κανει σαν τρακτερ στα cold start αφου ο πατερας μου οταν μια μερα πηγε να το παρει λεει ρε αυτο θα σβήσει πως κανει ετσι ...

Οσοι εχετε εγγυηση μην αγχωνεστε , αν εχει προβλημα η καδένα και σπάσει το μοτέρ θα εχετε και φρεσκο μοτέρακι

Link to comment
Share on other sites

Μόνο που η δική μου εγγύηση τελειώνει τον άλλο μήνα. Γι΄αυτό θα τους το κάνω πυρωμένο υπόθετο. Δεν μου χάρισε κανείς τίποτα και μόνο εγώ και η γυναίκα μου ξέρουμε πως το πήραμε αυτό το καρούλι. Δεν με σέβονται; Δεν πρόκειται να τους σεβαστώ. Δεν γίνεται μια ζωή στη χώρα αυτή να φταίει πάντα ο καταναλωτής. Αν μη τι άλλο χωρίς καταναλωτές δεν έχουν λόγο ύπαρξης οι εταιρείες.

Άλλωστε ο κανόνας της αγοράς λέει πως ένας ικανοποιημένος πελάτης θα φέρει άλλους δύο ή τρεις πελάτες. Ο μη ικανοποιημένος πελάτης θα απομακρύνει περίπου δέκα πελάτες.

Τα τελευταία δυο χρόνια λοιπόν δεν είμαι ικανοποιημένος πελάτης, αλλά ούτε και τελείως δυσαρεστημένος, Προς το παρόν οι συμβουλή μου σε γνωστούς έχει αλλάξει από πάρε Skoda σε πάρε ότι σου αρέσει κι αν συνεχίσουμε με αυτούς τους ρυθμούς άγχους και φόβου για το ρημάδι θα μετατραπεί σε ... Ούτε να πλησιάσεις στον όμιλο VAG, κάτι το οποίο μάλλον θα εφαρμόσω στο μέλλον αν αξιωθούμε να αλλάξουμε αυτοκίνητο. Άλλωστε το τελευταίο το έχω αναφέρει και στο customer care του εργοστασίου,

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια διαβαζω εδω και καιρο γι αυτο το προβλημα και τελικα δεν μπορω να καταλαβω αν οντως το κανει και το δικο μου,σε μερικα cold start οταν το αμαξι εχει μερες να κουνηθει,νομιζω κατι ακουγεται τελειως στιγμιαια,ουτε 2 δευτερολεπτα δηλαδη...αλλα δεν ειναι και πολυ δυνατος θορυβος ...οταν παω για γρυλους σε ενα μηνα,θα τους πω να το κοιταξουν...ντροπη παντως να βγαζει τοσα προβληματα ,επρεπε να ειχαν επιλεξει για το πολο τη μηχανη 1.4 με τα 122 και την 1.2 με τα 90..η δικια μας μοιαζει με λανθασμενη κινηση...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια ηρεμηστε δεν ειναι προβλημα στην καδενα επειδη ακουγεται ετσι επειδη ακουστηκε αυτο σε ενα μοτερ tsi νομιζετε οτι και τα δικα σας εχουν το ιδιο ειναι καθαρα θεμα λιπανσης του κινητηρα και μπορει να φταιει η τρομπα λαδιου αλλα το λεω ακομη μια φορα οτι ειναι απο τα υδραυλικα ωστηρια μεχρι να λιπανθουν αφηστε τα στην ησυχια τους και μολις ερθει η καταλληλη ωρα να πατε και να τους βαλετε τα μοτερ σας στον κ**ο τους και να μην ξαναπαρετε αυτοκινητα πιεσμενα με λιγα κυβικα και πολλα αλογα γιατι δεν τυχαιο πιο παλια που εβγαζαν κινητηρες πολλα κυβικα και λιγα αλογα και ηταν τερατα αξιοπιστιας.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά δε μιλάω για τον θόρυβο που κάνει μέχρι να ανέβει λάδι στις βαλβίδες. Μιλάμε για θόρυβο έντασης ροκάνας στο γήπεδο!!!

Εξάλλου αν δείτε το φίλτρο λαδιού του 1.2 TSI , είναι από αυτά με ελατήριο/τάπα που κρατάνε λίγο λάδι μέσα στο φίλτρο όταν σβήνει το μοτέρ ακριβώς για να μην ξεκινάνε οι βαλβίδες στεγνές.

Το ίδιο πρόβλημα υπήρξε και σε κάποια 1.4 TSI παλαιότερα.

Από ότι γράφεται στα forum, τα πρώτα 1.2 TSI έχουν άλλο σχεδιασμό σε σχέση με τον επόμενο κωδικό μοτέρ, με άλλη κατασκευή της καδένας για να μην πηδάει γρανάζια.

http://www.motor-talk.de/forum/steuerkette-1-2-tsi-105ps-werkstattaktion-t3464846.html

Επίσης γράφουνε ότι η μαμά εταιρεία περιμένει να φτάσει στα 5000 σπασμένα μοτέρ για να βγάλει ανάκληση, κάτω από τα 5000 είναι εντός του αποδεκτού ποσοστού και δε τους συμφέρει να κάνουν ανάκληση.

Το δικό μου θέμα είναι ότι θα τρέχω πάλι στα συνεργεία , και γύρευε πόσο καιρό θα κάνουν να το φτιάξουν. Και τι δουλειά θα κάνουν....

Το είχα γράψει στο forum από τον Απρίλη του 2010, και πέσανε να με φάνε! Είναι κουδουνίστρα το αμάξι!!!

Link to comment
Share on other sites

Φίλε blugosi έχω κι εγώ τον ήχο της καδένας, σε ένα απ τα πρώτα 1,2tsi (παραλαβή Μάρτιος 2010). Χιλιόμετρα 40,000+. Το πήγες αντιπροσωπεία; Δεν πρόλαβα ακόμα να το πάω, αλλά θέλω να το πάω. Το πρόβλημα λύνεται με αλλαγή καδένας ή οχι;

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά δε μιλάω για τον θόρυβο που κάνει μέχρι να ανέβει λάδι στις βαλβίδες. Μιλάμε για θόρυβο έντασης ροκάνας στο γήπεδο!!! ...

Δηλαδή ακούς κάτι τέτοιο;

Αν λύνεται τώρα με αλλαγή καδένας; Από ότι έχω διαβάσει λύνεται το πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε blugosi έχω κι εγώ τον ήχο της καδένας, σε ένα απ τα πρώτα 1,2tsi (παραλαβή Μάρτιος 2010). Χιλιόμετρα 40,000+. Το πήγες αντιπροσωπεία; Δεν πρόλαβα ακόμα να το πάω, αλλά θέλω να το πάω. Το πρόβλημα λύνεται με αλλαγή καδένας ή οχι;

Δεν τους το πήγα, αναγκαστικά θα περιμένω να σπάσει τελείως το μοτέρ.

Όταν μου έμεινε στο δρόμο από το turbo (αλλαγή ροδέλλας) , τους ρώτησα αν έχουν αντιμετωπίσει τέτοιο πρόβλημα, επειδή μου το είχε σφυρίξει συνάδελφος, και με διαβεβαίωσαν ότι ήταν πρόβλημα μόνο στα παλιά 1.4 TSI με τα 170 άλογα. Και ότι δεν υφίσταται στα 1.2 TSI. Ούτε καν ήλεγξαν την καδένα.

Από ότι διαβάζω στα Γερμανικά, στα τελευταία αμάξια το θέμα λύθηκε με αλλαγή όχι απλά στην καδένα, αλλά στο καβούκι της με τους οδηγούς. Άρα δε νομίζω να είναι απλά μία αλλαγή καδένας που την κάνεις και καθάρισες.

Θα περιμένω να πηδήξει γρανάζι, να κουρέψει βαλβίδες, να στραβώσουν οι οδηγοί τους, να χτυπήσουν και τα πιστόνια / μπιέλες για να είμαι σίγουρος ότι θα μου αλλάξουν μοτέρ.

Link to comment
Share on other sites

Στο βιντεακι που εβαλε ο Στράτος μόλις τελειωσε ειδα στα προτεινόμενα ενα πάαααρα πολυ ενδιαφερον βιντεο . Αλλα μακαρι να ηξερα τι γραφουν σε αυτη την γλωσα

Link to comment
Share on other sites

ε οχι,δεν κανει και ετσι...με βαλε σε σκεψεις το βιντεο και πηγα να δω :p ...αυτος ο ηχος ειναι πολυ εντονος...εσενα φιλε μου κανει ετσι για 2 δευτερολεπτα?? :sad:

Link to comment
Share on other sites

Όχι το δικό μου δεν κάνει αυτόν τον ήχο όπως στο βίντεο που σημείωσα. Κάνει ένα Κρρρρ αλλά κάτι σαν μεταλλικός συντονισμός, ίσως να είναι ο τεντωτήρας της καδένας αλλά επ' ουδενί ο θόρυβος του βίντεο που έβαλα .

Όσο για το βίντεο που έβαλε ο the_winner, δεν είναι τίποτα άλλο από την περιγραφή της διαδικασίας αλλαγής καδένας σε 1.4Τsi Ο τίτλος λέει επισκευή βλάβης διανομής και από κάτω περιγράφει την καδένα χρονισμού. Στο τέλος βάζει τον κινητήρα σε λειτουργία για να δείξει την ομαλή λειτουργία του κινητήρα. Επί της ουσίας είναι ένα διαφημιστικό βίντεο ενός συνεργείου της Bosch.

@Blugosi

Αν έχεις την καλοσύνη μπορείς να μου απαντήσεις αν ο ήχος του κινητήρα σου είναι ίδιος με αυτόν στο βίντεο της Octavia; Αν ναι τότε μάλλον είσαι για καδένα χρονισμού. Είναι συγκεκριμένη οδηγία 15D9 και προφανώς περιγράφει τι πρέπει να αλλαχτεί. Ο κωδικός τη οδηγίας είναι από τη Skoda αλλά λογικά είναι ο ίδιος και στα δικά σας αυτοκίνητα. Σε άλλο φόρουμ, αλλάξανε καδένα χρονισμού απλά επειδή άκουγε τον ήχο ο κάτοχος και όχι γιατί ήταν μέσα στα πλαίσια που έπρεπε να επισκευαστούν. Έκτοτε είναι ευχαριστημένος και το αυτοκίνητό του ήσυχο. Η δε χώρα στην οποία γίνονται αυτά τα "περίεργα" δεν είναι άλλη από τη γείτονα Τουρκία. Κατά τα άλλα τους θεωρούμε ότι εμείς είμαστε στην Ευρώπη. Χαχαχαχαχαχα :growl:

Πάντως εγώ θα σε συμβούλευα να πας να κάνεις την αλλαγή της καδένας, εφόσον τελικά εκεί εντοπίζεται το πρόβλημα, και να μην περιμένεις να σου διαλυθεί ο κινητήρας, γιατί κανείς δεν θα σου εγγυηθεί ότι θα σου τοποθετήσουν καινούριο κινητήρα και όχι ότι θα σου κάνουν μια γενική επισκευή (ρεκτιφιέ) σε αυτόν που έχεις. Ή ακόμη χειρότερα ότι πρώτα θα σου κάνουν ρεκτιφιέ και σε δεύτερο χρόνο αλλαγή κινητήρα, αλλά μέχρι τότε θα έχεις ήδη "καρκινιάσει" και θα είσαι και κανένα μήνα χωρίς αυτοκίνητο ή στην καλύτερη με καμία πατσαβούρα αντικατάστασης,

Link to comment
Share on other sites

εμενα παντως ο θορυβος ειναι σαν ραπτομηχανη,δηλαδη οπως κανει στο ρελαντι :rofl: ,αλλα λιγο πιο εντονος και ανα διαστηματα,οχι συνεχομενα....κατι σαν τριξιμο,το θεμα ειναι πως δεν θυμαμαι αν το κανε απο την αρχη <_<

Link to comment
Share on other sites

Αυτό με τη Singer th ραπτομηχανή το είχα γράψει από την πρώτη στιγμή. Μη στεναχωριέσαι από την αρχή το έκανε. Προσωπικά περιμένω την απάντηση του Blugosi, πραγματικά από όσο θυμάμαι, στα περισσότερα προβλήματα που έχει κάνει αναφορά δεν έχει πέσει έξω και φοβάμαι ότι κι αυτή τη φορά θα βγει αληθινός, αν όντως ακούει αυτόν το θόρυβο.

Link to comment
Share on other sites

Παντα ο θορυβος κατα το Cold Start ειναι πιο εντονος μιας και δεν εχει παει το λαδι παντου ... Ξαφνικα βγηκε στην φορα αυτο με τις καδενες και ολοι ακουνε το cold start και λενε καδενα ! ...

Οπως με τα DSG στην αρχη που κανανε θορυβο και οι πρωτοι που τα ειχαν παρει ειχαν φρικαρει και τρεχανε για αλλαγες σασμαν ...

Εμενα απο την πρωτη μερα οταν ειναι κρυο κανει σαν τρακτερ ,τον ξερω τον ηχο αν καποια μερα κανει κατι διαφορετικο τοτε θα ανησυχήσω ...

Link to comment
Share on other sites

@Blugosi

Αν έχεις την καλοσύνη μπορείς να μου απαντήσεις αν ο ήχος του κινητήρα σου είναι ίδιος με αυτόν στο βίντεο της Octavia;

Ναι, κάπως έτσι κάνει. Με διαφορά στον τόνο φυσικά λόγω μονού εκκεντροφόρου στην περίπτωσή μας. Ακούστηκε πιο άσχημα ακόμη , αλλά ίσως επειδή το είχα στο κλειστό γκαράζ ήταν και ο αντίλαλος που το έκανε πιο τρομακτικό....

Σχετικά με την πρότασή σου για προληπτική αντικατάσταση, όσες φορές τους είπα κάτι προληπτικά, μου απάντησαν ότι για να επισκευάσουν κάτι πρέπει είτε να υπάρχει ανάκληση, είτε να παρουσιάσει τη βλάβη μπροστά τους.

Άρα θα περιμένω μέχρι να κροταλίζει σταθερά, όχι μόνο, στην εκκίνηση, και μετά θα τους το πάω για να το ακούσουν. Αν δε φτάσω στο συνεργείο, ας είναι καλά ο γερανός!!!

Είμαι συνηθισμένος, είχα Γαλλικά αμάξια παλαιότερα!! :help:

Παιδιά όντως, όσα προβλήματα είχα δει να έρχονται και τα περίμενα.... ΟΛΑ ήρθαν!!!!!

Είναι ευχάριστο να έχεις ένα προβλέψιμο αμάξι τελικά! :crazy:

Edited by blugosi
Link to comment
Share on other sites

Σορρυ για το off topic

αλλα ετσι για τα στατιστικά που μαζευω, blugosi σου κανει θορυβο το DSG σε λακουβες οταν περνάς αργά με 2α ή 3η σχέση?

Link to comment
Share on other sites

Μήπως είναι τελικά η ενίσχυση του ήχου από το κλειστό του γκαράζ; Γιατί και το δικό μου στο γκαράζ ακούγεται πιο έντονα, αλλά σε καμία περίπτωση αυτός ο τύπου πετρελαιοκινητήρα ήχος. Οπότε από ότι καταλαβαίνω ξανά στην αναμονή και με στημένο αυτί και σφιγμένο στομάχι. Ωραία θα περάσουμε πάλι.

Δυστυχώς εδώ μας αντιμετωπίζουν ωσάν άβουλα κι ανόητα όντα. Και σε άλλες χώρες τα πηγαίνουν οι χρήστες τα ακούν κι αν κριθεί έντονος ο θόρυβος αλλάζεται είτε ο τεντωτήρας (εύκολο) είτε η καδένα (πιο δύσκολο). Εκεί ή που υπολογίζουν τους πελάτες τους ή που νοιάζονται για το προφίλ της εταιρείας τους.

Όσο για τα γαλλικά αυτοκίνητα... Ξέρω, αλλά εκεί με αστεία ποσά έβρισκες για πλάκα σοβαρά ανταλλακτικά στις μάντρες. Π.χ. αντλία και μοτέρ υδραυλικού για Pug 106 στα 120 ευρώ κομπλέ με την καλωδίωση.

Link to comment
Share on other sites

Πολλα 1.2 πασχουν απο την ασθενεια της καδενας...και ισχυει για ολο το group (seat-skoda-vw-audiA1) απλα ολοι νομιζουν οτι αυτος ο θορυβος κροταλισμα για 2-4 secs ειναι φυσιολογικος ! Δεν μιλαμε για το κροταλισμα του κινητηρα που κανει σαν ντιζελ....αυτο ειναι φυσιολογικο . Το κροταλισμα της εκινησης (δηλαδη οταν η καδενα πηδαει δοντια...επειδη δεν ειναι τεντωμενη καλα...)

Επισης ο ηχος ντιζελ ενισχυεται απιστευτα κατα την ηχογραφιση με κινητο πειδη υπερυσχυει και λογω του ειδους του μικροφωνου των κινητων ακουγεται απιστευτα εντονα .Πριν λιγο δοκιμασα να ηχογραφισω το δικο μου που ειναι μια χαρα και δεν ειχα ποτε προβλημα και στο ηχητικο ακουγεται μια ραπτομηχανη ...

Edited by thanos katsas
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή στο αυτοκίνητό μου επί δύο έτη, τουλάχιστο τρεις φορές την εβδομάδα, η καδένα χρονισμού πηδάει δόντια, χάνεται ο χρονισμός και παρόλα αυτά δεν έχω κατανάλωση λαδιού (600 ml στα 15.000χλμ) η κατανάλωση καυσίμου δεν έχει ανέβει ποτέ πάνω από το 6.7 σε ταξίδι, δεν έχει τρεμουλιάσματα και δεν έχει ανάψει κανένα λαμπάκι στον πίνακα οργάνων; Αν όντως ισχύει κάτι τέτοιο, τότε όντως ο 1.2Tsi είναι ότι καλύτερο και ανθεκτικότερο έχει βγει στην αυτοκίνηση μέχρι σήμερα.

Συγγνώμη για το ερώτημα που θέτω, αλλά ειλικρινά δεν μπορώ να φανταστώ τον κινητήρα μου να χάνει το χρονισμό του σε κάθε εκκίνηση κι απλά να μην υπάρχει κάποια ένδειξη δυσλειτουργίας. Μα καμία όμως; Δεν είμαι μηχανικός αυτοκινήτων αλλά ακόμη και στην περίπτωση που η καδένα πηδάει δόντι κι άρα χάνεται ο χρονισμός ίσως να μην γίνεται εμφανές κάποιο πρόβλημα, αλλά κάθε τρεις μέρες ένα δόντι (τουλάχιστον) θα έπρεπε οπωσδήποτε κάτι να εμφανιστεί. Τουλάχιστο ένα λαμπάκι στον πίνακα οργάνων.

Πραγματικά μου φαίνεται δύσκολο το σενάριο αυτό. Από την άλλη, αν μπορεί κάποιος να μας εξηγήσει μηχανολογικά το εφικτόν του πράγματος θα του ήμουν ευγνώμων. Αν μη τι άλλο να βγάλω το αυτοκίνητο προς πώληση.

Link to comment
Share on other sites

Καλα αν πηδήξει δόντι η καδένα δεν θα μείνει τιποτα ορθιο . Μα τι λετε αν πηδαγε δοντια η καδενα τωρα θα είχαν γεμίσει τα συνεργία με σπασμένα TSI

τα CAVD TSI (160αλογα) κυκλοφορουν απο το 2008 και τα περιστατικά ειναι ελάχιστα με την καδένα. Τωρα αυξηθηκαν ομως γιατι απλά το εμαθαν καποιοι και νομιζουν οτι το εχουν και αυτοί . Ξαφνικά ρε παιδι μου βγηκε αυτο το αρθρο και όλους μας επαθε κατι η καδένα , λες και ειναι ιος .

Ηρεμία παιδια αφήστε το μοτέρ στην ησυχία του, μην αλαζετε πραγματα που δουλευουν καλα γιατ μπορει να γινει χειροτερα . Εμενα το DSG κανει λες και σπαει , παρολαυτα δεν παω στην αντιπροσωπεια να ζητησω αλλαγη σασμαν γιατι τους ξερω τι ΑΣΧΕΤΟΙ που ειναι . Προτιμώ να περιμενω να σπάσει και τοτε να το αλλαξουν .

Σε οσους τελειωνει η εγγυηση να κανουν επιπλεον επέκταση ή να πανε να κανουν λιγα παραπονα ωστε να γινει καταγραφή του προβλήματος και μελοντικα να εχουν καπου να πατήσουν

Link to comment
Share on other sites

Σορρυ για το off topic

αλλα ετσι για τα στατιστικά που μαζευω, blugosi σου κανει θορυβο το DSG σε λακουβες οταν περνάς αργά με 2α ή 3η σχέση?

Κάνει ένα ελαφρύ τσακ τσουκ, αλλά αισθάνομαι ότι δεν είναι τίποτε σημαντικό... Τζόγοι είναι....

Δεν με προβληματίζει καθόλου....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.