stratosg Posted January 8, 2014 Report Share Posted January 8, 2014 Ευχαριστώ για την απάντηση vrider81. Στράτο, μου βάλανε 5w40 στην πρώτη αλλαγή και μιας και στην επόμενη αλλαγή δεν έκαψε λάδι, το προτίμησα ξανά. Λέτε να το γυρίσω τώρα σε 5w-30; Πάντως με τα 5-40 ευχαριστημένος είμαι, δεν έχω κάποιο θέμα. marios-tsi, γυρνώντας το κλειδί όπως λες δεν ίσχυει αυτό που εννοείς, μόνο η αντλία βενζίνης ενεργοποιείται, το λάδι σαφώς και δεν ανεβαίνει αν δεν λειτουργήσει ο κινητήρας. Τέλος, μιας και αναφέρθηκε ότι υπήρξε νέος τεντωτήρας καδένας, ξέρουμε πότε αυτός βγήκε για πρώτη φορά; Για παράδειγμα, εγώ την άλλαξα Ιούλιο του 2012. Θα ήταν η νέας σχεδίασης ή θα ήταν η παλιά; Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Στο site της Skoda το δίνουν το 5w-40 στο πακέτο του service, αλλά εγώ προτίμησα να μείνω στο 5w-30 κι ας είναι να τσιμπάει μισό λίτρο κάθε 7.000 χλμ. Αν αρχίσει να καιει περισσότερο θα δοκιμάσω το 5w-40. Αν και υποψιάζομαι ότι προτείνουν το 40-ρι λάδι πρώτον για πιθανή μείωση του καψίματος και δεύτερον γιατί τους συμφέρει λόγω χαμηλότερου κόστους. Άποψή μου είναι πάντως να μη αλλάξεις από 40 σε 30 από τη στιγμή που είσαι ευχαριστημένος, μιας και υπάρχει πιθανότητα να αρχίσει να το καίει το 30-ρι μετά από το 40-ρι. Κι όπως λένε και οι Άγγλοι don't fix it if it works. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
man25 Posted January 9, 2014 Report Share Posted January 9, 2014 Στράτο, ευχαριστώ πολύ για την απαντησή σου. Έτσι σκέφτομαι κι εγώ, αφού δεν είχα κάνενα θέμα να το συνεχίσω ως έχει με 5w-40. Αν γνωρίζει κανείς και πότε άλλαξε η σχεδίαση του τεντωτήρα της καδένας, θα του ήμουν υπόχρεος. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polodi Posted January 15, 2014 Report Share Posted January 15, 2014 εχω 38000χλμ,..και τελευταια 8 στις 10 φορες που θα το βαλω μπροστα με το που παιρνει ακουγεται ενα κρακ κρακ κρακ το οποιο σταματαει(το κανει με το που παιρνει και σταματαει)...αυτο το εκανα σχεδον απο πολυ λιγα χλμ αλλα μια στο τοσο...τελευταια το κανει σχεδον συνεχεια..ειναι σημαδι οτι αρχιζει θεμα με καδενα?? να παω να το δηλωσω στη vw ?γιατι σε ενα μηνα ληγει η εγγυηση... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratosg Posted January 15, 2014 Report Share Posted January 15, 2014 εχω 38000χλμ,..και τελευταια 8 στις 10 φορες που θα το βαλω μπροστα με το που παιρνει ακουγεται ενα κρακ κρακ κρακ το οποιο σταματαει(το κανει με το που παιρνει και σταματαει)...αυτο το εκανα σχεδον απο πολυ λιγα χλμ αλλα μια στο τοσο...τελευταια το κανει σχεδον συνεχεια..ειναι σημαδι οτι αρχιζει θεμα με καδενα?? να παω να το δηλωσω στη vw ?γιατι σε ενα μηνα ληγει η εγγυηση... α. Να πας. Αν μη τι άλλο ας το καταγράψουν ώστε να έχεις έρεισμα κι όταν θα είσαι εκτός εγγύησης. β. Θα σε παρακαλούσα αν μπορείς να κάνεις έναν έλεγχο στη στάθμη του λαδιού σου και να μου πεις αν είναι στο πάνω όριο ή κοντά στη μέση του σαγρέ, γιατί στην περίπτωσή μου ο ήχος αυτός εμφανίζεται συχνότερα όταν η στάθμη είναι κοντά στη μέση του σαγρέ και πολύ σπάνια όταν είναι στο max. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polodi Posted January 15, 2014 Report Share Posted January 15, 2014 θα παω την παρασκευη να τους το πω... επειδη σημερα αλλαξα λαδια δεν μπορω να ξερω,γιατι αυτη τη στιγμη φοραει καινουρια λαδακια και ειναι η γραμμη πανω..οποτε δεν μπορω να σε διαφωτισω σε αυτο...η αληθεια ειναι οτι πριν αλλαξω λαδια που η σταθμη ηταν λογικα λιγο πιο κατω το εκανε συχνοτερα...σημερα που αλλαξα λαδια 3 φορες που το ξεκινησα τη μια μου το εκανε μονο...θα το κοιταω παντως και θα σου πω τωρα αν θα μου το κανει παλι.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polodi Posted January 18, 2014 Report Share Posted January 18, 2014 να ενημερωσω οτι πηγα στην αντιπροσωπεια,τους ανεφερε αυτο το κρακ κρακ που ακουγεται κατα την εκκινηση και μου ειπαν οτι θα κλεισω ραντεβου μεσα στη βδομαδα ωστε να το παω απογευμα,να το κρατησουν μεσα ωστε πρωι πρωι που θα ειναι κρυο να το βαλουν μπροστα κατευθειαν αυτοι να ακουσουν το θορυβο και να το ελεγξουν... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratosg Posted February 7, 2014 Report Share Posted February 7, 2014 να ενημερωσω οτι πηγα στην αντιπροσωπεια,τους ανεφερε αυτο το κρακ κρακ που ακουγεται κατα την εκκινηση και μου ειπαν οτι θα κλεισω ραντεβου μεσα στη βδομαδα ωστε να το παω απογευμα,να το κρατησουν μεσα ωστε πρωι πρωι που θα ειναι κρυο να το βαλουν μπροστα κατευθειαν αυτοι να ακουσουν το θορυβο και να το ελεγξουν... Καλησπερα, κανενα νεοτερο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polodi Posted February 8, 2014 Report Share Posted February 8, 2014 ναι εχω σημερινα νεα...το αφησα μεσα,το ακουσαν και μου ειπαν πως η καδενα δεν εχει κανενα προβλημα,ειναι φυσιολογικο αυτο το ελαχιστο που κανει καποιες φορες...ελπιζω μονο αργοτερα να μη χειροτερεψει καποια στιγμη γιατι τοτε λογικα θα θελει αντικατασταση και η εγγυηση θα ειναι ηδη ληγμενη... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratosg Posted February 8, 2014 Report Share Posted February 8, 2014 Ε! τότε να σου πω ότι εμένα σε συνεργείο του επίσημου δικτύου του δικού μου αυτοκινήτου, μου έδωσαν τιμή 350 ευρώ για αλλαγή της καδένας με όλα τα απαραίτητα ανταλλακτικά και το κόστος εργασίας μέσα. Τώρα στα 52.700Χλμ σχεδόν σε κάθε γύρισμα της μίζας που ακολουθεί στάση μεγαλύτερη του μισάωρου ακούγεται ένας θόρυβος, αλλά δεν έχει διάρκεια μεγαλύτερη του ενός δευτερολέπτου και επιπλέον δεν είμαι σίγουρος αν είναι τελικά από την καδένα ή από κάποιο άλλο στοιχείο του κινητήρα που μπορεί να συντονίζεται ακριβώς τη στιγμή της εκκίνησης του κινητήρα. Ο καιρός θα δείξει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polodi Posted February 8, 2014 Report Share Posted February 8, 2014 δε νομιζω να ειναι κατι τοτε!ισως ετσι ειναι φτιαγμενο να κανει...προβλημα θα υπαρχει αν ακουγεται πολυ και εχει πιο μεγαλη διαρκεια ο θορυβος...παντως νομιζω πως ειναι παρα πολυ καλη τιμη συγκριτικα με αυτα που ακουγονται για 700-800 ευρω!!εγω εφτασα τα 39000χλμ πλεον..ολα καλα μεχρι στιγμης! το καλυτερο που εχουμε να κανουμε ειναι να μην αγχωνομαστε και να το αφησουμε να κυλισει...αν ειναι να βγαλει προβλημα φτου φτου..θα το βγαλει.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhtsotakis Posted March 3, 2014 Report Share Posted March 3, 2014 ναι εχω σημερινα νεα...το αφησα μεσα,το ακουσαν και μου ειπαν πως η καδενα δεν εχει κανενα προβλημα,ειναι φυσιολογικο αυτο το ελαχιστο που κανει καποιες φορες...ελπιζω μονο αργοτερα να μη χειροτερεψει καποια στιγμη γιατι τοτε λογικα θα θελει αντικατασταση και η εγγυηση θα ειναι ηδη ληγμενη... Καλησπερα κατ'αρχας! Δεν νομιζω οτι υπαρχει λόγος ανησυχιας, πριν αλλαξω καδενα εκανε σαν τρενο η καδενα. μετα την αλλαγη (στα 57000 περιπου) κανει ενα μικρο θορυβο σαν αυτο που περιγραφεις. Ειμαι στα 116000 τωρα και δεν εχει παρουσιασει τιποτα φτου φτου! μαλλον τσάμπα ανησυχεις.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jmits Posted April 2, 2014 Report Share Posted April 2, 2014 (edited) . Edited April 3, 2014 by jmits Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Βάσω Posted April 4, 2014 Report Share Posted April 4, 2014 Ρε παιδιά συγνώμη, αλλά διαβάζοντας τα όσα λέτε, δίνετε την εντύπωση ότι όλα τα πόλο tsi 105 του 2010-11 έχουν ελαττωματική καδένα. Θέλω να ρωτήσω, ισχύει κάτι τέτοιο??? Είναι όλα προβληματικά?? Έχω ένα Polo tsi 105 που μου παραδόθηκε τον Οκτώβριο του 2010 και το πήγα προληπτικά στην αντιπροσωπεία όπου μου είπαν ότι δεν ακούν κάτι ανησυχητικό. Ωστόσο είπαν ότι αν θέλω μπορώ να αλλάξω την καδένα με ένα μικρό κόστος προκειμένου να μην παρουσιάσει κάτι... Προληπτικά δηλαδή.... Τί να κάνω?? Να μπω στη διαδικασία να αλλάξω καδένα σε ένα αυτοκίνητο που έχει μόλις 13000 χλμ και όπως μου είπαν αυτοί δεν ακούν κάτι??? Επίσης και κάτι άλλο: Πού μπορούμε να δούμε πότε κατασκευάσθηκε το αυτοκίνητο που πήραμε??? Ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polodi Posted April 4, 2014 Report Share Posted April 4, 2014 (edited) με 13000χλμ λιγο χλωμο να θες καδενα...να αλλαξεις καδενα γιατι? αφου δεν ακους ανησυχητικο θορυβο και δεν εχει καποιο προβλημα για ποιο λογο να αλλαξεις καδενα? το προληπτικα δε σε σωζει απο κατι γιατι προληπτικα θα μπορουσαμε να αλλαξουμε κι ολοκληρο το αμαξι.. γνωμη μου οτι με τοσα λιγα χιλιομετρα που εχεις και χωρις να εχει προκυψει κατι στο αμαξι σου δεν υπαρχει λογος να αγχωνεσαι και να ασχοληθεις παραπανω.. η αληθεια ειναι οτι ακουγονται και εχουν τυχει πολλα για την καδενα,οχι μονο στα πολο αλλα σε πολλα tsi..να ανησυχεις αν σου κανει στο ξεκινημα της μηχανης εναν θορυβο ασυνηθιστο και σχετικα δυνατο για καποια δευτερολεπτα.. Edited April 4, 2014 by polodi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Βάσω Posted April 5, 2014 Report Share Posted April 5, 2014 με 13000χλμ λιγο χλωμο να θες καδενα...να αλλαξεις καδενα γιατι? αφου δεν ακους ανησυχητικο θορυβο και δεν εχει καποιο προβλημα για ποιο λογο να αλλαξεις καδενα? το προληπτικα δε σε σωζει απο κατι γιατι προληπτικα θα μπορουσαμε να αλλαξουμε κι ολοκληρο το αμαξι.. γνωμη μου οτι με τοσα λιγα χιλιομετρα που εχεις και χωρις να εχει προκυψει κατι στο αμαξι σου δεν υπαρχει λογος να αγχωνεσαι και να ασχοληθεις παραπανω.. η αληθεια ειναι οτι ακουγονται και εχουν τυχει πολλα για την καδενα,οχι μονο στα πολο αλλα σε πολλα tsi..να ανησυχεις αν σου κανει στο ξεκινημα της μηχανης εναν θορυβο ασυνηθιστο και σχετικα δυνατο για καποια δευτερολεπτα.. Το θέμα είναι ότι ακούω κ εγώ αυτόν το θόρυβο που περιγράφετε όλοι (σαν ραπτομηχανή) για 1 περίπου δευτερόλεπτο μετά την εκκίνηση. Και άρχισα να τον ακούω αμέσως μετά το σέρβις που έκανα στην επίσημη αντιπροσωπεία... Λέτε να μου πείραξαν κάτι?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiNiOn Posted April 5, 2014 Report Share Posted April 5, 2014 Όχι, αυτό το λίγο που ακούς είναι στα πλαίσια του φυσιολογικού και ακούγεται σε πολλά tsi γενικότερα, όχι μόνο σε 1.2. Εγώ είμαι της άποψης ότι προληπτικά δεν πρέπει να μπαίνει χέρι, γιατί και την καλύτερη δουλειά να κάνουν, δεν παύει να έχει μπει χέρι και ποτέ δεν ξέρεις. Ειδικά αν το συνεργείο είναι τυχαίο και δεν ξέρεις το κατά πόσο είναι γνώστες ή όχι. Εγώ θα έλεγα να μην αγχώνεσαι με ότι διαβάζεις, να αλλάζεις τα λάδια πιο συχνά πχ κάθε 10.000Κμ άσχετα με τα υπόλοιπα και μιά χαρά θα είναι το tsi σου. Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Βάσω Posted April 5, 2014 Report Share Posted April 5, 2014 Όχι, αυτό το λίγο που ακούς είναι στα πλαίσια του φυσιολογικού και ακούγεται σε πολλά tsi γενικότερα, όχι μόνο σε 1.2. Εγώ είμαι της άποψης ότι προληπτικά δεν πρέπει να μπαίνει χέρι, γιατί και την καλύτερη δουλειά να κάνουν, δεν παύει να έχει μπει χέρι και ποτέ δεν ξέρεις. Ειδικά αν το συνεργείο είναι τυχαίο και δεν ξέρεις το κατά πόσο είναι γνώστες ή όχι. Εγώ θα έλεγα να μην αγχώνεσαι με ότι διαβάζεις, να αλλάζεις τα λάδια πιο συχνά πχ κάθε 10.000Κμ άσχετα με τα υπόλοιπα και μιά χαρά θα είναι το tsi σου. Sent from my iPhone using Tapatalk Είναι απλά που ο θόρυβος ακούγεται (ανεβάζει και περισσότερες στροφές) αφού ξεπέρασα τα 10000 χλμ... Πιο πριν δεν ακουγόταν κάτι παρόμοιο. Ευχαριστώ πάντως για την απάντηση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polodi Posted April 19, 2014 Report Share Posted April 19, 2014 να κανω μια ενημερωση,οτι τον τελευταιο 1,5 μηνα που ουσιαστικα η θερμοκρασια κυμαινεται σε υψηλοτερα επιπεδα,δε μου κανει σχεδον καθολου αυτο το θορυβο που εκανε οταν το εβαζα μπροστα...απο εκει που το εκανε 8 στις 10 φορες , τωρα το κανει 1 στις 10,κι αυτο μονο αν μεινει πανω απο μια μερα ακινητο...οποτε οπως σωστα ειπατε,ο θορυβος αυτος δεν οφειλεται σε προβλημα της καδενας αλλα στο θορυβο που κανει μεχρι να ανεβουν τα λαδια(λογω ψυχρης εκκινησης ακουγεται ενα στιγμιαιο κροταλισμα)... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spider Posted April 21, 2014 Report Share Posted April 21, 2014 Το δικό μου TSI 04/10 εχει 48.000 χιλιόμετρα και τωρα τελευταία απο καμια φορά κανει αυτόν τον θόρυβο οταν το βάζω μπρος για ενα δευτερόλεπτο, δεν ειναι υπερβολικά δυνατός θόρυβος αλλα μονο που πριν δεν ήταν και τωρα βγήκε δεν ειναι και οτι καλύτερo. Γενικά εχω ξενερωσει παρά πολύ με το πόλο κυρίως γιατι ακούω εδω και καιρό, πολλούς μήνες, ενα ελαφρό τριξιμο τρρρ... οταν είμαι σταματημένος και πάλι αυτο δεν γίνεται συνέχεια και τα περισσότερα απο αυτά τα κουλα συμβαίνουν τις ημέρες που εχει πολύ κρύο... Ας μπορούσα και το τρώγε τωρα το πόδι του... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marioss_94 Posted April 23, 2014 Report Share Posted April 23, 2014 Καλησπερα και απο εμενα . Πριν λιγο καιρο πηρα ενα polo 1,2 105 r-line dsg (3000χμ εχω τωρα) και τον τελευταιο καιρο μου κανει εντυπωση ενας ηχος που κανει σαν κροταλισμα οταν πεφτουν οι στροφες απο 1200 στις φυσιολογικες , αλλα και κατα την διαρκεια μεχρι να γινει αυτο ψιλοακουγεται , ακουγεται οταν το ξεπαρκαρω απο το garage (οπισθεν+1η) , και γενικα ακουγεται στην επιταχυνση και στις αλλαγες ταχυτητων (1η,2η,3η) . Το πηγα στο συνεργειο γιατι φοβηθηκα επειδη ειναι καινουριο και μου ειπαν οταν αυτος ο ηχος ειναι φυσιολογικος και τον κανει σε 1η,2η,3η σε τραχυ οδοστρωμα και μου λεει ειναι κατι σαν νεα τεχνολογια . Η αληθεια ειναι οτι δεν τον πολυπιστεψα γιατι ειναι το 1ο αυτοκινητο που ακουω να κανει τετοιο θορυβο παραλληλα με του κινητηρα . Βεβαια πριν το παω διαβασα στο ιντερνετ για προβληματα με καδενες χρονισμου , αλλα μου ειπαν οτι η καδενα κανει θορυβο μονο την στιγμη που το βαζεις μπροστα . Γνωριζετε τιποτα για την περιπτωση μου ; ειναι οντως φυσιολογικο ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polodi Posted April 23, 2014 Report Share Posted April 23, 2014 το κροταλισμα αυτο προερχεται απο τα μεταλλικα μερη της εξατμισης(αν δεν κανω λαθος απτο σπιραλ στον καταλυτη)λογω συντονισμου και σε καμια περιπτωση δεν συνιστα αυτο προβλημα... επισης,αν και δεν εχω dsg ,απο αυτα που λεγονται το dsg κανει μεταλλικους θορυβος οταν περνας απο κατσαρο οδοστρωμα,αν και δε νομιζω να ειναι αυτο αυτο που ακους εσυ.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted April 23, 2014 Report Share Posted April 23, 2014 Καλησπερα και απο εμενα . Πριν λιγο καιρο πηρα ενα polo 1,2 105 r-line dsg (3000χμ εχω τωρα) και τον τελευταιο καιρο μου κανει εντυπωση ενας ηχος που κανει σαν κροταλισμα οταν πεφτουν οι στροφες απο 1200 στις φυσιολογικες , αλλα και κατα την διαρκεια μεχρι να γινει αυτο ψιλοακουγεται , ακουγεται οταν το ξεπαρκαρω απο το garage (οπισθεν+1η) , και γενικα ακουγεται στην επιταχυνση και στις αλλαγες ταχυτητων (1η,2η,3η) . Το πηγα στο συνεργειο γιατι φοβηθηκα επειδη ειναι καινουριο και μου ειπαν οταν αυτος ο ηχος ειναι φυσιολογικος και τον κανει σε 1η,2η,3η σε τραχυ οδοστρωμα και μου λεει ειναι κατι σαν νεα τεχνολογια . Η αληθεια ειναι οτι δεν τον πολυπιστεψα γιατι ειναι το 1ο αυτοκινητο που ακουω να κανει τετοιο θορυβο παραλληλα με του κινητηρα . Βεβαια πριν το παω διαβασα στο ιντερνετ για προβληματα με καδενες χρονισμου , αλλα μου ειπαν οτι η καδενα κανει θορυβο μονο την στιγμη που το βαζεις μπροστα . Γνωριζετε τιποτα για την περιπτωση μου ; ειναι οντως φυσιολογικο ; Αυτο εδω ακους? Ετσι οπως το περιγραφεις εσυ δεν καταλαβαινω τι θες να πεις... στο ρελαντι εχεις θορυβο? Η Αντιπροσωπεια παντως με αυτο που σου ειπε ''Το πηγα στο συνεργειο γιατι φοβηθηκα επειδη ειναι καινουριο και μου ειπαν οταν αυτος ο ηχος ειναι φυσιολογικος και τον κανει σε 1η,2η,3η σε τραχυ οδοστρωμα και μου λεει ειναι κατι σαν νεα τεχνολογια'' Για το DSG σου λεει οτι κανει θορυβο σε τραχυ οδοστρομα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marioss_94 Posted April 24, 2014 Report Share Posted April 24, 2014 (edited) the_winner αυτο που ακουγεται στο βιντεο απο πανω ειναι σαν να κοπανανε τενεκεδακια , σαν να σκορτσαρει αν το λεω καλα , και το ακουω και στο δικο μου αλλα δεν ειναι αυτος ο ηχος που ακουω . εγω ακουω ενα κροταλισμα. το εχω στο βιντεο μου οταν ειμαι ακινητος ...στην αρχη ειναι στις 1200 και ακουγεται ελαφρα και την στιγμη που πεφτουν ακουγεται δυνατα , και αυτο τον ηχο ακουω και στην πορεια (ωστοσο δεν τον κανει σε καθε εκινηση) http://www.youtube.com/watch?v=Ap-3g5k41h8&feature=youtu.be Edited April 25, 2014 by Marioss_94 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratosg Posted April 29, 2014 Report Share Posted April 29, 2014 Αυτό είναι φυσιολογικό. Και το δικό μου το κάνει. Και το κάνει κάθε φορά που οι στροφές είναι στις 1.200 και πάνε να πέσουν, απλά δεν το παρατηρείς κάθε φορά ή έχεις το ραδιόφωνο και σου αποσπά την προσοχή. Η μόνη περίπτωση για να μην το κάνει είναι να μη κάνει cold start και να ξεκινήσει ο κινητήρας με 800 στροφές. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polodi Posted April 30, 2014 Report Share Posted April 30, 2014 το κροταλισμα αυτο προερχεται απο τα μεταλλικα μερη της εξατμισης(αν δεν κανω λαθος απτο σπιραλ στον καταλυτη)λογω συντονισμου και σε καμια περιπτωση δεν συνιστα αυτο προβλημα... αυτο που σου ειπα και πιο πανω ειναι...και μενα το κανει..ολα το κανουν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...