Jump to content
blugosi

Θόρυβος Στην Καδένα, Εκκίνηση Tsi

Recommended Posts

60.000χλμ εκλεισε το πολο μου 1,2 tsi και τις τελευταιες 2 μερες καθε φορα που το βαζω μπρος μετα απο ωρες ακινησιας αρχισε να ακουγεται η καδενα...με το που παιρνει ακουγετται ενα δυνατο γγρρρρρ και σταματαει σε 1-2 δευτερολεπτα...αντε εις υγειαν!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

παιδια και εγω εχω το ιδιο προβλημα με την καδενα .75.000 χλμ δεν το κανει παντα...

 

edit: γραφουμε παντα με ελληνικους χαρακτηρες..το greeklish απαγορευεται συμφωνα με τους κανονες του forum...

Edited by activious
greeklish
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας.. Polo tsi 78000km 5/2010... Φαίνεται να έχω το ίδιο θέμα με την καδενα, μια φορά που το είχα αφήσει στο συνεργείο για service μου είπαν ότι ίσως έχει κάποιο θέμα όταν το βάλανε μπρος το πρωί για να μου το φέρουν (το είχα αφήσει την προηγούμενη) και αν είναι να το παρατηρήσω. Τελικά σήμερα μετά από 6μηνες έβαλα μπρος και στο δρόμο όταν πήγα να αλλάξω ταχύτητα καθώς πέφτουν οι στροφές άκουσα κάτι κροταλισματα..έμεινα στην άκρη και με νεκρά πάτησα κοφτα γκαζι και το έκανε πάλι αλλά όσο ζεστενοταν έπεφτε η ένταση .. Το άφησα ακίνητο τώρα.. Είμαι εκτός εγγύησης λέτε να καλυφθεί αλλαγή; ευχαριστώ

Edited by dimitris.cs
Link to comment
Share on other sites

Πίεσε τους για αλλαγή και να στο περάσουν εγγύηση. Είναι γνωστό πλέον πρόβλημα. Το χειρότερο κατ εμε είναι οτι ακόμα να λυθεί οριστικά αυτό το θέμα. Εγώ πχ έχω αλλάξει 2 φορες καδένα. Μετά την τελευταία αλλαγή δεν έκανα πολλά χλμ αλλά κάτι μου λέει πως μελλοντικά θα χουμε πάλι τα ίδια κόλπα.

Link to comment
Share on other sites

Polo 4/2010 με 94.000km και δεν μου έχει κάνει το παραμικρό ακόμη η καδένα. Πάντα το αφήνω ένα λεπτό πριν και ένα λεπτό μετά για το γνωστό θέμα με τα λάδια στα turbo. Δεν ξέρω αν έχει να κάνει μ' αυτό, αλλά μέχρι στιγμής όλα εντάξει. Μην το γκαντεμιάσω μόνο!

Link to comment
Share on other sites

Τελικά το πήγα συνεργείο να τι δουν και μου είπαν ότι δεν είναι τίποτα απολύτως (πόσο μάλλον καδενα) ο ήχος που ακούω και οφείλεται στο μηχανισμό του turbo..πράγματι Είναι ένας ήχος που έκανε πάντα όταν πέφτουν οι στροφές αλλά τώρα είχε γίνει έντονοτερος(κάπως σαν μέταλλα ακούγεται) . Συνεπώς δεν μου έκαναν τπτ. Το μόνο που μου είπαν ότι αν ήθελα κάτι γιαυτό θα έπρεπε να αλλάξουν πολλά και δεν έχει νόημα γιατί πιθανόν να το κάνει το ίδιο έντονα και πάλι μετά. Αν βρω ευκαιρία θα βάλω video με τον ήχο. Ίσως φανεί χρήσιμο και σε άλλους.

Edited by dimitris.cs
Link to comment
Share on other sites

Μάλλον μου εμφανίστηκε κι εμένα το θέμα με την καδένα... Τις προάλλες (πριν 3 μέρες) όταν πήγα να το πάρω το απόγευμα με το που έβαλα μπρος ακούστηκε για 2 δευτερόλεπτα ένα έντονο κρικ κρικ και μετά back to normal.

 

Πήρα την automarin και μου είπαν να το πάω να το δουν. Καμία συμβουλή από εσάς που την έχετε κάνει ήδη τη διαδικασία; Τι τους λέω; Το βάζουν να δουν τον εγκέφαλο και εκεί θα τους πει αν έχει θέμα, ή υπάρχει ανάκληση ας πούμε για τον αριθμό πλαισίου του αυτοκινήτου; Και από τιμές -εφόσον έχω το θέμα- που παίζουν γενικά;

Edited by Z3RatuL
Link to comment
Share on other sites

Μπα, ο εγκέφαλος δεν δείχνει κάτι. Εμένα μου το έκανε από ενα σημείο και μετά 3 στις 5 φορές που το έβαζα μπροστά. Αν μεχρι τώρα στο έκανε μόνο μια φορά, μήπως να.μη βιαστείς να την αλλάξεις; Κόστος, σε εξειδικευμένο συνεργειό μου ειχαν πει γύρω στα 150€ αγορά το γνήσιο σετ καδενας και 70-80€ τα εργατικά. Σε φορουμ του εξωτερικου φίλε Ζ3Ratul διάβασα οτι ο σχεδιασμός του μπλοκ του κινητήρα καθως και της καδενας και του turbo άλλαξε απο τον Νοεμβρη του 2011. Δεν ξερω τι ισχύει. Αν θα πας για τον ελεγχο, ρώτα αν υπάρχει βελτιωμενος κωδικός κι αν έχει λυθει οριστικά το θέμα.

Edit: εδώ διάβασα λεπτομέρειες: https://1200cctsiengine.wordpress.com/other-1-2-tsi-users-experience/

Edited by man25
Link to comment
Share on other sites

επειδη καμια φορα οταν ειναι κρυο κανει στην αρχη εναν περιεργο ηχο αλλα μετα στρωνει..τι να προσεξουμε και ποτε να ανησυχησουμε??

Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο κ εδω... 57.000 χλμ, σχεδον απο τα 50.000 μου το κανει. Μηχανικος μου ειπε πως καλο ειναι να γινει αλλαγη γυρω στις 100.000 καθαρα προληπτικα, αν και οσα εχει αλλαξει ξεκινανε παλι τους ηχους. Μπραβο μας που πηραμε τα "πιο αξιοπιστα" αυτοκινητα.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ που άλλαξα 2 φορές μου τον κάνει ξανά τον ήχο. Βέβαια εδώ μέσα αναφέρθηκε πως τους τελευταίους μήνες κυκλοφόρησε νέο σετ.. Οπότε λίγο αναμονή να δούμε τι θα μάθουμε..

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα και μενα το κανει αυτο , εχω 61,000 χιλιομετρα το πρωι κυριως η οταν κανει κρυο καπου στους 2 βαθμους η 5 σαν κροταλιασμα κανει , εχω tsi 1200 105 ps dsg , ημουν σταματημενος σε να φαναρι και μου πες ενας με μια μηχανη οτι ακουγεται πολυ σαν καδενας ιμαντας δεν ξερω κιολας απο αυτα , ο μηχανικος μου πε να του το παω ενα πρωι ξανα να το δει . 

Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα. Στον 1.2 tsi να δούμε ποτέ θα βρεθεί λύση. Απαραδεκτο τόσα χρόνια και να μένει άλυτο. Τα αυτοκίνητα κατασκευής τέλος 2013 που έχουν σχεδιαστικές αλλαγές στον 1.2 tsi δεν έχουν το θέμα κατα πως φαίνεται. Όσοι έχουμε 2010-2011 και ίσως και 2012 μοντέλο έχουμε άλυτο το πρόβλημα. Ακόμα και καδένα τοποθετημένη το 2014 κάνει ΠΑΛΙ τα ίδια.

Link to comment
Share on other sites

Εχω το καινουριο 1.2tsi με ιμαντα και μου κανει εναν θορυβο σαν κατι να χτυπαει αν εχω να το βαλω 1-2 μερες μπροστα. Η vw λεει ειναι φυσιολογικο αλλα δεν νομιζω.

Εσεις πως το ακουτε; http://youtu.be/1PAULuSoWbQ

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα!εχω ενα polo tsi 1.2 του 2010.ειμαι στις 64000 και θελω να κανω  service.ρωτησα σε δυο μαστορες.ο πρωτος μου πε στα 180 ευρω ιμιτασιον καλης ποιοτητας και ο δευτερος στα 260 και ολα γνησια(μαμησια) συν το οτι εχω ενα περιεργο θορυβο στη καδενα χρονισμου οταν το αμαξι ειναι κρυο.συνολικα παμε για 500 ευρω το λιγοτερο.Οπως και να εχει ιμιτασιον δε βαζω στο αμαξι αλλα θεωρω οτι ειναι πολλα τα χρηματα.Οι ερωτησεις μου ειναι εξης:


1.Mε συμφερει να αγορασω τα ανταλλακτικα και αν ναι ποια ακριβως πρεπει να αγορασω και που?


2.Εχετε να μου προτεινετε καποιον αξιοπιστο μαστορα κοντα στην περιοχη μου για να εχω και μια τριτη αποψη?


Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα. Στον 1.2 tsi να δούμε ποτέ θα βρεθεί λύση. Απαραδεκτο τόσα χρόνια και να μένει άλυτο. Τα αυτοκίνητα κατασκευής τέλος 2013 που έχουν σχεδιαστικές αλλαγές στον 1.2 tsi δεν έχουν το θέμα κατα πως φαίνεται. Όσοι έχουμε 2010-2011 και ίσως και 2012 μοντέλο έχουμε άλυτο το πρόβλημα. Ακόμα και καδένα τοποθετημένη το 2014 κάνει ΠΑΛΙ τα ίδια.

Ωχ ωχ... Εμένα άρχισε να μη φεύγει ο θόρυβος ακόμη και μετά από μερικά χιλιόμετρα, σε πολύ αραιά διαστήματα και κυρίως αν το αυτοκίνητο δεν βγει εκτός πόλης. 

 

Το αυτοκίνητο είναι 6 ετών κι έχει 76.672 χλμ.

 

Για αλλαγή σε εξειδικευμένο συνεργείο εκτός δικτύου η τιμή που μου είπαν είναι 250 με 300 ευρώ που συμπεριλαμβάνει όλα τα ανταλλακτικά, λάδια, φίλτρο λαδιού κι εργασία. 

 

Προς το παρόν δεν ξέρω τι να κάνω μιας και είμαι τελείως εκτός στα οικονομικά αυτή την περίοδο (όπως πολύς κόσμος φαντάζομαι). 

 

Για πείτε καμιά ιδέα. 

Edited by stratosg
Link to comment
Share on other sites

Αν η τιμή περιλαμβάνει και τα λάδια φίλτρα όπως λες, είναι μια χαρά τιμη. Το θέμα είναι ότι εμένα δεν έχει λυθεί ακόμα. Την άλλαξα στα 70.000 και στα 83+ που είμαι τώρα, που και που κάνει θόρυβο. Τι να σου πω, αν δεν σου πει κάποιος ΕΓΓΥΗΜΕΝΑ ότι υπάρχει βελτιωμένο ανταλλακτικό, για μένα μην κάνεις τίποτα ακόμα να μάθουμε κατι επίσημο. Σημειωτέον μίλησα με kosmocar και δεν γνωρίζουν αν υπάρχει βελτιωμένο ανταλλακτικό ούτε πως λύνεται το θέμα. Μάλιστα μλυ είπαν μήπως δεν φταίει η καδένα (ναι σιγά, λες και δεν ξέρουμε το θέμα). Ειλικρινά δεν ξέρω τι θα κάνουμε με αυτό το θέμα το οποίο είναι ΣΟΒΑΡΟ. Ανάθεμα τα άχρηστα ανταλλακτικά τους, κάθε 20.000 να έχουμε θορύβους. Απαράδεκτο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αν η τιμή περιλαμβάνει και τα λάδια φίλτρα όπως λες, είναι μια χαρά τιμη. Το θέμα είναι ότι εμένα δεν έχει λυθεί ακόμα. Την άλλαξα στα 70.000 και στα 83+ που είμαι τώρα, που και που κάνει θόρυβο. Τι να σου πω, αν δεν σου πει κάποιος ΕΓΓΥΗΜΕΝΑ ότι υπάρχει βελτιωμένο ανταλλακτικό, για μένα μην κάνεις τίποτα ακόμα να μάθουμε κατι επίσημο. Σημειωτέον μίλησα με kosmocar και δεν γνωρίζουν αν υπάρχει βελτιωμένο ανταλλακτικό ούτε πως λύνεται το θέμα. Μάλιστα μλυ είπαν μήπως δεν φταίει η καδένα (ναι σιγά, λες και δεν ξέρουμε το θέμα). Ειλικρινά δεν ξέρω τι θα κάνουμε με αυτό το θέμα το οποίο είναι ΣΟΒΑΡΟ. Ανάθεμα τα άχρηστα ανταλλακτικά τους, κάθε 20.000 να έχουμε θορύβους. Απαράδεκτο.

 

Καταλαβαίνω.

 

Απλά έχει αρχίσει να καρκαρίζει στην εκκίνηση πολύ συχνά πλέον και μια ή δυο φορές το μήνα το καρκάρισμα δεν σταματάει ούτε μετά από τρία τέσσερα χιλιόμετρα. Όταν το αυτοκίνητο βγαίνει στην Εγνατία ή στο επαρχιακό δεν κάνει ποτέ το θόρυβο. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν ξέρω τι να κάνω. 

 

Το συνεργείο που πάω μου λέει με σιγουριά πως είναι η καδένα, αλλά δεν έχει ιδέα για τα ανταλλακτικά αν είναι ή όχι νέου σχεδιασμού μιας και θα είναι από το ελεύθερο εμπόριο κι όχι από την αντιπροσωπεία. Απλά η τιμή τα περιλαμβάνει όλα. 

 

Επίσης δεν μπορεί να πει με σιγουριά αν θα προκαλέσει επιπλέον βλάβη ή όχι. Εικάζει πως θα δημιουργήσει πρόβλημα. 

 

Όμως ακόμη κι αν είναι καλή η τιμή, εγώ τη δεδομένη στιγμή θα πρέπει να δανειστώ. Κι άντε να δανειστώ. Αν είναι όμως να το κάνει και πάλι σε ένα χρόνο ή 15.000 - 20.000 χιλιόμετρα τι κατάλαβα; 

 

Και δεν είναι συνεργείο που θέλει να αρπάξει τα 300 και από 'δω πάνε κι άλλοι, μιας κι έτυχε να του πάμε αυτοκίνητο συναδέλφου (Nissan Pathfinder) για αλλαγή λαδιών, βαλβολινών κλπ και μας είπε πως δεν έχει δουλέψει τέτοιο κινητήρα και δεν θέλει να κάνει ούτε την αλλαγή λαδιού, μιας και δεν θα ήθελε να δημιουργήσει από άγνοια βλάβη. 

 

Είμαι προβληματισμένος και σε δίλημμα (μη σου πως και σε τρίλημμα). 

Edited by stratosg
Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου για να σε βοηθήσω, τι εννοείς ότι το κανει και μετά από 3-4 χλμ; Δηλαδή όταν είσαι πορεία άκους κάποιο συγκεκριμένο θόρυβο;

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου για να σε βοηθήσω, τι εννοείς ότι το κανει και μετά από 3-4 χλμ; Δηλαδή όταν είσαι πορεία άκους κάποιο συγκεκριμένο θόρυβο;

 

Το βάζω μπρος. Καρκαρίζει. Περιμένω και δεν σταματά. Ξεκινάω και συνεχίζει να ακούγεται η καδένα. Αφού κάνει σαν ερπυστριοφόρο χωρίς τακούνια σε άσφαλτο. Σταματά μετά από τρία τέσσερα χιλιόμετρα και με την προϋπόθεση ότι θα ανεβάσω ψηλά τις στροφές. 

 

Όταν το κάνει αυτό η ψυχή μου τρέμει μην ακούσω το μεγάλο μπαμ, αλλά από την άλλη μου την έχει δώσει απίστευτα, τόσο που θέλω να το βάλω φωτιά στην κεντρική πλατεία για να τους κάνω διαφήμιση. 

 

Εκεί πάει το τρίλημμα. (Το επισκευάζω; Το αφήνω; Το καίω; ) . Πάντως δεν το πουλάω. Κι αν το πουλήσω πρώτα θα το φτιάξω. Ντρέπομαι να το σπρώξω έτσι στον επόμενο. Δεν θα μπορώ να ησυχάσω ούτε στον τάφο μου μετά.

Edited by stratosg
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου αυτό παίζει να μην είναι καδένα ομως, δεν μπορεί να μην πατάει ή καδένα σωστά τόση ώρα. Σε γκαζια σου θα έχανε τον χρονισμό της και θα ειχες check engine. Αν σου είναι εύκολο τραβά ένα βίντεο απ το χώρο του κινητήρα. Μην βιαστεις να κανείς αλλαγές. Εμένα για να καταλάβεις αρχικά τον έκανε για ένα δευτερόλεπτο. Όσο περνάνε τα συνολικά χλμ του αυτοκινήτου εμφανιζόταν πιο συχνά το φαινόμενο κ με μεγαλύτερη διάρκεια. Η μέγιστη διάρκεια μου ήταν 4 δευτερόλεπτα με ήχο σαν τρακτέρ, ακριβώς όπως όταν αλλαζουμε λάδια κ στεγνωνει από λάδι κ πας να το βάλεις μπροστά! Αλλά σε παρατεταμένη διαρκεια! Οπότε, αν σου είναι εύκολο τραβά ένα βιντεακι κι ανέβασε το να το δούμε!

Τέλος, να σου πω πως αν αλλάξεις να βάλεις το γνήσιο σετ. Δεν πρεπει να κοστίζει πάνω από 150€. Αλλά επειδή υποψιαζομαι ότι δεν φταίει αυτό, μην κανεις ακόμα κάτι. Απλά βάλε μας ένα βιντεακι.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου αυτό παίζει να μην είναι καδένα ομως, δεν μπορεί να μην πατάει ή καδένα σωστά τόση ώρα. Σε γκαζια σου θα έχανε τον χρονισμό της και θα ειχες check engine. Αν σου είναι εύκολο τραβά ένα βίντεο απ το χώρο του κινητήρα. Μην βιαστεις να κανείς αλλαγές. Εμένα για να καταλάβεις αρχικά τον έκανε για ένα δευτερόλεπτο. Όσο περνάνε τα συνολικά χλμ του αυτοκινήτου εμφανιζόταν πιο συχνά το φαινόμενο κ με μεγαλύτερη διάρκεια. Η μέγιστη διάρκεια μου ήταν 4 δευτερόλεπτα με ήχο σαν τρακτέρ, ακριβώς όπως όταν αλλαζουμε λάδια κ στεγνωνει από λάδι κ πας να το βάλεις μπροστά! Αλλά σε παρατεταμένη διαρκεια! Οπότε, αν σου είναι εύκολο τραβά ένα βιντεακι κι ανέβασε το να το δούμε!

Τέλος, να σου πω πως αν αλλάξεις να βάλεις το γνήσιο σετ. Δεν πρεπει να κοστίζει πάνω από 150€. Αλλά επειδή υποψιαζομαι ότι δεν φταίει αυτό, μην κανεις ακόμα κάτι. Απλά βάλε μας ένα βιντεακι.

Βιντεάκι δύσκολο μιας κι όταν το κάνει καίγομαι να πάω στη δουλειά κι επιπλέον δεν το κάνει πάντα. 

 

Πάντως ο μηχανικός είναι σίγουρος ότι είναι καδένα, όπως κι εγώ. Επειδή σε εκείνον έτυχε και το άκουσε, οπότε μιλάμε για καδένα. 

 

Το γνήσιο σετ δεν ξέρω πόσο το χρεώνει η Skoda, αλλά δεν δέχτηκαν ούτε έκπτωση να μου κάνουν οπότε κι εγώ παραφρόζοντας το moto τους από "Skoda simply clever" τους λέω "Skoda simply never (again)" τουλάχιστον για επίσκεψη στα συνεργεία του δικτύου και βλέπουμε για Skoda αυτοκίνητο ξανά. Υπόψιν ότι το Roomster είναι το τρίτο Skoda μετά από μια Octavia 1.6 '02 και μια Fabia 1.2 '06.

 

Υποτίθεται ότι έδωσα δυο παλιά (πλην αξιόπιστα) για ένα νέο και απροβλημάτιστο (τρομάρα μου).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.