Jump to content
SAVVASGT

Σπασμένη Τουρμπίνα Με Ποιο Πρόγραμμα;;;;;

Τι Πρόγραμμα Φορούσατε Ή Φοράτε Όταν Έσπασε Η Τουρμπίνα Σας  

25 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Οι παραγοντες που καθοριζουν την φθορα ενος μηχανολογικου εξαρτηματος ειναι 2 :

1 ... και το σημαντικοτερο ) Ποσο θα εχει καταπονηθει ακριβως πριν αστοχησει , και

2 ... που κι αυτο εχει σημασια ) ποσο εχει καταπονηθει στο παρελθον .

Ο στροβιλοσυμπιεστης ειναι ενα εξαρτημα που εχει σημεια εδρασης .

Η χρονια τριβη προκαλει φθορα στο thrust bearing .

Αυτη ειναι η συνηθεστερη ζημια που εμφανιζεται σε τετοιου ειδους τουρμπινες , ειτε μετα απο πολλα χλμ , ειτε μετα απο χρηση εκτος οριων αντοχης .

Ετσι , αστοχια μπορει να εμφανιστει στα 210.000 χλμ , που θα εχουμε διαρροη λαδιου στην εξαγωγη και ασπρο καπνο , οποτε η τουρμπινα απαιτει επισκευη / αντικατασταση , αλλα μπορει να εμφανιστει και στα ... 100χλμ την 1η μερα που εχει αλλαχθει , αν οι συνθηκες ειναι τετοιες που θα προκαλεσουν κατι τετοιο .

Παμε στο παραδειγμα του midkin , που ειναι χαρακτηριστικο .

Στην περιπτωση του Νικου ( midkin ) , η τουρμπνα θα μπορουσε να χαλασει και αμεσως μετα το στρωσιμο , στα 1000χλμ , και οχι στα 9000 , εαν ειχε κανει την ιδια χρηση , απλα δεν ετυχε στα 1000 ή 2000 ή 4000 , αλλα ετυχε στα 9000. Tο προγραμμα δουλευε με 100% Ν75 , αρα η περιστροφη του αξονα ηταν η μεγιστη δυνατη υπο την υψηλοτερη δυνατη πιεση και με επιθετικη ρυθμιση ( αβανς - καυσιμο ) . Το οριακο στρωμα λιπαντικου "εσπασε" στο thrust bearing και ετσι χαλασε αμεσως , με την συγκεκριμενη θερμοκρασια λιπαντικου . Η μια λοιπον φορα με τις απανωτες ( 3 ) τελικες , κατεστρεψε την εδραση . Θα μπορουσε να ειχε κανει επι 5 χρονια 1 δοκιμη ημερησιως και δεν θα παθαινε τιποτα , γιατι το οριακο σημειο που μπορει να ειχε λιπανση ξεπεραστηκε . Το προγραμμα σαφως και επαιξε ρολο , οχι μονο στην πολυστροφια αξονα και στην θερμοκρασια καυσαεριου , αλλα ακομα και στην θερμοκρασια λιπαντικου , αλλα με διαφορετικη χρηση θα μπορουσε για χρονια να μην παθει τιποτα .

Link to comment
Share on other sites

Ξεκινάω Πρώτος Μιας Και Άνοιξα Το Τόπικ.Μέχρι Στιγμής Στην Συλλογή Μου Έχω 2 Σπασμένες Τουρμπίνες.Η Μία Πριν 2 Χρόνια Αρχές Αυγούστου Και Η Άλλη Πέριση Αρχές Αυγούστου.Σύμπτωση;;; Δε Νομίζω.Όταν Έσπασε Η Πρώτη Ήμουν Stage 1 Revo Ή Δεύτερη Με Stage 2.Η Ειρωνία Είναι Ότι Συνεχίζω Να Έχω Revo.

Φιλε Σαββα , απο τη στιγμη που βλεπεις οτι 2 τουρμπινες εχουν παραδωσει πνευμα , κατα την αποψη μου πρεπει :

1) να γινει ελεγχος στο πως δουλευει το αυτοκινητο απο πλευρας μιγματων , κλπ

2) να γινει ελεγχος στη λιπανση του cartridge ( ρακορ παροχης - επιστροφης λαδιου ) και

3) ενδεχομενως να δεις αν η χρηση που του κανεις την καταπονει ιδιαιτερα .

Αν τα ρακορ ειναι ενταξει ( το πιθανοτερο αφου ειναι τα γνησια ) πρεπει ή να αλλαξεις τη χρηση που του κανεις ( λιγοτερη καταπονηση ) ή να αλλαξεις το προγραμμα ( οχι απαραιτητα εταιρια , αλλα τουλαχιστον settings ) , αλλιως ειναι μαθηματικα βεβαιο οτι συνεχιζοντας ετσι , θα αλλαζεις συχνα τουρμπινες .

Αν δεν θες τιποτα απο τα παραπανω , κατι που μπορει να βοηθησει ειναι να χρησιμοποιησεις πιο παχυρευστο λαδι ( 5W-40 , 100% syn. ) που θα βοηθησει .

Link to comment
Share on other sites

Παιδια ειναι πολύ απλα τα πραγματα. Ο salex τα εξηγησε νομιζω πολυ καλα.

Οι αυτοκινητοβιομηχανιες πλεον εχουν κανει απιστευτες μελετες στο να χαλανε καποια ανταλλακτικα στο αμαξι ποιο συχνα. Δυστηχως οι "παλιες" καλες εποχες τελιωσανε. Απο ενα σημειο και μετα το κοστος συντηρησης των καινουργιων αυτοκιντων γινεται μεγαλο. Οποτε τα εργοστασια πουλανε ανταλλακτικα γιατι το μεγαλυτερο κερδος ερχετε απο εκει. Οχι απο την πωληση του αυτοκινητου.

Οσο αναφορα την τουρμπινα, θα σπασει κυριως απο ελληψη λαδιου. Βουλωνει το σωληνακι που φερνει λαδι και το κουζινετο αναβει. Επειδη ο αξονας σε εκεινο το σημειο ανεβαζει θερμοκρασια και λιγο η αυξημενη πιεση, λιγο η τριβη ειναι θεμα χρονου να κοπει στην μεση ο αξονας. Δεν φταιει ποτε μονο το προγραμμα. Εκτος βεβαια αν εχεις μια Κ03 και την δουλευεις εκτος των χαρτων που δινει η εταιρια στο 1.9 bar.

photo απο ελλειψη λαδιου σε αξονα Κ03 λιγο πριν σπασει.

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=260606840692992&set=a.137229239697420.35860.103110663109278&type=3&theater

Τα ραγισματα στα μαντεμια ειναι το μονο σιγουρο. Οτι και να κανετε θα βγουνε.

Αυτο που λεει ο φιλος golf-agu απο πανω ειναι 100% σωστο.

Link to comment
Share on other sites

Σαββα κατσε να βρω τις φωτο απο την τουρμπινα σου και θα τις ποσταρω αυριο.Εγω θα ηθελα να πω 2 πραγματα.εχει διαφορα σπασιμο με σπασιμο.Εσενα κοπηκε το αξονακι "μαχαιρι' ακριβως πισω απο τον στροβιλο του συμπιεστη.και στις 2 ιδια ζημια.Δινω λιγο ακομα θεμα στους τεχνικους εδω μεσα για συζητηση.Δεν θα μπω στην παρεα να συζητησω εαν φταιει προγραμμα η οχι.Απλα τι νομιζεται οτι φταιει?Κουζινετα,φτερωτες,αξονας σε αριστη κατασταση.Κοψιμο του ακριβως πισω απο την φτερωτη του συμπιεστη ευθυ και καθαρο!

Link to comment
Share on other sites

Και οι δυο το ιδιο? Σύστημα Λύπανσης τσεκάρατε? Η τρίτη πως παει ειναι ολα οκ?

Εκτός απο το μαχαίρ-σπάσιμο κατι άλλο ειχε? Αν οχι πιστευω καθαρή αστοχία και στα 2

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια...ολοι ακουγαμε για σπασμενες τουρμινες :sorry: αλλα κανεις δεν βαζει ψηφο....(εκτος αν τα ελεγαν για να ριξουν λασπη στα VW :bad: )

υπηρχε ψηφος που μετα απο μια εβδομαδα σβηστικε... 8)

τι ψαχνουμε να βρουμε... :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Βασικά σου γράφω ότι το αυτοκίνητό σου έχει ημερομηνία λήξης στα 100.000χλμ.

Μετά από αυτά τα χιλιόμετρα θα αρχίσουν να διαλύονται διάφορα πράγματα επάνω του που

στο τέλος θα το κάνουν αντιοικονομικό στη συντήρηση.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες νομίζεις μπορεί να συντηρηθούν διαφορετικά; Δεν είναι ότι δεν μπορούν να σου

δώσουν καλύτερο αυτοκίνητο, είναι ότι δεν τους συμφέρει οικονομικά γιατί δεν θα σου πουλήσουν

το επόμενο.

Σε όσα VW, Audi Seat και Skoda γνωρίζω, από το Golf 4 και μετά, συνέβη το ίδιο φαινόμενο.

Ειδικά στο θέμα της τουρμπίνας, όλες οι τουρμπίνες με 100.000χλμ βγαίνουν με ρωγμές και τζόγο.

Ανάλογα με τη χρήση, σε κάποιες προχωράνε τα ρήγματα και τις κάνουν άχρηστες ενώ σε κάποιες

άλλες έχουν ήδη προλάβει να φύγουν.

Εύχομαι Και Το Δικό Σου Στις 100.000km Να Σου Χαλάσει.Δεν Έδωσα 30.000Euro Για Να Με Πούνε Ότι Στις 100.000km Χαλάνε,Τι Σκατά Πήρα RX-8?

Εξαρτάται από το οδηγικό στυλ του πατέρα σου. Αν κατεβάζει 200άρες μια φορά την εβδομάδα και οδηγεί σαν άνθρωπος στα υπόλοιπα

400 χιλιόμετρα που κάνει κάθε μέρα, τότε όλα του τα χιλιόμετρα είναι συντηρητικά.

Με 450.000χλμ φίλε μου κανένας δεν τη γλύτωσε. Ρώτησε κανένα ταξιτζή για περισσότερες πληροφορίες - εκείνοι κι αν αλλάζουν τουρμπίνες

και οδηγούν όσο πιο ήρεμα γίνεται. Ανά 200.000χλμ με οδήγηση ταξί η τουρμπίνα πάει για πέταμα.

Αυτό απέχει πολύ από την πραγματικότητα. Σε παρακαλώ διάβασε την αρχική μου δημοσίευση περί αξιοπιστίας.

Επαναλαμβάνω η τουρμπίνα έχει όριο ζωής σε συνολικό αριθμό περιστροφών. Όχι σε πίεση αλλά σε χρήση που θα της κάνεις.

Αν πηγαίνεις τάπα κάθε μέρα συντομεύεις το όριο ζωής της. Αλλά αυτό ισχύει εξίσου σε ένα εργοστασιακό όπως και σε ένα βελτιωμένο αυτοκίνητο.

Ακριβώς, εφοσον τους γίνεται η ίδια χρήση και έχει γίνει σωστή μελέτη εξέλιξης του προγράμματος. Για τους λόγους που προανέφερα.

Αν όμως αλλάξει η ψυχολογία σου ως οδηγός μετά το πρόγραμμα και βγαίνεις στους δρόμους με την ταυτότητα

στο στόμα, προφανώς δεν φταίει το πρόγραμμα. Ούτε αν οδηγείς με 250χλμ/ώρα με ένα αυτοκίνητο που δεν έχει σχεδιαστεί για να

πηγαίνει τόσο.

Αστοχία υλικού σημαίνει ότι κατά τη διάρκεια παραγωγής το κράμα μπορεί να είχε ατέλειες που δημιούργησαν πρόβλημα

εκ των υστέρων στο ανταλλακτικό που χάλασε. Η χύτευση είναι διαδικασία που μπορεί να σου αφήσει ένα σωρό μικροπροβλήματα

και για αυτό το λόγο υπάρχει ποσοστό πιθανότητας για μακροπρόθεσμο πρόβλημα. Ρωγμές, μειωμένη αντοχή κλπ.

Αστοχία υλικού ήταν, για παράδειγμα, προ 10 ετών ένα Renault Megane που έσπασε ένα τμήμα από το ψαλίδι του και το αυτοκίνητο έπεσε

πάνω σε ένα δέντρο, σκοτώνοντας τους επιβάτες του. Η υπόθεση τότε είχε φτάσει στα δικαστήρια και έτυχε να δω αναλυτικά

τα στοιχεία του κατηγορητηρίου. Το προβλημα ήταν ατέλειες χύτευσης του κομματιού. Αστοχία υλικού σημαίνει μικρότερη αντοχή

από την προβλεπόμενη και μπορεί να συμβεί. Σε μικρό ποσοστό, αλλά συμβαίνει.

Ρε Φίλε Πλάκα Έχετε Εσείς Οι Προγραμματιστές Όλοι Μιλάτε Για ΑΣΤΟΧΙΑ ΥΛΙΚΟΥ Οι Τουρμπινάδες Μιλάνε Για Τα Προγράμματα,Εγώ Πάλι Λέω Να Μαζευτείτε Να Μιλήσετε Όλοι Μαζί Μπας Και Βγάλετε Καμία Άκρη.

Ναι, είμαι προγραμματιστής και η συζήτηση που ξεκίνησες θίγει εμένα και την δουλειά μου. Γιατί στοχοποιεί αμέσως εταιρείες

και ανθρωπους για ζημίες και σπασμένες τουρμπίνες χωρίς να αποδεικνύεται πουθενά αν έφταιγαν τα προγράμματα για το σπάσιμο.

Όταν κατηγορείς κάποιον πρέπει να έχεις ατράνταχτα στοιχεία ότι έφταιξε. Διαφορετικά λέγεται συκοφαντική δυσφήμιση.

Ρε Φίλε Μήπως Έχεις Την Μύγα Και Μυγιάζεσαι;;;;;Ποια Συκοφαντική Δυσφήμιση;;;;Σε Λίγο Θα Με Κάνεις Και Μήνυση,Πλάκα Με Κάνεις;;;;;;Είναι Δυνατόν Επειδή Περνάς Προγράμματα Να Μου Λες Ότι Τα Προγράμματα Δεν Κάνουν Ποτέ Κακό Σε Τίποτα;;;;Δηλαδή Σε Όλα Φταίνε Οι Τουρμπίνες Ή Τέλοσπαντων Η ΑΣΤΟΧΙΑ ΥΛΙΚΟΥ;;;;Εγώ Λέω Να Έρθουμε Όλοι BACK TO REALITY.

Από όσα διαβάζω, απλώς είσαι στεναχωρημένος που σου έσπασαν δύο τουρμπίνες χωρίς κανένας να καταλάβει γιατί.

Φίλε μου, κάνε κάτι για την περίπτωσή σου. Αν συνεχίσεις με τον ίδιο ρυθμό, θα συνεχίσεις να τις σπας με τον ίδιο ρυθμό.

Ψάξε να βρεις ποια είναι η πραγματική αιτία που χαλάνε οι τουρμπίνες στο αυτοκίνητο σου και σταμάτησε να κατηγορείς

τους πάντες και τα πάντα για τα προβλήματά σου.

Κάτσε Φίλε Γιατί Πολύ Φόρα Πήρες,Λοιπόν Δεν Κατηγόρησα Ποτέ Κανέναν Αλλά Αφού Το Λες Εσύ Κάτι Παραπάνω Θα Ξέρεις,Τέσπα Σαν Προγραμματιστής Που Είσαι Κάτι Θα Ξέρεις Παραπάνω Απο ΑΣΤΟΧΙΑ ΥΛΙΚΟΥ Και Όχι Αστοχία ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ,Δεν Μπορώ Να Καταλάβω Γιατί Όλοι Οι Προγραμματιστές Νομίζουν Ότι Είναι Άψογη.Κουβέντα Κάνουμε Για Να Μάθουν Και Αυτή Που Ενδιαφέρονται Να Βάλουν Και Ναι Φίλε Μου Γιατί Να Μην Πούμε Με Τι Πρόγραμμα Έσπασε Η Τουρμπίνα;;;Μέσα Απο Τα Λάθη Οι Προγραμματιστές (Και Όλοι Μας) Μπορούμε Να Μάθουμε Γιατί Έτσι Όπως Τα Λες Αυτός Που Βγάζει Τα Προγράμματα Είναι Ο ΘΕΟΣ (Όπου Είναι Και Αλάνθαστος) ΕΛΕΟΣ!!!!!!!

Η τουρμπινα στα tsi περα απο θεματα αστοχιας υλικου ειναι υπερ αξιοπιστη ,οποτε αυτα με 60.000 χιλ και τετοια δεν ισχυει τιποτα εδω gt και εχουν σπασει κατα πολυ το φραγμα των 120.000Xιλ και δεν υπηρχε θεμα ,μπροστα ημουν που μηχανικος ειπε στο φιλο μου οταν φτασεις τα 200.000 ελα να κανουμε εναν ελεγχο στην τουρμπινα ,τωρα ειναι ακομα νωρις (εχει 140.000) . Το αν εσυ βαζεις προγραμμα και το καις ειναι απολυτως λογικο να μειωνεις την διαρκεια ζωη της . Τα tsi φτιαχτηκαν με οριζοντα τις 300.000 χιλιομετρα τουλαχιστον και στα Ελληνικα σεμιναρια αλλα και στα Γερμανικα της vw αυτο ειπαν και ελεγαν , οπως επισης και ο χρονος καλης λειτουργιας του Kompressor της eaton εγινε με προδιαγραφες για 300Κ χιλιομετρα . Αλλα πραγματα ειναι ευπαθη και μη αξιοπιστα οχι το μοτερ και η τουρμπινα.

Σου Είπα Πως Δεν Το Καίω Το Αμάξι 5 Χρόνια Το Έχω Μία Φορά Το Έκαψα.Άρα Μήπως Έρχεσαι Στα Λόγια Μου;;;;Μήπως Φταίει Και Τίποτε Άλλο;;;;Κανένα Πρόγραμμα;;;;Λέω Εγώ Μήπως Λέω,Γιατί Αν Ισχύει Αυτό Τότε Θα Πρέπει Να Βρούμε Την Λύση.

Φιλε Σαββα , απο τη στιγμη που βλεπεις οτι 2 τουρμπινες εχουν παραδωσει πνευμα , κατα την αποψη μου πρεπει :

1) να γινει ελεγχος στο πως δουλευει το αυτοκινητο απο πλευρας μιγματων , κλπ

2) να γινει ελεγχος στη λιπανση του cartridge ( ρακορ παροχης - επιστροφης λαδιου ) και

3) ενδεχομενως να δεις αν η χρηση που του κανεις την καταπονει ιδιαιτερα .

Αν τα ρακορ ειναι ενταξει ( το πιθανοτερο αφου ειναι τα γνησια ) πρεπει ή να αλλαξεις τη χρηση που του κανεις ( λιγοτερη καταπονηση ) ή να αλλαξεις το προγραμμα ( οχι απαραιτητα εταιρια , αλλα τουλαχιστον settings ) , αλλιως ειναι μαθηματικα βεβαιο οτι συνεχιζοντας ετσι , θα αλλαζεις συχνα τουρμπινες .

Αν δεν θες τιποτα απο τα παραπανω , κατι που μπορει να βοηθησει ειναι να χρησιμοποιησεις πιο παχυρευστο λαδι ( 5W-40 , 100% syn. ) που θα βοηθησει .

Έχεις Δίκιο Μάλλον Θα Πρέπει Να Αλλάξω Πρόγραμμα,Αλλά Δε Πειράζει Γιατί Πάω Για s3 Κινητήρα.Οπότε Είπα Να Ανοίξω Αυτό Το Topic Γιατί Είμαι Σίγουρος Πως Κάποιοι Θα Φοβόντουσαν Να Το Ανοίξουν Αν Και Πιστεύω Ακράδαντα Πως Αυτό Το Topic Θα Είναι Μεγάλο Σχολείο Για Κάποιους.
Link to comment
Share on other sites

δλδ εγω που στο πασσατ εχω 140000χλμ με την μαμά τουρμπίνα και το μαμά πρόγραμμα και με μετρήσεις μεσώ vagcom φενετε σαν καινούργια τι να πω!??? νομίζω οτι είναι γέλιο το περί αστοχιας υλικου!!πολυ καραμέλα πέφτει εκει έξω και δεν μου αρέσει γτ κανενας ¨"Σωστος" δεν αναλογίζετε τις ευθύνες του!.........

(υ.γ. φτου φτου σκόρδα μην το ματιάσω! )

Link to comment
Share on other sites

μα η ερωτηση μου επεσε στο κενο γιατι δε συμφερει κανεναν.

Ποσοι ΜΑΜΑ εσπασαν τουρμπινα απο α) αστοχια υλικου β) εχουν 100.000++ αρα πανε για αλλαγη γιατι πηραμε αυτοκινητα της πλακας

Link to comment
Share on other sites

Πολλοι μαμα εσπασαν τουρμπινα απλα δεν το γραφουν ζωντανο παραδειγμα ενας γνωστος μου με golf gt 10.000 χλμ ανεβαινε ηγουμενιτσα γιαννενα και μολις πηρε τις ανηφορες μετα απο λιγο εσπασε και πετεξε ολα τα λαδια μεσα στην εξατμιση τωρα τι να πω ειναι να μη σου τυχει πιστευω εγω γιατι στη γραμμη παραγωγης που κανουν τα εργοστασια στις 100 η 1 θα ειναι σκαρτη δεν υπαρχει περιπτωση ουτε μια στο εκατομυριο να τις ελεχγουν μια μια.

Link to comment
Share on other sites

Με αυτα και με αυτα μας κανετε να φοβομαστε να ανοιξουμε το αμάξι....Αν είναι να σπάσει η τουρμπινα, ας σπασει....Δεν μπορω να ζω εγω με αυτο το αγχος. Πηρα ενα αμαξι με καλο γκαζι, καποια στιγμη μου φανηκε λιγο, το ανεβασα και θελω να το χαιρομαι καθε φορα - οταν ειναι αυτη -. Ξαναλεω, αν ειναι να σπασει η ρημαδα ας σπασει...Δεν νομιζω πως ευθυνεται αποκλειστικα ενα προγραμμα για σπασιμο τουρμπινας, οσο η χρηση του οδηγου και φυσικα η γκινια του....

Link to comment
Share on other sites

Τροπέτο vr6 από Γερμανία 3 χιλιάρικα και ησυχάζεις! Γαμώ τα τουρμπάτα μου γαμώ... :@

Link to comment
Share on other sites

Πιστευω παιδια πως το θεμα κατάντησε κατι παραπανω απο ανουσιο....

Δηλαδή οι τουρμπινες σπανε ΜΟΝΟ με προγραμμα..;

Εβγαλα την τουρμπινα με 80,000 εκ των οποιων τα 45,000 με προγραμμα και αρκετο πιόμα με μηδαμινούς τζογους και μηδενικη καυση λαδιου...Αλλα με την προβλεπομενη συντηρηση(λαδια ανα 7500, μπουζι 15000,και καλο ζεσταμα κρυωμα)...

Δεν περνω το μερος των προγραμματηστων,αλλα ας μαθουμε να μην ριχνουμε ευθυνες οπου να ναι...

Link to comment
Share on other sites

Με αυτα και με αυτα μας κανετε να φοβομαστε να ανοιξουμε το αμάξι....Αν είναι να σπάσει η τουρμπινα, ας σπασει....Δεν μπορω να ζω εγω με αυτο το αγχος. Πηρα ενα αμαξι με καλο γκαζι, καποια στιγμη μου φανηκε λιγο, το ανεβασα και θελω να το χαιρομαι καθε φορα - οταν ειναι αυτη -. Ξαναλεω, αν ειναι να σπασει η ρημαδα ας σπασει...Δεν νομιζω πως ευθυνεται αποκλειστικα ενα προγραμμα για σπασιμο τουρμπινας, οσο η χρηση του οδηγου και φυσικα η γκινια του....

Όχι Ρε Φίλε Μου Γιατί Να Φοβάσαι Να Το Πατήσεις.Εννοείται Πως Θα Το Πατήσεις Και Θα Το Χαρείς.Τώρα Τι Να Σε Πω,Εγώ Δεν Είμαι Ο Αρμόδιος Να σου Απαντήσω Αν Θα Σου Σπάσει Ή Όχι Εγώ Απλά Λέω Πω Golf GT Με Revo Έχω Πάρει Στα Χέρια 2 Τουρμπίνες Τι Ποιο Απλό;;;;Άσε Που Κάποιους Τους Ενοχλεί Αυτό.

Πιστευω παιδια πως το θεμα κατάντησε κατι παραπανω απο ανουσιο....

Δηλαδή οι τουρμπινες σπανε ΜΟΝΟ με προγραμμα..;

Εβγαλα την τουρμπινα με 80,000 εκ των οποιων τα 45,000 με προγραμμα και αρκετο πιόμα με μηδαμινούς τζογους και μηδενικη καυση λαδιου...Αλλα με την προβλεπομενη συντηρηση(λαδια ανα 7500, μπουζι 15000,και καλο ζεσταμα κρυωμα)...

Δεν περνω το μερος των προγραμματηστων,αλλα ας μαθουμε να μην ριχνουμε ευθυνες οπου να ναι...

Μπράβο Σου Φίλε Μου Και Σου Εύχομαι Να Βγάλεις Τα 1000Πλάσια Χιλιόμετρα Χωρίς Το Παραμικρό.Εγώ Πάντως Με Προθέρμανση (Εκκίνηση Κινητήρα Αυτόματα,Turbo Timer,Αλλαγή Λαδιών Κάθε 5.000km)Έχω Πάρει 2 Τουρμπίνες Στα Χέρια.Όχι Δεν Ρίχνω Ευθύνες Σε Κανέναν Απλά Σου Λέω Πως Έσπασαν 2 Τουρμπίνες Με REVO.

ρε παιδια...ολοι ακουγαμε για σπασμενες τουρμινες :sorry: αλλα κανεις δεν βαζει ψηφο....(εκτος αν τα ελεγαν για να ριξουν λασπη στα VW :bad: )

υπηρχε ψηφος που μετα απο μια εβδομαδα σβηστικε... 8)

τι ψαχνουμε να βρουμε... :crazy:

Αυτοί Που Την Βάζουν Και Την Βγάζουν (Ψήφο) Μάλλον Ή Φοβούνται Να Απαντήσουν Λες Και Το Αμάξι Δεν Είναι Δικό Του/Της Είναι Των Προγραμματιστών Ή Έπεσε Λάδωμα :stuff:

Μπήκε Και Η Επιλογή ΜΑΜΑ Μπας Και......

Edited by SAVVASGT
Link to comment
Share on other sites

Σαββα κατσε να βρω τις φωτο απο την τουρμπινα σου και θα τις ποσταρω αυριο.Εγω θα ηθελα να πω 2 πραγματα.εχει διαφορα σπασιμο με σπασιμο.Εσενα κοπηκε το αξονακι "μαχαιρι' ακριβως πισω απο τον στροβιλο του συμπιεστη.και στις 2 ιδια ζημια.Δινω λιγο ακομα θεμα στους τεχνικους εδω μεσα για συζητηση.Δεν θα μπω στην παρεα να συζητησω εαν φταιει προγραμμα η οχι.Απλα τι νομιζεται οτι φταιει?Κουζινετα,φτερωτες,αξονας σε αριστη κατασταση.Κοψιμο του ακριβως πισω απο την φτερωτη του συμπιεστη ευθυ και καθαρο!

Για να κοπει η φτερωτη συμπιεστη σημαινει οτι υπηρχε μεγαλη ροπη αντιστασης .

Αρα το αυτοκινητο ειτε ειχε μεγαλη πιεση υπερπληρωσης , ειτε ειχε μεγαλο pressure drop απο το turbo μεχρι την πολλαπλη .

Απο τη στιγμη που το wastegate ηταν νορμαλ , μετα απο μια ποσοτητα καυσαεριου θα ανοιγε και η πιεση δεν θα μπορουσε να ανεβει αλλο .

Επισης , κακη λιπανση ακριβως πισω απο τον αξονα μπορει να τον κοψει πριν χαλασει το thrust bearing .

Οταν γινεται μια ζημια , ψαχνουμε να βρουμε την αιτια που την προκαλεσε , δεν βαζουμε απλα το ανταλλακτικο .

Στο συγκεκριμενο αυτοκινητο , το πιθανοτερο ειναι οτι και 3η τουρμπινα να μπει , σε συντομο χρονικο διασστημα θα κοψει ξανα τη φτερωτη του συμπιεστη .

Για να γινει η ιδια συγκεκριμενη ζημια σε 2 τουρμπινες , που φυσικα δεν ειναι τυχαιο , 2 εινα οι πιθανες αιτιες :

1) δεν λιπαινετσι σωστα , οποτε ελεγχουμε τα ρακορ παροχης επιστροφης λαδιου και την πιεση λαδιου ,

2) υπαρχει υπερβολικη πιεση . Τα Revo ψηλα εχουν 100% Ν75 και αν οι αυλοι εισαγωγης ειναι βουλωμενοι απο αναθυμιασεις / τα "πεταλουδιακια" κλειστα / οτιδηποτε αλλο ζοριζει την ροη προς το μοτερ .

Σαββα , κατα την αποψη μου , ελενξε αυτα ( ρακορ , πιεση τουρμπο πανω στο κολλαρο που παει προς το intercooler ) και το ξανασυζηταμε .

Edited by golf-agu
Link to comment
Share on other sites

μα η ερωτηση μου επεσε στο κενο γιατι δε συμφερει κανεναν.

Ποσοι ΜΑΜΑ εσπασαν τουρμπινα απο α) αστοχια υλικου β) εχουν 100.000++ αρα πανε για αλλαγη γιατι πηραμε αυτοκινητα της πλακας

Παμπολλα απολυτως εργοστασιακα αυτοκινητα πανε για αλλαγη τουρμπινας , μια φορα να πας αντιπροσωπεια θα δεις τι γινεται απο ζημιες ... Ειναι φυσικα πολυ περισσοτερα απο τα προγραμματισμενα , για το λογο αυτο σε εργοαστασιακα αυτοκινητα εχουν παρουσιαστει και περισσοτερες αστοχιες . Ειδικα στα 1.2TSI και 1.4ΤSI εχουν εμφανιστει πολλες ζημιες στα τουρμπο , που ειναι σχετικα καινουρια αυτοκινητα και εχουν πολλες φορες λιγα χλμ . Για παλαιοτερα , πχ S3 20vt 2001-2003 με 150000χλμ ειναι αδυνατον τουλαχιστον να μην εχει ραγισματα το στοκ τουρμπο , ενω το πιθανοτερο ειναι να εχει ηδη επισκευατει / αντικατασταθει ηδη .

Καποιες φορες μηχανολογικα εξαρτηματα , απο την γραμμη παραγωγης , βγαινουν ελαττωματικα . Πχ τα εμβολα στα CAV μοτερ , με υπερβολικη καταναλωση λαδιου η ρωγμες στα λουκια , οι πολλαπλασιαστες που φθειρονται , η Ν75 που καιγεται , οι γρυλλοι των παραθυρων στα Golf IV που σπανε , κλπ . Αυτο δεν μπορει ομως να χαρακτηρισει το αυτοκινητο "σκαρτο" .

Προσωπικα , πχ θα επελεγα ενα Polo TSI σε σχεση με ενα Micra η Colt ... Γιατι το ενα ειναι αυτοκινητο και τα αλλα "ντενεκεδες" με ροδες . Μπορει να χαλανε τα μπουζοκαλωδια η να καιγεται η Ν75 , και τα αλλα 2 να μην παθαινουν τιποτα , αλλα η διαφορα στα αυτοκινητα συνολικα , παραμενει μεγαλη σε ολους τους τομεις .

Link to comment
Share on other sites

Η πλάκα είναι ότι δεν υπαρχει ψήφος ακόμη για E-tuners , Overload και Exelixis. Ακόμη γελάω....

Στελιο παρε τον λογο σου πισω!! .....χαχαχαχαχ

Link to comment
Share on other sites

Για να κοπει η φτερωτη συμπιεστη σημαινει οτι υπηρχε μεγαλη ροπη αντιστασης .

Αρα το αυτοκινητο ειτε ειχε μεγαλη πιεση υπερπληρωσης , ειτε ειχε μεγαλο pressure drop απο το turbo μεχρι την πολλαπλη .

Απο τη στιγμη που το wastegate ηταν νορμαλ , μετα απο μια ποσοτητα καυσαεριου θα ανοιγε και η πιεση δεν θα μπορουσε να ανεβει αλλο .

Επισης , κακη λιπανση ακριβως πισω απο τον αξονα μπορει να τον κοψει πριν χαλασει το thrust bearing .

Οταν γινεται μια ζημια , ψαχνουμε να βρουμε την αιτια που την προκαλεσε , δεν βαζουμε απλα το ανταλλακτικο .

Στο συγκεκριμενο αυτοκινητο , το πιθανοτερο ειναι οτι και 3η τουρμπινα να μπει , σε συντομο χρονικο διασστημα θα κοψει ξανα τη φτερωτη του συμπιεστη .

Για να γινει η ιδια συγκεκριμενη ζημια σε 2 τουρμπινες , που φυσικα δεν ειναι τυχαιο , 2 εινα οι πιθανες αιτιες :

1) δεν λιπαινετσι σωστα , οποτε ελεγχουμε τα ρακορ παροχης επιστροφης λαδιου και την πιεση λαδιου ,

2) υπαρχει υπερβολικη πιεση . Τα Revo ψηλα εχουν 100% Ν75 και αν οι αυλοι εισαγωγης ειναι βουλωμενοι απο αναθυμιασεις / τα "πεταλουδιακια" κλειστα / οτιδηποτε αλλο ζοριζει την ροη προς το μοτερ .

Σαββα , κατα την αποψη μου , ελενξε αυτα ( ρακορ , πιεση τουρμπο πανω στο κολλαρο που παει προς το intercooler ) και το ξανασυζηταμε .

Το Ανταλλακτικό Έπρεπε Να Μπει Για Να Μπορέσω Να Κυκλοφορώ Το Αμάξι Μιας Και Έχω Μόνο Ένα,Το Έψαξα Και Σε Τουρμπινά Το Πήγα Και Στον Προγραμματιστή Μου Πήγα Και Στην Αντιπροσωπεία Πήγα Αλλά Τίποτα Όλοι Μου Λένε Ότι Δεν Ξέρουν Απο Τι Μπορεί Να Έγινε Αυτό.Άσε Που Ο Ένας Κατηγοράει Τον Άλλο (Ο Τουρμπινάς Έλεγε Το Πρόγραμμα Φταίει,Ο Προγραμματιστής Έλεγε Μάλλον Ελατωματική Τουρμπίνα,H Αντιπροσωπεία Έλεγε Συνήθως Αυτό Το Παθαίνουν Τα Tiguan. Edited by SAVVASGT
Link to comment
Share on other sites

Στέλιο μόλις μου ήρθε ένα ένταλμα σύλληψης που πρέπει να εκτελέσω! Που βρίσκεσαι τώρα; :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.