Jump to content
SAVVASGT

Σπασμένη Τουρμπίνα Με Ποιο Πρόγραμμα;;;;;

Τι Πρόγραμμα Φορούσατε Ή Φοράτε Όταν Έσπασε Η Τουρμπίνα Σας  

25 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

μου φαίνεται ότι τα ισοπεδώνουμε όλα δηλαδή το πόλο που έχω 12 χρόνια και 200.000 χιλιόμετρα χωρίς προβλήματα

1ον. να το πετάξω?

2ον να κάνω πάρτυ γιατί κράτησε τόσο πολύ?

ή

3ον να παραπονεθώ στην vw γιατί βγηκε καλό?

ότι να ναι λέμε εδώ

είναι πολύ απλό ένα ς προγραμματιστής να παραδεχτεί ότι ανεβάζοντας την ιπποδύναμη μειώνεται η ζωή του αυτοκινήτου.

φυσικά και χαλάνε και σπάνε και όταν είναι μαμά αλλά ήμαρτον μην τα ισοπεδώνουμε όλα, άκου ότι φτιάχνονται μόνο για 100.000χιλ. πλέον τα αυτοκίνητα.

το παλικάρι ξεκίνησε το τοπικ για να δούμε στατιστικά πόσα έχουν σπάσει δεν κατηγόρησε κάποιον .

όλοι λένε οτι τα μαμά σπάνε αλλά κανείς δεν λέει ότι του έσπασε.

σε αυτό το φόρουμ έχουμε διαβάσει για τουρμπίνες σπασμένες από όλους σχεδόν τους βελτιωτές αλλά κανείς σε αυτό τοπικ δεν λέει ότι του έσπασε

το δικό μου είναι μαμά με 63.000km εάν είχα την οικονομική άνεση θα το βελτίωνα αλλά με αυτά που διαβάζω πρέπει να αρχίζω να μαζευω λεφτα γιατι σε 30.000km θα πρέπει να το πετάξω

και εγω προσπαθω να μαζεψω αλλα δε τα καταφερνω γιατι κ το δικο μου εχει 67.000 (2008) μαμα η αλλιως μπουρουχα οπως καταλαβα απο εδω μεσα
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μάλλον δεν καταλάβατε το νόημα όσων έγραψα.

Το να κατέχεις ένα αυτοκίνητο είναι κόστος, είναι έξοδο. Κόστος λόγω απαξίωσης και κόστος λόγω ζημιών/συντήρησης/εξόδων/ασφάλειας κλπ.

Το αν σπάσει μια τουρμπίνα ή ένα πιστόνι ή ένα μοτέρ είναι τρέχον έξοδο - κόστος.

Οι κατασκευαστές υπολογίζουν τη ζωή των ανταλλακτικών τους έτσι ώστε μέσα σε 5 χρόνια το αυτοκίνητο να φτάσει σε σημείο

να τους φέρνει εξίσου πολλά έσοδα - και περισσότερα - λόγω:

- Του γρύλλου παραθύρου που κόλλησε

- Του διακόπτη air condition που χάλασε

- Του airflow που κάηκε

- Του συμπλέκτη κομπρέσσορα που διαλύθηκε

- Της αντλίας υψηλής που είναι έτοιμη να αποσυντεθεί

και ενός σωρό άλλων πραγμάτων που κάνουν το αυτοκίνητο να κοστίζει πολύ περισσότερο να συντηρηθεί σε σχεση

με τα απροβλημάτιστα χιλιόμετρα που κάνει.

Κόστος απαξίωσης είναι το ότι αγοράζεις ένα Golf GT καινούργιο για 30.000Ε και τώρα, μετά από 5 χρόνια, κοστίζει 10.000Ε.

Αντίθετα, αν είχες αγοράσει αρχικά ένα Golf GTI με 45.000Ε, που τώρα κοστίζει πάλι 10.000Ε, έχεις χάσει πολύ περισσότερα χρήματα.

Όταν λοιπόν μέσα σε 5 χρόνια χάνεις 20.000Ε αντί για 35.000Ε, το να σπάσει μια τουρμπίνα που κάνει 1500Ε σε πείραξε; Εκεί είναι το πρόβλημα

και ο λόγος για τον οποίο δεν το βελτιώνεις;

Βλέπουμε το δέντρο, αλλά χάνουμε το δάσος κύριοι.

Link to comment
Share on other sites

Οπως ειπε και το παληκαρι πιο πριν υπαρχουν χιλιαδες αμαξια με revo και ενα μολις με μπαρμπα-μητσος tuning. Σαφως λοιπον θα ανακυρηχτει ως πιο αξιοπιστος ο μπαρμπα-μητσος. Περα απο αυτο το ποτε θα σπασει η τουρμπινα πραγματικα δεν εχει Κ Α Μ Ι Α σχεση με το αν ο προγραμματιστης ειναι καλος ή οχι. Το μονο που θα επηρεαζει την τουρμπινα ειναι το τι πιεση θα δουλευει το αυτοκινητο και οταν του πεις του προγραμματιστη τα θελω ολα απο το αυτοκινητο εκεινος θα την βαλει τερμα αλλιως πανω κατω ολοι λιγο πολυ στις ιδιες πιεσης παιζουν. Δεν φταιει παιδια για τις τουρμπινες ουτε ο προγραμματιστης ουτε η vw ουτε η γκαντεμια. Φταιει (συνηθως) οτι δεν ξερετε να δουλευετε τα αυτοκινητα σας. Οταν βλεπω τον αλλον να ξεπαρκαρει βαροντας γκαζιες 3000 στροφες για να κανει επιδειξη στην γκομενα που περναει διπλα δεν φταιει ο προγραμματιστης. Και μην λετε "ελα μωρε... 1-2 φορες το εχω κανει". Αυτες η 1-2 φορες ειναι καταστροφικες. Αν θες turbo με αποδοση τσαφ τσουφ και ιστοριες θελει τις θυσιες του, Και βεβαιως μια τουρμπινα καθε καποια Α χιλιομετρα πρεπει να κατεβαινει και να της γινεται ενα service αν θες να εισαι σωστος.

Link to comment
Share on other sites

ωραία τώρα δεν ξέρουμε και να οδηγάμε τη αλλά θα ακούσουμε

όταν είχα το punto gt βελτιωμένο είχα ακούσει τα ίδια και χειρότερα σπάνε, ανατινάζονται, είναι φριτέζες και άλλα τέτοια το αμάξι έφτασε στα χέρια μου τα 160.000km χωρίς να καίει λάδια χωρίς να ανατιναχτεί και αυτός που το αγόρασε ακόμα το χαίρεται.

γιατί το αναφέρω

τη πρώτη φορά το είχα βελτιώσει σε ένα από ποιο γνωστά ονόματα της εποχής από βελτιωτικούς οίκους για fiat το αποτέλεσμα 2 τουρμπίνες στο χέρι η απάντησή τους "αστοχία υλικού έχουμε βελτιώσει εκατοντάδες και δεν έχουμε αντίστοιχα προβλήματα". μετά πήρα το μπρίκι μου και το βελτίωσα αλλού σε έναν "μπαρμπα-μήτσο". το αμάξι στον επώνυμο ήταν στα 170hp στον "μπαρμα-μήτσο" ήταν περίπου στα 190hp ε από τότε το αμάξι δεν έκανε κιχ μπορεί ο "μπαρμπα-μήτσος" να είχε βρει το πρόβλημα της "αστοχίας υλικού". η διαφορά τους μεταξύ "μπαρμπα- μήτσος" και βελτιωτικού οίκου ήταν μία ο μπαρμπα-μήτσος έλεγξε εξονυχιστικά τα μηχανικά του αυτοκινήτου και μετά γύρισε και μου είπε "οκ θα σου βάλω πρόγραμμα" και μου έδωσε οδηγίες το τη πρέπει να κάνω για να είναι το αμάξι μου πάντα άψογο για την ιπποδύναμη που το έκανε. σε άλλον που ήταν εκεί του είπε τη πρέπει να φτιαχτεί πρώτα στο αμάξι και μετά να του βάλει πρόγραμμα

αυτό που θέλω να πω είναι να μην ισοπεδώνουμε τα πάντα ούτε οι εταιρείες φτιάχνουν αμάξια με ημερομηνία λήξεως ουτε φυσικά και οι προγραμματιστές φταίνε για ότι γίνει πάνω στο αμάξι μετά τη βελτίωση αλλά και αυτή η καραμέλα "αστοχία υλικού" πρέπει να σταματήσει.

sorry για το μεγάλο ποστ

Link to comment
Share on other sites

Τοτε να σας πω κ την αλλη πλευρα.

Ο Ταδε1 προγραμματισε 1 αυτοκινητο στην καριερα του.

Ο Ταδε2 προγραμματισε 10.000 αυτοκινητα στην καριερα του.

Κανεις τους δεν εσπασε κανενα.

ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!

salex σταματα να προσπαθεις να εξηγησεις με επιστημονικους ψαγμενους ακαταλαβιστηκους τροπους οτι το μηλο δεν ειναι καρπουζι γτ μας μπερδευεις!

Edited by diMake
Link to comment
Share on other sites

Guest Rouleman

Τοτε να σας πω κ την αλλη πλευρα.

Ο Ταδε1 προγραμματισε 1 αυτοκινητο στην καριερα του.

Ο Ταδε2 προγραμματισε 10.000 αυτοκινητα στην καριερα του.

Κανεις τους δεν εσπασε κανενα.

ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!

salex σταματα να προσπαθεις να εξηγησεις με επιστημονικους ψαγμενους ακαταλαβιστηκους τροπους οτι το μηλο δεν ειναι καρπουζι γτ μας μπερδευεις!

μπορεις να πεις και το αλλο, οτι αν ο ταδε 1 εχει κανει 10000 και εχουν σπασει τα 100 απο αυτα, ενω ο ταδε 2 εχει κανει 10 και απο αυτα εχει σπασει 1, στατιστικα ο ποιο ''αξιοπιστος'' ειναι ο 1ος...

Link to comment
Share on other sites

Ναι και αυτο και χιλια ακομα παραδειγματα που δειχνουν οτι δν προκειται ΠΟΤΕ να βγει ενα "σωστο" αποτελεσμα!

Link to comment
Share on other sites

Φαντάζομαι Γι' Αυτό Θα Πούλησες Το Αμάξι Σου Επειδή Σου Είπε Ο Τεχνικός Ότι Σπάνε Οι Τουρμπίνες.Καλά Θα Κάνεις Και Δεν Θα Μπεις Στην Διαδικασία Να Απαντήσεις Μαζί Μου Γιατί Απο Ότι Φαίνεται Εσύ Μιλάς Με Θεωρίες Αερολογίες Ενώ Εγώ Με Επιχειρήματα Μιας Και Έχω 2 Τουρμπίνες Στην Συλλογή Μου,Έναν Καθαρισμό Βαλβίδων Κ.α. Πολλά.Όταν Θα Έχεις Ξανά VW ή Golf Έλα Να Πιούμε Καφέ Απο Κοντά Και Να Τα Πούμε.Προς Θεού Δεν Είπα Ότι Θα Τσακωθούμε Και Όλας Για Τα Αυτοκίνητα Αλλά Για Κάτι Που Δεν Έχεις Εμπειρία ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ Καλώ Θα Ήταν Να Προσέχουμε Τι Γράφουμε Γιατί Υπάρχουν Και Θα Υπάρχουν Άνθρωποι Οι Οποίοι Θα Θέλουν Να Βελτιώσουν Το Αυτοκίνητό Τους.Οπότε Άσε Να Απαντήσουν Αυτοί Που Πρέπει.Πάντως Δεκτή Η Γνώμη Σου.

Φίλε Σάββα..Το αμάξι το πούλησα γιατί πήρα κάτι καλύτερο. Φυσικά και έχω εμπειρία στο τι είχε το αμάξι.. Δεν το πούλησα επειδή μου είχε πει ο τεχνικός ότι θα σπάσει.. Αυτό το είχα μάθει από τα 20.000 χλμ τότε μου το είχε πει σε ερώτηση μου ποσο αντέχουν..και μου είχε πει ότι σπάνε κάπου στα 90.000 με 120.000. υπαρχαν πολλα που εσπαγαν και νωρίτερα. η τουρμ΄πινα ειχε σπασει και σε εμενα. και πιστευω οτι προς το τελος του ειχε και καπνισμενες βαλβιδες. μεγαλο τρεμουλο σε ρελαντι κτλ.ομως και παλι δεν πιστευω οτι σχετιζονται με το revo. Η συγκριση που πρεπει να γινει ειναι η εξης.. Βλετιωμένα αυτοκίνητα VS μαμά ---> Ποσα προβληματα ειχαν.. Θελει ενα τετοιο vote. Και μετα απο αυτο αν οντως βγουν τα βελτιωμενα πρωτα δηλαδη εχουν περισσοτερες ζημιες τοτε να κατσουμε να δουμε με πιο προγραμμα εγιναν.. ομως και παλι οταν ενα προγραμμα εχει πουλησει 1000 κομματια (λεω τυχαια) ενω ενα αλλο 100. λογικο ειναι αυτο με τα 1000 να εχει τα περισσοτερα προβληματα. Αυξανονται απλα οι πιθανοτητες και σε αυτα τα αυτοκινητα τελικα με τοσα προβληματα πιστευω οτι παιζει ρολο. αυτα.!Περιμενω την αποψη σου.

update: Μόλις είδα και αυτό εδω το μήνημα σου.

''Δεν θα μπω στην λογικη να ψαξω σε πια εταρια tuning εσπασαν λιγοτερα η περισοτερα και δεν με νοιαζει κιολας..Ο λογος που εγραψα ειναι οτι παθων με αρκετες βλαβες(κρεμαγιερα,συνχρονιζε 2ας,δισκο πλατω,αντλια νερου, κτλπ) και εχοντας μπει στην διαδικασια να ψαχνω τα παντα χαλαστικα αρκετα :sad: Οποτε ναι δεν μου κανει αισθηση αν σπασαν 2 τουρμπινες με Χ προγραμμα.Αν δειτε τι γινετε στα forum της opel εμεις δεν εχουμε δει τιποτε!!''

1) Μόνος σου λες οτι ειχε πολλα προβλημα..(και εγω ειχα αλλαξει 4 αντλιες νερου,αντλια υψηλης και αλλα) οπότε βλεπεις από μονος σου με τοσα που ειχε οτι ευκολα θα μπορουσε να ειναι στην λιστα και η τουρμπινα. οπως σε πολλους αβελτιωτους εχει βγαλει προβλημα. αρα ειναι θεμα προγραμματος? η αντλια ήταν θεμα προγραμματος? η κρεμαγιέρα?

2) ωραια με εφτιαξες για τα opel που ειπες.... Opel παιρνω και παραλαμβανω σημερα. Παντως για να το αναφεφω η Opel δινει 6 χρονια εγγυηση στα μηχανικα μερη κινητηρα κτλ. ενω η vw 2 χρονια. και παλι καλα που ειχα κανει και επεκταση εγγυησης αλλιως με τις ζημιες θα ειχα πληρωσει καπου στα 3.000

Edited by mihalis19
Link to comment
Share on other sites

Αν κ συμφωνουσα με τον Σαββα στην αρχη στην πορεια μετα αλλαγοπιστησα..

Εδω καινουριο του κουτιου περνουμε κ λεμε πιο βγαζει λιγοτερα προβληματα για να το αγορασουμε... για τα "φτιαγμενα" θα κανουμε θεμα?

Δλδ Σαββα εσυ πριν βαλεις προγραμμα ησουν η παρθενα στο κρεββατι? Δν ηξερες κ εξεπλαγην οταν εσπασε?

Παμε στην "Αστοχια υλικου". Ναι υπαρχει ναι τυχαινει (οπως εμενα με τα πισω αμορτισερ π ηταν "σκασμενα" απο την 1η μερα π το πηρα)

απλα το εχουν κανει τοοοοοοοσο καραμελα πια που μας νευριαζει μονο το ακουσμα της λεξης.

Θες να μπορεις να εμπιστευτεις μια εταιρια με μεγαλα @@ κ να μην χαλαει το αμαξι σου ποτε κρυο/ζεστο/τερμα/χαλαρα/τελικες κ οτιδηποτε?

Δεν υπαρχει! Δεν μπορω να σ εγγυηθω αν θα σε δαγκωσει το σκυλι μου αν το χαιδεψεις... κ ας μην εχει δαγκωσει ποτε ανθρωπο!

Οπως εισαι εσυ αντιπαλος της ΤΑΔΕ εταιριας γτ πιστευεις οτι ευθηνεται για το σπασιμο.. υπαρχουν πιστεψε με πολλοι υπερμαχοι για τον ακριβως αντιθετο λογο.

Κ οσον αφορα κατι π ειπε ο φιλος πιο πανω.. ιδια πιεση ιδια αλογα 4 αμαξια διαφορα στην κοντρα... Βρε με παρακολουθεις? :fear::D

Επειδή Είμαι Και Λίγο Χαζός Για Εξείγησέ Μου Τι Εννοείς Όταν Λες "Παρθένα Στο Κρεββάτι",Όχι Δεν Ήξερα Και Πραγματικά ΕΞΕΠΛΑΓΗΝ Έτσι Ακριβώς Όπως Τα Λες Είναι Γιατί Δεν Ήξερα Και Δεν Με Είχε Πει Κανένας Τίποτα Σχετικά Για Όλα Αυτά Που Μιλάμε Και Ναι Κύριοι Πήρα Το Θάρρος Να Ανοίξω Ένα Τόπικ Τέτοιο Το Οποίο Σε Κάποιους ΠΟΝΑΕΙ Άλλα Τι Να Κάνουμε Έτσι Είναι Η Ζωή!ΑΑΑΑαααααα Αν Εννοείς Τέτοια Αστοχία Υλικού Τότε Την Δέχομαι Αλλά Δε Δέχομαι Την Αστοχία Υλικού Όταν Πέρα Το Πρόγραμμα Το '10 Και Μετά Απο Έναν Χρόνο Άλλαξα Την Τουρμπίνα Επείσης Δε Δέχομαι Όταν Το Έφτιαξα Το Αμάξι Μου Ευτυχώς Εντός Εγγύησης Να Τρέχω Απο Εδώ Και Απο Εκεί Για Να Με Πουν Τι ΣΚΑΤΑ Έπαθε Το Αμάξι Μου Και Επίσης Δε Δέχομαι Να Σπάει Μετά Απο Έναν Χρόνο Ακριβώς Και Η Δεύτερη Τουρμπίνα Τον Ίδιο Μήνα Ακριβώς Και Σε Λιγότερο Απο 10.000km Μάλλον Αστοχία Υλικού Δεν Υπάρχει Και Όυτε Υπήρχε Στο Αυτοκίνητό Μου.

Πέστα χρυσοστομε!

Μετά από δεκάδες χρόνια διαφήμισης, έχει περάσει στο μυαλό του καταναλωτή ότι το αυτοκίνητο που αγοράζει θα είναι τέλειο.

Αυτό απέχει πολύ από την πραγματικότητα γιατί ο κατασκευαστής κάνει μόνο δειγματοληπτικούς ελέγχους, δεν ελέγχει τα πάντα

σε κάθε αυτοκίνητο. Γιατί τότε θα κόστιζε το τριπλάσιο!

Από την εποχή του Henry Ford έχει σταματήσει ο κάθετος έλεγχος στην παραγωγή παιδιά. Ξυπνήστε!

Για αυτό οι κατασκευαστές δίνουν εγγύηση. Επειδή αν κάτι χαλάσει θα το αλλάξουν/επισκευάσουν.

Προφανώς δεν δίνουν εγγύηση ότι όλα θα είναι καλά για 2 χρόνια ή 100.000χλμ. Αν καταλάβατε αυτό, τότε

έχετε πέσει θύματα διαφημιστικής προπαγάνδας και ό,τι και να γραφτει για τα προγράμματα πάλι το ίδιο

αποτέλεσμα θα έχει.

Ετσι όπως το βλέπω από την πλευρά μου, έχοντας υπάρξει πολλά χρόνια ένθερμος υποστηρικτής κάθε

μορφής βελτίωσης/τροποποίησης στο αυτοκίνητο, ποολύ πριν ασχοληθώ με το να φτιάχνω προγράμματα,

υπερασπιζόμουν την εξής απλή αρχή:

Αν αξίζει τον κόπο να κάνεις μια τροποποίηση στο αυτοκίνητό σου

που θα σου δώσει χαρά και ευχαρίστηση με χαμηλό κόστος, τότε την κάνεις.

Ούτως ή άλλως είναι σχεδιασμένο για να αντέξει 5 χρόνια ή 100.000χλμ - ούτε στιγμή περισσότερο.

Γιατί έτσι το αποφάσισαν οι κατασκευαστές (κοιτάξτε πόσο συχνά αλλάζουν μοντέλα)!

Έχοντας κάνει τις τροποποιήσεις που θελω στο ενδιάμεσο, χαίρομαι το αυτοκίνητό μου ακόμη

περισσότερο και κερδίζω τα χρήματά μου σε απόλαυση.

Στο τέλος της 5ετίας ξέρω σίγουρα εκ των προτέρων ότι θα έχω χάσει το μισό της αξίας αγοράς.

Ίσως ακόμη περισσότερο, έτσι όπως είναι τα πράγματα σήμερα.

Είναι τόσο μεγάλο το έξοδο λόγω απαξίωσης στο αυτοκίνητο λόγω της έλευσης του χρόνου,

που θα μπορούσα να αγοράσω ακόμα δυο-τρία ολοκαίνουργια μοτέρ και να μη φτάσω τα χρήματα που χάνω.

Επομένως, γιατί να μην το χαρώ;

Χίλιες φορές καλύτερα να έχω ένα αυτοκίνητο με 200 ίππους για όσο καιρό μπορώ, παρά μια μπουρούχα που ζυγίζει 1400κιλά με 140 ίππους

επειδή φοβάμαι μη τυχόν και πάθει τίποτα. Αυτό που φοβάστε το αυτοκίνητο το παθαίνει ούτως ή άλλως: ΑΠΑΞΙΩΝΕΤΑΙ!

Η μοναδική αξία που έχει είναι η αξία στην καρδιά μας και η χαρά του να το οδηγούμε. Όλα τα υπόλοιπα γίνονται

για να πουλάνε οι κατασκευαστές νέα αυτοκίνητα...

Πω Ρε Φίλε Τι Γράφεις Τώρα Με Πήραν Τα Ζουμιά.....Πω Πω :cray: Τουλάχιστον ΑΣΕ ΜΕ ΝΑ ΖΩ ΜΕ ΜΙΑ ΜΠΟΥΡΟΥΧΑ ΠΟΥ ΖΥΓΙΖΕΙ 1400 ΚΑΙ ΑΣ ΕΧΕΙ 170 ΑΛΟΓΑ Δυστυχώς Δεν Έχω Λευτά Να Το Αλλάζω Κάθε 5 Χρόνια Αν Είχα Μάλλον Θα Ήμουν Ο Γιος Του Ωνάση.

Τελικά στο post γράφουμε για οτιδήποτε άλλο εκτός από σπάσμένενες τουρμπίνες και από πιο πρόγραμμα !!!

Δεν πηράζει, κουβέντα να γίνεται !!!

:db:

+100000000

Ο Ταδε1 εσπασε Ενα αμαξι και ο Ταδε2 Εσπασε 10 αμαξια.

Ο Ταδε1 προγραμματισε 1 αμαξι σε ολη του την καριερα.

Ο Ταδε2 προγραμματισε 10.000 αμαξια σε ολη του την καριερα.

Λοιπον τωρα.. οσο βγαινει Ν.Δ πρωτο κομμα κ οσο συνεχιζεται να πιστευεται οτι αυτο το πολλ εχει βασεις μου ανεβαζεται το ηθικο να ζησω στο φεγγαρι!

Κ μην πει κανας τσουτσεκις οτι ειμαι με την ταδε εταιρια γτ θα βαλω τα κλαματα κ ειμαι ασχημος οταν κλαιω.

:good:

μου φαίνεται ότι τα ισοπεδώνουμε όλα δηλαδή το πόλο που έχω 12 χρόνια και 200.000 χιλιόμετρα χωρίς προβλήματα

1ον. να το πετάξω?

2ον να κάνω πάρτυ γιατί κράτησε τόσο πολύ?

ή

3ον να παραπονεθώ στην vw γιατί βγηκε καλό?

ότι να ναι λέμε εδώ

είναι πολύ απλό ένα ς προγραμματιστής να παραδεχτεί ότι ανεβάζοντας την ιπποδύναμη μειώνεται η ζωή του αυτοκινήτου.

φυσικά και χαλάνε και σπάνε και όταν είναι μαμά αλλά ήμαρτον μην τα ισοπεδώνουμε όλα, άκου ότι φτιάχνονται μόνο για 100.000χιλ. πλέον τα αυτοκίνητα.

το παλικάρι ξεκίνησε το τοπικ για να δούμε στατιστικά πόσα έχουν σπάσει δεν κατηγόρησε κάποιον .

όλοι λένε οτι τα μαμά σπάνε αλλά κανείς δεν λέει ότι του έσπασε.

σε αυτό το φόρουμ έχουμε διαβάσει για τουρμπίνες σπασμένες από όλους σχεδόν τους βελτιωτές αλλά κανείς σε αυτό τοπικ δεν λέει ότι του έσπασε

το δικό μου είναι μαμά με 63.000km εάν είχα την οικονομική άνεση θα το βελτίωνα αλλά με αυτά που διαβάζω πρέπει να αρχίζω να μαζευω λεφτα γιατι σε 30.000km θα πρέπει να το πετάξω

Μαύζευε Μάζευε Και Να Πέρνεις Βιταμίνες Για Τα Μαλλιά Γιατί Με Αυτά Που Διαβάζεις Θα Αρχήσεις Να Χάνεις Τα Μαλλιά Σου.

αμα σπασουν 100 τουρμινες ,σιγουρα καποιες θα ειναι μαμα....αλλα μιλαμε για ελαχιστο ποσοστο εναντι των "πειραγμενων"...

προφυλακτικο παιρνεις και πας να το φορεσεις και σπαει......τι θα πουμε τοτε ?οτι τα ταδε προφυλακτικα εχουν αστοχια υλικου επειδη ετυχε 1 στα τοσα???

τιποτα τυχαιο...ολα χαλανε στα 100.000...οπως στα smart η τουρμινα ειναι για 60.000 χλμ....

οποτε πετα το παλιο...παρε καινουργιο πριν χαλασει(για να γλυτωσεις τις ζημιες) και πας να σου βαλουν προγραμμα...οχι δωρεαν βεβαια....ΕΛΕΟΣ.(λογικα καταλαβες...)

Δώσε Λευτά Και Το Κάνω Αύριο,Αμάν Ποια Με Αυτήν Την :baby: Να Πουλήσουμε (Μάλλον Πετάξουμε) Και Να Πάρουμε Άλλο.Είπαμε Δεν Είμαι Προσωπικά Εγώ Ο Ωνάσης.

Παιδιά μάλλον δεν καταλάβατε το νόημα όσων έγραψα.

Το να κατέχεις ένα αυτοκίνητο είναι κόστος, είναι έξοδο. Κόστος λόγω απαξίωσης και κόστος λόγω ζημιών/συντήρησης/εξόδων/ασφάλειας κλπ.

Το αν σπάσει μια τουρμπίνα ή ένα πιστόνι ή ένα μοτέρ είναι τρέχον έξοδο - κόστος.

Οι κατασκευαστές υπολογίζουν τη ζωή των ανταλλακτικών τους έτσι ώστε μέσα σε 5 χρόνια το αυτοκίνητο να φτάσει σε σημείο

να τους φέρνει εξίσου πολλά έσοδα - και περισσότερα - λόγω:

- Του γρύλλου παραθύρου που κόλλησε

- Του διακόπτη air condition που χάλασε

- Του airflow που κάηκε

- Του συμπλέκτη κομπρέσσορα που διαλύθηκε

- Της αντλίας υψηλής που είναι έτοιμη να αποσυντεθεί

και ενός σωρό άλλων πραγμάτων που κάνουν το αυτοκίνητο να κοστίζει πολύ περισσότερο να συντηρηθεί σε σχεση

με τα απροβλημάτιστα χιλιόμετρα που κάνει.

Κόστος απαξίωσης είναι το ότι αγοράζεις ένα Golf GT καινούργιο για 30.000Ε και τώρα, μετά από 5 χρόνια, κοστίζει 10.000Ε.

Αντίθετα, αν είχες αγοράσει αρχικά ένα Golf GTI με 45.000Ε, που τώρα κοστίζει πάλι 10.000Ε, έχεις χάσει πολύ περισσότερα χρήματα.

Όταν λοιπόν μέσα σε 5 χρόνια χάνεις 20.000Ε αντί για 35.000Ε, το να σπάσει μια τουρμπίνα που κάνει 1500Ε σε πείραξε; Εκεί είναι το πρόβλημα

και ο λόγος για τον οποίο δεν το βελτιώνεις;

Βλέπουμε το δέντρο, αλλά χάνουμε το δάσος κύριοι.

Άντε Πάλι,Παραπάνω Γράφω Πως Είμαι Stage 2 (Τι Δε Καταλαβαίνεις;;;) Ναι Με Πείραξε Που Πλήρωσα Μία Τουρμπίνα Αλλά Επίσης Με Πείραξε Που Άλλαξα Άλλη Μία Εντός Εγγύησης.Ξαναγράφω Πως Δεν Είμαι Ο Γιος Του Ωνάση Ή Έστω Συγγενής Του Είμαι Ένας Μεροκαματιάρης Ή Εκτώς Αν Στο Forum Είστε Όλοι Ματσωμένοι Και Γράφετε Και Γράφετε "Πάρε Άλλο,Σε Πείραξε Η Τουρμπινα Τώρα;;;Αφού Έδωσες Ένα Κάρο Λευτά Για Να Το Πάρεις" κ.α. Πολλά.

Οπως ειπε και το παληκαρι πιο πριν υπαρχουν χιλιαδες αμαξια με revo και ενα μολις με μπαρμπα-μητσος tuning. Σαφως λοιπον θα ανακυρηχτει ως πιο αξιοπιστος ο μπαρμπα-μητσος. Περα απο αυτο το ποτε θα σπασει η τουρμπινα πραγματικα δεν εχει Κ Α Μ Ι Α σχεση με το αν ο προγραμματιστης ειναι καλος ή οχι. Το μονο που θα επηρεαζει την τουρμπινα ειναι το τι πιεση θα δουλευει το αυτοκινητο και οταν του πεις του προγραμματιστη τα θελω ολα απο το αυτοκινητο εκεινος θα την βαλει τερμα αλλιως πανω κατω ολοι λιγο πολυ στις ιδιες πιεσης παιζουν. Δεν φταιει παιδια για τις τουρμπινες ουτε ο προγραμματιστης ουτε η vw ουτε η γκαντεμια. Φταιει (συνηθως) οτι δεν ξερετε να δουλευετε τα αυτοκινητα σας. Οταν βλεπω τον αλλον να ξεπαρκαρει βαροντας γκαζιες 3000 στροφες για να κανει επιδειξη στην γκομενα που περναει διπλα δεν φταιει ο προγραμματιστης. Και μην λετε "ελα μωρε... 1-2 φορες το εχω κανει". Αυτες η 1-2 φορες ειναι καταστροφικες. Αν θες turbo με αποδοση τσαφ τσουφ και ιστοριες θελει τις θυσιες του, Και βεβαιως μια τουρμπινα καθε καποια Α χιλιομετρα πρεπει να κατεβαινει και να της γινεται ενα service αν θες να εισαι σωστος.

Όλα Αυτά Που Γράφεις Έχουν Απαντηθεί Σε Προηγούμενα Post.Δε Γράφω Για Το Αν Είναι Καλός Ο Προγραμματιστής Απο Την Στιγμή Που Το Πρόγραμμα Μου Είναι ΚΟΝΣΕΡΒΑ Αν Ήταν Κάτι Προσωπικό Και Υπήρχε Ο Υπεύθυνος Εδώ Στη Θεσσαλονίκη Ακόμα Θα Μιλούσαμε Για Το Αυτοκίνητό Μου Το Τι ΣΚΑΤΑ Παίχτηκε.

ωραία τώρα δεν ξέρουμε και να οδηγάμε τη αλλά θα ακούσουμε

όταν είχα το punto gt βελτιωμένο είχα ακούσει τα ίδια και χειρότερα σπάνε, ανατινάζονται, είναι φριτέζες και άλλα τέτοια το αμάξι έφτασε στα χέρια μου τα 160.000km χωρίς να καίει λάδια χωρίς να ανατιναχτεί και αυτός που το αγόρασε ακόμα το χαίρεται.

γιατί το αναφέρω

τη πρώτη φορά το είχα βελτιώσει σε ένα από ποιο γνωστά ονόματα της εποχής από βελτιωτικούς οίκους για fiat το αποτέλεσμα 2 τουρμπίνες στο χέρι η απάντησή τους "αστοχία υλικού έχουμε βελτιώσει εκατοντάδες και δεν έχουμε αντίστοιχα προβλήματα". μετά πήρα το μπρίκι μου και το βελτίωσα αλλού σε έναν "μπαρμπα-μήτσο". το αμάξι στον επώνυμο ήταν στα 170hp στον "μπαρμα-μήτσο" ήταν περίπου στα 190hp ε από τότε το αμάξι δεν έκανε κιχ μπορεί ο "μπαρμπα-μήτσος" να είχε βρει το πρόβλημα της "αστοχίας υλικού". η διαφορά τους μεταξύ "μπαρμπα- μήτσος" και βελτιωτικού οίκου ήταν μία ο μπαρμπα-μήτσος έλεγξε εξονυχιστικά τα μηχανικά του αυτοκινήτου και μετά γύρισε και μου είπε "οκ θα σου βάλω πρόγραμμα" και μου έδωσε οδηγίες το τη πρέπει να κάνω για να είναι το αμάξι μου πάντα άψογο για την ιπποδύναμη που το έκανε. σε άλλον που ήταν εκεί του είπε τη πρέπει να φτιαχτεί πρώτα στο αμάξι και μετά να του βάλει πρόγραμμα

αυτό που θέλω να πω είναι να μην ισοπεδώνουμε τα πάντα ούτε οι εταιρείες φτιάχνουν αμάξια με ημερομηνία λήξεως ουτε φυσικά και οι προγραμματιστές φταίνε για ότι γίνει πάνω στο αμάξι μετά τη βελτίωση αλλά και αυτή η καραμέλα "αστοχία υλικού" πρέπει να σταματήσει.

sorry για το μεγάλο ποστ

Άντε Να Αγιάσει Το Χέρι Σου Αγόρι Μου. :goodjob:

μπορεις να πεις και το αλλο, οτι αν ο ταδε 1 εχει κανει 10000 και εχουν σπασει τα 100 απο αυτα, ενω ο ταδε 2 εχει κανει 10 και απο αυτα εχει σπασει 1, στατιστικα ο ποιο ''αξιοπιστος'' ειναι ο 1ος...

Θα Συμφωνήσω Μαζί Σου.

Φίλε Σάββα..Το αμάξι το πούλησα γιατί πήρα κάτι καλύτερο. Φυσικά και έχω εμπειρία στο τι είχε το αμάξι.. Δεν το πούλησα επειδή μου είχε πει ο τεχνικός ότι θα σπάσει.. Αυτό το είχα μάθει από τα 20.000 χλμ τότε μου το είχε πει σε ερώτηση μου ποσο αντέχουν..και μου είχε πει ότι σπάνε κάπου στα 90.000 με 120.000. υπαρχαν πολλα που εσπαγαν και νωρίτερα. η τουρμ΄πινα ειχε σπασει και σε εμενα. και πιστευω οτι προς το τελος του ειχε και καπνισμενες βαλβιδες. μεγαλο τρεμουλο σε ρελαντι κτλ.ομως και παλι δεν πιστευω οτι σχετιζονται με το revo. Η συγκριση που πρεπει να γινει ειναι η εξης.. Βλετιωμένα αυτοκίνητα VS μαμά ---> Ποσα προβληματα ειχαν.. Θελει ενα τετοιο vote. Και μετα απο αυτο αν οντως βγουν τα βελτιωμενα πρωτα δηλαδη εχουν περισσοτερες ζημιες τοτε να κατσουμε να δουμε με πιο προγραμμα εγιναν.. ομως και παλι οταν ενα προγραμμα εχει πουλησει 1000 κομματια (λεω τυχαια) ενω ενα αλλο 100. λογικο ειναι αυτο με τα 1000 να εχει τα περισσοτερα προβληματα. Αυξανονται απλα οι πιθανοτητες και σε αυτα τα αυτοκινητα τελικα με τοσα προβληματα πιστευω οτι παιζει ρολο. αυτα.!Περιμενω την αποψη σου.

update: Μόλις είδα και αυτό εδω το μήνημα σου.

''Δεν θα μπω στην λογικη να ψαξω σε πια εταρια tuning εσπασαν λιγοτερα η περισοτερα και δεν με νοιαζει κιολας..Ο λογος που εγραψα ειναι οτι παθων με αρκετες βλαβες(κρεμαγιερα,συνχρονιζε 2ας,δισκο πλατω,αντλια νερου, κτλπ) και εχοντας μπει στην διαδικασια να ψαχνω τα παντα χαλαστικα αρκετα :sad: Οποτε ναι δεν μου κανει αισθηση αν σπασαν 2 τουρμπινες με Χ προγραμμα.Αν δειτε τι γινετε στα forum της opel εμεις δεν εχουμε δει τιποτε!!''

1) Μόνος σου λες οτι ειχε πολλα προβλημα..(και εγω ειχα αλλαξει 4 αντλιες νερου,αντλια υψηλης και αλλα) οπότε βλεπεις από μονος σου με τοσα που ειχε οτι ευκολα θα μπορουσε να ειναι στην λιστα και η τουρμπινα. οπως σε πολλους αβελτιωτους εχει βγαλει προβλημα. αρα ειναι θεμα προγραμματος? η αντλια ήταν θεμα προγραμματος? η κρεμαγιέρα?

2) ωραια με εφτιαξες για τα opel που ειπες.... Opel παιρνω και παραλαμβανω σημερα. Παντως για να το αναφεφω η Opel δινει 6 χρονια εγγυηση στα μηχανικα μερη κινητηρα κτλ. ενω η vw 2 χρονια. και παλι καλα που ειχα κανει και επεκταση εγγυησης αλλιως με τις ζημιες θα ειχα πληρωσει καπου στα 3.000

Λοιπόν Σχετικά Με Το Vote Που Μου Λες Νομίζω Πως Μπορείς Να Το Κάνεις Και Εσύ Και Να Πάρεις Τις Κατάλληλες Απαντήσεις.Αφού Σου Έσπασε Η Τουρμπίνα Με Revo Κάνε Και Ένα Vote,Τι Φοβάσαι;;;;Αφού Το Τόπικ Το Λέει Ξεκάθαρα

Σπασμένη Τουρμπίνα Με Ποιο Πρόγραμμα;;;;;

1).Η Απάντηση Μου Σχετικά Με Τα Προβλήματά Μου Θα Την Βρείς Στο #116 Και Για Να Σε Προλάβω Τα Άλλα Πολλά Που Γράφω Είναι Κάτι Ν75 Και Τέτοια.Αυτό Ρωτάω Και Γω Είναι Θέμα Προγράμματος;;;;;;Η Αντλία Είναι Γνωστό Σε Όλους Κρεμαγιέρα Δεν Έχω Αλλάξει Αλλά Όταν Θα Αλλάξω Θα Σε Πω

2).Για Θύμησέ Μου Τι Ακριβώς Είπα Για Τα Opel;;;Μπράβο Στην Opel Αλλά Έχω Μια Απορία Η KIA Δε Δίνει 7 Ολόκληρα Χρόνια Εγγύηση;;;;;;;

Θα Περιμένω Και Γω Με Τη Σειρά Μου Την Απάντησή Σου.

Link to comment
Share on other sites

και εγω πιστευω οτι καθε 5 χρονια ειναι σχεδον αδυνατο να αλλαζουμε αυτοκινητο κ να δινουμε παλι 25.000 στους καιρους που ζουμε

επισης ειναι μ@%##$%κεια να δινουμε καθε 2 χρονια 1500 για να βαζουμε νεα τουρμπινα για να παμε απο 170 στα 210

Link to comment
Share on other sites

και εγω πιστευω οτι καθε 5 χρονια ειναι σχεδον αδυνατο να αλλαζουμε αυτοκινητο κ να δινουμε παλι 25.000 στους καιρους που ζουμε επισης ειναι μ@%##$%κεια να δινουμε καθε 2 χρονια 1500 για να βαζουμε νεα τουρμπινα για να παμε απο 170 στα 210

Εσυ ζωντανος εισαι????

Link to comment
Share on other sites

Εσυ ζωντανος εισαι????

εσυ εκει που πηγες να μεινεις εκανες "αλλους" φιλους αλλα τι να πεις..

Link to comment
Share on other sites

μην μιλας γιατι λερωμενη την εχεις και εσυ την φωλια σου.χαθηκες γενικως.Εγω ρωταω κατι πουλακια που ερχονται εστω και για καφε εκει μακρια που μενω.

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα Να Δεις.....ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ Του Φόρουμ Να Με Ενημερώσουν Δημόσια Γιατί Βγήκε Το Vote?

+1

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

Το βγάλανε ρε

Αρχίσαμε πάλι με τους προκατειλημμένους εδώ μέσα...!!! Ρε μην ψάχνεστε για να φαγωθείτε!

Ε Ναι Γιατί Να Το Βγάλουν;;;Αυτός Που Το Έβγαλε Ας Έρθει Δημόσια Να Μας Πει Δύο Λόγια Γιατί Το Έβγαλε;;;;Ή Εκτώς Αν Είμαστε Φορουμ Των Βελτιωτών!!!!!

Κοίτα Να Δεις.....ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ Του Φόρουμ Να Με Ενημερώσουν Δημόσια Γιατί Βγήκε Το Vote?

Σάββα, καταρχήν συγγνώμη για αυτό που έγινε. Δυστυχώς όντας 4-5 άτομα που ελέγχουμε όλο το φόρουμ δεν προλαβαίνουμε να βλέπουμε τα πάντα.

Οπότε και το χθεσινό σου ερώτημα δεν το είδαμε έγκαιρα. Σε τέτοιες περιπτώσεις υπάρχει το κουμπάκι "REPORT" με το οποίο ενημερώνεται αυτόματα όλη η ομάδα διαχείρισης του φόρουμ.

Πέρασα την τελευταία 1:30 ώρα κοιτάζοντας τα αναλυτικά mod/admin logs του φόρουμ και το μόνο που μπόρεσα να βρω ήταν το edit που είχες κάνει εσύ στην 1η Ιουνίου σύμφωνα με το οποίο έκανες alter τα περιεχόμενα του poll και δεν το διέγραψες (λογικό :) ).

Κατόπιν έψαξα να βρω κανά 2 παλιά polls που θυμάμαι πως είχαμε και ήταν το ένα για το ATS του 2008 και το άλλο για τα ένα VWClub theme για κινητά.

Διαπίστωσα πως και τα 2 polls έχουν εξαφανιστεί.

Φοβάμαι πως με την αναβάθμιση που κάναμε στο forum πριν περίπου 10 ημέρες κάτι έγινε και χάθηκαν τα polls.

Υπάρχουν 2 πράγματα που μπορείς να κάνεις.

#1 να το ξαναδημιουργήσεις και να ψηφίσουν και πάλι τα μέλη

#2 θα ανοίξω support ticket στην εταιρία που έχουμε αγοράσει το λογισμικό του forum, οπότε μπορείς να περιμένεις να δούμε μήπως βγάλουν κάποιο fix και μπορέσουμε να τα επαναφέρουμε τα χαμένα polls χωρίς να χρειαστεί να ψάχνουμε για ψήλους στα άχυρα (να προσπαθήσουμε κοινώς να τραβήξουμε συγκεκριμένα entries από τα backups).

Τέλος θα παρακαλέσω να προσέχουμε τι λέμε γιατί εκφράσεις του στυλ "είμαστε φόρουμ βελτιωτών" τις θεωρώ καθόλα προσβλητικές.

Έχουμε κάνει πάρα πολλά μόνοι μας και δεν έχουμε δεχτεί διάφορες "χορηγίες" από εμπόρους που θέλαν ουσιαστικά να τους παρουσιάζουμε ως θεούς, ακριβώς γιατί τόσο όλα τα μέλη της διαχείρισης αλλά και κυρίως εγώ δεν γουστάρω τέτοιες π**στιές.

Ποτέ δεν το δέχτηκα και σίγουρα δεν θα το δεχτώ στο μέλλον όσο και αν μου ακούγεται όμορφο το να μας πληρώσει κάποιος για π.χ. τους καινούριους δίσκους του Server ή το εξωτερικό backup.

Αντιθέτως έχω δεχτεί απειλές όταν εγώ ο ίδιος έχοντας μπλέξει στο παρελθόν με κάποιον βελτιωτή και τα "έχωσα" για αυτόν εδώ μέσα.

Γιατί δεν άκουσα την λύση του μηχανικού μου την οποία στο τέλος ακολούθησα... :)

Anyway, πες μου Σάββα τι από τα 2 θέλεις να κάνεις για να ξέρω και εγώ.

Κώστας

Link to comment
Share on other sites

Σαν Επιλογή Θα Ήθελα Την Δεύτερη,Τώρα Όσο Αφορά Την Απάντησή Μου Θα Σε Πω Έτσι Απλά Πως Και Συ Στην Θέση Μου Να Ήσουν Το Ίδιο Πράγμα Θα Έγραφες.

γιατι ρε σαββα τι εγινε κ σκεφτεσαι οτι υπαρχει δολιοφθορα κ υποπτευεσαι?με ποια αφορμη?αν ηταν θα κλειδωνε το poll καιρο τωρα αλλα το κακκο ειναι οτι υπαρχει ανεξελεγκτη ελευθερια προς ολους κ μερικοι "μαστορες" το εχουν εκμεταλλευτει καθως το βημα του φορουμ το εχουν χρησιμοποιησει πολακις προς οφελος τους κ μονο
Link to comment
Share on other sites

πραγματικα ρε παιδι μου...το λογικο ειναι οτι αν δεν ηθελαν το poll ,τοτε θα το ειχαν σβησει αρκετο καιρο πριν..μην σου πω απο την αρχη...

απο εκει και περα και εγω εδω μεσα εκραξα καποιον βελτιωτη απο αυτους του poll.(σε πιο παλιο θεμα...)δηλαδη θαξαναπηγαινα σε αυτον ,αν εβλεπα οτι ειχε περισοτερες θετικες ψηφους?αλλου θελω να καταληξω....

καποιοι ειπαν οτι εγινε εσκεμενα...για ποιον λογο?για να κρυψουν(προστατεψουν) καποιον βελτιωτη?ανουσιο δεν ειναι?γιατι το λεω αυτο?γιατι ολοι εδω μεσα ξερουμε την δουλεια απο ολους τους βελτιωτες.πανω κατω ξερουμε ποιος ειναι αξιος και ποιος οχι.(αλλο το ποιον υποστοιριζουμε)...

δηλαδη αν εχεις παει σε καποιον απο αυτου,σου εκανε ζημια,αλλα εδω εβλεπες να λενε καλα λογια....θα ξαναπηγαινες?

και το αναποδο...αν εχιες παει σε καποιιον και εισαι ικανοποιημενος απο την δουλεια του...και εδω βλεπεις καποιον να εχει προβλημα και να τον κραζει....τι θα κανεις?θα πας σε αλλον που δεν τον ξερεις γιατι καποιος κατηγορισε αυτον που εσυ εμπιστευεσαι?

στην τελικη αν ηταν θεμα δολιοφθορας,τοτε γιατι να μην κλειδωνε το topic?πιο ευκολο ειναι...ενα κουμπακι ειναι....και τερμα....

ελπιζω να μην κουρασα και να σας εδωσα να καταλαβετε τι εννοω και πως ακριβως το εννοω...γιατι δεν εχω πολυ χρονο μπροστα μου αυτην την στιγμη που το γραφω για να το αναπτυξω πιο αναλυτικα και πιο κατανοητα

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

γιατι ρε σαββα τι εγινε κ σκεφτεσαι οτι υπαρχει δολιοφθορα κ υποπτευεσαι?με ποια αφορμη?αν ηταν θα κλειδωνε το poll καιρο τωρα αλλα το κακκο ειναι οτι υπαρχει ανεξελεγκτη ελευθερια προς ολους κ μερικοι "μαστορες" το εχουν εκμεταλλευτει καθως το βημα του φορουμ το εχουν χρησιμοποιησει πολακις προς οφελος τους κ μονο

Τάσο Με Την Επίθεση Που Δέχτηκα Απο Βελτιωτές Διάφορους Στην Αγορά Πίστεψέ Με Έχω Αρχήσει Και Πιστεύω Τα Πάντα Πλέον Ότι Μπορούν Να Γίνουν Μέχρι Και Τούρμπο Σε 1,5 Σταθερό Σε Γάιδαρο.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.