Jump to content
mamidakis

Αλλαγή Υγρών Φρενών

Recommended Posts

Eαν εχεις vag com ναι μπορεις. (1)03-ABS

(2)GROUP 01

(3)BASIC SETTINGS ακολουθα αυτα και θα το βρεις.ακομα για να πετυχει η εξαερωση 100% πρεπει οταν θα κανεις την πρωτη εξαερωση μετα να βγεις στον δρομο και να φρεναρης το αυτοκινητο 3...4 φορες για να δουλεψει το abs για να βγουν η φουσκαλες και απο εκει και μετα να ξανα κανεις εξαερωση.

Link to comment
Share on other sites

Εγω δεν τα αλλαξα...αυτα τα πειραματα δεν μαρεσουν στην 5ετια...και αν και το αν γινεται νερο κτλ κτλ...αυτα να τα πουν σε αλλους . Ακους εκει στην 3ετια...

Link to comment
Share on other sites

Τα υγρά φυσικά και παίζουν ρόλο στο φρενάρισμα....πάντα φυσικά dot4....Εγώ έμεινα πολύ ευχαριστημένος με τα ate super blue racing 15€ το λίτρο....και θέλουν αλλαγη 1 φορά ανά 3 έτη....

Edited by Argie58
Link to comment
Share on other sites

Σωστός ο φίλος για την εξαέρωση και το abs....επίσης εξαέρωση ξεκινάς πάντα από τους πιό μακρινούς τροχούς...έτσι κάνει εξαέρωση πρώτα πίσω συνοδηγου,πίσω οδηγού,μπροστά συνοδηγού και οδηγου...εγώ που τα άλλαξα μόνος μου και τακάκια και υγρά κανένα πρόβλημα...μόνο το χειρόφρενο θέλει λίγο μάζεμα αλλά ακόμα το ψάχνω....

Link to comment
Share on other sites

Εγω δεν τα αλλαξα...αυτα τα πειραματα δεν μαρεσουν στην 5ετια...και αν και το αν γινεται νερο κτλ κτλ...αυτα να τα πουν σε αλλους . Ακους εκει στην 3ετια...

Μαζι σου , γιατι ηταν πολύ καθαρα τα υγρα, αλλα ειναι από τα λιγα που λεει ξεκαθαρα το manual. Σε παλιοτερα αμαξια μου παιζει να μην ειχα αλλαξει και καθολου. Εχω παρατηρησει πως σε αλλα 2-3 αυτοκίνητα μοντελα του 2007 και μετα το γραφει ξεκαθαρα οποτε δεν βαριεσαι..

Link to comment
Share on other sites

Πηγα σημερα απο την αντιπροσωπεια για ευθυγραμμιση και τους ρωτησα για την αλλαγη υγρων και αν κανουν εξαερωση μεσω VAS και μου ειπαν κατηγορηματικα ΟΧΙ Μονο σε περιπτωσεις αλλαγης μοναδας Abs και καλα...Εχω και εγω χαλαρο πενταλ και πιανει αποτομα...

Link to comment
Share on other sites

Sorry για την καθυστέρηση...έβαλα της ate τα super blue racing dot4....τα άλλαξα με τον γνωστό πατροπαράδοτο τρόπο...ένας έξω με ένα σωληνάκι που καταλύγει σε ένα άδειο μπουκάλει,και ένας μέσα να πατάει το πετάλ.....πατάς πετάλ ανοίγεις βίδα αδειάζουν τα παλια υγρά....βιδώνεις βίδα αφήνεις και ξαναπρεσάρεις....έναν έναν τροχό...μέχρι να φεύγουν τα παλιά υγρά και να σου βγαίνουν τα καινούρια για να το καθαρήσεις όσο περισσότερο το κύκλωμα....αδεν κάνω λάθος κάπου στα 450ml είχα βάλει....

Πηγα σημερα απο την αντιπροσωπεια για ευθυγραμμιση και τους ρωτησα για την αλλαγη υγρων και αν κανουν εξαερωση μεσω VAS και μου ειπαν κατηγορηματικα ΟΧΙ Μονο σε περιπτωσεις αλλαγης μοναδας Abs και καλα...Εχω και εγω χαλαρο πενταλ και πιανει αποτομα...

χαχαχαχαχα στην αντιπροσωπία δεν έχουν γνώση για την αλλαγή κάθε 30,000κμ ή ανά 2 χρόνια;;;!!!.....το λέει και το βιβλιαράκι...άχρηστο προσωπικό μια ζωή....

Edited by Argie58
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πριν καμιά εβδομάδα έγινε το ετήσιο σέρβις οπου αλλάχτηκαν και τα υγρά φρένων.

Του πήγα ένα λίτρο υγρά και οταν πήρα το αυτοκίνητο μου επέστρεψε περίπου 300 ml.

Οταν τον ρώτησα γιατί συνέβη αυτό (αφου ξέρω ότι θέλει ένα λίτρο) μου απάντησε ότι τράβηξε τα παλιά υγρά με σύριγγα :crazy:

συμπλήρωσε τα καινούργια έκανε εξαέρωση και οκ.

 

Είναι αυτός σωστός τρόπος αλλαγής των υγρών; Αν είναι να μένουν μέσα 300 ml παλιά υγρά τι να το κάνω;

Για πέιτε γνώμες για να περάσω και να κράξω...

Link to comment
Share on other sites

Kαλά έπραξε που τράβηξε τα παλιά με σύριγγα.Απλά θα μπορούσε να τα βάλει όλα τα υγρά και να κάνει την εξαέρωση.Ούτως ή άλλως τι θα τα κάνεις τα 300 ml περίσσευμα??

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως που τα άλλαξα μόνος μου, με την βοήθεια του Γιώργου, ισα-ισα ήρθε το λιτρο

Κώστα ετοίμασε τα σύνεργα πλησιάζει η ώρα να αλλάξουμε και τα δικά μου αυτή τη φορά.Επί τη ευκαιρία να κάνουμε και μια αλλαγή στα πίσω τακάκια.Τι λες?? ;)

Το καλώδιο το παρέλαβες??

Link to comment
Share on other sites

Kαλά έπραξε που τράβηξε τα παλιά με σύριγγα.Απλά θα μπορούσε να τα βάλει όλα τα υγρά και να κάνει την εξαέρωση.Ούτως ή άλλως τι θα τα κάνεις τα 300 ml περίσσευμα??

  Για αυτό ρώτησα. Να τα κρατήσω; Το ενα μπουκαλακι 250 ml ειναι σφραγισμενο. Να το χρησιμοποιήσω στην επομενη αλλαγη;

Link to comment
Share on other sites

  Για αυτό ρώτησα. Να τα κρατήσω; Το ενα μπουκαλακι 250 ml ειναι σφραγισμενο. Να το χρησιμοποιήσω στην επομενη αλλαγη;

Ναι κράτησέ το.Αφού είναι σφραγισμένο δεν έχει πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Το κρατας, μονο αν ανοιχτει το πετας.

Αλλιωνεται η συσταση τους.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά πήγα σήμερα να μου αλλάξουν τα υγρά φρένων.Μου τα άλλαξαν αλλα χρειαστηκε να χρησιμοποιήσουν και λίγο ακόμα απο ένα άλλο μπουκαλάκι.Εγώ είχα μαζί μου δύο μπουκαλάκια και έβαλαν λίγο απο δικό τους μπουκαλάκι.Επίσης μου έσβησαν μια ένδειξη του αερόσακου που είχε ανάψει και μου άλλαξαν μια φύσα που είχε σχέση με τον αερόσακο.Για όλα αυτά μου πήραν 30 ευρω.Ποια είναι η γνώμη σας?Μήπως με χρέωσαν πολλά?

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά πήγα σήμερα να μου αλλάξουν τα υγρά φρένων.Μου τα άλλαξαν αλλα χρειαστηκε να χρησιμοποιήσουν και λίγο ακόμα απο ένα άλλο μπουκαλάκι.Εγώ είχα μαζί μου δύο μπουκαλάκια και έβαλαν λίγο απο δικό τους μπουκαλάκι.Επίσης μου έσβησαν μια ένδειξη του αερόσακου που είχε ανάψει και μου άλλαξαν μια φύσα που είχε σχέση με τον αερόσακο.Για όλα αυτά μου πήραν 30 ευρω.Ποια είναι η γνώμη σας?Μήπως με χρέωσαν πολλά?

 

Τσάμπα...

Link to comment
Share on other sites

Η τιμή δικαιολογειται μόνο εάν μέτρησαν υγρασία και έβγαλαν τελείως το δοχείο των υγρών και το καθάρισαν με ειδικό χημικό. Για αυτό με τη φυσα δεν ξέρω βέβαια πόσο κοστίζει, αλλά το πιο πιθανό είναι να σου κουμπωσαν τη φυσα που βρίσκεται κάτω από το κάθισμα για αυτό άναβε και το φωτάκι του αεροσακου, σιγά μη την άλλαξαν μέσα στα 30 ευρώ.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Edited by archon_rc
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Η τιμή δικαιολογειται μόνο εάν μέτρησαν υγρασία και έβγαλαν τελείως το δοχείο των υγρών και το καθάρισαν με ειδικό χημικό. Για αυτό με τη φυσα δεν ξέρω βέβαια πόσο κοστίζει, αλλά το πιο πιθανό είναι να σου κουμπωσαν τη φυσα που βρίσκεται κάτω από το κάθισμα για αυτό άναβε και το φωτάκι του αεροσακου, σιγά μη την άλλαξαν μέσα στα 30 ευρώ.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Kαι γω θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου!!!

Link to comment
Share on other sites

   Χθες άλλαξα τα υγρά των φρένων σε golf v tsi. Χρειάστηκε ένα περίπου λίτρο DOT4   (TOTAL HBF4 dot4 , 4,7 € eBay) για να καθαριστεί καλά όλο το κύκλωμα. Τα παλιά υγρά τα μάζεψα σε ένα μπουκαλάκι και παρατήρησα την επόμενη μέρα που είχαν "καθίσει" ότι υπήρχε αρκετό στερεό υπόλειμμα.  DSC_0012_2.jpg  Τα παλιά υγρά  είχαν παραμείνει 2 χρόνια και δυο μήνες. Άρα οπωσδήποτε αλλαγή υγρών κάθε δυο χρόνια.

  Για να αλλαχτούν τα υγρά φρένων χρειάζονται δυο άτομα και λίγο όρεξη.

1. Με μια σύριγγα τραβάμε τα παλιά υγρά από το δοχείο των υγρών. (όποιος δεν βαριέται ξεκουμπώνει τραβώντας προς τα πάνω το δοχείο προσέχοντας μην του πέσουν τα δυο μαύρα λαστιχάκια και τα ψάχνει. Μετά κάνει ένα καλό πλυσιματάκι - στέγνωμα στο δοχείο και το ξανακουμπώνει).

2. Γεμίζουμε το δοχείο με τα νέα υγρά.

3. Για το καθαρισμό του κυκλώματος ακολουθούμε την παρακάτω διαδικασία.

    Στα παλιά οχήματα χωρίς μονάδα ABS ξεκινάμε το άδειασμα από τις βίδες εξαέρωσης ξεκινώντας πρώτα από το εμπρός αριστερό τροχό που βρίσκεται ποιο κοντά στο πεντάλ του φρένου (σερβό) , ακολουθεί ο μπροστά δεξιά μετά ο πίσω αριστερά και τέλος ο πίσω δεξιά.

   Στα οχήματα με μονάδα ABS ξεκινάμε το άδειασμα-εξαέρωση από τον τροχό που είναι πιο κοντά στη μονάδα. Στο δικό μου είναι δεξιά , άρα η σειρά είναι : μπροστινός δεξιά, μπροστινός αριστερά, πίσω δεξιά, πίσω αριστερά.

4. Με σβηστό τον κινητήρα το άτομο που βρίσκεται στη θέση του οδηγού πατάει και απελευθερώνει το πεντάλ του φρένου εντελώς τρεις τέσσερις φορές και στο τέλος μένει με το πεντάλ πατημένο δυνατά, τότε το δεύτερο άτομο απελευθερώνει τη βίδα αδειάζοντας τα υγρά, το πεντάλ τερματίζει στο πάτωμα, κλείνουμε τη βίδα και επαναλαμβάνουμε υπομονετικά την ίδια διαδικασία μέχρι τα υγρά που θα βγαίνουν να είναι πλέον εντελώς καθαρά  (σε όλη τη διάρκεια της διαδικασίας φροντίζουμε να συμπληρώνουμε το δοχείο με υγρά γιατί η στάθμη κατεβαίνει συνεχώς, δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να μείνει άδειο γιατί θα πάρει αέρα

Σημ. Σε καμιά περίπτωση δεν αφήνουμε της βίδες εξαέρωσης ανοιχτές πρεσάροντας συνεχώς μέχρι να αδειάσουν τα υγρά για να τελειώσουμε πιο γρήγορα, θα ταλαιπωρηθούμε πολύ μετά στην εξαέρωση.

Ένα πλαστικό διαφανές σωληνάκι που θα καταλήγει σε μπουκαλάκι θα μας είναι χρήσιμο για να δούμε πότε θα αλλάξει το χρώμα των υγρών αλλά και για να μην μας πέσουν κάπου τα υγρά γιατί προκαλούν διαβρώσεις.

DSC_0005_1_2.jpg

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ωραιος!!! ...επειδη σε βλεπω ψαγμενο με ebay, χτυπα ενα brake bleeder απο εκει, οποτε την επομενη φορα τα κανεις μονος σου χωρις την βοηθεια 2ου ατομου.

Edited by dasauto
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.