Jump to content
mamidakis

Αλλαγή Υγρών Φρενών

Recommended Posts

  Φίλος μου επαγγελματίας φρενάς έχει πανάκριβο brake bleeder στο μαγαζί και το έχει αφήσει στην άκρη μετά από ένα περιστατικό που του έτυχε παίρνοντας αέρα στη μονάδα ABS ενός πελάτη και δεινοπάθησε στη συνέχεια. Από τότε, μου λέει μόνο η παραδοσιακή μέθοδος είναι σίγουρη 100% στην εξαέρωση. Στο κάτω κάτω πόσο δύσκολο είναι να βρεις ένα άτομο να πατάει το φρένο?

Link to comment
Share on other sites

Αμα το αφησε χωρις υγρα το παγουρι λογικο ειναι να παρει αερα, αλλιως δεν υπαρχει τροπος να παρει αερα, λεω εγω. 

Εγω εχω ενα φτηνο των 15-20€ το οποιο περνει πιεση απο την βαλβιδα του λαστιχου, και εχω κανει ισα με 5-6 αλλαγες υγρων φρενων, σε δικα μου αμαξια και φιλων, χωρις θεμα. Απο εκει και περα οπως βολευετε ο καθενας, αλλα να πηγαινω σε οργανομενο συνεργειο και ιδιως σε αντιπρωσοποια και να μην υπαρχει εξελιξη σε αυτο το τομεα και να βαρανε ακομα πενταλ, χτυπαει καπως...

Edited by dasauto
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν έφταιγε αυτός ή το μηχάνημα  και του πήρε αέρα. Πάντως για να χρησιμοποιούν στα συνεργεία και στις αντιπροσωπίες την παραδοσιακή μέθοδο ίσως αυτό κάτι σημαίνει.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

δεν υπαρχει μια συσκευη που να συνδεεται με το κυκλωμα και να το κλεινει αεροστεγως...να το αδειαζει τελειως κατοπιν να το καθαριζει με καποιο υγρο η αεριο υπο πιεση και κατοπιν να γινεται πληρωση των νεων υγρων?

Link to comment
Share on other sites

δεν υπαρχει μια συσκευη που να συνδεεται με το κυκλωμα και να το κλεινει αεροστεγως...να το αδειαζει τελειως κατοπιν να το καθαριζει με καποιο υγρο η αεριο υπο πιεση και κατοπιν να γινεται πληρωση των νεων υγρων?

Συνδεεις το vagcom.

Ξεκινας τη διαδικασια αλλαγης υγρων, σου εμφανιζει στην οθονη ποια βαλβιδα ανοιγεις και μονο του τρομπαρει, συνεχιζει διαδοχικα σε ολους τους τροχους.

Εξαερωνει αψογα καθε φορα ακομη και σε πληρη αδειασμα της μοναδας abs απο υγρα.

Πρεπει συνεχεια να ριχνουμε υγρο φρενων ωστε το δοχειο να ειναι παντα γεματο.

Κανουμε τη διαδικασια μεχρι να βγει λιγο απο το νεο υγρο απο καθε δαγκανα, ωστε να ειμαστε σιγουροι για την σωστη αλλαγη σε μεγαλο ποσοστο.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα για golf 6 αλλαγη υγρων φρενων ποση ποσοτητα πρεπει να παρω ? θελω να αγορασω το CASTROL BRAKE FLUID DOT 4 . 1 λιτρο θα φτασει? 

Link to comment
Share on other sites

Ναι ειναι αρκετο


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Παίδες μια βοήθεια για όποιον γνωρίζει. Παρήγγειλα υγρά φρένων προδιαγραφής DOT4 και μου στείλανε DOT4+. Τα χρησιμοποιώ ή να τα επιστρέψω?

Link to comment
Share on other sites

Προχώρα !

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά τα DOT 5.1 κάνουν; Από την αποθήκη που παίρνω λάδια-ξιδια τώρα τελευταία έχουν μόνο 5.1 σαν καλύτερα. Επειδή δευτέρα πάω για σέρβις να βάλω τα 5.1 άφοβα(από πίσω το μπουκαλάκι γράφει κάτι ότι είναι κατάλληλο και για DOT4)

Link to comment
Share on other sites

Dot 4 βαλε


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Golf mk6 1.4 tsi caxa. Θα ηθελα να ρωτησω σε αλλαγη υγρων φρενων που θελω να κανω μονος εχω παραγγειλει βαλβιδα ανεπιστροφη για τις φυσσαλιδες

μπορω να την χρησιμοποιησω σε συνδιασμο με το μπλιντερ? η ειναι μονο για να κανω την εργασια αλλαγης πατωντας φρενο χωρις την

βοηθεια μπλιντερ? επισης αν δουλεψω πατωντας φρενο το κλειδι (ignition) το εχω παντελως off η στην θεση που αναβουν ολα τα

λαμπακια . Ευχαριστω για την φιλοξενια

Link to comment
Share on other sites

Εγώ άλλαξα (μόνος μου) φέτος το καλοκαίρι το υγρό φρένου QQ mk1.

Στο Workshop η Nissan γράφει ότι πρέπει να αφαιρεθεί ο αρνητικός πόλος της μπαταρίας.

Με μια 60ml σύριγγα αφαίρεσα όλο το παλιό (μαυρισμένο) υγρό φρένου από το δοχείο της αντλίας.  

Έβαλα αμέσως καινούργιο υγρό. Η σύζυγος μου πρεσάριζε το πεντάλ του φρένου και έκανα την αλλαγή στους τροχούς.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω πολυ για ενημερωση η ολη εργασια εγινε και πετυχε για πρωτη φορα μπορω να πω , πολο μπατταριας δεν εβγαλα για

δυο λογους πρωτον το workshop του golf που εφερα απο λονδινο δεν το γραφει πουθενα εκτος αν δεν το ειδα και δευτερον θα εχανα και

ολες τις ρυθμισεις παντως δεν εχω βυθιζομενο η υπερβολικα μαλακο πενταλ , φρεναρισμα πολυ καλο  θα δω πως θα παει και στο μελλον

Ευχαριστω . Σπυρος

Link to comment
Share on other sites


Αγαπητοι φιλοι επανερχομαι στο αρχικο θεμα . τελικα η αλλαγη υγρων με μπλιντερ που εκανα και παροδο 6 μηνων δεν με ικανοποιησε ειχα καλο φρενο οχι σπογγωδες αλλα ηταν καπως αποτομο και ετσι παραγγειλα απο κινα μια ανεπιστροφη με κοστος 1,7 ευρω , αφησα στην ακρη το μπλιντερ και δουλεψα σημερα που ο καιρος ηταν ξηρος , αλλαξα σε καθε φρενο 250 ml (πατα αφηνε φρενο) και τα αποτελεσματα ηταν σαν να το πηρα απο την αντιπροσωπεια , η βαλβιδα βοηθαει απιστευτα γιατι ημουν ενα ατομο σας παραθετω και μερικες φωτο αν λοιπον καποιος θελει να ασχοληθει μην αγορασει μπλιντερ εγγυημενα μια ανεπιστροφη με μολις 1,7 ευρω (αλλα εναμιση μηνα περιμενε απο κινα). Ευχαριστω για φιλοξενια και παντα στην διαθεση σας . Σπυρος ΥΓ ασχοληθηκα μονος  γιατι εδω στο νησι (αργοσαρωνικος )κανεις δεν μου αναλαμβανε αλλαγη υγρων

20190127_134505[1].jpg

20190127_110221[1].jpg

20190127_123010[1].jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ωραία Σπύρο, βάλε και το λινκ!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.