Jump to content
kpol

Golf 5/6 - Καδένες Χρονισμού Σε Fsi & Tsi Μοτέρ

Recommended Posts

Καλησπερα παιδες.Εχω ενα εξαρι 160hp.Εδω και αρκετο καιρο το πρωι που το βαζω μπροστα αμεσως μολις παρει ακουγεται ενα κροταλισμα για πολυ λιγο.Μιλησα με καποιον ο οποιος εχει το gt και μου ειπε οτι μαλλον ειναι καδενα και οτι ειχε τυχει και σε αυτον.Εγω επειδη ο ηχος δεν ειναι δυνατος δεν το ανεφερα στο προσφατο service που εκανα (15000). Το θεμα ειναι οτι προκειται την επομενη εβδομαδα να κανω ταξιδι περιπου 2000km στο εξωτερικο και σκεφτομαι:Μπορει να περιμενει η καλυτερα να το παω να το δουν αμεσα???Μενεις απο Καδενα???Και τελικα ποια καδενα ειναι??Περιμενω τις γνωμες σας... Ευχαριστω!

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Η καδένα ειναι μια και κινεί τους επι κεφαλής εκκεντροφόρους.

Aν ειναι καδένα οχι μονο μένεις αλλα παίρνεις και τον κινητήρα στο χέρι.

Link to comment
Share on other sites

Μηπως ειναι απο τα ωστηρια αυτος ο ηχος μεχρι να ανεβει το λαδι πανω? αν ειναι απο εκει ειναι φυσιολογικο γιατι τα ωστηρια ειναι υδραυλικα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αυτος ο γνωστος μου ειπε οτι κανει ετσι γιατι για καποια δευτερολεπτα δεν εχει λαδωθει η καδενα.Και αυτος το ειχε για καιρο μεχρι που εγινε πιο εντονος ο θορυβος και πηγε και του αλλαξανε καδενα.Το θεμα ειναι αν εχει τυχει και σε καποιον αλλο.Τον ηχο δεν θα τον ακουσουν στο service εκτος αν το αφησω εκει και το βαλουν μπροστα μετα απο πολυ ωρα αναμονη.

Edited by kpol
Link to comment
Share on other sites

Αυτος ο γνωστος μου ειπε οτι κανει ετσι γιατι για καποια δευτερολεπτα δεν εχει λαδωθει η καδενα.Και αυτος το ειχε για καιρο μεχρι που εγινε πιο εντονος ο θορυβος και πηγε και του αλλαξανε καδενα.Το θεμα ειναι αν εχει τυχει και σε καποιον αλλο.Τον ηχο δεν θα τον ακουσουν στο service εκτος αν το αφησω εκει και το βαλουν μπροστα μετα απο πολυ ωρα αναμονη.

Φιλε εφοσον εχεις μεγαλο ταξιδι μπροστα σου, η πρωσοπικη μου γνωμη ειναι να πας να το κοιταξουν. Ετσι κ αλλιως το αυτοκινητο ειναι στην εγγυηση. Θα εχεις και το κεφαλι σου ησυχο...! :good:

Link to comment
Share on other sites

Αυτος ο γνωστος μου ειπε οτι κανει ετσι γιατι για καποια δευτερολεπτα δεν εχει λαδωθει η καδενα.Και αυτος το ειχε για καιρο μεχρι που εγινε πιο εντονος ο θορυβος και πηγε και του αλλαξανε καδενα.Το θεμα ειναι αν εχει τυχει και σε καποιον αλλο.Τον ηχο δεν θα τον ακουσουν στο service εκτος αν το αφησω εκει και το βαλουν μπροστα μετα απο πολυ ωρα αναμονη.

πάρκαρε από το προηγούμενο βράδυ έξω από την αντιπροσωπεία και το πρωί βούτα ένα μηχανικό από το αυτί να το ακούσει. πάντως σου εύχομαι να μην είναι καδένα

Link to comment
Share on other sites

Και γω το ειχα αυτο... ενα ΚΡΡΡΡΡΡ για κανα δευτερολεπτο 1 στις 10 φορες..

Δεν εδωσα καποια σημασια και τωρα δεν μου το εχει ξανακανει.. αλλα μπορει να το κανει π.χ αυριο πρωι δεν ξερω παντως εχει καιρο να το κανει. Παντως ΑΝ ω μη γενοιτο ειναι καδενα ή οτιδηποτε για σφυρα το να ξερουμε και μεις.. :good:

Βασικα εχει και καιρο να τσοκαρει (γιατι πριν το τσοκαρισμα το εκανε..)

Edited by diMake
Link to comment
Share on other sites

Και το δικό μου το κάνει αυτό (5αρι, 140) αν μείνει το αυτοκίνητο σταματημένο πάνω απο 2-3 μέρες οπως ανεβάζει στροφές μεχρι να σταθεροποιηθούν στις 1200 αλλά και πάλι οχι πάντα! Όταν ρώτησα στο συνεργείο μου είπε οτι είναι η καδένα και χτυπάει ο τεντωτήρας μεχρι να κυκλοφορήσει λάδι.

Τελευταία φορά που το κανε ήταν πιο έντονο πάντως, θα το τσεκαρω και γω κάποια στιγμή...

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

Και μένα εμφανίζεται αυτός ο θόρυβος... Απλώς όταν πήγα στην αντιπροσωπεία δεν ακούστηκε και έτσι το αφήσαμε. Πάντως δεν συμβαίνει συχνά, αλλά ούτε μπορώ να καταλάβω γιατί συμβαίνει και πότε συμβαίνει. Μου έχει τύχει να το ακούσω 2 φορές την ίδια μέρα, αλλά και καθόλου για μήνες... Περίεργο...

Link to comment
Share on other sites

το γνωστο προβλημα καδενας-μεταβλητου χρονισμου στα fsi.

αν βεβαια ο θορυβος ειναι υποφερτος και οχι λες και παει να κολλησει η μηχανη ισως ειναι απο τα ωστηρια μεχρι να ανεβει το λαδι.

προσωπικα αλλαχτηκε μια φορα στο δικο μου ο τεντωτηρας της καδενας σταματησε για 15000 χλμ αλλα τωρα το πρωι με τα κρυα το ξαναεμφανισε.

Link to comment
Share on other sites

το γνωστο προβλημα καδενας-μεταβλητου χρονισμου στα fsi.

αν βεβαια ο θορυβος ειναι υποφερτος και οχι λες και παει να κολλησει η μηχανη ισως ειναι απο τα ωστηρια μεχρι να ανεβει το λαδι.

προσωπικα αλλαχτηκε μια φορα στο δικο μου ο τεντωτηρας της καδενας σταματησε για 15000 χλμ αλλα τωρα το πρωι με τα κρυα το ξαναεμφανισε.

Επομένως ποια είναι η επόμενη ενέργεια που κάνουμε? Αλλάζουμε τον τεντωτήρα της καδένας (αλήθεια πόσο στοιχίζει) ή το αφήνουμε και βλέπουμε...? Υπάρχει περίπτωση να αντιμετωπίσουμε μεγαλύτερο πρόβλημα? Ποιο πάνω αναφέρθηκε ότι "παίρνουμε τον κινητήρα" στο χέρι...

Link to comment
Share on other sites

Παντως ακομα καδενα να χαλαει δεν εχω ακουσει μεχρι σημερα.Ασχετα απο τπτ αστοχιες που φαινονται στα πρωτα χιλιομετρα..

Και αφου το κανει και σε αρκετο κοσμο ακομα δεν με ανησυχει καθολου.

Link to comment
Share on other sites

το γνωστο προβλημα καδενας-μεταβλητου χρονισμου στα fsi.

Ναι μονο που εδω μιλαμε για TSI οχι FSI.Παντως αυτος ο γνωστος μου με το gt μου ειπε πως πηγε και το εφτιαξε οταν ο θορυβος εγινε αισθητα πιο δυνατος....Μετα το ταξιδι θα το τραβηξω ενα βιντεακι και θα παω απο το service να μου πουν την αποψη τους...

Link to comment
Share on other sites

Το παρατηρησα και εγω σημερα ...διαρκει για 10-15 δευτερολεπτα μεχρι να κατεβασει ρελαντι (απο κρυο ξεκινημα).

Μπορει να ειναι καδενα ρε παιδια? Θα ακουγονταν

Link to comment
Share on other sites

Δες λίγο και το παρακάτω, απο το sciroccoclub.

Πρόβλημα: "Όταν ξεκινάω τον κινητήρα, ενώ έχω να χρησιμοποιήσω το αμάξι για πολλές ώρες και είναι πλέον παγωμένο, στα πρώτα 4-5 δευτερόλεπτα ακούγεται ένας πολύ τραχύς ήχος. Σαν να χτυπάει κάποιο ρουλεμάν. Ο θόρυβος είναι δυνατός. Μερικές φορές όμως δεν μου το κάνει. Όταν είναι ζεστό δεν μου το κάνει ποτέ."

Λύση: "Πήγα σήμερα στην αντιπροσωπία. Θέλει αλλαγή το συνχρονιζέ του εκκεντροφόρου. Όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο για κάποιο χρονικό διάστημα (περίπου για 1 ώρα) το συνχρονιζέ θα έπρεπε να κρατάει λίγο λάδι στην τροχαλία της καδένας. Πράγμα βέβαια που δεν το κάνει και ακούγεται αυτός ο τραχύς ήχος (κροτάλισμα) κατά την εκκίνηση. Αυτό σημαίνει λύσιμο του πλάγιου τμήματος της μηχανής για να βρουν το συνχρονιζέ και βέβαια αλλαγή και άλλων ανταλλακτικών.

Το αμάξι θα μείνει στο συνεργείο 3 με 4 εργάσιμες μέρες. Δεν έχω κανένα πρόβλημα να το κυκλοφορήσω. Περιμένω τα ανταλλακτικά και βουρ για μέσα. Εννοείται ότι δεν πληρώνω τίποτα και βέβαια θα έχω αυτοκίνητο αντικατάστασης."

Απλά το παραθέτω γιατί μοιάζει κάπως με το δικό σας πρόβλημα

Link to comment
Share on other sites

Δες λίγο και το παρακάτω, απο το sciroccoclub.

Πρόβλημα: "Όταν ξεκινάω τον κινητήρα, ενώ έχω να χρησιμοποιήσω το αμάξι για πολλές ώρες και είναι πλέον παγωμένο, στα πρώτα 4-5 δευτερόλεπτα ακούγεται ένας πολύ τραχύς ήχος. Σαν να χτυπάει κάποιο ρουλεμάν. Ο θόρυβος είναι δυνατός. Μερικές φορές όμως δεν μου το κάνει. Όταν είναι ζεστό δεν μου το κάνει ποτέ."

Λύση: "Πήγα σήμερα στην αντιπροσωπία. Θέλει αλλαγή το συνχρονιζέ του εκκεντροφόρου. Όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο για κάποιο χρονικό διάστημα (περίπου για 1 ώρα) το συνχρονιζέ θα έπρεπε να κρατάει λίγο λάδι στην τροχαλία της καδένας. Πράγμα βέβαια που δεν το κάνει και ακούγεται αυτός ο τραχύς ήχος (κροτάλισμα) κατά την εκκίνηση. Αυτό σημαίνει λύσιμο του πλάγιου τμήματος της μηχανής για να βρουν το συνχρονιζέ και βέβαια αλλαγή και άλλων ανταλλακτικών.

Το αμάξι θα μείνει στο συνεργείο 3 με 4 εργάσιμες μέρες. Δεν έχω κανένα πρόβλημα να το κυκλοφορήσω. Περιμένω τα ανταλλακτικά και βουρ για μέσα. Εννοείται ότι δεν πληρώνω τίποτα και βέβαια θα έχω αυτοκίνητο αντικατάστασης."

Λοιπον δεν ξερω για εσας αλλα νομιζω πως αυτο το post καλυπτει το προβλημα μου απολυτα.Απλα Νομιζω πως ο ηχος με τον καιρο οταν το αφηνεις δυναμωνει...Επισης βλεπω πως μερικοι το μπερδευουν με τον ηχο που κανει οταν ειναι κρυο μεχρι να ανεβουν τα λαδια και ο οποιος θεωρω πως ειναι φυσιολογικος.Καποια στιγμη θα κατσω να φτιαξω ενα βιντεακι για να το ανεβασω να δειτε τι εννοω...

Link to comment
Share on other sites

βασικα αν θυμαμαι καλα βγαινει καποιο κιτ επισκευης καδενας(γλυστρες κτλ).παντως ειναι η ιδεα και μονο οτι θα αλλαξει κατι αφου ο θορυβος επιστρεφει οπως και να εχει.ετσι λειτουργει η καδενα γενικως.οποτε θιγεται θεμα συνηθειας.τωρα αν κανει υπερβολικο θορυβο σε σημειο να μην αντεχεται τοτε ναι υπαρχει θεμα.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά τι να προλάβεις να αλλαξεις μεσα στην εγγύηση

Καδένα

Σκαστρα

Βαλβίδα μεταγωγής

Αντλία

Μαγνητική

Κάπου θα σου σκάσει και θα τα πληρώσεις απο την τσέπη σου sillyhorse1rb5.gif

Link to comment
Share on other sites

Τελικά τι να προλάβεις να αλλαξεις μεσα στην εγγύηση

Καδένα

Σκαστρα

Βαλβίδα μεταγωγής

Αντλία

Μαγνητική

Κάπου θα σου σκάσει και θα τα πληρώσεις απο την τσέπη σου sillyhorse1rb5.gif

Ουτε να το σκεφτομαι δεν θελω Νικο!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Γι αυτο παιδια οσο περισσοτερα χιλιομετρα τα πρωτα 2 χρονια να βγουν ολα εγγυηση!!!

Γιαυτο παιδια χωρις αγχος!

Link to comment
Share on other sites

+1 και από εμένα, 1 στις 10 σε κρύο ξεκίνημα, κροτάλισμα για 1-2 sec...

Όποιος έχει κανένα νέο από σέρβις, ας ενημερώσει...

Btw, στα πόσα km εμφανίστηκε στον καθένα σας - εκτός από το παλικάρι με το 6 στα 15k ?

Εγώ είμαι τώρα στα 72k με το MkV Gt...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.