Jump to content
kpol

Golf 5/6 - Καδένες Χρονισμού Σε Fsi & Tsi Μοτέρ

Recommended Posts

Εγώ είμαι τώρα στα 72k με το MkV Gt...

Και γω κοντά ειμαι, ~70500 mkv tsi 140. Βέβαια το πήρα μεταχειρισμένο (με 65300κατι) το καλοκαίρι αλλά και μένα το εκανε μόλις έπεσε η θερμοκρασία...

Link to comment
Share on other sites

εχουμε κατι νεοτερο με το θεμα μεταβλητου-κροταλισμα?

αξιζει η επισκευη του με κοστος κοντα στα 1000 ή μπορει να το ξαναεμφανισει?

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά πιστεύω να μην λέτε το κολντ-σταρτ...Γιατί όταν είναι κρύος ο κινητήρας, γενικά κροταλίζει όταν τον βάζεις εμπρός και μετά από 10-15 δευτερόλεπτα μπαίνει σε κανονική λειτουργία...

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά πιστεύω να μην λέτε το κολντ-σταρτ...Γιατί όταν είναι κρύος ο κινητήρας, γενικά κροταλίζει όταν τον βάζεις εμπρός και μετά από 10-15 δευτερόλεπτα μπαίνει σε κανονική λειτουργία...

Όχι, όχι, τουλάχιστον εγώ δεν λέω αυτό..

Σκέψου ένα τραχύ ήχο -σαν να βάζεις ένα μεταλλικό έλασμα σε ένα ανεμιστήρα που δουλεύει :thumbsup: - για λίγα δευτερόλεπτα στην εκκίνηση του κινητήρα...

Link to comment
Share on other sites

Όχι, όχι, τουλάχιστον εγώ δεν λέω αυτό..

Σκέψου ένα τραχύ ήχο -σαν να βάζεις ένα μεταλλικό έλασμα σε ένα ανεμιστήρα που δουλεύει ;) - για λίγα δευτερόλεπτα στην εκκίνηση του κινητήρα...

Aκριβως αυτό, αμα κράταγε σχεδόν 1 λεπτό που κρατάει το cold start...εγω θα το χα πετάξει :rofl::D

Link to comment
Share on other sites

εμενα ο ηχος εχει γινει πιο εντονος.λεςκαι η καδενα πηδαει καποιο δοντι.

Αν πηδήξει δόντι τοτε γ@μ@τα new_killpc.gif

Link to comment
Share on other sites

Αν πηδήξει δόντι τοτε γ@μ@τα new_killpc.gif

ο μονος φοβος με το κροταλισμα ειναι να μην καταστραφουν τοσο τα δοντια του γραναζιου σε σημειο να αλλαξει ο χρονισμος της μηχανης. sillyhorse1rb5.gif

Link to comment
Share on other sites

Έχω GT 170 και μετά από 83000 χλμ χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα (αλλαγή Ν75 ουσιαστικά προληπτικά), μου άναψε CHECK ENGINE και έμεινε μόνιμα αναμμένο για τα 150χλμ που απέμειναν από ταξίδι. Είχα βάλει για πρώτη φορά στο GT 95αρα από Carrefour (εβαζα 100αρα συχνά εκεί χωρίς πρόβλημα) και είχα καταναλώσει το μισό ντεπόζιτο στην πόλη. Βγήκα στην εθνική, έκανα 150χλμ σε χαλαρό τέμπο με λίγα ανοίγματα, σταμάτησα 2 ώρες και στην επιστροφη από την αρχή έμεινε αναμμένο. Μια μικρή πτώση στην απόδοση διαπίστωσα πριν το λαμπακι, αλλά το απέδωσα στην 95αρα. Δευτέρα θα πάω για "δωρεάν έλεγχο καυσαερίων", να δω τι θα μου πουν και πόσο θα στοιχίσει (είμαι εκτός εγγύησης)! Να πω βέβαια πως δεν έκανα αλλαγή λαδιών-φίλτρου στο χρόνο (Longlife Mobil 1 5-30W) έχοντας 6-7000 χλμ, και κάποιες λίγες φορές (πχ σε φανάρι σταματημένος, ίσως και πρωι) ενιωσα το τρέμουλο που αναφέρεται στο φόρουμ. VAG COM δεν έχω, θα δω στην αντιπροσωπεία τι θα άνεμος θα φυσήξει....

PS. Που μπορώ να παραγγείλω VAG COM καλωδιο+ cd και ποια έκδοση δουλεύει?

Merci

Σημερα πρώι με φως είδα ότι υπάρχει μαυρίλα σε όλα τα πλαστικά μέρη του κινητήρα και ιδιαίτερα κοντά στο καπάκι (εισαγωγής) ελαίου και κατι λευκές πιτσιλιες διασπαρτα (καμμένο λάδι?) ενώ στο ρελαντί ο κινητήρας γουργουρίζει (σαν ταξί), κατά το δοκούν , όχι όμως συνέχεια. Πϊσω στην εξάτμιση ακούγεται πάντως η αρρυθμία..

Νεότερα: Μετά από διαγνωστικό έλεγχο στην αντιπροσωπεία, μου είπαν για πρόβλημα στο χρονισμό. Έκαναν μια διαδικασία (οπτικού) ελέγχου και χρειάζεται αντικατ/ση καδένας+εντατήρας+παρελκόμενα!! (περί τα 200ευρώ υλικά + 230 εργατικά, το μαλλί). Εχει κανείς ανάλογη εμπειρία? Πόσες εργατώρες είναι η διαδικασία? Η καδένα που δεν αλλάζεται ποτέ (οn condition), πως είναι δυνατόν να είναι φθαρμένη? Μου είπαν για πιθανή χαλάρωση (και ο υδραυλικός εντατήρας τι δουλειά κάνει?). Οι ιμάντες αλλάζουν καθε 120-150.000χλμ και εγώ στα 80+ καδένα? Τι άλλο μπορεί να προκαλέσει πρόβλημα στο χρονισμό?

Link to comment
Share on other sites

Οι ιμάντες αλλάζουν καθε 120-150.000χλμ και εγώ στα 80+ καδένα? Τι άλλο μπορεί να προκαλέσει πρόβλημα στο χρονισμό?

Eλα ντε πες μου και μενα!!

Link to comment
Share on other sites

αναφορα σε παλιοτερο ποστ-Χρονισμός Tsi ? τι παίζει-εχω την αισθηση οτι η καδενα οπως και οι καπνισμενες βαλβιδες θα ειναι το απολυτο must του καλοκαιριου :D

Link to comment
Share on other sites

Ριξε και μια ματια εδω

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=29974&st=40

Και το παλικαρι χρονισμο αλλαξε γιατι ετσι του ειπαν στην αντιπροσωπεια αλλα τελικα το μονο που ηθελε ήταν ενα καθαρισμα...

Ειπαμε η VW μπορει να εριξε λιγο την ποιοτητα αλλα οχι και να βγαζει καδενες που αντεχουν 80.000χλμ.

Link to comment
Share on other sites

Ριξε και μια ματια εδω

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=29974&st=40

Και το παλικαρι χρονισμο αλλαξε γιατι ετσι του ειπαν στην αντιπροσωπεια αλλα τελικα το μονο που ηθελε ήταν ενα καθαρισμα...

Ειπαμε η VW μπορει να εριξε λιγο την ποιοτητα αλλα οχι και να βγαζει καδενες που αντεχουν 80.000χλμ.

σωστος,ας το ψαξει λιγο το παλικαρι γιατι εκει μεσα(vw) ειναι ολοι χασαπηδες.

ενημερωτικα πριν 10μερες που ελυσα ολο το μοτερ μου(tsi) η καδενα και ολα τα παρελκομενα της ηταν σαν καινουρια και το αυτοκινητο εχει γραψει 160.000χλμ.

Link to comment
Share on other sites

αληθεια το μοτερ γιατι το ελυσες?

Γιατι μονο η καδενα ηταν καλη τα υπολοιπα ειχαν διαλυθει :sheep:<_<:whistling:

Link to comment
Share on other sites

αληθεια το μοτερ γιατι το ελυσες?

θα μπουν σφυριλατα πιστονια-μπιελες.

Γιατι μονο η καδενα ηταν καλη τα υπολοιπα ειχαν διαλυθει :sheep:<_<:whistling:

:lol: :lol: μπα,ειναι διαμαντι το μοτερακι αυτο.

Link to comment
Share on other sites

αν καταλαβα καλα το προβλημα ειναι-η μη συχνη αλλαγη λαδιων ανα 5-6000 χλμ,αν κανω πχ 24000χλμ το χρονο θα πρεπει να κανω 4 αλλαγες λαδιων το χρονο με το αναλογο φιλτρο,εργασια,η vw tο ξερει.αν καταλαβα καλα το προβλημα συνεχιζει να υπαρχει με τις συχνες αλλαγες λαδιου απλως εξαλειφεις τον θορυβο του προβληματος.αν καταλαβα καλα το προβλημα αν δεν σου εμφανιστει στα 30000 ως 50000 χλμ τοτε δεν θα σου εμφανιστει ποτε και οτι η vw το ξερει.αν καταλαβα καλα τελικα το προβλημα προερχεται απο τα castrol 5w30 με τα οποια πληθος ανθρωπων εχουν ξεπερασει τα 100000χλμ χωρις προβλημα με τις καδενες η τουλαχιστον δεν το ξερουν ακομα.αν καταλαβα καλα φταιει ενα λαδι που η ιδια η εταιρεια προτεινει,φταινε η μη συχνες αλλαγες λαδιων που δεν προτεινει η εταιρεια,φταιμε εμεις που δεν πιανουν τα χερια μας να αλλαζουμε συχρονιζε,ν75,249,μαγνητικους συμπλεκτες,να καθαριζουμε βαλβιδες μπεκ καδενες,να μετακινουμε σωληνακια βενζινης λαδιου που κραδενουν μεςα στα ταμπλω,κατω απ'τα καθισματα,πανω απ'τα κεφαλια μας,να αντικαθιστουμε αντλιες υψηλης,χαμηλης και μεσαιας,ποτηρακια στα gti χαμηλου κοστους μεν υψηλης ζημιας αν δεν αλλαχτουν δε(αληθεια γιατι δεν αναλαμβανει το κοστος η εταιρεια που ξερει και στοιχιζει και ελαχιστα),να βαζουμε τερμα τον ηχο για να καλυπτουμε τα κρακ κρουκ ,νιαουρισματα της κρεμαριερας,να εισαγουμε ειδικα αποσταγματα ποικιλιων βενζινης,να εχουμε ειδικες τεντες γιατι το καμαρι μας απεχθανεται τον ηλιο.και επιστρεφω στην καδενα, γνωριζετε ολοι εσεις που παραπονιεστε για υπερβολικη καταναλωση λαδιου οτι ειστε και οι μοναδικοι που το συστημα λιπανσης της καδενας λειτουργει κανονικα :no: .αν καταλαβα καλα το προβλημα ειναι οτι η γυναικα του καισαρα δεν θα πρεπει να (φαινεται)τιμια αλλα και να ειναι.αραγε ειναι? :whistling:(δεν εχω ξεχασει νοξ,αισθητηρες φοξ και λοξ που εχω παθει,οπως και τις μοναδικες τιμες που συνοδευουν τα παραπανω).aloxa

Edited by smano
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν να "χωθώ" σε αυτό το Post αφού είναι η περίπτωσή μου. Μου άναψε και εμένα το Check engine και μετά από επίσκεψη στην αντιπροσωπεία μου ήρθε και η λυπητερή (είδηση). Η διάγνωση από το VAGCOM ήταν πρόβλημα χρονισμού και από την αντιπροσωπεία ήταν: 'Πρόβλημα χρονισμού'. Ομως, ως προς την επισκευή που μου προτείναν, μου ήρθε κεραμύδα κατακέφαλα. Αλλαγή καδένας και μαζί τα συνοδευόμενα καθώς και ξεκάπνισμα βαλβίδων του ενός κιλύνδρου !!! Κόστος 1500 ευρώ !! Τί παίζει ρε παιδιά;

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν να "χωθώ" σε αυτό το Post αφού είναι η περίπτωσή μου. Μου άναψε και εμένα το Check engine και μετά από επίσκεψη στην αντιπροσωπεία μου ήρθε και η λυπητερή (είδηση). Η διάγνωση από το VAGCOM ήταν πρόβλημα χρονισμού και από την αντιπροσωπεία ήταν: 'Πρόβλημα χρονισμού'. Ομως, ως προς την επισκευή που μου προτείναν, μου ήρθε κεραμύδα κατακέφαλα. Αλλαγή καδένας και μαζί τα συνοδευόμενα καθώς και ξεκάπνισμα βαλβίδων του ενός κιλύνδρου !!! Κόστος 1500 ευρώ !! Τί παίζει ρε παιδιά;

Κωστα συγνωμη που ρωταω αλλα ποσα χλμ εχεις κανει? Γτ αντικατασταση καδενας μου ακουγεται καπως παρατραβηγμενο.

Link to comment
Share on other sites

Αστα, μόνο 50.000 χιλ. και μου είναι απλά απίστευτο ότι χρειάζεται μια τέτοια επισκευή. Φυσικά, δεν συμφώνησα και τώρα είμαι στο ψάξιμο ..

Link to comment
Share on other sites

Αστα, μόνο 50.000 χιλ. και μου είναι απλά απίστευτο ότι χρειάζεται μια τέτοια επισκευή. Φυσικά, δεν συμφώνησα και τώρα είμαι στο ψάξιμο ..

Κώστα τα ειχαμε πει!!

Δυστυχώς τα πράγματα με την vw είναι πλέον σοβαρά και είναι ώρα να την κάνουμε με ελαφριά πηδηματάκια. χαχααααα sorry για το γέλιο αλλα μονο για γέλια είναι πλέον.

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι πρόσφατα πίστευα ότι είναι μεμονωμένα περιστατικά αλλά τελευταία αρχίζω να έρχομαι κοντά στην δική σου γνώμη για την αξιοπιστία των Γερμανικών αυτοκινήτων. Ενα είναι σίγουρο, ότι το επόμενο θα είναι σίγουρα Made In Japan. Πόσα χρόνια και πόσα απροβλημάτιστα χιλιόμετρα να θυμηθώ με αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες τους.

Για το θέμα τώρα που μου έτυχε, υπήρξε συνέχεια με 2η επίσκεψη σήμερα στο ίδιο Service που το πας και εσύ. Η διάγνωση ήταν η ίδια .. αλλά η τιμή τουλάχιστον ήταν της παρηγοριάς ..

Κώστας

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι πρόσφατα πίστευα ότι είναι μεμονωμένα περιστατικά αλλά τελευταία αρχίζω να έρχομαι κοντά στην δική σου γνώμη για την αξιοπιστία των Γερμανικών αυτοκινήτων. Ενα είναι σίγουρο, ότι το επόμενο θα είναι σίγουρα Made In Japan. Πόσα χρόνια και πόσα απροβλημάτιστα χιλιόμετρα να θυμηθώ με αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες τους.

Για το θέμα τώρα που μου έτυχε, υπήρξε συνέχεια με 2η επίσκεψη σήμερα στο ίδιο Service που το πας και εσύ. Η διάγνωση ήταν η ίδια .. αλλά η τιμή τουλάχιστον ήταν της παρηγοριάς ..

Κώστας

Μάλλον τα τόσα αξιόπιστα χρόνια ήταν, έστω και ελάχιστα, κάποιο χρόνια πριν. Κάποια χρόνια πριν μπορεί να ήταν και για τα γερμανικά αυτοκίνητα διαφορετική η άποψή σου, η ίδια άποψη που ενδεχομένως σε έπεισε να αγοράσεις Golf. Επίσης το ότι το Golf είναι γερμανικό και ας υποθέσουμε αναξιόπιστο, συνεπάγεται ότι όλα τα γερμανικά είναι αναξιόπιστα ?

Έπαθε σοβαρή ζημιά το σχετικά νέο γερμανικό αυτοκίνητό σου. Αξιόπιστα τα γερμανικά αυτοκίνητα ?

Τα 2 γερμανικά μου αυτοκίνητα (πενταετίας) δεν έχουν πάθει κάποια βλάβη. Αξιόπιστα τα γερμανικά αυτοκίνητα ?

Οι μηχανές, αν και φυσικά είναι κι αυτές μηχανοκίνητα, δεν νομίζω ότι ταιριάζουν σε αυτή εδώ την κουβέντα ?

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι πρόσφατα πίστευα ότι είναι μεμονωμένα περιστατικά αλλά τελευταία αρχίζω να έρχομαι κοντά στην δική σου γνώμη για την αξιοπιστία των Γερμανικών αυτοκινήτων. Ενα είναι σίγουρο, ότι το επόμενο θα είναι σίγουρα Made In Japan. Πόσα χρόνια και πόσα απροβλημάτιστα χιλιόμετρα να θυμηθώ με αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες τους.

Για το θέμα τώρα που μου έτυχε, υπήρξε συνέχεια με 2η επίσκεψη σήμερα στο ίδιο Service που το πας και εσύ. Η διάγνωση ήταν η ίδια .. αλλά η τιμή τουλάχιστον ήταν της παρηγοριάς ..

Κώστας

....κατι ειναι και αυτο!!!

Θα τα πουμε και απο κοντα μολις ξεμπερδέψεις.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.