gsolidak Posted December 18, 2012 Report Share Posted December 18, 2012 Έχω 1 golf 5 1.4 fsi του 04 και μου παρουσίασε αυτόν τον πρωινό ήχο της καδένας και είδα και μία ελαφριά μείωση απόδοσης στα ρεπρίζ. Το αμάξι έχει 210.000 χμ και σκέφτηκα ότι είναι ίσως λογικό λόγω της χρήσης να παρουσιαστεί πρόβλημα εκεί. Βλέποντας το εύρος των μοντέλων που παρουσίασαν πρόβλημα στην καδένα συμπεραίνω ότι τα VW είναι προβληματικά σε αυτό το κομμάτι. Το πρόβλημά μου εμένα όμως είναι αλλού. Μου ζήτησαν 1100ευρώ για αλλαγή όλου του συστήματος της καδένας (γλυστριέρες κλπ). Μου είπαν ότι για να παραγγείλουν τόσο ακριβά ανταλλακτικά θέλουν προκαταβολή. Τους έδωσα 550ε κι έχουνε περάσει 5 εβδομάδες κι ακόμα τα ανταλλακτικά είναι στην... Γερμανία κι ακόμα έρχονται... Αν θα μπορούσε κάποιος να μου προτείνει κάπου που μπορώ να βρω τα ανταλλακτικά άμεσα ή ένα συνεργείο που να μπορεί να μου το φτιάξει χωρίς να περιμένω μήνες.. Βρίσκομαι στην Βέροια. Ευχαριστώ, Std το κάνει και το δικό μου οταν είναι κρύο το πρωί εδώ και περίπου 30000 χιλιόμετρα FSI 2005 το παω αργά ή στο ρελαντί μέχρι να σταματήσει... μετά από κανα δυο λεπτά πότε θα πεθάνει και με ποιό τρόπο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bleriot Posted December 18, 2012 Report Share Posted December 18, 2012 ΑΝ εχεις θορυβο παραπανω απο 2-3 δευτερολεπτα κατα την διαρκεια της ψυξης εκκινησης πρεπει να το κοιταξεις αμεσα με το κοστος των ανταλακτικων & μαζι με εργασια γυρω στα 1.000€ Εαν εισαι σε επεκταση εγγυησης θα σε καλυψει η αντιπροσωπεια Εαν σπασει η αλυσιδα η πηδηξει δοντι το μοτερ καταστραφηκε Δεν πρόσεξα κάτι στην εκίνηση του κινητήρα και σίγουρα όχι αυτό το έντονο κροτάλισμα για 2-3 δευτερόλεπτα που λέτε. Στην πορεία το άκουγα και κράτησε 7-8 λεπτά για 5-6 χιλιόμετρα. Αυτό με τον κολημένο τεντωτήρα μου φαίνεται να ταιριάζει σαν πρόβλημα Το αυτοκίνητο το ζεσταίνω πάντα πριν ξεκινήσω (να πέσει η κατανάλωση του ρελαντί τουλάχιστον στο 1.1λτ) αλλά ήταν απο ακινησία εβδομάδας. Στο Τιχουάν ενός φίλου πήδηξε δόντια η καδένα και καταστράφηκε η μηχανή γι'αυτό ήμουν υποψιασμένος και άρχισα να την ψάχνω. Δεν το φαντάστηκα όμως και η γυναίκα μου το άκουγε απο την πλευρά του συνοδηγού. Είμαι εντός κανονικής εγγύησης με 19.000 χλμ, δεν έχω κωδικό μηχανής BMY αλλά CAX. Λετε να δεχτούν να το κοιτάξουν στην αντιπροσωπεία; Αλλα μπορεί να μην κάνει θόρυβο εκεί.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patroklos Posted December 20, 2012 Report Share Posted December 20, 2012 Εμενα παντως το πρωι δεν μου κανει ποτε θορυβο. Σημερα με 8 βαθμους τιποτα. Παντα μου το κανει για 5-10 δευτερολεπτα το μεσημερι που φευγω απο την δουλεια οταν εχω το λεβιε στο Parking. Σαν να ειναι μπουκωμενο και παει να σβησει με βραχνο μπασο ηχο και μετα ησυχια ηρεμια και φυγαμε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
psou1983 Posted December 20, 2012 Report Share Posted December 20, 2012 Πρωινη εκκινηση κινητηρα με εξωτερικη θερμοκρασια 9 °C και θερμοκρασια κρυου λαδιου 8 °C κανενας θορυβος απο την μερια της καδενας και του γραναζιου μεταβλητου χρονισμου. 20/12 Σαν να μας χαιρετα το προβλημα..... Αν και εγώ έκανα όλη την επισκευή λόγω διαλυμένου μεταβλητού, λέω να καθαρίσω και τη βαλβιδούλα αυτή...για να δούμε..! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gazofonias Posted December 20, 2012 Report Share Posted December 20, 2012 Ολοκληρη η ταλαιπωρεια μου ειναι εδω http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=52651#entry500234 μετα απο 4 και πλεον μηνες που εχω το αυτοκινητο δεν εχω ακουσει το παραμικρο. Ειχα ολο το καλοκαιρι το στομαχι δεμενο κομπο απο το αγχος. Θελω να πιστευω πως δεν θα το ξανακανει. αλλιως θα μουντζωξω τη VW και θα γυριστω στα παλια. HUYNDAI και ξερο ψωμι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted December 21, 2012 Report Share Posted December 21, 2012 (edited) Ολοκλήρωσα σήμερα τον καθαρισμό και εγώ της βαλβίδας. Μπορώ να πω πως βγήκε κάμποση μαυρίλα (όχι τρελά πράγματα βέβαια) έχοντας διανύσει 21000χλμ με αλλαγές λαδιών ετήσιες κάθε 7000χλμ περίπου και πάντα με Mobil ESP Formula 5-30. Για να δούμε τώρα πως θα πάμε από θόρυβο βέβαια.. Edited December 21, 2012 by stakyrTSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
psou1983 Posted December 24, 2012 Report Share Posted December 24, 2012 Έβγαλα και γω τη βαλβίδα σήμερα. Η ρημάδα δεν έλεγε να βγει με τίποτα, με τη σκύλα βγήκε. Δεν την έβαλα σε πετρέλαιο όμως πήρα, ένα ειδικό καθαριστικό-λιπαντικό για μηχανικά μέρη. Βασικά είχε μαυρίλα από τα λάδια. Δεν έβγαλε κάτι ιδιαίτερο πάντως. Πρώτο μπλουμ κάτι έγινε. Δεύτερο μπλουμ τίποτα. Τρίτο μπλουμ σε λάδι μηχανής για να "ξεπλυθεί" από όλα τα χημικά και βουρ μέσα. Τους παλμούς τους έδωσα με τη βοήθεια του τροφοδοτικού ενός λάπτοπ μου που έβγαζε 12v .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
psou1983 Posted December 25, 2012 Report Share Posted December 25, 2012 Όσο πληρώνεις εσύ αυτοί, εκτελούν. Πάντως, δε χρειάζεται το κιτ φύσας. Με λίγη προσοχή απλά ακουμπά κανείς τα pins με τα καλώδια που φέρουν την τάση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manos_m Posted January 3, 2013 Report Share Posted January 3, 2013 Έχω το golf 6 1.4 tsi αγορασμένο Απρίλιο 2009 και τους τελευταίους 4 μήνες νομίζω κάνει το θόρυβο που αναφέρεις. Συγκεκριμένα όταν είναι κρύο συνήθως, αλλά όχι πάντα (εχει τύχει να το κάνει και βάζοντας το μπρος μετά από μισή ώρα σβησμένο) με το που το βάζω μπροστά και ανεβάζει στροφές ακούγεται σαν τρακτέρ ή diesel. Αυτός ο diesel ήχος συνεχίζει στο ρελαντί και γίνεται πιο έντονος με μαρσάρισμα. Εκεί δε που ακούγεται εντονότατα είναι όταν κατέβω μεγάλη κατηφόρα με την 1η (και το έχω μόλις βάλει μπρος από αρκετές ώρες ακινησίας πχ ενα βράδυ) και ανεβάσει 3.5 - 4000 στροφές. Τότε νομίζεις θα σπάσει η μηχανή και ο θορυβος σταματάει μετά από 5 λεπτά οδήγησης... Μιλάμε για το ίδιο και είναι τόσο επείγον; ΥΓ: νομίζω άκουσα τον ίδιο θόρυβο και σε scirocco όταν ο τύπος έβαλε μπροστά... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted January 3, 2013 Report Share Posted January 3, 2013 οποτε τα audi τελικα εχουν η δεν εχουν θεμα γιατι αν δεν τοτε ειμαστε κοροιδα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted January 3, 2013 Report Share Posted January 3, 2013 (edited) έχουν θέμα! απλά οι πωλήσεις της Audi στην Ελλάδα είναι οι μισές σε αυτά τα μοντέλα σε σχέση με την VW επίσης καμια φορά οι ιδιοκτήτες δεν μιλάνε για προβλήματα οταν εχουν προβλημα όπως για παράδειγμα το πανακριβο μικρό της Audi A1 η εκδοση με τα 185 αλογα έχει τα ίδια θέματα που έχουν και τα πιο φτηνά Ibiza Cupra, Polo GTI, Fabia vRS δηλαδή υψηλή καταναλωση λαδιού και γενικά οτι βγάζει το DSG7 σε όλο το γκρουπ , απλά είναι πιο χαλαροί γιατί πιστεύουν οτι η Audi θα τους λύσει όλα τα προβλήματα . Να ενημερώσω και εγώ σχετικά με το κροτάλισμα της πρωινής εκκίνησης γιατί μου είχε παρουσιαστεί κατακαλόκαιρο με μόλις 9.000χμ μετά απο ακίνησια μιας βδομάδας , Σήμερα μετά από 10-12 μέρες ακινισίας με λάδια ενός χρόνου και 10.000χμ (εχω 11.500) δεν ακούστηκε το παραμικρό . Edited January 3, 2013 by the_winner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted January 3, 2013 Report Share Posted January 3, 2013 για να καταλαβω... 1)εμενα που ειναι μοντελο 2006 gt....εχω τετοιο θεμα για το μελλον? 2)υπαρχει ανακληση? 3)ποιο το κοστος αλλαγης εκτος εγγυησης? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted January 4, 2013 Report Share Posted January 4, 2013 (edited) Αυτο το μοτερ στο βιντεο ειναι πασιφανες οτι βρισκεται στην ρωσσια με πολυ χαμηλες θερμοκρασιες για να εισαι σιγουρος οτι ειναι ο ιδιος ηχος σε μικροτερη κλιμακα μονο σε πρωινη ψυχρη εκκινηση θα το καταλαβεις Παιδιά ο κινητήρας ή έχει πρόβλημα κατασκευαστικό ή όχι. Δεν μπορεί απλά μια εξωτερική θερμοκρασία να δημιουργεί πρόβλημα. Δεν γίνεται στους 5 να είναι οκ και στους 0 ή -3 να κόβεται η καδένα ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο. Η λογική το λέει. Απλά όταν διαπιστωθεί ο θόρυβος το πας σε συνεργείο για έλεγχο. Τι να πουν και στις βόρειες χώρες που παίζουν -10 και -15 για ολο το χειμώνα; Edited January 4, 2013 by karlos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
g-e-g-o Posted January 4, 2013 Report Share Posted January 4, 2013 (edited) Παιδια υπαρχει ακριβως το ιδιο προβλημα σε τοπικ για τα καινουρια πολο...ενας απ αυτους ειμαι κ γω...να προσθεσω κατι που ισως βοηθησει...οταν γυρισω το κλειδι και κανει check ο εγκεφαλος και μετα βαλω μπρος δεν το κανει τον θορυβο...οταν ομως γυρισω το κλειδι κατευθειαν παρει μπρος τοτε το κανει μια φορα στις 20 περιπου και με διαρκεια 3 δευτερα...λετε να σχετιζεται με το κολλημα της βαλβιδας;...στα 1,2 tsi δεν φαινεται οπτικα καμια τετοια βαλβιδα...για φωτιστε και μας ρε παιδια γιατι ενδιαφερει πολυ κοσμο...μην αλλαζουν καδενες για πλακα... Sent from my HTC One V using Tapatalk 2 Edited January 4, 2013 by g-e-g-o Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volkswagen1992 Posted January 4, 2013 Report Share Posted January 4, 2013 Σπέρες. Απ'ότι διάβασα οι πλείστοι είχατε τον θόρυβο στην εκκίνηση και από τον ήχο που άκουσα και στο mp3 θα ήθελα να πω ότι εγώ έχω λίγο διαφορετικό πρόβλημα. Μάλλον όπως τον φίλο στο ποστ 114. Τον ήχο τον ακούω αφού είναι σε κανονικές θερμοκρασίες η μηχανή και δεν είναι πάρα πολύ έντονος. Τον άκουσα 2 φορές σε 2 εβδομάδες Το αμέλησα αλλά διαβάζοντας το ποστ ανησύχησα. Επειδή ο φίλος στο ποστ 114 δεν μας είπε τελικά τι έκανε και αν βρήκε την λύση. Παρακαλώ διαφωτίστε με. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volkswagen1992 Posted January 4, 2013 Report Share Posted January 4, 2013 Οκ τότε ούτε λόγος για καδένα δεν έχω κανένα ήχο κατά την εκκίνηση. Για τις βαλβίδες και πάλι αφού ο ήχος που άκουγα είναι μόνο όταν θα έσβηνα το μοτέρ. Ξέχασα να πω ότι ο ήχος προερχόταν από την μεριά του οδηγού, κάπου πάνω από τον τροχό περίπου. Κάτι άλλο, βγήκαν όλα τα μοτέρ ελαττωματικά ή κάποια με κωδικούς που αναφέρονται; Και που μπορώ να δω τον κωδικό του μοτέρ μου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis307 Posted January 4, 2013 Report Share Posted January 4, 2013 (edited) Παιδια υπαρχει ακριβως το ιδιο προβλημα σε τοπικ για τα καινουρια πολο...ενας απ αυτους ειμαι κ γω...να προσθεσω κατι που ισως βοηθησει...οταν γυρισω το κλειδι και κανει check ο εγκεφαλος και μετα βαλω μπρος δεν το κανει τον θορυβο...οταν ομως γυρισω το κλειδι κατευθειαν παρει μπρος τοτε το κανει μια φορα στις 20 περιπου και με διαρκεια 3 δευτερα...λετε να σχετιζεται με το κολλημα της βαλβιδας;...στα 1,2 tsi δεν φαινεται οπτικα καμια τετοια βαλβιδα...για φωτιστε και μας ρε παιδια γιατι ενδιαφερει πολυ κοσμο...μην αλλαζουν καδενες για πλακα... Sent from my HTC One V using Tapatalk 2 οντως εκει που δειχνεις σε μας δεν εχει κατι.....(και λογικο γιατι δεν εχουμε 2 εκκεντρα αλλα ενα) Edited January 4, 2013 by Giannis307 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYannisK Posted January 5, 2013 Report Share Posted January 5, 2013 (edited) Φίλε μου, η λογική σου έχει αντιφάσεις πάντως... Λες για σχολαστική αλλαγή λαδιών στα μισά ή στο ένα τρίτο των χιλιομέτρων που προδιαγράφει ο κατασκευαστής για να.. αποφύγεις το κακό. Και μετά, στα ~100.000 χλμ τα αλλάζεις όλα προληπτικά!! Οπότε, τι ακριβώς κατάφερες με τις υπέρ-συχνές αλλαγές λαδιών, πέρα από το να σου φύγουν τα διπλάσια-τριπλάσια λεφτά και να επιβαρύνεις το περιβάλλον με τοξικά; Να μη σου σπάσει το μοτέρ πριν τα 100.000 χλμ;; Νομίζω ότι είναι ΑΠΕΙΡΑ τα tsi που ΔΕΝ έχουν σπάσει ΧΩΡΙΣ τις υπέρ-συχνές αλλαγές λαδιών! Προς όλους: Νομίζω ότι χρειάζεται ένα μέτρο και λίγη κοινή λογική. Αλλαγή λαδιών κατ αρχήν πάνω στο χρόνο. Αν βγάζεις πολλά χιλιόμετρα, θα πιάσεις κατά πάσα πιθανότητα και τα χιλιόμετρα του κατασκευαστή μέχρι να κλείσει ο χρόνος, μπορεί και πιο πριν (οπότε τα αλλάζεις πριν τον χρόνο). Αν δεν γράφεις πολλά χιλιόμετρα, αλλαγή πάνω στο χρόνο και όσα έχεις γράψει. Δηλαδή, ό,τι ακριβώς μας λέει το ίδιο το αμάξι!! Υπάρχουν και πολλά αυτοκίνητα - κυρίως χαμηλής απόδοσης - με πολύ μεγαλύτερα διαστήματα για λάδια και σέρβις, πχ 30.000 χλμ!! Και εκεί με λίγο μέτρο και κοινή λογική βρίσκεται η λύση. συμφωνω. εχω GTI V DSG 6μιση ετων με 135χιλ χλμ. κανω αλλαγη λαδιων καθε 15χιλ χλμ οπως λεει η VW και σε καθε σερβις οτι λεει η VW. δεν ειχα καποιο προβλημα εκτος απο βλαβη στον κομπρεσορα του κλιματισμου. θεωρω υπερβολη να αλλαζεις λαδια καθε 7500χλμ οταν αυτα αντεχουν 20-30χιλ χλμ και για λογους ασφαλειας η VW λεει αλλαγη στα 15χιλ χλμ. επισης υπερβολη η αλλαγη στα 100χιλ χλμ τοσο ακριβων ανταλακτικων. ξερετε ποσα GOLF πουληθηκαν στην Ελλαδα το 2007 η το 8 η το 9; http://blog.mynextca...λύτερες-πωλήσει πουληθηκαν χιλιαδες golf στην χωρα μας. αν το προβλημα ηταν τοσο συχνο, θα επρεπε να υπαρχει ουρα ενα μηνα στα συνεργεια! ειναι γνωστο πως επειδη πουλιουνται πολλα αυτοκινητα, τα προβληματα θα ειναι περισσοτερα σε αριθμο αλλα να ειστε σιγουροι πως σε ποσοστο ειναι πολυ λιγοτερα απο τα περισσοτερα αλλα αμαξια. επισης ειναι γνωστο πως πολλοι μπαινουν εδω μονο για να πουνε το προβλημα τους. επισης πολλοι μπαινουν εδω και γραφουν για προβληματα διχως να εχουν golf! απο ζηλεια απο βλακεια κτλ. εχω φιλο που γελουσε οταν μου ελεγε πως ειναι γραμμενος εδω στο φορουμ και γραφει πολυ συχνα για προβληματα ενω εχει ...toyota.... συνολικα το golf εχει πουλησει 19εκ αμαξια. αν δεν ηταν αξιοπιστο, θα επρεπε ολοι οι δρομοι να εχουν και απο 2-3 χαλασμενα..... απολαυστε το αμαξι σας. προσωπικα το απολαμβανω καθημερινα και αν χαλασει κατι θα το αλλαξω. ετσι ειναι αυτα. οταν χρησιμοποιεις κατι, μπορει να χαλασει και θα πρεπει να το φτιαξεις. και παρτε DSG . προσφερει τρελη οδηγικη απολαυση Edited January 5, 2013 by DrYannisK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manos_m Posted January 10, 2013 Report Share Posted January 10, 2013 Παιδιά έχω το συγκεκριμένο πρόβλημα με κροτάλισμα σε cold start εδώ και καιρό. Ξεκίνησε με 2-3sec με το άναμμα της μηχανής. Μετά από λίγο καιρό το έκανε σε κάθε cold start και παρέμενε και κατά την πορεία για 5χμ περίπου. Τον τελευταίο καιρό δεν ακούω κάτι στο cold start. Ωστόσο αν το αφήσω στο ρελαντί για 30sec τουλάχιστον ξεκινάει ένας νέος πολύ σιγανός ήχος σαν diesel-κροτάλισμα ακριβώς στο συνοδηγό που ακούγεται χαρακτηριστικά μέσα στην καμπίνα και επιδεινώνεται με γκαζιές αλλά σε χαμηλές στροφές (1500-2000) και όχι πιο ψηλά (όπου και γινόταν τρομέρος ο θόρυβος τον πρώτο καιρό στο cold start). Το φωτάκι δεν μου άναψε ποτέ αλλά έχω παραμελήσει τα λάδια από την Άνοιξη. Υπάρχει περίπτωση το πρόβλημα να ήταν αρχικά στη βαλβίδα και τώρα το σιγανό κροτάλισμα να είναι από την καδένα; Μπορεί να είναι καθαρά θέμα λαδιού; Είμαι εκτός εγγύησης με 45000χμ και έχω τον CAV σε golf 6 160. Ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rivol Posted January 17, 2013 Report Share Posted January 17, 2013 (edited) Μιάς και το δικό μου (1.6 fsi) πάσχει περιστασιακά από το γνωστό πρόβλημα, είπα να κάνω και εγώ τον καθαρισμό της ηλεκτρομαγνητικής βαλβίδας του εκκεντροφόρου μπας και την γλυτώσουμε Edited January 17, 2013 by rivol Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oden Posted January 19, 2013 Report Share Posted January 19, 2013 εχω την εντυπωση πως εχει προβλημα ο υδραυλικος τεντωτηρας της καδενας.αν προσεξετε σε καθε αλλαγη λαδιου ο κινητηρας δουλευει ποιο ησυχα καθως και το καδενακι.και αυτο γιατι ο μεταβλητος χρονισμος της εισαγωγης που ειναι σαν λαβυρινθος καθαριζει απο το καινουριο λαδι και αθτο για καπιοα χλμ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rivol Posted January 27, 2013 Report Share Posted January 27, 2013 Στο δικό μου πάντως μετά το καθάρισμα δεν είδα καμία διαφορά (1.6 FSI) για να μην μπερδευόμαστε. Αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι αν ανοίξω διακόπτη και βάλω μπρος αμέσως χωρίς να ολοκληρώσει το check δεν το κάνει ενώ αν αφήσω να ολοκληρώσει το check το κάνει ποιο συχνά (πάντα για πρωί μιλάω). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexkdef Posted January 27, 2013 Report Share Posted January 27, 2013 (edited) Στο δικό μου πάντως μετά το καθάρισμα δεν είδα καμία διαφορά (1.6 FSI) για να μην μπερδευόμαστε.Αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι αν ανοίξω διακόπτη και βάλω μπρος αμέσως χωρίς να ολοκληρώσει το check δεν το κάνει ενώ αν αφήσω να ολοκληρώσει το check το κάνει ποιο συχνά (πάντα για πρωί μιλάω). Σε εμένα συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο !!! Οταν αφήσω κάποια δευτερόλεπτα το κλειδί στην μίζα και μετά το γυρίσω δεν μου κάνει ούτε cold start ούτε περίεργο ακούγεται η κανένα Edited January 27, 2013 by AlexkSeRRes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themisperi Posted February 5, 2013 Report Share Posted February 5, 2013 Παιδιά κοιτάξτε για καλύτερα λάδια.Ίδιο ιξώδες αλλά πιο καλή ποιότητα(π.χ liqui moly-motul klp).Το είχα πάθει σε ένα BMW M3 E30 και δεν ήταν ούτε καδένα ούτε τπτ.Λάδια καλύτερα έβαλα και το πρόβλημα σταμάτησε.Το λάδι στις πολύ χαμηλές και στις πολύ υψηλές θερμοκρασίες φαίνεται τι δουλειά κάνει.Και οι πιο ψαγμένοι βάλτε κανα οργανο πίεσης λαδιού,εκεί να δείτε τι παίζει.Όσο το λάδι είναι κρύο η πίεση δουλεύει ψηλά,αλλά όσο ζεσταίνεται η πίεση πέφτει στο ρελαντί.Άν και στο ρελαντί η πίεση είναι σχετικά ψηλά τότε το λάδι είναι για πατάτες.....Προσοχή παιδιά τις περιουσίες μας-οι αντιπροσωπείες δεν είναι θεοί ούτε επιστήμονες...... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted February 6, 2013 Report Share Posted February 6, 2013 Παιδιά κοιτάξτε για καλύτερα λάδια.Ίδιο ιξώδες αλλά πιο καλή ποιότητα(π.χ liqui moly-motul klp).Το είχα πάθει σε ένα BMW M3 E30 και δεν ήταν ούτε καδένα ούτε τπτ.Λάδια καλύτερα έβαλα και το πρόβλημα σταμάτησε.Το λάδι στις πολύ χαμηλές και στις πολύ υψηλές θερμοκρασίες φαίνεται τι δουλειά κάνει.Και οι πιο ψαγμένοι βάλτε κανα οργανο πίεσης λαδιού,εκεί να δείτε τι παίζει.Όσο το λάδι είναι κρύο η πίεση δουλεύει ψηλά,αλλά όσο ζεσταίνεται η πίεση πέφτει στο ρελαντί.Άν και στο ρελαντί η πίεση είναι σχετικά ψηλά τότε το λάδι είναι για πατάτες.....Προσοχή παιδιά τις περιουσίες μας-οι αντιπροσωπείες δεν είναι θεοί ούτε επιστήμονες...... +1000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...