Jump to content
kpol

Golf 5/6 - Καδένες Χρονισμού Σε Fsi & Tsi Μοτέρ

Recommended Posts

CAVD 160ps 08/2009 είναι υποψήφιο για το πρόβλημα;

Σε λίγους μήνες λήγει η επέκταση εγγύησης και δεν έχει παρουσιαστεί τίποτα αφού έχω και λίγα χιλιόμετρα 36.000

Sent from my Nexus 10 using Tapatalk HD

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Είμαι κάτοχος golf 5 tsi 140ps ΒΜΥ στα 55.000km. Στο βίντεο που ποστάρατε για τον ήχο, ο ήχος ο οποίος θα πρέπει να μας προβληματίσει είναι μόλις βάζει το αυτοκίνητο μπρος (δλδ στο 6ο δευτερόλεπτο) ή ο ήχος μετά τα 10 δευτερόλεπτα.

Link to comment
Share on other sites

ακούστε απάντηση αντιπροσωπίας: "ε δεν έκανε το θόρυβο αρκετή ώρα για να βρούμε από που είναι". Τους το πήγα και ηχογραφημένο και το άκουσαν μια από τις 10 μέρες που έχουν εκεί το αμάξι όταν πήγα προφανώς εγώ να το βάλω μπρος. Μ φαίνεται λίγο απίθανο να μην ξέρουν το πρόβλημα (Karenta Άλιμος).... Αύριο ζητάω χαρτί του μηχανικού με την υπογραφή του π να λέει ότι έλεγξε βαλβίδα, ωστήρια, τεντοτήρα, μεταβλητό και καδένα και είναι όλα φυσιολογικά.

 

Για να τα ελέγξει αυτά θέλει λύσιμο ο καθρέπτης. Δεν ξεκινάνε καλύτερα από τη βαλβίδα..;

Link to comment
Share on other sites

μην σας λενε και τα πιστευετε στην ανριπροσωπεια μας κοιτανε στην τσεπη..και αν καπιος δεν εχει προσωπικη ενπειρια μην λεει γνωμη και φοβηζουνε τον καθε αναγνωστη...μην τρεμετε ρε παιδια και μην τρελενεστε..το προβλημα εοναι μονο στον μεταβλητο ο οπιος κατα την εκκινηση γενιζει λαδι και απλα στο κρυο ειναι πιο πυχτο το λαδι και αρχει να περασει μεσα και δουλευει ξερα..αν ειναι μονιμος ο θορυβος (σπανιο) απλα τα εχει παιξει τελιως ο μεταβλητος...μην ακουω για καδενες τεντωτηρες τροχαλιες κλπ..πριν καιρο φιλος με γκολφ παρι αντιπροσοπια κωτου ζητησαν 1000 ευρω για ολα αυτα...κατα τυχη μου το ειπε τοτε κ αλλαξαμε μεταβλητο κ ολα αψογα εδω κ 25χιλιαδες χλμ...αν καπιος απο εδω εχει γνωστο με alfa romeo 156 το πρωτο για ρωτηστε τον..το ιδιο ακριβος προβλημα εδω και χρονια τωρα..μην ανησυχητε τοσο παιδια δεν ειναι κατι συμαντικο και δε θελουν ολα αλλαγη

συμφωνω με το φιλο...

το χουμε ξαναναφερει εδω μεσα παρα πολλες φορες ...το προβλημα ειναι το γραναζακι του μεταβλητου χρονισμου!!!

ειναι χαρακτηριστικος ο ηχος στο βιντεο...πολλες φορες θα τον ακουσετε τον ηχο υστερα απο παρατεταμενη ακινησια διοτι ο μεταβλητος εχει στεγνωσει εντελως απο λαδι (εχει κατηφορισει ολο το λαδι στο καρτερ) και για 1-2 δευετρολεπτα θα δουλεψει χωρις λαδι με αποτελεσμα τον θορυβο αυτο...ειναι χαρακτηριστικο προβλημα σε ολλουςςςςςςςςςςς τους κινητηρες που δουλευουν με αυτο το συστημα..απο alfa romeo ford toyota ktlπ...στην alfa το διορθωσανε τα τελευταια χρονια με νεο μεταβλητο που κραταει λαδι μεσα στο γραναζι και ετσι δεν χτυπαει την ωρα που βαζεις τον κινητηρα μπροστα...

μη σας δουλεουν με καδενες και π@π%ριες......εαν ο συγκεκριμενος θορυβος ακουγεται και επιμενει σε ολλες τις στροφες τοτε

οντως υπαρχει σοβαρο προβλημα στην καδενα και στους τεντοτηρες της...

Edited by Speedy
άσεμνοι χαρακτηρισμοί
Link to comment
Share on other sites

Ποσο εχει ξεπεσει η vw μηχανολογικα δεν περιγραφεται....Εαν εκανε τις ανακλησεις οπως επρεπε οπως στην κινα και στην αμερικη (dsg και καδενες) δεν θα υπηρχε κανενα προβλημα.

Αν ολα ομως πανε καλα ...

http://de.671200.com/artikel/vw-golf-1.4-tsi-comfortline-dauertest-1928467.html

Υπαρχουν και 2 video σχετικα με το αρθρο 

 

Edited by thanos katsas
Link to comment
Share on other sites

στο πρωτο βιντεο ακουγεται καθαρα ο μεταβλητος που κροταλιζει μεχρι να παει λαδι πανω και μετα ακουγεται φυσιολογικα το μοτερ...τυπικος ηχος λειτουργιας αμεσου ψεκασμου μοτερ..στο δευτερο βιντεο το μοτερ εχει σοβαρο προβλημα...κατα 90%καδενα!!!

Link to comment
Share on other sites

Να γιατι 1.2 TSI και 1.4 TSI εχουν ίδιο πρόβλημα !! Ιδιοι κωδικοί σχεδόν σε όλο το συστημα και για τα δυο μοτέρ ! Με κωδικούς προιόντων να μην έχουν αλλάξει ποτέ απο το 2010 μέχρι σήμερα , περαστικά μας
12tsi.jpg

14tsi.jpg

Link to comment
Share on other sites

εγω ακομα πιστευω οτι πρεπει να εχω θεμα με την καδενα αλλα πριν μια βδομαδα που αλλαξα και λαδια ο ηχος μου ειπαν οτι ειναι φυσιολογικος.ισως να ηταν ζεστο το μοτερ και να μην εκανε τον ηχο που κανει τα πρωινα.

παντως σημερα και χθες το πρωι στο ρελαντι στο αμαξι ετρεμαν μεχρι κ τα πλαστικα μεσα.και οταν ανοιξα το καπο να ακουσω ο ηχος ητανε σαν diesel.θα το ηχογραφισω και αυριο αν μπορει να το ακουσει καποιος να μου πει  μια γωμη.

αλλα εκτος του ηχου δεν υπαρχει αλλος τροπος να βρεθει αν υπαρχει προβλημα?

Edited by artigas
Link to comment
Share on other sites

Σ ευχαριστ φιλε θα το δοκιμασω.

Σημερα παντως περασα απο τον μηχανικο και μου ειπε ολα οκ που το ακουσε.βεβαια ηταν μεσμερι με ζεστη και οχι πρωι με ψοφοκρυο αλλα δεν ξερω κατα ποσο επηρεαζει.

Παντως θα ανεβασω και το βιντεο με τον ηχο να ακουσω κ αλλες γνωμες.

Οσο για το τριξιμο μεσα στην καμπινα βρεθηκε ο ενοχος και ηταν ενα πλαστικο πιαστρακι απο το σωληνακι βενζινης το ακουμπουσε σασι και συντονιζοταν στο ρελαντι.

Link to comment
Share on other sites

Εμφανίστηκε και στο δικό μου Tsi, 1400, 140hp του 2008, το πρόβλημα με την καδένα...

Παραδόξως, στην αντιπροσωπία της πόλης που ζω (ήταν και η τελευταία μου επιλογή), αφού έκαναν τη διάγνωση, μου είπαν ότι το κόστος είναι πάρα πολύ μεγάλο, αλλά με έκπτωση 50% στα ανταλλακτικά και 70% στην εργασία θα μου έβγαινε στα 510 ευρώ (πλήρης πακέτο με αλλαγή σε ότι προβλέπεται).

Στην ερώτησή μου "που οφείλεται τόσο γενναία έκπτωση:" μου απάντησαν πως είναι κάτι που κάνει η επιχείρηση (και όχι η Volkswagen).

Φυσικά, το άφησα αφού είχε και 2 χρόνια εγγύηση. 

Όταν όμως το παρέλαβα, επειδή μου παίξαν χοντρό παιχνίδι με την πληρωμή και άλλο ένα θεματάκι που προέκυψε, τους ζήτησα να μου δει΄ξουν τα ανταλλακτικά. 

Απάντησαν πως επειδή ήταν μέσα στην εγγύηση (?!) δεν τα παίρνει ο πελάτης, και ότι τα επιστρέφουν στην Γερμανία.. Όταν τους θύμισα την κουβέντα μας που είχε προηγηθεί σχετικά με το κόστος, εκεί το μπάλωσαν και καλά πως μεσολάβησαν αυτοί για να μπει σε εγγύηση και να βγει η έκπτωση που προανέφερα.

Διερωτώμαι, η Volkswagen το γνωρίζει αυτό; 

Είμαι πολύ καχύποπτος ή έχει βάση η υποψία μου πως τελικά τσεπώθηκαν το κόστος;

Link to comment
Share on other sites

Αλλος ενας τυχερος με προβλημα καδενας .

 

Touran 1.2 TSI  6,5  Ετων με 90000  χλμ .  Συνολικο κοστος επισκευης  1100 Ευρω (Εξουσιοδοτημενο)

 

ΚΑΜΜΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΕΚΠΤΩΣΗ  διοτι απλα το οχημα ειναι εκτος εγγυησης.

 

Η απορια μου ειναι γιατι δεν μας ειπαν οτι χρειαζεται αλλαγη καδενας καθε 70-90000 χλμ οπως στα αλλα που εχουν ελαστικο ιμαντα για  να λαβουμε τα μετρα μας.

 

Το ωραιο ειναι 15 μερες πριν αλλαχτηκε η αντλια νερου λογω διαρροης και στο συνεργειο δεν καταλαβαν οτι υπηρχε προβλημα .

 

Τελος παντων . Απλως να πω τον καυμο μου ποσταρισα.

 

Κουραγιο πατριωτες

 

 

Link to comment
Share on other sites

Αλλος ενας τυχερος με προβλημα καδενας .

 

Touran 1.2 TSI  6,5  Ετων με 90000  χλμ .  Συνολικο κοστος επισκευης  1100 Ευρω (Εξουσιοδοτημενο)

 

ΚΑΜΜΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΕΚΠΤΩΣΗ  διοτι απλα το οχημα ειναι εκτος εγγυησης.

 

Η απορια μου ειναι γιατι δεν μας ειπαν οτι χρειαζεται αλλαγη καδενας καθε 70-90000 χλμ οπως στα αλλα που εχουν ελαστικο ιμαντα για  να λαβουμε τα μετρα μας.

 

Το ωραιο ειναι 15 μερες πριν αλλαχτηκε η αντλια νερου λογω διαρροης και στο συνεργειο δεν καταλαβαν οτι υπηρχε προβλημα .

 

Τελος παντων . Απλως να πω τον καυμο μου ποσταρισα.

 

Κουραγιο πατριωτες

 

Link to comment
Share on other sites

 

Αλλος ενας τυχερος με προβλημα καδενας .

 

Touran 1.2 TSI  6,5  Ετων με 90000  χλμ .  Συνολικο κοστος επισκευης  1100 Ευρω (Εξουσιοδοτημενο)

 

ΚΑΜΜΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΕΚΠΤΩΣΗ  διοτι απλα το οχημα ειναι εκτος εγγυησης.

 

Η απορια μου ειναι γιατι δεν μας ειπαν οτι χρειαζεται αλλαγη καδενας καθε 70-90000 χλμ οπως στα αλλα που εχουν ελαστικο ιμαντα για  να λαβουμε τα μετρα μας.

 

Το ωραιο ειναι 15 μερες πριν αλλαχτηκε η αντλια νερου λογω διαρροης και στο συνεργειο δεν καταλαβαν οτι υπηρχε προβλημα .

 

Τελος παντων . Απλως να πω τον καυμο μου ποσταρισα.

 

Κουραγιο πατριωτες

 

Exω μια απορια.Ο 1.2 tsi νομιζω πως βγηκε το 2010,μηπως δεν ειναι 6.5 ετων το αμαξι σου?Εγω εχω ενα polo 1,2 tsi και αλλαξα πριν απο δυο βδομαδες καδενα και αντλια,αλλα τσαμπα επειδη ειχα επεκταση.Αν δεν εχεις κανει την επισκευη στειλε μου οπωσδηποτε p.m.

Link to comment
Share on other sites

Αν δε βγάζει λαμπάκι στο ταμπλώ, μπορεί να έχουμε θέμα?

Ποια είναι τα συμπτώματα? Έχω μια πολύ μικρή αρρυθμία στον κινητήρα αλλά όχι αυτό το κροτάλισμα που ακούω στα video.

 

 

Έχω ανεβάσει και video στο youtube. Μπορεί κανείς να μου πει αν ο ήχος της μηχανής μου του φαίνεται ανησυχητικός?

 

 

http://youtu.be/9u8fMpDlIW4

Edited by Vagelis231
Link to comment
Share on other sites

Αν δε βγάζει λαμπάκι στο ταμπλώ, μπορεί να έχουμε θέμα?

 

Σε εμένα το λαμπάκι άναψε πολλούς μήνες μετά

Link to comment
Share on other sites

Kαι Καρέντα Αμαρουσίου επίσης άψογοι!!!

Ναι, τους είχα πάει το αυτοκίνητο για ένα περίεργο ήχο που έκανε το DSG σε κατέβασμα από 3η προς 2η. Μετά από 3 μερες δοκιμές (μου έδωσαν αυτοκίνητο αντικατάστασης, δεν λέω...) αποφάνθηκαν ότι όλα καλά... αφού με χρέωσαν to minimum (36 ευρώ). Ξαναπάω στο Φιλοσίδη, το παιρνει ο αρχιμηχανικός μπροστά μου και μου λεει άμεσα Mechatronics. Αλλάχτηκε στην εγγύηση. Όλα καλα έκτοτε..... 

Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου ακούγεται νορμάλ ο κινητήρας σου. Όπως επίσης είμαι απόλυτα εξοικιωμένος με τα τρεμουλιάσματα στο ρελαντί περιμένοντας π.χ. στο φανάρι. Από το 2002 που έχω αυτοκίνητα Skoda, όλα μα όλα μου έκαναν και μου κάνουν αυτό το τρέμουλο. Και το Octavia 1.6 '02 και το Fabia 1.2 '07 και τώρα το Roomster. Έχω την εντύπωση πως είναι χαακτηριστικό του ομίλου, μιας και το Ibiza 1.4 '04 του αδερφού μου το κάνει.

Link to comment
Share on other sites

Golf 5 του 2004. 1.6 FSI

 

Όταν είναι κρύο και το ξεκινώ, τα πρώτά 1-2 δευτερόλεπτα ο θόρυβος της καδένας που γυρνάει είναι πολύ δυνατός. Σαν αλυσοπρίονο.

Όταν δεν έχει αρκετή ώρα που το έσβησα, ξεκινά μια χαρά χωρίς κανένα θόρυβο.

 

Πήρα τιμές για να αλλάξω όλο το σετ της καδένας...

 

€13 πρώτος οδηγός
€15 δεύτερος οδηγός
€140 καδένα
€45 τένσιονερ
€26 τζιουβάς
€42 αντλία νερού

€900 Variable

 

+ ο κόπος του μηχανικού να τα αλλάξει

 

Είπα στο μηχανικό μου να τα αλλάξουμε όλα εκτός το Variable που κάνει €900 και μου έδωσε 40% πιθανότητες ο θόρυβος να προέρχεται από το Variable. Δηλαδή μου έδωσε 40% πιθανότητες να αλλάξουμε όλα τα άλλα και το πρόβλημα να μη λυθεί.

 

Τί είναι το Variable; Συμφωνείτε με το μηχανικό μου ότι υπάρχει 40% πιθανότητα να φταίει αυτό;

Link to comment
Share on other sites

Ειναι το γρανάζι του μεταβλητού...συνήθως εκεί ξεκινάει το πρόβλημα και αν το αφήσεις πολύ παίζει μετα 

να αποκτήσει και η καδένα πρόβλημα και στο τέλος να πηδήξει και κανα δόντι και χαιρέτησες...

Με πάσα επιφύλαξη ότι γράφω καθώς μηχανικός δεν είμαι απλά από όλα έχω διαβάσει σε διάφορα 

forums κτλ..

Edited by stakyrTSI
Link to comment
Share on other sites

παιδια εχω αλλαξη και εγω καδενα στο 1.2 tsi μοντελο 5/2011. μετα απο 8-9000 χλμ , ξανααρχησε ο ηχος . τωρα τη στο διαολο να ξαναθελει ? μπηκε καδενα καινουρια μαζι με ολα τα παρελκομενα, παιζει να ειναι τπτ αλλο?  εχω προσεξει οτι οταν αφησω το αμαξι σε ανηφορα η κατιφορα κανει παντα τον ωραιο ηχο της καδενας. εχω 45000 χλμ μου το κανει κ οταν ειναι κρυο αλλα μπορει να το κανει κ οταν ειναι ζεστο , 3-5 φορες την εβδομαδα,

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.