Jump to content
kpol

Golf 5/6 - Καδένες Χρονισμού Σε Fsi & Tsi Μοτέρ

Recommended Posts

Επειδη διαβασα σε μερικα post οτι ο ηχος ακουγεται εντονοτερα αν εχει μεσολαβησει μεγαλο χρονικο διαστημα ακινησιας και επειδη εγω το χρησιμοποιω κυριως καθε σαββατοκυριακο πιστευετε οτι αυτο θα εχει σαν αποτελεσμα να εμφανιστει πιο γρηγορα το προβλημα στο δικο μου σε σχεση με καποιον που το δουλευει καθημερινα?

Sent from my LG-P880 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το να σπασει η καδενα οντως ειναι λιγο δυσκολο αλλα δεν ισχυει οτι αυτα τα λιγα δευτερολεπτα που ακουγεται ο θορυβος η καδενα δεν ειναι καλα τεντωμενη και μπορει να πηδηξει δοντι?

Sent from my LG-P880 using Tapatalk

σωστη η απορια σου και μαλλον οταν πηδηξει δοντι παλι λογικα 8α σου μεινει το μοτερ στο χερι αφου θα χτυπησει το πιστονι με τις βαλβιδες

Link to comment
Share on other sites

Πάντως (θέλω να πιστεύω) οτι αν βάζουμε καθημερινά το αμάξι μπροστα η τουλάχιστον μέρα παρά μέρα (ειδικά τις κρυες μέρες) δεν θα έχει προβλημα η καδενα γιατι λυπαινεται.Το καλοκαίρι ετσι και αλλιώς δεν νομίζω να έχει το ίδιο προβλημα όπως τον χειμώνα.

Link to comment
Share on other sites

εγω ειμαι περιεργος να μαθω αν καποιος που ειναι κατοχος golf mk5 TSI και εχει πανω απο 150χιλιαδες χιλιομετρα ΔΕΝ αντιμετοπισε προβλημα με την καδενα...γιατι διαβαζοντας ολα τα ποστ του φορουμ αυτο που καταλαβα ειναι οτι εμεις οι κατοχοι των ΤΣΙ αργα η γρηγορα οσο και να το περιποιουμαστε παλι θα μας ερ8ει αυτο το προβλημα με το κροταλησμα και την καδενα... VW σου λενε μετα

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια ειναι οτι μεγάλο ποσοστό εχουν θέμα με την καδενα και αυτο δεν είναι τυχαίο.Έπρεπε η VW να έκανε ανάκληση η να επισκευάζεται δωρεάν οταν παρουσιαζόταν.Προκειται για μια δαπανηρή επισκευή και στις μέρες ειδικά πονάει πολύ στην τσέπη.

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια ειναι οτι μεγάλο ποσοστό εχουν θέμα με την καδενα και αυτο δεν είναι τυχαίο.Έπρεπε η VW να έκανε ανάκληση η να επισκευάζεται δωρεάν οταν παρουσιαζόταν.Προκειται για μια δαπανηρή επισκευή και στις μέρες ειδικά πονάει πολύ στην τσέπη.

 

σωστα!!

Link to comment
Share on other sites

Πάντως (θέλω να πιστεύω) οτι αν βάζουμε καθημερινά το αμάξι μπροστα η τουλάχιστον μέρα παρά μέρα (ειδικά τις κρυες μέρες) δεν θα έχει προβλημα η καδενα γιατι λυπαινεται.Το καλοκαίρι ετσι και αλλιώς δεν νομίζω να έχει το ίδιο προβλημα όπως τον χειμώνα.

και καθε 12 ωρες να το βαζεις μπρος , αν εχει θεμα ο τεντωτήρας θα υποχωρεί σε καθε σβήσιμο οποτε η καδενα για 1 δευτερολεπτο θα μενει χαλαρη στην επομενη κίνηση.

Η καδενα κροταλίζει λογω του τεντωτήρα και οχι λογω ελειψης λαδιου

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δν θυμαμαι αν τ ξαναεγραψα παντως κ μενα μ εκανε αυτο ο τρελο δυνατο κροταλισμα ιδιαιτερα οταν Τσοκαρε στν αρχη... 
Δν εκανα τπτ παντως σταματησε μονο του μετα απο καιρο.. Ισως 2 χρονια.. τ αμαξι τ εχω 4+

Link to comment
Share on other sites

παιδια εμενα μετα απο κροταλισμα που αρχισε και μου κανει τις τελευτες μερες πηρα τον μηχανικο και μου ειπε πρωτα πρωτα να μου αλλαξει λαδι(εκεινο που εχω τωρα δεν μου το ειχε βαλει αυτος) να δουμε αμα συνεχισει...αμα συνεχισει αλαγμα καδενας...αλλα τι ρολο παιζει το να αλλαξουμε λαδι πρωτα και να δουμε αν συνεχιζει??μπορει να επιδιορ8ω8ει με την αλλαγη λαδιου,η μπορει να προκαλεσει αυτη την βλαβη λαθος λαδι στον κινιτηρα ??

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον , εμενα το δικο μου TSI κροτάλισμα κατα την εκκίνηση του κινητηρα ΔΕΝ κάνει ακομα και μετα απο 18 μερες ακινησίας που το αφησα τα Χριστουγεννα ,
Ομως οταν το βάζω μπρος ακομα και σε καθημερινές μετακινήσεις μετά το τελειωμα του cold start ακουω ενα παχύ κλακ κλακ κλακ , και δεν μπορω να καταλαβω τι ειναι.
Το κανει παντα 1 λεπτο μετά αφου πάρει μπρος το μοτερ , μολις τελειωσει το cold start και ενω έχει ηρεμίσει το ρελαντί
Το έβγαλα και βίντεο
Ακούστε προσεκτικά μετά το 0:54
http://www.youtube.com/watch?v=Pb7hepGV5K4&feature=youtu.be

Link to comment
Share on other sites

για δοκιμασε να πατησεις συμπλεκτη μολις αρχησει να στο κανει κ δες εαν σταματησει κ πες μου...

 εχω και εγω αυτο το προβλημα και οντως αμα πατησω συμπλεκτη σταματα(η μαλλον απαλυνετε ο θορυβος και δεν ακουγετε τοσο πολυ σχεδον κα8ολου). τι σημαινει?

Link to comment
Share on other sites

 εχω και εγω αυτο το προβλημα και οντως αμα πατησω συμπλεκτη σταματα(η μαλλον απαλυνετε ο θορυβος και δεν ακουγετε τοσο πολυ σχεδον κα8ολου). τι σημαινει?

ρολεμαν συμπλεκτη

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια ειμαι DSG.... Aπο το μοτερ ακουγεται. Το κανει ΜΟΝΟ  οταν πεσουν οι στροφές του cold start αφου και στο βιντεο πριν το 0:55 δεν ακουγεται τιποτα! Μετά το κανει και για 1 λεπτο, μολις ζεσταθει δεν ακουγεται τιποτα! Το κανει καθε φορα που βαζω μπρος

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι παντα ρουλεμαν συμπλεκτη, σε πολλες περιπτωσεις θελει σετ συμπλεκτη

οταν πατας πεταλ ειναι μονο ρολεμαν

Ρε παιδια ειμαι DSG.... Aπο το μοτερ ακουγεται. Το κανει ΜΟΝΟ  οταν πεσουν οι στροφές του cold start αφου και στο βιντεο πριν το 0:55 δεν ακουγεται τιποτα! Μετά το κανει και για 1 λεπτο, μολις ζεσταθει δεν ακουγεται τιποτα! Το κανει καθε φορα που βαζω μπρος

δε βλεπεις σε ποιους απανταμε?το ακουσαμε για το dsg αδερφε

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια ειμαι DSG.... Aπο το μοτερ ακουγεται. Το κανει ΜΟΝΟ  οταν πεσουν οι στροφές του cold start αφου και στο βιντεο πριν το 0:55 δεν ακουγεται τιποτα! Μετά το κανει και για 1 λεπτο, μολις ζεσταθει δεν ακουγεται τιποτα! Το κανει καθε φορα που βαζω μπρος

 

Μήπως είναι αυτό που είχε αναφερθεί σε αλλο forum για τον μεταβλητό?

Έχει βάση και είναι πολύ διαφορετικό από καδένα.

Link to comment
Share on other sites

ωραια τι μπορει να ειναι εκτος του ρουλεμαν συμπλεκτη μιας και εγω ειμαι dsg..

 

Χαίρεται που δεν κάνει τον ήχο της καδενας και χειροκροτεί τον εαυτό του που τα κατάφερε...

 

Πραγματικά δεν ξέρω τι μπορεί να είναι, αλλά απλά είπα να γράψω μια ανοησία για να το ξορκίσω λίγο. Έχει παραγίνει το κακό με τους κάθε λογίς θορύβους.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ωραια τι μπορει να ειναι εκτος του ρουλεμαν συμπλεκτη μιας και εγω ειμαι dsg..
βάλτο στο drive και πατα το φρένο.Είναι ένας τρόπος που σίγουρα αποσυμπλεκει

Sent from my C5303 using Tapatalk

Edited by aris11
Link to comment
Share on other sites

Παντα αποσυμπλεγμένο ειναι οταν ειναι σταματημένο . Νομιζω το DSG δεν εχει νεκρά μεσα στο κιβώτιο υπάρχει παντα ταχύτητα σε συμπλεξη και απλα οταν βαζεις τον λεβιε στο N-P αποσυμπλέκει τους δισκους

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.