Jump to content
kpol

Golf 5/6 - Καδένες Χρονισμού Σε Fsi & Tsi Μοτέρ

Recommended Posts

Παντα αποσυμπλεγμένο ειναι οταν ειναι σταματημένο . Νομιζω το DSG δεν εχει νεκρά μεσα στο κιβώτιο υπάρχει παντα ταχύτητα σε συμπλεξη και απλα οταν βαζεις τον λεβιε στο N-P αποσυμπλέκει τους δισκους

αν ειναι προβλημα απο το σασμαν σου (δε νομιζω) τοτε μονο απο τη χυτρα ειναι ο θορυβος αλλα αν ειχε προβλημα η χυτρα στο πατημα του γκαζιου με D μεσα θα εκανε βουητο στην καμπινα σαν τρθξημο και εντονο.εγω πιστευω εχει φαει τις γλιστρες γιαυτο οταν πευτουν οι στροφες γινεται αυτο Ή ειναι κατο στον ιμντα εξω και να μην ειναικατι το συμαντικο..μακαρι να ημασταν κοντα και θα σου ελεγα αν το ακουγα..

Link to comment
Share on other sites

Το σκεφτηκα μηπως ειναι απο καδενα-γλυστρες αλλα δεν ειναι καθως πέφτουν οι στροφές αλλα το κανει αφου πεσουν τελειως οι στροφές, στο ρελαντί. Φυσικα στον δρομο οταν αφηνω γκαζι ακομα και σε ησυχα στενακια με αντιλαλο δεν κανει κατι τετοιο και γενικα δεν ακουγεται κανενας θόρυβος , δηλαδη αν το παρω μια βολτα και κανω τον γυρο του τετραγωνου μετα στο ρελαντι δεν κανει ΚΙΧ!
Αυτο που ακουγεται στο βιντεο σαν κλακετες το κανει αφου σταματησει το cold start, στο ρελαντι δηλαδη και για 1 λεπτο διαρκεια

Edited by the_winner
Link to comment
Share on other sites

Πέμπτη εχω κλείσει ραντεβου για σερβις . Εχω Mobil 1 ESP Formula 5w30 εδω και 8000χμ.. Τωρα θα βαλω παλι mobil(τα εχω ηδη πάρει) και στην επομενη θα δοκιμασω Motul

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον , εμενα το δικο μου TSI κροτάλισμα κατα την εκκίνηση του κινητηρα ΔΕΝ κάνει ακομα και μετα απο 18 μερες ακινησίας που το αφησα τα Χριστουγεννα ,

Ομως οταν το βάζω μπρος ακομα και σε καθημερινές μετακινήσεις μετά το τελειωμα του cold start ακουω ενα παχύ κλακ κλακ κλακ , και δεν μπορω να καταλαβω τι ειναι.

Το κανει παντα 1 λεπτο μετά αφου πάρει μπρος το μοτερ , μολις τελειωσει το cold start και ενω έχει ηρεμίσει το ρελαντί

Το έβγαλα και βίντεο

Ακούστε προσεκτικά μετά το 0:54

http://www.youtube.com/watch?v=Pb7hepGV5K4&feature=youtu.be

 

Γιαννη με ζεστο το μοτερ ακούς τίποτα ???

Link to comment
Share on other sites

Οχι , το εχω γραψει Αλεξ!
Το κανει ΜΟΝΟ οταν τελειωσει το cold start και αφου πέσουν οι στροφες στο ρελαντι, μολις πεσουν αρχίζει να κανει αυτόν τον ήχο σαν κλακέτες για περιπου 1 λεπτό . Μετά ξεπαρκάρω και φευγω και δεν ξανα-ακουγεται τιποτα..

Link to comment
Share on other sites

Αυτή η φασαρία λέγεται τεντωτήρας καδένας κύριοι!  Όταν ζεσταθούν τα λάδια συνήθως φτάνει η πίεση για να τανύσει σωστά την καδένα.

Όσο είναι κρύο η καδένα είναι χαλαρή και κάνει θόρυβο όλο το σύστημα σαν να ακούγονται κλακέτες. Επίσης τέτοιοι θόρυβοι έρχονται από τα

ωστήρια αν έχουν αδειάσει από λάδι και χρειάζονται λίγη ώρα για να συνέλθουν.

Link to comment
Share on other sites

εμενα αν με ρωταγε καπιος με ποιοπαλιοα μαξι θα του ελεγα οτι σκαμπιλιζει πιστονι,αλλα δε μπορω να πω κατι τετοιο για ενα σχετικαι καινουριο αμαξι,απλα ο θορυβος οσο καλα μπορω να κακουσωω ετσι ακουγετε.και μη λετε οτι χαλαρωνει η καδενα πια

Link to comment
Share on other sites

εμενα αν με ρωταγε καπιος με ποιοπαλιοα μαξι θα του ελεγα οτι σκαμπιλιζει πιστονι,αλλα δε μπορω να πω κατι τετοιο για ενα σχετικαι καινουριο αμαξι,απλα ο θορυβος οσο καλα μπορω να κακουσωω ετσι ακουγετε.και μη λετε οτι χαλαρωνει η καδενα πια

 

To piston slap εννοεις και ναι σε αυτοκινητο πολλων χιλιομετρων κυριως ειναι συχνο φαινομενο..

 

Οχι , το εχω γραψει Αλεξ!

Το κανει ΜΟΝΟ οταν τελειωσει το cold start και αφου πέσουν οι στροφες στο ρελαντι, μολις πεσουν αρχίζει να κανει αυτόν τον ήχο σαν κλακέτες για περιπου 1 λεπτό . Μετά ξεπαρκάρω και φευγω και δεν ξανα-ακουγεται τιποτα..

Μπορεις να βγαλεις ενα ακομη βιντεακι, αφου ανοιξεις ομως το καπο και να εστιασεις στο σημειο οπου ακουγεται πιο πολυ;  Το εχω κι εγω απο παλια, αλλα το θεμα ειναι μονο ακουστικο σε σημειο που να πιστευω οτι ετσι λειτουργει το συγκεκριμενο μοτερ.. Υπαρχει παντως και η πιθανοτητα των παλμων των μπεκ να φερουν αυτον τον ηχο..

Link to comment
Share on other sites

20.000χμ
Ο Ηχος ακουγεται πιο καθαρα σε βιντεο με το καπό κλειστό . Επισης δεν ειναι απο την πλευρα τις καδένας εχω καθησει να τον εντοπίσω απειρες φορες... συνηθως τον εντοπίζεις απο τα πλαγια του αυτοκινητου ..

Αν ηταν τεντωτηρας η καδενα θα εμενε χαλαρή στην αρχή οπότε θα κροτάλιζε στην αρχη και οχι αφου τελειωνει το cold start...
Αν ακουσετε ολο το βιντεο στην αρχη δεν κανει κιχ, μολις πεσουν οι στροφες (μετα απο 1 λεπτο) και πεσει το ρελαντι στις 680 στροφες τοτε ξεκιναει να το κανει, για λίγο και μετά σταματάει...

edit: Να πω επισης πως τον τελευταιο χρόνο το αυτοκινητο δεν κινεται καθημερινα αλλα 2-3 φορες την εβδομαδα .

 

Edited by the_winner
Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση άσχετου ανθρώπου. Αν την ώρα που κάνει αυτόν τον ήχο πατήσεις το γκάζι για να ανεβάσει στροφές, αλλάζει η συχνότητα επανάληψης του ήχου; Δηλαδή αυξάνεται ο ρυθμός της "κλακέτας" ακολουθόντας τις στροφές του κινητήρα ή παραμένει σταθερός;

 

Επισημαίνω και πάλι ότι δεν είμαι μηχανικός, αλλά μήπως υπάρχει περίπτωση να είναι η αντλία νερού; Γιατί σε κάποιο άλλο βίντεο που δεν μπορώ να το βρώ τώρα, κάποιο μέλος είχε ένα κλακ το οποίο εμφανιζόταν σε σταθερή χρονική περίοδο, δηλαδή ανά κάποια δευτερόλεπτα έκανε ένα "κλακ" και τότε είχαν απαντήσει κάποια μέλη ότι είναι ήχος την αντλίας νερού.

 

Βέβαια εκείνος ο ήχος ήταν πιο διακριτικός, πλην όμως παρόμοιος, μιας κι αν είχαμε τη δυνατότητα να τον μεγεθύνουμε και να τον επιταχύνουμε μάλλον θα καταλήγαμε σε κάτι πολύ κοντινό με αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Θα το δοκιμασω αυτο με το γκάζι αλλα αν θυμαμαι καλα, δεν αυξανεται καθολου ο θορυβος.
Δηλαδη : βάζω μπρος , κάνει cold start , τελειωνει το cold start αρχιζουν πεφτουν οι στροφές, εγω καθομαι στο αμαξι και περιμενω να τελειωσει το cold start για να φυγω, αρχιζω ακουω τις κλακετες περιμενω καθε φορα να τις εντοπίσω, πολλες φορες αρχιζω το ξεπαρκαρισμα για να φυγω και ποτε δεν εχω ακουσει τον θορυβο να δυναμωνει ίσα ισα απο εκει και μετα δεν ξαναακουγεται καθολου .Ουτε εν κινηση σε ησυχο μερος, ουτε στο ρελαντι παλι οταν το γυριζω στο γκαραζ ουτε τιποτα .

Αν ηταν αντλια δεν θα το εκανε συνεχεια?

Link to comment
Share on other sites

Λαθος μπουζι οχι, αν ηταν ξεβιδωμενο το μπουζι θα ειχε γινει χαμος απο missfires

<br /><br />Και εμένα έτσι ακουγεται Γιάννη. Μέταλλα να τριβονται. Αυτο βέβαια άρχισε τον χειμώνα ... <br /><br /><br />Sent from my iPhone
Link to comment
Share on other sites

Να ρίξω άλλη μια ιδέα, με βάση το τι έχω ακούσει και τι έχω διαβάσει κατά καιρούς; Μήπως είναι πολλαπλασιαστής;

Link to comment
Share on other sites

Κατέβηκα στο γκαραζ, εβαλα μπρος cold start μετα ισα που το ακουσα λιιιγο να κανει κλακετες (μπορει να ηταν και ιδεα μου) αμεσως πατησα γκαζι. Ολα νορμαλ κανενας θορυβος περιεργος. ... τι να πω...
Missfires δεν εχω ουτε στο ρελαντι ουτε σε πατηματα με φορτιο ..

Αυριο που θα παω για σερβις θα δειξω και το βιντεο και θα το αναφέρω ωστε να γινει η καταγραφη του προβλήματος, θα αλλαχτουν λαδακια και θα το παρακολουθώ στενά
Την επόμενη φορά που θα το κανει ετσι εντονα οπως στο βιντεο θα ανεβασω στροφες να το τσεκαρω

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου μην βαλεις παλι τα ιδια λαδια τοτε πιστευω πως δεν θα εχεις θεμα,ειναι σιγουρος   απο τα λεγομενα σου οτι ειναι τα  οστιρια απο τα λαδια.θα με θυμηθεις πιστευω

Edited by sodimitris
Link to comment
Share on other sites

φιλε μου μην βαλεις παλι τα ιδια λαδια τοτε πιστευω πως δεν θα εχεις θεμα,ειναι σιγουρος   απο τα λεγομενα σου οτι ειναι τα  οστιρια απο τα λαδια.θα με θυμηθεις πιστευω

Υπάρχει μια εμμονή, ότι τα Mobil είναι τα καλύτερα λάδια για το μοτέρ μας... Σίγουρα μια αλλαγή, θα βοηθούσε να δεις αρκετά πράγματα.

Edited by redchampion
Link to comment
Share on other sites

Ειμαι DSG....

Το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ.το ρουλεμάν ήταν. Είμαι manual. αν ανοίξεις τον clima  ο ήχος ακούγεται περισσότερο;

Στην αντιπροσωπία με είπαν πως δεν πειράζει και θα το αλλάξω με την αλλαγή συμπλέκτη.

Όταν ζήτησα να με αλλάξουν βαλβολίνες με είπαν ότι φοράω long life  και πως δεν χρειάζεται .(είχα 95000 χλμ) (και πριν αυτό μου έλεγαν σε κάθε σρβισ)

Τελικά την έκανα την αλλαγή και σταμάτησε.

Link to comment
Share on other sites

@redchampion & @sodimitris στην επομενη αλλαγη θα μπουν Motul X-Clean + 5W30 απλα τα ειχα αγοράσει ήδη τα mobil οποτε εβαλα ξανα αυτα..
Σήμερα είχα σερβις στην αντιπροσωπεια το είδε ο αρχιμηχανικος το ιδιο βιντεακι που σας έδειξα . Καδένα δεν είναι ούτε τεντωτήρας ούτε μεταβλητός, απο αυτο που ακουει πιστευει οτι ειναι πύρος πιστονιου ή κομβιο στροφάλου (πιο πολυ πιστευει πυρος πιστονιου) . Οσο ειμασταν εκει ακομα και μετα την αλλαγη λαδιου που εχει στραγγίξει το λάδι δεν το εκανε .

Μου ειπε αν το κανει ξανα με τα νεα λαδια ετσι εντωνα να πατησω μικρη κοφτη γκαζια την ωρα που το κανει και να του πω αν αυξανεται ο ήχος στο πάτα ή οταν αφήνω το γκαζι .

Ευτυχως εχω την επέκταση της εγγυησης οπότε οτι χρειαστεί...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.