Jump to content
kpol

Golf 5/6 - Καδένες Χρονισμού Σε Fsi & Tsi Μοτέρ

Recommended Posts

the_winner. Έχω το ίδιο "πρόβλημα". Το έθεσα στην αντιπροσωπία και μου είπαν ότι δεν άκουγαν τίποτα. (Η κουβέντα αυτή πρίν 20.000χμ). Ακόμη ακούγετε δηλαδή, όταν πάω μακρινό ταξίδι (100-200κμ) και κυρίως την νύχτα, όχι απαραίτητα κρύα νύχτα. Πρόσφατα κάποιος μου είπε ότι είναι η αντλία υψηλής. Επίσης το κάνει και σε 2 γκολφ 5αρια gt της οικογένειας, μαμας και τα 2. Επίσης πρόσεξα ότι ο ήχος είναι πιο αισθητός όταν έχεις αναμμένα φώτα.

Link to comment
Share on other sites

the_winner, θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα για την αντλία υψηλής , κάνει παρόμοιο "θόρυβο", αλλά δεν είναι κάποιο πρόβλημα, δηλαδή και να την αλλάξεις δεν θα αλλάξει κάτι. Αν αναλογιστείς και το πώς δουλεύει η αντλία υψηλής, είναι φυσιολογικό να ακούγεται ως ένα βαθμό.

Edited by PiNiOn
Link to comment
Share on other sites

Γιαννη αν το ξαναβαλεις μπροστα  μετα απο καποιες ωρες στο κανει? η  απο 24 ρη ακινησια  και πανω? Αν στο κανει στα καπακια   ειναι οντως προβλημα.... Αλλιως   λαδακι να ανεβασει θελει

Edited by jim75
Link to comment
Share on other sites

Γιάννη ο ήχος ακούγεται απο το 00:45 καταρχήν. Ο ήχος αυτός όπως είπε και κάποιος πιο πάνω ή είσαι εσύ δεν θυμάμαι, ακούγεται όταν πέσουν οι στροφές στις 700. Δοκίμασε μετά από περίπατο να ακούσεις τον ήχο με αναμμένα όλα τα φώτα και μετά σβήστα να δείς ότι ο ήχος μειώνεται. Σου είπα εμένα μου είπαν είναι αντλία υψηλής, όταν τους είπα για τα φώτα μου είπαν ότι είναι απειδή τραβάει περισσότερο ρεύμα...Αλήθεια, ψέματα δεν ξέρω....

Link to comment
Share on other sites

@jim75 χθες  κατεβηκα και το εβαλα μπρος με σκοπο να δοκιμασω να πατησω γκαζι την ωρα που το κανει αλλα δεν το εκανε παρολο που ηταν δυο μερες ακουνητο

@volkswagen1992 ναι ακουγεται λιγο και μετα το 0:45 αλλα μετα το 1:00 ακουγεται παρ πολυ δυνατα.
Μετά απο βόλτα οταν γυρναω στο γκαραζ ειτε με ανοιχτα είτε με κλειστα τα φωτα ο ηχος αυτος δεν ακουγεται (οι κλακετες) δουλευει στρωτα το μοτερ ... Μονο μετα το 1ο λεπτο της εκκινησης του κινητηρα αρχιζει και το κανει για 1 λεπτο

Link to comment
Share on other sites

Τι να σου πω, δεν ξέρω, εμένα μου το κάνει και μετά από ταξίδι όπως είπα.. Δεν νομίζω να υπάρχει σοβαρό πρόβλημα, τα γολφάκια τις οικογένιας εχουν 130.000χμ και δεν αντιμετώπισαν κάτι με καδένες κ.τ.λ..

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα το δοκίμαζα και σε ένα άλλο, ίδιο αυτοκίνητο, για να δω εάν διαφέρει ή όχι. Δηλαδή ότι κάνεις στο δικό σου και το ακούς, κάντο και στο άλλο.

 

Είναι κρίμα να λύνονται ένα σωρό πράγματα χωρίς λόγο, πόσο μάλλον να λύσεις το μοτέρ για τον πύρο, επειδή θα μπορούσε να είναι και το πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

@redchampion & @sodimitris στην επομενη αλλαγη θα μπουν Motul X-Clean + 5W30 απλα τα ειχα αγοράσει ήδη τα mobil οποτε εβαλα ξανα αυτα..

Σήμερα είχα σερβις στην αντιπροσωπεια το είδε ο αρχιμηχανικος το ιδιο βιντεακι που σας έδειξα . Καδένα δεν είναι ούτε τεντωτήρας ούτε μεταβλητός, απο αυτο που ακουει πιστευει οτι ειναι πύρος πιστονιου ή κομβιο στροφάλου (πιο πολυ πιστευει πυρος πιστονιου) . Οσο ειμασταν εκει ακομα και μετα την αλλαγη λαδιου που εχει στραγγίξει το λάδι δεν το εκανε .

Μου ειπε αν το κανει ξανα με τα νεα λαδια ετσι εντωνα να πατησω μικρη κοφτη γκαζια την ωρα που το κανει και να του πω αν αυξανεται ο ήχος στο πάτα ή οταν αφήνω το γκαζι .

Ευτυχως εχω την επέκταση της εγγυησης οπότε οτι χρειαστεί...

Σου το ειπα καποια post πιο πισω, οπως κι ο Sodimitris επισης...

Η αντλια ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ εξακριβωμενο!  Θα δεις οτι τελικα ειναι συνηθισμενος ηχος για αυτα τα μοτερ! Το ακουγα απο τα 130+ χιλιαδες χιλιομετρα στην ενταση που το ακους εσυ τωρα και τωρα εχω 220+!

Επισης, αν δεν αγορασες Motul ακομη, μη το κανεις γιατι παρατηρησα οτι αυτα μου αυξησαν την ενταση του... Τα λαδια που βαζεις ειναι κορυφαια! Αν ντε και καλα θελεις να αλλαξεις, πηγαινε σε  Aral, Fuchs, Liqui Moly ή Castrol (τα μοτερακια μας εχουν προτιμησεις στα λαδια)..  Με Castrol που βαζω πλεον, μπορω να πω πως δε μου το κανει στον ιδιο βαθμο με τα Motul..

Η δικη μου αποψη ειναι πως οφειλεται ή οντως σε αυτα που σου ειπε και ο μηχανικος σου ή στους παλμους των μπεκ...

Αυτο που παρατηρησα ομως, ειναι πως ακουγεται κυριως τους χειμερινους μηνες με χαμηλες θερμοκρασιες...

Σταματησα ομως να ασχολουμαι, διοτι υπαρχουν σοβαροτερα πραγματα απο το αυτοκινητο... Αν το κανεις κι εσυ και απολαμβανεις τις βολτες ή τις μετακινησεις σου, θα δεις οτι θα γραφεις χιλιομετρα ξεγνοιαστα και δεν θα καταλαβαινεις ηχους κλπ με αυτα τα VW...

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

....

Σταματησα ομως να ασχολουμαι, διοτι υπαρχουν σοβαροτερα πραγματα απο το αυτοκινητο... Αν το κανεις κι εσυ και απολαμβανεις τις βολτες ή τις μετακινησεις σου, θα δεις οτι θα γραφεις χιλιομετρα ξεγνοιαστα και δεν θα καταλαβαινεις ηχους κλπ με αυτα τα VW..

 

Ακριβώς έτσι.  :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Ψάξτε να δείτε πώς ακριβώς είναι η ικανότητα ροής των λαδιών σε υπό το μηδέν θερμοκρασίες και θα καταλάβετε γιατί με τα πολλά κρύα!!! και στην εκκίνηση ''φωνάζουν'' τόσο!!!!!

 

Edited by Dikonou
Link to comment
Share on other sites

Σταματησα ομως να ασχολουμαι, διοτι υπαρχουν σοβαροτερα πραγματα απο το αυτοκινητο... Αν το κανεις κι εσυ και απολαμβανεις τις βολτες ή τις μετακινησεις σου, θα δεις οτι θα γραφεις χιλιομετρα ξεγνοιαστα και δεν θα καταλαβαινεις ηχους κλπ με αυτα τα VW...


 

Ακριβώς αυτό! Όλη μέρα ψαχνόμαστε και πιστεύουμε ότι το αυτοκίνητο έχει πρόβλημα. Άκουσα ένα τσακ, άκουσα ένα τσικ και άκουσα ένα ψιτ....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σωστό, και η πλάκα είναι ότι το συνειδητοποιούμε όταν μπαίνουμε και οδηγούμε άλλα αυτοκίνητα από άλλες μάρκες που έχουν δις χειρότερους θορύβους/τριγμούς και ένα σωρό άλλα..

 

Γενικά, αν δεν έχει πρόβλημα ένα αυτοκίνητο με την έννοια της λέξης, καλό είναι να μην μας απασχολεί...στο τέλος γίνεται και ψυχολογικό!

Link to comment
Share on other sites

Ψάξτε να δείτε πώς ακριβώς είναι η ικανότητα ροής των λαδιών σε υπό το μηδέν θερμοκρασίες και θα καταλάβετε γιατί με τα πολλά κρύα!!! και στην εκκίνηση ''φωνάζουν'' τόσο!!!!!

 

Συμπερενοντας απο αυτο το βιντεο βλεπουμε οτι τα no name λαδια που εβαλε ο ρωσος, σε χαμηλες θερμοκρασιες ρεουν καλυτερα απο τα επωνυμα mobil, revoil, castrol, απο την στιγμη που ρεουν ποιο ευκολα, θα σου δωσουν και την απαιτουμενη λιπανση στην κρυα εκκινηση? ή θα φευγουν ευκολα αφηνοντας αλυπαντα τα μερη, και αν ρεουν τοσο ευκολα σε χαμηλες θερμοκρασιες σε υψηλες θα μπορεσουν να κρατηθουν αναμεσα στα κομβια/κουζινετα η μετα απο καποιες στροφες? πχ στις 6000, θα μπορει να κρατηθει το λαδι μεσα στα κομβια/κουζινετα ή  θα στεγνοσουν τα μεταλα σε εκεινο το σημειο.

 

Αν ψαξετε στο google, και διαβασετε για ανοχες κινητηρα κυριως στα κουζινετα και τι ειναι το engine clearance, (αν το θυμαμαι σωστα ετσι λεγετε) το οποιο ειναι ενα ελεχνος μετα απο καποια χιλιομετρα που θα γραψει το μοτερ, ή σε ανακατασκευασμενα μοτερ, ποσο οι ανοχες/φθορες ειναι σωστες  και κατα ποσο παιζουν ρολο στο να μενει το λαδι στην θεση του, θα καταλαβετε.

Edited by chilli
Link to comment
Share on other sites

Δεν λέω αυτό! λέω πώς σε τόσο χαμηλές θερμοκρασίες δεν μιλάμε για ρευστό, αλλά κοντά για μασημένη τσιχλόφουσκα! Εξού και το κροτάλισμα με πολύ κρύο κατά την κρύα εκκίνηση.

Τώρα ο Ρώσσος και ο κάθε Ρώσσος μπορεί ν΄ανεβάζει ότι βινετάκι θέλει! Απλά το έβαλα ως δείγμα γενικής συμπεριφοράς σε πολύ κρύο. Αυτό και μόνο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Υπερβαλεις οταν λες για μασημενες τσιχλοφουσκες και το ξερεις....

 

Υπαρχουν χιλια δυο βιντεακια στο ιντερνετ συγγρισης λιπαντικων, ποιο να εμπιστευτεις???  οποτε επιλεγεις ενα επωνυμο το δοκιμαζεις και αν εισαι ευχαρηστημενος μενεις....

Edited by chilli
Link to comment
Share on other sites

Δεν θέτει θέμα σύγκρισης ο Δημητρης, όλα τα λάδια απλά δεν μπορούν να κάνουν τη δουλειά τους σε αυτές τις θερμοκρασίες.

Υπάρχουν διαφορές από εταιρεία σε εταιρεία για την ίδια ρευστότητα αλλά όπως και να χει, το πολύ κρύο προκαλεί ελλιπή λίπανση και μεγάλες φθορές.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και υπερβάλω όταν λέω για τσιχλοφουσκα, αλλά πρέπει να λαμβάνουμε όλους τους παράγοντες υπ όψιν μας προτού πούμε ότι φταίει κάτι.

Στα κρύα θα έχουμε κροταλισμα θέλουμε δε θέλουμε.

Το μόνο που μπορούμε να επιλέξουμε είναι τύπος λαδιού ειδικός για κρύες εκκινήσεις και αυτό και πάλι με επιφύλαξη.

Φυσικά και υπερβάλω όταν λέω για τσιχλοφουσκα, αλλά πρέπει να λαμβάνουμε όλους τους παράγοντες υπ όψιν μας προτού πούμε ότι φταίει κάτι.

Στα κρύα θα έχουμε κροταλισμα θέλουμε δε θέλουμε.

Το μόνο που μπορούμε να επιλέξουμε είναι τύπος λαδιού ειδικός για κρύες εκκινήσεις και αυτό και πάλι με επιφύλαξη.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά εχετε δίκιο σχετικά με το να μην σκαμε με τετοια προβληματα. Απλα το ψάχνω ωστε να βρω την λύση του προβληματος τωρα που υπαρχει εγγυηση και οχι να το αφήσω και μολις τελειωσει η εγγυηση θα πρεπει να αλλαξω μοτερ απο την τσεπη μου....

Ο Αρχιμηχανικός της αντιπροσωπειας μάλλον επεσε μέσα.. Έβαλα μπρος σημερα το αμαξι ,τελειωσε το cold start ,κλακετες δεν ακούστηκαν αλλα ειπα να δοκιμάσω τις κοφτές γκαζιες που μου ειπε . Ε οταν αφηνα το γκάζι και επεφταν οι στροφές κροτάλιζε ... Μάλλον έπεσε μέσα :(

Θα το αφήσω ακομα , δεν θα βιαστώ

Ορίστε και το βιντεο , ακούστε μετά το 1:00
http://www.youtube.com/watch?v=p0fNkLpw7JY&feature=youtu.be

Link to comment
Share on other sites

Πάντως, όταν πάτας και αφήνεις το γκάζι, ακούγεται πάντα ένα μικρό "κροτάλισμα"-θόρυβος που είναι ο φυσιολογικός θόρυβος που κάνει η καδένα όπως "φρενάρει" περιστρεφόμενη, το κάνουν όλα όσα έχουν καδένα και είναι normal. Εγώ αυτό ακούω.

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως παιδια απο τοτε που σταματησα να διαβαζω για προβληματα στα forums, το αμαξι μου δουλευει κομπλε φτου φτου σκορδα να μην το ματιασω. Δεν λεω να μην τσεκαρουμε τι και πως απλα να μην ειμαστε ψειρες.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

χαχαχαχαχα    Βρέθηκε λύση στο πρόβλημα με τις καδένες δηλαδή.... :p
Εγώ πάντως παρατήρησα και το άλλο.. Από τότε που του βάζω μόνο βενζίνη και τα τυπικά services, έχουν περισσότερα χρήματα οι τσέπες μου από πριν... :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μετά από 4 χρόνια και μόλις 28000 km έγινε αλλαγή στο σετ γραναζιού - καδένας και λοιπών παρελκομένων καθώς οι θόρυβοι

είχαν γίνει πλέον έντονοι!Και εις ανώτερα..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.