Jump to content
kpol

Golf 5/6 - Καδένες Χρονισμού Σε Fsi & Tsi Μοτέρ

Recommended Posts

Καλά έκανες ;) , αν και νομίζω είναι θέμα χρόνου και Km να επαλέλθει το κροταλισματάκι κάποια στιγμή. Νομίζω ότι λίγο-πολύ είναι αναπόφευκτο λόγω design. Λίγοι είναι αυτοί που λένε ότι δεν ακούγεται τίποτε πλέον μετά την αλλαγή, για καιρό. Από περιέργια ενημέρωσέ μας αν ακούς κάτι πλέον και κυρίως μετά από 1000-2.000Km.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ναι το παρακολουθώ εκ νέου ειδικά τώρα στις πρωινές ψυχρές εκκινήσεις εκεί που εμένα τουλάχιστον

πέρα από το τρελό κροτάλισμα των πρώτων 3-4 sec στην συνέχεια και μέχρι το μοτέρ να ζεσταινόταν καλά

ο ήχος του θύμιζε diesel και μάλιστα περασμένης δεκαετίας..

Edited by stakyrTSI
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Στάθη, έχεις κωδικούς των ανταλλακτικών??

Πόσο σου πηγε η δουλειά?

Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα σε όλους!

θα ήθελα να σας μεταφέρω την εμπειρία μου από το θέμα, που ακόμη είναι σε εκκρεμότητα, για να μου πείτε αν θέλετε τη γνώμη σας.

 

Πέρυσι πήγα το αυτοκίνητο για συντήρηση (TSI 1.4, 160, ~40.000Χλμ).

Εκεί, ο πολύ καταρτισμένος τεχνικός μου είπε ότι το σύστημα έχει εμφανίσει βλάβη στην καδένα χρονισμού.

Μου προέτρεψε να το δούμε σε λίγο καιρό ξανά.

Τελικά το ξαναείδαμε μετά από μερικούς μήνες στο διαγνωστικό, οπότε και μου είπε ότι εμφανίστηκε πάλι η βλάβη.

Ωστόσο και στις 2 περιπτώσεις, από τα χιλιόμετρα που φαίνεται να είχε εμφανιστεί η βλάβη υπέθεσα ότι συμβαίνει κατά την εκκίνηση του κινητήρα.

Τελικά θα το ξαναδούμε σε μερικές μέρες από σήμερα.

Αυτό που έπραξα ήταν να χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο κάθε μέρα, γιατί και στις 2 προαναφερθείσες περιπτώσεις εμφάνισης της βλάβης στο διαγνωστικό, χρησιμοποιούσα το αυτοκίνητο κάθε 7 μέρες περίπου, οπότε και γεννάται υποψία για το αν τα λάδια είχαν πέσει χαμηλά και ξεκινούσε η αλυσίδα χωρίς λίπανση.

 

Έχετε κάτι να σχολιάσετε, ή μήπως σας έχει συμβεί και σε εσάς κάτι σχετικό?

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω να είναι ζήτημα λίπανσης καδένας, αλλά αρχικής κυκλοφορίας λιπαντικού στην τεντωτήρα της καδένας που λειτουργεί και με πίεση λαδιού εάν δεν κάνω λάθος... τέτοιοι τεντωτήρες έχουν αστοχήσει κατά καιρούς....

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω να είναι ζήτημα λίπανσης καδένας, αλλά αρχικής κυκλοφορίας λιπαντικού στην τεντωτήρα της καδένας που λειτουργεί και με πίεση λαδιού εάν δεν κάνω λάθος... τέτοιοι τεντωτήρες έχουν αστοχήσει κατά καιρούς....

 

Τι άμεση απόκριση ήταν αυτή!? Ευχαριστώ!

Λοιπόν, έχεις δίκιο, η περιγραφή μου ήταν λίγο επιφανειακή. Στον τεντωτήρα αναφερόμουν, αλλά έχω την ελπίδα ότι οφείλεται σε μακροχρόνιες ακινησίες (7-10 μέρες) και όχι σε αστοχία υλικού, γιατί στην τελευταία περίπτωση μάλλον θα πρέπει να γίνει επέμβαση...

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω να είναι ζήτημα λίπανσης καδένας, αλλά αρχικής κυκλοφορίας λιπαντικού στην τεντωτήρα της καδένας που λειτουργεί και με πίεση λαδιού εάν δεν κάνω λάθος... τέτοιοι τεντωτήρες έχουν αστοχήσει κατά καιρούς....

ε οχι και κατα καιρους μονο.Θα επρεπε κανονικα να λεμε συχνα-πυκνα, για να μην το θεσω διαφορετικα!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τι άμεση απόκριση ήταν αυτή!? Ευχαριστώ!

Λοιπόν, έχεις δίκιο, η περιγραφή μου ήταν λίγο επιφανειακή. Στον τεντωτήρα αναφερόμουν, αλλά έχω την ελπίδα ότι οφείλεται σε μακροχρόνιες ακινησίες (7-10 μέρες) και όχι σε αστοχία υλικού, γιατί στην τελευταία περίπτωση μάλλον θα πρέπει να γίνει επέμβαση...

 

δεν παίζει ρόλο η ακινησία απλά έτυχε και εγώ μες στην εβδομάδα δεν το κυκλοφορώ χρησιμοποιώ το σκουτερ δεν έχω αντιμετωπίσει τέτοιο πρόβλημα.

εάν το πας σε αντιπροσωπεία μίλα με κοσμοκαρ μήπως πετύχεις κάποια έκπτωση γιατί ειναι γνωστό θέμα που αρνήτε η vag να το διορθώσει

Link to comment
Share on other sites

δεν παίζει ρόλο η ακινησία απλά έτυχε και εγώ μες στην εβδομάδα δεν το κυκλοφορώ χρησιμοποιώ το σκουτερ δεν έχω αντιμετωπίσει τέτοιο πρόβλημα.

εάν το πας σε αντιπροσωπεία μίλα με κοσμοκαρ μήπως πετύχεις κάποια έκπτωση γιατί ειναι γνωστό θέμα που αρνήτε η vag να το διορθώσει

 

καλησπέρα και καλή ανάσταση!

μόλις παρέλαβα το VCDS από το ταχυδρομείο και η βλάβη επανεμφανίστηκε με τα παρακάτω χαρακτηριστικά:

 

000022 - Bank 1: CMP Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28)

                            P0016 - 000 - Incorrect Correlation - Intermittent

 

σημειώνω ότι το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται καθημερινά πλέον εδώ και 1 μήνα τουλάχιστον.

άρα η ακινησία δεν παίζει ρόλο, όπως είχε αναφέρει και ο dikonou παραπάνω στο μήνυμα 444 (http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=52386&page=23#entry560566).

ωστόσο, η βλάβη εμφανίζεται ΜΟΝΟ σε ΚΑΠΟΙΕΣ εκκινήσεις-εν προκειμένω δεν ήταν ψυχρή εκκίνηση, αλλά είχε ήδη ζεσταθεί ο κινητήρας.

 

Παραπέμπουν τα στοιχεία αυτά σε κάτι πιο συγκεκριμένο κατά τη γνώμη σας? Θα ήθελα τη γνώμη σας πριν αρχίσω να το ψάχνω με αντιπροσωπείες κλπ.

Σημειωτέον επίσης το αυτοκίνητο έχει διανύσει περίπου 35000 χλμ από το φεβρουάριο του 2010 που αποκτήθηκε.

Edited by tsi_160
Link to comment
Share on other sites

Αληθώς ο Κύριος.

Σε συνέχεια και των προηγούμενων post, το σφάλμα αυτό σημαίνει πιθανότατα επιμήκυνση καδένας. Κάποια στιγμή θα αρχίσει να το βγάζει πιο συχνά, μέχρι να γίνει μόνιμο.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by PiNiOn
Link to comment
Share on other sites

Αλλαξε πρωτα τον αισθητηρα για αρχη μηπως τη γλιτωσεις.

Μετα πας για σετακι

Αν εχεις ενα γνωστο με το ιδιο αμαξι καντε μια αλλαγη εναλλαξ, να γλιτωσεις τα λεφτα

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αλλαξε πρωτα τον αισθητηρα για αρχη μηπως τη γλιτωσεις.

Μετα πας για σετακι

Αν εχεις ενα γνωστο με το ιδιο αμαξι καντε μια αλλαγη εναλλαξ, να γλιτωσεις τα λεφτα

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

 

ευχαριστώ! αν και δεν υπάρχει η δυνατότητα από φίλο, γιατί ένας που έχω κατά νου δε νομίζω να έβαζε ποτέ χέρι στο αυτοκίνητό του (black box), είναι μια καλή ιδέα για συνεργείο.

 

Μήπως στη συνέχεια (δεύτερη φάση) καθάρισμα βαλβίδας λίπανσης του εκκεντροφόρου, όπως φαίνεται μεταξύ άλλων sites σε αυτό: "http://www.sciroccocentral.co.uk/forum/viewtopic.php?f=25&t=11007" ?

 

EDIT: το γεγονός ότι το "κρρρρρρ" στην εκκίνηση έχει ήδη γίνει αντιληπτό μερικές φορές, μήπως μας παραπέμπει περισσότερο σε τεντωτήρα και λιγότερο σε βλάβη του αισθητήρα CMP (G40)?

Edited by tsi_160
Link to comment
Share on other sites

Εδω και μερικες μερες παρατηρησα εναν ηχο διαφορετικο οταν εβαζα μπρος το αμαξι.Απο οτι διαβασα και παρακατω κατα 99 εχω θεμα με την καδενα και το κακο ειναι οτι πριν 2 μηνες εληξε η επεκταση της εγγυσης.Απο Δευτερα το παω και για αλλαγη λαδιων.Οτιδηποτε νεωτερο θα σας παραθεσω την εμπειρια μου

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδια ειμαι κ εγω ένας απ τους άτυχους με το συγκεκριμένο προβλημα! Ειμαι κάτοχος ενός γκολφ 5 Fsi 1.4 του 2004 με 120000 χλμ. Λοιπόν το προβλημα ειναι αυτο που έχουν πει πολλοί δλδ το πρωι κανει έναν θόρυβο σαν ντίζελ οταν παίρνει μπροστά. Πήρα την απόφαση να σας το πω 1ον γτ σμρ μου το έκανε 2 φορές μια το πρωι κ μια το απόγευμα και 2ον άλλες 2 φορές εχει κρατήσει αυτός ο θόρυβος για 5 λεπτα περίπου! Πιστεύετε οτι θελει άμεση αλλαγή;

Link to comment
Share on other sites

Αν κράτησε 5 λεπτά έχει σοβαρό πρόβλημα ο τεντωτήρας ή και η καδένα σου. Μην το αφήνεις.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρά.

 

Τον τελευταίο καιρό παρατηρώ ότι όταν το αυτοκίνητο παίρνει μπροστά με κρύα τη μηχανή (π.χ. το πρωί όταν πάω δουλειά) ακούγεται ένας περίεργος ήχος σαν κροτάλισμα για περίπου ένα δευτερόλεπτο προς το τέλος της διαδικασίας εκκίνησης του κινητήρα. Αν σβήσω τη μηχανή και την ανάψω ξανά δεν παρατηρώ τίποτα. Αν πάλι δοκιμάσω να ανάψω τη μηχανή όταν είναι σχετικά ζεστή πάλι δεν παρατηρώ τίποτα. Τον ήχο αυτόν τον ακούω με βεβαιώτητα στο πρώτο άναμα του κινητήρα της ημέρας. Κάτι άλλο περίεργο δεν έχω παρατηρήσει ενόσω το αυτοκίνητο κινείται. Όλα τα άλλα είναι φυσιολογικά. Έχετε καμία ιδέα περί τίνος πρόκειται; Ο κινητήρας είναι ο 1.4 TSI 140 ΗΡ του 2007 με 75.000 χλμ. Όλα τα σέρβις έχουν γίνει κανονικά και δεν έχω κάνει καμία άλλη μετατροπή.

 

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα,

θα ηθελα να ρωτησω ποσο ειναι το κοστος αλλαγης καδενας σε ενα εξωτερικο συνεργειο και σε μια αντιπρωσοπεια γιατι ακουω διαφορες τιμες.ρωταω μονο για καδενα,γλυστρες,τεντωτηρα και τις αναλογες φλατζες  μαζι με εργατικα χωρις μεταβλητο χρονισμο.

 

ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

Γειά σου Γιώργο !

Σε εξωτερικό κάπου στα 500€-600, σε αντιπροσωπεία γύρω στα 1.100€-1.300€

Αν γνωρίζει κάποιος ακριβέστερα ας το αναφέρει.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα,

θα ηθελα να ρωτησω ποσο ειναι το κοστος αλλαγης καδενας σε ενα εξωτερικο συνεργειο και σε μια αντιπρωσοπεια γιατι ακουω διαφορες τιμες.ρωταω μονο για καδενα,γλυστρες,τεντωτηρα και τις αναλογες φλατζες μαζι με εργατικα χωρις μεταβλητο χρονισμο.

ευχαριστω.

Σε εξειδικευμένο, αυτά που αναφέρεις €270 μαζί με εργατικά, πριν ένα χρόνο. Μιλάω όμως για Κέρκυρα

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα.

Εχθες αναψε το check σε μενα και μπηκα σε safe mode.

Μου εκανε το κροταλισμα για κανενα χρονο αλλα λεω θα αντεξει!
Εχω το 5αρι tsi 140 2007 105.000 χλμ.

Το παω λοιπον στο συνεργειο (εξωτερικο) το οποιο εχει ενα φιλαρακι

που δουλευε παλιοτερα στην καρεντα!

το βαζουμε στο διαγνωστικο και βγαζει το προβλημα στον αισθητηρα!

Μου λεει σου κανει τον συγκεκριμενο ηχο? του απανταω ναι!
Τοτε δεν ειναι ο αισθητηρας μου λεει! το λυσαμε και τελικα η αγαπημενη μας καδενα ειναι πηδηξει 2 δοντια!
Παραγγειλα τα ανταλακτικα ολο το σετ Καδενα γλυστρες γλατζες κλπ απο καρεντα συνολο 160 Ευρω.

Εχει μειωσει τις τιμες οπως μου ειπε ο φιλος μου γιατι τα πηρε ενας αλλος πριν απο μενα 24ο Ευρω 3 μηνες πριν!

Σημερα θα τοποθετηθουν απανω μαζι με αλλαγη πολλαπλασιαστων με beru και βαλβιδα N75.

Ο φιλος μου απο την εμπειρια του απο οταν δουλευε καρεντα και απο το δικο του μου λεει εχω αλλαξει πανω απο 15 καδενες!

Ειναι προβλημα στο συγκεκριμενο αυτοκινητο και χαλαρωνει η καδενα και πηδαει δοντια!

Συνηθως το βγαζει προβλημα το αυτοκινητο οταν κανεις δυνατο κατεβασμα και το πιεσεις πολυ οταν εχει χαλαρωσει η καδενα!
Σε οσους το προλαβουν μπορει να με εμπειρο μαστορα και γνωστη του συγκεκριμενου αυτοκινητου δεν χρειαζεται αλλαγη η καδενα μονο η φλατζα του καθρεφτη της μηχανης οι γλυστρες και ο τεντωτηρας!

Οσο για το κοστος εργασιας ειναι αναλογα το συνεργειο!

Εμενα ο φιλος μου θα μου παρει 100 Ευρω για ολα αν και σε αλλο που του εχω στειλει εγω για να του το αλλαξει του πηρε 180 Ευρω που παιρνει για αυτη τη δουλεια!

Συνολο σετ καδενας αντιπροσωπειας 160 Ευρω ,Ν75 αντιπροσωπειας 30 ευρω , πολλαπλασιαστες Beru 35*4 , εργατικα 100 ευρω.

ολα μαζι : 430 Ευρωπουλα!!!

 

Συγνωμη αν κουρασα!

Σας ευχαριστω για την αναγνωση.

Edited by arabias
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα,

Εμενα εδω και 5-6 μερες μου κανει αυτο το περιεργο κροταλισμα για πολυ λιγο το πρωι πριν το cold start...

Πως λετε να κινηθω αρχικα?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.