Jump to content
kpol

Golf 5/6 - Καδένες Χρονισμού Σε Fsi & Tsi Μοτέρ

Recommended Posts

Ξερουμε οτι  το γραναζι δεν βγαζει σφαλμα η  καδενα  βγαζει.Ο τεντοτηρας  της καδενας  βγαζει? και αν ναι το ιδιο με την καδενα  σαν βλαβη?Παντως  μετα  απο αλλαγη λαδιων  σε  εμενα  εχει μερες να ακουστει ο "γνωστος" θορυβος...

Link to comment
Share on other sites

Διαβάστε λίγο προσεκτικότερα,αναφέρονται όλα αυτά που ρωτάτε...

Link to comment
Share on other sites

Το αυτοκινητο μου ειναι 02/2010 και εχει 78.000χλμ εγγυηση δεν εχω εαν παω στην αντιπρωσοπεια μου καλυπτει τιποτα απο την αλλαγη ή τα πληρωνω ολα??

Link to comment
Share on other sites

Πηγαινε οπω

 

Το αυτοκινητο μου ειναι 02/2010 και εχει 78.000χλμ εγγυηση δεν εχω εαν παω στην αντιπρωσοπεια μου καλυπτει τιποτα απο την αλλαγη ή τα πληρωνω ολα??

 

Πηγαινε οπωσδηποτε για διαγνωση και κανε και τηλεφωνο στην κοσμοκαρ. Θα σου καλυψουν ενα ποσοστο σιγουρα. Πιεσε τους αρκετα το αυτοκινητο σου ειναι 4,5 ετων. 

Link to comment
Share on other sites

nikdev το θέμα είναι ότι κατά την εκκίνηση και λειτουργεία δεν έχω κανένα θέμα (ούτε λειτουργικό ούτε ακούγεται κάτι). Μπορεί να το αφήσω να δουλεύει μια ώρα και από όταν το ξεκινήσω και δεν ακούγεται κάτι. Μόλις όμως ξεκινήσω πορεία και κάνω λίγα μέτρα ακούγεται όπως προείπα μία φορά για 1sec ένα γκρουνγ και τέλος (ειδικά αν ξεκινήσω από κρύο σχεδόν αμέσως). Είναι σίγουρο ότι προέρχεται από το γρανάζι;

Link to comment
Share on other sites

nikdev το θέμα είναι ότι κατά την εκκίνηση και λειτουργεία δεν έχω κανένα θέμα (ούτε λειτουργικό ούτε ακούγεται κάτι). Μπορεί να το αφήσω να δουλεύει μια ώρα και από όταν το ξεκινήσω και δεν ακούγεται κάτι. Μόλις όμως ξεκινήσω πορεία και κάνω λίγα μέτρα ακούγεται όπως προείπα μία φορά για 1sec ένα γκρουνγ και τέλος (ειδικά αν ξεκινήσω από κρύο σχεδόν αμέσως). Είναι σίγουρο ότι προέρχεται από το γρανάζι;

αυτο που λες ισως ειναι η μοναδα του ABS . Μου το κανει απο οταν ειναι καινουργιο το αμαξι , μολις περασω τα 10χμ απο την ωρα που θα βαλω μπρος και θα φυγω .

Αν λεμε το ιδιο ειναι νορμαλ

Link to comment
Share on other sites

αυτο που λες ισως ειναι η μοναδα του ABS . Μου το κανει απο οταν ειναι καινουργιο το αμαξι , μολις περασω τα 10χμ απο την ωρα που θα βαλω μπρος και θα φυγω .

Αν λεμε το ιδιο ειναι νορμαλ

Ακούγεται και από το ταμπλό ένα τσικ (ανοιγοκλείνει κάποια ασφάλεια προφανώς) που ακούγεται πάντα μόλις ξεπεράσω κάποια ταχύτητα ('ισως τα 10km/h) αλλά και από μπροστά ενα γκρουνκ ταυτόχρονα (το οποίο δε το κάνει πάντα) όπως το περιέγραψα. Εσένα από το abs ακούγεται ακριβώς έτσι;

Link to comment
Share on other sites

δεν ξερω απο που ακουγεται αλλα ειναι κατι ηλεκτρικο,μαλλον το ιδιο λεμε. Δεν εχει καμια σχεση με την καδενα παντως !

Ακούγεται όμως και ένας τραχύς ήχος ταυτόχρονα με το τσικ;

Link to comment
Share on other sites

Παρακολουθώ το topic τακτικά και παρατηρώ ότι σε πολλές περιπτώσεις το πρόβλημα εμφανίζεται μετά από ακινησία του αυτοκινήτου. Έχω 99.300 km (από τις 33.00 REVO STAGE II) και μου το έχει κάνει δύο φορές για 1-2 δευτερόλεπτα.

Και τις δύο φορές το αυτοκίνητο είχε μείνει 1-2 ημέρες ακίνητο. Όλο τον άλλο καιρό το αμάξι κινείται καθημερινά, μήπως αυτό λέει κάτι είναι εντελώς τυχαίο?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από έμενα.Touran 1.4 TSI BMY 109.000 χλμ με cold start κροτάλισμα κανά 6-8μηνο και τώρα ποια cheek engine και (P3008 αισθητήρας θέσης εκκεντροφόρου) κατά συνεπεία αλαλαγή καδένας με ερωτηματικό για το γρανάζι. Ο μηχανικός επιμένει ότι δεν είναι ανάγκη να αλλαχθεί απλά να καθαρισθεί. Τώρα αν το ανοίξει και δει φθορά τότε το αλλάζουμε είπε. Και πάμε τώρα στο δια ταύτα Έχουμε και λέμε:

 

Καδένα με τα παρελκόμενα (τεντωτήρας -γλίστρες -φλάντζες κλπ)   160€

Γρανάζι μεταβλητού εκκεντροφόρου (αν χρειασθεί να αλλαχθεί)        475€

Εργασία (+ φορος+ΦΠΑ αν και εφόσον ζητηθούν)                             100€

Σύνολο Α.                                                                                           260€ :frantics:

Σύνολο Β.                                                                                           735€ :hyper:

 

Και το ερώτημα είναι έχει κανένας σας υπόψιν του τι κιτ καδένας της FAI:TCK87 TCK88;

http://catalogue.fai...TCK87VVT#anchor

http://www.nt.gr/?Se...2&cargroup=1389

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Βάλε γνησια ανταλλακτικα απο αντιπροσωπεια για να εχεις και 2 χρονια εγγυηση .
Ανταλλακτικα ΟΕΜ βρισκεις ακομα και απο τα εργοστασια της κινας σε χωμα τιμες αλλα καλυτερα βάλε τα γνησια

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Και το ερώτημα είναι έχει κανένας σας υπόψιν του τι κιτ καδένας της FAI:TCK87 TCK88;

http://catalogue.fai...TCK87VVT#anchor

http://www.nt.gr/?Se...2&cargroup=1389

Ναι αλλά μιλάμε για Βρετανική εταιρία και όχι κινέζικα. Τα έχετε υπ' όψιν σας;

Link to comment
Share on other sites

μετά από 99500 χιλιόμετρα το άκουσα και εγώ σε cold start για λιγότερο από δευτερόλεπτο. εμένα μου κάνει εντύπωση ότι μετά 5 μέρες ακινησίας (κινούμε με scooter τις περισσότερες μέρες) δεν το έκανε το πρωί που το πήρα για να πάω στη δουλειά αλλά το απόγευμα φεύγοντας από την δουλειά.θα το παρακολουθήσω και θα ενημερώσω τι θα απογίνει με το δικό μου

Link to comment
Share on other sites

μετά από 99500 χιλιόμετρα το άκουσα και εγώ σε cold start για λιγότερο από δευτερόλεπτο. εμένα μου κάνει εντύπωση ότι μετά 5 μέρες ακινησίας (κινούμε με scooter τις περισσότερες μέρες) δεν το έκανε το πρωί που το πήρα για να πάω στη δουλειά αλλά το απόγευμα φεύγοντας από την δουλειά.θα το παρακολουθήσω και θα ενημερώσω τι θα απογίνει με το δικό μουε

 

 

ειναι θεμα εξωτερικης θερμοκρασιας,απλα λογο ποιο κρυο ειναι ποιο χοντρα τα λαδια,μην ανησυχεις κανενα προβλημα.

Link to comment
Share on other sites

μετά από 99500 χιλιόμετρα το άκουσα και εγώ σε cold start για λιγότερο από δευτερόλεπτο. εμένα μου κάνει εντύπωση ότι μετά 5 μέρες ακινησίας (κινούμε με scooter τις περισσότερες μέρες) δεν το έκανε το πρωί που το πήρα για να πάω στη δουλειά αλλά το απόγευμα φεύγοντας από την δουλειά.θα το παρακολουθήσω και θα ενημερώσω τι θα απογίνει με το δικό μου

κατι παρόμοιο ειχα παθει 2 φορές εγω . Το ειχα αφησει το καλοκαιρι 2 βδομάδες ακούνητο, μετα απο 2 βδομάδες εβαλα μπρος και δεν εκανε κανενα κροταλισμα  και εκανα μια διαδρομη 1-2 χιλιομετρων , την επομενη μερα εκανε ενα κροταλισμα 1δευτερολεπτο !! Το αμαξι ηταν με 9.000χμ

Link to comment
Share on other sites

Χθες το πρωί πριν ξεκινήσω εβαλα το vagcom και άφησα τη βαλβίδα (solenoid valve) να παίζει γύρω στο 1 λεπτό. Μετά έβαλα μπροστά και ξεκίνησα και ως δια μαγείας δεν ακούστηκε κανένας ήχος ούτε τότε αλλά ούτε και μέχρι σήμερα που το έχω ξεκινήσει 3-4φορές από κρύο. Μήπως εάν τη βγάλω και τη καθαρίσω με το γνωστό τρόπο λυθεί εντελώς το θέμα;

Link to comment
Share on other sites

κατι παρόμοιο ειχα παθει 2 φορές εγω . Το ειχα αφησει το καλοκαιρι 2 βδομάδες ακούνητο, μετα απο 2 βδομάδες εβαλα μπρος και δεν εκανε κανενα κροταλισμα  και εκανα μια διαδρομη 1-2 χιλιομετρων , την επομενη μερα εκανε ενα κροταλισμα 1δευτερολεπτο !! Το αμαξι ηταν με 9.000χμμ

Μια  απο τα ιδια.

Link to comment
Share on other sites

Χτες ήμουν σε συγγενικό πρόσωπο με mercedes του 2005. Το έβαλε μπρος μετά από ακινησία 15 ημερών και ακούστηκε το κροτάλισμα που έχουμε και εμείς. Δεν είμαι ειδικός αλλα νομίζω πως είναι φυσιολογικοί αυτοί οι ήχοι σε αυτοκίνητα με καδένα και δε χρειάζεται να τις αλλάζουμε με το παραμικρό.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Εμένα κάθε φορά που κάνει cold start για ενα δευτερολεπτο (ή και λιγοτερο!) ακουγεται ενα γκρρρ αλλα μετα σταματαει. Το αυτοκίνητο εχει 30.000χλμ και του πινω το αιμα κανονικα. Ολα φυσιολογικα.!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

το κάνει και το δικό μου οταν είναι κρύο το πρωί εδώ και περίπου 30000 χιλιόμετρα FSI 2005

το παω αργά ή στο ρελαντί μέχρι να σταματήσει... μετά από κανα δυο λεπτά

πότε θα πεθάνει και με ποιό τρόπο?

Τελικά αφού το έδωσα στον αδερφό και μετά από δύο χρόνια χέρια τρίτου οδηγού η καδενα αποσυντονιστηκε....
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή τι συμπτώματα έχεις ?

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή τι συμπτώματα έχεις ?

Σε fsi 1400 2005 Από τα 90000 έκανε θόρυβο σε cold start,που μειωνόταν με αλλαγές λαδιων. Κάποιες φορές κρατούσε 1 , 2 λεπτά.τελικά στα 150000 και στα χέρια αλλού οδηγού, πηδηξε η κσδενα στραβωσαν οι βαλβιδες κτλπ 1000€ κόστος. Το σύμπτωμα ήταν check engine, cylinder misfire και τρέμουλο

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

μου έβγαλε το παρακάτω λάθος . τι ακριβώς κάνει η βαλβιδα Ν205?

 

Address 01: Engine        Labels: 03C-906-032-BLG.lbl
   Part No SW: 03C 906 032 Q    HW: 03C 906 032 C
   Component: MED17.5.1       G   6456  
   Revision: 96H07---    Serial number: VWX7Z0GN3NK8UJ
   Coding: 0000072
   Shop #: WSC 00025 207 176832
   VCID: 2B5F76088A1E2F6

1 Fault Found:
000010 - Camshaft Positioner (Bank 1 Intake)
               P000A - 000 - Slow Response - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 100535 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 14:53:39

             Freeze Frame:
                    RPM: 2078 /min
                    Load: 9.8 %
                    Speed: 81.0 km/h
                    Temperature: 86.0°C
                    Temperature: 18.0°C
                    Absolute Pres.: 940.0 mbar
                    Voltage: 14.351 V

Readiness: 0000 0000

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.