Jump to content
kpol

Golf 5/6 - Καδένες Χρονισμού Σε Fsi & Tsi Μοτέρ

Recommended Posts

Αν και τα ειπαμε πριβε, το σφαλμα καθεαυτο δηλωνει δυσλειτουργια του αισθητηρα εκκεντρ/ρου.(ματι).

Θα πρεπει να τσεκαριστει εαν στην εκκινηση κανει θορυβο και επισης το χρονισμα μεσω vcds τιμες εκκ/ρου.

Πιθανολογω οτι "ισως" πηδηξε δοντακι και πας για τα γνωστα.

Δυσκολο να χαλασε το ματι ξαφνικα εκτος εαν εσπασε η αστοχησε στιγμιαια.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Μαλιστα παντως το τελευταίο μηνα εχω ακούσει το θορυβο 4-5 φορες για λιγότερο απο δευτερόλεπτο. Μονο ο αισθητηρας η παμε για αλλα? Το πρωι περνάω απο συνεργειο για να κανονισω ραντεβου και ενημερωνω για τα αποτελεσματα

μου καβει εντύπωση πως δεν έχει αναψει λαμπακι κινητηρα :S

Link to comment
Share on other sites

πέρασα σήμερα από το συνεργείο για να συννενοηθώ πότε να το πάω να το δούμε και μου είπε ότι ελπίζει να είναι μόνο ο αισθητήρας γιατί θα τα αλλάξει όλα καδένες κτλ και το κόστος θα φτάσει γύρω στο 1000ρικο από αυριο τα νεώτερα


Καλησπέρα και από έμενα.Touran 1.4 TSI BMY 109.000 χλμ με cold start κροτάλισμα κανά 6-8μηνο και τώρα ποια cheek engine και (P3008 αισθητήρας θέσης εκκεντροφόρου) κατά συνεπεία αλαλαγή καδένας με ερωτηματικό για το γρανάζι. Ο μηχανικός επιμένει ότι δεν είναι ανάγκη να αλλαχθεί απλά να καθαρισθεί. Τώρα αν το ανοίξει και δει φθορά τότε το αλλάζουμε είπε. Και πάμε τώρα στο δια ταύτα Έχουμε και λέμε:

 

Καδένα με τα παρελκόμενα (τεντωτήρας -γλίστρες -φλάντζες κλπ)   160€

Γρανάζι μεταβλητού εκκεντροφόρου (αν χρειασθεί να αλλαχθεί)        475€

Εργασία (+ φορος+ΦΠΑ αν και εφόσον ζητηθούν)                             100€

Σύνολο Α.                                                                                           260€ :frantics:

Σύνολο Β.                                                                                           735€ :hyper:

 

Και το ερώτημα είναι έχει κανένας σας υπόψιν του τι κιτ καδένας της FAI:TCK87 TCK88;

http://catalogue.fai...TCK87VVT#anchor

http://www.nt.gr/?Se...2&cargroup=1389

 

τελικά τι άλλαξες ?

Link to comment
Share on other sites

Τα λεφτα που σου ειπε ειναι μαζι με αλλαγη μεταβλητου?

 

ναι αλλα θα δοκιμασουμε πρωτα αλλαγη αισθητηρα και εμφανίσει πάλι το λαθος θα κινηθουμε για τα υπολοιπα ................... όταν θα έχω τα λεφτα :sorry: :sorry: :sorry: :sorry:

 

 

 

λοιπόν μετά από την επίσκεψη που έγινε στο συνεργείο μου είπε ότι η βλάβη είναι παροδική το έβγαλε και στο δρόμο και το έσκισε η βλάβη δεν επανεμφανίστηκε το κοιτάμε για τα επόμενα χιλιόμετρα και βλέπουμε.

ακόμα μου είπε ότι εάν είχε πηδήξει δόντι η καδένα το αμάξι δεν θα πήγαινε καθόλου και θα είχε ανάψει λαμπάκι στο ταμπλό. Το είχε πάθει στο δικό του αυτοκίνητο να πηδήξει δόντι η καδένα οπότε φαντάζομαι έχει την εμπειρία

Edited by gtse
Link to comment
Share on other sites

ναι αλλα θα δοκιμασουμε πρωτα αλλαγη αισθητηρα και εμφανίσει πάλι το λαθος θα κινηθουμε για τα υπολοιπα ................... όταν θα έχω τα λεφτα :sorry: :sorry: :sorry: :sorry:

 

 

 

λοιπόν μετά από την επίσκεψη που έγινε στο συνεργείο μου είπε ότι η βλάβη είναι παροδική το έβγαλε και στο δρόμο και το έσκισε η βλάβη δεν επανεμφανίστηκε το κοιτάμε για τα επόμενα χιλιόμετρα και βλέπουμε.

ακόμα μου είπε ότι εάν είχε πηδήξει δόντι η καδένα το αμάξι δεν θα πήγαινε καθόλου και θα είχε ανάψει λαμπάκι στο ταμπλό. Το είχε πάθει στο δικό του αυτοκίνητο να πηδήξει δόντι η καδένα οπότε φαντάζομαι έχει την εμπειρία

Μακαρι να ειναι ετσι οπως τα λες και να μην υπαρχει προβλημα  γιατι τα λεφτα ειναι πολλα

Link to comment
Share on other sites

αυτο που λες ισως ειναι η μοναδα του ABS . Μου το κανει απο οταν ειναι καινουργιο το αμαξι , μολις περασω τα 10χμ απο την ωρα που θα βαλω μπρος και θα φυγω .

Αν λεμε το ιδιο ειναι νορμαλ

Μετά από ψάξιμο και αρκετή παρατήρηση καταλήγω ότι έχει σχέση με αυτό που λες (και όχι καδένα κτλ) απλά σε εμένα το κάνει μόλις περάσω το 20χμ. Ο θόρυβος είναι κάπως έντονος είναι φυσιολογικό αυτό;

Edited by twincharged
Link to comment
Share on other sites

γεια σας παιδια..ειμαι καινουργιος εδω και ομολογω πως μπηκα ψαχνοντας με αφορμη την ζημια που επαθα.εχω απο το 2007 ενα golf 5 tsi 140hp με 144.000 χλμ περιπου και μου βγαλε προβλημα στην καδενα.δεν ειχα ακουσει ποτε αυτον τον θορυβο που αναφερουν ολοι κατα την κρυα εκκινηση(ισως τον ειχα συνηθησει στο αυτι τι να πω δεν ξερω) και διαπιστωσα το προβλημα οταν μου αναψε το λαμπακι του κινητηρα και το αμαξι ετρεμε υπερβολικα στο ρελαντι(οταν εσβησα την βλαβη σε εναν φιλο μηχανικο σταματησε να το κανει αλλα η βλαβη αναψε μετα απο λιγη ωρα ξανα αλλα χωρις τα ιδια τρεμουλιασματα)και επεισης εκανε ασυνηθηστο θορυβο στις ψηλες στροφες και ειχε χασει πολυ σε αποδοση.(2 φορες το ανοιξα απλα για να το τεσταρω) Το πηγα στην SEAT ΜΑΚΡΗΣ τους οποιους τους ξερω εκει σχεδον 20 χρονια και ο πατερας μου περιπου 30...μου κανανε καποια τεστ στους εκκεντροφορους νομιζω να δουνε αν ειναι οντως καδενα και διαπιστωσανε πως ειχε πηδηξει δοντι και ειχε ξεχρωνιστει.ειπα πως θα το φερω αμμεσα παω να το παρω να φυγω και ξαφνικα δεν επερνε μπροστα και ακουγοταν εντονα κατι σαν αλισιδα.στην 2η μιζια μου ειπαν να το αφησω οπως ειναι γιατι υπαρχει κινδυνος να χτυπησει βαλβιδες..το αφηνω εκει και τους λεω να το φτιαξουν ετσι κι αλλιως θα το εκανα αμμεσα απλα περιμενα το δωρο.μου αλλαζουν καδενα γλιστρες και ολα οσα χρειαζοντε γενικα το δενουν και το αμαξι παλι δεν περνει μπροστα..μου ειπαν οτι εχει χτυπησει βαλβιδες...εμενα ομως μου βρωμαει η υποθεση γιατι μεχρι να το παω εκει το αμαξι επερνε κανονικοτατα και ξαφνικα μετα τα τεστ πεθανε (τυχαια??) και τωρα μου βγαλε και βαλβιδες??με 2 μιζιες που το γυρισαμε δηλαδη τοσο σοβαρη ζημια??εχει καποιος αποψη πανω στο θεμα γτ εχω τρελαθει πραγματικα το αμαξι δεν μου χε βγαλει το παραμικρο τοσα χρονια.

Χωρις να εχω εμπειρια αλλα με τα οσα εχω διαβασει κατα καιρους εδω μεσα αν σου πηδηξε δοντι τοτε πιθανοτατα πηρε κ βαλβιδες.

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

γεια σας παιδια..ειμαι καινουργιος εδω και ομολογω πως μπηκα ψαχνοντας με αφορμη την ζημια που επαθα.εχω απο το 2007 ενα golf 5 tsi 140hp  με 144.000 χλμ περιπου και μου βγαλε προβλημα στην καδενα.δεν ειχα ακουσει ποτε αυτον τον θορυβο που αναφερουν ολοι κατα την κρυα εκκινηση(ισως τον ειχα συνηθησει στο αυτι τι να πω δεν ξερω) και διαπιστωσα το προβλημα οταν μου αναψε το λαμπακι του κινητηρα και το αμαξι ετρεμε υπερβολικα στο ρελαντι(οταν εσβησα την βλαβη σε εναν φιλο μηχανικο σταματησε να το κανει αλλα η βλαβη αναψε μετα απο λιγη ωρα ξανα αλλα χωρις τα ιδια τρεμουλιασματα)και επεισης εκανε ασυνηθηστο θορυβο στις ψηλες στροφες και ειχε χασει πολυ σε αποδοση.(2 φορες το ανοιξα απλα για να το τεσταρω)

 

Το πηγα στην SEAT ΜΑΚΡΗΣ τους οποιους τους ξερω εκει σχεδον 20 χρονια και ο πατερας μου περιπου 30...μου κανανε καποια τεστ στους εκκεντροφορους νομιζω να δουνε αν ειναι οντως καδενα και διαπιστωσανε πως ειχε πηδηξει δοντι και ειχε ξεχρωνιστει.ειπα πως θα το φερω αμμεσα παω να το παρω να φυγω και ξαφνικα δεν επερνε μπροστα και ακουγοταν εντονα κατι σαν αλισιδα.στην 2η μιζια μου ειπαν να το αφησω οπως ειναι γιατι υπαρχει κινδυνος να χτυπησει βαλβιδες..το αφηνω εκει και τους λεω να το φτιαξουν ετσι κι αλλιως θα το εκανα αμμεσα απλα περιμενα το δωρο.μου αλλαζουν καδενα γλιστρες και ολα οσα χρειαζοντε γενικα το δενουν και το αμαξι παλι δεν περνει μπροστα..μου ειπαν οτι εχει χτυπησει βαλβιδες...εμενα ομως μου βρωμαει η υποθεση γιατι μεχρι να το παω εκει το αμαξι επερνε κανονικοτατα και ξαφνικα μετα τα τεστ πεθανε (τυχαια??) και τωρα μου βγαλε και βαλβιδες??με 2 μιζιες που το γυρισαμε δηλαδη τοσο σοβαρη ζημια??εχει καποιος αποψη πανω στο θεμα γτ εχω τρελαθει πραγματικα το αμαξι δεν μου χε βγαλει το παραμικρο τοσα χρονια.

Edited by nikdev
Βάζε καμιά τελειά και παραγράφους για να διαβάζεται το κείμενο Ηλία.
Link to comment
Share on other sites

γεια σας παιδια..ειμαι καινουργιος εδω και ομολογω πως μπηκα ψαχνοντας με αφορμη την ζημια που επαθα.εχω απο το 2007 ενα golf 5 tsi 140hp  με 144.000 χλμ περιπου και μου βγαλε προβλημα στην καδενα.δεν ειχα ακουσει ποτε αυτον τον θορυβο που αναφερουν ολοι κατα την κρυα εκκινηση(ισως τον ειχα συνηθησει στο αυτι τι να πω δεν ξερω) και διαπιστωσα το προβλημα οταν μου αναψε το λαμπακι του κινητηρα και το αμαξι ετρεμε υπερβολικα στο ρελαντι(οταν εσβησα την βλαβη σε εναν φιλο μηχανικο σταματησε να το κανει αλλα η βλαβη αναψε μετα απο λιγη ωρα ξανα αλλα χωρις τα ιδια τρεμουλιασματα)και επεισης εκανε ασυνηθηστο θορυβο στις ψηλες στροφες και ειχε χασει πολυ σε αποδοση.(2 φορες το ανοιξα απλα για να το τεσταρω) Το πηγα στην SEAT ΜΑΚΡΗΣ τους οποιους τους ξερω εκει σχεδον 20 χρονια και ο πατερας μου περιπου 30...μου κανανε καποια τεστ στους εκκεντροφορους νομιζω να δουνε αν ειναι οντως καδενα και διαπιστωσανε πως ειχε πηδηξει δοντι και ειχε ξεχρωνιστει.ειπα πως θα το φερω αμμεσα παω να το παρω να φυγω και ξαφνικα δεν επερνε μπροστα και ακουγοταν εντονα κατι σαν αλισιδα.στην 2η μιζια μου ειπαν να το αφησω οπως ειναι γιατι υπαρχει κινδυνος να χτυπησει βαλβιδες..το αφηνω εκει και τους λεω να το φτιαξουν ετσι κι αλλιως θα το εκανα αμμεσα απλα περιμενα το δωρο.μου αλλαζουν καδενα γλιστρες και ολα οσα χρειαζοντε γενικα το δενουν και το αμαξι παλι δεν περνει μπροστα..μου ειπαν οτι εχει χτυπησει βαλβιδες...εμενα ομως μου βρωμαει η υποθεση γιατι μεχρι να το παω εκει το αμαξι επερνε κανονικοτατα και ξαφνικα μετα τα τεστ πεθανε (τυχαια??) και τωρα μου βγαλε και βαλβιδες??με 2 μιζιες που το γυρισαμε δηλαδη τοσο σοβαρη ζημια??εχει καποιος αποψη πανω στο θεμα γτ εχω τρελαθει πραγματικα το αμαξι δεν μου χε βγαλει το παραμικρο τοσα χρονια.

 

Κάπουα στιγμη θα χτύπαγαν και οι βαλβίδες, επόμενο δεν ήταν, αφου το βασάνισες το αυτοκίνητο, το βιβλίο λεει αναψε λαμπάκι ακινητοποίηση και με οδική στο συνεργείο.

 

Εσυ τι εκανες, το κυκλοφορούσες με κραδασμούς, μετα άναψε λαμπάκι πήγες σε ενα άσχετο ο οποιος σου έσβησε την βλάβη, πήρες το αυτοκίνητο το και συνέχισες να κυκλοφορήσεις, άναψε πάλι το λαμπακι, ε έτυχε να κοπανίσεις οταν αυτοι αλλαξα καδένα προφανώς και αυτοι κάπως άσχετοι.

 

Φταίνε τρεις δυο συνεργεία, ο πρώτος φιλος. και ο δεύτερος φίλος η seat και το κυριότερο φταίξιμο το εχεις εσυ

 

 

This is the END, καλά ξεμπερδέματα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Και εμενα μου εκανε τρεμουλο οπως λες για 10 δευτερολεπτα αλλα μετα οκ!Μετα ομως παλι για 1-2 λεπτα πατωντας το γκαζι απο χαμηλα δεν ανταποκρινοταν...στην συνεχεια ομως ολα καλα!Λαμπακι παραμενει ανμμενω αυριο θα ξερω

Link to comment
Share on other sites

Κάπουα στιγμη θα χτύπαγαν και οι βαλβίδες, επόμενο δεν ήταν, αφου το βασάνισες το αυτοκίνητο, το βιβλίο λεει αναψε λαμπάκι ακινητοποίηση και με οδική στο συνεργείο.

 

Εσυ τι εκανες, το κυκλοφορούσες με κραδασμούς, μετα άναψε λαμπάκι πήγες σε ενα άσχετο ο οποιος σου έσβησε την βλάβη, πήρες το αυτοκίνητο το και συνέχισες να κυκλοφορήσεις, άναψε πάλι το λαμπακι, ε έτυχε να κοπανίσεις οταν αυτοι αλλαξα καδένα προφανώς και αυτοι κάπως άσχετοι.

 

Φταίνε τρεις δυο συνεργεία, ο πρώτος φιλος. και ο δεύτερος φίλος η seat και το κυριότερο φταίξιμο το εχεις εσυ

 

 

This is the END, καλά ξεμπερδέματα.

Φιλε συγνωμη αλλα αμα θεωρουντε και στην SEAT ΜΑΚΡΗΣ ασχετοι οσον αφορα το group vag τοτε δεν εχουμε καμια ελπιδα εκει εξω.οσοι ξερουν τον κυριο Μακρη και τον αρχιμηχανικο του τον Νικηφορο καταλαβαινουν τι λεω.Το λαθος ηταν οντως δικο μου που το κυκλοφορουσα 3-4 μερες ετσι απλα με παρεξενεψε που μου εμεινε εκει μετα τα τεστ.Ισως οντως ετυχε ισως το ''σπρωξανε'' λιγο και αυτοι για να γινει αμμεσα η δουλεια παντως η ουσια ειναι οτι το αμαξι ειχε οντως χοντρη ζημια θα πρεπει να το κανω καινουργιο.

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστώ! αν και δεν υπάρχει η δυνατότητα από φίλο, γιατί ένας που έχω κατά νου δε νομίζω να έβαζε ποτέ χέρι στο αυτοκίνητό του (black box), είναι μια καλή ιδέα για συνεργείο.

 

Μήπως στη συνέχεια (δεύτερη φάση) καθάρισμα βαλβίδας λίπανσης του εκκεντροφόρου, όπως φαίνεται μεταξύ άλλων sites σε αυτό: "http://www.sciroccocentral.co.uk/forum/viewtopic.php?f=25&t=11007" ?

 

EDIT: το γεγονός ότι το "κρρρρρρ" στην εκκίνηση έχει ήδη γίνει αντιληπτό μερικές φορές, μήπως μας παραπέμπει περισσότερο σε τεντωτήρα και λιγότερο σε βλάβη του αισθητήρα CMP (G40)?

 

καλησπέρα σε όλους! και καλή χρονιά!

ενημερώνω ότι τελικά αντικαταστάθηκε το σύνολο του κιτ μεταβλητού χρονισμού (γρανάζι, φλάντζα, τεντωτηήρες, καδένα κλπ). έκτοτε το αυτοκίνητο έκανε ελάχιστα χιλιόμετρα. συνδέοντας το vagcom ξαναείδα την ίδια ακριβώς ένδειξη, δηλαδή σποραδική εμφάνιση του προβλήματος το οποίο μάλλον μόνο στις εκκινήσεις συμβαίνει (υπολογίζω 2 στις 3 εκκινήσεις).

ΤΙ μου προτείνετε? Ναι μεν τα υλικά έχσουν διετή εγγύηση, αλλά δεν υπάρχει πιο έξυπνη ιδέα από το να ξεκοιλιάζουμε τον κινητήρα κάθε λίγο και λιγάκι?

Είχε αναφερθεί από άλλο μέλος του φόρουμ η δοκιμαστική αλλαγή του αισθητήρα, υπάρχει μήπως κάποιο άλλη πρόταση?

Ρωτώ γιατί στην αντιπροσωπεία δεν βλέπω να τους αρέσει κάτι τέτοιο (αν και κακώς κατά τη γνώμη μου δεν το έκανα εξαρχής, ωστόσο είπα να τους αφήσω μπας και το νέου τύπου γρανάζι είναι όντως καλύτερο).

 

Any ideas?

Link to comment
Share on other sites

Χρονιστηκε σωστα;

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

 μετά από 4000km μου ξανάβγαλε πάλι το ίδιο λάθος αλλά και πάλι δεν είναι μόνιμη βλάβη δεν άναψε κανένα λαμπάκι το έσβισα το έκανα βόλτα δεν εμφάνισε τίποτα τι να κάνω? έχετε κάποια συμβουλή? το αμάξι πάει μια χαρά

 

εντωμεταξύ τον κωδικό 12296 δεν τον βρίσκω στη rosstech

 

012296 - Camshaft Position Sensor (G40)
               P3008 - 000 - Signal Out of Range - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 104775 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 15:59:25

             Freeze Frame:
                    RPM: 1398 /min
                    Load: 16.9 %
                    Speed: 61.0 km/h
                    Temperature: 75.0°C
                    Temperature: 7.0°C
                    Absolute Pres.: 1010.0 mbar
                    Voltage: 14.478 V
 

Link to comment
Share on other sites

 μετά από 4000km μου ξανάβγαλε πάλι το ίδιο λάθος αλλά και πάλι δεν είναι μόνιμη βλάβη δεν άναψε κανένα λαμπάκι το έσβισα το έκανα βόλτα δεν εμφάνισε τίποτα τι να κάνω? έχετε κάποια συμβουλή? το αμάξι πάει μια χαρά

 

εντωμεταξύ τον κωδικό 12296 δεν τον βρίσκω στη rosstech

 

012296 - Camshaft Position Sensor (G40)

               P3008 - 000 - Signal Out of Range - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00110000

                    Fault Priority: 0

                    Fault Frequency: 1

                    Mileage: 104775 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2000.00.00

                    Time: 15:59:25

             Freeze Frame:

                    RPM: 1398 /min

                    Load: 16.9 %

                    Speed: 61.0 km/h

                    Temperature: 75.0°C

                    Temperature: 7.0°C

                    Absolute Pres.: 1010.0 mbar

                    Voltage: 14.478 V

 

καλημερα η βλαβη που εχεις ειναι συχνη,ειναι το ματι που εχει στον τροφαλο αλλαξε τον αισθητηρα G40 και αν στην ξανα βγαλει τοτε παμε για το σετακι καδενα

Edited by sodimitris
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια!Για να αλλαχτει η καδενα χρειαζετε να λυθει το μοτερ;Γνωριζει καποιος;

όχι           .

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια. Golf tsi 07 BMY με 175.000 χλμ. Σημερα μου βγαζει την βλαβη Ρ3008 . για σενσορα G40. Χωρις αλλα προβληματα. Τι να κανω? Να αλλαξω αισθητηρα; και ποιο το κοστος; η παμε για αλλαγη καδενας; ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια. Golf tsi 07 BMY με 175.000 χλμ. Σημερα μου βγαζει την βλαβη Ρ3008 . για σενσορα G40. Χωρις αλλα προβληματα. Τι να κανω? Να αλλαξω αισθητηρα; και ποιο το κοστος; η παμε για αλλαγη καδενας; ευχαριστω.

 

 

άλλαγε την g40 30 ή 35€ κόστος δεν θυμάμαι ακριβώς

Link to comment
Share on other sites

Παιδια αλλαξα την g40 αλλα το σφαλμα επιμενει. Οποτε παω για αλλαγη καδενας; με το γραναζι τι να κανω; αλλαγη η καθαρισμα; θα ωφελησει αν καθαρισω την βαλβιδα εκκεντροφορου;

Link to comment
Share on other sites

Παιδια αλλαξα την g40 αλλα το σφαλμα επιμενει. Οποτε παω για αλλαγη καδενας; με το γραναζι τι να κανω; αλλαγη η καθαρισμα; θα ωφελησει αν καθαρισω την βαλβιδα εκκεντροφορου;

Διάβασε το τόπικ από την αρχή, θα σε βοηθήσει.

 

Δεν υπάρχει βαλβίδα εκκεντροφόρου, αλλά γρανάζι μεταβλητού χρονισμού, το οποίο καθαρίζεται.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Διάβασε το τόπικ από την αρχή, θα σε βοηθήσει.

 

Δεν υπάρχει βαλβίδα εκκεντροφόρου, αλλά γρανάζι μεταβλητού χρονισμού, το οποίο καθαρίζεται.

Εφοσον αλλαξα αισθητηρα και το σφαλμα ρ3008 παραμενει παω για αλλαγη καδενας σιγουρα ε; γιατι ουτε κροταλισμα εχω ουτε τπτ. Και για το γραναζι ξερουμε πως καθαριζεται; ευχαριστω πολυ.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.