Jump to content
kpol

Golf 5/6 - Καδένες Χρονισμού Σε Fsi & Tsi Μοτέρ

Recommended Posts

μου εκανε το τελευταιο μηνα 2 φορες το κροταλισμα στο μιζαρισμα...οποτε...

 

παιδια ερωτηση για αυτους που το περασαν..γιατι δεν ειχα χρονο να δω αν υπαρχει αντιστοιχο θεμα με τιμες...

 

εφτασε η ωρα για καδενα...μου ειπαν 750 ευρω με εργασια...(575 τα ανταλακτικα και 180+φπα εργασια.)..

περιλαμβανει..

 

καδενα,τεντωτηρα,φλατζα,τσιμουχα,κολλα,βιδεςκαι αλλα τετοια...ΑΛΛΑ ΚΑΙ γραναζι μεταβκητου χρονισμου (μονο αυτο κανει 400 λεει.και αν δεν το αλλαξω δεν θα φυγει ο χαρακτηριστικος ηχος του κροταλισματος..)...

 

και ρωταω...απο τιμι τι λεει???ολα καλα??/

εγω γιατι θυμαμαι κατι στα 350 ευρω???

 

τι κανω?προχωρω?εσεςι που ηδη αλλαξατε τι παιζει?

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

Επειδη δεν γνωριζω, τι ακριβως ειναι το κροταλισμα που αναφερεις; Αυτο βγαινει σε συγκεκριμενα χλμ;

Η τιμη ειναι σε αντιπροσωπεια;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ειναι το κλασικο κροταλισμα που ακουγετε στο θεμα καδενας...

 

μιλαω παντα για αντιπροσωπεια...

 

Link to comment
Share on other sites

Καταλαβα ποιον ηχο λες.

Αυτο βγαινει μετα απο καποιο διαστημα η ειναι random?

Πρεπει να ναι κρυο για να το κανει η σε καθε εκκινηση του κινητηρα το κανει;

Αν τρεναρεις την αλλαγη του υπαρχει καποιο θεμα;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ειναι επικινδυνο...

 

μπορεις να διαβασεις το θεμα που ειμαστε για να καταλαβεις τι παιζει...


μου εκανε το τελευταιο μηνα 2 φορες το κροταλισμα στο μιζαρισμα...οποτε...

 

παιδια ερωτηση για αυτους που το περασαν..γιατι δεν ειχα χρονο να δω αν υπαρχει αντιστοιχο θεμα με τιμες...

 

εφτασε η ωρα για καδενα...μου ειπαν 750 ευρω με εργασια...(575 τα ανταλακτικα και 180+φπα εργασια.)..

περιλαμβανει..

 

καδενα,τεντωτηρα,φλατζα,τσιμουχα,κολλα,βιδεςκαι αλλα τετοια...ΑΛΛΑ ΚΑΙ γραναζι μεταβκητου χρονισμου (μονο αυτο κανει 400 λεει.και αν δεν το αλλαξω δεν θα φυγει ο χαρακτηριστικος ηχος του κροταλισματος..)...

 

και ρωταω...απο τιμι τι λεει???ολα καλα??/

εγω γιατι θυμαμαι κατι στα 350 ευρω???

 

τι κανω?προχωρω?εσεςι που ηδη αλλαξατε τι παιζει?

Link to comment
Share on other sites

Είχα ρωτήσει κάποια στιγμή σε αντιπροσωπεία και για αυτοκίνητα με μεταβλητό ήταν αν θυμάμαι καλά γύρω στα 650-700 (πριν 2+ έτη). Για τα 1.2 tsi ήταν φθηνότερο λόγω έλλειψης μεταβλητού. Πόσα χλμ έχεις; Γνωστός σε Golf GT καθαρίζει αυτό το γρανάζι του μεταβλητού (δεν ξέρω πως) και σταματάει ο ήχος του για μεγάλο διάστημα. Και μετά από καιρό το καθαρίζει ξανά. Για δες το σαν λύση. Στο δικό μου 1.2tsi άλλαξα 2 φορές εντός εγγύησης, ελπίζω να μην ξαναχρειαστεί.

Link to comment
Share on other sites

μου εκανε το τελευταιο μηνα 2 φορες το κροταλισμα στο μιζαρισμα...οποτε...

 

παιδια ερωτηση για αυτους που το περασαν..γιατι δεν ειχα χρονο να δω αν υπαρχει αντιστοιχο θεμα με τιμες...

 

εφτασε η ωρα για καδενα...μου ειπαν 750 ευρω με εργασια...(575 τα ανταλακτικα και 180+φπα εργασια.)..

περιλαμβανει..

 

καδενα,τεντωτηρα,φλατζα,τσιμουχα,κολλα,βιδεςκαι αλλα τετοια...ΑΛΛΑ ΚΑΙ γραναζι μεταβκητου χρονισμου (μονο αυτο κανει 400 λεει.και αν δεν το αλλαξω δεν θα φυγει ο χαρακτηριστικος ηχος του κροταλισματος..)...

 

και ρωταω...απο τιμι τι λεει???ολα καλα??/

εγω γιατι θυμαμαι κατι στα 350 ευρω???

 

τι κανω?προχωρω?εσεςι που ηδη αλλαξατε τι παιζει?

Το κροτάλισμα το άκουσα πρώτη φορά το 2011 στις 60.000 χλμ περίπου. Τώρα έχω 135.000 και κροταλίζει κάθε φορά που το έχω ακίνητο για πάνω από 2-3 ημέρες. Δε θέλω να σε πάρω στο λαιμό μου αλλά εγώ δε θα άλλαζα τίποτα

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνησω με τον φιλο απο πανω, πριν 2 χρονια μου ειχε κανει ακριβως τον ιδιο θορυβο οταν ειχα να το βαλω 5 μερες μπροστα, το εκανε για 2-3 δευτερολεπτα και μετα σταματησε, δεν εβγαλε καμια ενδειξη στο καντραν.Απο οτι εχω καταλαβει αν περασουν 2-3 μερες χωρις να το βαλουμε μπρος και ειναι και ο καιρος κρυος εμφανιζεται ο ηχος,πιστευω αν το βαζουμε σχεδον μερα παραμερα μπροστα(ακομα και αν δεν το πολυχρησιμοποιουμε το αμαξι οπως εγω) δεν νομιζω να υπαρχει προβλημα.

Link to comment
Share on other sites

κοιταξτε...εμενα δεν το κανει ουτε μονο στο κρυο,ουτε στην ζεστη...εχω 72.000 χλμ τωρα...

 

το εκανε πρωτη φορα πριν 3 χρονια..μια φορα με κρυο...το αμαξι το χρισημοποιω καθε μερα...και να το αφησω 5 μερες δεν παιζει ρολο..το κανει ακανονηστα...

 

αλλη μια φορα το εκανε περυσι...

αλλα φετος το εκανε ηδη 3 φορες...και με ζεστη...παραδειγμα...πριν 4 μερες...το εβαλα μπροστα,δεν το εκανε πηγα καπου..το εσβησα για 4 ωρες και μολις το εβαλα μπροστα ,το εκανε με 20 βαθμους...

εχω μπερδευτει λιγο...

 

man25 ,μπορεις να μαθεις λεπτομερειες για τον καθαρισμο απο τον φιλο σου?και εγω GT εχω...

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

Και το δικό μου κροταλίζει και με ζέστη, αλλά ποτέ αν το βάζω μπρος κάθε μέρα. Λαμπάκι δε μου έχει ανάψει ποτέ στα 8 χρόνια που έχω το αυτοκίνητο. Έχω γράψει λίγες σελίδες πίσω ότι έχω ακούσει το ίδιο κροτάλισμα και σε mercedes μετά από μέρες ακινησίας. Νομίζω ότι αν δεν έχουμε λαμπάκια και θόρυβο εν κινήσει, δε χρειάζεται να κάνουμε τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

εχω 70 χιλιαδες χιλιομετρα και κροταλιζει οποτε ναναι ητε κρυο ητε ζεστη απο οταν το αγορασα σχεδον 6 χρονια δηλαδη και ολα μια χαρα μη ασχολισε.αν σου βγαλει check  στο καντραν τοτε τραβα συνεργειο με οδικι βοηθεια οχι οδικος και παρεις το μοτερ στο χερι.

Edited by Sarul
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

παιδιά είναι η 3η φορά που μου βγάζει σφάλμα την βαλβίδα G40 ενω την έχω αλλάξει τι άλλο μπορώ να τσεκάρω?

 

012296 - Camshaft Position Sensor (G40)
P3008 - 000 - Signal Out of Range - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 108577 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 12:44:37

Freeze Frame:
RPM: 1632 /min
Load: 14.5 %
Speed: 57.0 km/h
Temperature: 71.0°C
Temperature: 27.0°C
Absolute Pres.: 1010.0 mbar
Voltage: 14.351 V

Link to comment
Share on other sites

αλλάχτηκαν

καδενα

γλίστρες

τεντοτηρας καδένας

το πάνω γρανάζι καδένα το οποίο στα δόντια υπήρχαν φθορές

μεταβλητός

φλάντζες

σύνολο 1000€

 

επίσης με ενημέρωσε ο μάστορας ότι εκεί που μπαίνουν οι αναθυμιάσεις από κάτω έχει βίδες torx η μία από αυτή είχε ντόση τελείως και του έμεινε στο χέρι οπότε όπως μου είπε ήμουν τυχερός που δεν έπεσε στο χώρο της καδένας.

θα ανεβάσω και φώτο από αυτά που βγήκαν από το αμάξι

 

 

post-6776-0-79187900-1435261583_thumb.jp

post-6776-0-61650900-1435261652_thumb.jp

post-6776-0-29764900-1435261710_thumb.jp

post-6776-0-94656400-1435261790_thumb.jp

post-6776-0-44623700-1435261914_thumb.jp

post-6776-0-43192800-1435262001_thumb.jp

post-6776-0-10202800-1435262060_thumb.jpmade in china @#$@^@

post-6776-0-22476300-1435262110_thumb.jp

post-6776-0-48419200-1435262162_thumb.jp

 

 

 

Edited by gtse
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ολα καλα δηλαδι τωρα φιλε? στα ποσα χλμ εκανες την αλλαγη?

 

στα 110.000km ελπίζω ο χρόνος θα δείξει

Link to comment
Share on other sites

μετά από την αλλαγή σε καδενες κτλ παρατηρω έντονο τρεμουλο του κινητήρα μεταξύ 1000 - 1800 στροφές από εκεί και πάνω όλα οκ υπάρχει περίπτωση να είναι από λάθος χρονισμό?

 

 

τελικά ήταν πολλαπλασιαστές του 1ου και του 4ου κιλήνδρου αλλά αλλάχτηκαν και οι 4 160€ συνολικό κόστος με τις υγείες μου

Edited by gtse
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρα. Εχω ενα Golf Gt '08 μοντελο. Απο το Πασχα και μετα μου εχει αναψει 3-4 φορες το Check σε Cold Start αλλα μεσα σε μερικα δευτερολεπτα εσβηνε ειτε σταματημενος ειτε εν κινηση μερικων μετρων. Μια φορα οταν πηγα να παρκαρω μου αναψε και μου εσβησε παλι.Πηγα σε ενα παιδι και το ειδε σε διαγνωστικο και εβγαλε σφαλμα που ελεγε: Αισθητηρας θεσης εκκεντροφορου-Δοτης Hall (G40) σημα πολυ μεγαλο p0343- 000 σποραδικα.

Ειπα να το παω σε κν δυο συνεργεια να παρω γνωμη. Στο πρωτο μου ειπε ο μηχανικος εκει οτι παω για αλλαγη καδενας (430 ευρω) χωρις γραναζι μεταβλητου. Οταν του ειπα οτι το αμαξι παει πολυ καλα στο δρομο και οτι δεν ακουω κροταλισμα και μηπως ειναι αισθητηρας και να τον αλλαζα για αρχη, θιχτηκε και μου ειπε τοσα χρονια οτι φτιαχνει τετοια αμαξια (fsi εποχες και τα ξερει) και οτι δν ειναι κανενας μ@λ@κ@ς με πολυ υφος!!(Στον πελατη δν μιλας ετσι,δν ειμαστε φιλοι και ας ειμαι ηλικιακα μικροτερος). Παρολα αυτα μετα μου ειπε οτι μπορει να μην εχει πηδηξει δοντι ακομα και οτι μπορει κανενας τεντωτηρας να εχει χαλαρωσει αλλα απο την στιγμη λεει που τον αλλαζεις πρεπει να τα αλλαξεις ολα εκτος απο γραναζι μεταβλητου. Του ειπα πολυ ηρεμα (γτ απλα ηθελα να βγαλω μια ακρη αλλιως ξερω να απανταω..) μηπως ξεκιναγα απο αισθητηρα και οτι δν πηγα για να τον προσβαλω αλλα να βρω μια ακρη και οτι και εγω κοιταω τις πιο φτηνες λυσεις για αρχη. Μου ειπε οτι θα μου παραγγελνε να δοκιμαζαμε για να μου φυγει η ιδεα αλλα τριτη μερα σημερα αφαντος..Και δν παταω κιολας να σας πω την αληθεια..

Στο δευτερο συνεργειο αφου φυσωσε το αμαξι δν ειδε κτ και μου ειπε οτι δουλευει ρολοι το αμαξι .Ο πρωτος μου εκανε Reset το σφαλμα. Μου ειπε οτι αν το ξανα κανει να παω απο εκει να το δει. Η γνωμη του ηταν να του κανω update της vw  αν ηπηρχε για μενα αλλα του ειπα οτι πεφτει η αποδοση και δν θα το κανω. Το δευτερο ειναι να αλλαξουμε τον αισθητηρα και οτι θα κοστισει 60 ευρω μου ειπε(το πιο λογικο βημα για μενα). Και τελος αλλαγη καδενα κτλπ αν και του ειπα οτι το αμαξι δν χανει σε αποδοση και δν ακουγετε κροταλισμα κθλου. Μου ειπε επισης 4 στα 5 ειναι αλλαγη καδενας και 1 για αισθητηρα οταν βγαζει τετοιο σφαλμα.

1)Εχετε παρομοιο περιστατικο να μου πειτε τι να κανω σε περιπτωση που μου το εμφανισει ξανα και απο τι να αρχισω η τελικα στανταρ παω για καδενα?

2)Αν τελικα ξανα εμφανιστει το Check και αλλαξω αισθητηρα μηπως να ρωτησω αν πρεπει να δει και καλωδιωση?

3)Κανα καλο συνεργειο εντος Ατιικης που να ξερει σιγουρα απο αυτα? Μενω Αγιους αναργυρους

 

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα ειναι οτι υπάρχει περίπτωση την επομενη φορα που θα ανάψει να εχεις παρεις στο χερι και τον κινητήρα, οποτε οπως καταλαβαίνεις παίρνεις μεγάλο ρισκο με τους μηδενισμούς (κρύβεις το προβλημα κατω απο το χαλι), και απο 400-500 ευρω μπορει να πας σε 2-3 χιλιάδες και αν ειναι σε ευρω αντε καλα, αν ειναι εις δραχμάς τελος.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με τον Νίκο. Εχω αλλάξει και εγώ καδένα και έχω περάσει από την κρυάδα της επισκευής. Το θέμα με την καδένα χρονισμού και το δόντι όχι μόνο είναι ένα συχνό πρόβλημα στους κινητήρες της VW αλλά μπορείς να το προκαλέσεις και σε μια επόμενη βόλτα σου (εαν δεν το έχεις κάνει ήδη).

 

Ο τρόπος να προκαλέσεις την βλάβη είναι γνωστός: Εαν σε μεγάλη κατηφόρα, σταματήσεις με την μούρη στον κατήφορο, βάλεις όπισθεν, γκαζώσεις, αφήσεις το χειρόφρενο, σου σβήσει, δεν προλάβεις να πατήσεις φρένο/συμπλέκτη και κάνει το αυτοκίνητο μια μπροστά και λόγω βάρους το φρενάρει ο κινητήρας, τότε έχει πηδήξει 1-2 δόντια η καδένα. Εαν μετά πας να ξεκινήσεις χωρίς να δώσεις σημασία στο check engine ... ο κινηρήρας .. γειά σου !!

 

Κάτι τέτοια κάνει η VW και μας στέλνει μετά στα συνεργεία να ζητιανεύουμε εκπτώσεις!! όταν έχει ήδη υπάρχει τεχνική οδηγία που αποδέχεται ότι το πρόβλημα είναι κατασκευαστικό !!!

 

Σε συμβουλεύω να πάρεις πολύ σοβαρά αυτά που σου είπε ο μηχανικός σου..

Edited by COSTAS_
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αισθητήρα να την έχει ακούσει το αποκλείεται? Δεν κροταλίζει καθόλου το αμάξι ούτε πτώση απόδοσης δεν έχει.

Link to comment
Share on other sites

Το πρώτο πραγμα που κάνει ο μηχανικός είναι να δοκιμάσει έναν άλλο αισθητήρα (ήδη έχω έναν στα εργαλεία μου). Εαν προκύψει ξανά το σφάλμα .. πας για επισκευή

Link to comment
Share on other sites

λοιπόν τα ιδια ακριβώς με εμένα. επειδή τα πέρασα πρόσφατα όλα αυτά με ακριβώς τα ιδια συμπτώματα άλλαξα καδένα και μεταβλητό και ησύχασα.

τα έχω γράψει και στο Καδένες χρονισμού σε tsi μοτερ αλλά να στα πω εν συντομία.

δεν είχα κανένα κροτάλισμα ή πτώση απόδοσης ούτε είχα ανάψει ποτέ το check engine αλλά επειδη έχω το vag com το σκανάρω κατά καιρούς και βρίσκω το παρακάτω λάθος

012296 - Camshaft Position Sensor (G40)
P3008 - 000 - Signal Out of Range - Intermittent

 

την πρώτη φορά μου λέει ο μηχανικός το σβήνουμε και το παρακολουθούμε μετά από 4000km ξανα εμφανίζετε το συγκεκριμένο λαθος χωρίς να έχω κανένα κροτάλισμα ή πτώση απόδοσης ούτε είχα ανάψει το check engine τότε ο μηχανικός μου λέει ότι καδένα αλλά είχα εγω τις αμφιβολίες μου και αλλάξαμε τον G40 κόστος 35€ μετά από 4000km πάλι τα ίδια αλλάχτηκε τελικά καδένα και μεταβλητός κόστος 1000€

οπότε έχω G40 να σου δώσω για να την αλλάξεις αλλά είναι καδενα. εάν θέλεις στείλε μου με pm το τηλεφωνό σου για περισσότερες λεπτομέρειες

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πολύ κουραστική έχει καταντήσει η φάση με τα αυτοκίνητά μας... Κάθε φορά να πρέπει να γινόμαστε ''μηχανικοί'' και ''ντεντέκτιβ'' για τα προβλήματα που βγάζουν. Επίσης, θεωρώ πως πλέον είναι δεδομένο πως όλα γίνονται ηθελημένα απο την εταιρία για να μας αρμέγουν όσο το δυνατόν περισσότερο. Δεν γίνεται όλων μας τα αυτοκίνητα να βγάζουν τα ίδια ακριβώς προβλήματα περίπου στα ίδια χιλιόμετρα ή σε αντίστοιχα χρονικά διαστήματα.... Ξεκολλάνε οι ουρανοί, πολλαπλασιαστές κάθε λίγο και λιγάκι, καδένες, Ν75, Ν240 Ν-και-άντε-μην-πώ. Σαν δεδομένο, απλά λάβετε υπόψιν οτι οδηγικά το αυτοκίνητο το προσέχω πολύ, το οδηγώ έντονα προφανώς, αλλά τα σέρβις του, τα λάδια του, τα πάντα του όπως πρέπει.

 

Πάμε λοιπόν, απλά για την καταγραφή να αναφέρω και εγώ την περίπτωση μου, Golf TSI 140, 07/2007 με λιγότερα απο 80.000χλμ . Είχα και εγώ τον περιβόητο ήχο μετά απο κρύες εκκινήσεις, δηλαδή να έχει μείνει το αυτοκίνητο σε ακινησία για πάνω απο 5 μέρες, έβαζα μπροστά, ήταν για 1 ή 2 δευτερόλεπτα και μετά όλα κομπλέ. Δεν ήταν συχνό φαινόμενο, θα έλεγα μια φορά τον μήνα και άν.

 

Δεν είχα check engine ποτέ σχετικά με αυτό, μέχρι προχτές που άναψε. Δεν θα μπώ σε διαδικασίες αλλαγής του αισθητήρα, καθώς είναι δεδομένο πως δεν είναι εκεί το πρόβλημα. Θα το βάλω μέσα για αλλαγή καδένας. Τώρα, επειδή είμαι Αγγλία για δουλεία, και όλη την διαδικασία θα την κάνει ο πατέρας μου θέλω βοήθεια.

 

Αρχικά, θέλω να μου πείτε αν υπάρχει κάποιος μηχανικός εμπιστοσύνης σας εκτός αντιπροσωπειών ή η Καρέντα είναι μονόδρομος. Σας ρωτάω γιατί απο αυτά που διάβασα είδα οτι ίσως το γρανάζι χρονισμού να μην θέλει αλλαγή, αλλά απλά καθάρισμα. Απο την άλλη μεριά, θα μπορέσει να το συγχρονίσει σωστά ή θα ψάχνομαι;

 

Επίσης, σχετικά με τις τιμές, επειδή διαβάζω διάφορες τιμές, να υπολογίσω για όλα γύρω στα 1000 όπως είπε ο φίλος GTSE απο πάνω ή κάτι άλλο;

 

Συγνώμη για το μακροσκελές μήνυμα. Ευχαριστώ όλους σας για τον χρόνο σας.

Edited by GolfMKV
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.