GIANNIS_KAN Posted July 15, 2015 Report Share Posted July 15, 2015 Σε όσους έχει ανάψει το Check ήτανε μόνιμα αναμένο η μετά από μερικά δευτερόλεπτα έσβηνε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted July 16, 2015 Report Share Posted July 16, 2015 (edited) Επειδή βλέπω τελευταία συνεχεια ερωτήματα και για δικη σας αμεσότερη εξυπηρέτηση, κάντε ενα κόπο να ανατρέξετε κάποιες σελίδες πιο πίσω ίσως λυθούν πολλές απορίες σας. Kαθως τα μοτερ πλησιάζουν στα 70-100κχλμ τα περισσοτερα εξαυτων παρουσιαζουν τα παραπανω γνωςτα συμπτώματα. Η λυση, οπως αλλωστε εχει αναφερθει αναλυτικοτατα μαζι με ολη τη λιστα ανταλλακτικων ειναι Α) πρόληψη: αλλαγες λαδιων ανα 7500-10.000χλμ., όχι όμως στα 30,000χλμ! Β) αλλαγή σετ στα 90-100.000, σαν να είχαμε ιμαντα. Περιπτώσεις που ξεφεύγουν του κανονα λιγες (αναλόγως χρήσης, συντήρησης, συνθηκων) , τα περισσότερα μοτέρ συμπεριφέρονται περίπου το ίδιο. Προσωπικά εχω θεσει το οριο στις 90-100κ χλμ για περιοδικη αλλαγη. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Edited February 23, 2019 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bleriot Posted July 29, 2015 Report Share Posted July 29, 2015 αν πρόκειται να παρουσιαστεί το πρόβλημα ουτως ή άλλως δε νομίζω να υπάρχει πρόληψη με τις συχνές αλλαγές λαδιών και αν προκειται να αλλαχθεί προληπτικά το σετ στα 90-100χιλ χλμ θα έλεγα οτι είναι σπατάλη χρημάτων τα λάδια. Καλυτερα να εξοικονομήσουμε χρήματα για την υποχρεωτική δαπάνη που θα μας έρθει αποφέυγοντας τις συχνές αλλαγές λαδιών και την αντιπρωσωπεια. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kolovel Posted July 31, 2015 Report Share Posted July 31, 2015 (edited) Καλησπέρα! Είμαι ένας άτυχος κάτοχος VW GOLF Variant 1.4 140hp, 2008. Έχω μόλις 60000 χιλίομετρα και μέχρι στιγμής μετράω προβληματική τρόμπα νερού, σκάστρα τουρμπο, ρυθμιστή πεταλούδας τουρμπο-κομπρεσορα, ηλιοροφή που τρίζει και βάζει νερά. Πρίν απο 20 ημέρες μου άναψε το check λαμπάκι των καυσαερίων. Το αυτοκίνητο δεν παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα -έκανα πολλά χιλιόμετρα καθώς ήμουν σε διακοπές- . Το μόνο που είχα καταλάβει είναι ένας αυξημένος θόρυβος όταν ανάβω το aircondition, και μερικά τρέμουλα - σαν ντιζελ- όχι πάντα, σαν κακή καυση καυσίμου, αλλά αυτά τα προβλήματα καιρό τώρα και δίχως να μου τα έχουν επισημάνει στα service. Σήμερα, μιας και γύρισα απο διακοπές, είπα να το πάω στο εξουσιοδοτημενο για έναν ελεγχο. Σημειώνω ότι αν πατάω συμπλέκτη στο ρελαντί πάντα, ο θόρυβος δεν ακούγεται και για το τρέμουλο έχω αλλάξει δυο πολλαπλασιαστές γιατι έβγαζε κακή καυση σε δυο κυλίνδρους σύμφωνα με το διαγνωστικό. Μου βρήκαν λοιπόν πρόβλημα στον χρονισμό των εκκεντροφόρων!!! Λόγω του ότι το αυτοκινητο δεν δείχνει να έχει καποιο πρόβλημα στην απόδοση, μου το μηδένισαν και μου είπαν οτι αν ξαναανάψει θα πρέπει να μπει μέσα και να αλλάξει καδένα, γρανάζι, κτλ. με κόστος περίππου στο χιλιάρικο!!! Δεν θα έπρεπε να παρατηρώ αριθμιες στις στροφές του κινητήρα αφού είναι ασυχρόνιστος? Σε απόδοση και κατανάλωση είναι 100% νορμάλ.... Πόσο φυσιολογικό είναι στα 60000 χλμ να χαλάσει η καδένα? Edited July 31, 2015 by kolovel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aegea Posted July 31, 2015 Report Share Posted July 31, 2015 Αν διαβασεις λιγο το forum θα δεις οτι ειναι πολυ συχνο φαινομενο. Σχεδον ολα τα 1,4tsi το παρουσιαζουν. Παντως μπορεις να απευθυνθεις σε ανεξαρτητο συνεργειο και να γλιτωσεις αρκετα €, αν βεβαιο στο ξαναπαρουσιασει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bleriot Posted August 24, 2015 Report Share Posted August 24, 2015 (edited) εάν πατάς συμπλέκτη και σταματάει ο θόρυβος σαν τρακτερ-ντηζελ τότε είναι πρόβλημα αυτής της κατηγορίας και οχι καδένα χρονισμού http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=51689&p=589027 Edited August 24, 2015 by bleriot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted August 25, 2015 Report Share Posted August 25, 2015 Ρε παιδια καλημερα...κ εμενα τον προηγουμενο μηνα μου εκανε το κρρρ για 2 δευτεροολεπτα κατα την εκκινηση αλλα το ειχα ακινητο για ενα μηνα βλεπετε ειμαι φανταρος κ υπηρετω...να ανυσηχω η να ετοιμαζω κουστουμι!? (122αρι με 61.000 χλμ.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted August 25, 2015 Report Share Posted August 25, 2015 Μην άγχωνεσαι Sent from my iPhone using Tapatalk Pro 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted August 26, 2015 Report Share Posted August 26, 2015 (edited) Ρε παιδια καλημερα...κ εμενα τον προηγουμενο μηνα μου εκανε το κρρρ για 2 δευτεροολεπτα κατα την εκκινηση αλλα το ειχα ακινητο για ενα μηνα βλεπετε ειμαι φανταρος κ υπηρετω...να ανυσηχω η να ετοιμαζω κουστουμι!? (122αρι με 61.000 χλμ.)Υποθετικα μιλωντας, αργησε νανεβει το λαδι και η πιεση λαδιου, μετα απο τοσο καιρο ακινησιας.Αν παρατηρησεις το ιδιο φαινομενο πιο τακτικα τα επομενα πρωινα και χωρις ακινηςια ιδιαιτερη, καλο ειναι να προγραμματιςεις να την αλλαξεις. Καλο ειναι επισης στα 90-100κ να κανεις την αλλαγη της μαζι με τα λοιπα παρελκομενα που εχουμε αναφερει. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Edited August 26, 2015 by nikdev 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsi sta Posted August 26, 2015 Report Share Posted August 26, 2015 Ρε παιδια καλημερα...κ εμενα τον προηγουμενο μηνα μου εκανε το κρρρ για 2 δευτεροολεπτα κατα την εκκινηση αλλα το ειχα ακινητο για ενα μηνα βλεπετε ειμαι φανταρος κ υπηρετω...να ανυσηχω η να ετοιμαζω κουστουμι!? (122αρι με 61.000 χλμ.) Εμένα μου ακούγεται περίπου 5 χρόνια αυτός ο θόρυβος μετά από 3-4 ημέρες ακινησίας και δεν έχω κάνει απολύτως τίποτα. Έχω ακούσει και σε mercedes με καδένα ακριβώς τον ίδιο θόρυβο μετά από μέρες ακινησίας. Νομίζω δεν πρέπει να αγχωνόμαστε με μικροθορύβους Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreas_petrop Posted August 26, 2015 Report Share Posted August 26, 2015 Καί εμένα μου ακούγεται πάντα την πρώτη φορά μετά απο 4-5 ημέρες ακινησίας εδώ και 4 χρόνια. Καί σε scirocco 122 γνωστού μου το ίδιο. Υπάρχει περίπτωση να θέλει αλλαγή? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dragonfighter Posted August 26, 2015 Report Share Posted August 26, 2015 Και σε μένα ακούγεται αυτός ο θόρυβος μετα απο κάποιες μέρες ακινησίας για 2 δευτερόλεπτα. Έχω EOS με 104.000χλμ. Πιστευω ειναι φυσιολογικό. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted August 27, 2015 Report Share Posted August 27, 2015 (edited) Οταν λεω για ηχο κρρρρρ 2 δευτερολεπτων δδν εννοω παιδια τα κλασικα μπερδεματα,σκασιματα απ την εξατμιση που μπερδευουν πολλους αλλα επειδη ειχα ανοιχτο το καπο για να συνδεσω την μπαταρια ακουσαα ηχο αλησιδας να τριβετε πανω σε αλουμινιο, νομιζω οτι ειναι ευκολο να το καταλαβει κανεις.ευχαριστω για τον καθυσηχασμο και σιγουρα καποια στιγμη θα αλαχτει προλυπτικα στα 100χ.χλμ αλλα στην υπαρχουσα φαση δεν ....βεβαια τωρα με το που απολυθω σε ενα διμηνο θελω γενικο σερβις. Μπουζι δεν εχω αλλαξει ποτε κ ηγρα φρενων καθως δν χρειαζοταν αλλα τωρα πρεπει... Edited August 27, 2015 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted August 27, 2015 Report Share Posted August 27, 2015 (edited) Οταν με το καλο απολυθεις και ανακαμψεις οικονομικα να τα κανεις ολα μαζι να το προσεξεις το αμαξι. Στα 100κ χλμ Αλλαξε και ιμαντα δυναμο και κομπρεσσορα μαζι με ολα τα ρουλεμαν και τεντωτηρες. Καλος πολιτης Sent from my iPhone5 using Tapatalk Edited August 27, 2015 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsi sta Posted August 27, 2015 Report Share Posted August 27, 2015 Οταν λεω για ηχο κρρρρρ 2 δευτερολεπτων δδν εννοω παιδια τα κλασικα μπερδεματα,σκασιματα απ την εξατμιση που μπερδευουν πολλους αλλα επειδη ειχα ανοιχτο το καπο για να συνδεσω την μπαταρια ακουσαα ηχο αλησιδας να τριβετε πανω σε αλουμινιο, νομιζω οτι ειναι ευκολο να το καταλαβει κανεις.ευχαριστω για τον καθυσηχασμο και σιγουρα καποια στιγμη θα αλαχτει προλυπτικα στα 100χ.χλμ αλλα στην υπαρχουσα φαση δεν ....βεβαια τωρα με το που απολυθω σε ενα διμηνο θελω γενικο σερβις. Μπουζι δεν εχω αλλαξει ποτε κ ηγρα φρενων καθως δν χρειαζοταν αλλα τωρα πρεπει... Ακριβώς αυτό τον ήχο εννοώ. Στα δικά σου χιλιόμετρα περίπου μου ακούστηκε πρώτη φορά και τώρα έχω 140.000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toliver Posted August 27, 2015 Report Share Posted August 27, 2015 παιδια δεν ξερω αν εχει καποιο νοημα η προληπτικη αλλαγη. Το κροταλισμα ειναι φυσιολογικο μεχρι ενα βαθμο οταν το αμαξι ειναι κρυο και σβηστο πολυ καιρο. Το ανησυχητικο πιστευω ειναι η ενδειξη του check engine που καταγραφει σφαλμα στους αισθητηρες στροφαλου-εκκεντροφορου που ουσιαστικα μεταφραζεται σε χαλαρωμα καδενας και εκει κινδυνευεις να πηδηξει δοντι κλπ. Εκτος κ αν κανω λαθος δεν θυμαμαι εδω να γραφτηκε περιπτωση να πηδηξε δοντι χωρις πρωτα να αναψει το check engine 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dmpatanis Posted October 9, 2015 Report Share Posted October 9, 2015 Στα 90.000χλμ τι αλλαζουμε ?? γραναζι,τεντωτηρα ,καδενα και παρεμφερη εκτος απο γραναζη μεταβλητου??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 10, 2015 Report Share Posted October 10, 2015 Κανε ενα κοπο και διαβασε μερικα ποστ πιο πριν αναγραφονται καπου και αναλυτικα απο μενα. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted October 11, 2015 Report Share Posted October 11, 2015 Εαν δεν εχει προβλημα η καδενα δεν την αλλαζεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dmpatanis Posted October 11, 2015 Report Share Posted October 11, 2015 Πως θα καταλαβουμε εαν εχει προβλημα?? Εχω 83.000χλμ μονο τα πρωινα η μετα απο ακινησια παρατηρω το κριιι για λιγο μετα οποτε και να το βαλω μπροστα δεν ακουγεται κατι. Διαβασα εδω οτι καλυτερα να την αλλαξεις προλυπτικα στα 90.000-100.000. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted October 11, 2015 Report Share Posted October 11, 2015 Εαν η καδενα αποκτηση προβλημα συνηθως βγαζει βλαβη στον εγκεφαλο φυσικα υπαρχει περιπτωση να πηδηξει δοντι χωρις προειδοποίηση να δωσεις 1000€ ετσι? Το κριιι που ακους οταν το βαζεις μπροστα ειναι γιατι δεν εχει ανεβασει λαδι ακομα για αυτο οφηλεται σε μια βαλβιδα την οποια μπορεις να την καθαρισεις και να σταματησει αυτό Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimosthenis Posted October 11, 2015 Report Share Posted October 11, 2015 Γεια σας, ποια ειναι αυτή η βαλβίδα φίλε Gtse η οποία θέλει καθάρισμα και που βρίσκεται. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted October 12, 2015 Report Share Posted October 12, 2015 Δεν θυμάμαι πως λέγεται ειναι πανω απο την καδενα ειχαν ανεβάσει φωτογραφίες παλιότερα κανε ενα search αλλα λογικά ο μηχανικός ξερει ποια ειναι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
muscarius Posted October 16, 2015 Report Share Posted October 16, 2015 Αν ξέρει κάποιος θα με βοηθούσε πολύ, μετά την αλλαγή κάδενας κ των συναφών μου κάνει σαν κομπιασματα με λίγο πατημένο το γκάζι. Παράλληλα στο ρελαντί τρέμει λίγο κ κάνει κ σκάσιματα από την εξάτμιση. Μήπως σε κάποιον λέει κάτι ρε παιδιά;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
man25 Posted October 16, 2015 Report Share Posted October 16, 2015 Δεν θα έπρεπε φίλε μου. Ποιο μοντέλο έχεις; δεν σχετίζεται με την καδένα αυτό πάντως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...