Jump to content
kpol

Golf 5/6 - Καδένες Χρονισμού Σε Fsi & Tsi Μοτέρ

Recommended Posts

Σε όσους έχει ανάψει το Check ήτανε μόνιμα αναμένο η μετά από μερικά δευτερόλεπτα έσβηνε?

Link to comment
Share on other sites

Επειδή βλέπω τελευταία συνεχεια ερωτήματα και για δικη σας αμεσότερη εξυπηρέτηση, κάντε ενα κόπο να ανατρέξετε κάποιες σελίδες πιο πίσω ίσως λυθούν πολλές απορίες σας.

Kαθως τα μοτερ πλησιάζουν στα 70-100κχλμ τα περισσοτερα εξαυτων παρουσιαζουν τα παραπανω γνωςτα συμπτώματα.

Η λυση, οπως αλλωστε εχει αναφερθει αναλυτικοτατα μαζι με ολη τη λιστα ανταλλακτικων ειναι

Α) πρόληψη: αλλαγες λαδιων ανα 7500-10.000χλμ., όχι όμως στα 30,000χλμ!

Β) αλλαγή σετ στα 90-100.000, σαν να είχαμε ιμαντα.

Περιπτώσεις που ξεφεύγουν του κανονα λιγες (αναλόγως χρήσης, συντήρησης, συνθηκων) , τα περισσότερα μοτέρ συμπεριφέρονται περίπου το ίδιο.

Προσωπικά εχω θεσει το οριο στις 90-100κ χλμ για περιοδικη αλλαγη.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

αν πρόκειται να παρουσιαστεί το πρόβλημα ουτως ή άλλως δε νομίζω να υπάρχει πρόληψη με τις συχνές αλλαγές λαδιών

και αν προκειται να αλλαχθεί προληπτικά το σετ στα 90-100χιλ χλμ  θα έλεγα οτι είναι σπατάλη χρημάτων τα λάδια.

Καλυτερα να εξοικονομήσουμε χρήματα για την υποχρεωτική δαπάνη που θα μας έρθει αποφέυγοντας τις συχνές αλλαγές λαδιών και την αντιπρωσωπεια.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα!

Είμαι ένας άτυχος κάτοχος VW GOLF Variant 1.4 140hp, 2008.

Έχω μόλις 60000 χιλίομετρα και μέχρι στιγμής μετράω προβληματική τρόμπα νερού, σκάστρα τουρμπο, ρυθμιστή πεταλούδας τουρμπο-κομπρεσορα, ηλιοροφή που τρίζει και βάζει νερά. Πρίν απο 20 ημέρες μου άναψε το check λαμπάκι των καυσαερίων. Το αυτοκίνητο δεν παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα -έκανα πολλά χιλιόμετρα καθώς ήμουν σε διακοπές- .

Το μόνο που είχα καταλάβει είναι ένας αυξημένος θόρυβος όταν ανάβω το aircondition, και μερικά τρέμουλα - σαν ντιζελ- όχι πάντα, σαν κακή καυση καυσίμου, αλλά αυτά τα προβλήματα καιρό τώρα και δίχως να μου τα έχουν επισημάνει στα service.

Σήμερα, μιας και γύρισα απο διακοπές, είπα να το πάω στο εξουσιοδοτημενο για έναν ελεγχο. Σημειώνω ότι αν πατάω συμπλέκτη στο ρελαντί πάντα, ο θόρυβος δεν ακούγεται και για το τρέμουλο έχω αλλάξει δυο πολλαπλασιαστές γιατι έβγαζε κακή καυση σε δυο κυλίνδρους σύμφωνα με το διαγνωστικό.

Μου βρήκαν λοιπόν πρόβλημα στον χρονισμό των εκκεντροφόρων!!! Λόγω του ότι το αυτοκινητο δεν δείχνει να έχει καποιο πρόβλημα στην απόδοση, μου το μηδένισαν και μου είπαν οτι αν ξαναανάψει θα πρέπει να μπει μέσα και να αλλάξει καδένα, γρανάζι, κτλ. με κόστος περίππου στο χιλιάρικο!!! 

Δεν θα έπρεπε να παρατηρώ αριθμιες στις στροφές του κινητήρα αφού είναι ασυχρόνιστος? Σε απόδοση και κατανάλωση είναι 100% νορμάλ....

Πόσο φυσιολογικό είναι στα 60000 χλμ να χαλάσει η καδένα?

Edited by kolovel
Link to comment
Share on other sites

Αν διαβασεις λιγο το forum θα δεις οτι ειναι πολυ συχνο φαινομενο. Σχεδον ολα τα 1,4tsi το παρουσιαζουν. Παντως μπορεις να απευθυνθεις σε ανεξαρτητο συνεργειο και να γλιτωσεις αρκετα €, αν βεβαιο στο ξαναπαρουσιασει. 

Link to comment
Share on other sites

εάν πατάς συμπλέκτη και σταματάει ο θόρυβος σαν τρακτερ-ντηζελ τότε είναι πρόβλημα αυτής της κατηγορίας και οχι καδένα χρονισμού

 

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=51689&p=589027

 

 

 

 

 

Edited by bleriot
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια καλημερα...κ εμενα τον προηγουμενο μηνα μου εκανε το κρρρ για 2 δευτεροολεπτα κατα την εκκινηση αλλα το ειχα ακινητο για ενα μηνα βλεπετε ειμαι φανταρος κ υπηρετω...να ανυσηχω η να ετοιμαζω κουστουμι!? (122αρι με 61.000 χλμ.)

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια καλημερα...κ εμενα τον προηγουμενο μηνα μου εκανε το κρρρ για 2 δευτεροολεπτα κατα την εκκινηση αλλα το ειχα ακινητο για ενα μηνα βλεπετε ειμαι φανταρος κ υπηρετω...να ανυσηχω η να ετοιμαζω κουστουμι!? (122αρι με 61.000 χλμ.)

Υποθετικα μιλωντας, αργησε νανεβει το λαδι και η πιεση λαδιου, μετα απο τοσο καιρο ακινησιας.

Αν παρατηρησεις το ιδιο φαινομενο πιο τακτικα τα επομενα πρωινα και χωρις ακινηςια ιδιαιτερη, καλο ειναι να προγραμματιςεις να την αλλαξεις.

Καλο ειναι επισης στα 90-100κ να κανεις την αλλαγη της μαζι με τα λοιπα παρελκομενα που εχουμε αναφερει.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια καλημερα...κ εμενα τον προηγουμενο μηνα μου εκανε το κρρρ για 2 δευτεροολεπτα κατα την εκκινηση αλλα το ειχα ακινητο για ενα μηνα βλεπετε ειμαι φανταρος κ υπηρετω...να ανυσηχω η να ετοιμαζω κουστουμι!? (122αρι με 61.000 χλμ.)

Εμένα μου ακούγεται περίπου 5 χρόνια αυτός ο θόρυβος μετά από 3-4 ημέρες ακινησίας και δεν έχω κάνει απολύτως τίποτα. Έχω ακούσει και σε mercedes με καδένα ακριβώς τον ίδιο θόρυβο μετά από μέρες ακινησίας. Νομίζω δεν πρέπει να αγχωνόμαστε με μικροθορύβους

Link to comment
Share on other sites

Καί εμένα μου ακούγεται πάντα την πρώτη φορά μετά απο 4-5 ημέρες ακινησίας εδώ και 4 χρόνια. Καί σε scirocco 122 γνωστού μου το ίδιο. Υπάρχει περίπτωση να θέλει αλλαγή?

Link to comment
Share on other sites

Και σε μένα ακούγεται αυτός ο θόρυβος μετα απο κάποιες μέρες ακινησίας για 2 δευτερόλεπτα. Έχω EOS με 104.000χλμ. Πιστευω ειναι φυσιολογικό.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Οταν λεω για ηχο κρρρρρ 2 δευτερολεπτων δδν εννοω παιδια τα κλασικα μπερδεματα,σκασιματα απ την εξατμιση που μπερδευουν πολλους αλλα επειδη ειχα ανοιχτο το καπο για να συνδεσω την μπαταρια ακουσαα ηχο αλησιδας να τριβετε πανω σε αλουμινιο, νομιζω οτι ειναι ευκολο να το καταλαβει κανεις.ευχαριστω για τον καθυσηχασμο και σιγουρα καποια στιγμη θα αλαχτει προλυπτικα στα 100χ.χλμ αλλα στην υπαρχουσα φαση δεν ....βεβαια τωρα με το που απολυθω σε ενα διμηνο θελω γενικο σερβις. Μπουζι δεν εχω αλλαξει ποτε κ ηγρα φρενων καθως δν χρειαζοταν αλλα τωρα πρεπει...

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Οταν με το καλο απολυθεις και ανακαμψεις οικονομικα να τα κανεις ολα μαζι να το προσεξεις το αμαξι.

Στα 100κ χλμ Αλλαξε και ιμαντα δυναμο και κομπρεσσορα μαζι με ολα τα ρουλεμαν και τεντωτηρες.

Καλος πολιτης

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Οταν λεω για ηχο κρρρρρ 2 δευτερολεπτων δδν εννοω παιδια τα κλασικα μπερδεματα,σκασιματα απ την εξατμιση που μπερδευουν πολλους αλλα επειδη ειχα ανοιχτο το καπο για να συνδεσω την μπαταρια ακουσαα ηχο αλησιδας να τριβετε πανω σε αλουμινιο, νομιζω οτι ειναι ευκολο να το καταλαβει κανεις.ευχαριστω για τον καθυσηχασμο και σιγουρα καποια στιγμη θα αλαχτει προλυπτικα στα 100χ.χλμ αλλα στην υπαρχουσα φαση δεν ....βεβαια τωρα με το που απολυθω σε ενα διμηνο θελω γενικο σερβις. Μπουζι δεν εχω αλλαξει ποτε κ ηγρα φρενων καθως δν χρειαζοταν αλλα τωρα πρεπει...

Ακριβώς αυτό τον ήχο εννοώ. Στα δικά σου χιλιόμετρα περίπου μου ακούστηκε πρώτη φορά και τώρα έχω 140.000

Link to comment
Share on other sites

παιδια δεν ξερω αν εχει καποιο νοημα η προληπτικη αλλαγη. Το κροταλισμα ειναι φυσιολογικο μεχρι ενα βαθμο οταν το αμαξι ειναι κρυο και σβηστο πολυ καιρο. Το ανησυχητικο πιστευω ειναι η ενδειξη του check engine που καταγραφει σφαλμα στους αισθητηρες στροφαλου-εκκεντροφορου που ουσιαστικα μεταφραζεται σε χαλαρωμα καδενας και εκει κινδυνευεις να πηδηξει δοντι κλπ. Εκτος κ αν κανω λαθος δεν θυμαμαι εδω να γραφτηκε περιπτωση να πηδηξε δοντι χωρις πρωτα να αναψει το check engine

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Κανε ενα κοπο και διαβασε μερικα ποστ πιο πριν αναγραφονται καπου και αναλυτικα απο μενα.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Πως θα καταλαβουμε εαν εχει προβλημα??

Εχω 83.000χλμ μονο τα πρωινα η μετα απο ακινησια παρατηρω το κριιι για λιγο μετα οποτε και να το βαλω μπροστα δεν ακουγεται κατι.

Διαβασα εδω οτι καλυτερα να την αλλαξεις προλυπτικα στα 90.000-100.000.

Link to comment
Share on other sites

Εαν η καδενα αποκτηση προβλημα συνηθως βγαζει βλαβη στον εγκεφαλο φυσικα υπαρχει περιπτωση να πηδηξει δοντι χωρις προειδοποίηση να δωσεις 1000€ ετσι?

Το κριιι που ακους οταν το βαζεις μπροστα ειναι γιατι δεν εχει ανεβασει λαδι ακομα για αυτο οφηλεται σε μια βαλβιδα την οποια μπορεις να την καθαρισεις και να σταματησει αυτό

Link to comment
Share on other sites

Δεν θυμάμαι πως λέγεται ειναι πανω απο την καδενα ειχαν ανεβάσει φωτογραφίες παλιότερα κανε ενα search αλλα λογικά ο μηχανικός ξερει ποια ειναι

Link to comment
Share on other sites

Αν ξέρει κάποιος θα με βοηθούσε πολύ, μετά την αλλαγή κάδενας κ των συναφών μου κάνει σαν κομπιασματα με λίγο πατημένο το γκάζι.

Παράλληλα στο ρελαντί τρέμει λίγο κ κάνει κ σκάσιματα από την εξάτμιση. Μήπως σε κάποιον λέει κάτι ρε παιδιά;;;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.