Jump to content
kpol

Golf 5/6 - Καδένες Χρονισμού Σε Fsi & Tsi Μοτέρ

Recommended Posts

Δεν του έδωσαν λάθος καδένα απο αρχες Σεπτεμβρη εχουν βγει (επιτελους,μετα απο 9 χρονια κυκλοφοριας του μοτερ) νεοι κωδικοι σε καδένα¨,τεντωτήρα,γραναζι εκκεντροφορου εξαγωγης, γραναζι μεταβλητου, γραναζι στροφαλου ,γλιστρες .
Μάλιστα υπάρχει τεχνική οδηγία που σου λεει ανάλογα τα δόντια στο γρανάζι του στροφάλου που δίνει κίνηση στην αντλια λαδιου να πάρεις το αναλογο σετ. Μερικα μοτερ τοσα χρονια ειχαν γρανάζι με 23 δοντια και μερικα με 18 δοντια και χρησιμοποιουσαν ΙΔΙΑ ΚΑΔΕΝΑ !!!! ΤΡΑΓΙΚΟΙ ΑΠΛΑ.

Η καδενα που πηρε ο φιλος μας για να δουλεψει θελει και τον νεο κωδικο σε γραναζι στροφαλου,γραναζι εκκεντροφορου εξαγωγης, γραναζι μεταβλητου(με κωδικο G στο τελος που βλεπω οτι το πηρε ο φιλος ),τεντωτηρα και γλίστρες. Πρεπει να πας αντιπροσωπεία και να παρεις και τα υπολοιπα πράγματα με τους νεους κωδικους

Edited by the_winner
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Όλα αυτά αφορούν μόνον τον 1.4 tsi; Έχει βγει και για 1.2 tsi νέος κωδικός καδένας και παρελκομενων; Κινητήρας cbzb χωρίς μεταβλητό.

Link to comment
Share on other sites

ΓΕΙΑ σας και παλι τελικα η καδενα ηταν σωστη  οπως ειπε ο φιλος μας παραπανω.  αρκει να τα αλαξεις ολα!!!!!!!!! οχι με τα παλια γραναζια. τωρα  διαπιστωθηκε αφου με ανοιξε τα καρτερ οτι ο τεντοτηρας καδενας λαδιου( 03C 109 507 AB)  ειχε ρογμη .. δεν βρηκα τετιο ανταλακτικο με ειπαν οτι εχει γινει αντικατασταση με (03C 109 507 AS)   ΠΕΡΙΜΕΝΩ να με ερθει το ανταλακτικο. Ο μαστορας εχει τσατιστει επειδη το εχει μερες στο ανοιψοτικο. και του κλεινω δουλειες.

Link to comment
Share on other sites

Έχει τσατιστεί?????   Δεν θα πληρωθεί ????......  Να του πεις ότι σε τέτοιους καιρούς συνάδερφοι του ψάχνουν πελάτες με την καραμπίνα.........  

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

 E είχε παραγίνει το κακό με τις καδένες.. και όχι μόνο στα δικά μας, τα περισσότερα γερμανικά πάσχουν το θέμα της καδένας και πέριξ.

τα ιδια χαλια εχουνε και τα 13αρια ντιζελ μοτερ που φορανε τα πουντο και κορσα(το ιδιο ειναι).Στα 170.000χλμ και μετα πας για καδενα.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως για να πω την αλήθεια εγώ που έχω πασσατ με καδένα έχω πάντα το μυαλό μου και ιδικά όταν το βάζω μπροστά.....  Η πλάκα είναι ότι και η αντιπροσωπία που δεν πηγαίνω πλέον αλλά και ο εξειδικευμένος που πάω μου είπαν ότι τα πασσατ δεν έχουν πρόβλημα με καδένα......  Τώρα ο Θεός και η ψυχή τους.....  Ευελπιστώ να μην αντιμετωπίσω κάτι δυσάρεστο.........  Ένας φίλος που έχει μαγαζί με ανταλλακτικά μου είπε γύρο στις 160000 χιλ να αλλάξω την αλυσίδα και 2 γλισιέρες αν τις λέω καλά....

Link to comment
Share on other sites

122αρι είναι το passat? Και εγω προβληματίζομαι αν αξίζει η προληπτική αλλαγή στο 122αρι αν και ακόμα έχω μόνο 50.000χλμ. Εντάξει το να αλλαχθεί μετά απο 150.000 ή 200.000χλμ είναι ώς ένα βαθμό φυσιολογικό... Τελικά το ζήτημα της καδένας αφορά και το 122αρι ή είναι προνόμιο κυρίως των κινητήρων με κομπρεσορα?

Edited by andreas_petrop
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

122αρι είναι το passat? Και εγω προβληματίζομαι αν αξίζει η προληπτική αλλαγή αν και ακόμα έχω μόνο 50.000χλμ. Εντάξει το να αλλαχθεί μετά απο 150.000 ή 200.000χλμ είναι ώς ένα βαθμό φυσιολογικό...

Αδερφέ έχω το 160 αρι με 102000 χιλ .........  Αυτο που μου κάνει εντύπωση είναι οι αριθμοί που μου είπαν λεεί ότι 300000 χιλ χωρίς κανένα πρόβλημα.....  Και κάτι που δεν ξέρω αν είναι σωστό αλλά το αναφέρω είναι πως παίζει ρόλο η καλή ποιότητα λαδιού.....

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω οτι έχουν αναφερθεί ποτε προβλήματα για την καδένα στο 1.8 μοτερ με τα 160 άλογα οποτε μάλλον θα άκουγα τις συστάσεις των μηχανικών... Το 122αρι που εχω όμως είναι διφορουμενες οι απόψεις...

Link to comment
Share on other sites

Όταν ξαναπάω στο συνεργείο θα το ρωτήσω και θα σου πω......  Κατ εμέ οι απόψεις είναι διφορούμενες λόγο του ζορίσματος που τρώει το 122αρι

Link to comment
Share on other sites

Δεν τρώει κανένα ζόρισμα το 122αρι. Μπορείς να κινήσαι άνετα μεχρι 3.000-3500 στροφές και στην εθνική με 120-130 και 2500 στροφες και να προσπερνας χωρίς να πιέζεται καθόλου... καλοδεχούμενη μια γνώμη και απο άλλο συνεργειο....

Edited by andreas_petrop
Link to comment
Share on other sites

Δεν τρώει κανένα ζόρισμα το 122αρι. Μπορείς να κινήσαι άνετα μεχρι 3.000-3500 στροφές και στην εθνική με 120-130 και 2500 στροφες και να προσπερνας χωρίς να πιέζεται καθόλου... καλοδεχούμενη μια γνώμη και απο άλλο συνεργειο....

 

Kαι όταν πηγαίνεις full boost με 5ες-6ες συνέχεια πιστεύεις οτι δεν ζορίζεται; 

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

Δεν θεωρώ σε καμία περίπτωση πως το μοτερ αυτό ζορίζεται για να κινήσει το golf 6. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε οτι έχει τις λιγότερες βλάβες....

Edited by andreas_petrop
Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω οτι έχουν αναφερθεί ποτε προβλήματα για την καδένα στο 1.8 μοτερ με τα 160 άλογα οποτε μάλλον θα άκουγα τις συστάσεις των μηχανικών... Το 122αρι που εχω όμως είναι διφορουμενες οι απόψεις...

 

Έχω αλλάξει μηχανή σε Skoda Yeti 1.8 TSI 160 της δουλειάς (η εταιρία δηλαδή) λόγω της καδένας (πήδηξε δόντι λόγω χαλάρωσης του τεντωτήρα - τα γνωστά) στα 70.000km. Από μένα δεν ζορίστηκε ιδιαίτερα, ίσως από τους προηγούμενους γιατί ήταν rental από τη Hertz. Στην οποία Hertz μου είχαν πεί ότι είναι γνωστό πρόβλημα.

 

Από τότε το έχω μόνιμα στο μυαλό μου και για το δικό μου γιατί άμα σου τύχει την έκατσες...

Edited by Candlemass
Link to comment
Share on other sites

Κατάλαβα... Οπότε να αρχίσω να ετοιμάζω το 500σαρικακι σιγά σιγά μεχρι τα 70-80.000χλμ παρα να παίρνω στα χέρια την μηχανή μετα.... Τολάχιστον οι νέες καδένες είναι καλύτερες η μετα πάλι τα ίδια...?

Edited by andreas_petrop
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν έχεις συμπτώματα, δηλαδή έντονο ηχο στην εκκίνηση μην αλλαζεις τίποτα. Εγώ στο δικό μου που είχα θέμα αλλαξα ήδη 2 φορές, και νομίζω ακόμα και η τελευταία που έβαλα πάλι θα κάνει τα δικά της. Απ την άλλη γνωρίζω μοτέρ με 140.000+ χλμ και είναι οκ με την πρώτη καδένα.

Το θέμα είναι να μάθουμε αυτές οι καινούριες καδένες με το νέο μήκος που απαιτούν κι αλλαγή γραναζιων, σε ποια μοτέρ αναφέρονται. Αυτές θα είναι ουσιαστική αλλαγή και ίσως λύσουν το πρόβλημα οριστικά.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εκτός από το σημαντικό οικονομικό θέμα, είναι και το ψυχολογικό, γιατί προσωπικά έχω μόνιμη έννοια πλέον να ακούω κάθε πρωί μήπως κροταλίσει η καδένα.

Σε αμάξι 50k χιλιομέτρων.

Τραγική VW...

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα και παλι. Εχω το golf tsi 140 BMY 2007

Αλαξα ολο το σετ καδενας μαζι με το μεταβλητο και το αμαξι παλι ρεταρε δρν κρατουσε ρελαντι σωστο στην κρυα εκινηση και πολυ τρεμουλο . Παρπαριζει η εξατμιση καταναλωση ρελαντι 0.6 υποπιεση ρελαντι 0.4. Πηγα σημερα και μετρησα συμπιεση και διαπιστοθηκε στον 4 κιλινδρο η ακιδα απο το μπουζι ακουμπησε πανω. Και σιμπιεση ηταν

1(11) 2(11) 3(10) 4(6) και ακουγετε σαν τρακτερ . Εχω δωσει 1500 ευρω την πρωτη φορα με στραβωσε 16 βαλβιδες και καδενα. Και μετα παλι καδενα με μεταβλητο. Και τωρα αυτο που εγραψα εχω αγανακτηση

Α και κατι ακομα ενω εβαλα την καδρνα την δεευτερη φορα εκανα 1000 χιλιονετρα και το πηγα σ αλλο μαστορα. Ολα αυτα τα λεφτα απο τον αυγουσυο μεζρι τωρα

Link to comment
Share on other sites

Να αναφέρω λοιπόν και εγώ ότι σε golf 5 με 140 άλογα αλλάχτηκε καδένα περίπου στα 140.000 km. Εγώ με golf 6 kai 110.000km (122 άλογα) ακόμη δεν άκουσα καδένα. Όμως έχω αλλάξει μια αντλία νερού στα 40.000km και δύο φορές αντλίες συμπλέκτη στα 97.000 Km (έβαλα sachs) και μετά στα 107.000km (έβαλα fiba). Περιμένω τώρα για τους πολλαπλασιαστές.....!Κρίμα και πάλι κρίμα για τα λεφτά που το πήραμε!

Edited by golf vi
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Να αναφέρω λοιπόν και εγώ ότι σε golf 5 με 140 άλογα αλλάχτηκε καδένα περίπου στα 140.000 km. Εγώ με golf 6 kai 110.000km (122 άλογα) ακόμη δεν άκουσα καδένα. Όμως έχω αλλάξει μια αντλία νερού στα 40.000km και δύο φορές αντλίες συμπλέκτη στα 97.000 Km (έβαλα sachs) και μετά στα 107.000km (έβαλα fiba). Περιμένω τώρα για τους πολλαπλασιαστές.....!Κρίμα και πάλι κρίμα για τα λεφτά που το πήραμε!

 

Το μόνο που δεν δικαιολογείτε είναι η 2η αντλία του συμπλέκτη που φαντάζομαι σου την άλλαξαν δωρεάν.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα και απο εμενα και χρονια πολλα.

Θα ηθελα να ρωτησω αν τελικα το θεμα με την καδενα οφειλεται στον τεντωτηρα η στην βαλβιδα εκεντροφορου?

Edited by black1180
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα

μπορεί κάποιος να γράψει ή να μου στείλει με pm τους τελευταίους (updated) κωδικούς για το κιτ καδένας μαζί με το γρανάζι μεταβλητού?

Αν γνωρίζει και τιμές (αντ/κα & εργασία) θα με βοηθούσε πολύ.

Μιλάω για Golf 6 (160).

 

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.