SkyNet Posted March 12, 2016 Report Share Posted March 12, 2016 Castrol 5/30 βάζω βάσει των προδιαγραφών του κατασκευαστή. Αν το καθυστερησω κανα μήνα δυο μέχρι να ερθει το service των εξι ετων δεν πιστευω να υπάρχει αμεσος κίνδυνος για το μοτερ έτσι? Θα το βάζω και συχνοτερα μπροστα 3-4 φορες την ημέρα να μην προλαβαίνει να χτυπάει... πόσο παέι περίπου η αλλάγη σε μη αντιπροσωπεία στο 122?? Κανείς δεν μπορεί να σου εγγυηθεί ότι δεν θα πάθει κάτι απο τη στιγμή που άρχισε ο γνωστός θόρυβος και προμηνύει πρόβλημα. Μπορείς επίσης να κανείς και το service πιο νωρίς :-) Sent from my iPad using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted March 12, 2016 Report Share Posted March 12, 2016 Castrol 5/30 βάζω βάσει των προδιαγραφών του κατασκευαστή. Αν το καθυστερησω κανα μήνα δυο μέχρι να ερθει το service των εξι ετων δεν πιστευω να υπάρχει αμεσος κίνδυνος για το μοτερ έτσι? Θα το βάζω και συχνοτερα μπροστα 3-4 φορες την ημέρα να μην προλαβαίνει να χτυπάει... πόσο παέι περίπου η αλλάγη σε μη αντιπροσωπεία στο 122?? Κανείς δεν μπορεί να σου εγγυηθεί ότι δεν θα πάθει κάτι απο τη στιγμή που άρχισε ο γνωστός θόρυβος και προμηνύει πρόβλημα. Μπορείς επίσης να κανείς και το service πιο νωρίς :-) Sent from my iPad using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
basilis.tsi.122 Posted March 12, 2016 Report Share Posted March 12, 2016 Θα κοιτάξω να το επισπεύσω τότε. Το γραναζι δεν νομιζω πως θα χρειαζεται αλλαγη... Αν έχει κάποιος τον κωδικο της νεας βελτιωμένης καδένας καλοδεχουμενος. Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gvaf Posted March 14, 2016 Report Share Posted March 14, 2016 Έχει δοκιμάσει κανείς κάποιο set εκτός του original ? Βλέπω κάτι μάρκες SWAG, FEBI κτλπ τα οποία βέβαια είναι και οικονομικότερα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
man25 Posted March 15, 2016 Report Share Posted March 15, 2016 Τι τιμές βρίσκεις τα σετ και για ποιον κινητήρα; Εγώ την γνήσια εχω βάλει αλλά πάλι έκανε θόρυβο και την άλλαξα ξανά. Τώρα είμαι στην 3η καδενα δηλαδή. Δεν έχω δοκιμάσει το τελευταίο σετ. Έχεις κάποιο λινκ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gvaf Posted March 15, 2016 Report Share Posted March 15, 2016 33 λεπτά πριν , man25 said: Τι τιμές βρίσκεις τα σετ και για ποιον κινητήρα; Εγώ την γνήσια εχω βάλει αλλά πάλι έκανε θόρυβο και την άλλαξα ξανά. Τώρα είμαι στην 3η καδενα δηλαδή. Δεν έχω δοκιμάσει το τελευταίο σετ. Έχεις κάποιο λινκ; Το θέμα είναι αν τις έχει δοκιμάσει κανείς άλλος εκτός τις ΟΕΜ. http://www.antallaktikaonline.gr/vw/golf-v-variant-1k5/23195/10511/kadena_chronismoy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
man25 Posted March 15, 2016 Report Share Posted March 15, 2016 Αυτά όλα στο λινκ αφορούν πάντως μόνο την αλυσίδα κι όχι το σετ, δηλαδή γλύστρες και τεντωτήρα. Εγώ πάντως μόνο το ΟΕΜ θα εβαζα στο συγκεκριμένο σετ ανταλλακτικών. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
basilis.tsi.122 Posted March 15, 2016 Report Share Posted March 15, 2016 Αν ανοίξεις καλό είναι να τα αλλάξεις όλα γιατί το κόστος τους (με εξαίρεση το γρανάζι μεταβλητού) δεν είναι υψηλό και σε αρκετές περιπτώσεις είναι και ο τεντωτήρας ελατωματικός και οχι η καδένα μόνο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gvaf Posted March 15, 2016 Report Share Posted March 15, 2016 (edited) Καλά εννοείτε ότι πας για καδένα, γλύστρες και τεντωτήρα τουλάχιστον (http://www.antallaktikaonline.gr/vw/golf-v-variant-1k5/23195/13378/set-kadenas-chronismoy) (κάπου διάβασα ότι το γρανάζι μεταβλητού με ένα καλό καθάρισμα είναι οκ). Απλά λέω ότι αυτές οι μάρκες βγάζουν και όλα αυτά τα υλικά. Σε σχέση με τα ΟΕΜ όμως τι λένε ? Τώρα το να πάω να πληρώσω γνήσια τα διπλάσια λεφτά μόνο και μόνο επειδή θα έχουν το logo της VW, όχι δεν θα το κάνω αν μπορώ να βάλω καλά υλικά άλλης εταιρείας. Και μην ξεχνάμε ότι και τα γνήσια κάποια άλλη εταιρεία τα φτιάχνει (τα FEBI και SWAG είναι made in Germany). Edited March 15, 2016 by gvaf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
basilis.tsi.122 Posted March 15, 2016 Report Share Posted March 15, 2016 Καλά τα λες και πολυ πιθανό να υπάρχουν και καλύτερα και φθηνότερα αλλά φαίνεται πως κανείς μας δεν θέλει να το ρισκάρει λόγω της σημασίας του ανταλλακτικου. οχι οτι το εργοστασιακό είναι καλύτερο.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gvaf Posted March 15, 2016 Report Share Posted March 15, 2016 Έτσι ακριβώς. Αν δεν έχει βάλει κανείς άλλος, θα ρωτήσω σε γνωστούς με συνεργεία και ανταλακτικά μπάς και μάθω κάτι παραπάνω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volkswagen1992 Posted March 16, 2016 Report Share Posted March 16, 2016 Έχει βάλει συγγενείς μου ανταλλακτικά καδένας και τρόμπας εκτός αντιπρωσοπείας και εως τώρα (40.000κμ με την νεα) είναι οκ..Πάντως εγώ έβαλα τα ΟΕΜ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gvaf Posted March 16, 2016 Report Share Posted March 16, 2016 καδενας τι έχει βάλει ? Send from mobile Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted March 18, 2016 Report Share Posted March 18, 2016 Παρόλο που η μαμά VW/Audi, έχει δημιουργήσει μεγάλο πρόβλημα με το συγκεκριμένο σύστημα σε πολλά μοτέρ, είναι καλύτερο να βάλεις ΟΕΜ ανταλλακτικά παρά τις μάρκες που προανέφερες πριν. Υπάρχει έστω μια διαρκής ανανέωση ανταλλακτικών με νεότερα revision και η αλλαγή στις 90-100Κ χλμ σου εξασφαλίζει κατά μεγάλο ποσοστό, απροβλημάτιστη λειτουργία. Ιδιαίτερα έχω ξαναπεί, μακριά από swag, topran κλπ. Η τελική επιλογή είναι δική σας... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volkswagen1992 Posted March 18, 2016 Report Share Posted March 18, 2016 On 3/16/2016 at 10:11 PM, gvaf said: καδενας τι έχει βάλει ? Send from mobile Η μάρκα είναι η SWAG και είχε όλα τ απαρελκόμενα. Επαναλαμβάνω όμως εγώ έβαλα τα ΟΕΜ οπότε δεν ξέρω από πρώτο χέρι, απλώς ξέρω ότι το αυτοκίνητο ακόμα κινείται χωρίς κάποιο πρόβλημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Demos Posted March 25, 2016 Report Share Posted March 25, 2016 On 18/3/2016 at 2:38 ΜΜ, Volkswagen1992 said: Η μάρκα είναι η SWAG και είχε όλα τ απαρελκόμενα. Επαναλαμβάνω όμως εγώ έβαλα τα ΟΕΜ οπότε δεν ξέρω από πρώτο χέρι, απλώς ξέρω ότι το αυτοκίνητο ακόμα κινείται χωρίς κάποιο πρόβλημα. On 18/3/2016 at 2:38 ΜΜ, Volkswagen1992 said: Η μάρκα είναι η SWAG και είχε όλα τ απαρελκόμενα. Επαναλαμβάνω όμως εγώ έβαλα τα ΟΕΜ οπότε δεν ξέρω από πρώτο χέρι, απλώς ξέρω ότι το αυτοκίνητο ακόμα κινείται χωρίς κάποιο πρόβλημα. Καλησπέρα σε όλους/όλες, έχω στην κατοχή μου το Touran 1.4 TSI (BMY) από 1/2008, με 200.000km. Πριν από λίγους μήνες άκουσα κι εγώ όπως πολλοί σε αυτό το topic τον χαρακτηριστικό ήχο κατά την εκκίνηση αλλά τον είχα ξεχάσει εδώ και καιρό, έως πρόσφατα, που εμφανίστηκε η λυχνία κινητήρα/καυσαερίων. Από το εξ. συνεργείο (Gratsias), την έσβησαν (24/3/16) και με ενημέρωσαν ότι θα χρειαστεί αλλαγή καδένας εάν επανεμφανισθεί, γεγονός που έγινε πάλι σήμερα... Έχοντας διαβάσει όλες τις έως σήμερα αναρτήσεις, οδηγούμαι στο συμπέρασμα ότι πιθανόν να έχει χαλαρώσει η καδένα. Θα σας παρακαλούσα να μου συστήσετε κάποιο αξιόπιστο και οικονομικό συνεργείο εντός Αττικής... Ευχαριστώ εκ των προτέρων και καλή Σαρακοστή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takisbrax Posted March 25, 2016 Report Share Posted March 25, 2016 On 18/3/2016 at 8:13 ΠΜ, nikdev said: Υπάρχει έστω μια διαρκής ανανέωση ανταλλακτικών με νεότερα revision και η αλλαγή στις 90-100Κ χλμ σου εξασφαλίζει κατά μεγάλο ποσοστό, απροβλημάτιστη λειτουργία. αν καταλαβα καλα πρεπει να αλαζει καθε 90-100.000 χλμ ωστε να μην εχουμε τον φοβο να μεινουμε στον δρομο? αν ειναι ετσι δεν αλαζουμε αμαξι καλητερα,γιατι με τοσα λεφτα που θα μας κοστισει στο τελος θα εχουμε πληρωσει Πορσε και θα οδιγουμε πατινι 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΖΑΧΑΡΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ Posted March 26, 2016 Report Share Posted March 26, 2016 ειναι λιγο ακριβος ο gratsias αλλα ειναι οι τεχνιτες καλα ενημερωμενοι ειδικα στο θεμα καδενα-τεντωτηρας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marseic Posted March 30, 2016 Report Share Posted March 30, 2016 Εδώ και αρκετό καιρό (πάνω από χρόνο) κάνει και εμένα τον εν λόγο θόρυβο και μάλιστα νόμιζα ότι ηταν φυσιολογικό όταν ήταν κρύο το αμάξι, μέχρι που 2 διαφορετικοί γείτονες που έτυχε να είναι μπροστά όταν έβαλα ''μπρος'' με ρώτησαν αν είναι πετρελαιοκίνητο το αμάξι!!! Από τότε (έχοντας ενημερωθεί και από τις απαντήσεις εδώ) πάντα έχω το νου μου όταν βάζω ''μπρος'' και 8 στις 10 φορές ακούω τον κλασσικό ήχο όταν είναι κρύο . Λόγω του ότι λήγει σε λίγες μέρες η επέκταση εγγύησης πήγα σήμερα στον gratsia, αλλά δυστυχώς δεν ακούστηκε τίποτα. Επειδή είχα ηχογραφίσει τον ήχο, ο μηχανικός μου είπε ότι είναι θα πρέπει να αλλαχτεί γρανάζι-καδένα-τεντωτήρας και ότι άλλο περιλαμβανει το σετ, αλλά δεν μπορεί να δώσει το οκ μέχρι να το ακούσει και live. Το έχω αφήσει από το πρωί εκεί μήπως και το ακούσουν το μεσημέρι που θα έχουν περάσει κάποιες ώρες. Είδομεν... ΥΓ: το αμάξι είναι του 2009 Golf VI TSI 122 με 90.000 χλμ Επίσης ξέχασα να σας πω, ότι ο μηχανικός εκεί μου είπε ότι η vw δεν έχει δώσει καμία οδηγία για αντικατάσταση, γιατί δεν βρίσκει ότι είναι σοβαρό το πρόβλημα αφού δεν έχει αναφερθεί καμία καταστροφή κινητήρα ή οπιουδήποτε άλλου σοβαρού προβλήματος. Κ ότι είναι θέμα προσωπικής επιλογής για την αλλαγή λόγω ακουστικής κ όχι λόγω ασφάλειας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos303 Posted March 30, 2016 Report Share Posted March 30, 2016 Καλησπερα.ηθελα να ρωτησω σκετικα με την καδενα.πηδα σε αντιπροσωπεια vw για να ρωτησω για αλαγη καδενας και μου ειπαν 700 € καδενα.γλιστρες.γραναζι εκκεντρωφωρου.και λαδια. Μηπως ειναι λιγα, γιατι μονο το γραναζι εκκεντρρου κανει 480€ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreas_petrop Posted March 30, 2016 Report Share Posted March 30, 2016 (edited) 7 hours ago , marseic said: Εδώ και αρκετό καιρό (πάνω από χρόνο) κάνει και εμένα τον εν λόγο θόρυβο και μάλιστα νόμιζα ότι ηταν φυσιολογικό όταν ήταν κρύο το αμάξι, μέχρι που 2 διαφορετικοί γείτονες που έτυχε να είναι μπροστά όταν έβαλα ''μπρος'' με ρώτησαν αν είναι πετρελαιοκίνητο το αμάξι!!! Από τότε (έχοντας ενημερωθεί και από τις απαντήσεις εδώ) πάντα έχω το νου μου όταν βάζω ''μπρος'' και 8 στις 10 φορές ακούω τον κλασσικό ήχο όταν είναι κρύο . Λόγω του ότι λήγει σε λίγες μέρες η επέκταση εγγύησης πήγα σήμερα στον gratsia, αλλά δυστυχώς δεν ακούστηκε τίποτα. Επειδή είχα ηχογραφίσει τον ήχο, ο μηχανικός μου είπε ότι είναι θα πρέπει να αλλαχτεί γρανάζι-καδένα-τεντωτήρας και ότι άλλο περιλαμβανει το σετ, αλλά δεν μπορεί να δώσει το οκ μέχρι να το ακούσει και live. Το έχω αφήσει από το πρωί εκεί μήπως και το ακούσουν το μεσημέρι που θα έχουν περάσει κάποιες ώρες. Είδομεν... Επίσης ξέχασα να σας πω, ότι ο μηχανικός εκεί μου είπε ότι η vw δεν έχει δώσει καμία οδηγία για αντικατάσταση, γιατί δεν βρίσκει ότι είναι σοβαρό το πρόβλημα αφού δεν έχει αναφερθεί καμία καταστροφή κινητήρα ή οπιουδήποτε άλλου σοβαρού προβλήματος. Κ ότι είναι θέμα προσωπικής επιλογής για την αλλαγή λόγω ακουστικής κ όχι λόγω ασφάλειας. Εχουν αναφερθεί μεμονωμένα περιστατικά καταστροφής κινητήρων τόσο μέσα στο forum όσο και στον διεθνή τύπο. Τα πιο πολλά αφορούσαν τους twincharger δεν γνωρίζω αν υπάρχουν και 122αρια με καταστροφή κινητήρα απο καδένα αν και μάλλον το συστημα είναι ίδιο και στους δύο κινητήρες. Εμένα σε ερώτηση μου σε μη εξουσιοδοτημένο μου είπαν για έλεγχο ή αντικατάσταση μετά τα 100.000χλμ. Βέβαια εξαρτάται και απο την ενταση και την συχνότητα του ήχου φαντάζομαι. golf tsi 122 μοντέλο του 2010 με 57.000χλμ Edited March 30, 2016 by andreas_petrop Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIANNIS_KAN Posted March 30, 2016 Report Share Posted March 30, 2016 On 25/3/2016 at 11:41 ΠΜ, ΖΑΧΑΡΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ said: ειναι λιγο ακριβος ο gratsias αλλα ειναι οι τεχνιτες καλα ενημερωμενοι ειδικα στο θεμα καδενα-τεντωτηρας. Τι ειναι οι τεχνιτες?!!?! Δεν θελω να πω τι και πως απλα θα πω οτι οι τυποι ειναι παντελως ασχετοι... Θα σε φορτωσουν για επισκευη πραγματα που δεν χρειαζεσαι. Μιλαω εκ πειρας αλλα και απο φιλους μου με περιστατικα ασχημα που εχουν γινει εκει. Εγω παντως δεν ξανα παταω εκει. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfistas Posted March 31, 2016 Report Share Posted March 31, 2016 Σε μια χτεσινή αναζήτηση στο internet βρήκα ότι το πρόβλημα εντοπίζεται κυρίως στους κινητήρες με κωδικό BMY. Από την εμπειρία στο φόρουμ ισχύει κάτι τέτοιο ή το πρόβλημα το έχουν αντιμετωπίσει και άλλοι κινητήρες; Επίσης πόσο παίζει ρόλο η βελτίωση του κινητήρα σε αυτό; Κωδικός δικής μου μηχανής CAXA με 75.500 χλμ. και χωρίς θόρυβο μέχρι στιγμής (χτύπα ξύλο ...) Έχει κάποιος συμφορουμίτης συνολική εικόνα; Θα μπορούσε να γίνει ένα poll σχετικά με το θέμα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekaradimos Posted April 4, 2016 Report Share Posted April 4, 2016 Μάλλον, είμαι και εγώ από τους τυχερούς. Στις 105000 Km πριν μια βδομάδα άκουσα ένα κρααακ για σχεδόν 1 δευτερόλεπτο και αφού είχα αφήσει το αμάξι ακίνητο για 4-5 μέρες. Σήμερα, μετά από 1 βδομάδα το ξανάκουσα. Αναμένω και εγώ οδηγίες (pm) με οικονομικό και αξιόπιστο συνεργείο για αποκατάσταση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
redchampion Posted April 4, 2016 Report Share Posted April 4, 2016 On 3/30/2016 at 11:58 ΜΜ, GIANNIS_KAN said: Τι ειναι οι τεχνιτες?!!?! Δεν θελω να πω τι και πως απλα θα πω οτι οι τυποι ειναι παντελως ασχετοι... Θα σε φορτωσουν για επισκευη πραγματα που δεν χρειαζεσαι. Μιλαω εκ πειρας αλλα και απο φιλους μου με περιστατικα ασχημα που εχουν γινει εκει. Εγω παντως δεν ξανα παταω εκει. Από τους πιο τραγικούς!!! Μακριάααααααααα 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...