Jump to content
kpol

Golf 5/6 - Καδένες Χρονισμού Σε Fsi & Tsi Μοτέρ

Recommended Posts

30 minutes ago, kostask106 said:

Εγώ άλλαξα κιτ καδενας στα 250€ στην ΚΑΡΕΝΤΑ χωρίς γρανάζι μεταβλητου. Ουσιαστικά πλήρωσα μόνο την εργασία καθώς γκρίνιαξα αρκετά...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Σε ποια ΚΑΡΕΝΤΑ γιατι εμενα ολες οι αντιπροσωπειες μου ειπαν 1.500 κατι δεν παει καλα εχει μεγαλη διαφορα το 250 με 1.500( ενοτς Αττικης) Στην Χαλκιδα μου ειπαν 700 ευρω.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, georgepan said:

Μια διόρθωση μόνο φίλε μου, το συγκεκριμένο συνεργείο ( στο οποίο πάω και εγώ ) δεν είναι εξουσιοδοτημένο αλλά εξειδικευμένο. Το αναφέρω απλά  γιατί για κάποιον μπορεί να τον ενδιαφέρει αυτό....

Συγνωμη δεν ξερω καν τη διαφορα  

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα , έχω golf fsi '05-'06 με 100.000 χλμ Έδω και ένα χρόνο άκουγα το γνωστό κροτάλισμα. Στην αρχή μονο στην εκκίνηση τώρα τελευταία και μετά. 

Το πήγα την Τρίτη στο συνεργείο. Απο την πρώτη στιγμή μου είπε ο μάστορας οτι απο τον θόρυβο είναι θέμα στην καδένα.

Το άνοιξε και με πηρε τηλέφωνο να πάω να το δώ. 

Αυτό που τον προβλημάτισε ήταν οτι ήταν ξερή. Χωρίς λάδι. Μου λέει οτι θα άλλαξει σίγουρα καδένα και γρανάζια γιατί τα δοντάκια έχουν φθαρεί. Αλλα δεν μπορεί να καταλάβει αν φταίει η τροφοδοσία λαδιού ή το γρανάζι μεταβλητού. Μου είπε θα το δεί και θα με ενημερώσει. Να σημειώσω οτι η ένδειξη βλάβης ήταν φωτεινή μονιμα γιατί μόλις τελειώσε η εγγύηση έβγαλε σφάλμα για αισθητήρα Λ(ή κάτι τέτοιο) 

 

Για τον λόγο οτι είμαι άσχετος.

1.Μπορεί απο το διαγνωστικό μηχάνημα να έβλεπε πιο μπροστά αν έχει πρόβλημα στην καδένα;

2.Υπάρχουν πηγές για ΟΕΜ ανταλλακτικά; Για να μη τα πληρώσω μαύρο χαβιάρι...ή αν υπάρχουν ενδεικτικές τιμές. 

3.Παράλληλα  με την αλλαγή μπορεί ο μάστορας να κάνει και άλλες εργασίες; πχ να άλλαξω τον χαλασμένο αισθητήρα(τότε μόνο το ανταλλακτικό είχε 5-6 καταστόρικα)

4. Υπάρχει περίπτωση η φθορά αυτή να έγινε απο άμελεια συντηρητή; Ή είναι καθαρά παθητικό απο την μαμά; 

 

Ευχαριστώ πολύ.

 

Link to comment
Share on other sites

Σε ποια ΚΑΡΕΝΤΑ γιατι εμενα ολες οι αντιπροσωπειες μου ειπαν 1.500 κατι δεν παει καλα εχει μεγαλη διαφορα το 250 με 1.500( ενοτς Αττικης) Στην Χαλκιδα μου ειπαν 700 ευρω.

1.500 μόνο για κιτ καδενας ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ. Το κιτ έχει περίπου 150€. Να σου πάρουν και 300€ εργασία; Είσαι στο 500αρικο. Αν μιλάς και για γρανάζι μεταβλητού, από μόνο του έχει 500+. Άρα είσαι στο χιλιάρικο. Από εκεί ξεκινούν σαν βάση και αρχίζουν τις εκπτώσεις.

Ξαναλέω ότι πλήρωσα μόνο εργασία μετά από γκρίνια. Ίσως να έπαιξε ρόλο ότι είμαι πελάτης τους από την αρχή και όλα γίνονται εκεί.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, kostask106 said:

1.500 μόνο για κιτ καδενας ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ. Το κιτ έχει περίπου 150€. Να σου πάρουν και 300€ εργασία; Είσαι στο 500αρικο. Αν μιλάς και για γρανάζι μεταβλητού, από μόνο του έχει 500+. Άρα είσαι στο χιλιάρικο. Από εκεί ξεκινούν σαν βάση και αρχίζουν τις εκπτώσεις.

Ξαναλέω ότι πλήρωσα μόνο εργασία μετά από γκρίνια. Ίσως να έπαιξε ρόλο ότι είμαι πελάτης τους από την αρχή και όλα γίνονται εκεί.

Sent from my iPhone using Tapatalk

σκεψου οτι μου χρεωσαν 890 ευρω εργασια.... και μετα δες τι εβαλαν Tensioner(38), αλυσιδα(46) , φλατζα (17), τσιμουχα(24), καδενα (171), Pipe (13), ντιζα?????(10) ακυρο τελειως η ντιζα κανεις δεν ξερει τι σχεση εχει με το προβλημα, και κατι φρατζοκολλες κλπ βγαινουν 1563. Το δικο σου ειναι 6αρι ενω εμενα 5αρι μαλλον για αυτο ειναι η διαφορα τοσο μεγαλη.

Link to comment
Share on other sites

σκεψου οτι μου χρεωσαν 890 ευρω εργασια.... και μετα δες τι εβαλαν Tensioner(38), αλυσιδα(46) , φλατζα (17), τσιμουχα(24), καδενα (171), Pipe (13), ντιζα?????(10) ακυρο τελειως η ντιζα κανεις δεν ξερει τι σχεση εχει με το προβλημα, και κατι φρατζοκολλες κλπ βγαινουν 1563. Το δικο σου ειναι 6αρι ενω εμενα 5αρι μαλλον για αυτο ειναι η διαφορα τοσο μεγαλη.

Ιδια μοτερ ειναι, ιδια ανταλλακτικα ακριβως για την καδενα.

Διαβαστε το θεμα απο την αρχη να παρετε μια ιδεα γενικη, οσοι αντιμετωπιζετε το προβλημα για 1η φορα.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ακόμα δεν έχετε μάθει οτι το νέο κιτ καδένας με τα πάντα μέσα + μεταβλητό εχει 250 -280 ευρώ με το ΦΠΑ ;; όλα νέοι κωδικοί , πιο χοντρή καδένα , άλλες γλιστρες , άλλος τεντωτηρας

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, the_winner said:

Ακόμα δεν έχετε μάθει οτι το νέο κιτ καδένας με τα πάντα μέσα + μεταβλητό εχει 250 -280 ευρώ με το ΦΠΑ ;; όλα νέοι κωδικοί , πιο χοντρή καδένα , άλλες γλιστρες , άλλος τεντωτηραςι

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Αυτο το πουλαει η VW  σαν κιτ καδενας? λιγο περισοτερες πληροφοριες παρακαλω γιατι αυριο παω για αλλαγη καδενας

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 9/10/2016 at 5:31 ΜΜ, the_winner said:

Ακόμα δεν έχετε μάθει οτι το νέο κιτ καδένας με τα πάντα μέσα + μεταβλητό εχει 250 -280 ευρώ με το ΦΠΑ ;; όλα νέοι κωδικοί , πιο χοντρή καδένα , άλλες γλιστρες , άλλος τεντωτηρας

Sent from my iPhone usidsng Tapatalk Pro

 

πολύ καλή τιμή το θέμα είναι μαζί με τα περαστικά ποσό ; Την καλύτερη τιμή που βρήκα είναι όλα μεσα + περαστηκά 450 ευρώ +ΦΠΑ

Edited by peolinio
Link to comment
Share on other sites

22 hours ago , the_winner said:

Ακόμα δεν έχετε μάθει οτι το νέο κιτ καδένας με τα πάντα μέσα + μεταβλητό εχει 250 -280 ευρώ με το ΦΠΑ ;; όλα νέοι κωδικοί , πιο χοντρή καδένα , άλλες γλιστρες , άλλος τεντωτηρας

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

 

ισχυει>?πως μπορουμε να εντοπισουμε οτι ειναι το νεο αναβαθμισμενο κιτακι επισκευης και να το απαιτησουμε να το δουμε>?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, peolinio said:

πολύ καλή τιμή το θέμα είναι μαζί με τα περαστικά ποσό ; Την καλύτερη τιμή που βρήκα είναι όλα μεσα + περαστηκά 450 ευρώ

Ειναι αυθεντικα?? Πως λεγεται? Δωστε μερισσοτερες πληροφοριες παρακαλω!!!!

Link to comment
Share on other sites

Απλά θα ήθελα να επιβεβαιώσω τα λεγόμενα του the_winner.

 

Τον Φεβρουάριο (139.000χλμ) άλλαξα όλο το πακέτο: Καδένα, γρανάζι μεταβλητού εισαγωγής, γρανάζι εκκεντροφόρου εξαγωγής, γρανάζι στροφάλου, γλύστρες, φλάντζα καθρέπτη, και νομίζω και τον υδραυλικό τεντωτήρα.

 

Όλα αυτά κάπου στα 270-280€ (δεν έχω τα στοιχεία πρόχειρα, όπως τα θυμάμαι τα γράφω) με τον ΦΠΑ και την εργασία να συμπεριλαμβάνονται.

 

Το αυτοκίνητο το κράτησαν 3 μέρες και η δουλειά έγινε στην Καρέντα.

 

Ήταν απαραίτητο να επιβεβαιώσουν την ύπαρξη του προβλήματος ακούγοντάς την εκκίνηση πρωί οπότε η μία μέρα ουσιαστικά πέρασε χωρίς επέμβαση.

 

Πράγματι αλλάζει η σχεδίαση της καδένας κυκλοφορεί φωτό στο ίντερνετ με την παλιά και την νέα καδένα δίπλα δίπλα όπου είναι προφανείς οι διαφορές τους.

 

 

 

Από το 2010 που βγήκε το δικό μου (1.4 122hp CAXA) κάποια στιγμή βγήκε διαφορετικός κωδικός για το γρανάζι του μεταβλητού χρονισμού του εκκεντροφόρου εισαγωγής και η επόμενη αλλαγή είναι με την παραπάνω καμπάνια όπου αλλάζουν ότι υπάρχει στην διαδρομή της νέας σχεδίασης καδένας και ελπίζουμε να μην βγουν ξανά σχετικά προβλήματα.

 

Το παραπάνω σέτ ανταλλακτικών ΔΕΝ το έδινε η VW για τοποθέτηση εκτός εξουσιοδοτημένων.

 

Οπότε, γνώμη μου είναι για την συγκεκριμένη δουλεία και στην συγκεκριμένη τιμή η καλύτερη επιλογή είναι η αντιπροσωπία.

 

Τώρα έχω 151.000χλμ (με σκίσιμο) και όλα πάνε μια χαρά.

 

Edited by Painter
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Με τα κοστολόγια που έχει η vw με κάνει λίγο επιφυλακτικό στα νούμερα που αναφέρεται. Σε καμία περίπτωση  δεν λέω ότι λέτε ψέματα αλλά μου φαίνεται πολύ μικρό το ποσό, αλλά από την στιγμή που το λέτε δύο άτομα τι να πω μακάρι.

Λέω εγώ τώρα ίσως να παίζει κάποια συνεργασία με after market ανταλλακτικά και δίνονται ως γνήσια..... Μία υπόθεση κάνω γιατί είναι περίεργο από τα 1500 να πάμε στα 250. 

Edited by RAF JOHN
Link to comment
Share on other sites

πραγματικα καπου στα 350 ειχα δωσει εγω ..αλλα τους ειπα οτι γνωριζω για την "οδηγια" της εταιρειας..πιο πριν μου λεγαν 900 ,αλλα μετα απο μια εβδομαδα (μου εστειλε μελος απο εδω p.m και με ενημερωσε),τους ειπα γαι την "οδηγια" και μου ειπαν 350...

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Painter said:

Απλά θα ήθελα να επιβεβαιώσω τα λεγόμενα του the_winner.

 

Τον Φεβρουάριο (139.000χλμ) άλλαξα όλο το πακέτο: Καδένα, γρανάζι μεταβλητού εισαγωγής, γρανάζι εκκεντροφόρου εξαγωγής, γρανάζι στροφάλου, γλύστρες, φλάντζα καθρέπτη, και νομίζω και τον υδραυλικό τεντωτήρα.

 

Όλα αυτά κάπου στα 270-280€ (δεν έχω τα στοιχεία πρόχειρα, όπως τα θυμάμαι τα γράφω) με τον ΦΠΑ και την εργασία να συμπεριλαμβάνονται.

 

Το αυτοκίνητο το κράτησαν 3 μέρες και η δουλειά έγινε στην Καρέντα.

 

Ήταν απαραίτητο να επιβεβαιώσουν την ύπαρξη του προβλήματος ακούγοντάς την εκκίνηση πρωί οπότε η μία μέρα ουσιαστικά πέρασε χωρίς επέμβαση.

 

Πράγματι αλλάζει η σχεδίαση της καδένας κυκλοφορεί φωτό στο ίντερνετ με την παλιά και την νέα καδένα δίπλα δίπλα όπου είναι προφανείς οι διαφορές τους.

 

 

 

Από το 2010 που βγήκε το δικό μου (1.4 122hp CAXA) κάποια στιγμή βγήκε διαφορετικός κωδικός για το γρανάζι του μεταβλητού χρονισμού του εκκεντροφόρου εισαγωγής και η επόμενη αλλαγή είναι με την παραπάνω καμπάνια όπου αλλάζουν ότι υπάρχει στην διαδρομή της νέας σχεδίασης καδένας και ελπίζουμε να μην βγουν ξανά σχετικά προβλήματα.

 

Το παραπάνω σέτ ανταλλακτικών ΔΕΝ το έδινε η VW για τοποθέτηση εκτός εξουσιοδοτημένων.

 

Οπότε, γνώμη μου είναι για την συγκεκριμένη δουλεία και στην συγκεκριμένη τιμή η καλύτερη επιλογή είναι η αντιπροσωπία.

 

Τώρα έχω 151.000χλμ (με σκίσιμο) και όλα πάνε μια χαρά.

 

Θα διαφωνησω μαζι σου σε πολλα. Πρωτον οι καιροι εχουν αλλαξει δεν πας στην αντιπροσωπια οπωσδηποτε για προβληματα πλεον την εποχη του internet ενα οπιοδηποτε συνεργειο αρκει να εχει λιγη πειρα στο ειδος του κινητηρα που θα ανοιξει μπορει να σου κανει την δουλεια και χωρις να θελω να φανω ρατσιστης οι εργατες στις αντιπρωσοπειες απασχολουν αλλοδαπους  για να μειωσουν τα εξοδα τους (Γρατσιας) ενω στα περισοτερα συνεργεια η επειχηρηση ειναι οικογενειακη με νεους εργατες που ειναι πολυ ψαγμενοι λογω του internet. Δευτερον σε ποια αντιπρωσοπεια πηγες και σου ειπαν 300 ευρω για ΟΛΑ γιατι εμενα ολες μου ειπαν 1500 εκτος απο την Χαλκιδας που μου ειπε 700 ευρω και μονο για αλλαγη καδενας η οποια και οντως ειναι αναβαθμισμενοι σε σχεση με την παλια.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Παιδια σημερα αφησα το αυτοκινητο στο συνεργειο τον ρωτησα εαν υπαρχει τετοιο πακετο με προσφορα και μου ειπε πως οχι μονο ενισχημενη καδενα εχουν βγαλει.Επισης το οτι ζηταω να δοθουν περισοτερες πληροφοριες και κανεις δεν δινει με κανει αρνητικα σκεπτικο για αυτα που λετε για την προσφορα και σε αυτην την τιμη ( 4 αντιπροσωπιες της VW επισης δεν μου ειπαν τιποτα για προσφορα εντος Αττικης!!) Περισοτερες πληροφοριες παρακαλω

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

44 λεπτά πριν , Alex.G said:

Θα διαφωνησω μαζι σου σε πολλα. Πρωτον οι καιροι εχουν αλλαξει δεν πας στην αντιπροσωπια οπωσδηποτε για προβληματα πλεον την εποχη του internet ενα οπιοδηποτε συνεργειο αρκει να εχει λιγη πειρα στο ειδος του κινητηρα που θα ανοιξει μπορει να σου κανει την δουλεια και χωρις να θελω να φανω ρατσιστης οι εργατες στις αντιπρωσοπειες απασχολουν αλλοδαπους  για να μειωσουν τα εξοδα τους (Γρατσιας) ενω στα περισοτερα συνεργεια η επειχηρηση ειναι οικογενειακη με νεους εργατες που ειναι πολυ ψαγμενοι λογω του internet. Δευτερον σε ποια αντιπρωσοπεια πηγες και σου ειπαν 300 ευρω για ΟΛΑ γιατι εμενα ολες μου ειπαν 1500 εκτος απο την Χαλκιδας που μου ειπε 700 ευρω και μονο για αλλαγη καδενας η οποια και οντως ειναι αναβαθμισμενοι σε σχεση με την παλια.

θα συμφωνήσω 100% μαζί σου.... Όσο για  τις  τιμές και εμένα το 300αρι πιο πολύ ύποπτο μου φαίνεται παρά φυσιολογικό... Λέτε να δείχνει μεταμέλεια η vw λόγο των καιρών ??? 

Link to comment
Share on other sites

Αυτο το σετάκι που το βρισκεις και στο *μη επιτρεπόμενο @ URL* στα ~280€ με το νεότερο γρανάζι μεταβλητου χρονισμου(e?f?) δεν κάνει;

 

Μπορεί κάποιος να πει ,αν γνωρίζει , αν πέρα απο το γραναζι μεταβλητού μπορεί να υπάρχει βλαβη και στην αντλια λαδιου; Ο μαστορας θελει να αλλαξει και αυτο χωρις να ξερει αν ειναι χαλασμενο ή οχι. Γιατι ετσι τον είπανε...

Link to comment
Share on other sites

29 λεπτά πριν , Alex.G said:

Θα διαφωνησω μαζι σου σε πολλα. Πρωτον οι καιροι εχουν αλλαξει δεν πας στην αντιπροσωπια οπωσδηποτε για προβληματα πλεον την εποχη του internet ενα οπιοδηποτε συνεργειο αρκει να εχει λιγη πειρα στο ειδος του κινητηρα που θα ανοιξει μπορει να σου κανει την δουλεια και χωρις να θελω να φανω ρατσιστης οι εργατες στις αντιπρωσοπειες απασχολουν αλλοδαπους  για να μειωσουν τα εξοδα τους (Γρατσιας) ενω στα περισοτερα συνεργεια η επειχηρηση ειναι οικογενειακη με νεους εργατες που ειναι πολυ ψαγμενοι λογω του internet. Δευτερον σε ποια αντιπρωσοπεια πηγες και σου ειπαν 300 ευρω για ΟΛΑ γιατι εμενα ολες μου ειπαν 1500 εκτος απο την Χαλκιδας που μου ειπε 700 ευρω και μονο για αλλαγη καδενας η οποια και οντως ειναι αναβαθμισμενοι σε σχεση με την παλια.

Alex, καλό είναι να υπάρχουν διαφωνίες για να βγάζουμε άκρη...

Αν ξαναδιαβάσεις το μύνημά μου προσεκτικά θα δείς πως έγραψα:

"για την συγκεκριμένη δουλεία και στην συγκεκριμένη τιμή η καλύτερη επιλογή είναι η αντιπροσωπία"

Και αυτό γιατί:"Το παραπάνω σέτ ανταλλακτικών ΔΕΝ το έδινε η VW για τοποθέτηση εκτός εξουσιοδοτημένων"

Μόνο το κόστος του μεταβλητού εισαγωγής είναι >400€ αν βάλεις και το κόστος των υπολοίπων ανταλλακτικών + την εργασία τότε πάει πολύ ψηλά.

Με την συγκεκριμένη καμπάνια φέρνουν το τμήμα αυτό του κινητήρα στην κατάσταση που θα έπρεπε να είναι κανονικά. Δηλαδή να δουλεύει χωρίς τόσο συχνές αστοχίες και προβλήματα, ελπίζω να το πέτυχαν αυτή τη φορά.

Ψάξε για TPI2026513 -ένα νούμερο που μου διαφέυγει αλλα και σκέτο θα βρείς πολύ υλικό. 

Σίγουρα πλήρωσα λιγότερο απο 300€ τελική τιμή με όλα μέσα (φπα, εργασία σύν αυτοκίνητο εξυπηρέτησης) και προφανώς δεν είμαι ο μόνος στο φορουμ που το έχει κάνει.

Επίσης επειδή το κοίταξα και το ανάφερα και παραπάνω, τα συγκεκριμένα ανταλακτικά ΔΕΝ μπορούσα να τα πάρω ούτε εγώ ούτε ο μάστοράς μου ο Μήτσος, ούτε κάν τους κωδικούς δέν μπορούσα να πάρω αλλα ούτε και στην απόδειξη πληρωμής είχαν αναγραφεί.

Το συμπέρασμα που έβγαλα είναι πως είτε σχεδιαστικό λάθος είτε κατασκευαστικό λάθος προκαλεί τα προβλήματα.

Αν ξαναμπεί ο ίδιος κωδικός καδένας όπως ο εργοστασιακός τότε δέν βλέπω για ποιό λόγο να μήν χαλάσει πάλι μετα απο μερικές δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα.

Τώρα θα μου πείς μπορούν να παραδεχθούν κατασκευαστικό λάθος εύκολα; Μάλλον όχι γιατί κάτι τέτοιο θα σήμαινε κόστος ανακλήσεων κλπ.

Οσο για το που έγιναν οι παραπάνω εργασίες; στην καρέντα στην Βουλιαγμένης (Αλιμος).

Στις παρακάτω φωτογραφίες (όχι δικές μου) μπορείς να δείς τα ανταλακτικά αλλα και τις διαφορές ανάμεσα στην παλιά και την νέα καδένα, αυτές είναι απο το 1.2 μάλλον αλλα το νόημα βγαίνει.

Αν δεν είναι αργά θα σου πρότεινα να το κοιτάξεις λίγο ακόμη, μάλλον όμως θα πρέπει να πάς επιτόπου και να μιλήσεις με κάποιον "σύμβουλο service" όπως τους λέει η Καρέντα τουλάχιστον που πήγα εγώ. Το κρίσιμο σημείο εδώ είναι πως δέν μπορείς να πας να τους πείς αλλαξε αυτο και αυτό αλλα θα πρέπει να διαγνώσουν μόνοι τους την ύπαρξη του προβλήματος για να έχουν καλυψη απο την μαμά εταιρία που προφανώς χρηματοδοτεί και καλύπτει τα σχετικά κόστη.

 

 

12TSI_TPI 2026513_WRK2.jpg

chain set.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω για τις πληροφοριες αυριο θα καλεσω την καρεντα να δω εαν ισχυει ακομη και εαν ναι ελπιζω οντως να μην ειναι αργα. Επισης η διαγνωση εχει γινει ηδη απο VW γρατσιας στο δικο μου( αλλαγη καδενας) αλλα μολις μου ειπαν 1500 και χρεωσαν μεσα οτι ναναι εφυγα τρεχωντας και τσακωμενος.

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, Painter said:

Alex, καλό είναι να υπάρχουν διαφωνίες για να βγάζουμε άκρη...

Αν ξαναδιαβάσεις το μύνημά μου προσεκτικά θα δείς πως έγραψα:

"για την συγκεκριμένη δουλεία και στην συγκεκριμένη τιμή η καλύτερη επιλογή είναι η αντιπροσωπία"

Και αυτό γιατί:"Το παραπάνω σέτ ανταλλακτικών ΔΕΝ το έδινε η VW για τοποθέτηση εκτός εξουσιοδοτημένων"

Μόνο το κόστος του μεταβλητού εισαγωγής είναι >400€ αν βάλεις και το κόστος των υπολοίπων ανταλλακτικών + την εργασία τότε πάει πολύ ψηλά.

Με την συγκεκριμένη καμπάνια φέρνουν το τμήμα αυτό του κινητήρα στην κατάσταση που θα έπρεπε να είναι κανονικά. Δηλαδή να δουλεύει χωρίς τόσο συχνές αστοχίες και προβλήματα, ελπίζω να το πέτυχαν αυτή τη φορά.

Ψάξε για TPI2026513 -ένα νούμερο που μου διαφέυγει αλλα και σκέτο θα βρείς πολύ υλικό. 

Σίγουρα πλήρωσα λιγότερο απο 300€ τελική τιμή με όλα μέσα (φπα, εργασία σύν αυτοκίνητο εξυπηρέτησης) και προφανώς δεν είμαι ο μόνος στο φορουμ που το έχει κάνει.

Επίσης επειδή το κοίταξα και το ανάφερα και παραπάνω, τα συγκεκριμένα ανταλακτικά ΔΕΝ μπορούσα να τα πάρω ούτε εγώ ούτε ο μάστοράς μου ο Μήτσος, ούτε κάν τους κωδικούς δέν μπορούσα να πάρω αλλα ούτε και στην απόδειξη πληρωμής είχαν αναγραφεί.

Το συμπέρασμα που έβγαλα είναι πως είτε σχεδιαστικό λάθος είτε κατασκευαστικό λάθος προκαλεί τα προβλήματα.

Αν ξαναμπεί ο ίδιος κωδικός καδένας όπως ο εργοστασιακός τότε δέν βλέπω για ποιό λόγο να μήν χαλάσει πάλι μετα απο μερικές δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα.

Τώρα θα μου πείς μπορούν να παραδεχθούν κατασκευαστικό λάθος εύκολα; Μάλλον όχι γιατί κάτι τέτοιο θα σήμαινε κόστος ανακλήσεων κλπ.

Οσο για το που έγιναν οι παραπάνω εργασίες; στην καρέντα στην Βουλιαγμένης (Αλιμος).

Στις παρακάτω φωτογραφίες (όχι δικές μου) μπορείς να δείς τα ανταλακτικά αλλα και τις διαφορές ανάμεσα στην παλιά και την νέα καδένα, αυτές είναι απο το 1.2 μάλλον αλλα το νόημα βγαίνει.

Αν δεν είναι αργά θα σου πρότεινα να το κοιτάξεις λίγο ακόμη, μάλλον όμως θα πρέπει να πάς επιτόπου και να μιλήσεις με κάποιον "σύμβουλο service" όπως τους λέει η Καρέντα τουλάχιστον που πήγα εγώ. Το κρίσιμο σημείο εδώ είναι πως δέν μπορείς να πας να τους πείς αλλαξε αυτο και αυτό αλλα θα πρέπει να διαγνώσουν μόνοι τους την ύπαρξη του προβλήματος για να έχουν καλυψη απο την μαμά εταιρία που προφανώς χρηματοδοτεί και καλύπτει τα σχετικά κόστη.

 

 

12TSI_TPI 2026513_WRK2.jpg

chain set.jpg

 

Γειά σας .

Μόνο αν πάμε το αμάξι στην αντιπροσωπεία μας κάνουν αυτή την τιμή; 

Εμένα που είναι ανοιγμένο στο γκαράζ τι να κάνω; Να πάρω τηλέφωνο να ρωτήσω πόσο θα μου το κάνουν στην εδώ αντιπροσωπεία και τους το πάω;

Edit: Άσε που όταν το πηγα πριν 2 μήνες μου είπανε να το αφήσω μια μέρα εκεί να το ακούσουν το πρωϊ. Το πέζανε και άσχετοι εδω. Οτι πρώτη φορά του ακούνε το θέμα.

Edited by GabrielM
Link to comment
Share on other sites

To πρόβλημα με την καδένα είναι γενικό σε όλα τα Golf 5,6?? Εννοώ ότι όπως και να έχει κάποια στιγμή θα βγάλει βλάβη?

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας, είμαι κάτοχος golf plus TSI 1.4 απο το 2007. Κάνω ήπια και λογική χρήση του αυτοκινήτου ( max ταχύτητα 120 km/h, περίπου 12000-15000km ανα έτος, χρήση στην Αθήνα και μεγάλους αυτοκινητοδρόμους ). Επίσης κάνω όλα τα προβλεπόμενα service, τα τέσσερα τελευταία σε κεντρικη εξουσιοδοτημενη αντιπροσωπεια στην Αθήνα. Στις 26 Ιουνίου έκανα το τελευταίο προγραμματισμένο service στα 145000 km, όποτε και ανέφερα στον μηχανικό ότι μου είχε αναβοσβήσει για λίγα δευτερόλεπτα με την πρωινή εκκίνηση του αυτοκινήτου το λαμπάκι που σύμφωνα με τις οδηγίες αφορά ενδεχόμενο πρόβλημα στο σύστημα εξαγωγής καυσαερίων.
Η απάντηση που πήρα ήταν πως αφού έλεγξαν τον εγκέφαλο δεν υπήρχε καμία καταγραφή και επομένως δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα! Με ρώτησαν μάλιστα αν είχα ακούσει κάποιον μεταλλικό ήχο κατα την εκκίνηση - κάτι που αντελήφθησαν οι ίδιοι κατα τον έλεγχο του αυτοκινήτου! Σε ερώτηση αν πρέπει να προσέξω κάτι , μου απάντησαν απλά πως αν υπάρξει πρόβλημα θα ανάψει πάλι κάποιο λαμπάκι, και θα ξαναπάω στο service!
Ενα μήνα αργότερα την Τρίτη 26 Ιουλίου, και έχοντας διανύσει 4000 km επιπλέον, πραγματικά άναψε μόνιμα το λαμπάκι έχασε ισχύ ο κινητήρας και έμεινα στη μέση του πουθενά 60km μακριά απο την Καλαμάτα όπου βρισκόταν το κοντινότερο service wv.
Εννοείται πως ήμουν εν μέσω διακοπών με τη σύζυγο και τα δυο μου παιδια στο αμάξι, για καλή μου τύχη είχα οδική βοήθεια που μετέφερε το αμάξι στην Καλαμάτα, ευτυχώς οι εκεί μηχανικοί περίμεναν πέραν του ωραρίου τους για να εκτιμήσουν τη βλάβη & τέλος μετά απο πολλά παρακάλια κατάφεραν να μου το επισκευάσουν και παραδόσουν το Σάββατο 30 Ιουλίου, ώστε αν και καταστράφηκαν τελείως οι διακοπές μου τουλάχιστον μπόρεσα να επιστρέψω εγκαίρως στην Αθήνα.
Η ζημιά ήταν καδένα, αντλία βενζίνης , κάποια βαλβίδα & λάδια φίλτρο που αλλάζονται οπως μου εξήγησαν υποχρεωτικά λόγω της φύσης της βλάβης, και κόστισε με κάποια έκπτωση που μου έκαναν 1000€!!
Οι ίδιοι οπως ήταν αναμενόμενο ισχυρίστηκαν πως δεν μπορούσε να προβλεφθεί η βλάβη!
Εγω απο την άλλη ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω πως είναι δυνατό να χαλάει μια μηχανή σε 2-3 σημεία , και τι νόημα έχει καποιος να κάνει όλα τα προβλεπόμενα service αν δεν μπορεί να γλιτώσει απο τέτοιες κακοτοπιές!
Βέβαια ψάχνωντας απλώς στο Google με το λήμμα καδένες wv διαπίστωσα ότι υπάρχουν πολλά forum με παρά πολλές καταγγελίες για τα προβλήματα που παρουσιάζουν οι κινητήρες TSI τόσο στην καδένα όσο και στο γρανάζι χρονισμού !!! Οι περισσότεροι μάλιστα είχαν εμφανίσει το πρόβλημα σε πολυ λιγότερα χιλιόμετρα (60-70000!).
Φαίνεται λοιπόν πως είναι ενα γνωστό πρόβλημα που απλώς η μητρική εταιρεία θέλει να αγνοεί, οι μηχανικοί δεν μπορούν ή δεν θέλουν να το προλάβουν , και σε εμάς τους απλούς χρήστες των αυτοκινήτων πέφτει το βάρος του οικονομικού κόστους της εργοστασιακής αστοχίας, και της συνακόλουθης ταλαιπωρίας που συνεπάγεται η απρογραμμάτιστη ακινητοποίηση του οχήματος μας.....
 

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν εγω έχω το αμάξι μέσα για επισκευή σετ καδένας - γρανάζι κτλ. Το άφησα την Δευτέρα οπότε να δούμε με το καλό πότε θα βγεί και πόσο θα κοστίσει και θα ενημερώσω,

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.