Jump to content
kpol

Golf 5/6 - Καδένες Χρονισμού Σε Fsi & Tsi Μοτέρ

Recommended Posts

Αφού θες να το κρατήσεις και να μείνεις χαμηλά σε κόστος η λύση που καταλαβαίνω ότι έχει νόημα είναι η πρώτη δεδομένου ότι ξέρει τι κάνει ο φίλος σου. Και εξυπακούεται ότι τα φτιάχνεις όλα δεν είναι ηθικό να δώσεις το αμάξι γνωρίζοντας ότι έχει σοβαρά προβλήματα


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Απλά δεν ξέρω επειδή έβγαλε μια μικρή αστοχία ο πρώτος κύλινδρος αν με το φτιάξω την καδένα και το κλαπετο εισαγωγής και καθαρίσω μπεκ κλπ μήπως δεν την βγάζει την ένδειξη και τσάμπα πάω για πιστόνια.. 

Επίσης έμαθα ότι τα πιστόνια από το 180 αρι είναι ποιο ανθεκτικά αλλά δεν είναι σφυρυλατα όπως π.χ της wossner ισχύει αυτό παιδιά η όχι γιατί το μεσημέρι έχω ραντεβού σε vw να μου πουν τιμές.. Θέλει αλλαγή και οι μπιέλες η όχι?? Άλλος μου λέει όχι άλλος ναι.. 

Κάνω καλά που πάω και για πιστόνια η το ποιο σωστό είναι να φτιάξω μόνο καδένα καθαρισμό κλαπετου κλπ και μετά να δω τι παίζει?? 

Link to comment
Share on other sites

Φίλε αν έχεις σκοπό να κρατήσεις το αμάξι άνοιξε καπάκι να δεις τι παίζει. Όλα τα άλλα είναι υποθέσεις. Εννοείται ότι μπορεί να μην χρειάζεσαι αλλαγή πιστόνια και να έχεις κάπου αλλού πρόβλημα, όπως στις βαλβίδες για παράδειγμα (κάπνα). Γι' αυτό θα σου πρότεινα να ανοίξεις καπάκι και μετά να πάρεις τις αποφάσεις σου γιατί η ζημιά μπορεί να είναι πολύ μεγαλύτερη απ'ότι φαντάζεσαι.

Επίσης να έχεις υπόψη σου ότι όλα τα TSI χρονολογίας 2006-2009 είναι μόνιμη πηγή οικονομικής αιμοραγίας. Δεν σημαίνει ότι θα ξενοιάσεις μετά την επισκευή, όλο και κάτι θα σου βγάλει. Όρεξη να έχεις να τρέχεις σε συνεργεία και να σπρώχνεις χρήμα.

Link to comment
Share on other sites

Έτσι είναι φίλε μου το ίδιο σκέφτομαι και εγώ, εκτός την καδένα κλπ αν δεν ανοίξει καπάκι δεν κάνουμε σωστή δουλειά και να λέμε σίγουρα για πιστόνια.. Οκ Έτσι θα προχωρήσω και βλέπουμε!!  

Link to comment
Share on other sites

Χαιρετώ τα μέλη του forum,

 

Είμαι κάτοχος ενός golf Mk6, 1.400cc, 160hp με 140.000km,

Από την αρχή της χρονιάς, έχω παρατηρήσει ότι κατά την εκκίνηση του αυτοκινήτου, παρουσιάζεται ένας δυνατός ήχος για 1-2 sec, σαν κροτάλισμα.

Ο ήχος αυτός παρουσιάζεται εντελώς τυχαία, με συχνότητα 1 στις 2/3 εκκινήσεις. Συνήθως είναι μέτριας έντασης, πιο σπάνια αρκετά δυνατός.

Προσπάθησα να βρώ και να διαβάσω αντίστοιχα θέματα, αλλά ειλικρινά δε κατάφερα να διαμορφώσω μια άποψη για το τι πρέπει να κάνω.

Άλλοι αναφέρουν πρόβλημα στον καδένα, άλλοι ότι είναι φυσιολογικό, άλλοι ότι ευθύνεται μια τσιμούχα(?).

 

Επειδή όμως έχω καταλήξει ότι αν το αφήσω κι άλλο, ενδεχομένως να μου δημιουργήσει μεγαλύτερη ζημιά στη μηχανή, θα ήθελα να μου δώσετε τη συμβουλή σας για το τι θα πρέπει να κάνω.

Αν δηλαδή θα πρέπει να το πάω σε κάποιο συνεργείο στη Θεσσαλονίκη, και να μου λυθεί η μηχανή για να εξεταστεί το πρόβλημα?

 

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

ειχα και εγω το ιδιο θεμα στο πασσατ μου και τον ιδιο ενδοιασμο,τελικα προχωρησα στην αλλαγη της καδενας και απο τοτε δεν ακουσα παλι αυτον τον θορυβο.

απο την αντιπροσωπεια ειπαν οτι  ειχε χαλαρωσει πολυ η καδενα.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και ευχαριστώ για την απάντηση σου, μπορείς να μου αναφέρεις πόσο περίπου σου κόστισε η αλλαγή?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Προχτές πήρα το αμάξι γιατί έλειπα και 12 μέρες διακοπές. Τελικά δεν ήταν τόσο μεγάλο το θέμα όσο μου είχαν πει.. Βάλαμε το κιτ καδένας κομπλέ μαζί και ένα ρουλεμάν στο κλαπετο εισαγωγής που ήθελα συν μπουζί λάδια φίλτρα και το αμάξι είναι ρολόι. Αλλαγή για πιστόνια ούτε λόγος τελικά μιας και όλα και τα 4 βγάζουν 15 συμπίεση σε κρύο μοτέρ και μου είπαν ότι είναι κομπλέ!! Λέω να πάω να ξαναπάρω συμπίεση και με ζεστό μοτέρ έτσι για να μου φύγει κάθε ιδέα αλλά δεν νομίζω δεν ξέρω αν χρειάζεται!! Συμφωνείτε?  Τέλος καλό λοιπόν!! 

Edited by GEOZN8
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 11/7/2017 at 5:13 ΜΜ, GEOZN8 said:

Καλησπέρα σε όλους του φίλους !! Θα ήθελα την πολύτιμη βοήθεια σας μιας και έχω χοντρό θέμα με το αμάξι μου !! Έχω το VW Jetta του 2008 Tsi 140HP με το μοτέρ όπως δείχνει και η φωτογραφία παρακάτω !! Σoρυ που γράφω εδώ γιατί έχω πελαγώσει και μιας και έχουμε το ίδιο μοτέρ με το Golf 5 γράφω εδώ επειδή μπαίνει ποιο πολύς κόσμος αλλά αν πειράζει παρακαλώ πολύ κάποιος mod ας το μεταφέρει στο αντίστοιχο θέμα του αυτοκινήτου μου στα vw jetta !!! Mετά από 118000 χλμ χωρίς θέματα , μου άναψε CHECK ENGINE και έμεινε μόνιμα αναμμένο με ένα ελαφρύ θόρυβο στο μοτέρ και αστάθια στο ρελαντί στης στροφές !! Το πάω σε εξουσιοδοτημένο που έχω τον αδερφό μου προϊστάμενο σε seat-βελμάρ & βουαλά :

 

1) Λόγο ότι πήδηξε δόντι εμφάνισε το γνωστό θέμα με την Καδένα και πρέπει αριστερά να αλλαχθεί ολόκληρο το πακέτο καδένα μεταβλητού, γλύστρες, γρανάζι μεταβλητού κλπ όλο το πακέτο φλάντζες κλπ ώστε να φτιαχτεί και να επανέλθει ..!!!

2) Είδε κιόλας ο αδερφός μου που είναι προϊστάμενος σε συνεργείο της seat εξουσιοδοτημένο (εκεί το πήγα και το πάω πάντα για service) ότι του έδειξε μήνυμα ο εγκέφαλος και διακεκομμένες καύσεις 1ου κυλίνδρου σύν ότι μου καίει και ελάχιστο λάδι μου είπε ότι η φτιάχνουμε την καδένα και μετά με την ησυχία σου το πουλάς γιατί θα σου βγάλει θέμα σε λίγο καιρό η αφού θα λυθεί μέρος του μοτέρ εργατικά κλπ να βάλουμε και 1 σετ πιστόνια γνήσια wv σφυρήλατα (από το 180 άρι) να ξενιάξεις και το κρατάς και δέ το πουλάς !!! Αυτη η λύση μου άρεσε μιας και μου αρέσει το αμάξι μου και ότι λεφτά δώσω να το φτιάξω τόσα θα έδινα διαφορά για να πάρω άλλη μάρκα μεταχειρισμένο !!

3) Μαζί με τα άλλα δεν μου κλείνει καλά και το κλαπέτο της εισαγωγής του αέρα με αποτέλεσμα να θέλει στην καλύτερη καθαρισμό γιατί ναι μεν δεν έχει σοβαρό θέμα αυτό αλλά δεν δίνει σωστή ποσότητα εισαγωγής αέρα στο μοτέρ !!!

 

Και το αμάξι το άφησα στο συνεργείο μέχρι να αποφασίσω πώς θα κινηθώ  και ποια λύση πρακτική και οικονομική θα διαλέξω ώστε να το φτιάξω και να έχω ξανά αμάξι σωστό !! Έχω της εξής 3 επιλογές τρόπου φτιαξίματος :

1) Αγορά με γνήσια ανταλλακτικά τα πάντα όλα μέσο του κουμπάρου του αδερφού μου (είναι και αυτός μάστορας μέσα σε αντιπροσωπεία vw) και θα τα πάρουμε με την έκπτωση την δικιά του άρα για τα ανταλλακτικά και μόνο για αγορά θα έχω εγγύηση σε αυτά και μπορεί ο ίδιος μετά να τα τοποθετήσει σπίτι του έχει τα κατάλληλα εργαλεία μου είπε και να πάρει περίπου 200 ευρώ εργατικά (χωρίς όμως εγγύηση τοποθέτησης) συν τα λεφτά για τα ανταλλακτικά για τα οποία πόσο θα μου στοιχίσουν για όλο το πακέτο κιτ καδένας - πιστόνια - μπουζί λάδια κλπ τα πάντα θα ξέρω συνολικές τιμές σε 1-2 μέρες !!

2) Να πάρουμε τα ανταλλακτικά με την παραπάνω έκπτωση και να γίνει η τοποθέτηση σε εξουσιοδοτημένο η στον αδερφό μου στην seat η στον κουμπάρο του στην vw εκεί όμως θα πάει πολύ παραπάνω σαν τιμή βάλε 18% φπα βάλε εργατικά σύνολο πάνω στην τιμή κάνα 500-600 ευρώ αλλά εκεί θα έχω 2 χρόνια εγγύηση τοποθέτησης μαζί με ότι αυτό συνεπάγεται και στην περίπτωση στραβής η αστοχίας υλικού λέω εγώ τώρα θα μπορώ να πάω να του ζητήσω τι και πώς κλπ σωστά ??

3) Παρόλο που έχω το αδερφό μου μέσα σε όλα αυτά αξίζει να το φτιάξω εκεί μέσα η λόγο ότι το αμάξι είναι είδη σχεδόν 10 χρόνων δεν αξίζει να δώσω πάρα πολλά λεφτά και να πάω σε ένα συνεργείο vw (όχι εξουσιοδοτημένο) και να βάλουμε ανταλλακτικά γερμανικά του εμπορίου και συν τα εργατικά να μου έρθει όλη η φάση ποιο φθηνή ?? Αξίζει να τα φτιάξω και πιστόνια, κλαπέτο κλπ η μόνο κίτ καδένας και μετά πώληση ??

 

Δεν ξέρω τι να κάνω και σε 1-2 μέρες που θα ξέρω ακριβές τιμές θα σας ξανά πω αλλά θα ήθελα της απόψεις σας κυρίως για τής 2 πρώτες επιλογές συν αν έχετε κάποιο συνεργείο εκτός εξουσιοδοτημένου ώστε να μου προτείνετε ?? 

Το αμάξι είναι εκτός για 2 εβδομάδες είμαι με δανεικό αμάξι του πεθερού μου και πρέπει να φτιαχτεί άμεσα λόγο διακοπών κλπ κλπ. Τι λέτε να κάνω ??

post-20764-0-76559000-1318269265.jpg

 

On 29/7/2017 at 1:48 ΠΜ, GEOZN8 said:

Καλησπέρα. Προχτές πήρα το αμάξι γιατί έλειπα και 12 μέρες διακοπές. Τελικά δεν ήταν τόσο μεγάλο το θέμα όσο μου είχαν πει.. Βάλαμε το κιτ καδένας κομπλέ μαζί και ένα ρουλεμάν στο κλαπετο εισαγωγής που ήθελα συν μπουζί λάδια φίλτρα και το αμάξι είναι ρολόι. Αλλαγή για πιστόνια ούτε λόγος τελικά μιας και όλα και τα 4 βγάζουν 15 συμπίεση σε κρύο μοτέρ και μου είπαν ότι είναι κομπλέ!! Λέω να πάω να ξαναπάρω συμπίεση και με ζεστό μοτέρ έτσι για να μου φύγει κάθε ιδέα αλλά δεν νομίζω δεν ξέρω αν χρειάζεται!! Συμφωνείτε?  Τέλος καλό λοιπόν!! 

Καταρχάς καλά ξεμπερδέματα και εύχομαι όλα να λυθούν το συντομότερο δυνατό και μόνιμα.

 

Θα ήθελα να επισημάνω 2-3 λεπτομέρειες καθώς τώρα διάβασα τα ποστ σου:

α. Σφυρίλατα πιστόνια το 180άρι ΤSi ΔΕΝ ΕΧΕΙ. Είναι ακριβώς τα ίδια πιστόνια με τα υπόλοιπα μοτέρ.

β. Υπάρχει κλαπέτο εναλλαγής κομπρέσσορα/τούρμπο, όχι εισαγωγής. Επίσης ρουλεμάν σ΄αυτό το κλαπέτο δεν υπάρχει είναι ηλεκτρικό. Εαν ενδεχομένως εννοείς κάτι άλλο δες το πιο προσεκτικά και μπορείς να το αναδιατυπώσεις.

Τα παραπάνω διότι, πολλοί διαβάζουν το forum..... οπότε οφείλουμε να είμαστε και προσεκτικοί.

 

Link to comment
Share on other sites

Εμένα εδώ και 2 χρόνια μου κάνει το γνωστό κροτάλισμα. Δεν το κάνει κάθε μέρα και δε διαρκεί πάνω από μισό δευτερόλεπτο. 3 φορές έχει τύχει να σβήσει η μηχανή, αφοϋ πρώτα μου πέταξε "engine fault, garage". Βάλαμε διαγνωστικό με ένα φίλο και έλεγε κάτι για low voltage. Άλλαξα μπαταρία και από τότε δε ξαναβγήκε το engine fault, garage στο ταμπλώ. Μάλλον, ισχύει αυτό που λένε ότι αν γίνεται σε cold start και για πολύ λίγο, δεν υπάρχει πρόβλημα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

αυτο ειναι μια προειδοποιηση...την οποια δεν πρεπει να την αγνοεις..αν περασεις στο επομενο σταδιο,ΙΣΩΣ να ειναι αργα και τοτε θα χρειαστει να ανοιξεις θεμα στα "προβληματα"...:unknw:

Link to comment
Share on other sites

On 15/8/2017 at 0:52 ΠΜ, activious said:

αυτο ειναι μια προειδοποιηση...την οποια δεν πρεπει να την αγνοεις..αν περασεις στο επομενο σταδιο,ΙΣΩΣ να ειναι αργα και τοτε θα χρειαστει να ανοιξεις θεμα στα "προβληματα"...:unknw:

προειδοποίηση για τη πρόβλημα ? 

 

Είμαι κάτοχος ενός Golf 6 το οποίο τα αγόρασα πριν 6 μέρες.

 

Το αυτοκίνητο έχει πάνω 50,700 χιλιόμετρα, πριν την αγορά το πήγα σε συνεργείο VW όπου έγινε ο έλεγχος σε υπολογιστή και μου έβγαλε μια ένδειξη για χαμηλή τάση και με διαβεβαίωσε ο μηχανικός ότι ίσως να είχε μείνει από μπαταρία.

 

Της τελευταίες 2 μέρες την πρώτη φορά που το βάζω μπροστά ακούω για ένα με δύο δευτερόλεπτα ένα κροτάλισμα.

 

Να επισημάνω ότι στο αυτοκίνητο έγινε σέρβις και συγκεκριμένα

αλλαγή λαδιών Castrol Edge 5-30,

Μπουζιά της NGK,

αλλαγή φίλτρου λαδιού – αέρα – βενζίνης – καμπίνας,

τακάκια εμπρός πίσω της Textar.

 

Να ανησυχώ για τον θόρυβο ? Λέτε η αλλαγή μπαταρίας να διορθώσει το πρόβλημα ?

 

ΥΓ Η μπαταρία που φοράει είναι 400 CCA...

 

Edited by MaGiCPaiN
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα και απο μενα !

Ειμαι κατοχος εδω και δυο χρονια ενος EOS 1.4  με 160 ps με 96000 χλμ.Πριν περιπου ένα μηνα έκανα την προβλεπομενη συνητρηση λιπαντικου σε BOSCH sevice της περιοχης μου.Αλλαχτηκε λιπαντικο και φιλτρο λαδιου!Απο την επομενη μερα αρχισε το γνωστο κροταλισμα που αναφερετε!Απο εκτεταμενη αναζητηση σε διαφορα φορουμς διαπιστωσα οτι το προβλημα είναι εκτενές!Στη περιηγηση μου βρηκα καποιο μελος να αναφερει ότι το προβλημα ίσως να πηγαζει απο το φιλτρο λαδιου εξαιτιας καποιων βαλβιδων που βρισκονται μεσα του ετσι ωστε να κρατουν μια πιεση λαδιου ικανη για την λιπανση της καδενας.Αμέσως ανοιξα να δω το φιλτρο που μου είχε τοποθετησει η εν λογω εταιρεια!το φιλτρο εγραφε mega auto parts, κανενα αλλο χαρακτηριστικο (κωδικους προελευση)όπως συνηθως γραφουν.Την επομενη μερα το  αντικατεστησα με φιλτρο Man W 712/93 .Η εντυπωση που δοθηκε ηταν οτι η συχνοτητα του κροταλισματος μειωθηκε.

Εχει γινει γνωστο οτι ακομη και τα λαδια των κινητηρων που προμηθευονται πολλοι ¨επαγγελματιες΄ ειναι  σε μεγαλα βαρελια 10w40 με στοχο τη μειωση του κοστους.Πολυ φοβαμαι οτι μου τοτοθετησαν λιπαντικο αυτου του τυπου.ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΔΥΟ ΣΦΑΛΜΑΤΑ ΛΟΙΠΟΝ : Αλλο ιξωδες  απο το προβλεπομενο  οποτε δεν μπορει να εισχωρίσει ευκολα στα πολυ λεπτα σημεια και δευτερο χαμηλης ποιοτητας λιπαντικο που θα ειναι καταστροφικο για ενα κινητηρα σαν το δικο μας!

Σημερα λοιπον θα παω να αντικαταστησω το λιπαντικο αφου προμηθευτηκα ο ιδιος το γνωστο τυπο της castrol  titanioum 5w30 και θα ενημερωσω την ομαδα για τα αποτελεσματα!Ελπιζω να λυθει το προβλημα !!!!

ΥΓ Αυξηθηκε αισθητα και ο θορυβος του κινητηρα

Link to comment
Share on other sites

On 15/8/2017 at 6:42 ΜΜ, MaGiCPaiN said:

προειδοποίηση για τη πρόβλημα ? 

 

Είμαι κάτοχος ενός Golf 6 το οποίο τα αγόρασα πριν 6 μέρες.

 

Το αυτοκίνητο έχει πάνω 50,700 χιλιόμετρα, πριν την αγορά το πήγα σε συνεργείο VW όπου έγινε ο έλεγχος σε υπολογιστή και μου έβγαλε μια ένδειξη για χαμηλή τάση και με διαβεβαίωσε ο μηχανικός ότι ίσως να είχε μείνει από μπαταρία.

 

Της τελευταίες 2 μέρες την πρώτη φορά που το βάζω μπροστά ακούω για ένα με δύο δευτερόλεπτα ένα κροτάλισμα.

 

Να επισημάνω ότι στο αυτοκίνητο έγινε σέρβις και συγκεκριμένα

αλλαγή λαδιών Castrol Edge 5-30,

Μπουζιά της NGK,

αλλαγή φίλτρου λαδιού – αέρα – βενζίνης – καμπίνας,

τακάκια εμπρός πίσω της Textar.

 

Να ανησυχώ για τον θόρυβο ? Λέτε η αλλαγή μπαταρίας να διορθώσει το πρόβλημα ?

 

ΥΓ Η μπαταρία που φοράει είναι 400 CCA...

 

κοιτα..σε αλλους εβγαλε σφαλμα και το εσωσαν,σε αλλους δεν εβγαλε σφαλμα και επαθαν μεγαλη ζημια.ξαφνικα ..εγω μολις ο θορυβος εγινε πιο συχνος (στην αρχη το ειχα 2-3 φορες ολο το χρονο συνηθως το χειμωνα),πηγα προοληπτικα και το αλλαξα..και απο οτι ξερω και πολλα παιδια το αλλαξαν προοληπτικα...

αν το αφησεις μπορει α μην γινει και τιποτα.μπορει ομως να παθεις και ζημια με 3 μηδενικα πισω απο το πρωτο ψηφιο...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 16/8/2017 at 8:49 ΜΜ, activious said:

κοιτα..σε αλλους εβγαλε σφαλμα και το εσωσαν,σε αλλους δεν εβγαλε σφαλμα και επαθαν μεγαλη ζημια.ξαφνικα ..εγω μολις ο θορυβος εγινε πιο συχνος (στην αρχη το ειχα 2-3 φορες ολο το χρονο συνηθως το χειμωνα),πηγα προοληπτικα και το αλλαξα..και απο οτι ξερω και πολλα παιδια το αλλαξαν προοληπτικα...

αν το αφησεις μπορει α μην γινει και τιποτα.μπορει ομως να παθεις και ζημια με 3 μηδενικα πισω απο το πρωτο ψηφιο...

 

Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου, για την αλλαγή που αναφέρεις σε τι ακριβώς αναφέρεσαι ότι χρήζει αντικατάσταση ? 

Link to comment
Share on other sites

Το να κάνει λίγο κροτάλισμα, με πολύ μικρή διάρκεια (δευτερολέπτου πχ) και όχι πάντα, δεν είναι προάγγελος προβλήματος με καδένα, μην πανικοβάλετε τον κόσμο και δίνει τα 500άρικα χωρίς λόγο.

 

Έχω οδηγήσει 4 TSI (CAV) από καινούργια μεταξύ 2009 και 2012, και το μικρό αυτό κροτάλισμα στην κρύα εκκίνηση το έκαναν όλα από την αρχή. Δεν το έκανε πάντα, αλλά αραιά και πού και ποτέ με ζεστό κινητήρα. Μάλιστα στα 2 και όσο ήταν εντός εγγύηση, και αφού είχα διανύσει 40-50.000Km χωρίς πρόβλημα, είχαν αλλαχτεί όλα προληπτικά (σετ καδένας, μεταβλητός κλπ), προφανώς με γνήσια ανταλλακτικά. Ε, το κροταλισματάκι αυτό το έκανε πάλι, και μετά την αλλαγή. Και αρκετά Km μετά από αυτό, πάλι δεν είχα κανένα θέμα.

 

Είναι κατανοητό ότι οι περισσότεροι που θα γράψουν εδώ, θα είναι άτομα που είχαν όντως σημαντικό πρόβλημα για x y λόγους. Αλλά μην το γενικεύουμε πάντα χωρίς λόγο. 

 

  

Link to comment
Share on other sites

On 23/8/2017 at 2:55 ΠΜ, MaGiCPaiN said:

 

Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου, για την αλλαγή που αναφέρεις σε τι ακριβώς αναφέρεσαι ότι χρήζει αντικατάσταση ? 

ολο το σετ καδενας...

8 hours ago , PiNiOn said:

Το να κάνει λίγο κροτάλισμα, με πολύ μικρή διάρκεια (δευτερολέπτου πχ) και όχι πάντα, δεν είναι προάγγελος προβλήματος με καδένα, μην πανικοβάλετε τον κόσμο και δίνει τα 500άρικα χωρίς λόγο.

 

 

 

  

οταν το αλλαξα προοληπτικα, μιας και ακουγα το κροταλισμα μια στο τοσο οπως λεμε, και το ειδα ,μετα την αντικατασταση,μου ειπαν οτι ημουν τυχερος που προλαβα να την αλλαξω...

υπαρχει πιθανοτητα να μην παθει κατι αλλα υπαρχει και η πιθανοτητα να παθει...οποτε μπορει ο ιδιοκτητης να αποφασισει τι θα κανει με τα χρηματα του..

 

παντος εγω προσωπικα ξερω ατομο που σε καθε εκινηση κροταλιζει για αρκετα δευτερολεπτα και τα τελευταια 2-2,5 χρονια δεν επαθε κατι...αλλαειδα και αμαξι που ηταν για πεταμα στο συνεργειο και μου ειπε ο ιδιοκτητης οτι δεν ειχε κροταλισμα...

 

εγω προσωπικα,οταν μιλαμε για τετοιες ζημιες ,μιας και το αμαξι το εχεις αγορασει και κουραστηκες για να το πληρωσεις,ακομα και ενα 10% πιθανοτητα να υπαρχει να γινει η στραβη ,συμβουλευω τον φιλο να προβει στην αλλαγη αυτη..

 

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

21 λεπτά πριν , activious said:

ολο το σετ καδενας...

οταν το αλλαξα προοληπτικα, μιας και ακουγα το κροταλισμα μια στο τοσο οπως λεμε, και το ειδα ,μετα την αντικατασταση,μου ειπαν οτι ημουν τυχερος που προλαβα να την αλλαξω...

υπαρχει πιθανοτητα να μην παθει κατι αλλα υπαρχει και η πιθανοτητα να παθει...οποτε μπορει ο ιδιοκτητης να αποφασισει τι θα κανει με τα χρηματα του..

 

παντος εγω προσωπικα ξερω ατομο που σε καθε εκινηση κροταλιζει για αρκετα δευτερολεπτα και τα τελευταια 2-2,5 χρονια δεν επαθε κατι...αλλαειδα και αμαξι που ηταν για πεταμα στο συνεργειο και μου ειπε ο ιδιοκτητης οτι δεν ειχε κροταλισμα...

 

εγω προσωπικα,οταν μιλαμε για τετοιες ζημιες ,μιας και το αμαξι το εχεις αγορασει και κουραστηκες για να το πληρωσεις,ακομα και ενα 10% πιθανοτητα να υπαρχει να γινει η στραβη ,συμβουλευω τον φιλο να προβει στην αλλαγη αυτη..

 

+1

Link to comment
Share on other sites

Επανέρχομαι στο θεμα της καδενας μου!(κινητηρας CAV D με 160PS)

ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ : Στη προβλεπομενη συντηρηση που ειχα κανει μου τοποθετησαν φιλτρο no name και λιπαντικο υποτιθεται  Castrol titanioum 5w30.Ο κινητηρας απο την επομενη μερα αρχισε να χτυπαει 9 στις 10 εκκινησεις, το αφησα για 4000 χλμ νομιζωντας πως ειναι τυχαιο.Μετα ομως απο εκταταμενη περιηγηση καταλαβα πως δεν ειναι τυχαιο και πως κατι συμβαινει,ετσι ξεκινησα και εκανα τα παρακατω.

Αλλαγη φιλτρου λαδιου και λιπαντικου(τα αγορασα ο ιδιος και τα πηγα μονο για τοποθετηση, μπροστα μου) .Δεν ακουσα πια αυτο το κροταλισμα ουτε κρυο ουτε ζεστο.

Το καδενακι ησυχασε !!!!Ανακουφιση και παραλληλα προβληματισμος-ελλειψη εμπιστοσυνης για τους εν λόγω ¨μηχανικους-επαγγελματιες¨!

Συμπερασμα, προσοχη στο φιλτρου και το λιπαντικο ( φιλτρο MANN W 712/93 KAI Λιπαντικο Castrol titanioum 5w30)

 

 

θα επανελθω διανυοντας αρκετα χιλιομετρα για ενημερωση της ομαδας!

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα. Πριν ενα μηνα περιπου αγορασα ενα golf του 2009 μεταχειρισμενο με 59000 χιλιομετρα. Στην εκκινηση του κινητηρα το πρωι που ηταν κρυο μου εκανε ενα κροταλισμα για 2-3 δευτερολεπτα. Αυτο συννεβαινε καθε μερα στο Cold Start. Πηγα στον μηχανικο ( εξουσιοδοτημενο συνεργειο ) και μου αλλαξε καδενα γραναζια κτλ. με 400 ευρω. Πηρα το αμαξι και εχω ακομα το ιδιο προβλημα. Τι να κανω σε αυτη την περιπτωση; Εχω δει στα forums οτι εχει συμβει και σε αλλους να αλλαξουν το σετακι αυτο και να τους συννεχιζει το κροταλισμα κατα την εκκινηση το πρωι....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τον ηχο που περιγράφεις τον πρωτακουσα στα 98.000 χλμ αλλα ειναι απο το ρουλεμαν του συμπλέκτη τον οποιο ακομα δεν αλλαξα. Την ωρα που το ακους πατα συμπλέκτη κ πες μου αν ακουγεται την στιγμη εκείνη. Επισης θα πρεπει να σταματα μετα απο κανα 2λεπτο αν δεν κάνω λάθος.

Στάλθηκε από το LG-H955 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Πολυ πιθανό να ειναι και το γρανάζι του μεταβλητού...Ρώτα τον μηχανικό σου αν στο άλλαξε και αυτο..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.