Jump to content
kpol

Golf 5/6 - Καδένες Χρονισμού Σε Fsi & Tsi Μοτέρ

Recommended Posts

3 hours ago , simon-tsi said:

700 μου ειπαν εμενα στο εξπρες του Φιλοσιδη στη Λ.Καβαλας Περιστερι πριν 6-7 μηνες που ειχα ρωτησει

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Βαλε και ενα 150αρι για τα υπολοιπα :sword:

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μόλις σήμερα άλλαξα  καδένα,τεντωτηρα κ γλυστιερες σε Ibiza 1.2 TSi 7ετιας με μόλις 51,000km.Μου κάνε κ μένα το γνωστό θόρυβο το πρωί. Πήγα σε έμπειρο μηχανικό της Seat (εκτός αντιπροσωπείας) κ μου πρότεινε να μη βάλω την γνήσια. Τελικά με έπεισε κ έβαλα την 'BGA' Timing Chain Kit, Made in UK, τιμη όλα μαζί σετ,λάδια+εργασία 300€.Πρωτη μέρα πάντως η μηχανή "κελαηδαει" στο ρελαντί δεν ακούγεται καν κ το γκάζι του έχει γίνει πιο "νευρικό".Θα ήθελα κ την δική σας γνώμη αν έπραξα δλδ σωστά όσο αφορά το συγκεκριμένο ιμιτασιον σετ που επέλεξα κ γενικά για τις επιλογές μου!

 

ΥΓ:το συγκεκριμένο σετ μου είπε είναι δοκιμασμένο κ το έχει περάσει σε δεκάδες αμάξια κυρίως TSi.

 

 

Edited by StamatisTSi
Link to comment
Share on other sites

Διάβασα το θέμα σας,έχω αλλάξει κ εγώ πρόσφατα σε Ibiza του '11,μου το έβγαλε στις 95000 χιλιόμετρα.Επέλεξα κ εγώ ένα aftermarket ανταλλακτικό λόγω κόστους αλλά δεν θυμάμαι την μάρκα,δεν ασχολήθηκα καν,όχι όμως της πλάκας το πλήρωσα καλά. Αυτό που θέλω να ρωτήσω, παρατηρώ μια μικρή αρρυθμία στο κινητήρα όταν είναι στο ρελαντί, μετά βιας την ακούω αλλά υπάρχει. Μπορεί να οφείλεται στην αλυσίδα, ίσως κάποιος κακός χρονισμός,κακή εργασία από τον μάστορα; Παίζει κάτι τέτοιο ή να ανησυχώ για κάτι άλλο π.χ αντλία βενζίνης, πολλαπλάσιαστης;Βενζίνη βάζω πάντα από Shell κ τα μπουζί τα έχω αλλάξει το Νοέμβριο. Ξέρω τι θα μου πείτε,να πάω απο εκεί που το κανα να μου το δει κ είναι το λογικό, απλά λόγω δουλειάς το αναβάλλω συνεχώς. Δεν θέλω διάγνωση από εσάς μόνο αν γνωρίζει κάποιος αν υπάρχει πιθανότητα να φταίει η αλυσίδα;Και κάτι άλλο,αν υπάρξει αστοχία υλικού ή κακή δουλειά από τον μάστορα,η αλυσίδα σε προειδοποιεί από πριν με κάποιο κροτάλισμα-θόρυβο κ πάλι όπως πριν ή σου δίνει με την μία τις βαλβίδες στο χέρι;

Έθεσα το ερώτημα μου κ σε άλλο φόρουμ αλλά ακόμα δεν έχω λάβει απάντηση.

Link to comment
Share on other sites

600 Πηρα τιμη για οοολα, γραναζια καδενα, G13, Λαδια, Φ. Λαδιου τα παντα. Κλεινω εκει. Ολα με τον καινουριον κωδικο, γνησια και οχι μαλακιες Swag κλπ
210€ κάνουν καδένα τεντοτηρας γλιστρες.
Άρα 390€ για τα άλλα. Πολλά......

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

600 Πηρα τιμη για οοολα, γραναζια καδενα, G13, Λαδια, Φ. Λαδιου τα παντα. Κλεινω εκει. Ολα με τον καινουριον κωδικο, γνησια και οχι μαλακιες Swag κλπ
210€ κάνουν καδένα τεντοτηρας γλιστρες.
Άρα 390€ για τα άλλα. Πολλά......

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

32 λεπτά πριν , cjgeorgio said:

210€ κάνουν καδένα τεντοτηρας γλιστρες.
Άρα 390€ για τα άλλα. Πολλά......

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Δεν ειναι πολλα, βαλε καμια 160€ (οσο  παει Τέλος πάντων) λαδια φίλτρο παραφλου,η εργασια ειναι μια εργάσιμη, εχει ολο το.μοτερ λυσιμο. Βαλε κολλα για το Κάρτερ, τετοιου.ειδους καλούδια επιπλέον.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι πολλα, βαλε καμια 160€ (οσο  παει Τέλος πάντων) λαδια φίλτρο παραφλου,η εργασια ειναι μια εργάσιμη, εχει ολο το.μοτερ λυσιμο. Βαλε κολλα για το Κάρτερ, τετοιου.ειδους καλούδια επιπλέον.
Μέσα στην τιμή που λες είναι και η εργασία;

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , cjgeorgio said:

Μέσα στην τιμή που λες είναι και η εργασία;

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Εννοείται αυτο.. ειπα ολα.

Link to comment
Share on other sites

Οι τιμές που γράφετε παραπάνω ΔΕΝ παίζουν. 80Ε έχει το σετ καδένας (με τεντωτήρες, γλύστρες κλπ) και 200Ε το γρανάζι μεταβλητού. Με τα εργατικά και 2-3 παρελκόμενα δε φεύγουμε από τα 500Ε (χωρίς ΦΠΑ).

Link to comment
Share on other sites

Οι τιμές που γράφετε παραπάνω ΔΕΝ παίζουν. 80Ε έχει το σετ καδένας (με τεντωτήρες, γλύστρες κλπ) και 200Ε το γρανάζι μεταβλητού. Με τα εργατικά και 2-3 παρελκόμενα δε φεύγουμε από τα 500Ε (χωρίς ΦΠΑ).
80€-90€ σκέτη η καδένα 60€ τεντωτήρας και 60€ οι γλυστρες. Αυτές είναι οι τιμές εδώ Γερμανία. Το γρανάζι δεν λέει κανείς ότι πρέπει να αλλαχτεί. Αυτό που έχει καινούργιο κωδικό είναι ο τεντωτήρας. Απλά λες μια που το ανοίγω ας αλλάξω και την καδένα. Η καδένα ίδια είναι. Δλδ μπορεί κάποιος να αλλάξει μόνο τεντωτήρα και θα είναι οκ. Τώρα τα εργατικά είναι ανάλογα που θα πέσεις. Πάντως εδώ Γερμανία εργατικά μόνο για αυτό θέλουν 1500€.

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , cjgeorgio said:

80€-90€ σκέτη η καδένα 60€ τεντωτήρας και 60€ οι γλυστρες. Αυτές είναι οι τιμές εδώ Γερμανία. Το γρανάζι δεν λέει κανείς ότι πρέπει να αλλαχτεί. Αυτό που έχει καινούργιο κωδικό είναι ο τεντωτήρας. Απλά λες μια που το ανοίγω ας αλλάξω και την καδένα. Η καδένα ίδια είναι. Δλδ μπορεί κάποιος να αλλάξει μόνο τεντωτήρα και θα είναι οκ. Τώρα τα εργατικά είναι ανάλογα που θα πέσεις. Πάντως εδώ Γερμανία εργατικά μόνο για αυτό θέλουν 1500€.

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Η τιμή αυτή είναι από συνεργείο (όχι αντιπροσωπεία).

Link to comment
Share on other sites

Η τιμή αυτή είναι από συνεργείο (όχι αντιπροσωπεία).
Δηλαδή 80 ευρώ και παίρνεις καδένα τεντωτήρα και γλυστρες μαζί;
Από ποια εταιρεία είναι και ποια η διαφορά από αυτά που πουλάει η αντιπροσωπεία;

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Παιδία για ποιό αμάξι μιλάτε; Εγώ πριν μερικές μέρες έβαλα σε TSi 1.2 σετ καδένα, τεντωτηρα κ γλυστρες 130€ μάρκας 'BGA' Made in UK κ όχι Made in China όπως η γνήσια!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παιδία για ποιό αμάξι μιλάτε; Εγώ πριν μερικές μέρες έβαλα σε TSi 1.2 σετ καδένα, τεντωτηρα κ γλυστρες 130€ μάρκας 'BGA' Made in UK κ όχι Made in China όπως η γνήσια!
Εγώ λέω για 1.8 tsi με τιμές από αντιπροσωπεία Γερμανία.
Τα BGA είναι πιο καλά από τα γνήσια;


Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

4 λεπτά πριν , cjgeorgio said:

Εγώ λέω για 1.8 tsi με τιμές από αντιπροσωπεία Γερμανία.
Τα BGA είναι πιο καλά από τα γνήσια;


Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Εγώ το πήγα έξω σε μηχανικό που ήταν στη Seat πανω από 20 χρόνια,δλδ στη πορεία του έχει αλλάξει εκατοντάδες καδένες κ μου πρότεινε να βάλω 'BGA',νέα κ πιο ενισχυμένη.Μου είπε φυσικά ότι την έχει βάλει κ σε μεγαλύτερα μοτέρ. Μου προτείνε βέβαια κ την γνήσια αλλά μου εξήγησε τα θέματα που έχουν κ ότι είναι κινεζικές με τις προδιαγραφές βέβαια της VW. Εγώ τον εμπιστεύτηκα μόνο κ μόνο για την εμπειρία του. Θυμάμαι πριν 20 χρόνια όταν αυτός ακόμα δούλευε στην αντιπροσωπεία,το αμάξι του πατέρα μου αυτός το έπιανε.

Link to comment
Share on other sites

Επειδη δουλευω σε ανταλλακτικα η τιμη του 80 για σετ δεν νομιζω οτι υπαρχει πουθενα. Επισης το σετ καδενας για TSI μετα το 2011 αλλαζει.

Link to comment
Share on other sites

3 λεπτά πριν , cjgeorgio said:

Δηλαδή 80 ευρώ και παίρνεις καδένα τεντωτήρα και γλυστρες μαζί;
Από ποια εταιρεία είναι και ποια η διαφορά από αυτά που πουλάει η αντιπροσωπεία;

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Έτσι μου είπε ένας γνωστός που δούλευε σε μάστορα. Ότι αγοράζει 80Ε την καδένα με τα παρελκόμενα και 200Ε το γρανάζι μεταβλητού χρονισμού. Ρωτώντας σε ένα συνεργείο (κοντά στο ΙΚΕΑ), που το πάει χρόνια ένας φίλος, μου είπε για 500Ε με VW υλικά, όλα μαζί.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγω θεωρω decent τη τιμή που μου εδωσε για ΒΜΥ.. ειναι και η εξειδίκευση, και η εμπιστοσύνη παίδια, στάνταρ αν παω μια.βόλτα Λιοσια μερια κλπ θα βρω με λιγότερα. Πας εκει ομως? Εγω Προσωπικά οχι.  Είναι και αυτο μαζι..

 

Υ/Σ δεν το λέω ρατσιστικά.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά,

 

Να ρωτήσω κάτι ο κωδικός του ανταλλακτικού μόνο για το γρανάζι του μεταβλητού είναι ο 03C109088E? Εγώ που ρώτησα σε 2 διαφορετικά μαγαζιά με ανταλλακτικά μου είπαν ότι με 220-230ε τα παίρνεις όλα

 

Επίσης δείτε αυτά:

https://www.ebay.com/itm/HP0006-Nockenwellensteller-Camshaft-adjuster-Skoda-VW-1-4-TSI-03C109088E-/262137653393

https://www.ebay.com/itm/Nockenwellenversteller-VW-Audi-Seat-Skoda-1-4-TSI-1-6-FSI-03C109088E-BAG-BMY/222659449263?_trkparms=aid%3D888007%26algo%3DDISC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D49894%26meid%3Db0abe11caf6e4a8e984c0c68dad7235d%26pid%3D100009%26rk%3D1%26rkt%3D1%26sd%3D262137653393&_trksid=p2047675.c100009.m1982

https://www.onlinecarparts.co.uk/oenumber/03c109088e.html

είναι αυτό?

Link to comment
Share on other sites

Καντε ενα κοπο και διαβαστε και πιο πισω


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Παιδάκια καλησπέρα. Γύρισα από το συνεργείο της vw για το tiguan 2.0 με τα 200 γαϊδούρια. Βρήκαν σπασμένη την αντλία νερου(την είχαμε αλλάξει εκτός με 300 ευρώ για αυθεντική και ήταν ιμιτασιόν) κόστος 700 ευρώ. Συν καδένα με όλα τα παρελκόμενα 1200 ευρώ, πάμε στα 2000. Στην τιμή αυτή περιλαμβάνονται και τα εργατικά ή όχι; Προσπαθώ να ψήσω τον πατέρα μου να το δώσει. Από την vw μέσα κάποιος μας είπε να το ξεφορτωθούμε γιατί θα παίρνουμε αρκετά προβλήματα πλέον. Χιλιόμετρα 250.000 τα περισσότερα σε δρόμους μεγάλους και σχεδόν καθόλου μέσα στο κέντρο. Ο φαδερ επιμένει πως πρέπει να φτιαχτεί εγώ επιμένω να το δώσει γιατί μόνο προβλήματα παίρνουμε στα 195.000 αλλάξαμε με 700 ευρώ τα δυο βεντιλατερ. Έξω μας βάζουν ιμιτασιόν όποτε αναγκαζόμαστε να πάμε αντιπροσωπεία.

Edited by vastil
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στην ομάδα!! 

Επανέρχομαι με το γνωστό πρόβλημα της καδενας μας!Κινητήρας CAVD. 

Από τις τελευταίες ενοχλήσεις που είχα έπειτα από αλλαγή λιπαντικου και φίλτρου λαδιού (αμφιβολου ποιότητας) έδειξε να ηρεμει το καδενακι στις πρωινές εκκινησεις με τοποθέτηση φίλτρου Mann 71293 και castrol 5w30! Τελικά στη πράξη αποδείχθηκε ότι εάν το αυτοκίνητο μείνει σε ακινησία πάνω από δύο μέρες η καδενα χτυπάει για 3-4 sec. Το αυτοκίνητο κινείται σχεδόν καθημερινά! Το ερώτημα που γεννάται είναι το εξης: υπάρχει περίπτωση να προκαλέσει κάποιο πρόβλημα μελλοντικά στο κινητήρα αυτή η δυσλειτουργια των 3-4 δευτερόλεπτων; Όταν έγινε η αλλαγή του λιπαντικου με το φίλτρο αμφιβολου ποιότητος ο μηχανικός μου είπε να μην πιεζω τον κινητήρα εάν η θερμοκρασία του λαδιού δεν ξεπεράσει τους 70 C ! Υπάρχει κάποιο μέλος που μπορεί να προτείνει κάτι; 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα τι εννοείς ακριβώς με το φίλτρο αμφιβόλου ποιότητας???

 

Τη φίλτρο έβαλες?  Το Mann filter δεν έχεις βάλει.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.