Jump to content
kpol

Golf 5/6 - Καδένες Χρονισμού Σε Fsi & Tsi Μοτέρ

Recommended Posts

Αναφέρομαι στη μαμά της vw που έχει ανεβάσει κι ο OMINUS...της fai δε ξέρω τι λέει για τις bga έχω ακούσει καλά λόγια από aftermarket

Edited by thodoris91
Link to comment
Share on other sites

Αναφέρομαι στη μαμά της vw που έχει ανεβάσει κι ο OMINUS...της fai δε ξέρω τι λέει για τις bga έχω ακούσει καλά λόγια από aftermarket

Εγώ ψάχνω αυτό το σετ https://webcat.schaeffler.com/web/schaeffler/en/PKW/121/4991/19469/204/559%200154%2031_1389/applicationSearch.xhtml?result=1593134030608&showResult=1 αλλά δεν βλέπω να υπάρχει διαθέσιμο πουθενά. Ο συγκεκριμένος όμιλος είναι ένας απτους βασικούς προμηθευτές ανταλλακτικών για vag από εργοστασιακή τοποθέτηση.

 

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο αυτο είναι το νόημα να γίνεται συζήτηση για το ψάξιμο.

Ρωτώντας πας στην πόλη έλεγε ο λαός.

Απλά οποιαδήποτε πληροφορία πρέπει να διασταυρώνεται και να επαληθεύεται

Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους! Πρέπει να αλλάξω σετ καδένας χρονισμού σε Golf V 1,4 TSI 140hp του 2008. Ο μηχανικός είναι εξαιρετικός και έχει αποδείξει της γνώσεις του. Έχω ένα θέμα μόνο, πάντα επιμένει σε γνήσια ανταλλακτικά και δεν δέχεται να ακούσει για aftermarket.

Καινούριο σετ από αντιπροσωπία κοστίζει 340 ευρώ.

Έχει κανείς άποψη η πρόταση για καλή οικονομικότερη λύση?

Ευχαριστώ πολύ 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους! Πρέπει να αλλάξω σετ καδένας χρονισμού σε Golf V 1,4 TSI 140hp του 2008. Ο μηχανικός είναι εξαιρετικός και έχει αποδείξει της γνώσεις του. Έχω ένα θέμα μόνο, πάντα επιμένει σε γνήσια ανταλλακτικά και δεν δέχεται να ακούσει για aftermarket.
Καινούριο σετ από αντιπροσωπία κοστίζει 340 ευρώ.
Έχει κανείς άποψη η πρόταση για καλή οικονομικότερη λύση?
Ευχαριστώ πολύ 
Καλα σου προτείνει μονο γνησια καδενα

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ακου τον μηχανικο σου..καλα σου λεει..αν βαλεις αφτερμαρκετ η ζημια που μπορει να προκληθει θα ειναι πολλαπλασια σε αξια

Link to comment
Share on other sites

Βγήκα το πλήρες σετ χρονισμού  FAI Auto Parts TCK87VVT στα 310,42.

Οπότε το γνήσιο σετ χρονισμού είναι μονόδρομος.

Link to comment
Share on other sites

Τα εργατικα ποσο θα σου κοστισουν φιλε? Περιμενα ποιο ακριβη την καδενα? Μηπως θα μεινει το γραναζι μεταβλητου το ιδιο? Εχει βελτιωθει κατι στις νεες καδενες μηπως σ εχει πει ο μηχανικος σου? Απλα τα ρωταω αν ποτε χρειαστει να ξερω τι μου γινετε κ μενα .Πιστευω σωζετε η καδενα με πιο συχνη αλλαγη λαδιου και καλης ποιοτητας.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

53 λεπτά πριν , GIANNIS_KAN said:

Τα εργατικα ποσο θα σου κοστισουν φιλε? Περιμενα ποιο ακριβη την καδενα? Μηπως θα μεινει το γραναζι μεταβλητου το ιδιο? Εχει βελτιωθει κατι στις νεες καδενες μηπως σ εχει πει ο μηχανικος σου? Απλα τα ρωταω αν ποτε χρειαστει να ξερω τι μου γινετε κ μενα .Πιστευω σωζετε η καδενα με πιο συχνη αλλαγη λαδιου και καλης ποιοτητας.

To A και το Ω για την διάρκεια ζωής των εντόσθιων του κινητήρα είναι η συχνή αλλαγή λαδιού + φίλτρο, ο σωστός τύπος λαδιού και η μάρκα λαδιού.

Link to comment
Share on other sites

σετ καδενας απο την αντιπροσωπεια και αλλαγη καθε 7.500 χλμ και εισαι κομπλε λεμε...λαδια υπαρχει θεμα που θα σε καλυψει ηδη ανοιχτο..ακολουθησε την προδιαγραφη του κινητηρα

Edited by TMESSOLO
Link to comment
Share on other sites

Μεταφέρθηκε εδώ. Ρίξε μια ματιά για τις απορίες σου

 

Κάνουμε μια αναζήτηση πριν ανοίξουμε νέο θέμα.

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα σας φίλοι και καλό Σ/Κ με υγεία σε όλους.

 

 

θα ήθελα να ρωτήσω το εξής σας  παρακαλώ πολύ σχετικάμε την καδένα χρονισμού στα μοτέρ TSI 

 

 

εγώ διαβάσει στα σχετικά θέματα που γίνετε συζήτηση για την καδένα χρονισμού. 

 

ότι υπάρχουν 2 κωδική καδένας, ένας παλιός και ένας καινούργιος.

 

 

σχετικά με τον καινούργιο κωδικό καδένας υπάρχει κάποιος που να την έχει σε φωτογραφίες που να φαίνεται πως είναι η παλιά καδένα (ο παλιός κωδικός)

και πως είναι η καινούργια καδένα (ο Νέος κωδικός)

 

μπερδεύτηκα κάπου με τους κωδικούς;? 

 

 

και θα ήθελα όποιος γνωρίζει πως είναι να με διαφωτίσει στο θέμα αυτο 

 

 

 

γιατί σήμερα κοιτούσα μια επισκευή ενός μοτέρ TSI και συγκεκριμένα από Tiguan στο YouTube.

 

το οποίο Tiguan ήταν σχετικά νέο μοντέλο κάπου μετάξι πρέπει να ήταν από το 2011- 2012 κάπου εκεί ανάμεσα.

 

 

και ο μηχανικός του συνεργείου που έκανε την επισκευή- αλλαγή της καδένας έδειχνε στο video της καδένες. Αυτή που είχε το αμάξι από το εργοστάσιο και την νέα καδένα που θα έβαζε στο αμάξι η οποία μου έκανε εντύπωση στο πώς ήταν κατασκευασμένει η οποία ήταν όπως και όλα τα υλικά από την VW

 

 

από το video που είδα πιστεύω ότι το μοτέρ ήταν TSI με τα 140hp η και ποίο πάνω από αυτά τα άλογα

 

 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν επανέρχομαι στο θέμα με την καδένα. (Δεν εχω πρόβλημα εγω.)

 

Γενικα Συζήτηση γίνεται στο όλο θέμα.

 

 

Καταρχήν θα ηθελα απο τους γνώστες την βοήθεια τους.

 

Η καινούργια καδένα για τους κινητήρες TSI ειναι σαν αυτη εδω της φωτογραφίας,  η οποία εχει δόντια επάνω της.

 

e016b89s-960.thumb.jpg.50fa075da25b45d38c9801d1a83fe7db.jpg

 

 

 

Και επίσης για μοτέρ 1400 tsi caxa 122hp εχω βρει εναν κωδικό ως set. 03C198229C

 

4e035a1s-960.jpg.4dbcb5d699877ae4906d3d771e507503.jpg

 

Ο κωδικός αυτός που αναφέρεται ειναι τελικα ενας Κωδικός που περιλαμβάνει τα πάντα σε ενα πακέτο???

 

Η πρέπει να πας ψάχνοντας με βάση τον αριθμό πλαισίου?

 

 

Πληροφορίες για την καδένα εδω.

 

https://www.drive2.com/l/468131095372628043/

 

https://www.drive2.com/parts/vag/03c198229c/B9bjwEAAANU

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Έχει δύο διαφορετικά σετ νομίζω ανάλογα με τον κωδικό του κινητήρα και το MY το αλλο τελειώνει σε b αν δεν κάνω λάθος...

Link to comment
Share on other sites

αααα ρε VAG....Eπανέρχομαι κι εγώ στο θέμα καθώς σε 1.4tsi CAX τον Ιούλιο αγοράστηκε γνήσια καδένα (Καδένα, τεντωτήρας, γλύστρες, φλάντζα και όχι κάποιο ολόκληρο set) από γνωστό μαγαζί με VW ανταλλακτικά στην Αθήνα και τώρα μετά από 5 μήνες περίπου η καδένα κάνει ξανά πολύ θόρυβο στην κρύα εκκίνηση.

Πήρα τηλέφωνο στο κατάστημα και μου είπε ίσως είναι ο μεταβλητός και ότι δεν τους έχουν επιστρέψει καθόλου τέτοιες καδένες...Αλλάχτηκαν τα λάδια και το φίλτρο λαδιού και το πρόβλημα παραμένει. 

Τι μπορεί να πήγε στραβά τόσο σύντομα ρε γαμώτο; Υπάρχουν "μαιμου" γνήσια ανταλλακτικά; 
Το κιτ 03C198229C το έχει δοκιμάσει κανένας; 

Link to comment
Share on other sites

αααα ρε VAG....Eπανέρχομαι κι εγώ στο θέμα καθώς σε 1.4tsi CAX τον Ιούλιο αγοράστηκε γνήσια καδένα (Καδένα, τεντωτήρας, γλύστρες, φλάντζα και όχι κάποιο ολόκληρο set) από γνωστό μαγαζί με VW ανταλλακτικά στην Αθήνα και τώρα μετά από 5 μήνες περίπου η καδένα κάνει ξανά πολύ θόρυβο στην κρύα εκκίνηση.

Πήρα τηλέφωνο στο κατάστημα και μου είπε ίσως είναι ο μεταβλητός και ότι δεν τους έχουν επιστρέψει καθόλου τέτοιες καδένες...Αλλάχτηκαν τα λάδια και το φίλτρο λαδιού και το πρόβλημα παραμένει. 

Τι μπορεί να πήγε στραβά τόσο σύντομα ρε γαμώτο; Υπάρχουν "μαιμου" γνήσια ανταλλακτικά; 
Το κιτ 03C198229C το έχει δοκιμάσει κανένας; 

Οταν λες γνωστο μαγαζι; Οχι αντιπροσωπεια; Και πως εβαλες αυτον τον κωδικο; Η αντιπροσωπεια αναλογα με τον κωδικο κινητρα CAXκαι τα επομενα 3 γραμματα σου βγαζει σετ αντικαταστασης καδενας χρονισμου κομπλε που κανει για το μοτερ σου...μονο ετσι εισαι σιγουρος οτι μπηκε η σωστη.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Μαγαζί με VW ανταλλακτικά στην Αθήνα....δεν θέλω να γράψω όνομα για ευνόητους λόγους.
Το αμάξι δεν είναι VW αλλά Audi A3 8Ρ CAXC. Δεν ζήτησε extra στοιχεία για το αμάξι και μου είπε ότι έχει μεμονομένα καδένα, τεντωτήρα, γλίστρες, φλάντζα γι αυτό το αμάξι(όχι κομπλέ σετ). Τότε ρώτησα για κομπλέ σετ (με μεταβλητό κτλ) και μου είπε ότι μπορώ να βάλω από BMY/BLG άμα αλλάξω και την καδένα της αντλίας του λαδιού. Φάνηκε σίγουρος και δίνει δεκάδες σετ σε συνεργεία VW.


Δεν νομίζω να μπήκαν λάθος κωδικοί. Το κακό είναι ότι δεν έχω κρατήσει τους κωδικούς που μπήκαν....

Link to comment
Share on other sites

Για όσους ενδιαφέρονται για τους CAX κινητήρες το ίδιο σετ με τους twincharged παίρνουν και τα δικά μας. Άλλαξα στο δικό μου (golf vi tsi 122ps) στα 155.000km γιατί είχε αρχίσει να κροταλιζει. Το γνήσιο σετ με μεταβλητό κλπ γύρω στα 370-380€ έχει αυτήν την περίοδο συν κάποια έξτρα πράγματα που χρειάζονται για να ικανοποιηθεί η τελευταία τεχνική οδηγία.

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

On 10/9/2021 at 12:31 ΜΜ, thodoris91 said:

Για όσους ενδιαφέρονται για τους CAX κινητήρες το ίδιο σετ με τους twincharged παίρνουν και τα δικά μας. Άλλαξα στο δικό μου (golf vi tsi 122ps) στα 155.000km γιατί είχε αρχίσει να κροταλιζει. Το γνήσιο σετ με μεταβλητό κλπ γύρω στα 370-380€ έχει αυτήν την περίοδο συν κάποια έξτρα πράγματα που χρειάζονται για να ικανοποιηθεί η τελευταία τεχνική οδηγία.

Ποιά είναι η τελευταία τεχνική οδηγία ? Μπορείς να αναφερεις 2 πράγματα ???/

 

Link to comment
Share on other sites

Να σου πω δεν ξέρω περαιτέρω λεπτομέρειες...το καινούργιο σετ περιλαμβάνει καδένα, τεντωτητα, γλιστρες , μεταβλητό, γρανάζι εκκεντροφόρου, γρανάζι στρόφαλου και χρειάζονται σίγουρα φλάντζα καθρέφτη, βίδες, κόλλες κλπ...μετά μου είπε αναλόγως κωδικό κινητήρα θέλει και κάποια άλλα πράγματα (κάποια θέλουν.και καδενα-γραναζι αντλίας λαδιού και κάτι σωληνάκια μου είπε)...εγώ το πήγα σε εξειδικευμένο που βάζει μόνο γνήσια ανταλλακτικά από αντιπροσωπεία...το πρόβλημα είναι ότι τα περισσότερα "εξειδικευμένα" που ρώτησα δεν ξέρουν τι τους γίνεται ( άλλοι βάζουν after market, άλλοι μου έλεγαν ότι δε χρειάζεται αλλαγή ο μεταβλητός, άλλοι ότι για το CAX δε δίνει σετ κα)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Αντιπροσωπεια με vin και αναλογα βγαινει λιστα ανταλλακτικων.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Λοποιν και εγω κατοχος golf mk5 140hp (BMY κινητηρας) και ακουω αραια και που το κροταλισμα σε κρυα εκινηση. Αφου διαβασα αναλυτικα το thread, τεινω για αλαγη σε αντιπρωσοπια, λογω του κιτ που δινουν (εχει και γραναζι μεταβλητου, συμβατοτητας) και λογω της εγγυησης. Ρωτησα σχεδον ολα τα εξουσιδιωτημενα Αθηνα η τιμη του κιτ πλεον ειναι περιπου στα 390 με 400ε (με γραναζι μεταβλητου μεσα). Τιμες που πηρα ολες με εργατικα μεσα στα 900 ευρω και πανω :(. Μονο Χαλκιδα μου ειπαν για 820, ελαφρως ποιο κατω. Επισης τεινω μιας που θα γινει η δουλεια να αλαξω και το γραναζι μεταβλητου, μιας που ειδα στο thread 2 φιλους αλαζοντας μονο καδενα να εχουν το κροταλισμα παλι.. Σας φαινετε τραβηγμενη η τιμη? Παλιοτερα μου φανηκε διναν λιγο ποιο φθηνα το σετ, εχει κανει προσφατα κανεις αλαγη σε εξουδιωτημενο με καλυτερη τιμη? 

Edited by Epikouros
Link to comment
Share on other sites

Η καινούργια καδένα έτσι κι αλλιώς δεν είναι συμβατή με το παλιό γρανάζι μεταβλητού, οπότε η αλλαγή του είναι αναγκαία... παλιότερα είχε γύρω στα 100€ λιγότερο το σετ...

Link to comment
Share on other sites

Δες στην αντιπροσωπεια με το vin υπαρχει οδηγια για καθε μοτερ.
Στο BMY θελει 2-3 πραγματακια ακομα.
Πχ σωληνακι παροχης λαδιου τουρμπινας
Τα ειχα γραψει παλιοτερα


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.