Jump to content
kpol

Golf 5/6 - Καδένες Χρονισμού Σε Fsi & Tsi Μοτέρ

Recommended Posts

On 6/10/2017 at 0:15 ΜΜ, Nikounlucky said:

Καλησπέρα έχω ένα golf του 2007 1400 άλογα 140 ίππους tsi και σήμερα το πρωί όπως το έβαλα μπροστά άναψε το λαμπακι μηχανής αναβοσβήνε για την ακρίβεια μετά έσβησε το άναψα 2-3 φορές αλλά δεν ξανά άναψε θερμοκρασία και λοιπά κανονικά κανένα πρόβλημα στον δρόμο τι μπορεί να είναι 

τι σε εκανε να το γραψεις συγκεκριμενα στο Post με καδενα; 
το λαμπακι μπορει να εινα χιλιαδες πραγματα.

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδιά,

έχω αγοράσει το 1.4 με τα 140Hp, αλλά έχω κάποιο θέμα μάλλον με το τον μεταβλητό χρονισμό. Ας πάρουμε τα πράγματα απο την αρχή λοιπόν. Το αυτοκίνητο το αγόρασα μεταχειρισμένο απο την καρέντα. Όταν πήγα και το είδα, το άναψα και αμέσως αυτό έσβησε!! Ο πωλητής μου είπε οτι θα το πάει στο σερβις και λογικά μέσα σε μία ημέρα θα είναι έτοιμο, αφού δεν είναι κάτι σημαντικό. Μην πολυλογω η μία ημέρα έγινε ενάμιση μήνας, με πόρισμα αλλάγη καλωδίωσης μηχανής!!! Όταν το πήρα στα χέρια μου μετά απο μία ημέρα άναψε το check engine.Επόμενη κίνηση μου λοιπόν vcds και εύρεση βλαβης G71. Αλλαγή G71 και καμία βελτίωση. (Μάλλον στην καρεντα άλλαξαν και αυτοι τον αισθητήρα και κατέληξαν οτι φταίει η καλωδίωση!!)) Τα συμπτώματα του κινητήρα είναι κυρίως το ασταθές ρελαντί και αρκετά misfires. Μετά απο αρκετό ψάξιμο διαπίστωσα λοιπόν οτι όταν αποσυνδέω το βύσμα της βαλβίδας που ελέγχει το μεταβλητό γρανάζι το αυτοκίνητο γίνεται τέλειο!! Βέβαια δεν έχω μεταβλητό χρονισμό πλέον. Καθάρισα την βαλβίδα..τίποτα. Την άλλαξα με μεταχειρισμένη.... τίποτα. Στο vcds στο μπλοκ 92 βλέπω κάποιες γωνίες αλλά δεν ξέρω ποιος είναι οι σωστές. Ερωτήσεις λοιπόν. Σας έχει τύχει κάτι ανάλογο? Υπάρχει περίπτωση το αυτοκίνητο να είναι ασυχρόνιστο? Αν ναι πως μπορώ να το ελέγξω? Γενικά ιδέες?

Αυτά προς το παρών

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω 1.8 tsi K04 (bzb). Έχω κάνει 144.000χλμ και έχει φάει πολύ σκίσιμο. Ούτε λάδι καίει μα ούτε θέμα με την καδένα. Από ότι κατάλαβα όντως τα αμάξια που χτύπησαν ήταν κοντά στα 100.000χλμ... Αν περάσεις αυτό το ψυχολογικό νούμερο είσαι οκ... Νομίζω...

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 


 

Edited by activious
merge
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 13/6/2017 at 4:59 ΜΜ, cjgeorgio said:
Εγώ έχω 1.8 tsi K04 (bzb). Έχω κάνει 144.000χλμ και έχει φάει πολύ σκίσιμο. Ούτε λάδι καίει μα ούτε θέμα με την καδένα. Από ότι κατάλαβα όντως τα αμάξια που χτύπησαν ήταν κοντά στα 100.000χλμ... Αν περάσεις αυτό το ψυχολογικό νούμερο είσαι οκ... Νομίζω...

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 


Εχω κ εγω το ιδιο ψυχολογικο προβλημα επειδη βλεπω πολλους να αλλαζουν καδενα πρις τις 100.000χλμ. Το δικο μου ειναι 122αρι τωρα εχω 102.000χλμ κ καμια φορα ακουγεται η καδενα οταν βαζω μπρος για 1 δευτερολεπτο κ μετα σταματαει. Ο μηχανικος μου ειπε ειναι φυσιολογικο διοτι εκεινη την ωρα τα λαδια βρισκονται κατω στο καρτερ κ μεχρι να τα ψεκασει στους κυλινδους ακουγεται λιγο. Μακαρι να μεινει ετσι αφου δεν εχει θεμα...αλλα οπως ειπες παντα θα εχεις τον φοβο μηπως κ τελικα παρουσιασει το προβλημα καδενας.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by activious
merge
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Στο δικό μου μοντέλο η vw έχει αλλάξει κωδικό ανταλλακτικού με πιο νέο και ο παλιός είναι με κόκκινο.... Αλλά δεν είδα καμία ανάκληση...


Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Edited by activious
merge
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 30/5/2017 at 8:03 ΜΜ, nikdev said:

Βαλτο για διαγνωση.

 

Να προσεξεις τις επομενες μερες αν κανει κανα θορυβο η καδενα.

Αν κανει να δεις το χρονισμα.

 

On 8/6/2017 at 9:23 ΜΜ, activious said:

δεν το ξαναεβγαλε...

μονο η αντιπροσωπεια του Βολου επιμενει να παω για ελεγχο χρονισματος,αλλα οχι με υπολογιστη αλλα να ανοιξουν το καπακι στα πλαγια και να το κανουν...δεν ξερω τι να κανω...απο την μια δεν ξαναεβγαλε σφαλμα , και απο την αλλη κανω τον ελεγχο και μου βγαινει απο το μυαλο..

αλλα να δωσω και 50αρι χωρις λογο?

το πηγα σημερα για χρονισμα..πριν το αφησω τον ρωτησα γιατι δεν το κανει με τον υπολογιστη..ειπε ενταξει..κοιταξε κατι στο 90-91-92-93-94 (δεν θυμαμαι καλα ποιο νουμερο) και ειπε οτι το αμαξι ειναι μια χαρα και δεν χρειαζεται να το ανοιξουμε για να το κανουμε χρονισμα...

οποτε το αφησαμε ετσι...

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

Αυτό εννoούμε μίστερ.. Πριν το κατσαβίδι υπάρχει το vagcom. :thumbsu:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από μένα , εγώ όπως και πολλοί άλλοι από ότι διαβάζω πήγα και πήρα απο την αντιπροσωπεία το νεο πλήρες σετακι καδένας( με γραναζι και λοιπά) το οποιο τοποθετήθηκε πριν μια εβδομάδα και έχοντας αφήσει το αυτοκίνητο μετά απο 2 μέρες ακινησίας πάω όλο χαρά να βάλω μπροστά το αυτοκίνητο και ο θόρυβος υπαρχει ακόμα συνοδευόμενος απο 1.200 - 1.300 στροφες για περίπου 5-6 δευτερόλεπτα και προσπαθώ να καταλάβω τι στην ευχή συμβαίνει. 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago , chalou284 said:

Καλησπέρα και από μένα , εγώ όπως και πολλοί άλλοι από ότι διαβάζω πήγα και πήρα απο την αντιπροσωπεία το νεο πλήρες σετακι καδένας( με γραναζι και λοιπά) το οποιο τοποθετήθηκε πριν μια εβδομάδα και έχοντας αφήσει το αυτοκίνητο μετά απο 2 μέρες ακινησίας πάω όλο χαρά να βάλω μπροστά το αυτοκίνητο και ο θόρυβος υπαρχει ακόμα συνοδευόμενος απο 1.200 - 1.300 στροφες για περίπου 5-6 δευτερόλεπτα και προσπαθώ να καταλάβω τι στην ευχή συμβαίνει. 

Αυτό είναι φυσιολογικό, cold start κάνει.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από μένα , εγώ όπως και πολλοί άλλοι από ότι διαβάζω πήγα και πήρα απο την αντιπροσωπεία το νεο πλήρες σετακι καδένας( με γραναζι και λοιπά) το οποιο τοποθετήθηκε πριν μια εβδομάδα και έχοντας αφήσει το αυτοκίνητο μετά απο 2 μέρες ακινησίας πάω όλο χαρά να βάλω μπροστά το αυτοκίνητο και ο θόρυβος υπαρχει ακόμα συνοδευόμενος απο 1.200 - 1.300 στροφες για περίπου 5-6 δευτερόλεπτα και προσπαθώ να καταλάβω τι στην ευχή συμβαίνει. 

Ειναι φυσιολογικο τα πρωτα δευτερολεπτα να ακουγεται πρεπει να ανεβουν τα λαδια κ να γινει η προετοιμασια του κινητηρα κ οπως ειπες οσο πιο πολλες ημερες ακινησιας εχει τοσο πιο σιγουρο ειναι να ακουγεται.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου κάνει εντύπωση και με οδηγει στο οτι υπάρχει καποια βλάβη απο το γεγονός οτι παλαιότερα δεν το έκανε. Σκέφτομαι μηπως πάω πρόωρα να αλλάξω λάδια γιατί στην τελευταία αλλαγη έβαλα mobil αντί για castrol μήπως υπάρξει καμιά δοαφορά. Αλλά και προ mobil παλι το ίδιο εκανε.

 

 

Edited by activious
merge
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα κ απο μενα,εχω αγορασει ενα golf tsi 122 μοντελο 2012 ειμαι πολυ ευχαριστημενος με το αυτοκινητο και εχει εξαιρετικα χαρακτηριστηκα.Εδω και ενα μηνα και ενω εχω 97000χλμ εχει αρχισει το γνωστο κροταλισμα απ την καδενα σε κρυα εκκινηση για 2 δευτερολεπτα.θα ηθελα την γνωμη σας γιατι εχω ακουσει πολλες κ αν ξερετε εξουσιοδοτημενο αντιπροσωπο για καλη τιμη στο σετακι μαζι με γραναζι χρονισμου κ εργασια...

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα κ απο μενα,εχω αγορασει ενα golf tsi 122 μοντελο 2012 ειμαι πολυ ευχαριστημενος με το αυτοκινητο και εχει εξαιρετικα χαρακτηριστηκα.Εδω και ενα μηνα και ενω εχω 97000χλμ εχει αρχισει το γνωστο κροταλισμα απ την καδενα σε κρυα εκκινηση για 2 δευτερολεπτα.θα ηθελα την γνωμη σας γιατι εχω ακουσει πολλες κ αν ξερετε εξουσιοδοτημενο αντιπροσωπο για καλη τιμη στο σετακι μαζι με γραναζι χρονισμου κ εργασια...

Κοίτα κι εγώ με Polo tsi του 2010 μου το κάνει μερικές φορές, αλλά τα μαστόρια μου είπαν αν δε στο κάνει κι εν κινήσει δεν υπάρχει ακόμη λόγος να αλλάξεις το σετ καδένας.

Στάλθηκε από το JY-S3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Έχω ένα golf 5 του 2007, 153.000 km. και αλλαγή λαδιών ανά 7.500-10.000 km Mobil ESP (που και που καίει και λάδι). Κάθε χρόνο, κάθε καλοκαίρι εδώ και 3-4 χρόνια, αρκετά πρωινά στις εκκινήσεις, μου κάνει το θόρυβο ο τεντωτήρας στην καδένα. Αλλά ως εκεί. Πέρυσι τέλος καλοκαιριού ήμουν αποφασισμένος να πάω να αλλάξω το σύστημα καδένα κτλ. καθώς είχε αρχίσει να μου το κάνει συχνά, αλλά μόλις μπήκε ο Σεπτέμβριος τελείωσαν οι θόρυβοι και το ξέχασα. Βέβαια πάλι φέτος εδώ και ένα μήνα έχει αρχίσει να ξαναακούγεται κάποια πρωινά. Ελπίζω να μην δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα κάποια στιγμή. Αλλά είμαι της άποψης πως αν σου το κάνει μόνο στις εκκινήσεις και όχι κάθε μέρα και δεν συνεχίζεται εν κινήσει, δεν είναι απαραίτητο να πετάξουμε τζάμπα τα λεφτά μας.

Link to comment
Share on other sites

3 λεπτά πριν , tsimpos said:

Έχω ένα golf 5 του 2007, 153.000 km. και αλλαγή λαδιών ανά 7.500-10.000 km Mobil ESP (που και που καίει και λάδι). Κάθε χρόνο, κάθε καλοκαίρι εδώ και 3-4 χρόνια, αρκετά πρωινά στις εκκινήσεις, μου κάνει το θόρυβο ο τεντωτήρας στην καδένα. Αλλά ως εκεί. Πέρυσι τέλος καλοκαιριού ήμουν αποφασισμένος να πάω να αλλάξω το σύστημα καδένα κτλ. καθώς είχε αρχίσει να μου το κάνει συχνά, αλλά μόλις μπήκε ο Σεπτέμβριος τελείωσαν οι θόρυβοι και το ξέχασα. Βέβαια πάλι φέτος εδώ και ένα μήνα έχει αρχίσει να ξαναακούγεται κάποια πρωινά. Ελπίζω να μην δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα κάποια στιγμή. Αλλά είμαι της άποψης πως αν σου το κάνει μόνο στις εκκινήσεις και όχι κάθε μέρα και δεν συνεχίζεται εν κινήσει, δεν είναι απαραίτητο να πετάξουμε τζάμπα τα λεφτά μας.

Μην απατάσαι, είναι απαραίτητο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Και εμενα ερχισε να μου τα κανει αρχες καλοκαιριου,οχι σε ολα τα cold start αλλα στα περισσοτερα.μιλησα με πολλα επισημα service και ο καθενας ειχε την αποψη του.Η cosmocar μου ειπε για αλλαγη ολου του σετ.οι τιμες που μου εδωσαν ηταν απο 750-1000 μαζι με εργασια μαζι με γραναζι μεταβλητου.εχετε παρει καλυτερες τιμες απο επισημους αντιπροσωπους?

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Διάβασε λίγο πιο πίσω έχει βγει κιτ με part number με καλύτερη τιμή.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παιδια,καλησπερα μια βοηθεια της τελευταιας στιγμης αφου μεχρι τωρα με εχετε βοηθησει πολυ.εχω κλεισει για Δευτερα σε εξουσιοδοτημενο αλλαγη στο σετ καδενας με τιμη μαζι με εργασια 550ευρω λογο οτι τον τελευταιο μηνα το εκανε σε τσοκαρισμα σε cold start.εδω κ 5 μερες δεν τσοκαρει σε cold start και δεν κροταλισε κ μια που τσοκαρε παλι δεν το εκανε.μηπως πεταω τα λεφτα ρε παιδια?Μηπως αν ειχε προβλημα επερεπε να το κανει σε καθε κρυο ξεκινημα.ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Παιδια,καλησπερα μια βοηθεια της τελευταιας στιγμης αφου μεχρι τωρα με εχετε βοηθησει πολυ.εχω κλεισει για Δευτερα σε εξουσιοδοτημενο αλλαγη στο σετ καδενας με τιμη μαζι με εργασια 550ευρω λογο οτι τον τελευταιο μηνα το εκανε σε τσοκαρισμα σε cold start.εδω κ 5 μερες δεν τσοκαρει σε cold start και δεν κροταλισε κ μια που τσοκαρε παλι δεν το εκανε.μηπως πεταω τα λεφτα ρε παιδια?Μηπως αν ειχε προβλημα επερεπε να το κανει σε καθε κρυο ξεκινημα.ευχαριστω

Ειπαμε κ θα το ξαναπουμε. Οταν ακουγεται η καδενα στην αρχη της εκκινησης του κινητηρα κ μονο για 1 δευτερολεπτο δεν ειναι ανησυχητικο. Μονο οταν ακουγεται για πολυ ωρα κ με εντονο ηχο σα να παει να διαλυθει το μοτερ εχει θεμα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Εγώ είχα τον θόρυβο σε κάθε cold start για 6-7 δευτερόλεπτα. Πήρα μόνος μου την πρωτοβουλία και πηγα στην αντιπροσωπεία να αλλάξω καδένα κλπ. Το πρόβλημα με τον θόρυβο συνεχίστηκε και νόμιζα οτι πεταξα τα χρήματα μου αλλά πράγματι είχε ξεχειλώσει η καδένα οπότε χρειαζόταν αλλαγή. Το πρόβλημα στην δικιά μου περίπτωση ήταν τα ωστήρια τα οποία τα άλλαξα και σταμάτησε κάθε θόρυβος

Link to comment
Share on other sites

Εγώ είχα τον θόρυβο σε κάθε cold start για 6-7 δευτερόλεπτα. Πήρα μόνος μου την πρωτοβουλία και πηγα στην αντιπροσωπεία να αλλάξω καδένα κλπ. Το πρόβλημα με τον θόρυβο συνεχίστηκε και νόμιζα οτι πεταξα τα χρήματα μου αλλά πράγματι είχε ξεχειλώσει η καδένα οπότε χρειαζόταν αλλαγή. Το πρόβλημα στην δικιά μου περίπτωση ήταν τα ωστήρια τα οποία τα άλλαξα και σταμάτησε κάθε θόρυβος

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα,τι αμαξι βρισκεται σε εξουσιοδοτημενο vw για σετ καδενα μαζι με γραναζι  χρονισμου κλπ αναγκαστικα λιπαντικο service αφου ηθελε αλλαγη λαδιων κ μια αντλια νερου που βγηκε λογο διαρροης.συνολο 750.πηγα κ την ειδα την καδενα δεν ειχε ανοιξει σημαντικα ετσι οπως την εβλεπα αλλα απ οτι μου ειπε βαση μετρησεων δεν κλειδωνει σωστα στον χρονισμο.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους του φίλους !! Θα ήθελα την πολύτιμη βοήθεια σας μιας και έχω χοντρό θέμα με το αμάξι μου !! Έχω το VW Jetta του 2008 Tsi 140HP με το μοτέρ όπως δείχνει και η φωτογραφία παρακάτω !! Σoρυ που γράφω εδώ γιατί έχω πελαγώσει και μιας και έχουμε το ίδιο μοτέρ με το Golf 5 γράφω εδώ επειδή μπαίνει ποιο πολύς κόσμος αλλά αν πειράζει παρακαλώ πολύ κάποιος mod ας το μεταφέρει στο αντίστοιχο θέμα του αυτοκινήτου μου στα vw jetta !!! Mετά από 118000 χλμ χωρίς θέματα , μου άναψε CHECK ENGINE και έμεινε μόνιμα αναμμένο με ένα ελαφρύ θόρυβο στο μοτέρ και αστάθια στο ρελαντί στης στροφές !! Το πάω σε εξουσιοδοτημένο που έχω τον αδερφό μου προϊστάμενο σε seat-βελμάρ & βουαλά :

 

1) Λόγο ότι πήδηξε δόντι εμφάνισε το γνωστό θέμα με την Καδένα και πρέπει αριστερά να αλλαχθεί ολόκληρο το πακέτο καδένα μεταβλητού, γλύστρες, γρανάζι μεταβλητού κλπ όλο το πακέτο φλάντζες κλπ ώστε να φτιαχτεί και να επανέλθει ..!!!

2) Είδε κιόλας ο αδερφός μου που είναι προϊστάμενος σε συνεργείο της seat εξουσιοδοτημένο (εκεί το πήγα και το πάω πάντα για service) ότι του έδειξε μήνυμα ο εγκέφαλος και διακεκομμένες καύσεις 1ου κυλίνδρου σύν ότι μου καίει και ελάχιστο λάδι μου είπε ότι η φτιάχνουμε την καδένα και μετά με την ησυχία σου το πουλάς γιατί θα σου βγάλει θέμα σε λίγο καιρό η αφού θα λυθεί μέρος του μοτέρ εργατικά κλπ να βάλουμε και 1 σετ πιστόνια γνήσια wv σφυρήλατα (από το 180 άρι) να ξενιάξεις και το κρατάς και δέ το πουλάς !!! Αυτη η λύση μου άρεσε μιας και μου αρέσει το αμάξι μου και ότι λεφτά δώσω να το φτιάξω τόσα θα έδινα διαφορά για να πάρω άλλη μάρκα μεταχειρισμένο !!

3) Μαζί με τα άλλα δεν μου κλείνει καλά και το κλαπέτο της εισαγωγής του αέρα με αποτέλεσμα να θέλει στην καλύτερη καθαρισμό γιατί ναι μεν δεν έχει σοβαρό θέμα αυτό αλλά δεν δίνει σωστή ποσότητα εισαγωγής αέρα στο μοτέρ !!!

 

Και το αμάξι το άφησα στο συνεργείο μέχρι να αποφασίσω πώς θα κινηθώ  και ποια λύση πρακτική και οικονομική θα διαλέξω ώστε να το φτιάξω και να έχω ξανά αμάξι σωστό !! Έχω της εξής 3 επιλογές τρόπου φτιαξίματος :

1) Αγορά με γνήσια ανταλλακτικά τα πάντα όλα μέσο του κουμπάρου του αδερφού μου (είναι και αυτός μάστορας μέσα σε αντιπροσωπεία vw) και θα τα πάρουμε με την έκπτωση την δικιά του άρα για τα ανταλλακτικά και μόνο για αγορά θα έχω εγγύηση σε αυτά και μπορεί ο ίδιος μετά να τα τοποθετήσει σπίτι του έχει τα κατάλληλα εργαλεία μου είπε και να πάρει περίπου 200 ευρώ εργατικά (χωρίς όμως εγγύηση τοποθέτησης) συν τα λεφτά για τα ανταλλακτικά για τα οποία πόσο θα μου στοιχίσουν για όλο το πακέτο κιτ καδένας - πιστόνια - μπουζί λάδια κλπ τα πάντα θα ξέρω συνολικές τιμές σε 1-2 μέρες !!

2) Να πάρουμε τα ανταλλακτικά με την παραπάνω έκπτωση και να γίνει η τοποθέτηση σε εξουσιοδοτημένο η στον αδερφό μου στην seat η στον κουμπάρο του στην vw εκεί όμως θα πάει πολύ παραπάνω σαν τιμή βάλε 18% φπα βάλε εργατικά σύνολο πάνω στην τιμή κάνα 500-600 ευρώ αλλά εκεί θα έχω 2 χρόνια εγγύηση τοποθέτησης μαζί με ότι αυτό συνεπάγεται και στην περίπτωση στραβής η αστοχίας υλικού λέω εγώ τώρα θα μπορώ να πάω να του ζητήσω τι και πώς κλπ σωστά ??

3) Παρόλο που έχω το αδερφό μου μέσα σε όλα αυτά αξίζει να το φτιάξω εκεί μέσα η λόγο ότι το αμάξι είναι είδη σχεδόν 10 χρόνων δεν αξίζει να δώσω πάρα πολλά λεφτά και να πάω σε ένα συνεργείο vw (όχι εξουσιοδοτημένο) και να βάλουμε ανταλλακτικά γερμανικά του εμπορίου και συν τα εργατικά να μου έρθει όλη η φάση ποιο φθηνή ?? Αξίζει να τα φτιάξω και πιστόνια, κλαπέτο κλπ η μόνο κίτ καδένας και μετά πώληση ??

 

Δεν ξέρω τι να κάνω και σε 1-2 μέρες που θα ξέρω ακριβές τιμές θα σας ξανά πω αλλά θα ήθελα της απόψεις σας κυρίως για τής 2 πρώτες επιλογές συν αν έχετε κάποιο συνεργείο εκτός εξουσιοδοτημένου ώστε να μου προτείνετε ?? 

Το αμάξι είναι εκτός για 2 εβδομάδες είμαι με δανεικό αμάξι του πεθερού μου και πρέπει να φτιαχτεί άμεσα λόγο διακοπών κλπ κλπ. Τι λέτε να κάνω ??

post-20764-0-76559000-1318269265.jpg

Edited by GEOZN8
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.