Jump to content
tsolias26

Τεραστιο Προβλημα Με Polo Gti 6R!

Recommended Posts

Περίμενε Σπύρο να κάνει λίγα χιλ ο νέος κινητήρας και μετά το συζητάμε...

Σου θυμίζω ότι προσωπικά μέχρι τα 20000 χιλ ήμουν και εγώ στα 50-100 ml στα 1000 χιλ και το θεωρούσα φυσιολογικό!!!( κακώς!!!)

Μετά άρχισε να καίει τα έντερά του!!!

Επίσης έχεις γράψει ότι είσαι ευχαριστημένος για 100 ml στα 1000 χιλ. ενώ σου γράφω για 0 ml στα 5000 χιλ.

Επίσης μπορείς να εξηγήσεις τι ακριβώς κάνουν αυτά τα νέα σωληνάκια? Δεν είναι σίγουρα η λύση.

Link to comment
Share on other sites

το ξερω οτι δεν ειναι σιγουρα η λυση το θεμα ειναι οτι κανεις δεν ξερει τι το καινουργιο εχουν αυτα τα σωληνακια και αυτοι οι νεοι κινητηρες

παντως πες μου το κοστος για να το κανεις αυτο εκτος της ζημιας που σου προεκυψε.θελω να πιστευω δνεν θα παθω το ιδιο γιατι αν δεν λυθει το προβλημα οταν βγω εκτος εγγυησης η θα κανω οτι και εσυ η θα το βαψω μπλε και θα το ριξω στην θαλασσα.παρεπιπτοντως δεκεμβρη βγαινει το polo r kai to gt.τσολια σε βλεπω απο τους πρωτους παλι :spiteful:. παντως η ζαντουλα του r μ αρεσει πιο πολυ απο την δικη μας.ποσο λες να εχει?

Edited by spiros!!!
Link to comment
Share on other sites

To κοστος των ελατηρίων ήταν 140 € ή λίγο λιγότερο. Οπότε βάλε και τα εργατικά που θα σου βάλει ο εκάστοτε μάστορας για στα βάλει. Για νέο αυτοκίνητο δεν παίζει φίλε μου ... και αν θα έπρεπε να πάρω ένα θα ήταν σίγουρα ντίζελ και σίγουρα όχι VW group...

Link to comment
Share on other sites

δηλαδη με κανα 200 ευρω λυνεις το προβλημα σου.εμεις δηλαδη που δεν ειχαμε την δικη σου τυχη αρκει να αλλαξουμε μονο ελατηρια?

Link to comment
Share on other sites

γιωργαρα welocme back! :friends:

σου ευχομαι να το χαρεις οσο δε παει τωρα που πλεον εχεις ξεγνοιασει απο προβληματα εστω και μεσω της οδου που ακολουθησες!

καιρος για σκαλισματακι τωρα και παμε για αλλα :roadrage:

Link to comment
Share on other sites

To κοστος των ελατηρίων ήταν 140 € ή λίγο λιγότερο. Οπότε βάλε και τα εργατικά που θα σου βάλει ο εκάστοτε μάστορας για στα βάλει. Για νέο αυτοκίνητο δεν παίζει φίλε μου ... και αν θα έπρεπε να πάρω ένα θα ήταν σίγουρα ντίζελ και σίγουρα όχι VW group...

Το μονο σιγουρο σε αυτη την ιστορια ειναι οτι για ολους εμας δεν υπαρχει πλεον γκρουπ.. Δεν εχει σχεση με τα προβληματα μονο αυτο, αλλα πανω απ'ολα με την αντιμετωπιση.

Χαιρομαι πολυ παντως που ελυσες οπως φαινεται το προβλημα, ισως ειναι οτι καλυτερο εχω ακουσει τοσα χρονια για αυτη την ιστορια.. Ενα μεγαλο μπραβο σε σενα και τον μαστορα σου φιλε μου..

Δεν μπορω να καταλαβω παντως κατι.. Δηλαδη το γκρουπ γνωριζει ποιο ειναι το προβλημα (ενας ορισμενος τυπος ελατηριων τελοσπαντων αρκετα διαφορετικα απο τα δικα μας) αλλα δεν προχωραει σε αλλαγες για να μην αλλαξουν καποια χαρακτηριστικα του αυτοκινητου; (ρυποι, καταναλωση κτλ)

Και πες που οντως ισχυει αυτο... Προτιμανε απο την αλλη να χαλανε το ονομα τους και του κινητηρα-διαμαντι-πολυβραβευμενου τους που εξοπλιζει τοσα μοντελα σε ολοκληρο το γκρουπ!!?? Και επιπλεον να πληρωνουν τοσα για επισκευες και αλλαγες μοτερ??

Η αλλη μου απορια ειναι η ιδια με του συνονοματου στην προηγουμενη σελιδα... Δεν μπορω να καταλαβω και να δικαιολογησω πως απο gti σε gti η απο cupra σε cupra ειναι τοσο διαφορετικες οι καταστασεις... Δηλαδη αλλος καιει τ'αντερα του, αλλος δεν καιει (η δεν καιει τοσο τελοσπαντων, γιατι δεν εχω καταλαβει ακομα αν υπαρχει TSI σε cupra/fr/gti/A1/RS που να μην καιει σταγονα..), σε αλλον λυθηκε το προβλημα με την αλλαγη ελατηριων που εκανε, σε αλλον με την αλλαγη της βαλβιδας-σωληνωσεων αναθυμιασεων.. Σε αλλους -οπως εμενα- μισολυθηκε το προβλημα για λιγο και ξανα (μετα την αλλαγη ελατηριων δεν εκαιγε σταγονα για 3-4000χλμ, μετα εκαιγε λιγο (200-300ml) και μετα απο 14000χλμ συνολικα που εγινε ξανα μετρηση (3η σε 1 χρονο..) εκαψε 110γρ. στα 100χλμ..)

Link to comment
Share on other sites

Και μετα απο ολο αυτο που εγινε με εσενα φιλε Γιωργο αναθεωρώ για το αν θα βαλω προγραμμα στο αμαξι ... σκεφτομουν μετα τα Χριστουγεννα να βαλω προγραμματακι .

Αλλα αν σε κατι τετοιο απαντησουν οι Γερμανοι σε καμια πιθανη βλαβη(χτυπα ξυλο) κατι αντιστοιχο θα τρελαθω !

Απο καταναλωση βενζινης λογικα θα εχει ανεβει λιγακι ετσι?

Link to comment
Share on other sites

δηλαδη με κανα 200 ευρω λυνεις το προβλημα σου.εμεις δηλαδη που δεν ειχαμε την δικη σου τυχη αρκει να αλλαξουμε μονο ελατηρια?

Σπύρο πρέπει να γίνει λύσιμο όλου του κινητήρα για να φτάσεις στα πιστόνια οπότε βάλε κάτι παραπάνω από εργατικά ( 400 € το λιγότερο κομπλέ)

Φίλε Τσολιά, ένα μεγάλο μπράβο και στο μάστορά σου! Η μεγαλύτερη υπόθεση είναι να βρεις καλό μάστορα.

Ευχαριστώ φίλος...

γιωργαρα welocme back! :friends:

σου ευχομαι να το χαρεις οσο δε παει τωρα που πλεον εχεις ξεγνοιασει απο προβληματα εστω και μεσω της οδου που ακολουθησες!

καιρος για σκαλισματακι τωρα και παμε για αλλα :roadrage:

Τα αφήνω πίσω όλα αυτά Μήτσο ! Πάμε για άλλα τώρα...

Το μονο σιγουρο σε αυτη την ιστορια ειναι οτι για ολους εμας δεν υπαρχει πλεον γκρουπ.. Δεν εχει σχεση με τα προβληματα μονο αυτο, αλλα πανω απ'ολα με την αντιμετωπιση.

Χαιρομαι πολυ παντως που ελυσες οπως φαινεται το προβλημα, ισως ειναι οτι καλυτερο εχω ακουσει τοσα χρονια για αυτη την ιστορια.. Ενα μεγαλο μπραβο σε σενα και τον μαστορα σου φιλε μου..

Δεν μπορω να καταλαβω παντως κατι.. Δηλαδη το γκρουπ γνωριζει ποιο ειναι το προβλημα (ενας ορισμενος τυπος ελατηριων τελοσπαντων αρκετα διαφορετικα απο τα δικα μας) αλλα δεν προχωραει σε αλλαγες για να μην αλλαξουν καποια χαρακτηριστικα του αυτοκινητου; (ρυποι, καταναλωση κτλ)

Και πες που οντως ισχυει αυτο... Προτιμανε απο την αλλη να χαλανε το ονομα τους και του κινητηρα-διαμαντι-πολυβραβευμενου τους που εξοπλιζει τοσα μοντελα σε ολοκληρο το γκρουπ!!?? Και επιπλεον να πληρωνουν τοσα για επισκευες και αλλαγες μοτερ??

Η αλλη μου απορια ειναι η ιδια με του συνονοματου στην προηγουμενη σελιδα... Δεν μπορω να καταλαβω και να δικαιολογησω πως απο gti σε gti η απο cupra σε cupra ειναι τοσο διαφορετικες οι καταστασεις... Δηλαδη αλλος καιει τ'αντερα του, αλλος δεν καιει (η δεν καιει τοσο τελοσπαντων, γιατι δεν εχω καταλαβει ακομα αν υπαρχει TSI σε cupra/fr/gti/A1/RS που να μην καιει σταγονα..), σε αλλον λυθηκε το προβλημα με την αλλαγη ελατηριων που εκανε, σε αλλον με την αλλαγη της βαλβιδας-σωληνωσεων αναθυμιασεων.. Σε αλλους -οπως εμενα- μισολυθηκε το προβλημα για λιγο και ξανα (μετα την αλλαγη ελατηριων δεν εκαιγε σταγονα για 3-4000χλμ, μετα εκαιγε λιγο (200-300ml) και μετα απο 14000χλμ συνολικα που εγινε ξανα μετρηση (3η σε 1 χρονο..) εκαψε 110γρ. στα 100χλμ..)

Ακριβώς την ίδια απορία είχα και εγώ Σπύρο αλλά πλέον όλα είναι ξεκάθαρα. Σκέψου ότι έχεις εσύ ο ίδιος την VW και ανακοινώνεις την κυκλοφορία ενός αυτοκινήτου και GTI μάλιστα που έχει ρύπους όσο ένα FOX!!! Είναι πολύ πιο οικονομικό από οποιοδήποτε άλλο GTI και τα χαρακτηριστικά του τόσο ελκυστικά ώστε να έχει τις δυνατότητες να γίνει best seller. Παρόλα αυτά το βγάζεις σε κυκλοφορία χωρίς να γίνουν τα κατάλληλα δοκιμαστικά... Πώς να το μαζέψεις μετά και να πεις ότι σόρρυ παιδιά έκανα λάθος , δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα. Θα σας λύσω το θέμα της κατανάλωσης λαδιών με ενισχυμένα ελατήρια αλλά πρέπει να αλλάξετε στην άδειά σας τους ρύπους (σε όλο το κόσμο) .Αααα θα καίει και λίγο παραπάνω βενζίνη!! Δεν είναι έτσι απλό και παίζει και το θέμα γοήτρου με τους ανταγωνιστές ( π.χ Opel Corsa OPC ρύποι 190 kgr) για ανάλογες επιδόσεις. Οπότε θα έβαζες τους μηχανικούς να κάνουν τα αδύνατα δυνατά για να βρουν λύση ώστε να παραμέινουν τα ίδια χαρακτηριστικά αλλά να εξαφανιστεί και το θέμα του λαδιού. Γι αυτό μίλησα πιο πάνω για την κοτα με τα χρυσά αβγά!!!

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς την ίδια απορία είχα και εγώ Σπύρο αλλά πλέον όλα είναι ξεκάθαρα. Σκέψου ότι έχεις εσύ ο ίδιος την VW και ανακοινώνεις την κυκλοφορία ενός αυτοκινήτου και GTI μάλιστα που έχει ρύπους όσο ένα FOX!!! Είναι πολύ πιο οικονομικό από οποιοδήποτε άλλο GTI και τα χαρακτηριστικά του τόσο ελκυστικά ώστε να έχει τις δυνατότητες να γίνει best seller. Παρόλα αυτά το βγάζεις σε κυκλοφορία χωρίς να γίνουν τα κατάλληλα δοκιμαστικά... Πώς να το μαζέψεις μετά και να πεις ότι σόρρυ παιδιά έκανα λάθος , δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα. Θα σας λύσω το θέμα της κατανάλωσης λαδιών με ενισχυμένα ελατήρια αλλά πρέπει να αλλάξετε στην άδειά σας τους ρύπους (σε όλο το κόσμο) .Αααα θα καίει και λίγο παραπάνω βενζίνη!! Δεν είναι έτσι απλό και παίζει και το θέμα γοήτρου με τους ανταγωνιστές ( π.χ Opel Corsa OPC ρύποι 190 kgr) για ανάλογες επιδόσεις. Οπότε θα έβαζες τους μηχανικούς να κάνουν τα αδύνατα δυνατά για να βρουν λύση ώστε να παραμέινουν τα ίδια χαρακτηριστικά αλλά να εξαφανιστεί και το θέμα του λαδιού. Γι αυτό μίλησα πιο πάνω για την κοτα με τα χρυσά αβγά!!!

Ρε συ Γιωργο και εγω αυτο σκεφτομαι, αλλα αν ημουν εγω η VW θα σκεφτομουν πρωτα να διαφυλαξω το ονομα μου και του καλυτερου παιδιου μου (TSI) ακομα και αν το κοστος ηταν αυτο που λες εσυ με την αυξημενη καταναλωση και τους ρυπους.. Δηλαδη ποσο καλυτερα τα καταφερε τωρα; Που εχει κουρασει τοσο κοσμο, εχει βρωμισει ακομα περισσοτερο το ονομα της και λυση ουσιαστικη δεν εχει βρει;

Απορω δηλαδη τι διαολο μας λενε τοσο καιρο να αλλαζουμε ελατηρια μαπα, μοτερ με τα ιδια μαπα ελατηρια και τους σωληνες που μας αλλαξαν τωρα και εμεις να περιμενουμε σαν χαζοι να μην καψει κιολας.

Εγω μεσα σε 1,5 χρονο που το εχω, εχω κανει 3 μετρησεις λαδιου τους τελευταιους 12 μηνες, και αν τα βαλεις κατω συνολικα στο μοτερ αυτο σε 60.000χλμ που εχω κανει εχει μπει-βγει-καει οσο λαδι ειχε μπει-βγει στο πολακι που αφησα πριν... Στα 250.000χλμ.. :sorry:

Τι να σου πω παντως φιλε μου χαρηκα πολυ που ακουσα αυτα τα νεα σημερα οπως και να χει και που βρηκε επιτελους καποιος λυση.

Για εμας απ'οτι φαινεται υπαρχει κι αλλη ταλαιπωρια ακομα εδω που μπλεξαμε..

Link to comment
Share on other sites

Μακάρι όλα να πάνε καλά για όλους μας και να τελειώσει και η ταλαιπωρία φίλε!

Και για πες μου και κατι τελευταιο..

Στην καταναλωση τι διαφορες βλεπεις τωρα; Αρκετη;

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορώ να το υπολογίσω ακόμα ... Αντε να είναι 1 λτ παραπάνω στα 100 km. Πιο πολύ δεν είναι σίγουρα!

Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστή κίνηση φίλε. Εγώ δεν ξέρω τι να κάνω. Εχω το FR και πριν 5000χλμ άλλαξα τα ελατήρια, αλλά τώρα καίει παραπάνω. Είμαι σε αναμονή για τη βαλβίδα που λένε. Η εγγύηση λήγει 3/15 αλλά μέχρι τότε τι κάνω;

Οταν το πάω πλακωμένο, καίει βενζίνα, όταν το πάω πιο χαλαρά καίει λάδια. Τους είχα πει τότε που άλλαξαν τα ελατήρια να μου έβαζαν απο CAVD αλλά μου είπαν πως δεν θα τα κάλυπτε η εγγύηση.

Link to comment
Share on other sites

εμενα παντως μου εχει περασει απο το μυαλο να το δωσω και εχω στην πισω πλευρα του μυαλου μου 6 μοντελα που θα με ενδιεφεραν

1)audi a1 diesel

2)audi a3 tsi

3)opel astra

4) polo tdi

5) golf tsi

6) jetta tdi

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο ρε Γιώργο

Πολύ υπομονή έχεις

Ευχαριστώ George! Μπορείς να πεις ότι έτσι τα έφερε η ζωή...

Πολύ σωστή κίνηση φίλε. Εγώ δεν ξέρω τι να κάνω. Εχω το FR και πριν 5000χλμ άλλαξα τα ελατήρια, αλλά τώρα καίει παραπάνω. Είμαι σε αναμονή για τη βαλβίδα που λένε. Η εγγύηση λήγει 3/15 αλλά μέχρι τότε τι κάνω;

Οταν το πάω πλακωμένο, καίει βενζίνα, όταν το πάω πιο χαλαρά καίει λάδια. Τους είχα πει τότε που άλλαξαν τα ελατήρια να μου έβαζαν απο CAVD αλλά μου είπαν πως δεν θα τα κάλυπτε η εγγύηση.

Αυτό είναι το θέμα φίλος! Όταν είσαι στην εγγύηση δεν μπορείς να λοξοδρομήσεις ούτε λίγο... Καλή υπομονή αν και μπροστά στον εφιάλτη που πέρασα δύσκολα φτάνεις. Κρίμα όμως γιατί είχα εμπιστοσύνη στο VW group.

Ρίξτε μια ματιά εδώ:

http://www.npr.co.jp/english/products/p_train/index.html#pistonring

περιγράφει τα ελατήρια που έβαλα....

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ George! Μπορείς να πεις ότι έτσι τα έφερε η ζωή...

Αυτό είναι το θέμα φίλος! Όταν είσαι στην εγγύηση δεν μπορείς να λοξοδρομήσεις ούτε λίγο... Καλή υπομονή αν και μπροστά στον εφιάλτη που πέρασα δύσκολα φτάνεις. Κρίμα όμως γιατί είχα εμπιστοσύνη στο VW group.

Ρίξτε μια ματιά εδώ:

http://www.npr.co.jp/english/products/p_train/index.html#pistonring

περιγράφει τα ελατήρια που έβαλα....

Γιωργο μηπως μπορεις να μου στειλεις με pm το κωδικο απο τα ελατηρια;Γιατι μαλλον θα τα αλλαξω και εγω να ξεμπερδευω!Ευχαριστω!

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ George! Μπορείς να πεις ότι έτσι τα έφερε η ζωή...

Αυτό είναι το θέμα φίλος! Όταν είσαι στην εγγύηση δεν μπορείς να λοξοδρομήσεις ούτε λίγο... Καλή υπομονή αν και μπροστά στον εφιάλτη που πέρασα δύσκολα φτάνεις. Κρίμα όμως γιατί είχα εμπιστοσύνη στο VW group.

Ρίξτε μια ματιά εδώ:

http://www.npr.co.jp/english/products/p_train/index.html#pistonring

περιγράφει τα ελατήρια που έβαλα....

Και σε εμενα φιλε τσολια αν γινεται στειλε μου σε ενα p.m τον κωδικο απο τα ελατηρια γτ μαλλον οτι αρχιζει να καιει σιγα σιγα και αν αρχισει για τα καλα ουτε εγω εχω σκοπο να ασχοληθω με αντιπροσωπειες...

Link to comment
Share on other sites

Μάγκες καλησπέρα... να υποθέσω ότι έχω πάθει κάτι ανάλογο; έχω Passat CC 1.8 tsi. Ξαφνικά άναψε λαμπάκι μηχανής, γονάτισε και δεν δείχνει σωστή συμπίεση ένας κύλινδρος....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.