Jump to content
tsolias26

Τεραστιο Προβλημα Με Polo Gti 6R!

Recommended Posts

Καλήμερα! (ο Θεός να την κάνει!) :sorry: :sorry: :sorry:

Εχθές και ενώ είμαι στο δρόμο ανάβει λαμπάκι κινητήρα και EPC μαζί και το αυτοκίνητο να σέρνεται και να ρετάρει άσχημα! Πάω αμέσως στα μαστόρια και μου λένε για πολλαπλασιαστή το οποίο σκέφτηκα και εγώ! Αλλάζουμε πολλ/στη και πάλι τα ίδια... Εβγαζε error στον 1ο κύλινδρο. Αλλάζουμε και μπουζί όμως πάλι τίποτα! Τα παλιά μπουζί να είναι όλα κατάμαυρα (νομίζω ότι ξέρετε όλοι από τι!). Στην συνέχεια μετράει συμπίεση και ενώ οι 2,3 και 4 δίναν μια χαρά ο 1 απλά ήταν νεκρός!!!

Το αμάξι έφυγε χθες το απόγευμα για Γιάννενα σηκωτό στον Καψιώχα για να δουν τι παίζει. Πολύ φοβάμαι ότι τελικά όσο άντεξε άντεξε το αμάξι με το θέμα του καψίματος λαδιού (37000 χιλ.) ... :sorry:

Περιμένω γνώμες γιατί άκουσα διάφορα, όπως κόλλημα κυλίνδρου από την κάπνα , θέμα στις βαλβίδες , πιστόνια κ.τ.λ

Λογικά σήμερα θα ξέρω τι παίζει!

Super κατάσταση

Link to comment
Share on other sites

Καλήμερα! (ο Θεός να την κάνει!) :sorry: :sorry: :sorry:

Εχθές και ενώ είμαι στο δρόμο ανάβει λαμπάκι κινητήρα και EPC μαζί και το αυτοκίνητο να σέρνεται και να ρετάρει άσχημα! Πάω αμέσως στα μαστόρια και μου λένε για πολλαπλασιαστή το οποίο σκέφτηκα και εγώ! Αλλάζουμε πολλ/στη και πάλι τα ίδια... Εβγαζε error στον 1ο κύλινδρο. Αλλάζουμε και μπουζί όμως πάλι τίποτα! Τα παλιά μπουζί να είναι όλα κατάμαυρα (νομίζω ότι ξέρετε όλοι από τι!). Στην συνέχεια μετράει συμπίεση και ενώ οι 2,3 και 4 δίναν μια χαρά ο 1 απλά ήταν νεκρός!!!

Το αμάξι έφυγε χθες το απόγευμα για Γιάννενα σηκωτό στον Καψιώχα για να δουν τι παίζει. Πολύ φοβάμαι ότι τελικά όσο άντεξε άντεξε το αμάξι με το θέμα του καψίματος λαδιού (37000 χιλ.) ... :sorry:

Περιμένω γνώμες γιατί άκουσα διάφορα, όπως κόλλημα κυλίνδρου από την κάπνα , θέμα στις βαλβίδες , πιστόνια κ.τ.λ

Λογικά σήμερα θα ξέρω τι παίζει!

Super κατάσταση

τι να πω...κουράγιο..ελπίζω μόνο να μην είναι αποτέλεσμα του λαδιού γιατι τρέχα γύρευε...εύχομαι να πάνε όλα καλά..δε σου μπήκε καλά το καλοκαίρι πάντως... :sorry:

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον εμβολο....

Δες αυτο

Αλλα δεν εχει να λεει οτι επειδη εκαιγε λάδι εγινε αυτο.. Εχει γινει και σε αλλα TSI που δεν καινε λαδι να σπάσει το εμβολο ή κατι παρόμιο

Λογικά απο σκάρτη βενζίνη μπορεί να εγινε + οτι μπορει να το πιεσες

Link to comment
Share on other sites

Καλήμερα! (ο Θεός να την κάνει!) :sorry: :sorry: :sorry:

Εχθές και ενώ είμαι στο δρόμο ανάβει λαμπάκι κινητήρα και EPC μαζί και το αυτοκίνητο να σέρνεται και να ρετάρει άσχημα! Πάω αμέσως στα μαστόρια και μου λένε για πολλαπλασιαστή το οποίο σκέφτηκα και εγώ! Αλλάζουμε πολλ/στη και πάλι τα ίδια... Εβγαζε error στον 1ο κύλινδρο. Αλλάζουμε και μπουζί όμως πάλι τίποτα! Τα παλιά μπουζί να είναι όλα κατάμαυρα (νομίζω ότι ξέρετε όλοι από τι!). Στην συνέχεια μετράει συμπίεση και ενώ οι 2,3 και 4 δίναν μια χαρά ο 1 απλά ήταν νεκρός!!!

Το αμάξι έφυγε χθες το απόγευμα για Γιάννενα σηκωτό στον Καψιώχα για να δουν τι παίζει. Πολύ φοβάμαι ότι τελικά όσο άντεξε άντεξε το αμάξι με το θέμα του καψίματος λαδιού (37000 χιλ.) ... :sorry:

Περιμένω γνώμες γιατί άκουσα διάφορα, όπως κόλλημα κυλίνδρου από την κάπνα , θέμα στις βαλβίδες , πιστόνια κ.τ.λ

Λογικά σήμερα θα ξέρω τι παίζει!

Super κατάσταση

Το ιδιο ειχα παθει και εγω και είχε λιώσει η ακίδα απο το μπουζί μεσα στον κύλινδρο και είχε στραβώσει και βαλβίδα.

εσένα τα μπουζί ήταν καλά οταν τα εβγαλες?

Πάντως ένα θα σου πώ.Μεγειά το καινουριο μοτέρ! (γιατί θα σου το αλλάξουν standar)

Link to comment
Share on other sites

Επομενο ειναι εαν ειχες μεγαλες καταναλωσεις λαδιου ...ο κινητηρας αυτο δεν ειναι για να καιει τετοιες ποσοτητες λαδιου..δεν εχει φτιαχτει να λειτουργει ετσι . Εμενα τα μπουζι μετα απο 52.000 ειχαν μαυριλα αλλα οταν τα καθαρισα ηταν ολα κομπλε και η ακιδες αλλα και το διακενο αρα δουλευε οπως επρεπε . Ευχομαι να σου αλαξουν κινητηρα ,καινουριο αμαξι και μια περιουσια και να εχεις αυτα τα θεματα ...εν ετη 2012 ...ειναι να θες να κανεις εγκλημα.

Link to comment
Share on other sites

Πωπω, κρίμα ρε Γιώργο.

Αρχίζω και ανησυχώ, θα βγάλω να δω τα μπουζί μου. Δεν τα έχω αλλάξει, έχω 25.000 χλμ.

Link to comment
Share on other sites

Επομενο ειναι εαν ειχες μεγαλες καταναλωσεις λαδιου ...ο κινητηρας αυτο δεν ειναι για να καιει τετοιες ποσοτητες λαδιου..δεν εχει φτιαχτει να λειτουργει ετσι . Εμενα τα μπουζι μετα απο 52.000 ειχαν μαυριλα αλλα οταν τα καθαρισα ηταν ολα κομπλε και η ακιδες αλλα και το διακενο αρα δουλευε οπως επρεπε . Ευχομαι να σου αλαξουν κινητηρα ,καινουριο αμαξι και μια περιουσια και να εχεις αυτα τα θεματα ...εν ετη 2012 ...ειναι να θες να κανεις εγκλημα.

Μα τι λες? Ολα τα Polo GTI καινε λαδι .... μην συγκρινεις το μοτέρ σου/μοτερ μου με το δικο τους

Link to comment
Share on other sites

Φιλε γιωργο περαστικα.Κατι ακουγετασι οτι μερικοι εχουν δει λαδια στη σωληνα εισαγωγης και οτι το προβλημα δε προερχεται 100% μονο απο ελατηρια.Νομιζω οτι συντομα εκτος απο τα group-buys θα ξεκινησουν και τα group-sells με αυτα τα αυτοκινητα.Κριμα γιατι οταν πηραμε ολοι τα gti-tsi μας αλλιως ειχαμε την συμβιωση μαζι τους στο μυαλο μας πιστευω ολοι.Οπως και να χει φιλε γιωργο οταν μπορεσεις ενημερωσε μας τι γινεται με το θεμα μηπως αρχισουμε να το ψαχνουμε και μεις.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω παιδια μπορει να λεω μαλακιες και δεν εχω και το ιδιο μοτερ μιας κ εχω 20V αλλα μια φορα ποθ το παθα κ εγω κατι παρομοιο και μ αναψε EPC κ εμενα μ ειχαν πει για πολλαπλασιαστη και μπουζια αλλα δεν ηταν αυτα. Τα χε παιξει ο αισθητηρας εκκεντροφορου και μολις τον αλλαξαμε παλι μια χαρα...

Link to comment
Share on other sites

Πιστονι απο καταναλωση λαδιου δεν σπαει.Ισως υπαρχει καποιο προγραμματακι,ισως μη σεβασμος σε τουρμπο μοτερ.

Παιζει βεβαια και η αστοχια υλικου.

Link to comment
Share on other sites

Πιστονι απο καταναλωση λαδιου δεν σπαει.Ισως υπαρχει καποιο προγραμματακι,ισως μη σεβασμος σε τουρμπο μοτερ.

Παιζει βεβαια και η αστοχια υλικου.

Kαι ομως , Αντωνη , οσο ηταν το μοτερ προγραμματισμενο δουλευε αψογα , επι 8 μηνες . Προ 4μηνου τοποθετηθηκε το τελευταιο εργοστασιακο update και το ενα εμβολο αστοχησε .

Επισης , ο Γιωργος , χωρις να γνωριζω καθημερινα τι χρηση εκανε , θεωρω οτι δεν ειναι ο καφτης "πιτσιρικας" που το λιωνει ολη μερα .

Κατα την αποψη μου , τα μοτερ αυτα εχουν σημαντικα θεματα με το εργοστασιακο προγραμμα .

Προκειμενου να πετυχει το εργοστασιο την απολυτη οικονομια - ρυπους , εχει ρυθμισει "θεοστεγνα" τα μοτερ .

Δεν ειναι δυνατον ενα μοτερ που αποδιδει 190ΗΡ απο 1400cc να δουλευει με 13.5+:1 μεχρι τον κοφτη .

Αυτο δεν συμβαινει πχ στα 2λιτρα που δουλευουν κανονικα με 11,5:1 και αποδιδουν σχεδον ιδια ισχυ απο 2000cc .

Σιγουρα δεν ειμαι αυτος που μπορω να κρινω τη δουλεια των τεχνικων του εργοστασιου , αλλα εκτιμω οτι οι πολλες αστοχιες σε εμβολα , ελατηρια εμβολων ( καταναλωση λιπαντικου ) η χαλασμενα τουρμπο , σε απολυτως εργοστασιακα αυτοκινητα , πρεπει να οφειλονται στην επιθετικη ρυθμιση που εχει το εργοστασιακο προγραμμα .

* Αστοχια υλικου δεχομαι οταν η συντριπτικη πλειοψηφια των μοτερ δεν εχει προβλημα , και ενα μικρο ποσοστο αστοχει με προφανη αιτια ( πχ βουλωμενο ρακορ , που χαλασε την τουρμπινα , χαλασμενη αντλια που "στεγνωσε" το μοτερ ) ... Εδω πχ η φθορα στα ελατηρια εμβολων και η απαραδεκτη καταναλωση λιπαντικου ειναι ο κανονας , οχι η εξαιρεση !

Link to comment
Share on other sites

γιωργο η αντιπροσωπεια τι ειπε???εβγαλες το προγραμμα απο πανω οταν το πηγες?

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητοί φίλοι και πάλι κοντά σας!!! Αρχικά οφείλω να ζητήσω μια μεγάλη συγγνώμη από όλους για την μεγάλη καθυστέρηση ( σχεδόν 4 μήνες) αλλά όλο αυτό το χρονικό διάστημα διεξαγόταν ένα πείραμα για το θέμα που μας ταλαιπωρεί όλους μας δηλαδή την αδικαιολόγητη κατανάλωση λαδιού του κινητήρα μας… ΝΑ ΠΩ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΟΤΙ ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΕΙΧΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!

Αλλά ας βάλουμε αρχικά τα πράγματα με την σειρά τους… Όπως είχα γράψει και πιο πάνω εντελώς ξαφνικά και χωρίς κανένα λόγο το αμάξι πέταξε στο καντράν όλα τα λαμπάκια που είχε διαθέσιμα. Τρελά σκορτσαρίσματα από κινητήρα και αφού το πήγα στον μάστορα Ηγουμενίτσα μου είπε ότι λογικά είναι πολλαπλασιαστής. Αλλάξαμε πολλαπλασιαστή στο 1ο κύλινδρο όπου και εμφάνιζε το error αλλά τίποτα!! Δεύτερο σενάριο τα μπουζί πάλι τίποτα! Μετράμε την συμπίεση στον 1ο κύλινδρο και έδειχνε μηδέν… Το αμάξι όπως ήταν έφυγε για Ιωάννινα για Καψιώχα και αφού περίμενα 1-2 μέρες έρχονται τα κακά μαντάτα για μένα προσωπικά. Με παίρνει τηλ ο αντιπρόσωπος και μου λέει ότι λυπάται πολύ αλλά το εργοστάσιο έστειλε μήνυμα ότι το αμάξι έχει ή είχε tuning επάνω και δυστυχώς δεν με καλύπτει πλέον η εργοστασιακή εγγύηση! Να θυμίσω ότι το Μάρτιο είχα βγάλει το πρόγραμμα από πάνω για να δω τι θα παίξει τελικά με το θέμα της κατανάλωσης λαδιού αλλά το έβγαλα με λάθος τρόπο (μάλλον)… Ο Κρίτωνας μου είχε πει ότι πρέπει να στείλω τον εγκέφαλο για να μου βάλει το μαμά αλλά εγώ αρκέστηκα στις διαβεβαιώσεις κάποιου υπαλλήλου στην Ηγουμενίτσα ότι με update εγκεφάλου δεν θα υπάρχει πρόβλημα και ότι απλά θα έπεφτε από πάνω το update και όλα μέλι γάλα… Όταν του είπα για το θέμα που προέκυψε με την εγγύηση μου είπε ότι μάλλον οι καινούριοι εγκέφαλοι μπορούν να εντοπίσουν πλέον οποιαδήποτε αλλαγή έχει γίνει στην χαρτογράφηση του εγκεφάλου… Ήταν πλέον δεδομένο ότι η παπαριά είχε γίνει και δυστυχώς η κατάσταση δεν μπορούσε να αναστραφεί. Πήρα kosmocar αλλά τίποτα. Μου είπαν ότι εφόσον σε πέταξε έξω το εργοστάσιο πάρε τα @@ μας ,δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα εμείς! Έστειλα μήνυμα στην Γερμανία αρκετές φορές εξηγώντας τους το θέμα και ενώ φαινόταν ότι το είχαν λάβει μου έστελναν πάλι πίσω τα μηνύματα. (ευχαριστώ πολύ τους φίλους γερμανούς για την εξυπηρέτηση) Γενικότερα ήταν πλέον ξεκάθαρο ότι την είχα πατήσει και άσχημα μάλιστα.

Οπότε μια μόνο λύση έμενε ή το άφηνα το αμάξι στην εξουσιοδοτημένη αντιπροσωπία και θα μου κόβαν τον κώλο για επισκευή ή θα το γυρνούσα Ηγουμενίτσα για επισκευή και «πειράματα» … Ευτυχώς επικράτησε το 2ο σενάριο!!!

Αφού το αμάξι γύρισε Ηγουμενίτσα και χωρίς ακόμα να έχει ανοιχτεί ο κινητήρας για να δούμε τι παίζει, ρώτησα το μάστορα τι μπορούμε να κάνουμε για επισκευή αλλά και για το θέμα της κατανάλωσης λαδιού. Μου είπε ότι σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο παίζει τέτοιο θέμα με λάδια υπάρχουν τρεις περιπτώσεις:

  1. ή χάνει από τουρμπίνα ( δε νομίζω)
  2. ή χάνει από βαλβίδες (επίσης δε νομίζω)
  3. ή από ελατήρια (λές???)

τότε ήταν που θυμήθηκα ένα παλικάρι που είχε γράψει εδώ μέσα ότι το βασικό δομικό λάθος που πρέπει να έχει γίνει σε αυτό το κινητήρα πρέπει να είναι το θέμα τον ελατηρίων, λόγω του ότι η «φίλοι» μας γερμανοί θέλαν να μειώσουν τις τριβές στον κύλινδρο μεταξύ πιστονιού και θαλάμου ώστε να παρουσιάζει και μικρότερη κατανάλωση βενζίνης αλλά και πολύ λίγους ρύπους (139 kgr).

Έτσι προέκυψε το μοναδικό GTI στο πλανήτη που μπαίνει στο «πράσινο» δακτύλιο της Αθήνας!!! Το απίστευτα αξιόπιστο αυτοκίνητο που κάνει τα πάντα !!! Δεν καίει βενζίνη, είναι οικολογικό , είναι τρομερά γρήγορο, κάνει καφέ ,πάει τα παιδιά σχολείο και τα ξαναγυρίζει κιόλας!!! Οι γερμανοί καμάρωναν σαν τα γύφτικα σκεπάρνια για το επίτευγμα τους! Είχαν πιάσει την κότα με τα χρυσά αυγά!!! Πολλοί το είχαμε σαν το αμάξι τον ονείρων μας!!! Αλλά τελικά αποδείχτηκε απλά κότα….

Έκαιγε τα έντερά του…

Τελικά ανοίξαμε μηχανή και το χειρότερο σενάριο είχε επιβεβαιωθεί. Ένα κομμάτι είχε σπάσει στο κάτω μέρος του πιστονιού χωρίς ευτυχώς να κάνει ρήγματα στο κύλινδρο. Βλέπετε παρακάτω φώτο:

dsc0894cs.jpg

Αμέσως μετά ξεκίνησε η επισκευή. Παραγγείλαμε το μαμά πιστόνι που είχε παραδώσει πνεύμα. Το καπάκι και τα υπόλοιπα 3 πιστόνια έφυγαν για Γιάννενα για ρεκτιφιέ και καθάρισμα. Είχαν μαυρίσει αρκετά από το λάδι. Βλέπετε φώτο παρακάτω μετά το ρεκτιφιέ:

dsc0895n.jpg

« Παλιά στα φορτηγά που έκαιγαν πολύ λάδι κάναμε μια πατούρα στο μεσαίο ελατήριο του πιστονιού, το οποίο δεν άφηνε το λάδι να ανέβει στο κυλινδροθάλαμο. Το πρόβλημα αμέσως εξαφανιζόταν» μου είπε ο μάστορας …

Του είπα να αντιμετωπίσει τον παρόν κινητήρα ως κινητήρα φορτηγού (πλήρης απομυθοποίηση του twincharge!!! χαχχχαχααχα) και να δούμε τι μπορούμε να βάλουμε από ελατήρια.

Φυσικά αποκλείσαμε τα ελατήρια της μαμάς VW διότι θα είχαμε τα ίδια πάλι. Έτσι η λύση ήρθε από Αθήνα με τα ενισχυμένα ελατήρια της NPR ( Ιαπωνικά) τα οποία προσέφεραν την λύση της πατούρας στο μεσαίο από τα τρία ελατήρια και υπόσχονταν μηδενική κατανάλωση λαδιού!!! Να σημειώσουμε ότι τα ίδια ελατήρια μπαίνουν σε όλα τα TOYOTA , HONDA. Φώτο πιο κάτω μαζί με το νέο πιστόνι.

dsc0902a.jpg

Το εγχείρημα ήταν πολλά υποσχόμενο και για να δοκιμάσουμε την αξιοπιστία του επιλέξαμε να βάλουμε τα ίδια λάδια (Castrol edge 5 – 30) παρόλο που αρχικά σκεφτόμουν για πιο σκληρά (5 -40) .

Αφού ήρθαν όλα τα πράγματα ξεκινήσαμε την συναρμολόγηση . Πρώτα όλοι οι κύλινδροι «αγριεύτηκαν» με ειδικό βουρτσάκι, μπήκαν τα πιστόνια ξανά με ρυθμισμένα τα ελατήρια της NPR, εφαρμόστηκε σωστά το καπάκι, τουρμπίνα , σωληνάκια, λάδια και τα υπόλοιπα κοκοκοψαρα. Βάζουμε μπροστά και το αμάξι πήρε αμέσως μπροστά!!!!

Οπότε έκανα αρχικά σχολαστικό στρώσιμο του κινητήρα με τον ενδεδειγμένο τρόπο για (500 χιλ) και στην συνέχεια άρχισα να του δίνω μέχρι τα (1500 χιλ) που έπιασα πλέον κόφτες.

  • Πρώτος έλεγχος λαδιού στα 2000 χιλ. Δεν είχε κάψει στάλα και το χρώμα του λαδιού ήταν σαν να το είχα βάλει την ίδια μέρα !!! Πριν την μετατροπή και σε στάνταρ ελέγχους ήταν πάντα πολύ πιο σκουρόχρωμο μέχρι τα 5000 χιλ ήταν σαν μαζούτ!!!

  • Δεύτερος έλεγχος στα 3000 χιλ. Πάλι δεν έκαψε στάλα. Το λάδι πάλι σαν παρθένο ελαιόλαδο.

  • Τρίτος έλεγχος στα 4000 χιλ . Ούτε στάλα καμμένη. Το λάδι λίγο πιο σκούρο.

  • Τελευταίος έλεγχος πριν 2 μέρες στα 5000 χιλ. ΠΑΛΙ ΟΥΤΕ ΣΤΑΛΑ !!! Το λάδι πιο σκούρο ακόμα αλλά σε άριστη κατάσταση!!!

Το πείραμα λοιπόν στεύθηκε με απόλυτη επιτυχία… Προσωπικά έχω πλέον ηρεμίσει με το θέμα του λαδιού και βλέπω μπροστά.

Σύντομα ο εγκέφαλος θα ξαναπάει στον Κρίτωνα για να περαστεί ξανά το πρόγραμμα αλλά πλέον για 95άρα γιατί η 100άρα έχει ξεφύγει! Κρίτωνα ετοιμάσου!!! ΧΧΑΑΧΑΑΑ!!! Είχα ξαναακούσει για αυτοκίνητα να σπάνε με εργοστασιακό αλλά δεν περίμενα ποτέ να μου συμβεί!

Ένα εύλογο ερώτημα είναι το εξής: « Δεν ξέραν οι γερμανοί ότι το πρόβλημα ήταν στα ελατήρια?»

Απάντηση : «Φυσικά και το ξέραν αλλά όταν δοκίμαζαν πιο ενισχυμένα ελατήρια τους την χάλαγε την φάση στην κατανάλωση αλλά και στους ρύπους!!!» Οπότε πώς να πούμε τώρα στους πελάτες ότι το αυτοκίνητο δεν είναι τόσο οικονομικό όσο τους υποσχεθήκαμε??? Πώς να τους πούμε ότι οι ρύποι δεν είναι στα 139 kgr αλλά πολύ παραπάνω??? ( φαντάζομαι στα επίπεδα του Corsa OPC) .

Πώς θα γίνει τώρα να αλλάξει κατηγορία το αυτοκίνητο και από σούπερ οικονομικό GTI να γίνει απλά ένα GTI???

Ναι φίλοι μου η κατανάλωση καυσίμου ανέβηκε πλέον, αλλά όχι αισθητά! Είναι όπως θα έπρεπε να είναι φυσιολογικά για ένα GTI! Είναι ακριβώς όπως ενός κινητήρα CAVD!!! Οι ρύποι ως επακόλουθο του όλου εγχειρήματος είναι σίγουρα περισσότεροι!!! Αλλά πλέον είναι ένα αμάξι που δεν καίει στάλα! ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ Ο CAVD!!!

Είναι απίστευτο τι διαφορά έχει κάνει ένα Ιαπωνικό ανταλλακτικό στην καρδιά ενός "γερμανικού" κινητήρα ( ο Θεός να τον κάνει ) διότι το πιστόνι ήρθε από γερμανία αλλά κοιτάξτε λίγο που έχει φτιαχτεί:

dsc0904x.jpg

Λίγες φώτο ακόμα:

dsc0896d.jpg

H τουρμπινούλα μας στο πάτωμα!!! :phew:

dsc0899n.jpg

Αυτά από εμένα ... Περαστικά μου και εύχομαι να μην τύχει ανάλογη κατάσταση σε κανένα εδώ μέσα... 8)

Link to comment
Share on other sites

γεια σου τσολια και παλι...

δηλαδη τι θα πρεπει να κανουμε?να παμε στην vw και να τους πουμε να μας βαλουν ιαπωνικα ελατηρια?

και αφου ξερουν το προβλημα γιατι επιμενουν με αλλαγες κινητηρων και σωληνακια αναθυμιασεων και τετοια?

τι να πω.ποσο σου κοστισε ολο αυτο δεν μας ειπες?να το εχουμε στα υπ οψιν μας δηλαδη..

παντως πολλα παιδια που τους αλλαξαν κινητηρα το προβλημα τελειωσε και σε εμενα με τα σωληνακια που αλλαξαν ελατωθηκε αισθητα η καταναλωση λαδιου.τι γινετε?

και σε οσα παιδια ρωτησαν τι το διαφορετικο εχει ο νεος κινητηρας απο τον παλιο κανεις δεν τους απαντησε......τι στο διαολο γινεται?

επισης τελικα ξερεις απο οτι μπορει να εσπασε?

Edited by spiros!!!
Link to comment
Share on other sites

φίλε Γιώργο μας έλειψες.......

αφού λύθηκε το πρόβλημα σου πάλι καλά έστω και μ αυτόν τον τρόπο. δυστυχώς με αυτό το αυτοκίνητο που πήραμε η *μη επιτρεπόμενη λέξη* πάει σύννεφο.

πόσο σου πήγε το τελικό κόστος?

επίσης θα ήθελα να μου στείλεις τον κωδικό από τα ελατήρια τις npr.

Edited by m@kro
Link to comment
Share on other sites

φιλε μολις διαβασα λεπτομερος το προβλημα σου,γαματα..περαστικα σου και απροβληματιστο..οπως και πιο πανω ειπαν τα παιδια για 1400 κυβικα και πολα αλογα ακομη και τα 140 αογα πουε χω εγω ειναι υπερβολη για εναν 140 κινητηρα (ο δικος μου ΒΜΥ)..εχω 100,000 χλμ και δουλευει αψογα αλλα μιας και εχω βγαλει αποφαση τι θα το κρατησω το αμαξι ειχα παντα στο μυαλο μου να λυσω μοτερ για να περασω τσιμουακια στο καπακι στις βαλβιδεσ,να τριψω βαλβιδες και να αλλαξω ελαττηρια...γνωμες?(κουβεντα να κανουμε)η αληθεια ειναι ρε παιδια οχι επειδη ειναι το δικο μουθ αλλα οπιος εχει παρει το αμαξι μου μου λεει οτι παει παρα πολυ καλα απο το δικο τους 140 δεν ξερω..

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Τσολια ΜΠΡΑΒΟ ΠΟΛΛΆ ΜΠΡΑΒΟ Αν θυμασαι το φώναζα σχετικα με CAVD και CAVE και οτι με ενα set εμβολα/ελατηρια απο CAVD θα εισασταν JET

Οπως ειχα πει και εγω και ενα αλλο παλικαρι αλλα και εσυ τωρα που τα επιβεβαιωνεις οι Γερμανοι για να βγάλουν λιγοτερους ρύπους,μικρότερη καταναλωση και πιο ευκολη αυξηση αποδοσης ειχαν πιο μεγαλη ανοχη μεταξυ πιστονιου και κυλινδρου .

Ξερω περιπτωσεις που εχουν σπασει εμβολα σε Cupra και εχουν πεταξει ενα σετ πιστονια/ελατηρια απο CAVD ή σφυριλατα και το μοτερ κατευθειαν δεν εκαιγε λαδια ..

ΕΥΧΟΜΑΙ Να παραμεινει ετσι και να το κανεις πυροβολο stage 2+

Υ.Γ Η Τουρμπινα πολυ λαδιλα γιατι ετσι? Αν σκεφτεις οτι τελικα καινε απο ελατηρια γιατι το τουρμπο απο την πλευρα της εισαγωγης εχει λαδιλα?

Υ.Γ Τα ελατηρια για τι πιστονια προοριζονταν?

Link to comment
Share on other sites

δηλαδη τι θα πρεπει να κανουμε?να παμε στην vw και να τους πουμε να μας βαλουν ιαπωνικα ελατηρια?

και αφου ξερουν το προβλημα γιατι επιμενουν με αλλαγες κινητηρων και σωληνακια αναθυμιασεων και τετοια?

....

επισης τελικα ξερεις απο οτι μπορει να εσπασε?

Σπύρο όπως είπα και παραπάνω ο λόγος είναι ότι με πιο ενυσχιμένα ελατήρια αυξάνει τριβές μεταξύ κυλίνδρου και πιστονιού και έχει το αυτοκίνητο αυτομάτως παραπάνω κατανάλωση αλλά και ρύπους !!! Για την κατανάλωση δε θα τους πείραζε, αλλά το βασικό πρόβλημα των γερμανών είναι οι ρύποι!!! Δεν είναι εύκολο να αλλάξεις κατηγορία αυτοκίνητο παραδεχόμενος το λάθος μάλιστα! Σκέψου τι αλλαγές επιφέρει γενικά μια αλλαγή των ρύπων ! Μέχρι και την άδειά σου πρέπει να αλλάξεις! Το Polo GTI διαφημιζόταν ως το GTI με τους λιγότερους ρύπους!

φίλε Γιώργο μας έλειψες.......

αφού λύθηκε το πρόβλημα σου πάλι καλά έστω και μ αυτόν τον τρόπο. δυστυχώς με αυτό το αυτοκίνητο που πήραμε η *μη επιτρεπόμενη λέξη* πάει σύννεφο.

πόσο σου πήγε το τελικό κόστος?

επίσης θα ήθελα να μου στείλεις τον κωδικό από τα ελατήρια τις npr.

Πάνο το κόστος πήγε κοντά στα 1500 € αλλά δεν είναι απλή η αλλαγή πιστονιού... Πάνε και άλλα πράγματα μαζί με αυτό. Εχω την λίστα με αυτά που άλλαξα στον μάστορα. To κόστος λογικά για αλλαγή μόνο ελατηρίων είναι πολύ λιγότερο! Θα σου την στείλω σύντομα μαζί με τον κωδικό!

Καλώς σε βρήκα φίλος!!

Φιλε Τσολια ΜΠΡΑΒΟ ΠΟΛΛΆ ΜΠΡΑΒΟ Αν θυμασαι το φώναζα σχετικα με CAVD και CAVE και οτι με ενα set εμβολα/ελατηρια απο CAVD θα εισασταν JET

Οπως ειχα πει και εγω και ενα αλλο παλικαρι αλλα και εσυ τωρα που τα επιβεβαιωνεις οι Γερμανοι για να βγάλουν λιγοτερους ρύπους,μικρότερη καταναλωση και πιο ευκολη αυξηση αποδοσης ειχαν πιο μεγαλη ανοχη μεταξυ πιστονιου και κυλινδρου .

Ξερω περιπτωσεις που εχουν σπασει εμβολα σε Cupra και εχουν πεταξει ενα σετ πιστονια/ελατηρια απο CAVD ή σφυριλατα και το μοτερ κατευθειαν δεν εκαιγε λαδια ..

ΕΥΧΟΜΑΙ Να παραμεινει ετσι και να το κανεις πυροβολο stage 2+

Υ.Γ Η Τουρμπινα πολυ λαδιλα γιατι ετσι? Αν σκεφτεις οτι τελικα καινε απο ελατηρια γιατι το τουρμπο απο την πλευρα της εισαγωγης εχει λαδιλα?

Υ.Γ Τα ελατηρια για τι πιστονια προοριζονταν?

Μα σε αυτά τα post στηρίχτηκα φίλε μου για το εγχείρημα και αρχικά ευχαριστώ εγώ που το επισήμανες τόσο καιρό! Τα φορουμ για αυτό το λόγο είναι! Να σημειώσω ότι τα έμβολα είναι πάλι του POLO απλά τα ελατήρια είναι aftermarket! . Για την επιλογή ελατηρίων έστειλα το ένα πιστόνι Αθήνα και μετρήσαν διάμετρο για να βρουν το κατάλληλο σετ!

Edited by TSOLIAS30
Link to comment
Share on other sites

το ερωτημα μου ειναι ομως ενα και δεν μου απαντησατε.αφου ρε τσολια εσυ ελυσες το προβλημα με τα λαδια αλλαζοντας ελατηρια οτε τα παιδια που τους αλλαζουν κινητηρες και δεν καινε λαδια πια τι τους αλλαζουν?γιατι σε ερωτηση των παιδιων προς τις αντιπροσωπειες τι το καλυτερο εχουν οι νεει κινητηρες δεν τους απαντουν.ειναι δυνατον να του εχουν βαλει ελατηρια τα οποια θα καινε πιο πολυ και θα εχουν αυξημενουν ρυπους και να μην τυς το ειπαν?επισης εμενα με την αλλαγη σωληνακια πως εξηγειτε οτι μειωθηκε αισθητα η καταναλωση λαδιου σχεδον στο τιποτα μετα την πρωτη μετρηση στα 1000 χλμ?

προς θεου δεν λεω οτι λες ψεματα αλλα ανααρωτιεμαι μηπως περα απο τα ελατηρια υπαρχει και αλλου θεμα?γιατι εμενα ελατηρια δεν μου αλλαξαν μονο σωληνακια

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.