Jump to content
Komis

Προβλημα Στο Συστημα Ελεγχου Πίεσης Ελαστικων - Tpms

Recommended Posts

Καλησπέρα

έχω ένα Passat 1.8TSI B6 - 2008

πριν κανα μήνα άναψε το σηματάκι στο ταμπλό όπου σε προειδοποιεί ότι έχεις πάθει λάστιχο.

Αφού τσέκαρα όλα τα ελαστικά σε ένα βενζινάδικο και διαπίστωσα ότι δεν έχουν πρόβλημα , πάτησα παρατεταμένα το Reset Button που είναι δίπλα στον επιλογέα ταχυτήτων, αλλά αποτέλεσμα μηδέν.

Έκτοτε εδώ και ένα μήνα το σηματάκι είναι μονίμως αναμμένο και reset δεν γίνεται με τίποτα.

Να διευκρινίσω ότι το TirePressureMonitoringSystem που φοράει το Passat είναι το indirect, δηλαδή αυτό που αντιλαμβάνεται την απώλεια πίεσης μέσω των αισθητήρων ABS και της μεταβολής της ταχύτητας του προβληματικού τροχού λόγω μεταβολής της διαμέτρου του.

Επίσης να διευκρινίσω ότι στις 3 ασφαλειοθήκες του Passat δεν υπάρχει ξεχωριστεί ασφάλεια για το TPMS.

Έχει κανείς καμία ιδέα ??? ή να πάω κατευθείαν στο συνεργείο?? :help:

ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου εχω ενα passat 1.6 TDI 2011 και στην αντιπροσωπεια μου ειπανε πως αυτο το συστημα αντιλαμβανεται την απωλεια πιεσης μεσω των βαλβιδων, μου ειπαν μαλιστα να προσεξω οταν θα αλλαξω λαστιχα να μην μου της σπασουνε εισαι απολυτα σιγουρος οτι ετσι δουλευει? Δεν θελω να σε μπερδεψω εαν σου ειναι ευκολο επαληθευσε το μπορει να εχει αλλαξει η τεχνολογια εαν οχι μπορει απλα να παρουσιασε προβλημα η μια εκ των τεσσαρων βαλβιδων. παντως πολλα προβληματα στα ηλεκτρονικα λυνονται κανοντας ολικο reset (βγαζοντας δηλαδη των πολο της μπαταριας) πριν κανεις οτιδηποτε ρωτα σε ειδικους γιατι μπορει να σου κλειδωσει το αυτοκινητο μια τετοια κινηση μακαρι να σε βοηθησα εστω και στο ελαχιστο και να μην σε μπερδεψα περισσοτερο.

Link to comment
Share on other sites

Είναι πολύ εύκολο να διαπιστώσετε τον τρόπο ελέγχου της απώλειας πίεσης ελαστικών στις εργοστασιακές ζάντες

Πιάστε τις βαλβίδες και κουνήστε τες ελαφρά πέρα-δώθε

Αν κουνιούνται (είναι δηλαδή οι κλασσικές λαστιχένιες) τότε ο έλεγχος γίνεται μέσω των παλμών του ABS

Αν δεν κουνιούνται (είναι δηλαδή μεταλλικές), τότε εντός της ζάντας υπάρχει ο ασύρματος πομπός ελέγχου της πίεσης των ελαστικών

Link to comment
Share on other sites

Η VW έχει 2 ειδών συστήματα TPMS. Το άμεσο (direct) και το έμμεσο( indirect).

Το 1ο είναι υποχρεωτικό σε USA ενώ το 2ο είναι ο φτωχός συγγενής - υποκατάστατο του 1ου που προτιμάται σε Ευρώπη για λόγους χαμηλότερου κόστους.

για περισσότερες πληροφορίες δέστε το link :

http://www.my-gti.com/321/volkswagen-tyre-pressure-monitoring-system-tpms

Εγώ έχω το indirect το οποίο πρίν 20 μέρες πήγα στην αντιπροσωπεία και το διόρθωσα (εγινε reset )

Ήταν υπόθεση 60-90min ( χωρίς ανταλλακτικά)

Όταν τους ρώτησα πόσο θα κοστίσει μου είπαν περίπου 20-25 euro ( "ούτε στο παπά να μεις το πείς" είπα απο μέσα μου και άφησα το αμάξι και έφυγα)

Όταν πήγα να το πάρω μου ζήτησαν 98,72 euro !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :sorry:

μετά από διαμαρτυρίες μου λέει " αντε καλά : νεα τιμή= 67,47euro

μετά από νέες διαμαρτυρίες μου ξαναλέει " αντε καλά : νεα τιμή= 42,94euro

τελικά στο ταμείο έγιναν 44,50 euro....

OTI NA' NAI

και πάλι δεν είμαι σίγουρος αν δουλεύει λόγω δοκιμής που του έκανα και δεν έβγαλε alarm

ΒΑΡΕΘΗΚΑ. και δεν ασχολουμαι άλλο

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.