Jump to content
gele92

Θόρυβος Νέος!

Recommended Posts

Παιδιά καλημέρα! Τις τελευταίες ημέρες,σε κάθε απότομο,όχι σανίδωμα,πάτημα του γκαζιού,ακόμα και με πολύ χαμηλές στροφές,1.200,1.300,1.500κτλ.ακούω ένα κλατς κι αμέσως μετά το φύσημα του κομπρέσσορα. Δεν το άκουγα ποτέ πριν. Η απόδοση του κινητήρα απολύτως φυσιολογική. Κανένα κόψιμο. Χλμ αυτοκινήτου 24.000. Τι λέτε να 'χουμε;

Link to comment
Share on other sites

Μπορεις να μας διευκρινισεις τι αυτοκινητο και τι κινητηρα εχεις?λογικα tsi αν ναι τοτε ισως ο θορυβος σου ειναι και εσενα απο την αντλια νερου το κλασικο δηλαδη προβλημα,αλλα οσο για το ξεφυσαει που λες,εμενα εκει παει το μυαλο μου στην βαλβιδα Ν249

Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι τιποτα.................. αυτο που ακους ειναι απολυτως φυσιολογικο γιατι την ωρα που πατας το γκαζι σε τοσο χαμηλες στροφες κομπλαρει ο κομπρεσσορας για αυτο ακους το κλατς.και το φυσημα που λες παλη ειναι φυσιολογικο γιατι φορτωνει ο κομπρεσσορας στα αυτια.

Link to comment
Share on other sites

tsi 160ps dsg7

oκ για το φύσημα του κομπρέσσορα. Το κλατς δεν άκουγα πριν. Ευχαριστώ πολύ,παιδιά!

Link to comment
Share on other sites

το κλατς το ακους μονο με ανοικτο το παραθυρο.με κλειστο παραθυρο δεν υπαρχει περιπτωση να το ακουσης.

Link to comment
Share on other sites

ναι,μόνο με ανοιχτό.

Link to comment
Share on other sites

ναι,μόνο με ανοιχτό.

αρα οταν δεν το ακουγες εκανε κρυο εξω και λογικα ειχες κλειστο παραθυρο.
Link to comment
Share on other sites

και μενα το ιδιο ακριβως θορυβα κανει στο golf v gt sport μου και ειναι οντως η αντλια νερου. αν δεν κανω λαθος ειναι διπλα με τον κομπρεσορα και ο θορυβος αυτος ακουγεται κατα το κομπλαρισμα. στο συνεργειο με διαβεβαιωσαν οτι αυτο δεν ειναι προβλημα. τωρα δεν ξερω κατα ποσο μπορει να μας αφησει στο δρομα κατι τετοιο

Link to comment
Share on other sites

αν δεν κανει το κλακ να αγχωνεσαι γιατι αν δεν το κανει δεν θα δουλεψει ο κομπρεσσορας.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ παιδιά!

Link to comment
Share on other sites

τελικώς,μετά από επίσκεψή μου σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο και σύντομη ''βόλτα'' με τεχνικό σύμβουλο,κρίθηκε απαραίτητη η αλλαγή αντλίας νερού. Χτες παρέλαβα το αμάξι μου,με τη διαβεβαίωση ότι η νέα αντλία είναι βελτιωμένη. Ο καιρός θα δείξει! Υ.Γ. Μέχρι στιγμής,24.700χλμ. έχω αλλάξει πολύδισκο και αντλία νερού. Για να δούμε...

Link to comment
Share on other sites

μην το πολυπιστευεις.....

μηπως οταν το πηγες τους πιεσες πολυ και ενω σου ελεγαν οτι δεν ειναι τιποτα....εσυ ελεγες οτι δεν το εκανε και οτι καποιο προβλημα εχει???

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια για το κλακ του μαγνητικου συμπλεκτη λεμε? Αφου ολα το κανουν απο την πρωτη μερα ...ειδικα αν ακουσεις TSI σε ξεπαρκαρισμα το κανει 200φορες .. εμενα το κανει απο την πρωτη μερα . Κλακ και ξεφυσημα

Link to comment
Share on other sites

Δεν έκανε το γνωστό κλακ,που πρέπει άλλωστε να κάνει. Ο ήχος θύμιζε τη...σκουριασμένη κούνια,γι' αυτό και ο μηχανικός μου είπε αμέσως πως ο ήχος προέρχεται 99% από την αντλία νερού.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.