georgek7 Posted June 26, 2012 Report Share Posted June 26, 2012 το αμαξι ειναι golf gti v και επειδη το θεμα εχει συζητηθει πολλες φορες, παρολα αυτα δεν βρισκω ακρη...οπως λεει ο τιτλος μεγαλη καταναλωση και αρκετα ηπιο γεμισμα σε σχεση με το αμεσο παρελθον...εννοειται πως εχω ελενξει τα βασικα οπως, πολλαπλασιαστες, ν75, σκαστρα..κανενα λαμπακι αναμενο και φυσικα καμια βλαβη στο διαγνωστικο...καμια αλλη ιδεα εσεις που γνωριζεται????για να καταλαβεται διαφορα στην καταναλωση εκει που ημουν στο 8.2 τωρα εχει παει στο εντεκα με την ιδια οδηγηση στον ιδιο δρομο.... ΛΟιπον????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sjxristos Posted June 26, 2012 Report Share Posted June 26, 2012 ...Καλό καλοκαίρι φίλε μου !!! από Σεπτέμβριο ξανά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgek7 Posted June 27, 2012 Author Report Share Posted June 27, 2012 σαφεστατα ισχυει αυτο που λες αλλα αν προσεξες το εχω απο το 2006 οποτε εχω φαει αρκετα καλοκαιρια μαζι του και το καταλαβαινω.....εχω την εντυπωση ομως πως το νιωθω στα γεμισματα λες και κατι το φρεναρει και δεν ρολαρει ευκολα....δεν μπορει να ειναι απο την εξωτερικη θερμοκρασια.....εχω αλλαξει σκαστρα 2 φορες σε 4 μηνες προληπτικα μηπως απο την ζεστη σκιζονται ευκολα??ακουγεται βεβαια μια χαρα αλλα αυ υπαρχει καποιοα μικρη οπη ισως δημιουργει καποιο θεμα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted June 28, 2012 Report Share Posted June 28, 2012 για αλλαξε και βενζιναδικο γιατι τωρα με την κριση παει η νοθεια συννεφο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgek7 Posted June 29, 2012 Author Report Share Posted June 29, 2012 φιλε νασσο εχω αλλαξει 352 πρατηρια αλλα τιποτα....και κατοσταρα που βαζω και απλη τα ιδια χαλια....κατι αλλο συμβαινει και δεν μπορω να βρω τι ειναι...δεν προλαβαινω τα 30 αρια σε βενζινη....ενω τοσα χρονια δεν ειχα κανενα προβλημα...εχω αλλαξει προληπτικα τους 3 πολαπλιασιαστες λες να τα διμιουργει ολα αυτα ο 4 ρτος???να αλλαξω και αυτον αμα ειναι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted June 29, 2012 Report Share Posted June 29, 2012 εγω πιστευω πως κατι τετιο το προκαλουν τα μπεκ,ποσα χλμ εχεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgek7 Posted June 29, 2012 Author Report Share Posted June 29, 2012 μην σοκαριστεις....130 χιλιαρικα περιπου....αυτο οντως δεν το ειχα σκευτει......λες να τα παω για καθαρισμα????ξερεις κοστος??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimtic Posted June 29, 2012 Report Share Posted June 29, 2012 Για κοίτα κ το φίλτρο βενζίνης φίλε! Μπορεί να έχει βουλώσει! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgek7 Posted June 29, 2012 Author Report Share Posted June 29, 2012 φιλε το αλλαξα προχτες και ηταν πεντακαθαρο και αυτο....κοντευω να τρελαθω...και ακομα δεν βρισκω τι ειναι...το μονο που δεν εχω τσεκαρει ειναι τα μπεκ που ειπε ο φιλος ποιο πανω....υπαρχει περιπτωση να ειναι κανενας maf ??? ξερεις τα συμπτωματα του?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted June 30, 2012 Report Share Posted June 30, 2012 μην σοκαριστεις....130 χιλιαρικα περιπου....αυτο οντως δεν το ειχα σκευτει......λες να τα παω για καθαρισμα????ξερεις κοστος??? ο καθαρισμος στους κοστιζει γυρω στα 30ευρώ,η εργασια δεν ξερω!!εγω τα βγαζω μονος αρα δεν μπορω να σου πω για εργασια.σωστη η σκεψη σου και για το μαφ ισως αλλα νομιζω βγαινει στο διαγνωστικο αν εχει προβλημα αλλα ισως και αυτο να θελει καθιρισμο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted July 1, 2012 Report Share Posted July 1, 2012 Μήπως θέλουν καθάρισμα οι βαλβίδες σου μετά απο τόσα χιλιόμετρα;; http://www.etuners.gr/index.php?s=12&t=324 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgek7 Posted July 2, 2012 Author Report Share Posted July 2, 2012 μπορει οντως να συμβαινουν ολα αυτα που λετε απλα με αυτο το τροπο πρεπει να λυσω 1/2 του μοτερ ωστε να θελει καθαρισμα....και δεν ειναι προβλημα το λυσιμο αλλα σιγουρα το κοστος....σιγουρα για τα μπεκ θα θελω κανα 80 αρι αλλα τοσα και για βαλβιδες συν οτι αλλο προκυψει....παει μας ελιωσε καλοκαιριατικα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted July 2, 2012 Report Share Posted July 2, 2012 μην αφησεις για κανενα λογο να σου λυσουν τιος βαβιδες,οτι και να κανεις μετα απο 2-3 χιλιαδες χλμ ετσι θα γινουμ.οσο βρωμικη να ειναι μια βαλβιδα το μονο που μετραει ειναι να εφαπτεται σωστα στην εδρα.τσαμπα λεφτα λυσιμο κ +κοπος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgek7 Posted July 2, 2012 Author Report Share Posted July 2, 2012 το εχω ακουσει φιλε παλι αυτο και μαλον εχεις απολυτο δικιο....ειμαι σιγουρος οτι για το προβλημα μου καποια βαλβιδα φταιει ή καποιος σενσορας αλλα επειδη δεν βγαζει κατι το διαγνωστικο αυτο ειναι το προβλημα...μηπως να κανω παλι αλλαγη την σκαστρα??ακουγεται κανονικα αλλα μηπως εχει καποιια μικρη οπη....δεν ξερω πραγματικα ...δεν εχει τυχει ξανα τετοια καταναλωση.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgek7 Posted July 18, 2012 Author Report Share Posted July 18, 2012 προς ενημερωση και μετα απο 3 αντιπροσωπειες που γυρισα η ζημια ειναι στον μηχανησμο το κλαπετου εισαγωγης οχι στις πεταλουδες...αυτες τις ειχα καθαρισει προληπτικα. το κοστος ειναι 350 ευρω.. εχετε καμια ιδεα που θα βρω μεταχειρισμενο αυτο το ανταλακτικο??μηπως συμφερει να βρω ολοκληρη πολλαπλη εισαγωγης με τα κλαπετα??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
electric doctor Posted July 19, 2012 Report Share Posted July 19, 2012 μπορεισ να μου πεισ τον κωδικο του ανταλακτηκου που χρειαζεσαι η στηλεμου pm to τηλ να μηλησουμαι σου αναφεραναι και το σφαλμα που βγαζει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...