Thanos7 Posted June 27, 2012 Report Share Posted June 27, 2012 Γεια σας παιδια ειμαι καινουριος στο club μιας και μολις απεκτησα το golfακι μου και εχω μια απορρια.. Τo golf μου ειναι το 5αρι το FSI και βλεπω διαφορες συζητησεις για αλλαγη μασκας απο TSi σε look GTI αλλα οχι για FSI. Και μιας και ενδιαφερομαι να κανω κατι τετοιο στο FSI μηπως ξερει κανεις αμα γινεται;; Ευχαριστω προκαταβολικα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_fsi Posted June 27, 2012 Report Share Posted June 27, 2012 Το ίδιο και το αυτό είναι... Ο προφυλακτήρας FSI και TSi ο απλός είναι οι ίδιοι... Διαβασε και εδώ... http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=39951 Δεν νομίζω να έχεις κάπου πρόβλημα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thanos7 Posted June 27, 2012 Author Report Share Posted June 27, 2012 Δεν ξερω..καπου εχω μπερδευτει. Παρατηρησα οτι το TSi και το GTi εχουν 2 προβολακια στον προφυλακτηρα ενω το FSi δεν εχει και σκευτηκα " τι γινεται με τις τρυπες που εχει στη σιτα; " Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_fsi Posted June 27, 2012 Report Share Posted June 27, 2012 Κάποια Fsi έχουν απλά εσύ προφανώς έχεις το Trendline το οποίο δεν διέθετε στον στανταρ εξοπλισμο. Υπάρχει τρόπος να βάλεις και προβολάκια και αν σκοπεύεις να πας για τον προφυλακτήρα πρέπει να προσθέσεις περίπου 100 ευρώ τουλάχιστον σε καλωδιώσεις, προβολάκια (όχι αυθεντικά αλλά καλής ποιότητας) και διακόπτη... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thanos7 Posted June 28, 2012 Author Report Share Posted June 28, 2012 Εφαγα πακετο..το αμαξι το ειχαμε κλεισει να το αγορασω απο τον τυπο εντος αυτων των ημερων ο οποιος μου ειχε πει πως ειναι το FSI αλλα εψαξα τωρα και βλεπω πως με 80hp που ειναι το αμαξι δεν εβγαιναν FSI και προφανως ειναι η πιο απλη εκδοση... Εχει μεγαλες διαφορες απο το FSI περα απο τα 10 αλογα διαφορα; ΥΓ. Συγνωμη αμα γινομαι λιγο κουραστικος αλλα το πρωτο μου αμαξι ειναι και ειμαι λιγο ψαρι σε αυτα ακομα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_fsi Posted June 28, 2012 Report Share Posted June 28, 2012 (edited) Είναι αξιόπιστος ο κινητήρας με τα 80 αλλά αργός σε βαθμό που είναι επικίνδυνος... Δεν μπορείς να κάνεις μια προσπέραση της προκοπής αν δεν είναι κατήφορος και επίσης καίει παραπάνω μιας και η μηχανή ζορίζεται ΠΑΝΤΑ.... Δεν είναι peugeot-citroen το golf που με 80 αλογάκια είσαι πύραυλος... είναι πολλά τα κιλά του αμαξώματος... Εγώ με τα 90 πιστεύω ότι αν δεν θες πολλά τρεξίματα μπορεις να κινηθείς αξιοπρεπώς αν κινείσαι μόνος σου και δεν το φορτώνεις πολύ... Αλλά μιας και δεν το έχεις πάρει προτείνω σοβαρά να σκεφτείς το TSI με τα 122hp. Είναι η χρυσή τομή μιας και -Έχεις 1400 κυβικά οπότε ίδια τελη. -Χαμηλότερη κατανάλωση ελέω Turbo -Δεν χρειάζεται απαραίτητα να βάζεις 100αρα με τον φόβο μην κάψεις τον NOx sensor που έχουν τα fsi (κάνει κοντά στα 500ευρώ ως ανταλλακτικό) -Έχει αρκετή δύναμη για να κινείσαι σβέλτα σε πόλη και εθνική -Αν το βαρεθείς ή θες κάτι παραπάνω με 500 ευρώ κάνεις επαναπρογραμματισμό εγκεφάλου και μαζί με μια εισαγωγή αέρα ανεβαίνεις στα 140hp... Edited June 28, 2012 by Paul_Fsi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thanos7 Posted June 28, 2012 Author Report Share Posted June 28, 2012 Να 'σαι καλα φιλε για τις πληροφοριες. Το ψαχνω το θεμα τωρα και τελικα μαλλον κλινω προς FSI :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SCORPIONS Posted June 28, 2012 Report Share Posted June 28, 2012 Να 'σαι καλα φιλε για τις πληροφοριες. Το ψαχνω το θεμα τωρα και τελικα μαλλον κλινω προς FSI :D Μπερδευτηκες μαλλον ή το εγραψες λαθος.TSI σου προτεινε ο Paul oxi FSI.Ειναι διαφορετικοι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thanos7 Posted June 29, 2012 Author Report Share Posted June 29, 2012 Μπερδευτηκες μαλλον ή το εγραψες λαθος.TSI σου προτεινε ο Paul oxi FSI.Ειναι διαφορετικοι! Εγώ με τα 90 πιστεύω ότι αν δεν θες πολλά τρεξίματα μπορεις να κινηθείς αξιοπρεπώς αν κινείσαι μόνος σου και δεν το φορτώνεις πολύ... που ενοει το FSI Το καταλαβα ομως οτι μου προτεινε το TSI (το οποιο θα επελεγα εξ αρχης αν μπορουσα) , αλλα δυστυχως ειμαι ακομα 18 και οι δικοι μου δινουν τα λευτα αρα δεν παιρνω και οποιο θελω αφου θεωρουν πως "ειμαι ακομα στην αρχη και καυ****νος με την ταχυτητα κλπ" .. Για αρχη ομως μια χαρα πιστευω πως μου ειναι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SCORPIONS Posted June 29, 2012 Report Share Posted June 29, 2012 που ενοει το FSI Το καταλαβα ομως οτι μου προτεινε το TSI (το οποιο θα επελεγα εξ αρχης αν μπορουσα) , αλλα δυστυχως ειμαι ακομα 18 και οι δικοι μου δινουν τα λευτα αρα δεν παιρνω και οποιο θελω αφου θεωρουν πως "ειμαι ακομα στην αρχη και καυ****νος με την ταχυτητα κλπ" .. Για αρχη ομως μια χαρα πιστευω πως μου ειναι Οκ παω πασο τοτε. Καλως να το παρεις λοιπον και παντα με προσοχη!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonyantony Posted June 29, 2012 Report Share Posted June 29, 2012 που ενοει το FSI Το καταλαβα ομως οτι μου προτεινε το TSI (το οποιο θα επελεγα εξ αρχης αν μπορουσα) , αλλα δυστυχως ειμαι ακομα 18 και οι δικοι μου δινουν τα λευτα αρα δεν παιρνω και οποιο θελω αφου θεωρουν πως "ειμαι ακομα στην αρχη και καυ****νος με την ταχυτητα κλπ" .. Για αρχη ομως μια χαρα πιστευω πως μου ειναι Και γώ 18 είμαι και έκανα καιρό να πείσω την μάνα μου να μου πάρει το 160 άλογα, το χω 3,5 μήνες και ακόμα δεν το χει χονέψει και όποτε οδηγώ με λέει φονιά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thanos7 Posted June 29, 2012 Author Report Share Posted June 29, 2012 Δυστυχως εγω δεν προκειται να τους μεταπεισω οποτε συμβιβαζομαι με τα 90 αλογα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_fsi Posted June 29, 2012 Report Share Posted June 29, 2012 Δεν χάνεις κάτι... Γνώμη μου είναι για 1ο αυτοκίνητο καλό είναι να έχεις ένα ατμοσφαιρικό και με χειροκίνητο... Αν καλομάθεις σε turbo και σειριακά κιβώτια μετά μπορεί να έχεις θέμα αν αλλάξεις σε μη turbo. Στο ψητό τώρα... Ψάξτε/ψαξε για sportline εκδοση. Χαρακτηριστικά που το καταλαβαίνεις είναι οι ζάντες αλουμινίου, το τριπ κομπιουτερ, τα φιλετάκια στο ταμπλό που είναι νικελ, το δερμάτινο τιμόνι και τα προβολάκια... Αυτό που δεν φαίνεται είναι ότι είναι λίγο χαμηλότερα τα ελατήρια της ανάρτησης και είναι και πιο όμορφο και πιο καλό σε κράτημα... (αν και γενικά δεν θα χεις θέμα, συγκριτικά με τα μικρά αυτοκίνητα που έχουν οι σχολές οδηγών το golf είναι κυριολεκτικά βεντούζα) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted June 29, 2012 Report Share Posted June 29, 2012 (edited) να πω και εγω μια γνωμη...να εχει οποσδηποτε να ειναι sportline,να εχει οροφη και να ειναι μαυρο.ακουσε με κ δεν θα χασεις,αλλα με οροφη ειναι πιο δυσκολο να βρεις.πχ αυτο ασ λεει tredline ειναι sportline http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/cl...s/view/2558836/ καθε φορα που αγοραζω αμαξι μιας και εχω αλλαξει 4 τα 3 απο αυτα vw ,λεω δεν ριχνω λεφτα και δεν πειραζωω κατι αλλα μπααααααα αρα ετοιμασου και εσυ για cruise control,ζαντολαστιζα,χαμηλωμα,οθονη,xenon,διαγνωστκο και πολλα αλλααααααααααα!!1 με το καλο φιλε να παρεις κατι που σου αρεσει! και μιας και εισαια νεος οδηγος,ειμαι επαγγελματιας και εχω δει αρκετα.ο δρομος δεν ειναι παιχνιδι ας μας φενεται ετσι... Edited June 29, 2012 by sodimitris Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thanos7 Posted June 30, 2012 Author Report Share Posted June 30, 2012 ψαξε για sportline εκδοση. Χαρακτηριστικά που το καταλαβαίνεις είναι οι ζάντες αλουμινίου, το τριπ κομπιουτερ, τα φιλετάκια στο ταμπλό που είναι νικελ, το δερμάτινο τιμόνι και τα προβολάκια να πω και εγω μια γνωμη...να εχει οποσδηποτε να ειναι sportline,να εχει οροφη και να ειναι μαυρο Ευχαριστω κατ' αρχας και τους 2 για την απαντηση. Εχω ηδη δει ενα ενδιαφερον μαυρο 3θυρο Sportline (FSI) απο γνωστη μαντρα και μαλλον θα προχωρησω σε ελεγχο και αμα βγει καλο θα το κλεισω (50.000 χλμ, χρονολογια '06 και αρκετα προσεγμενο εσωτερικα και εξωτερικα). Συνολικο κοστος 7500, αντε και με κανα παζαρι να παει στα 7000 οπως τον εκοψα τον μαντρά. Paul οταν λες φιλετακια στο ταμπλο τι ακριβως ενοεις; Και οσο για την οροφη φιλε Δημητρη και εμενα μου αρεσει παρα πολυ αφου αλλαζει ολη η εμφανιση του αυτοκινητου (ειδικα οταν ειναι ανοιχτη προς τα πανω), αλλα δυσκολο να βρεις μεταχειρισμενο ακριβως οπως το θες... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_fsi Posted June 30, 2012 Report Share Posted June 30, 2012 Κάτω απο το ταμπλό και πάνω απο το ντουλαπάκι (και σε όλη την κεντρική κονσόλα) αλλά και στις πόρτες Sportline http://images01.olx.gr/ui/9/89/61/1291584743_144298861_3-GOLF-FSI-16-sportline-115-hp--1291584743.jpg Trendline http://ipocars.com/imgs/a/g/v/m/h/volkswagen__golf_v_1_4_fsi_trendline_klima5_gangeuro_4_2004_7_lgw.jpg Επίσης τα παλιά trend έχουν αυτό το αίσχος τιμόνι... Α και προσπάθησε να βρεις με Climatronic. Αξίζει με τα χίλια. Είναι αυτό με τα στρογγυλά controls που λεει και θερμοκρασίες με ψηφιακή ένδειξη. Εξωτερικά είναι καλύτερο αλλά σε τρόπο λειτουργίας πολύ μπροστά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thanos7 Posted July 1, 2012 Author Report Share Posted July 1, 2012 Δεν φανταζομουν ουτε ειχα προσεξει οτι εχουν τοσες διαφορες sportline-trendline..Νομιζα οτι μονο καθισματα,προβολακια και τιμονι αλλαζαν. Το τιμονι ειναι ακριβως οπως το λες "αισχος" και ηταν απ' τα πραγματα που με απετρεπαν απο το trendline. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cadmaw Posted July 2, 2012 Report Share Posted July 2, 2012 καλησπερα φιλε...κ εγω πιστευω οτι το sportline εχει μεγαλη διαφορα απο μεσα,θα σε αποζημιωσει σε σχεση με το trendline....νικελακια,κλιμα,ραδιοσιντι rcd 300 ( αν εχει) κτ...,κ φυσικα ,οπως ειπε ο ''paul'' ,εχει μεγαλη διαφορα και στο θεμα αναρτησης....που για μενα ειναι το σημαντικοτερο.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...