Jump to content
eliasj

Golf - Κιβώτιο DSG [Γενική Συζήτηση - Προβλήματα - Λύσεις]

Recommended Posts

Χωρις να θελω να θιξω τους 'μηχανικους' της VW.

Εχουν διαβασει ποτε το manual του dsg και το βρηκαν αυτο καπου γραμμενο?

Υπαρχει 'φθορα' οταν ειναι στο D?

Αν το ακουσει αυτο η μαμα VW θα γελαει.

Υπαρχει περιπτωση να μην εχει γινει η αναλογη προβλεψη??

Λες και χθες ανακαλυφτηκε το αυτοματο κιβωτιο.

Εχετε ακουσει για παρομοια φθορα στα συμβατικα αυτοματα που ειναι και παλαιοτερης τεχνολογιας?

Προς θεου, ετσι θα αναιρειτο η ολη λειτουργια του αυτοματου εδω και 70-80 χρονια που υπαρχει.

Εχω οδηγησει πολλα αυτοματα, και αργα και γρηγορα, και απλως αυτο δεν ισχυει.

Το γιατι υπαρχει η νεκρα αν ανοιξει καποιος το απλο manual του αυτοκινητου θα καταλαβει.

Τελος παντων αν θελουμε να κανουμε την ζωη μας πιο δυσκολη υπαρχουν και αλλοι τροποι.

Οσο για το θεμα του τρεμουλου, πιστευω αυτο που λετε, απλως στο δικο μου δεν υπαρχει καθολου μα καθολου.

Ισως να ισχυει για τα παλιοτερα και ισως για τα διλιτρα περισσοτερο, δεν ξερω, αλλα σιγουρα θα το εψαχνα γιατι ακουγεται ενοχλητικο.

Link to comment
Share on other sites

Χωρις να θελω να θιξω τους 'μηχανικους' της VW.

Εχουν διαβασει ποτε το manual του dsg και το βρηκαν αυτο καπου γραμμενο?

Υπαρχει 'φθορα' οταν ειναι στο D?

Αν το ακουσει αυτο η μαμα VW θα γελαει.

Υπαρχει περιπτωση να μην εχει γινει η αναλογη προβλεψη??

Λες και χθες ανακαλυφτηκε το αυτοματο κιβωτιο.

Εχετε ακουσει για παρομοια φθορα στα συμβατικα αυτοματα που ειναι και παλαιοτερης τεχνολογιας?

Προς θεου, ετσι θα αναιρειτο η ολη λειτουργια του αυτοματου εδω και 70-80 χρονια που υπαρχει.

Εχω οδηγησει πολλα αυτοματα, και αργα και γρηγορα, και απλως αυτο δεν ισχυει.

Το γιατι υπαρχει η νεκρα αν ανοιξει καποιος το απλο manual του αυτοκινητου θα καταλαβει.

Τελος παντων αν θελουμε να κανουμε την ζωη μας πιο δυσκολη υπαρχουν και αλλοι τροποι.

Οσο για το θεμα του τρεμουλου, πιστευω αυτο που λετε, απλως στο δικο μου δεν υπαρχει καθολου μα καθολου.

Ισως να ισχυει για τα παλιοτερα και ισως για τα διλιτρα περισσοτερο, δεν ξερω, αλλα σιγουρα θα το εψαχνα γιατι ακουγεται ενοχλητικο.

+1000. Ξερεις τι γινεται? Οι περισσοτεροι με DSG δεν εχουν ξαναοδηγησει αυτοματο και οτι βλακεια τους λενε καθονται και το πιστευουν. Εκτος αν το κανουν για θεμα καταναλωσης :D Απο 1.1lt/h θα παει στο Ν 1lt/h. Για το θεμα του τρεμουλου ειναι απλο. Δε πατανε πολυ το φρενο για αυτο νιωθουν τους κραδασμους.

Link to comment
Share on other sites

Διαβαζοντας το βιβλιαρακι του νεο-αποκτηθεντος μου GTI DSG :D λεει καθαρα οτι στο φαναρι διατηρουμε το D πατωντας ταυτοχρονα φρενο. Στο συνεργειο ειπαν το ιδιο οποτε....δεν ξερω αν τα λογια καποιου μηχανικου ειναι πιο αξιοπιστα απο τα παραπανω δεδομενα - χωρις να θελω να προσβαλλω κανεναν!

Link to comment
Share on other sites

Καλοτάξιδο το νεοαποκτηθέν GTI DSG κατ'αρχήν. Σε όλα τα αυτόματα αυτό ισχύει. Δε φεύγει ο μοχλός απο το D και δεν είναι θέμα βαρεμάρας. Απλά πατάς φρένο.

Link to comment
Share on other sites

Οτι πιο απλο και ΕΠΙΒΑΛΛΟΜΕΝΟ ειναι να διαβαζουμε πρωτα και προσεκτικα το manual του αυτοκινητου μας για οποιαδηποτε απορια που εχουμε σχετικα με τα συστηματα λειτουργιας του.

Ειναι αξιοσημειωτο το ποσα μπορεις να μαθεις χωρις ιδιαιτερο κοπο και μαλιστα πιστοποιημενα απο αυτους που το κατασκευασαν (ε, μαλλον κατι παραπανω θα ξερουν αυτοι απο τις 'αρχιμηχανικαρες' μας!!).

Μετα θα καταλαβεις οτι ακομα και για απλα πραγματα αυτοι οι ανθρωποι χωρις να εχουν ξεφυλισσει αυτο το

ασημαντο γι'αυτους βεβαια βιβλιαρακι (γιατι για τα μεγαλυτερα ουτε καν το συζητω), που ειναι και πρωταρχικη υποχρεωση τους, αυθαιρετουν ανευθυνα.

Δυστυχως το λεω απο παμπολλες προσωπικες εμπειριες γι'αυτο και η προκαταληψη.

Link to comment
Share on other sites

Οτι πιο απλο και ΕΠΙΒΑΛΛΟΜΕΝΟ ειναι να διαβαζουμε πρωτα και προσεκτικα το manual του αυτοκινητου μας για οποιαδηποτε απορια που εχουμε σχετικα με τα συστηματα λειτουργιας του.

Ειναι αξιοσημειωτο το ποσα μπορεις να μαθεις χωρις ιδιαιτερο κοπο και μαλιστα πιστοποιημενα απο αυτους που το κατασκευασαν (ε, μαλλον κατι παραπανω θα ξερουν αυτοι απο τις 'αρχιμηχανικαρες' μας!!).

Μετα θα καταλαβεις οτι ακομα και για απλα πραγματα αυτοι οι ανθρωποι χωρις να εχουν ξεφυλισσει αυτο το

ασημαντο γι'αυτους βεβαια βιβλιαρακι (γιατι για τα μεγαλυτερα ουτε καν το συζητω), που ειναι και πρωταρχικη υποχρεωση τους, αυθαιρετουν ανευθυνα.

Δυστυχως το λεω απο παμπολλες προσωπικες εμπειριες γι'αυτο και η προκαταληψη.

Είναι αυτό που λέμε: "η ημιμάθεια χειρότερη της αμάθειας" music.gif

Link to comment
Share on other sites

+1000. Ξερεις τι γινεται? Οι περισσοτεροι με DSG δεν εχουν ξαναοδηγησει αυτοματο και οτι βλακεια τους λενε καθονται και το πιστευουν. Εκτος αν το κανουν για θεμα καταναλωσης :D Απο 1.1lt/h θα παει στο Ν 1lt/h. Για το θεμα του τρεμουλου ειναι απλο. Δε πατανε πολυ το φρενο για αυτο νιωθουν τους κραδασμους.

Ακομα δεν εχω καταλαβει που κανει κακο να βαζεις νεκρα..και 2ον τι εννοεις δε πατανε πολυ το φρενο?αν δε το πατας καλα τσουλαει,δε σε πιανω..

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον το πατάς οριακά.

Link to comment
Share on other sites

Κάνε το εξής. Πάρε ένα μη αυτόματο αυτοκίνητο και σταμάτα σε κατηφόρα. ¶φηνε σιγά σιγά το φρένο και κάποια στιγμή το αυτοκίνητο θα ξεκινήσει να τσουλάει. Ε λίγο πριν είναι το οριακά που νιώθεις.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω iasonas, οντως ειμαι κατενθουσιασμενος :blink:))

KIRRA συμφωνω απολυτα με οσα γραφεις. Αλλωστε δεν μπορει να γραφει ανακριβειες το εργοστασιακο manual και μαλιστα σε ενα θεμα που δεν χωρανε παρερμηνειες. Το λεει καθετα και οντως αναρωτιεμαι αν υπαρχει λογος αμφισβητησης του.

Link to comment
Share on other sites

Ακομα δεν εχω καταλαβει που κανει κακο να βαζεις νεκρα...

Δεν ειναι κακο. Ανωφελο ειναι και ισως λιγο επικινδυνο γιατι θα πρεπει να εχεις στο μυαλο σου οτι πρεπει να βαλεις D για να ξαναξεκινησεις και αν το ξεχασεις θα στροφαρεις αναιτια. Αν ειναι να κανεις αυτο καταργεις μερος της χρηστικοτητας του αυτοματου χωρις ουσιαστικο λογο.

Με αυτη τη λογικη θα ηταν ακομα καλυτερο να βαζεις P και να μην ανησυχεις και για φρενο μεχρι να βαλεις D.

Γιατι ομως δεν το κανεις?

Link to comment
Share on other sites

το manual του VI λέει για το LC σε DSG7. εγώ έχω μηχανοκίνητο κιβώτιο άρα τίποτα παραπάνω από αυτά που λέει το manual δε ξέρω.

1. απενεργοποιείς το ESP/ASR

2. πατάς φρένο και γκάζι μεχρι τις 3200-3500 σ.α.λ.

3. αφήνεις το φρένο

Link to comment
Share on other sites

το manual του VI λέει για το LC σε DSG7. εγώ έχω μηχανοκίνητο κιβώτιο άρα τίποτα παραπάνω από αυτά που λέει το manual δε ξέρω.

1. απενεργοποιείς το ESP/ASR

2. πατάς φρένο και γκάζι μεχρι τις 3200-3500 σ.α.λ.

3. αφήνεις το φρένο

Φιλε μου ετσι δε θα ζορισεις τα φρενα σου υπερβολικα? Σε παλιοτερα αυτοματα μπορουσες να το εχεις

Ν στις 4000 και το κατεβαζες στο D για πεταγμα στην εκκινηση. Τωρα το tiptronic που εχω εγω δε σε

αφηνει να το κανεις.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως εγώ νομίζω ότι δεν θα έχει. Κάποια άτομα που ξέρω που το πήραν μέσα στον τελευταίο χρόνο, μαζί και εγώ, δεν είχαν.Για το 5άρι μιλάω. Αυτοί το 6τάχυτο, εγώ το 7τάχυτο. Μάλλον η εκκίνηση με LC πρέπει να μαμάει λίγο το κιβώτιο, τους δίσκους(δεν ξέρω τι ακριβώς) και μάλλον σταμάτησαν να το βάζουν. Υποθέσεις κάνω.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους.Έχω παραγγείλει το 122ps DSG 5d HIGHLINE και σε 2,5 μήνες θα είναι εδώ.

Το παλιότερο αυτοκίνητό μου είναι AUDI A3 και το είχα πάρει αυτόματο απλό.Επειδή δεν έχω επαφή με το DSG καθόλου (δεν είχε η αντιπροσωπεία κανένα), θα ήθελα να κάνω κάποιες ερωτήσεις σχετικά με αυτό το κιβώτιο στη χειροκίνητη έκδοση (διότι στο απλό αυτόματο D ή S γνωρίζω).

1) Όταν οδηγώ πχ με 6η ταχύτητα στην χειροκίνητη έκδοση και μπροστά βρίσκω μια πολύ κλειστή στροφή τι κάνω;

Στο αυτόματο που είχα πατούσα φρένο να μειώσω ταχύτητα και αυτόματα μου κατέβαζε σχέση (από 4 ας πούμε σε 2) και μπορούσα μετά να επιταχύνω.Στη χειροκίνητη του DSG γίνεται το ίδιο ή πρέπει πριν μπω στην στροφή από μόνος μου να κατεβάσω σχέση;

Link to comment
Share on other sites

1) πατας φρενο αν θες να ζησεις... tongue.giftongue.gif

2)Ναι κατεβαζει μονο του αν ειναι στο DSG οπως και ανεβαζει!Ακομα και στο φαναρι με το DSG μεσα θα εισαι και δεν χρειαζετε να το βγαλεις καν!Απλα πατας γκαζι-φρενο οπου χρειαζετε! ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

1) πατας φρενο αν θες να ζησεις... tongue.giftongue.gif

2)Ναι κατεβαζει μονο του αν ειναι στο DSG οπως και ανεβαζει!Ακομα και στο φαναρι με το DSG μεσα θα εισαι και δεν χρειαζετε να το βγαλεις καν!Απλα πατας γκαζι-φρενο οπου χρειαζετε! ;) ;)

Φίλε από ότι κατάλαβα εσύ αναφέρεσαι στη περίπτωση που το έχω αυτόματο.Εγώ αναφέρομαι στην περίπτωση που το έχω στο D +/- στο χειροκίνητο, κατάλαβες;Δηλαδή, μπαίνοντας στη στροφή με 6η, αν πατήσω φρένο θα πρέπει να κατεβάσω σχέση (ας πούμε 2α) με το χέρι ή θα κατεβάσει μόνο του το DSG;Ελπίζω να κατάλαβες τώρα.Απάντησέ μου σε παρακαλώ αν γνωρίζεις.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε από ότι κατάλαβα εσύ αναφέρεσαι στη περίπτωση που το έχω αυτόματο.Εγώ αναφέρομαι στην περίπτωση που το έχω στο D +/- στο χειροκίνητο, κατάλαβες;Δηλαδή, μπαίνοντας στη στροφή με 6η, αν πατήσω φρένο θα πρέπει να κατεβάσω σχέση (ας πούμε 2α) με το χέρι ή θα κατεβάσει μόνο του το DSG;Ελπίζω να κατάλαβες τώρα.Απάντησέ μου σε παρακαλώ αν γνωρίζεις.

Και στο χειροκινητο να το εχεις παλι θα κατεβασει απο μονο του αν πεσουν οι στροφες κοντα στις 1200/λεπτο. Τουλαχιστον εκει αλλαζει στο δικο μου 6ταχυτο DSG. Ελπιζω να σε καλυψα

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ παλικάρια για τις απαντήσεις.Αλλά έχω και άλλες.

1) Όταν οδηγώ στο D στο καθαρά αυτόματο, μπορώ να βάλω εν κινήσει το S;

2) Όταν οδηγώ στο D στο καθαρά αυτόματο και όχι στο χειροκίνητο, επιτρέπεται εν κινήσει να κάνω δεξιά τον μοχλό και να το βάλω στο χειροκίνητο (+/-);Και το αντίθετο, δηλαδή αν οδηγώ στο χειροκίνητο (+/-) επιτρέπεται εν κινήσει να το κάνω αριστερά και να το βάλω στο D στο καθαρά αυτόματο;

3) Αν ναι, τότε η σχέση που έχει το κιβώτιο παραμένει σταθερή κατά την μεταφορά είτε στο χειροκίνητο είτε στο αυτόματο;

4) Και κάτι τελευταίο.Το αυτόματο (D και S) πόσες σχέσεις έχει; 7 σχέσεις όπως το χειροκίνητο;

Link to comment
Share on other sites

1)Ναι

2)Ναι

3)Από το D στο χειροκίνητο η σχέση θα μείνει η ίδια. Απο το χειροκίνητο στο D θα βάλει τη μεγαλύτερη δυνατή σχέση(αυτο μάλλον έχει να κάνει και με πόσο γκάζι πατάς)

4)Παντού το ίδιο αριθμό σχέσεων έχει

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ ρε παιδιά.Είμαι νέος στο φόρουμ και είμαι εντυπωσιασμένος από την ανταπόκριση όλων των παιδιών. Γι' αυτό και εγώ προσπαθώ να απαντάω όπου μπορώ γιατί έτσι τελικά βοηθάει πραγματικά ο ένας τον άλλον.

Ακόμα 2 ερωτήσεις:

1) Όταν έχω 7η και είμαι στο χειροκίνητο (+/-) αν πατήσω καταλάθος το (+) γίνεται τίποτα; Ή αν είμαι στην 1η και πατήσω (-) γίνεται πάλι κάτι ή είναι κλειδωμένο τότε το κιβώτιο;Γνωρίζετε;

2) Η κατανάλωση στο χειροκίνητο (+/-) είναι ίδια με την κατανάλωση στο καθαρά αυτόματο ( D και S); Αν όχι τι διαφορά υπάρχει;

Link to comment
Share on other sites

1) Τίποτα, τίποτα. Γενικά το DSG προστατεύει τον κινητήρα, δεν θα σε αφήσει να κάνεις λάθος ανέβασμα ή λάθος κατέβασμα.

2)Στο D γίνεται η καλύτερη δυνατή οικονομία καυσίμου, βάζει την μεγαλύτερη δυνατή σχέση. Στο χειροκίνητο θα έχεις το πιο πιθανό πιο μεγάλη κατανάλωση, ειδικά σε συνθήκες πόλης. Για αυτοκινητόδρομο δεν νομίζω να έχει και καμιά διαφορά, δεν αλλάζεις εκεί ταχύτητες. Στο S σίγουρα θα έχεις πιο μεγάλη κατανάλωση αφου θα αλλάξει ταχύτητα τουλάχιστον στις 3000 στροφες.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.