YORK1991 Posted September 15, 2009 Report Share Posted September 15, 2009 Παιδια, δεν ειναι τοσα πολλα τα λεφτα αν θυμαμαι καλα. Γυρω στα 200 κατι ηταν οταν ειχα ρωτησει εκτος και αν υπαρχουν τιποτα κρυφες εργασιες με τιμη αντιπροσωπειας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYannisK Posted September 15, 2009 Report Share Posted September 15, 2009 παντως αν σκεφτει κανεις πως κα ιστο μηχανικο κιβωτιο θα πρεπει καθε τοσο να αλλαζεις δισκο πλατο και βαλβολινες ε τελικα δεν υπαρχει διαφορα και φυσικα η απολαυση ειναι μερα με τη νυχτα. αν δεν εχεις DSG ειναι σα να εχεις αλλο πολυ κατωτερο αμαξι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted September 16, 2009 Report Share Posted September 16, 2009 Αυτο ειναι που δεν υπολογιζει ο αλλος και λεει οτι ειναι ακριβο το dsg και η συντηρηση του. Με τις ιπποδυναμεις και ροπες που εχουν τα τουρμπο μας ο 'οικολογικος' τους δισκος φθειρεται κοντα στα 60000 χλμ που χρειαζεται συντηρηση το dsg μας, αν οχι γρηγοροτερα. Βαλε λοιπον 700+ ευρω αλλαγη δισκο-πλατω οταν το dsg χρειαζεται κανα 250αρι. Χωρια τα προβληματα που μπορει να προκυψουν και ειναι γνωστα στα μηχανικα (συγχρονιζε 2ας/οπισθεν κλπ) που αν εμφανιστουν εκτος εγγυησης και δεν καλυφθουν απο ανακληση το κοστος θα ειναι μεγαλο. Αν δε αναλογιστουμε συγχρονως την χρησιμοτητα/λειτουργια του dsg δεν βλεπω να υπαρχει πλεον ζητημα συγκρισης των δυο συστηματων αφου το μηχανικο φαινεται τοσο παρωχημενο. Ωραιο το ρετρο δεν λεω αλλα μονο για αναμνησεις αλλων εποχων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χ@λ@ρός Posted September 16, 2009 Report Share Posted September 16, 2009 Καλα και αγια αυτα που γραφετε... Αλλά θα μας πει ενας αν εκανε ποτε Service στο Dsg του και ποσο τον στοιχισε.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted September 16, 2009 Author Report Share Posted September 16, 2009 Καλα και αγια αυτα που γραφετε...Αλλά θα μας πει ενας αν εκανε ποτε Service στο Dsg του και ποσο τον στοιχισε.... Ειχες ανοιξει και δευτερο θεμα και σου ειχα απαντησει. ¤350 αν θυμαμαι καλα πέρσι τον Σεπτεμβριο. Ειναι κατι ειδικα λαδια για το κιβωτιο. Αν θελεις θα κοιταξω αυριο που εχω ραντεβου με την λογιστρια μου να βρω το τιμολογιο να δω τι λαδια εγραφε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χ@λ@ρός Posted September 16, 2009 Report Share Posted September 16, 2009 Ειχες ανοιξει και δευτερο θεμα και σου ειχα απαντησει. ¤350 αν θυμαμαι καλα πέρσι τον Σεπτεμβριο. Ειναι κατι ειδικα λαδια για το κιβωτιο. Αν θελεις θα κοιταξω αυριο που εχω ραντεβου με την λογιστρια μου να βρω το τιμολογιο να δω τι λαδια εγραφε Ναι εσυ ομως λες για το DSG 7 και οχι για το DSG 6...ή κανω λάθος? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted September 16, 2009 Author Report Share Posted September 16, 2009 Ναι εσυ ομως λες για το DSG 7 και οχι για το DSG 6...ή κανω λάθος? Αν ειχες κανει τον κοπο να διαβαζες προσεκτικα εκεινο το Post mou θα εβλεπες οτι μιλαω για το 6αρι DSG που ειχα στο Golf. Το 7 ειναι ξηρου τυπου και δεν θελει λαδια και δευτερον περσι ουτε καν ειχε κυκλοφορησει το Scirocco me DSG. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted September 17, 2009 Report Share Posted September 17, 2009 Για να βαζουμε τα πραγματα σε ταξη, μιας και επικοινωνησα με την αντιπροσωπεια (Autonet /service ανταλλακτικα). Για το 6αρι dsg μου (gt sport 2008 140 hp) 8 λιτρα λαδι χ 20 ευρω το λιτρο = 160 ευρω (με φπα) 1 φιλτρο χ 17 ευρω = 17 ευρω (με φπα) εργασια 60 ευρω περιπου = 72 ευρω (με φπα) ------------------------------------------------------------- συνολο 249 ευρω (με φπα) Γι'αυτο και επεμενα στα 250 ευρω. Τωρα αν αυτοι ειναι ασχετοι η λενε ψεμματα δεν ξερω, εξάλλου εχω ακομα 44000 χλμ μεχρι τοτε. Το αυτοκινητο καλα θα ειναι να ειναι εκει απο το προηγουμενο βραδυ για να ειναι τα λαδια και στραγγισμενα και κρυα για την αλλαγη.Διαφορετικα θα πρεπει να μεινει μεσα για κανα δυο ωρες. Αυτα, αν υπαρχει κατι διαφορετικο ακουομεν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
batsisbees Posted September 17, 2009 Report Share Posted September 17, 2009 Αυτό το φιλτρο λαδιού 17€ ειναι τρελοί. (φίλτρο man κατω απο 10€) Παρόμοιες διαφορες σε τιμες σε όλα τα αναλώσιμα και όχι μονο Αντιπροσωπίες... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted September 17, 2009 Author Report Share Posted September 17, 2009 (edited) Δεν εχω βρει ακομα τον χρονο να ψαξω το τιμολογιο, αλλα ειμαι 99% σιγουρος οτι ειχα πληρωσει περιπου στα ¤350. Επομενως εχουμε μια διαφορα ¤100 απο αυτα που γραφει ο KIRRA. Ειτε η autonet ειναι πολυ φθηνοτερη του Μπουρμα, η εγω δεν θυμαμαι καλα ποσα πληρωσα Οταν το βρω θα ενημερωσω Edited September 17, 2009 by eliasj Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χ@λ@ρός Posted September 18, 2009 Report Share Posted September 18, 2009 Ωραια...Οπως και να εχει service γινεται... Τωρα το ποσο κανει ειναι αλλο θεμα...10 πανω 10 κατω δεν θα τα χαλασουμε... Το θεμα ειναι πως ρωτησα τον μαστορα μου και μου ειπε πως δεν χρειαζεται αλλαγη...αντε συμπληρωμα που και που. Το βιβλιο σερβις γραφει και η αντιπροσωπεια μου λεει πως θελει αλλαγη και λαδιων και φιλτρου... Ποιον να ακουσω??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted September 18, 2009 Report Share Posted September 18, 2009 Οτι γραφει το βιβλιο συντηρησης φυσικα. Αν γινει καμμια στραβη με το κιβωτιο ο ΜΑΣΤΟΡΑΣ θα σου την πληρωσει?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χ@λ@ρός Posted September 18, 2009 Report Share Posted September 18, 2009 Οτι γραφει το βιβλιο συντηρησης φυσικα.Αν γινει καμμια στραβη με το κιβωτιο ο ΜΑΣΤΟΡΑΣ θα σου την πληρωσει?? Ελα ντε...και δεν ειναι για πειραματα και βλαβες αυτο το κιβωτιο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
km206gr Posted September 21, 2009 Report Share Posted September 21, 2009 Παιδια θα κανω μια ερωτηση και ας ειναι ψιλοτρελη. Αυτο το συστημα dsg μπαινει σε 5αρι golf? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted September 21, 2009 Report Share Posted September 21, 2009 Παιδια θα κανω μια ερωτηση και ας ειναι ψιλοτρελη. Αυτο το συστημα dsg μπαινει σε 5αρι golf? το 5αρι εβγαινε dsg στο gti και r32 αντιστοιχα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted September 21, 2009 Report Share Posted September 21, 2009 το 5αρι εβγαινε dsg στο gti και r32 αντιστοιχα... Και στα 140αρια tsi και στα 170αρια gt. Αν καταλαβα καλα ομως ο φιλος ρωταει αν εκ των υστερων μπορει να μπει dsg στα 5αρια? Πιθανον να γινεται (καθοτι η τρελα παει παντου), αλλα καλυτερα να δωσεις το δικο σου και να παρεις ενα με dsg γιατι το κοστος θα ειναι εξωπραγματικο αν βεβαια γινεται και κατα δευτερον θα εχεις παντα ενα τροποποιημενο αυτοκινητο με ολα τα αρνητικα του (λειτουργια, αξιοπιστια κλπ). Και παλι αν πραγματικα ισχυει τετοια μετατροπη εστω και θεωρητικα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted September 21, 2009 Report Share Posted September 21, 2009 Και στα 140αρια tsi και στα 170αρια gt.Αν καταλαβα καλα ομως ο φιλος ρωταει αν εκ των υστερων μπορει να μπει dsg στα 5αρια? Πιθανον να γινεται (καθοτι η τρελα παει παντου), αλλα καλυτερα να δωσεις το δικο σου και να παρεις ενα με dsg γιατι το κοστος θα ειναι εξωπραγματικο αν βεβαια γινεται και κατα δευτερον θα εχεις παντα ενα τροποποιημενο αυτοκινητο με ολα τα αρνητικα του (λειτουργια, αξιοπιστια κλπ). Και παλι αν πραγματικα ισχυει τετοια μετατροπη εστω και θεωρητικα. λογικα μπορεις να το κανεις αλλα οπως προειπες το κοστος θα ειναι εξωπραγματικο...πλεξουδες εγκεφαλοι μην σου πω οτι και την οθονη του ταμπλο πρεπει να αλλαξεις....ειναι μπερδεμα παντως η ολη διαδικασια αλλα κατα πασα πιθανοτητα γινεται!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
km206gr Posted September 21, 2009 Report Share Posted September 21, 2009 Μαλλων εχετε δικιο.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniatu Posted October 2, 2009 Report Share Posted October 2, 2009 γεια σας και από μένα - να κάνω και εγώ μια ερώτηση για τη λειτουργία του dsg? έχω εμπειρία από κλασσικό αυτόματο κιβώτιο, και από αυτόματο-σειριακό (της toyota) το οποίο δεν μου άρεσε. Δεν μου άρεσε γιατί σε συνθήκες κίνησης, όπου έχεις συνεχείς επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις, και πολλά σταματήματα (άρα αυτόματα θα εμπλακεί η πρώτη), ή όταν πρέπει να ξεκινήσεις σε ανηφόρες, έχεις την αίσθηση ότι το αυτοκινητό το οδηγεί ένας άπειρος οδηγός, δηλαδή είναι πολύ απότομο στις αλλαγές. Με το κλασσικό αυτόματο, η αίσθηση σε τέτοιες συνθήκες είναι τέλεια - το κιβώτιο τα κάνει όλα εντελώς ομαλά και αβίαστα. Το μειονέκτημά του είναι ότι σε ανοιχτό δρόμο έχει αργές επιταχύνσεις και υψηλή κατανάλωση. Ψάχνοντας για ένα κιβώτιο που συνδυάζει τα καλά και των δύο, θα ήθελα να σας ρωτήσω αν το dsg είναι ένα τέτοιο κιβώτιο. (Αν και μάλλον πρέπει να βρω ένα για test drive για 1-2 μέρες για να το δω μόνος μου...) Ευχαριστώ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marios_pd Posted October 2, 2009 Report Share Posted October 2, 2009 γεια σας και από μένα - να κάνω και εγώ μια ερώτηση για τη λειτουργία του dsg?έχω εμπειρία από κλασσικό αυτόματο κιβώτιο, και από αυτόματο-σειριακό (της toyota) το οποίο δεν μου άρεσε. Δεν μου άρεσε γιατί σε συνθήκες κίνησης, όπου έχεις συνεχείς επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις, και πολλά σταματήματα (άρα αυτόματα θα εμπλακεί η πρώτη), ή όταν πρέπει να ξεκινήσεις σε ανηφόρες, έχεις την αίσθηση ότι το αυτοκινητό το οδηγεί ένας άπειρος οδηγός, δηλαδή είναι πολύ απότομο στις αλλαγές. Με το κλασσικό αυτόματο, η αίσθηση σε τέτοιες συνθήκες είναι τέλεια - το κιβώτιο τα κάνει όλα εντελώς ομαλά και αβίαστα. Το μειονέκτημά του είναι ότι σε ανοιχτό δρόμο έχει αργές επιταχύνσεις και υψηλή κατανάλωση. Ψάχνοντας για ένα κιβώτιο που συνδυάζει τα καλά και των δύο, θα ήθελα να σας ρωτήσω αν το dsg είναι ένα τέτοιο κιβώτιο. (Αν και μάλλον πρέπει να βρω ένα για test drive για 1-2 μέρες για να το δω μόνος μου...) Ευχαριστώ! nai,einai kapws etsi... stin thesi D,ine auto to omalo kai politismeno pou perigrafeis.. fadasou oti akoma kai se -sxedon stamatima- px otan striveis apo steno se alo steno,katheta metaxu tous,ara ssxedon stamatas, sou afinei tin 2i panw kai xekinas me 2i (!) oute kan 1i .. twra stin thesi S, i stin manual leitourgia,ginetai opws to thes esi,krataei tis strofes psila ktl.. genika pantws me to pou tha mpes mesa kai tha to odigeisis,tha sou kanei treli edipwsi to poso grigora tha pernaei apo tin mia sxesi stin alli.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted October 2, 2009 Report Share Posted October 2, 2009 nai,einai kapws etsi... stin thesi D,ine auto to omalo kai politismeno pou perigrafeis.. fadasou oti akoma kai se -sxedon stamatima- px otan striveis apo steno se alo steno,katheta metaxu tous,ara ssxedon stamatas, sou afinei tin 2i panw kai xekinas me 2i (!) oute kan 1i ..twra stin thesi S, i stin manual leitourgia,ginetai opws to thes esi,krataei tis strofes psila ktl.. genika pantws me to pou tha mpes mesa kai tha to odigeisis,tha sou kanei treli edipwsi to poso grigora tha pernaei apo tin mia sxesi stin alli.. +1 και από μένα!! Αλλά προσοχή στο dsg7!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris09 Posted November 12, 2009 Report Share Posted November 12, 2009 Μου συνέβει κατά λάθος 2 φορές ενώ πήγαινα με περίπου 50χλμ/ώρα. Η μηχανή μάρσαρε μέχρι να αφήσω το γκάζι και μετά περίμανα να σταματήσει μέχρι να ξαναβάλω D. Προσοχή, ο μοχλός μετακινείται πολύ εύκολα, δε χρειάζεται καν να πατήσεις το κουμπί που υπάρχει στον επιλογέα. Το ερώτημα είναι: μπορεί να έγινε ζημιά στο κιβώτιο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted November 12, 2009 Report Share Posted November 12, 2009 Μου συνέβει κατά λάθος 2 φορές ενώ πήγαινα με περίπου 50χλμ/ώρα. Η μηχανή μάρσαρε μέχρι να αφήσω το γκάζι και μετά περίμανα να σταματήσει μέχρι να ξαναβάλω D. Προσοχή, ο μοχλός μετακινείται πολύ εύκολα, δε χρειάζεται καν να πατήσεις το κουμπί που υπάρχει στον επιλογέα. Το ερώτημα είναι: μπορεί να έγινε ζημιά στο κιβώτιο; οχι δεν παθαινει τιποτα απλα μην αφηνεις πανω στο λεβιε το χερι σου... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petpik Posted November 14, 2009 Report Share Posted November 14, 2009 Γειά σε όλους. Έχω ένα golf V GTI DSG με περασμένο πρόγραμμα stage1 και τίποτα άλλο. Τις περισσότερες φορές παρατηρώ ένα σκορτσάρισμα στις αλλαγές μέχρι και τετάρτη. Η αίσθηση είναι σαν να οδηγείς ένα αυτοκίνητο με συμπλέκτη και να αφήνεις απότομα το αμπραγιαζ. Το παρουσιάζει μόνο στο αυτόματο και σε οδήγηση λίγο παραπάνω από νορμάλ. Δηλαδή ούτε σε γρήγορη ούτε σε κανονική. Στο σπόρ και στο manual δεν το κάνει. Έχω ρωτήσει δυό τρία εξουσιοδοτημένα και μου είπαν ότι δεν είναι τίποτα ανησυχητικό με διαφορετική αιτιολόγηση ο καθένας. Επειδή όμως εμένα με ενοχλεί θα ήθελα να μάθω από κατόχους ανάλογου αυτοκινήτου αν έχουν κάποια εμπειρία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted November 15, 2009 Report Share Posted November 15, 2009 Aκριβώς τα ίδια "μπερδέματα" διάβαζα στο autotriti σε δοκιμή του Ibiza Cupra που όμως έχει το πιο "light" DSG7... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...