stakyrFR Posted June 7, 2010 Report Share Posted June 7, 2010 Δεν ασχολήθικα καθόλου να σου πω την αλήθεια.. Παίζω με τα paddles για να βάζω 1η πάντα και να μην το ζορίζω με την 2α όταν σχεδόν έχει σταματήσει το αμάξι.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted June 8, 2010 Report Share Posted June 8, 2010 Αυτο που μπορω να φανταστω ειναι οτι το 7αρι, εχοντας ξηρους δισκους για την εμπλοκη, με 2α και σε χαμηλες στροφες οπως η περιπτωση που λετε ισως σκορτσαρει λιγο μεχρι να ανεβασει στροφες οπως περιπου συμβαινει σε αναλογη περιπτωση με το μηχανικο κιβωτιο. Στο δικο μου 6αρι, αλλα και σε αλλα 6αρια που ξερω δεν υπαρχει τετοιο προβλημα και αυτο ισως ειναι επειδη το ολο συστημα δουλευει μεσα σε λαδι χωρις ξηρους συμπλεκτες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsopstav Posted June 8, 2010 Report Share Posted June 8, 2010 Σε νεο Polo 1.2 tsi DSG7 εχω κανει 600 χιλιομετρα (Eιναι η πρωτη φορα που οδηγω αυτοματο αυτοκινητο). Κατα την αλλαγη απο την θεση P σε D ή R ακουω εναν ήχο σαν σφυριγμα. Ειναι φυσιολογικος ή πρεπει να ψαξω για καποιο προβλημα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsopstav Posted June 8, 2010 Report Share Posted June 8, 2010 προβληματα? απλα κανενα μονο απολαυση Σε νεο Polo 1.2 tsi DSG7 εχω κανει 600 χιλιομετρα (Eιναι η πρωτη φορα που οδηγω αυτοματο αυτοκινητο). Κατα την αλλαγη απο την θεση P σε D ή R ακουω εναν ήχο σαν σφυριγμα. Ειναι φυσιολογικος ή πρεπει να ψαξω για καποιο προβλημα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ndl Posted June 11, 2010 Report Share Posted June 11, 2010 Αυτο που μπορω να φανταστω ειναι οτι το 7αρι, εχοντας ξηρους δισκους για την εμπλοκη, με 2α και σε χαμηλες στροφες οπως η περιπτωση που λετε ισως σκορτσαρει λιγο μεχρι να ανεβασει στροφες οπως περιπου συμβαινει σε αναλογη περιπτωση με το μηχανικο κιβωτιο. Στο δικο μου 6αρι, αλλα και σε αλλα 6αρια που ξερω δεν υπαρχει τετοιο προβλημα και αυτο ισως ειναι επειδη το ολο συστημα δουλευει μεσα σε λαδι χωρις ξηρους συμπλεκτες. Δεν νομιζω οτι ειναι θεμα ξηρου τυπου. Αν ηταν αυτο θα το εκανε απο την αρχη. Παρουσιαζει και το δικο μου Golf plus dsg7 122, αφενος το εντονο κροταλισμα στις χαμηλες ταχυτητες απο την αρχη, αφετερου τωρα προσφατα μετα απο περιπου 10000χλμ., αυτο το σκορταρισμα στη δευτερα με χαμηλες στροφες. Τονιζω οτι παρα το κροταλισμα που γινοταν απο την πρωτη στιγμη(που πιστευω οφειλεται σε ελατωματικο βολαν διπλης μαζας,Dmf) το σκορτσαρισμα αυτο στη 2α ειναι προσφατο δεν γινεται παντα. Εχω την αισθηση οτι γινεται πιο πολυ οταν ζεσταθει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naskas Posted June 11, 2010 Report Share Posted June 11, 2010 Όσο αφορά το σκορτσάρισμα, αν κοιτάξετε στο manual λέει ότι όταν αισθανθεί ότι πάει να πατινάρει αποσυμπλέκει και αυτό το αισθανόμαστε ως σκορτσάρισμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted June 11, 2010 Report Share Posted June 11, 2010 Οι φθορες ερχονται συνηθως με την παροδο του χρονου και της χρησης οχι οταν ειναι καινουργιο. Επειδη του ξηρου τυπου ειναι σχετικα νεα εφαρμογη ολα ειναι πιθανα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratis3098 Posted June 14, 2010 Report Share Posted June 14, 2010 Δεν νομιζω οτι ειναι θεμα ξηρου τυπου. Αν ηταν αυτο θα το εκανε απο την αρχη. Παρουσιαζει και το δικο μου Golf plus dsg7 122, αφενος το εντονο κροταλισμα στις χαμηλες ταχυτητες απο την αρχη, αφετερου τωρα προσφατα μετα απο περιπου 10000χλμ., αυτο το σκορταρισμα στη δευτερα με χαμηλες στροφες. Τονιζω οτι παρα το κροταλισμα που γινοταν απο την πρωτη στιγμη(που πιστευω οφειλεται σε ελατωματικο βολαν διπλης μαζας,Dmf) το σκορτσαρισμα αυτο στη 2α ειναι προσφατο δεν γινεται παντα. Εχω την αισθηση οτι γινεται πιο πολυ οταν ζεσταθει. Ακριβως το ιδιο συμβαινει και στο δικο μου οταν ζεσταθει το κανει αυτο το σκορταρισμα. Αλλα ομως τι κανουμε ??? Πολυ σπαστικο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
through Posted June 14, 2010 Report Share Posted June 14, 2010 (edited) Ακριβως το ιδιο συμβαινει και στο δικο μου οταν ζεσταθει το κανει αυτο το σκορταρισμα. Αλλα ομως τι κανουμε ??? Πολυ σπαστικο Επιβεβαιωνω ,το ιδιο ακριβως συμβαινει σε και σε μενα ,golf 6 gti dsg6 ,σαν να σκορτσαρει απο την 1η στην 2α,μονο ομως οταν ζεσταθει υπερβολικα (δηλαδη εχω φαει καμια ωρα μεσα σε κινηση κλπ) . Επιπλεον κατι ασχετο :οταν ζεσταθει υπερβολικα, ,ακουγεται και ενας θορυβος σαν τσικ -τσικ καπου πισω απο το τιμονι οταν το στριβεις. Συμβαινει το ιδιο σε καποιον αλλο ή μηπως εχει καποιος ιδεα αν ειναι φυσιολογικο και τι μπορει να ειναι ? Edited June 14, 2010 by through Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bourasnik Posted June 17, 2010 Report Share Posted June 17, 2010 Παιδιά γεια σας. Έχω να αναφέρω αλλαγή mechatronics. Έχει παραγγελθεί και σε 1 εβδομάδα με φωνάζουν να το περάσω. Το ενδιαφέρον είναι τα συμπτώματα που ήταν σχετικά ήπια. Ούτε άναψε κάποιο λαμπάκι ούτε αναβόσβηναν οι ενδείξεις των σχέσεων ούτε μπήκε το αυτοκίνητο σε νεκρά ποτέ. Το μοναδικό σύμπτωμα που είχα ήταν ότι με ζεστό κιβώτιο-κινητήρα (μετά απο 10 λεπτά οδήγηση) όταν εκκινούσα ήπια έκανε ένα σκορτσάρισμα (λαγουδάκια το προσδιόρισε ο σύμβουλος σέρβις). Αν επέμενες στο γκάζι έφευγε κανονικά. Φανταζόμουν ότι χρειαζόταν κάποιο update ή επαναπρογραμματισμό ή calibration. Τελικά αλλάζεται όλο το mechatronics. Να χαρώ ή να λυπηθώ? Να χαρώ γιατί μου αλλάζουν κάτι μέσα στη εγγύηση. Να λυπηθώ γιατί αν ξαναχρειαστεί δεν θέλω να ξέρω πόσο θα στοιχίσει. Να σημειώσω πως παραπονιόμουν για το κιβώτιο αλλά μου έλεγαν όλα καλά είναι. Τουλάχιστον βρέθηκε ένας σύμβουλος που είπε ότι δεν είμαι τρελός. Σε μια δυο εβδομάδες θα ενημερώσω για το αποτέλεσμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted June 17, 2010 Report Share Posted June 17, 2010 Την καρδιά περιβόλι μας έκανες.. Κάτι τέτοιες στιγμές είναι που λες χαλάλι η επέκταση εγγύησης αλλά και αρχίζεις να αμφισβητείς την επιλογή σου να εμπιστευτείς νέες τεχνολογίες και πολύπλοκα μηχανικά μέρη όπως το DSG. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ndl Posted June 17, 2010 Report Share Posted June 17, 2010 Παιδιά γεια σας. Έχω να αναφέρω αλλαγή mechatronics. Έχει παραγγελθεί και σε 1 εβδομάδα με φωνάζουν να το περάσω. Το ενδιαφέρον είναι τα συμπτώματα που ήταν σχετικά ήπια. Ούτε άναψε κάποιο λαμπάκι ούτε αναβόσβηναν οι ενδείξεις των σχέσεων ούτε μπήκε το αυτοκίνητο σε νεκρά ποτέ. Το μοναδικό σύμπτωμα που είχα ήταν ότι με ζεστό κιβώτιο-κινητήρα (μετά απο 10 λεπτά οδήγηση) όταν εκκινούσα ήπια έκανε ένα σκορτσάρισμα (λαγουδάκια το προσδιόρισε ο σύμβουλος σέρβις). Αν επέμενες στο γκάζι έφευγε κανονικά. Φανταζόμουν ότι χρειαζόταν κάποιο update ή επαναπρογραμματισμό ή calibration. Τελικά αλλάζεται όλο το mechatronics. Να χαρώ ή να λυπηθώ? Να χαρώ γιατί μου αλλάζουν κάτι μέσα στη εγγύηση. Να λυπηθώ γιατί αν ξαναχρειαστεί δεν θέλω να ξέρω πόσο θα στοιχίσει. Να σημειώσω πως παραπονιόμουν για το κιβώτιο αλλά μου έλεγαν όλα καλά είναι. Τουλάχιστον βρέθηκε ένας σύμβουλος που είπε ότι δεν είμαι τρελός. Σε μια δυο εβδομάδες θα ενημερώσω για το αποτέλεσμα. Αν επιτρεπεται, πες μας συνεργειο και μηχανικο, γιατι απ'οτι αντιλαμβανομαι οι περισσοτεροι μηχανικοι στα συνεργεια ασχολουνται με πιο 'οικονομικα' αποδοτικες εργασιες οπως αλλαγες λαδιων, φιλτρων ,τακακια και αλλα τετοια δυσκολα και εξειδικευμενα αντικειμενα και αφηνουν εμας να ασχολουμαστε με τα ευκολα, οπως τι συμβαινει μεσα στο Dsg γιατι κροταλιζει και σκορτσαρει!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted June 17, 2010 Report Share Posted June 17, 2010 +1000! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted June 17, 2010 Report Share Posted June 17, 2010 (edited) Παιδιά γεια σας. Έχω να αναφέρω αλλαγή mechatronics. Έχει παραγγελθεί και σε 1 εβδομάδα με φωνάζουν να το περάσω. Το ενδιαφέρον είναι τα συμπτώματα που ήταν σχετικά ήπια. Ούτε άναψε κάποιο λαμπάκι ούτε αναβόσβηναν οι ενδείξεις των σχέσεων ούτε μπήκε το αυτοκίνητο σε νεκρά ποτέ. Το μοναδικό σύμπτωμα που είχα ήταν ότι με ζεστό κιβώτιο-κινητήρα (μετά απο 10 λεπτά οδήγηση) όταν εκκινούσα ήπια έκανε ένα σκορτσάρισμα (λαγουδάκια το προσδιόρισε ο σύμβουλος σέρβις). Αν επέμενες στο γκάζι έφευγε κανονικά. Φανταζόμουν ότι χρειαζόταν κάποιο update ή επαναπρογραμματισμό ή calibration. Τελικά αλλάζεται όλο το mechatronics. Να χαρώ ή να λυπηθώ? Να χαρώ γιατί μου αλλάζουν κάτι μέσα στη εγγύηση. Να λυπηθώ γιατί αν ξαναχρειαστεί δεν θέλω να ξέρω πόσο θα στοιχίσει. Να σημειώσω πως παραπονιόμουν για το κιβώτιο αλλά μου έλεγαν όλα καλά είναι. Τουλάχιστον βρέθηκε ένας σύμβουλος που είπε ότι δεν είμαι τρελός. Σε μια δυο εβδομάδες θα ενημερώσω για το αποτέλεσμα. Κατ'αρχην να χαρεις. Βεβαια οταν το ξαναοδηγησεις θα καταλαβεις αν θα συνεχισεις να χαιρεσαι η οχι. Αυτο το λεω γιατι η προσωπικη μου εμπειρια με αντιπροσωπειες ειναι οτι αν δεν ξερουν τι ακριβως φταιει τοτε αρχιζουν να αλλαζουν πραγματα και αν τους βγει κατι εχει καλως. Επειδη αλλαγη μοναδας mechatronics ειναι το μονο που μπορουν να κανουν εδω, ειναι φυσιολογικο να γινει πρωτο εφοσον δεν υπηρξε λυση με θεμα αναβαθμισης λογισμικου. Μακαρι να ειναι εκει το προβλημα και μακαρι να κανουν σωστα τη δουλεια τους. Πιστευω για 6αρι dsg αναφερεσαι. Το ποσο θα στοιχιζε εκτος εγγυησης να υπολογισεις στα 1500+ ευρω (παλι για το 6αρι μιλαω). Εμενα παλι στο 6αρι μου οταν το εχω στην χειροκινητη λειτουργια μου παιρνει την δευτερα λιγο σαν καρφωτη, μονο την δευτερα. Στην αυτοματη λειτουργια κανενα προβλημα. Edited June 17, 2010 by KIRRA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratis3098 Posted June 17, 2010 Report Share Posted June 17, 2010 (edited) Εγω παλι αισθανομαι και λιγη απολεια δυναμης στα χαμηλα και εχει σταματηση και αυτο το προβλημα με την σκουργιασμενη κουνια , πραγμα το οποιο αντι να με ισυχαζει με ανγχωνει γιατι πιστευω οτι δεν δουλευει καλα κομπρεσορας (ή κατι αλλο ) και γιαυτο ειναι και ο λογος που κανει αυτο το σκορτσαρισμα πιστευω . Edited June 17, 2010 by GOLFVTDI140 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted June 22, 2010 Report Share Posted June 22, 2010 εχουν και προβληαμτα τα dsg?ε οχι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted June 22, 2010 Report Share Posted June 22, 2010 καλα ρε ρε δεν βαρεθηκες ακομα να ζηλεθεις το dsg???τοσο απωθημενο το εχεις πια??το δικο μου εχει περασει τα πανδινα και το σασμαν δεν εχει κανει κιχ.το μοτερ εκανε το σασμαν οχι..οταν ολοι λεγανε οτι δεν εαντεχει πανω απο 40 ροπη και αλλες ιστοριες...ξεκολα το κεφαλι σου..δεν χαθηκε ο κοσμος επειδη δεν το πειρες..θα παρεις το επομενο.υγεια να υπαρχει πανω απ ολα.ξεκολα γιατι εχεις γινει γραφικος πια ρε Πανο ελεος.Δεν σου την λεω αλλα σκεψου το λιγο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted June 23, 2010 Report Share Posted June 23, 2010 να πω και εγω την αληθεια μου παιδια.. στην αρχη ειμουν πολυ κατα τους dsg. και η πρωτη μου επαφη δεν ειχε να μου πει κατι. ισως επιδη δεν το τεσταρα και καλα. αλλα μετα απο 2-3 φορες που ετυχε να παρω στα χερια μου 7αρι (cupra ibiza) και 6αρι GTI V dsg αλαξα γνωμη καπως Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
through Posted June 23, 2010 Report Share Posted June 23, 2010 εχουν και προβληαμτα τα dsg?ε οχι... ναι παρουσιαζουν και προβληματα οπως προβληματα παρουσιαζουν ολα τα μηχανηματα που φτιαχνονται απο τον ανθρωπο happy now ? ειμαι σιγουρος... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted June 23, 2010 Report Share Posted June 23, 2010 ναι παρουσιαζουν και προβληματα οπως προβληματα παρουσιαζουν ολα τα μηχανηματα που φτιαχνονται απο τον ανθρωπο happy now ? ειμαι σιγουρος... φυσικα κ οχι μακαρι κανεις να μην εχει ποτε προβλημα σε κατι τετοιο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bourasnik Posted July 5, 2010 Report Share Posted July 5, 2010 (edited) Επανέρχομαι με τα νεότερα: Αλλάχτηκε το mechatronics (πήρε 3 μέρες, αφού το συνδύασα με αλλαγή αντλίας νερού-το γνωστό τσίριγμα) Υπάρχει διαφορά η οποία ελπίζω να μην σταματήσει μετά την "εκμάθηση" του τρόπου οδήγησης. Συγκεκριμένα: 1.Εξαλείφθηκε το πρόβλημα του σκορτσαρίσματος στην 1η & όπισθεν με ζεστό κιβώτιο. 2.Αλλάζει λίγο πιο ψηλά ταχύτητες (πριν άλλαζε απελπιστικά χαμηλα) Επίσης το αυτοκίνητο "τσιμπάει" πιο εύκολα και 'εχει λίγο μικρότερη κατανάλωση αλλά δεν ξέρω αν ευθύνεται το κιβώτιο ή η αλλαγή της αντλίας νερού. Λεπτομέρεια αλλά ο υπάλληλος που διέγνωσε τις 2 βλάβες πήρε δρόμο (τυχαίο...δεν νομίζω). Επίσης μου είπαν ότι όλα μαζί θα πάρουν 1 μέρα ενώ πήραν 3 μέρες. Τέλος δεν μου έδωσαν κανένα χαρτί....θα περάσω να ρωτήσω γιατί. Επίσης έχω την απορία αν με την αλλαγή που έκαναν έγινε και η αλλαγή λαδιών του κιβωτίου (κάπου διάβασα πως αφαιρείς το λάδι για αυτή την αλλαγή) Edited July 5, 2010 by bourasnik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratis3098 Posted July 7, 2010 Report Share Posted July 7, 2010 Επανέρχομαι με τα νεότερα: Αλλάχτηκε το mechatronics (πήρε 3 μέρες, αφού το συνδύασα με αλλαγή αντλίας νερού-το γνωστό τσίριγμα) Υπάρχει διαφορά η οποία ελπίζω να μην σταματήσει μετά την "εκμάθηση" του τρόπου οδήγησης. Συγκεκριμένα: 1.Εξαλείφθηκε το πρόβλημα του σκορτσαρίσματος στην 1η & όπισθεν με ζεστό κιβώτιο. 2.Αλλάζει λίγο πιο ψηλά ταχύτητες (πριν άλλαζε απελπιστικά χαμηλα) Επίσης το αυτοκίνητο "τσιμπάει" πιο εύκολα και 'εχει λίγο μικρότερη κατανάλωση αλλά δεν ξέρω αν ευθύνεται το κιβώτιο ή η αλλαγή της αντλίας νερού. Λεπτομέρεια αλλά ο υπάλληλος που διέγνωσε τις 2 βλάβες πήρε δρόμο (τυχαίο...δεν νομίζω). Επίσης μου είπαν ότι όλα μαζί θα πάρουν 1 μέρα ενώ πήραν 3 μέρες. Τέλος δεν μου έδωσαν κανένα χαρτί....θα περάσω να ρωτήσω γιατί. Επίσης έχω την απορία αν με την αλλαγή που έκαναν έγινε και η αλλαγή λαδιών του κιβωτίου (κάπου διάβασα πως αφαιρείς το λάδι για αυτή την αλλαγή) Γεια χαρα και απο εμενα καταρχας σου ευχομαι να εχεις ατελειοτα απροβληματιστα χιλιομετρα και να εχει λυθει το σπαστικο προβλημα που βασανιζει τοσο εμενα τοσο και το γκολφακι μου. Οσο για την καταναλωση εχει αυξηθει και στο δικο μου και τα συμτωματα ειναι τα ιδια . Εγω το πηγα χθες στην αντιπροσωποια και του εκανε δηθεν ...... αναβαθμηση του εγκεφαλου .... και το μονο που καταφεραν νομιζω το προβλημα να οξυνθεί... ??? Μετα οπο την προβα μου λεει ο Αρχιμηχανικος οτι θα επικοινωνησουν με γερμανια και μαλλον αλλαγη δισκων συμπλεκτη ????? Τωρα ο ποιο πανω φιλος ειχε τα ιδια συμπτωματα με το δικο μου και με αλλαγη του MECHATRONICS επιλυσε το προβλημα του εγω τι πρεπει να κανω εαν μου που οτι δεν θελει αλλαγη το MECHATRONICS και αλλαξουν μονο τους δισκους ??? δωστε τα φωτα σας παρακαλω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bourasnik Posted July 8, 2010 Report Share Posted July 8, 2010 (edited) Γεια χαρα και απο εμενα καταρχας σου ευχομαι να εχεις ατελειοτα απροβληματιστα χιλιομετρα και να εχει λυθει το σπαστικο προβλημα που βασανιζει τοσο εμενα τοσο και το γκολφακι μου. Οσο για την καταναλωση εχει αυξηθει και στο δικο μου και τα συμτωματα ειναι τα ιδια . Εγω το πηγα χθες στην αντιπροσωποια και του εκανε δηθεν ...... αναβαθμηση του εγκεφαλου .... και το μονο που καταφεραν νομιζω το προβλημα να οξυνθεί... ??? Μετα οπο την προβα μου λεει ο Αρχιμηχανικος οτι θα επικοινωνησουν με γερμανια και μαλλον αλλαγη δισκων συμπλεκτη ????? Τωρα ο ποιο πανω φιλος ειχε τα ιδια συμπτωματα με το δικο μου και με αλλαγη του MECHATRONICS επιλυσε το προβλημα του εγω τι πρεπει να κανω εαν μου που οτι δεν θελει αλλαγη το MECHATRONICS και αλλαξουν μονο τους δισκους ??? δωστε τα φωτα σας παρακαλω. Για ρίξε μια ματιά: DSG issues Edited July 11, 2010 by bourasnik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratis3098 Posted July 10, 2010 Report Share Posted July 10, 2010 Για ρίξε μια ματιά: Ενέργεια 10-2010 για DSG 2007-2009 Δεν μπορω να δω τιποτε ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bourasnik Posted July 11, 2010 Report Share Posted July 11, 2010 Δεν μπορω να δω τιποτε ???? Ανανέωσα τον σύνδεσμο. Για ξαναδοκίμασε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...