Jump to content
eliasj

Golf - Κιβώτιο DSG [Γενική Συζήτηση - Προβλήματα - Λύσεις]

Recommended Posts

χμμ... οταν αναβοσβηνει το S η R η P κτλ στην MFD και δεν 'μπαινει' καμια ταχυτητα τι παιζει?

συνηθως στις αλλαγες μπρος-πισω στα παρκαρισματα το παθαινει

Αν κατάλαβα καλά έχεις το R20 οπότε παίζεις με DSG6. Στην Αμερική (που υπάρχουν νόμοι για τον καταναλωτή)έγινε σάλος και αναγκάστηκε η VW να κάνει μαζική ανάκληση για έλεγχο. Μάλιστα αναγκάστηκε να δώσει 10ετή εγγύηση!!! Θα ψάξω να βρω το Link και θα το ποστάρω... Το ονόμασαν Flash Of Death !!!

Αρχικά θα πρέπει να τρέξεις σε αντιπροσωπεία και έχε τους από κοντά

Edited by kostask106
Link to comment
Share on other sites

Όντως όταν ψαχνόμουνα και εγώ για τα πρόβλήματα του DSG7 είχα διαβάσει άπειρες σελίδες

(αν θυμάμαι καλά στο Vortex) σχετικά με τον σάλο στην Αμερική για το πρόβλημα του DSG6 όπου έμεναν εντελώς

στον τόπο από βλάβη στην μονάδα Mechatroniκ.

Edited by stakyrTSI
Link to comment
Share on other sites

Δλδ στο κάνει συνεχώς αυτό; Αν σβήσεις και ξαναβάλεις δουλεύει;

Δεν ακούγεται καλό πάντως...παίζει να ειναι ο αισθητήρας θερμοκρασίας παίζει να ειναι και mechatronics απο αυτά που διαβάζω, πχ εδώ, εδω, ελπίζω πάντως να μην ειναι το δεύτερο!

δεν το κανει συνεχεια

οταν το κανει, αν σβησω κ ξαναβαλω μπροστα δουλευει οκ

συνηθως αν κανω τις αλλαγες μεταξυ D-R σχετικα γρηγορα το παθαινει αλλα οχι παντα, κ με τον ιδιο ρυθμο στις αλλαγες παλιοτερα δεν ειχε κανενα προβλημα, τωρα τελευταια το κανει μονο.

μαλλον πρεπει να παω μια βολτα απο τον Mr Ρορρη να δω τι θα πει :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

δεν το κανει συνεχεια

οταν το κανει, αν σβησω κ ξαναβαλω μπροστα δουλευει οκ

συνηθως αν κανω τις αλλαγες μεταξυ D-R σχετικα γρηγορα το παθαινει αλλα οχι παντα, κ με τον ιδιο ρυθμο στις αλλαγες παλιοτερα δεν ειχε κανενα προβλημα, τωρα τελευταια το κανει μονο.

μαλλον πρεπει να παω μια βολτα απο τον Mr Ρορρη να δω τι θα πει :thumbsup:

Ναι, η βόλτα απο την αντιπροσωπεία επιβάλεται! Δεν πρέπει να αναβοσβήνει τπτ οσο γρήγορα και να μετακινείς το λεβιέ... (και γω μεταξύ d-r αέρα το παω :thumbsup: ειδικά στο ανάποδο r->d που δεν θέλει και πάτημα το κουμπί...)

Link to comment
Share on other sites

δεν το κανει συνεχεια

οταν το κανει, αν σβησω κ ξαναβαλω μπροστα δουλευει οκ

συνηθως αν κανω τις αλλαγες μεταξυ D-R σχετικα γρηγορα το παθαινει αλλα οχι παντα, κ με τον ιδιο ρυθμο στις αλλαγες παλιοτερα δεν ειχε κανενα προβλημα, τωρα τελευταια το κανει μονο.

μαλλον πρεπει να παω μια βολτα απο τον Mr Ρορρη να δω τι θα πει :thumbsup:

Κάποιος από τους (χιλιάδες) αισθητήρες θερμοκρασίας λαδιού του mechatronic δεν διαβάζει σωστά, με αποτέλεσμα να δίνει εντολή στο κιβώτιο να "κλείσει" για προστασία. Δεν νομίζω ότι αλλάζει μόνο αυτός. Πρέπει να αλλαχτεί όλο το mechatronic. Παίζει να γίνεται και overide του αισθητήρα με φλασάρισμα. Μπορεί να γίνει ανά πάσα στιγμή, οπότε θέλει μεγάλη προσοχή. Να στο αλλάξουν όλο γιατί οι παραγωγές 2008-2009 είχαν προβλήματα...

Link to comment
Share on other sites

το αασχετο εχτε δει το langh control στο dsg γιατι αυτο με το πατας γκαζι και φρενο σηκωνεις 4000 στροφες(αφου δεν παεικαι παραπανω σταματημενο) και βαζεις σπορ ...πηε να με κανει κουνουπι στο τζαμι...ηταν σαν να πατιναρει και περιμενει να πεσουν οι στροφες και μετα να ξεικνησει ....μια φορα πηγα να γινω κουνουπι στο τζαμι λογω φρενου....

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κάνω λάθος πρέπει πρώτα το ESP να είναι OFF.

Και το κιβώτιο στο S ή στο tiptronic...

Με τις στροφές στις 3000 περίπου ξεκινάει αρκετά γρήγορα αν είναι και καλή η άσφαλτος....

Link to comment
Share on other sites

Το 6ταχυτο dsg ειναι οτι καλυτερο προσφερθηκε ποτε σε αμαξι γενικοτερα σαν ταχυτητα φιλοσοφια κτλ... Εχω οδηγησει ενα gti ed30 abt και πραγματικα οποιος εχει αυτο το κιβωτιο ειναι εξαιρετικα τυχερος ,το αμαξι εντυπωσιαζει σε υπερβολικο βαθμο.Ακομα και σε συγκριση με το mg-3 ναι το mg-3 της m3 προτιμω το dsg.

Οσο για το 7...κανενα προβλημα δεν διορθωθηκε...διοτι δεν ηταν στην ουσια προβλημα παρα αισθητικο ...και τα audi ετσι κανουν δυστηχως http://www.youtube.com/watch?v=r5F0H8JWu38 ενα απο τα χιλιαδες βιντεο .Παρακολουθωντας τα ευρωπαικα φορα...η ανυσηχια μου δεν εγγυται στον ηχο ....αλλα στην τελευταια γενια mechatronics η οποια αποδειχθηκε απιστευτα προβληματικη ...και ο λογος ηταν οτι λογω θερμοκρασιας υπηρχαν συγγενη προβληματα στο επιπεδο pcb των ηλεκτρονικων της πλακετας... φιλος αλλαξε 3 φορες...μεσα σε 67.000 χιλ σε scirocco. λογω flash of death ...γκαντεμης δεν λεω αλλα και στο sciroccoφορουμ ...οι αναφορες ειναι παρα πολλες για τετοιου ειδους προβληματα .

Οσο για το σκορτσαρισμα απο 1-2 στο 7τυχο dsg εχει αποδειχθει οτι φταιει το υλικο των δισκων οπου αποδειχθηκε κατωτερο των προδιαγραφων που θα επρεπε να ειχε συμφωνα με τους συντελεστες τριβης κτλ...κτλ κτλ...για ενα τετοιο σασμαν.Και καποιες αντιπρ αλλαζουν τους δισκους απλα...στην κυπρο εχουν γινει αρκετες αλλαγες.

Παρολαυτα δεν παυει να αποτελει ακομα και ετσι κερασακι στην τουρτα των κιβωτιων...

Link to comment
Share on other sites

Σαφώς στο 6άρι δεν υφίσταται αμφιβολία για το ποιοτικότερο της

κατασκευής του.

Από μονάδα ελέγχου όμως δεν πάει και αυτό καλύτερα...

Οι αμερικάνοι φάγανε τρελή φόλα και αυτοί αλλά τουλάχιστον εκεί λειτουργούν

κάποια πράγματα ακόμη και ο καταναλωτής μπορεί και βρίσκει το

δίκιο του όταν του λάχει ελαττωματικό προιόν..

Edited by stakyrTSI
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά τι είναι αυτά που ακούω; Διάβασα όλες τις σελίδες..

Συμπεραίνω ότι σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να πάρω Golf6 με DSG!

Και νόμιζα ότι θα ήταν πολύ καλό.. Κρίμα.. Χειροκίνητο επομένως;;;;

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά τι είναι αυτά που ακούω; Διάβασα όλες τις σελίδες..

Συμπεραίνω ότι σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να πάρω Golf6 με DSG!

Και νόμιζα ότι θα ήταν πολύ καλό.. Κρίμα.. Χειροκίνητο επομένως;;;;

Γιατί; Είναι πολύ καλό!!! Πάρτο!

Μήπως τα χειροκίνητα είναι καλύτερα; Και αυτά δεν έχουν βγάλει λίγα προβλήματα...

Είναι γεγονός βέβαια οτι αν βγάλει κάτι δεν θα είναι φθηνή η επισκευή και το 7αρι εχει βγάλει διάφορα αλλά εγώ άνετα θα το ξανάπαιρνα, είναι εκπληκτικό το κιβώτιο! :)

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

Σοβαρά μου τα λέτε ή κάνετε πλάκα;

Στο Golf6 είναι καλό το DSG ή θα μου σπάσει τα νεύρα;

Καθόλου πλάκα! Εγώ εχω dsg6 (5αρι golf) αλλά οδήγησα μέσα στις γιορτές και το 7αρι σε scirocco γνωστού και το βρήκα μια χαρά. Μια ιδέα πιο αργό ίσως σε κατεβάσματα αλλά αυτό θα το νιώσεις μονο αν εχεις οδηγήσει 6αρι;) Βέβαια οτι υπάρχουν προβλήματα (πχ με τους δίσκους που εχουν αλλάξει κάποιοι, υπάρχουν ομως και "προβλήματα" με τους θορύβους κλπ που απ'οτι φαίνεται ολα έτσι κάνουν, ειναι θέμα κατασκευής) δεν ειναι ψέμα, αλλά ολα ειναι θέμα επιλογών...

Προσωπικά πάντως δεν το σκέφτηκα καν να πάρω χειροκίνητο με το dsg σαν επιλογή γι αυτό και έψαχνα αρκετό καιρό να βρω ενα dsg σε καλή τιμή (το πήρα μεταχειρισμένο...)

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

To θεμα με τους ηχους που εχει αναφερθει πολλακις, προφανως εχει να κανει και με το εκαστοτε αυτι.Αλλους τους σπαει τα νευρα και αλλους ουτε που τους απασχολει ο ηχος αυτος.Θα σου προτεινα φιλε Iceman να κανεις ενα test drive σε ενα Golf dsg για να εχεις ιδιαν αποψη.Εδω θα ακουσεις ολες τις γνωμες αλλα σημασια εχει η δικη σου αισθηση.

Link to comment
Share on other sites

χμμ... οταν αναβοσβηνει το S η R η P κτλ στην MFD και δεν 'μπαινει' καμια ταχυτητα τι παιζει?

συνηθως στις αλλαγες μπρος-πισω στα παρκαρισματα το παθαινει

update:

παμε για αλλαγη μεκατρονικ κ πολυδισκου (δεν ξερω τι ακριβως ειναι αυτο αλλα ετσι μου το ειπαν)

σε καμια βδομαδα κ αλλο update εφοσον τα ανταλλακτικα εχουν κατασκευαστει κ εχουν ερθει Ελλαδα .. :whistling:

Link to comment
Share on other sites

update:

παμε για αλλαγη μεκατρονικ κ πολυδισκου (δεν ξερω τι ακριβως ειναι αυτο αλλα ετσι μου το ειπαν)

σε καμια βδομαδα κ αλλο update εφοσον τα ανταλλακτικα εχουν κατασκευαστει κ εχουν ερθει Ελλαδα .. :whistling:

Δεν το γλύτωσες τελικά το mechatronic! Πολύδισκο εγω κααλαβαίνω οτι θα αλλάξουν τους δίσκους, ή μήπως οχι;

Το αυτοκίνητο το χεις μεσα τώρα η κυκλοφορεί;

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

Γιώργο πόσα χιλιόμετρα έχεις ? Φαντάζομαι αυτά θα σου τα αλλάξουν στην εγγύηση. Είσαι τυχερός που θα τα αλλάξεις στην εγγύηση γιατί αυτά κοστίζουν πολλές χιλίαδες ευρώ. Κοινώς θα σου αλλάξουν τον περιβόητο εγκέφαλο του DSG και τον πολύδισκο συμπλέκτη ο οποίος εμπλέκει την τετρακίνηση.

Link to comment
Share on other sites

Κυκλοφορει κανονικα, αλλωστε μονο η οπισθεν εχει επιρεαστει, κ αυτη απλα θελει προσοχη, οχι οτι δεν μπαινει. Παρολα αυτα 13000χλμ εχει κ φυσικα αλλαζονται ολα μεσω εγγυησης, απλα το πηγαινε-ελα συνεργειο μεχρι να τελειωσουν ολα ειναι λιγο ταλαιπωρια.

BillGTI6 -χωρις να περνω κ ορκο- δεν νομιζω να εχει καμια σχεση με το χαλντεξ το πολυδισκο που λενε στου ρορρη, μαλλον τον συμπλεκτη του κιβωτιου εννοουν. Μπορω να μαθω ομως, η αν ξερει κανεις ας μας πει.

Link to comment
Share on other sites

BillGTI6 -χωρις να περνω κ ορκο- δεν νομιζω να εχει καμια σχεση με το χαλντεξ το πολυδισκο που λενε στου ρορρη, μαλλον τον συμπλεκτη του κιβωτιου εννοουν. Μπορω να μαθω ομως, η αν ξερει κανεις ας μας πει.

Δεν έχει σχέση με το haldex. Αφορά τους δίσκους του συμπλέκτη.

Link to comment
Share on other sites

οταν λεμ πολλα χιλιαδες ευρο,ποσα εννονουμε και καθε ποτε βγαινει αυτη ηζημια?μια στη ζωη του αυτοκινητου η κατι αλλο?να ανησυχουμε δηλαδη???και να ξεκινησουμε την αποταμιευση?σε ποσα χιλιαδες χλμ τ απαιξε?

Link to comment
Share on other sites

λοιπον ειχα προβλημα με το dsg διοτι μου εκανε σκορτσαρισματα καθως ειχα λιγα χιλιομετρα και ενω στην αυξηση των χιλιομετρων το αμαξι δισταζε να αυξησει.το πηγα το αμαξι για service και εκει μου αλαξαν μια βαλβιδα και διορθωθηκε το προβλημα.επισης διαπιστωθηκε καθως ξεκιναει ενα μικρο ντρανταγμα και αυτο λυθηκε με αλλαγη του mechatronic.ολα μεσα στην εγγυηση και ευτυχως ολα πανε καλα.αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι ρωτησα τον υπευθυνο για την εγγυηση του και μου ανεφερε οτι ισχυει μεχρι να τελιωσει η επεκταση της εγγυησης ενω στν αποδειξη αναγραφετε οτι οποιοδηποτε ανταλακτικο γνησιο της VW εχει εγγυηση 2 χρονια...Τι ισχυει σε αυτες τις περιπτωσεις???

Link to comment
Share on other sites

λοιπον ειχα προβλημα με το dsg διοτι μου εκανε σκορτσαρισματα καθως ειχα λιγα χιλιομετρα και ενω στην αυξηση των χιλιομετρων το αμαξι δισταζε να αυξησει.το πηγα το αμαξι για service και εκει μου αλαξαν μια βαλβιδα και διορθωθηκε το προβλημα.επισης διαπιστωθηκε καθως ξεκιναει ενα μικρο ντρανταγμα και αυτο λυθηκε με αλλαγη του mechatronic.ολα μεσα στην εγγυηση και ευτυχως ολα πανε καλα.αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι ρωτησα τον υπευθυνο για την εγγυηση του και μου ανεφερε οτι ισχυει μεχρι να τελιωσει η επεκταση της εγγυησης ενω στν αποδειξη αναγραφετε οτι οποιοδηποτε ανταλακτικο γνησιο της VW εχει εγγυηση 2 χρονια...Τι ισχυει σε αυτες τις περιπτωσεις???

λογικα η εγγυηση στα καινουργια ανταλλακτικα πρεπει να ισχυει για 2 χρονια μετα την τοποθετηση τους ασχετως αν αυτο υπερβαινει την αρχικη εγγυηση του αυτοκινητου.

Link to comment
Share on other sites

Ετσι ακριβως ειναι οπως τα λες ομως γιατι να επιμενει οτι εχει εγγυηση μεχρι να τελειωσει η επεκταση,η οποια λιγη πολυ νωριτερα σε σχεση με τα 2 χρονια...επισης εχω διαβασει εδω μεσα οτι (πριν δωσω το οκ) για να αλλαχτει το mechatronic οι αντιπροσωποιες το αλλαζουν σχετικα ευκολα διοτι περνουν μπονους απο την μαμα εταιρια εδω...Το mechatronic εχει 1.700ευρο μαζι με τα περαστικα παμε στα 2.000

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.