Jump to content
eliasj

Golf - Κιβώτιο DSG [Γενική Συζήτηση - Προβλήματα - Λύσεις]

Recommended Posts

Aν ήταν χαλασμένο το εν λόγω βολάν δεν θα έκανε συνέχεια τον θόρυβο;

Μόνο σε ανώμαλο οδόστρωμα θα το παρουσίαζε όπως κάνει στους

περισσότερους από εμάς με τα DSG7;

Άσε που όσοι έχουν τον εν λόγω θόρυβο τον ακούνε από τα πρώτα χιλιόμετρα

άρα δεν είναι θέμα φθοράς ίσως αλλά κατασκευαστικής ατέλειας πιθανότατα..

Edited by stakyrTSI
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολα τα παιδια που γραφουν εδω μεσα και τους ενδιαφερει η ενημερωση και εχουν αγαπη για το αυτοκινητο.

Θα παραλαβω το δικο μου GOLF VI 1.4 160ps R-line 5doors white στις 10-15 Νοεμβριου. Το παρηγγειλα με το αυτοματο κιβωτιο DSG-7.Γιατι?

Διοτι ο πατερας μου εχει το GOLF GTI V 3door DSG-6 μοντελο του 2005 εχει κανει 55000 χλμ. Το αυτοκινητο δεν ειχε ουτε ενα προβλημα ποτε με το κιβωτιο και απο προσωπικη εμπειρια στην οδηγηση ειναι ΣΥΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ.

Με εξτρα:

Oettinger remap,parrallel intercooler,milltek full sport exhaust και διαφορα αλλα κρυφα που δεν ξερω.

Πριν τρια χρονια πηγα στην Αγγλια και οδηγησα στο Silverstone μια Ferrari modena με αυτοματο F1 αρ...ια μαντολες.Αλλαζες ταχυτητα 1 δευτερολεπτο πιο νωρις απ'οτι επρεπε παρα πολυ αργο καμια σχεση με το DSG.

Δυο φιλοι μου εχουν το GOLF VI 1.4 160ps DSG-7 του 2009 15000χλμ και 38000χλμ μεχρι στιγμης κανενα προβλημα.Μεση καταναλωση 10000χλμ 8,4 με βαρυ ποδι μου ειπαν νορμαλ 7,0-7,5.

Μες την πολη ονειρο και ξεκουραστο.

Εγω πιστευω οτι ολα ειναι καποιες φορες και τυχαια.Το κιβωτιο ειναι πολυ μπροστα ομως.

Link to comment
Share on other sites

Μόνο τυχαία δεν είναι τα πανομοιότυπα προβλήματα του DSG7 σε μοντέλα

VW, AUDI, SEAT και SKODA όπου και τοποθετείται...

Mε το καλό να παραλάβεις και πραγματικά σου εύχομαι να μην αντιμετωπίσεις

το παραμικρό!

Link to comment
Share on other sites

Και εγω το παραγγειλα με DSG7 το Rocco μου παρόλο που ειχα ψαξει παρα πολυ για τα προβληματα του DSG7 και ειδα πολλά και ακουσα πολλους να μου λενε ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ.... Ομως αυτη την η αρχική μου επιλογή ετσι μου άρεσε το οδήγησα κιολας και επαθα πλάκα ...

Ρώτησα και πολλούς γνωστους με DSG7 και αλλά και σε φορουμς με τα καλύτερα λόγια ...Βεβαια εχω διαβασει και πολλούς που ειχαν προβλήματα ..

Με το καλό φιλε οι παραλαβές μας και απροβλημάτιστα

Link to comment
Share on other sites

Στην αρχη ελεγα να το παρω τον Ιανουαριο του 2012 για να ειναι στην αδεια 2012 αλλα απο την εμπειρια μου δεν ισχυει τιποτα πια απο αυτα.

Τωρα λεω φερτε μου αυριο το DSG!!! γιατι βαρεθηκα με το επαγγελματκο χειροκινητο Caddy τις εταιριας. 4 χρονια εγγυηση εχω τι στο καλο θα ξερω εαν ειναι καλο.

540 ευρω επεκταση θα πληρωσω καπου πρεπει να τα παρω πισω.

Link to comment
Share on other sites

Προχθές μπήκα σε ένα ταξί, skoda octavia. Βλέπω DSG. Τον ρωτάω "Τί λέει; Καλό το DSG;" Μου λέει ναι πολύ καλό. Δεν έχει προβλήματα;; Ρωτάω...Δεν έχω δώσει ούτε ένα ευρώ. Μου απαντάει...Και πόσα χιλιόμετρα έχει; 550.000...

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς τα ίδια είπανε ένα σωρό οδηγοί ταξί στην Skoda Synergy σε ένα καλό μου φίλο

που είχε πάει για service to yeti του για σερβις!!!

Link to comment
Share on other sites

Δεν κατάλαβα να πω την αλήθεια...Ξεχωρίζει οπτικά το ένα από το άλλο να υποθέσω;

Link to comment
Share on other sites

ο φιλος golfistas που εκανε αναβαθμιση και ειπε οτι λυθηκαν τα προβληματα που ειναι να μας πει τι εγινε μετα απο τοσο καιρο με την νεα ανβαθμιση?

Link to comment
Share on other sites

ο φιλος golfistas που εκανε αναβαθμιση και ειπε οτι λυθηκαν τα προβληματα που ειναι να μας πει τι εγινε μετα απο τοσο καιρο με την νεα ανβαθμιση?

Καλημέρα

Εντυπώσεις μέχρι τώρα:

Τα σκορτσαρίσματα με ζεστό κιβώτιο είναι μειωμένα στο D κατά 90%, δεν έχουν εξαλειφθεί όμως τελείως στις πολύ χαμηλές στροφές π.χ όταν μπαίνεις σε μια στροφή με πολύ χαμηλή ταχύτητα και προσπαθείς να επιταχύνεις στην έξοδο. Παρ' όλα αυτά και αυτά που έμειναν είναι μειωμένα και σε ένταση. Μόνο μία φορά μετά την αναβάθμιση μου έτυχε σκορτσάρισμα αντίστοιχο με την προηγούμενη κατάσταση.

Στο S έτσι κι αλλιώς και πριν την αναβάθμιση δεν σκόρτσαρε ιδιαίτερα, σπανίως (θυμίζω ότι μου είχαν πει ότι αν στο S δεν το κάνει δεν αποτελεί πρόβλημα - σημ. δεν ασπάζομαι την άποψη απλά την παραθέτω).

Να θυμίσω ότι μετά την αναβάθμιση στο κιβώτιο ο τεχνικός ξαναέτρεξε το διαγνωστικό και προέκυψε και αναβάθμιση κινητήρα, την οποία και έκανα επίσης.

Το αυτοκίνητο έχει άδεια κυκλοφορίας 02/10 αν αυτό έχει καμία σημασία και 29.000- km

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την ενημέρωση.... μακαρι να το εξαλείψουν το πρόβλημα μεσω software...Αν και προσωπικη μου γνώμη ειναι οτι αν το κανει στην περιπτωση που αναφερεις : π.χ όταν μπαίνεις σε μια στροφή με πολύ χαμηλή ταχύτητα και προσπαθείς να επιταχύνεις στην έξοδο.'' Ειναι φυσιολογικο διοτι και σε χειροκινητο σασμαν το ιδιο θα γινει ΑΝ δεν πατησεις συμπλεκτη...Στην περιπτωση του DSG θα μπορουσαν να το προγραμματισουν σε τετοιες περιπτωσεις να αποσυμπλέκει μερικώς ωστε να πατινάρει και να μην σκορτάρει...

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την ενημέρωση.... μακαρι να το εξαλείψουν το πρόβλημα μεσω software...Αν και προσωπικη μου γνώμη ειναι οτι αν το κανει στην περιπτωση που αναφερεις : π.χ όταν μπαίνεις σε μια στροφή με πολύ χαμηλή ταχύτητα και προσπαθείς να επιταχύνεις στην έξοδο.'' Ειναι φυσιολογικο διοτι και σε χειροκινητο σασμαν το ιδιο θα γινει ΑΝ δεν πατησεις συμπλεκτη...Στην περιπτωση του DSG θα μπορουσαν να το προγραμματισουν σε τετοιες περιπτωσεις να αποσυμπλέκει μερικώς ωστε να πατινάρει και να μην σκορτάρει...

Αυτό σκέφτομαι και εγώ και το θεωρώ λυμένο αν και το Δεκέμβρη θα κάνω και μία επέκταση καλού - κακού.

Σε σχέση με τον τρόπο προγραμματισμού που αναφέρεσαι θα προτιμούσα να κατεβάζει ταχύτητα σε πρώτη (γιατί αν δεν είναι ανηφορική η στροφή θα μπει με 2α), στο μεταξύ προσπαθώ να κατεβάζω ταχύτητα (σε 1η) με τα paddles στο τιμόνι.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό σκέφτομαι και εγώ και το θεωρώ λυμένο αν και το Δεκέμβρη θα κάνω και μία επέκταση καλού - κακού.

Σε σχέση με τον τρόπο προγραμματισμού που αναφέρεσαι θα προτιμούσα να κατεβάζει ταχύτητα σε πρώτη (γιατί αν δεν είναι ανηφορική η στροφή θα μπει με 2α), στο μεταξύ προσπαθώ να κατεβάζω ταχύτητα (σε 1η) με τα paddles στο τιμόνι.

Καλά κάνεις γιατί τραβάει τρελό ζόρι στις χαμηλές με δευτέρα αντί να βάλει πρώτη!!

Link to comment
Share on other sites

Ναι ή να το προγραμματίσουν σε τετοιες περιπτώσεις να κατεβάζει πρώτη αλλά μετα δεν θα ήταν οικονομικό το σασμαν μιας και αυτος ειναι ο στοχος του

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά. Ήθελα να ρωτήσω το φίλο που έΚανε την αναβάθμιση,αν το σασμάν αλλάζει σε υψηλότερες στροφές,απ' ότι πριν.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά. Ήθελα να ρωτήσω το φίλο που έΚανε την αναβάθμιση,αν το σασμάν αλλάζει σε υψηλότερες στροφές,απ' ότι πριν.

σίγουρα αλλάζει πιο ψηλά η 1η Και η 2α. για τις υπόλοιπες δεν έχω παρατηρήσει Κάτι

Link to comment
Share on other sites

σίγουρα αλλάζει πιο ψηλά η 1η Και η 2α. για τις υπόλοιπες δεν έχω παρατηρήσει Κάτι

είναι σίγουρο αυτό????

δεν αλλάζει συνέχεια στις ίδιες στροφές...είναι αναλόγως Και την ποσότητα γΚαζιού!!

σε νορμάλ αλλάζει λίγο πριν τις 2000...εσένα πιο πάνω?????

Link to comment
Share on other sites

είναι σίγουρο αυτό????

δεν αλλάζει συνέχεια στις ίδιες στροφές...είναι αναλόγως Και την ποσότητα γΚαζιού!!

σε νορμάλ αλλάζει λίγο πριν τις 2000...εσένα πιο πάνω?????

οταν το παρέλαβα άλλαζε από 1η σε 2α περίπου στις 1500. τώρα αλλάζει περίπου στις 2000. Μετρημένο πάντα στο ίδιο σημείο (στο στενό μου βγαίνοντας από το γΚαράζ).

Link to comment
Share on other sites

οταν το παρέλαβα άλλαζε από 1η σε 2α περίπου στις 1500. τώρα αλλάζει περίπου στις 2000. Μετρημένο πάντα στο ίδιο σημείο (στο στενό μου βγαίνοντας από το γΚαράζ).

Χαίρομαι γιατί αυτο σημαίνει πως όντως έχει διαφορά!!

Edited by turbomakis
Link to comment
Share on other sites

Τι να πω βρε παιδιά..Το δικό μου από Την αρχή σΤις 2000 έκανε Τις αλλαγές με ελαφρύ πάΤημα

βέβαια σΤο γκάζι.

Off topic.. βλέπεΤε και εσείς σΤα posts μου Τα ξεκάρφωΤα και επαναλαμβανόμενα κεφαλαία γράμμαΤα

που μου έχουν σπάσει Τα νεύρα;;

Edited by stakyrTSI
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά. Ήθελα να ρωτήσω το φίλο που έΚανε την αναβάθμιση,αν το σασμάν αλλάζει σε υψηλότερες στροφές,απ' ότι πριν.

Και εγώ αυτό παρατήρησα, μια αλλαγή σε ελαφρά υψηλότερες στροφές, σε 1η Και 2α (>1800). Με ελαφρύ πάτημα έως Και στις 2400.

off topic: δείτε Και σε μένα τα Και με Κ.

Edited by golfistas
Link to comment
Share on other sites

'ΑρΑ,θΑ έχουμε Αύξηση της κΑτΑνάλωσης. Με τις υπόλοιπες τΑχύτητες τι συμβΑίνει; Αλλάζουν στις προηγούμενες στροφές άρΑγε;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.