Jump to content
eliasj

Golf - Κιβώτιο DSG [Γενική Συζήτηση - Προβλήματα - Λύσεις]

Recommended Posts

Το αμάξι δεν είναι απο Αθήνα αλλά απο επαρχια. Απο οτι διάβασα πιο πάνω το τρέμουλο - σκορτσαρισμα εμφανίζεται όταν ανεβαίνει η θερμοκρασία στο κιβώτιο. Μάλλον πρεπει να το οδηγησω σε πόλη μέσα (Θεσσαλονίκη) για να δω αν το κανει. Τελικα η γνώμη σου είναι θετική στο να το αγορασω;

Edited by DiLa
Link to comment
Share on other sites

Εγω θα έλεγα να μην το φοβηθείς, επίσης σχετικά με το mechatronic(εγκεφαλος κιβωτίου) υπάρχει ΕΠΙΣΗΜΗ ανάκληση και στην Ελλάδα και υπάρχει πάτημα πλεον επίσημο για κάλυψη και εκτος εγγύησης .
Τι χρονολογίας ειναι το αμάξι?τα σερβις τα εκανε σε αντιπροσωπεια? πότε άλλαξε mechatronic(εχει +2 χρονια εγγυηση απο τότε που το άλλαξε)
Εγω σου λεω ναι

Link to comment
Share on other sites

Το αμάξι είναι του 09 τον Αύγουστο και όλα του τα σερβίς τα έκανε σε επίσημο σερβίς τώρα ποτε άλαξε μεγκατρονικ δεν ξέρω θα τον ρωτησω. Αν και νομιζω πέρσι πρεπει να το έχει αλλάξει. Σε ευχαριστώ πολύ για την απαντηση . αρα είμαι +1

Link to comment
Share on other sites

Οταν ειχα το 5αρι το gti με dsg δεν ειχα κανενα θεμα.ητανε ενα πραγματαικα τελειο σασμαν.υπαρχουν στιγμες μεσα στην πολη που μου λειπει το αυτοματο.αλλα οταν οδηγησα ενα σιροκο 1.4 tsi dsg φιλου.καταλαβα την χαοτικη διαφορα μεταξυ 6αριου υγρου τυπου και 7αριου ξηρου..το 7αρι δεν ειναι γρηγορο.πατιναρει και πολλες φορες κανει σκορτσαρισματα.δεν θα το επελεγα για 14αρι γκολφακι η σιροκο..αντιθετα στο 2λιτρο ειμαι ενα βημα για να το κανω μετατροπη απο χειροκινητο σε dsg αν το κρατησω.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά θέλω να ρωτησω αν όλλες αυτές οι αλλαγές που κάνατε στα αυτοκίνητα σας τα έχετε γραμμένα στα βιβλία σέρβις;

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά θέλω να ρωτησω αν όλλες αυτές οι αλλαγές που κάνατε στα αυτοκίνητα σας τα έχετε γραμμένα στα βιβλία σέρβις;

οχι

 

Οταν ειχα το 5αρι το gti με dsg δεν ειχα κανενα θεμα.ητανε ενα πραγματαικα τελειο σασμαν.υπαρχουν στιγμες μεσα στην πολη που μου λειπει το αυτοματο.αλλα οταν οδηγησα ενα σιροκο 1.4 tsi dsg φιλου.καταλαβα την χαοτικη διαφορα μεταξυ 6αριου υγρου τυπου και 7αριου ξηρου..το 7αρι δεν ειναι γρηγορο.πατιναρει και πολλες φορες κανει σκορτσαρισματα.δεν θα το επελεγα για 14αρι γκολφακι η σιροκο..αντιθετα στο 2λιτρο ειμαι ενα βημα για να το κανω μετατροπη απο χειροκινητο σε dsg αν το κρατησω.

Εγω παλι εχω δει τα αντιθετα απο 6αρι MK5 DSG πολυ αργο σε σχεση με το 7αρι στις αλλαγες

Μαλλον το 7αρι που οδηγησες θελει δισκο

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ για την απάντηση the_winner. Οπότε κανείς δεν έχει πάθει τίποτα και επίσημα!! Μωρέ μπράβο VW!!!!  

Link to comment
Share on other sites

Cambio DSG-7 problemi e difetti | DSG-7 failure a…:

δείτε το βίντεο και πείτε μου αν είναι το ίδιο πρόβλημα με τα δικά σας.
Link to comment
Share on other sites

Ναι ο θόρυβος είναι ακριβώς αυτός..εδώ και χρόνια βέβαια λέμε οτι: it is not a bug, it is a feature! :D :D :D

 

Bέβαια στο βίντεο φαίνεται να έχει σημαντικό θέμα το εν λόγω κιβώτιο καθώς κλωτσάει, πατινάρει και κάνει και υπερβολικά

πολύ θόρυβο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Και μετά απο ένα χρόνο και κατι και 10000χλμ (τα περισςοτερα εθνικη) άρχισαν τα όργανα παλι!!!!!! Σκορτσαρισμα 1ης (με τον καιρό αυξάνεται ),το ίδιο και στην 2η αλλα ειναι μηδαμινό ,κάποιες καρφωτες αλλαγές (ανεβασματα και κατεβάσματα) και τέλος σε όλες τις ταχύτητες αν ειναι πάνω απο τις 2000σαλ και αφήσεις το γκάζι ακούγεται ένα κροταλισμα μέχρι να πέσουν οι στροφές κάτω απο τις 2000 στην 6η και στην 7η δεν μπορώ να είμαι σίγουρος για το κροταλισμα γιατί δεν ακούω καλα λόγο του αέρα!!!

(Το αυτοκίνητο εχει συνολικά 36000χλμ)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εγω θα έλεγα να μην το φοβηθείς, επίσης σχετικά με το mechatronic(εγκεφαλος κιβωτίου) υπάρχει ΕΠΙΣΗΜΗ ανάκληση και στην Ελλάδα και υπάρχει πάτημα πλεον επίσημο για κάλυψη και εκτος εγγύησης .

Τι χρονολογίας ειναι το αμάξι?τα σερβις τα εκανε σε αντιπροσωπεια? πότε άλλαξε mechatronic(εχει +2 χρονια εγγυηση απο τότε που το άλλαξε)

Εγω σου λεω ναι

Καλησπέρα, θα ήθελα φίλε αν μπορείς να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένος σχετικά με την επίσημη επέκταση για το DSG. Εμένα το αμάξι σε λίγες μέρες θα κλείσει την πενταετία και μου παρουσίασε για τρίτη φορά πρόβλημα στο DSG. Συγκεκριμένα έχω αλλάξει μια φορά τον πολύδισκο το 2011, επίσης έχω αλλάξει μια φορά τον εγκέφαλο και τώρα μου διαγνώσθηκε πάλι πρόβλημα στον πολύδισκο. Αυτή την φορά μου ζητάνε 350 ευρώ (για μια βλάβη που δεν μπορώ να προκαλέσω εγώ στο αυτοκίνητο και δεν είναι δικό μου το φταίξιμο). Γι΄αυτό θα σε παρακαλούσα αν ξέρεις κάτι επίσημο να το κάνεις πιο συγκεκριμένο.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

Μιλαω για το recall 34F6 της VW το οποιο ειναι επίσημο στην Ελλάδα αφορά update και αλλαγη βαλβολίνης και ολο αυτο γίνεται για την προστασια του mechatronic(λενε) οποτε σε αυτο το θεμα εχεις πατημα!
Οσον αφορα τον δισκο μιλα με τα κεντρικα, και πιεσε τους για δωρεαν αλλαγη !

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα σε όλους,

είμαι κάτοχος golf 6 160hp μοντέλο 7/2011 και κατά το 3ο ετήσιο σέρβις διαγνώσθηκε σκορτσάρισμα στην δευτέρα και μου ανέφεραν ότι χρειάζεται αντικατάσταση ο πολυδίσκος... Λόγω επέκτασης της εγγύησης δεν πληρώνω απολύτως τίποτα... Επειδή δεν είμαι αρκετά γνώστης χρειάζεται να ξέρω κάτι? Μπορεί να προκύψει ξανά το ίδιο θέμα εν ευ θέτω χρόνο? Να προσθέσω ότι το αυτοκίνητο έχει γράψει μόλις 15.000χλμ. και το έχω πιέσει ελάχιστες φορές (χρήση S)...

Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας... 

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα σε όλους,


είμαι κάτοχος golf 6 160hp μοντέλο 7/2011 και κατά το 3ο ετήσιο σέρβις διαγνώσθηκε σκορτσάρισμα στην δευτέρα και μου ανέφεραν ότι χρειάζεται αντικατάσταση ο πολυδίσκος... Λόγω επέκτασης της εγγύησης δεν πληρώνω απολύτως τίποτα... Επειδή δεν είμαι αρκετά γνώστης χρειάζεται να ξέρω κάτι? Μπορεί να προκύψει ξανά το ίδιο θέμα εν ευ θέτω χρόνο? Να προσθέσω ότι το αυτοκίνητο έχει γράψει μόλις 15.000χλμ. και το έχω πιέσει ελάχιστες φορές (χρήση S)...


Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας... 


Link to comment
Share on other sites

 

καλησπέρα σε όλους,

είμαι κάτοχος golf 6 160hp μοντέλο 7/2011 και κατά το 3ο ετήσιο σέρβις διαγνώσθηκε σκορτσάρισμα στην δευτέρα και μου ανέφεραν ότι χρειάζεται αντικατάσταση ο πολυδίσκος... Λόγω επέκτασης της εγγύησης δεν πληρώνω απολύτως τίποτα... Επειδή δεν είμαι αρκετά γνώστης χρειάζεται να ξέρω κάτι? Μπορεί να προκύψει ξανά το ίδιο θέμα εν ευ θέτω χρόνο? Να προσθέσω ότι το αυτοκίνητο έχει γράψει μόλις 15.000χλμ. και το έχω πιέσει ελάχιστες φορές (χρήση S)...

Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας... 

 

 

15.000 klm 3 χρόνια; ; ;

Link to comment
Share on other sites

 

καλησπέρα σε όλους,

είμαι κάτοχος golf 6 160hp μοντέλο 7/2011 και κατά το 3ο ετήσιο σέρβις διαγνώσθηκε σκορτσάρισμα στην δευτέρα και μου ανέφεραν ότι χρειάζεται αντικατάσταση ο πολυδίσκος... Λόγω επέκτασης της εγγύησης δεν πληρώνω απολύτως τίποτα... Επειδή δεν είμαι αρκετά γνώστης χρειάζεται να ξέρω κάτι? Μπορεί να προκύψει ξανά το ίδιο θέμα εν ευ θέτω χρόνο? Να προσθέσω ότι το αυτοκίνητο έχει γράψει μόλις 15.000χλμ. και το έχω πιέσει ελάχιστες φορές (χρήση S)...

Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας... 

 

Ζήτα να σου βάλουν τον τελευταίο κωδικό του πολύδισκου ο οποιος βγήκε 11/2013 και τελειωνει σε γράμμα L

Τώρα θα εχεις +2 χρονια εγγυηση στο ανταλλακτικο που θα αλλαξεις

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα τα μελη...Ειμαι καινουργιο μελος και θα ηθελα να ακουσω γνωμες διοτι ενδιαφερομαι για την αγορα ενος vw golf mk5 gt dsg 7 2008 μοντελο με 60000 χιλιομετρα...Ακουγονται τοσα πολλα για τα dsg που λογω απειρίας δεν ξερω τι να κανω...Δωστε μου τα φωτα σας...Ευχαριστω εκ τον προτέρων.. 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα στα μελη...Ειμαι καινουργιο μελος και θα ηθελα να ακουσω γνωμες διοτι ενδιαφερομαι για την αγορα ενος vw golf mk5 gt dsg 7 2008 μοντελο με 60000 χιλιομετρα...Ακουγονται τοσα πολλα για τα dsg που λογω απειρίας δεν ξερω τι να κανω...Δωστε μου τα φωτα σας...Ευχαριστω εκ τον προτέρων.. 

Link to comment
Share on other sites

Καλως ήρθες!

Αποψή μου να έπαιρνες χωρίς dsg, χειροκίνητο. Τα παλιά με dsg είχαν θέματα. Συντηρήσεις, υγρά, δίσκοι...

Manual λοιπόν για να χουμε το κεφάλι μας ( και την τσέπη μας) ύσηχο.

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Φιλε γιώργο, τίποτα δεν είναι σίγουρο στη ζωή.)

Ομως τα πρωτα dsg είχαν κάποια θέματα. Αυξάνεις τις πιθανότητες να σου βγαλει θέματα, με σημαντικό κόστος επισκευής και συντήρησης.

Αν ψαξεις τα σχετικά τόπικ για dsg εδω στο φόρουμ, θα μάθεις πολλά και θα αποφασίσεις ανάλογα. Ρώτα και κανα 2 μηχανικούς τι γνωμη εχουν για dsg του 2008 ωστε να σχηματίσεις πληρέστερη άποψη.

Καλή επιλογή σ οτι αποφασίσεις φίλε!

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Φιλε Χρηστο απ οτι καταλαβαινω πρεπει να το απορριψω το dsg...Ενας φιλος μου εχει το golf gt στα 220 αλογα dsg με 90000 χιλιομετρα και δεν του εχει βγαλει το παραμικρο,και αυτος ηταν ο λογος να κοιταξω για dsg..Θα μου πεις ετυχε,αλλα και σε αλλα forum που εχω διαβασει οπως και σε αυτο βλεπω τους περισσοτερους να εχουν προβλημα...Ελπιζω να βρω κατι αξιολογο σε χειροκινητο γτ μεχρι στιγμής μονο σε dsg βρισκω...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ολα εχουν τα συν και πλην. Εγω προσωπικά αν θες λόγω ιδιοσυγκρασίας και συνήθειας, δεν θα επέλεγα dsg. Θέλω να εχω πλήρη ελεγχο σε κατεβάσματα-ανεβάσματα ταχυτήτων. Θέμα γούστου είναι. Τα παλιά dsg δεν ξερεις αν του ειχε βγαλει κάτι, πως του είχε συμπεριφερθει ο πρωην ιδιοκτήτης του, αν το σκιζε η οχι ας πούμε, αν ειχε πρόγραμμα, τυχόν σκορτσαρίσματα κλπ. Θέλει ψάξιμο και να ξέρεις οτι λαμβάνεις ρίσκο αν επιλέξεις dsg.

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

        Γιώργο, καλώς ήλθες!

        ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ, μην πάρεις αυτοκίνητο με κυβώτιο Dsg 7,διότι  είναι "δεδομένο" ότι θα σου εμφανίσει πρόβλημα. Εκτός αν σου αρκεί, εφόσον  έχεις την εγγύηση + την προβλεπόμενη 8ετή επέκταση, ότι θα σου εξασφαλίστεί ότι θα καλύπτει αυτή(η εγγύηση) την βλάβη, που το κυβώτιο παρουσιάζει, για μακρό χρονικό διάστημα.

        Γενικά είναι ένα θέμα που υφίσταται, η πλειοψηφία των  κατόχων αυτοκινήτου με DSG κυβώτιο έχουν αλλάξει mechatronic εντός ή εκτός εγγύησης με γενναία (εώς μηδενικό ποσοστό) συμμετοχή από την KOSMOCAR,  είτε πρόκειται να αλλάξουν είτε, τέλος πάντων, το έχουν στο μυαλό τους ότι στο μέλλον θα εμφανισθεί. Γενικά εμφανίζεται σε ποσοστό παραπάνω από το φυσιολογικό, ώστε να μην θεωρείται τυχαίο μηχανικό πρόβλημα αλλά κατασκευαστικό ελλάτωμα εν γένει.

 

Επομένως, συνοπτικά, είναι πρόβλημα (πάρα πολλοί τα πουλάνε για αυτόν τον λόγο)

Απο εκεί και πέρα επιλέγεις:

Το αγοράζεις και το έχεις στο μυαλό σου, αλλά δεν σε πολύαπασχολεί εφόσον η KOSMOCAR το "καλύπτει" εν μέρει ως ζημιά και σε "εξασφαλίζει". *

Το αποφέυγεις γιατί δεν θέλεις να ζείς με το "άγχος" ότι θα σου εμφανισθεί και θα πρέπει να το αντιμετωπίσεις.

 

*Σημαντική Σημείωση: Η εξασφάλιση που σου προσφέρει η WV προυποθέτει ότι κάνεις τα Service όλα εκεί, και είσα καλός πελάτης τους.

Edited by AlexkSeRRes
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.