Jump to content
eliasj

Golf - Κιβώτιο DSG [Γενική Συζήτηση - Προβλήματα - Λύσεις]

Recommended Posts

Λοιπον το πηρα απο τον Λατση και το πηγα στην δελτα καρ!! Ειναι μια αποσταση 12 χιλιομετρων περιπου με πολλες ευθειες!! Του ηπια το αιμα!! Δεν αφησα ουτε ταχυτητα απατητη/αζοριστη!! Η θερμοκρασια λαδιου εφτασε 107 βαθμους!! Πατησα απο σταση απο 2ες απο οπου μπορουσα και ο δισκος δεν εκανε κιχ!! Ανεβαζα κατεβαζα συνεχεια ταχυτητες και δουλευε ρολοι!! Το αφησα δελτα καρ και περιμενω τηλεφωνο τους!!

Στάλθηκε από το HTC One mini μου

Αφού δεν παρουσιάζει πρόβλημα, τι ακριβώς περιμένεις να σου πουν?

Link to comment
Share on other sites

Αμα διαβαδεις τα προηγουμενα ποστ πισω θα δεις τι επαθα και γιατι περιμενω να δω τι θα πουν!!

Στάλθηκε από το HTC One mini μου

Link to comment
Share on other sites

Δεν τους το εδειξα!! Ειχε μιλησει ο Λατσης μαζι τους και με ρωτησαν και εμενα τι προβλημα εχει!!

Στάλθηκε από το HTC One mini μου

Link to comment
Share on other sites

Το αμαξι το πηρα χθες!!

Μου αλλαξανε τις βαλβολινες στο πλαισιο της ανακλησης που εχει βγει στα dsg μου περασαν την τελευταια εκδοση στον εγκεφαλο του σασμαν και μου ξανα ρυθμισαν τους συμπλεκτες! Μου ειπαν οτι δεν εχει τιποτα και ο διαγνωστικος ελεγχος δεν εδειξε τιποτα!!

Στάλθηκε από το HTC One mini μου

Link to comment
Share on other sites

ΤΟ σκορτσαρισμα το κανει σε μενα οταν ξεκιναω νορμαλ χαλαρα απο φαναρι αλλα εχω το 6αρη σασμαν και ενδεχεται κατα πασα πιθανοτητα να ειναι διαφορετικο προβλημα απο αυτο που λετε.Το αυτοκινητο μου μαλλον 99% θελει πολλαπλασιαστες καθως τα κομπιασματα προερχονται απο misfires.Οποτε χωρια απο το θεμα σασμαν κοιταξτε κ με ενα διαγνωστικο αν παιζει κατι αλλο.

Να ενημερωσω το εξης: οσο αναφορα το προαναφερθεν προβλημα με το κομπιασμα του DSG ειχε να κανει με τελειως διαφορετικο προβλημα σε σχεση με το ιδιο το σασμαν πραμα που το βρηκα μετεπειτα εγω καθως ο μηχανικος μου με διαβεβαιωνε οτι δεν ισχυε. Στην πολλαπλη εισαγωγης εσωτερικα οσοι γνωριζετε υπαρχουν καποιες πεταλουδες ( flap) οπου αυτες οι πεταλουδες αναλογα την κατασταση που βρισκεται ο κινητηρας πχ. κρυα εκκινηση , τερμα γκαζι, κινηση στο ρελαντι σε ρυθμους βολτας κτλ,ανοιγουν αναλογα την απαιτηση του εγκεφαλου και του εισερχομενου αερα που χρειαζεται την στιγμη εκεινη. Αυτες οι πεταλουδες λοιπον ειχαν αφαιρεθει απο το συνεργειο καθως το μοτερ λειτουργιας τους υπολειτουργουσε και εβγαζε σφαλμα στο VCDS. Η εκδοχη του μηχανικου ηταν οτι καλο ειναι να βγουν εντελως καθως θα κερδισει σε αποδοση το αυτοκινητο αλλα θα καιει και κατι τις παραπανω. Ετσι και ενω ο εισερχομενος αερας εμπαινε ανεξελεκτα στους αυλους της εισαγωγης ο εγκεφαλος εβλεπε πολυ οξυγονο με αποτελεσμα να αναπληρωνει με καυσιμο περισσοτερο και ετσι τα μπουζι μου βραχυκυκλωναν λογο της μεγαλης ποσοτητας ακαυστης βενζινης που επεφτε στο θαλαμο καυσης. Με λιγα λογια οι πεταλουδες βγηκαν χωρις να γνωριζει το συνεργειο οτι θα υπαρχουν παρενεργειες. Ετσι μετα απο κανα δυο αλλαγες μπουζι, κανα δυο αλλαγες πολλαπλασιαστων, και ατελειωτων δοκιμων στο δρομο ( καυσιμα) κουμπωσαμε και παλι τις πεταλουδες στην θεση τους κ το αυτοκινητο πλεον κινειται πολυ ομορφα και οι αλλαγες του DSG ειναι οπως θα επρεπε να ειναι και χωρις κομπιασματα κτλ. Ηθικο διδαγμα ....οτι πειραζετε στο αυτοκινητο σας να εισαστε σιγουροι οτι αυτος που το επεξεργαζεται το θεμα εχει πληρη γνωση, οπως καλο θα ηταν να μην πειραζετε εργοστασιακα αυτοκινητα. Μεχρι ενα προγραμμα και πολυ ειναι.......

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά και καλό χειμώνα! Ένας φίλος μου έχει το audi q5 s εχει και αυτός αυτόματο σασμαν και τώρα τελευταία έχει θέμα με το κιβώτιο! Του παρουσιάζει σκροτσαρίσματα στην πρώτη και ρολαρει το αμαξι! Το πήγε σε επίσημο συνεργείο στην Θεσσαλονίκη και του ειπαν οτι μάλλον ειναι ο εγκέφαλος του κιβωτίου και οι δίσκοι δηλαδή κλασσική περίπτωση βλάβης! Αυτό που θέλω να ρωτησω είναι αν έχει γίνει επίσημα ανάκληση και στα audi q5 και αν μπορεί να γλιτώσει τα έξοδα όλα η ενα μέρος απο αυτά!! Έχει μαλλον για να σας προλαβω το dsg6 το αμάξι είναι αγορασμενο το 2009 καινούργιο απο την εταιρεία που το έχει παει για σερβίς και όλα τα σερβίς τα έχει κάνει εκεί!! Σας ευχαριστώ και ακούω όλες τι γνώμες

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδια και εγω παθών του dsg7 σε passat 1.8 tsi 2009. 11/2012 με εκαναν update γιατί το πηγα για το σκορτσαρισμα δεν έστρωσε . αρχες2013 ξανα παω αλλαζουμε πολυδισκο (εδωσα 400€ εδω).. πηγαινε καλά μέχρι προχθες που πηγα να φυγω για την δουλειά μόλις εβαλα μπρος βλέπω αναβοσβηνη η ένδειξη D.σβηνω ξανα βαζω μπρος δεν αναβοσβηνη παω σφερα στην δουλειά χωρίς κανενα πρόβλημα. Χθες τα ιδια αλλα αναψε και το λαμπάκι της μηχανής.. σήμερα αναβοσβηνουν οι ενδείξεις του dsg και μόνιμα το λαμπάκι της μηχανης..παίρνει μονο πρωτη και τρίτη . Και πρωι πρωί στην αντιπροσωπία και ο θεός βοηθός... το vagcom εβγαλε

005636 - Internal Control Module: Output Driver IC Error

P1604 - 001 upper limit exceeded intermittent mil on

Edited by vagelis287
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν αφησα το αμάξι για αλλαγη mechatronic

το ανταλλακτικό κάλυψη 100% και -30% απο την εργασια δηλαδή θα πληρώσω 150€. ..με την προϋπόθεση να κανω και service λαδιού συνολο κανα 300€.

Edited by vagelis287
Link to comment
Share on other sites

Πάντως το γεγονός ότι καλύπτουν το ανταλλακτικό 100% νομίζω ότι είναι θετικό. Για να μην λέμε μόνο τα αρνητικά ...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν αφησα το αμάξι για αλλαγη mechatronic

το ανταλλακτικό κάλυψη 100% και -30% απο την εργασια δηλαδή θα πληρώσω 150€. ..με την προϋπόθεση να κανω και service λαδιού συνολο κανα 300€.

150 ευρώ το λιπαντικό service..;

Link to comment
Share on other sites

Για σας φιλοι είμαι νεο μέλος.έχω και εγώ ενα θέμα με τον εγκέφαλο του dsg7 και ενω είναι στη ανάκληση η κοσμοκαρ Κοζάνης μου λέει οτι η εταιρεια δεν έχει κάμπια ευθυνη για την ζιμια ,λόγω χιλιομέτρων270.000 μοντελο 2011 .το αυτοκινητο είναι ταχι..επικοινωνισα με τα κεντρικα της κοσμοκαρ και περιμένω νέα.μήπως μπορω να κάνω κάτι περισότερο????φώτα παιδιά...

Ευχαριστώ εκ των προτέρων γιατί και αυτό το εκανα διαβάζοντας σχετικα στο φόρουμ..

Για σας φιλοι είμαι νεο μέλος.έχω και εγώ ενα θέμα με τον εγκέφαλο του dsg7 και ενω είναι στη ανάκληση η κοσμοκαρ Κοζάνης μου λέει οτι η εταιρεια δεν έχει κάμπια ευθυνη για την ζιμια ,λόγω χιλιομέτρων270.000 μοντελο 2011 .το αυτοκινητο είναι ταχι..επικοινωνισα με τα κεντρικα της κοσμοκαρ και περιμένω νέα.μήπως μπορω να κάνω κάτι περισότερο????φώτα παιδιά...

Link to comment
Share on other sites

Δεν παει πουθενά.ανάβει κλειδί και τίποτα.πέρνει μπρος αλλά δεν κουμπωνει

.στην αρχή το εσβηνα το βάζα παλι μπροστά και όλα καλά,χθες πήγα να το βάλω μπροστά για να πάω για την ανάκληση στην κοσμοκαρ και δεν πηγενε.το φορτωσα στην οδική.το διαγνωστικό στην αρχή έδειχνε κάτι για πειεση .μηδενίσε βλάβες και τίποτα.έχω την εντύπωση πως στην τελευταια αλλαγή είδα κάτι λάδια στο σαζμαν ,μπορεί να έχει χασει λάδια απο κάπου???

Το έχω 35.000 εγώ δεν ξέρω πριν..

Link to comment
Share on other sites

μαθε το ιστορικο του αυτοκινητου ισως ειχε αλλαξει πριν δυο χρονια κατι στο σασμαν και ειχε εγγυηση ..
Αμα αναβοσβηνει η ανδειξη στο καντραν θελει mechatronic .
Μιλα με τα κεντρικα και πιεσε τους επειδη ησουν στην ανακληση και τοσο καιρο δεν την ειχαν βγαλει την ανακληση οποτε δεν σε προλαβαν και εγινε ζημια

Link to comment
Share on other sites

Δεν αναβοσβηνει απλα δεν περπατάει μένει νεκρό κσι ανεβάζει στροφές μέχρι κόφτη.θα δω το βιβλιο σερβίς του γερμανού .πρεπει να ηταν λιζινκ..

Link to comment
Share on other sites

Και μετά απο ένα χρόνο και κατι και 10000χλμ (τα περισςοτερα εθνικη) άρχισαν τα όργανα παλι!!!!!! Σκορτσαρισμα 1ης (με τον καιρό αυξάνεται ),το ίδιο και στην 2η αλλα ειναι μηδαμινό ,κάποιες καρφωτες αλλαγές (ανεβασματα και κατεβάσματα) και τέλος σε όλες τις ταχύτητες αν ειναι πάνω απο τις 2000σαλ και αφήσεις το γκάζι ακούγεται ένα κροταλισμα μέχρι να πέσουν οι στροφές κάτω απο τις 2000 στην 6η και στην 7η δεν μπορώ να είμαι σίγουρος για το κροταλισμα γιατί δεν ακούω καλα λόγο του αέρα!!!

(Το αυτοκίνητο εχει συνολικά 36000χλμ)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Επίσκεψη στην αντιπροσωπεία αλλαγη πολυδισκου χωρίς καμία χρέωση λόγο εγγύησης απο την αλλαγη του σαζμαν πριν 1.5 χρόνο.

Το σαζμαν μετά απο 1000χλμ δουλεύει άψογα ο χρόνος θα δείξει!!!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Απο τον Μαιο του 2014, τωρα παλι?? Ποσα χιλιομετρα εκανες?? Τον Μαιο του 2014 ειχες βαλει τον τελευταιο κωδικο?

Τον Μάιο του 2014 απλά ανέφερα το πρόβλημα μου στο φόρουμ το πολυδισκο το άλλαξα πριν ένα μήνα περίπου (λόγο δουλειάς το χρειαζομουν το αυτοκίνητο)και όπως μου είπαν ειναι ο τελευταίος κωδικός

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.